Koploper Den Bosch wint opnieuw, puntenverlies Sparta, afstraffing Jong Ajax

Koploper Den Bosch wint opnieuw, puntenverlies Sparta, afstraffing Jong Ajax

Gepubliceerd: vrijdag 18 januari 2019 om 22:06vr 18-01-2019 om 22:06

Koploper FC Den Bosch heeft de Keuken Kampioen Divisie hervat met een ruime zege op TOP Oss. Van alle titelconcurrenten verloor alleen Sparta punten.

FC Den Bosch - TOP Oss 3-0
Het ging zeker niet vanzelf voor Den Bosch, dat een succesvol eerste seizoenshelft achter de rug heeft. Pas in de tweede helft wist de ploeg van Wil Boesen weg te lopen bij de nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie. Daar zorgde Stefano Beltrame voor, die in minuut 58 en 66 trefzeker was.

Een kwartier voor tijd bracht Sven Blummel de beslissing, op aangeven van huurling Vincent Vermeij. Den Bosch heeft nu 46 punten uit 21 wedstrijden verzameld. FC Twente hijgt echter in de nek van de koploper en heeft nog steeds twee punten minder.

FC Twente - Jong FC Utrecht 1-0
Twente moest thuis winnen om in het spoor van koploper Den Bosch te blijven. Het voetbal van de ploeg van Marino Pusic is al een tijdje niet om over naar huis te schrijven en ook tegen Jong FC Utrecht werd het publiek niet bepaald getrakteerd op spektakel, al kregen de Tukkers in de beginfase een aantal grote mogelijkheden. Matthew Smith maakte in de dertiende minuut de enige treffer van de wedstrijd.

Jong Utrecht werd in de tweede helft gevaarlijker, maar in de problemen kwam Twente nauwelijks. De ploeg van Pusic slaagde er echter niet in om een vuist te maken en de wedstrijd te beslissen. Gewonnen werd er wel, waardoor de achterstand op Den Bosch twee punten blijft.

Sparta - Roda JC 2-2
Sparta is 2019 niet lekker begonnen door een remise tegen Roda JC. Daardoor zakken de Rotterdammers twee plaatsen op de ranglijst. Sparta kwam via Bart Vriends al na twee minuten op voorsprong en na de goal van Mohamed Rayhi in de negentiende minuut leek de ploeg van Henk Fraser een makkelijke avond tegemoet te gaan.

Het liep anders, want nog voor de rust maakte goalgetter Mario Engels het duel weer spannend. Diezelfde Engels fabriceerde vlak na rust zelfs de gelijkmaker, waardoor Sparta vol aan de bak moest. De derde treffer was dichtbij voor de Rotterdammers, maar viel niet. Aan de andere kant liet ook Roda kansen op meer liggen.

Go Ahead - Almere City 2-1
Goudhaantje Thomas Verheydt heeft Go Ahead Eagles de eerste overwinning van 2019 bezorgd. De mannen van John Stegeman stonden lang op 1-1, tot Verheydt werd ingebracht. De cultspits maakte dertig seconden na zijn entree het winnende doelpunt van de wedstrijd. Dat gebeurde in minuut 75.

Almere nam in Deventer brutaal de leiding via Niek Vossebelt, die in de 28e minuut een strafschop benutte. Paco van Moorsel repareerde de achterstand twaalf minuten later. Go Ahead speelde alles of niets om in het spoor van Den Bosch te blijven en zag hoe Verheydt de drie punten binnen wist te slepen met een intikkertje, dertig seconden na zijn invalbeurt.

RKC Waalwijk - Jong Ajax 4-1
Jong Ajax is vrijdagavond hard uitgegleden bij RKC Waalwijk: 4-1. De vier tegentreffers van de Amsterdammers vielen allemaal voor de rust. Jong Ajax deed 22 minuten lang mee in de wedstrijd, tot Sylla Sow voor de openingstreffer zorgde. Daarna ging het hard. Een paar minuten later maakte Anas Tahiri er 2-0 van, waarna Sow ook zijn derde treffer van de wedstrijd maakte. Stijn Spierings zorgde in minuut 35 zelfs voor de 4-0.

De wedstrijd was allang beslist, maar toch besloot trainer Michael Reiziger aanvallend te wisselen. Dat leverde weinig resultaat op, al zorgde Sven Botman twintig minuten voor tijd voor de eretreffer. Jong Ajax staat achtste, RKC tiende.

Overige uitslagen:

NEC - Telstar 1-1
FC Volendam - FC Eindhoven 1-3
Helmond Sport - Cambuur 0-1
Jong AZ - FC Dordrecht 0-1

Maandag: Jong PSV - MVV

Plaats een reactie

vrijdag 18 januari 2019 om 22:08
FC Den Bosch wordt simpel kampioen.
Vind ik leuk
Biennie +3337
vrijdag 18 januari 2019 om 22:14
Twente staat maar 2 punten achter en winnen ook vrij veel de laatste tijd.

Zou zo maar nog spannend kunnen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:47
Zal wel meevallen, net als in de eredivisie is de eindstand bereikt.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
vrijdag 18 januari 2019 om 22:36
Simpel niet. Moet wel zeggen dat Vermeij een ontzettend sterke indruk op mij heeft achtergelaten.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
vrijdag 18 januari 2019 om 22:39
Vanuit de samenvatting zag het er idd goed uit
Vind ik leuk
Stranger +7053
vrijdag 18 januari 2019 om 23:03
Proficiat jongen. Zit je nu al ergens in de kroeg?
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
vrijdag 18 januari 2019 om 23:12
Nee vandaag toevallig niet. Maar pak er thuis wel een paar op😄😄
Vind ik leuk
Stranger +7053
vrijdag 18 januari 2019 om 23:15
Dat doe ik dan ook maar.😊
Ondanks het verlies.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
vrijdag 18 januari 2019 om 23:18
Proost🍺🍺
Vind ik leuk
Stranger +7053
zaterdag 19 januari 2019 om 01:08
🍺🍺proost
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 23:05
Ja met Beltrame erom heen, dat is goed.
Goed dat Gashi weg gaat, die heeft kans gehad. Fernandes komt met van Son terug niet meer aan de bak, ik gun hem wel andere club.


Ik heb op fox kunnen zien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 23:13]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 18 januari 2019 om 23:51
Gefeliciteerd kerel. 😎
Vind ik leuk
MHMH +67
zaterdag 19 januari 2019 om 00:07
Die gaat er 16 maken
Vind ik leuk
Rodajc +19371
vrijdag 18 januari 2019 om 22:09
Geweldige leerzame wedstrijd voor ons jonge team, met Engels en Novakovic als fenomenen. Natuurlijk een hele portie geluk erbij, maar teamspirit vergoedt ook heel veel. Kan wel weer genieten van m'n club, werken echt keihard. Ook credits aan Molenaar, vaak verguisd maar behaalt toch knappe resultaten met deze jonge jongens.
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
vrijdag 18 januari 2019 om 22:23
Super Mario!!!!
Wat een topper
Vind ik leuk
Couto76 +1268
vrijdag 18 januari 2019 om 22:28
Commentator zei het goed idd: Een spits en een keeper die uitblinken en de andere negen die keihard weken. Trots op deze jonge ploeg. En allemaal afblijven van Super Mario!
Vind ik leuk
pietprecies +12535
vrijdag 18 januari 2019 om 22:31
Die Engels vind ik echt een goede spits, leuren, sleuren, gaan als een banaan, daar heb je als verdediger altijd een kutpot tegen.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
vrijdag 18 januari 2019 om 22:41
Is wel wat voor Ajax inderdaad. Roda kan niet teveel vragen gezien de financiële situatie, dus een miljoentje of 30?
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
vrijdag 18 januari 2019 om 22:49
Ze verdienen in ieder geval meer publiek thuis. Hopelijk komen er meer fans naar t stadion. Vond het vermakelijke wedstrijden de laatste tijd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 22:49]
Vind ik leuk
Grimes +739
vrijdag 18 januari 2019 om 22:09
Natuurlijk had Sparta moeten winnen maar echt respect voor de Roda mannen die in de tweede helft hebben gestreden voor dat punt. Na de 2-0 dacht ik dit wordt een kansloze wedstrijd maar daar was hij weer, SUPERMARIO!
Ook een dikke pluim voor Novakovic, wat een wedstrijd heeft hij gekeept.
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
vrijdag 18 januari 2019 om 22:24
Ja lekker zit muziek in
Vind ik leuk
Jejoaa +95
vrijdag 18 januari 2019 om 23:03
Heb hem tegen AJAX gezien in de beker, toen ook al een geweldige wedstrijd gekeept.
Op die leeftijd al zo je mannetje staan in zo'n wedstrijden, belooft wat voor de toekomst.
Vind ik leuk
Grimes +739
vrijdag 18 januari 2019 om 23:37
Zeker, vandaag heeft hij ons echt in de wedstrijd gehouden met als hoogtepunt die prachtige redding op de kopbal van Veldwijk. Hopelijk blijft hij zich zo ontwikkelen.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
vrijdag 18 januari 2019 om 22:11
Na 20 minuten leek t nergens op, 2-0 achter. Maar wat heeft Roda geknokt. Twee goals van onze super Mario, waarmee die nu weer de topscorer is. En 18jarige keeper novakovic met enorm veel mooie reddingen. Daarnaast een hoop andere spelers met veel inzet. Souren, keulen, dijkhuizen, remans. Trots op onze jonge ploeg die er echt voor gaat. Hopelijk blijft Engels...

Snel een klap geld nodig zodat we de contracten kunnen verbeteren
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
vrijdag 18 januari 2019 om 22:25
Laten we hopen dat Mario blijft
Vind ik leuk
pietprecies +12535
vrijdag 18 januari 2019 om 22:33
Snap ik, die Engels is te goed voor de KKD hoor! Het is voor Roda te hopen dat ze promoveren en hij blijft.
Vind ik leuk
rjc71 +1671
vrijdag 18 januari 2019 om 22:12
Mooi ... een puntje uit Rotterdam..
Hopelijk blijft super Mario..
Wel mooi dat we met zo jonge generatie punten pakken. !
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
vrijdag 18 januari 2019 om 22:25
Toppers koempels uit eigen regio
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:12
Dat Twente Pusic nog steeds laat zitten kan alleen maar door de resultaten komen. Die resultaten worden bewerkstelligd door de indivuduele kwaliteiten van enkele spelers, maar wat is het voetbal van dit Twente angstig en slecht ! En wat nog véél erger is er zit totaal geen verbetering in ! 😎
Vind ik leuk
Voetbal34 +414
zaterdag 19 januari 2019 om 01:17
Volledige mee eens, maar ze kunnen pusic niet zo maar weg doen want dan moeten ze weer een ontslagvergoeding betalen
Vind ik leuk
tikkietoe +6463
vrijdag 18 januari 2019 om 22:18
Ja, als je Sow laat vertrekken naar RKC en daar er lekker op los laat scoren, terwijl je Venema voor het eerste houd, is het logisch dat je niet gaat scoren tegen Twente. Jammer Jong Utrecht.
Vind ik leuk
NvC +9675
vrijdag 18 januari 2019 om 22:19
Lekker hoor van de scheidsrechter! Wat een lachterjes in de KKD. Eindelijk was NEC een schim van wat je verwacht en dan wordt je door zo’n snotapp scheidsrechter 3x benadeeld. 😒
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:20
Trots op fc den bosch!
Echt een ploeg dat knokt voor elkaar en elke meter.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
vrijdag 18 januari 2019 om 22:37
Lekker he. En Vermeij viel ook goed in. We gaan mooie tijden tegemoet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:49
Ja echt niet verwacht eigenlijk dat hij zo goed in viel.
Vind het wel jammer van sappinen. Heeft veel power werkt veel maar lukt niet altijd met hem.
Khammas vond in ook echt goed. Hoop dat ze hem niet zo snel aan de kant zetten als er een nieuwe linkervleugel verdediger wordt gehaald.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 23:06
Kan back up linksback zijn of een héle goede
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
vrijdag 18 januari 2019 om 23:17
Waarschijnlijk een hele goede want die Dussaut is tweede keus. Dus ben echt benieuwd waar ze mee gaan komen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 23:18
Dusaut tweede keus, hoe weet je dat?

Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
zaterdag 19 januari 2019 om 09:26
Intervieuw gezien met die fcdb watcher van het bd.

Over het BD gesproken, ze hebben weer staat een lekker stuk met een hoop onzin geplaatst.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:43
Gelezen. Helemaal onzin is het niet.

Ik denk alleen dat ze niet de volledige cijfers hebben.
1 ,4 miljoen winst zegt bijvoorbeeld niets over het reclamebudget of over opstartkosten van FCDen Bosch.
Omzet is met 100 groot genoeg al denk het dat het wel meer is

De bedragen die een FC sponsor ( weet ik) besteedt worden geboekt onder public relations/reclame enz. Pas als die kosten eraf zijn blijft er winst over waar je belasting voor betaalt.
Bovendien kan het zijn dat hij als eigenaar een sakaris krijgt va bijv. 10 miljoen.

Het is natuurlijk zaak die winst laag te houden door investeringen.
Een bedrijf als Philips neemt ook andere bedrijven over, groeit dan eigenlijk flink maar boekt niet veel winst(😀fiscaal althans niet)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 09:43]
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
zaterdag 19 januari 2019 om 09:58
Bedoel met complete onzin dat er weer gespeculeerd wordt dat het niet helemaal in orden zou zijn. Onrust zaaiers dat zijn het!! Opzouten met alles wat met die krant te maken heeft.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:07
Vooral de groezelige Henk Mees blijft suggereren.
Misselijke teksten geschreven uit jaloezie door een mislukte journalist. Ik zie hem in zijn tokkie kleding en geitenwollen outfit wel eens en hij kan nog geen 6 spelers opnoemen van fc.
Hij schreef dat Romat 400.000 verdiende, niet waar. Hij schreef dat Velkov bij CSKA Moskou is ontdekt door Evmenov ook niet waar.
Rektificeren doet hij niet en blijft maar zuigen naar die" rijke hoge heren."
Hij kan zijn lorren beter inwisselen voor een geel hesje!!! Dan ziet hij er netter uit en is het duidelijk wat zijn ideeën zijn.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
zaterdag 19 januari 2019 om 10:20
Helemaal mee eens. Zo erger ik m'n eigen enorm rondom de berichtgeving naar de wedstrijd van gisteren toe. Zoals 5 bussen vol richting Den Bosch met daarin een groot stuk over de ernstige rellen van een paar jaar geleden. Vervolgens de berichtgeving over het ondergekalkte stadion. Het leek wel of het expres was geschreven, gericht op het provoceren met de hoop op rellen zodat ze weer iets zouden hebben waarmee ze Den Bosch weer in een kwaad daglicht konden zetten. Ondanks alles was de sfeer en de wedstrijd gisteren wederom uitmuntend, had deze morgen dan ook een stuk verwacht over de sfeer in en rondom het stadion, die zo geweldig was en die in geen ander stadion op dit moment te vinden is. Maar nee, in plaats van positiviteit presteren ze het weer om met iets onzinnigs negatiefs te komen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:51
Wat zit daar toch achter? Mees is een gluiperige mislukte, maar er is toch nog een eindredactie die zorgt dat het klopt wat er staat....

Ik zag spandoekjes met € erop bij Oss. Dat is leuk.

De sfeer was verder ok toch?

Het brabants Dagblad is een linkse krant dat kan en mag maar het schoppen en zuigen naar rechts is ergerlijk en achterbaks
( vind ik omgekeerd ook hoor)

Iets anders Ik ben heeel blij dat we van die raddraaiers in het stadion af zijn.

Het Luikse tuig ( ene sander en zo) is ook van FC den boschfans af geloof ik. Zouden die naast het stadionverbod ook een fcdenboschfansverbod hebben. Goede zaak als het zo is en anders maar doen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
zaterdag 19 januari 2019 om 11:52
Ik ken die J v.d Ven dus zal het hem eens vragen als ik hem zie.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 12:19
Jos is fan van de club.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
zaterdag 19 januari 2019 om 12:27
klopt maar het is niet zo dat hij in het stadion zit. Vroeger schreef hij ook over FC.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 12:46
Ja hij is nu columnist
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 08:08
Vermeij heeft rugnummer 19. Dat was van Ruben Rodrigues. BD schrijft vandaag dat Rodrigues uit het eerste is. Er is overleg of hij gaat of bij tweede blijft.

Er komt zeker een ook linksback, evt een buitenspeler " als we op iets stuiten"
Vanuit de jeugd worden mogelijk spelers doorveschoven, want " daar zit talent bij"
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 08:32
Buitenspeler is in mijn ogen niet noodzakelijk. Een back wel, al is het maar om er een achter de hand te hebben indien Khammas geblesseerd zou raken. Vind het hem de laatste wedstrijden zeer goed doen en die jongen is ook pas 19 jaar.

Er zit veel jong talent op dit moment bij Den Bosch, leuk om te zien.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 08:41
Khammas speelde best veel voor Genk, de koploper in België en was international voor Marokko ( geen jeugdinternational)
Gisteren bij Ajax kunnen zien hoe verstandig de aankoop van onze derde keeper was!!
Boessen doet het fantastisch samen met Knakie. Het beleid is beter dan dat van Van Geel.
Lamprou is te klein, onze luchtmacht ( Velkov, Vermeij, Kersten, Vaïsanen, Deijl, vd Steen) gaat het verschil maken
Ook dat is goed gezien van Boessen; lengte techniek snelheid ervaring jeugd. We hebben het allemaal.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 08:45
Ben wel benieuwd wie die back is en wanneer ze hem presenteren.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 08:52
Ik bedenk nu dat dat DUS een grote linksback gaat worden.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 09:20
Ja dat zal zeker want als Dussaut als tweede op het lijstje staat dan ben ik benieuwd welke naam bovenaan staat.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:45
Ik bedoel ook groot qua lengte.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 09:55
Haha zo, nou ben benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:27
Geloof het of niet maar ik had deze linksback al uitgezocht. ( toch niks te doen tijdens mijn revalidatie)
Gregers Arndal-Lauritzen is zoals ik al dacht 1.90m en de duurste beschikbare Deen en jeugdinternational, we weten inmiddels waar je moet zoeken:

Jong, international, lang, ambitieus
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 17:29
Is het iets?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:34
Ik kan niet gaan kijken (nieuwe heup sinds vrijdag) maar het is op papier de best beschikbare Deen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 17:52
Oh dat is minder, die heup dan😄. Beterschap!!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:02
Gaat heel goed. Ik hoop er tegen MVV weer bij te zijn.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
maandag 21 januari 2019 om 18:18
Mooi want niks gaat boven je gezondheid.

Even terugkomen op die back, denk dat Khammas eerste keus blijft.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:33
Denk ik ook. De Deen is een goede back up.
Boessen vindt sowieso dat spelers eerst moeten laten zien dat ze beter zijn. Vermeij is wat dat betreft een uitzondering.

Had jij ook gelezen dat Boessen Vermeij al in augustus wilde hebben?
Dat klopt ook want ik weet dat hij toen zei dat hij in de eredivisie wilde kijken voor een spits, hij had Vermeij natuurlijk al in gedachten toen.

Wij zagen het ook goed met de linksback; of een hele goede waarvoor Khammas wel begrip heeft of eentje die voorlopig genoegen neemt met een rol als reserve.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:29
Het BD schrijft dat Rodrigues door Boessen " uit de selectie is gezet"

Waar zijn ze daar mee bezig????
Wat een misselijke insinuaties weer
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
dinsdag 22 januari 2019 om 14:39
Ja is te gek voor woorden. Het is zoals ik al constant zeg, die zijn maar met 1 ding bezig en dat is met het kapot maken van fc.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 15:35
Ik heb gemaild naar de krant.
Vriendelijk gevraagd te stoppen met insinueren en er op aangedrongen te corrigeren als er onwaarheden worden geschreven zoals de leugens over Velkov (zou
schimmige handel zijn en ontdekt in Moskou ) en de als waarheid gepresenteerde leugens over het salaris van Romat.
Smaad over Knakie is gewoon walgelijk en als uit eigen onderzoek dan blijkt dat er geen sprake is van zwart geld noch van stromannen dan hoort dat gecorrigeerd te worden

Ik weet niet.of het helpt, misschien zeg ik beter de k krant op, als het niet verbetert.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
dinsdag 22 januari 2019 om 16:13
Ik heb die krant al jaren geleden opgezegd. Laatst met dat stuk van die Mees had iemand een niet zo’n nette mail gestuurd en toen kreeg hij een mailtje terug dat het niet niet hielp zijn eigen druk te maken en zeker niet om zo te schelden😄😂
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 16:17
Je moet ook netjes blijven en je niet vergroezelen tot het ongewassen niveau van Mees.

Alleen die foto van Mees al...ga je shirt strijken of zet een vingerafdruk onder onder die smadelijke teksten.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
dinsdag 22 januari 2019 om 16:36
Mee eens, ben benieuwd of en wat voor reactie je gaat krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 13:37
BD schrijft net dat Rodrigues aan de treffers wordt verhuurd.
In normale bewoordingen dit keer.
Misschien heeft mijn mail geholpen....
Vind ik leuk
Slayerized +2351
zaterdag 19 januari 2019 om 12:28
Ik las ook wat in het BD en heb gezond wantrouwen naar Jordania. Dat had ik al, maar wordt door het BD bepaald niet weggenomen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 12:53
Mag. De club weet dat het klopt en er hebben juristen naar gekeken en de knvb heeft er een internationaal bedrijf op gezet. Ik maak me er geen zorgen over.
Vergeet niet dat de club feitelijk al in handen was van 3-7 externe geldschieters.
Het verschil is niet zo groot en de achtergestelde lening betekent dat de club geen risico loopt.
Knaki was ook niet de enige geïnteresseerde er waren er meer maar Kakhi was de meest betrouwbare deurzame.

Mijn goede gevoel komt van de uitstekende plannen en in de goede samenwerking met Boessen die precies krijgt wat hij wil en omgekeerd weet hoe degelijk Knaki zijn zaakjes op orde heeft
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:36
Maak je toch geen illusies... valt zo weer in elkaar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:23
Ik zag tijdens mijn recente Kerstreces in Europa Den Bosch tegen Roda JC en was aangenaam verrast.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 22:24]
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
vrijdag 18 januari 2019 om 22:31
Ik niet
Vind ik leuk
MHMH +67
zaterdag 19 januari 2019 om 00:04
Ik wel
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:24
Blij dat Assaidi weer terug is maar het spel was weer om te huilen! Gelukkig kunnen we tegenwoordig wel de nul houden waardoor we de punten binnenhalen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:33
Maar nu Zekhnini geblesseerd is... Ted zo snel mogelijk naar sponsoren en rijke tukkers bellen en in elk kastje en laadje in de grolsch veste kijken of er nog kleingeld ligt en dan Mario Engels ophalen bij roda!
Vind ik leuk
Oale grond +1419
zaterdag 19 januari 2019 om 13:15
Iemand in Enschede heeft de Oudejaarsloterij gewonnen, hopelijk met een Twente hart :). Misschien moet Tedje eens dicht bij huis naar een spits kijken. Iemand die goed anticipeert op Aitor, Espinoza, Smith en Assaidi.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 13:17]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4113
vrijdag 18 januari 2019 om 22:33
De keukenkampioendivisie blijft altijd leuk
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
vrijdag 18 januari 2019 om 22:38
Kom gezellig met Japie erbij dan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 22:38]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4113
vrijdag 18 januari 2019 om 22:39
Nee das leuk voor de vrijdagavond... Zwolle speelt op zaterdag of zondag.. Zo verdeel je het beter... Dus daar komen we niet 😂
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 22:58
Had die groep van vorig jaar van Roda maar een beetje die inzet van deze groep, dan was Roda nooit gedegradeerd. Natuurlijk met vallen en opstaan maar toch.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
vrijdag 18 januari 2019 om 23:07
Duur en onnodig puntverlies tegen een vooral in de eerste helft zwak Roda. Eerste helft was top van Sparta kant en verdiende zeker meer goals voor Sparta. Seizoen is nu wel over met 6 punten achter op de nummer 1. Fraser is verantwoordelijk voor het feit dat we nog steeds met 5 verdedigers spelen. Wuytens en Auassar zijn een drama. Hopen dat Abels snel erin kan en er nog wat bijkomt. Ongeloofelijk hoe simpel de goals weer cadeau worden gegeven. Je weet van tevoren na die aansluitingstreffer dat het fout gaat en jahoor. Engels is een prima speler maar voor de rest vond ik Roda meer een knokploeg. Kortom weer een kutweekend!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 23:22]
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
vrijdag 18 januari 2019 om 23:27
Waarom dacht je dat wij blij waren dat Fraser bij ons weg ging.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
vrijdag 18 januari 2019 om 23:28
Ik begin jullie nu te snappen inderdaad. Fraser krijgt steeds minder steun en begrip. Zou me niets verbazen als hij na de volgende nederlaag ontslagen wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 13:39
En wéér geeft Fraser af op zijn spelers. Nu is hij boos omdat er een paar bij 2-0 iets verkeerd deden. Wijnaldem na 25 minuten wisselen, afgeven op die watjes van zijn eigen team en commentaar op de spelers die jeugdinterlands verkiezen boven Sparta, daar ligt de oorzaak.
Nog afgezien van het geflirt met Feijenoord, maar dat komt niet alleen van Fraser af
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
zaterdag 19 januari 2019 om 13:42
Dat hij nu boos is en Wijnaldum wisselde vorige keer was terecht. Hij kan echter doorslaan. Maar van mij mag hij opgehaald worden door Feyenoord hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 14:00
Terecht wel, maar je moet kritiek in de kleedkamer geven en individuele spelers onder vier ogen waarschuwen.
Bij Feijenoord is dat net zo.
Hahaha SP-AR-TA wat zal hij daar tekeer gaan, jullie winnen vaker en de druk zal groter zijn en die druk kan hij niet aan blijkbaar
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
zaterdag 19 januari 2019 om 14:02
Haha ben benieuwd als het doorgaat hoe hij daar presteert.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 14:16
Niet
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 23:19
Wat is NEC afgezakt zeg, zonde mogen best wel weer in de eredivisie komen van mij en horen daar ook thuis.
Vind ik leuk
NvC +9675
vrijdag 18 januari 2019 om 23:36
Nee, met dit bestuur, selectie en staf echt niet. De zaakwaarnemer van De Gier zit bij ons in de RvC. Dat kan toch niet? Een corrupte bende.
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
vrijdag 18 januari 2019 om 23:25
Die Mario Engels is misschien wel wat voor ons
Vind ik leuk
Lee +1106
vrijdag 18 januari 2019 om 23:27
Koploper FC Den Bosch heeft de Keuken Kampioen Divisie hervat met een ruime zege op TOP Oss.

Was die vorige werk al niet hervat met een 2-6 zege tegen Dordrecht?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 23:27]
Vind ik leuk
MHMH +67
zaterdag 19 januari 2019 om 00:03
Heya DB💪🏻🔵⚪️!
Vind ik leuk
fr1963 +4714
zaterdag 19 januari 2019 om 00:42
RKC.....apart ploegje. Kan soms raar uit de hoek komen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:34
Volgens VP is Roda geen kampioenskandidaat? Interessant... moet je eens goed gaan opletten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws