'Ajax moet vrezen voor vertrek van Overmars: directeur op shortlist van Arsenal'

'Ajax moet vrezen voor vertrek van Overmars: directeur op shortlist van Arsenal'

Gepubliceerd: zaterdag 19 januari 2019 om 08:40za 19-01-2019 om 08:40

Laatste update: zaterdag 19 januari 2019 om 08:55za 19-01-2019 om 08:55

Ajax dreigt Marc Overmars kwijt te raken. Volgens Voetbal International is de 45-jarige directeur spelersbeleid van de Amsterdammers in beeld bij Arsenal.

Overmars staat op een shortlist van namen die in aanmerking komen om Sven Mislintat op te volgen, zo schrijft VI. De huidig technisch directeur zou een jaar na zijn komst van Borussia Dortmund alweer willen vertrekken uit Londen. Volgens Engelse media ziet de Duitser geen toekomst bij The Gunners en staat hij nadrukkelijk in de belangstelling van Bayern München.

Overmars is sinds de zomer van 2012 directeur spelersbeleid bij Ajax, waar hij nog een contract tot medio 2020 heeft. De 86-voudig international kreeg in zijn beginperiode de bijnaaam 'Marc Netto', omdat hij de hand op de knip hield. De laatste jaren trok Overmars evenwel de portemonnee voor spelers als Hakim Ziyech, David Neres, Dusan Tadic en Daley Blind.

Dat bleken stuk voor stuk voltreffers, net als onder meer Davinson Sánchez. Met enkele klappers op de transfermarkt droeg Overmars bij aan de financieel sterke positie van Ajax. Aan de andere kant sloeg de directeur spelersbeleid ook een paar keer de plank mis. Mateo Cassierra en Luis Orejuela kwamen voor miljoenenbedragen over uit Colombia, maar konden geen indruk maken. 

Ook wacht Overmars, als samensteller van de eerste selectie, al vier jaar op een prijs in Amsterdam. Na Marcel Brands zou hij de tweede Nederlandse beleidsbepaler in de Premier League kunnen worden. Hij was als speler tussen 1997 en 2000 actief bij Arsenal.

Plaats een reactie

Dezeun +6296
zaterdag 19 januari 2019 om 08:47
Ik zeg doen marc
Vind ik leuk
N.E.C. +808
zaterdag 19 januari 2019 om 08:48
Ik zeg doei Marc
Vind ik leuk
Plattekar bv +34489
zaterdag 19 januari 2019 om 09:09
Blijft er überhaupt nog wel iemand bij Ajax ?
Vind ik leuk
Hoogland +300
zaterdag 19 januari 2019 om 09:15
Haha dacht ik ook meteen aan ! Lamprou denk ik en paar van Ajax A1 misch. Waarschijnlijk wel een miljard op de bank, frenkie is alleen al door psg 3x gekocht voor 75 mil dus dat halen ze wel :)
Vind ik leuk
benny-boys +2034
zaterdag 19 januari 2019 om 09:35
Jong Ajax doet het nu ook al niet goed tegen Brabantse Clubs.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1791
zaterdag 19 januari 2019 om 10:25
RKC is altijd lastig.
Toen PSV-B tegen ze verloor....hoorde de Ajax lui hier eens. Nu krijgt Jong Ajax op de kont en zwijgen ze.
Tja....met de nieuwe regels is het ineens niet meer zo makkelijk voor ze heh😂😂😂
Vind ik leuk
Garinsha +5079
zaterdag 19 januari 2019 om 10:43
wat is je punt eigenlijk?

want het is vrij normaal dat Jong Ajax wel eens verliest in de kkd..

of wil je gewoon natrappen
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:44
Inderdaad beetje kinderachtig van hem maar ja zo gaat dat hier dagelijks he
Vind ik leuk
Garinsha +5079
zaterdag 19 januari 2019 om 10:46
dagelijks he.. jaa daar heb je wel een punt.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:45
Alleen dat was in de beker. Gewoon arrogantie van PSV, en dan Ajax er steeds maar van betichten XD
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:09
Haha jong ajax. Ja dat doet echt pijn.
Vind ik leuk
Gilze +1129
zaterdag 19 januari 2019 om 11:09
Wil je nu een sticker ?
PSV RKC is een grotere blamage want die mochten eerste spelers opstellen maar dachten t met 2 vingers in de neus te doen
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1791
zaterdag 19 januari 2019 om 11:34
Dan wel een PSV sticker graag.
Die van Ajax haal ik al steeds van mijn schoonmaakmiddel af, dus daar heb ik genoeg van.
Vind ik leuk
RenW +4221
zaterdag 19 januari 2019 om 11:56
PPfffftttttttt volwassen zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 21:22
om ze vervolgens boven je bed te plakken neem ik aan ??? als je zo anti ajax was kun je beter het merk van de aldi halen... goedkoper... beter getest en staat geen ajax op!!! toch koop je blijkbaar steeds ajax zodat je die stikker eraf kan halen 😋😋 beethe apart... heb je er ook 1 onder je kussen liggen ???
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1791
zaterdag 19 januari 2019 om 21:37
PSV is ook beter getest...koop jij nu alleen PSV spullen??
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 21:46
beter getest ??? heeft psv hun eigen poets middel uitgebracht dan ??? wordt nog nergens verkocht!!! koop niks van psv zonde als ik het erna weg moet gooien ;)

hahaha als een merk mij zo haat koop ik het niet... lijkt me logisch!!! mja ze zeggen wel eens haat en liefde ligt dicht bij elkaar 😋😋😋

dusja nogmaals apart dat je het keer op keer haald
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1791
zaterdag 19 januari 2019 om 22:03
Haald?
Poetsmiddel?
Goed.....
Het ga je goed.
Ik sta onder de douche met PSV douchegel😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 05:29
ha ochja als dat je enige punten zijn taalfouten ;) je begrijpt me dat is het belangrijkste!!! suc6 met je douche gel en je stickers van ajax
Vind ik leuk
Gilze +1129
zaterdag 19 januari 2019 om 23:26
Kwartje wil niet echt vallen
Vind ik leuk
Iggy +4539
zaterdag 19 januari 2019 om 13:04
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Adjab +1290
zaterdag 19 januari 2019 om 13:17
Wat PSV B waren het merendeel van de Selectie die dus niet goed genoeg bleken. Verleden week Jong PSV tegen Ajax O19/O17 bleken ook al niet goed genoeg. In de CL bleek PSV 1 ook al niet goed genoeg. Er is niet echt heel veel goed dit seizoen in Eindhoven. En voordat iedereen weer gaat schreeuwen van 3-0, klopt tot nu dus het enige wapenfeit en hoop voor de PSVrs dat niet zo blijft want het minderwaardigheids complex is al zo groot 😜
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1791
zaterdag 19 januari 2019 om 13:36
GAAAAAAAP!
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 17:17
Eeeh vergeet de PSV vrouwen niet!😍😉
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1710
zaterdag 19 januari 2019 om 21:27
Wat zitten er toch vreselijke zielige en kinderachtige PSV trollen op dit forum om de hele site te verzieken.
Ik stel voor om deze figuren massaal te rapporteren, dan zal de redactie hier wel iets mee moeten doen lijkt me.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1791
zaterdag 19 januari 2019 om 21:40
Met een naam als Ruk, trek je volle zalen!
Sjonge van welke club jij opgewonden wordt, dat snappen we wel.
Dat zal iets zijn met de pride in de naam denk ik.
Top reactie verder Bertus boer....not
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 21:44]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4347
zaterdag 19 januari 2019 om 17:23
Afgelopen zondag nog van Jong PSV gewonnen.
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
zaterdag 19 januari 2019 om 11:24
Heel Ajax wordt leeg gekocht! Al die miljoenen op de bank, maar weer geen kampioen. Tja maakt geld je dan gelukkig?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4347
zaterdag 19 januari 2019 om 17:25
1-3
Vind ik leuk
Op afstand +1335
zaterdag 19 januari 2019 om 11:27
Allemaal fake, komt van buitenaf om maar onrust te creeren bij Ajax.
Vind ik leuk
Nr14always +4042
zaterdag 19 januari 2019 om 13:09
Genoeg om te zorgen dat die plattekar voor altijd in de schuur met xtc lab en wietplanten blijft staan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
zaterdag 19 januari 2019 om 09:40
Van de ene club die geen prijzen meer wint naar de andere.
Alleen de miskopen worden duurder.
Vind ik leuk
Olfie +5628
zaterdag 19 januari 2019 om 10:49
En de voltreffers ook, al benadruk jij graag de andere kant...
Vind ik leuk
Plattekar bv +34489
zaterdag 19 januari 2019 om 10:15
Trouwens...het is een shortlist. Zoals we allemaal weten is Overmars niet de langste, dus is hij topkandidaat.
Vind ik leuk
Mirkoff! +690
zaterdag 19 januari 2019 om 10:31
😂
Vind ik leuk
debacle +550
zaterdag 19 januari 2019 om 11:57
Helemaal zelf verzonnen?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
zaterdag 19 januari 2019 om 08:47
Marc moet zichzelf een groter salaris geven ... no problem! 👍🏻
Vind ik leuk
Malaga036 +489
zaterdag 19 januari 2019 om 08:59
Inderdaad, een kleine bonus mag die wel erbij hebben. Hij wil dat zn spelerskern blijft voor het grote gedeelte dan moet hij zelf ook blijven en verder aan de weg omhoog timmeren, zal je zien krijg je na zo een mooi seizoen en selectie weer een enorme terugval netzoals na het mooie europa league seizoen
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5952
zaterdag 19 januari 2019 om 10:34
Die terugval had wel een aantal meerdere redenen. Nieuwe trainer, situatie Nouri, geen idee hoe het seizoen was gegaan anders...
En zelfs nog had Ajax kans om kampioen te worden maar kwamen ze net tekort
Vind ik leuk
Malaga036 +489
zaterdag 19 januari 2019 om 12:28
Dat klopt er speelde ook andere dingen wat we waarschijnlijk geen weet van hebben, maar het mooiste is als we op deze manier doorgaan en zo min mogelijk wijzigingen hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:48
Misschien neemt hij Frenkie dan ook mee.
Gaat t toch nog over F....
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:04
EDIT VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
twentegoal +669
zaterdag 19 januari 2019 om 08:48
Natuurlijk staat ie hoog op de ‘shortlist’🙄
Vind ik leuk
Neus +401
zaterdag 19 januari 2019 om 09:09
Hahaha nu zit mijn trui onder de koffie... schitterend
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:48
Waarom word een bericht van twee weken geleden nu als Breaking gepost? Kom op vp...
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1197
zaterdag 19 januari 2019 om 08:48
Dat zou echt een aderlating zijn.
Vind ik leuk
Hast58 +914
zaterdag 19 januari 2019 om 10:33
Hoezo? Dan komt er misschien iemand die niet alleen kan verkopen maar ook het inkopen beheerst.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:49
go for it Marc maar voor het geld hoef je niet meer toch?
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:49
Kan Blind mooi de centjes opmaken.

Ik zeg doen Marcie.
Vind ik leuk
fier&koen +2717
zaterdag 19 januari 2019 om 10:17
Ajb niet
Vind ik leuk
tikkietoe +6137
zaterdag 19 januari 2019 om 08:50
Dat zou echt een flinke klap zijn voor Ajax.
Denk niet dat ze op korte termijn een even goede vervanger gaan vinden.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:10
PSV heeft opperprutser De Jong TD gemaakt. Maak me totaal geen zorgen.
Vind ik leuk
Asarkan +176
zaterdag 19 januari 2019 om 09:37
Wat heeft de Jong dan in het afgelopen half jaar verkeerd gedaan volgens jou?

Edit:
Hij is 5 jaar hoofdscout van PSV geweest nadat hij in 2008 als ik me niet vergis, al in het scouting team zat.

Van de laatste 5 jaar onder zijn bewind als hoofdscout zijn er echt wel mooie spelers bij gekomen zoals, Pereiro, Moreno, Guardado, Romero, Schaab, Lozano en Gutierrez.
Deze spelers komen alleen van de buitenlandse clubs.
Maar als hoofdscout heeft hij natuurlijk ook wat de vertellen over de spelers uit de binnenlandse markt zoals, Propper, Ramselaar, Angelino en Dumfries.

En ja, hij heeft ook miskopen gemaakt zeker waar. Maar om hem nou opperprutser te noemen is eigenlijk gewoon omdat je jezelf niet hebt verdiept in het werk wat die man gedaan heeft.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 09:55]
Vind ik leuk
RenW +4221
zaterdag 19 januari 2019 om 11:59
Oohhhh, het was Brands niet, het was de Jong.
Vind ik leuk
Asarkan +176
zaterdag 19 januari 2019 om 12:06
Nee, ze waren het samen, misschien weet je niet hoe scouting werkt. Daar moet je jezelf maar eens in verdiepen.
Ik vind sowieso dat scouts meer credit verdienen dan wat ze nu krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:38
gebaseerd op? oh wacht, jouw kreten zijn nooit ergens op gebaseerd
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:40
Niemand kent hem buiten Nederland. Brands heeft ook jaren slecht gepresteerd. Bijna failliet door jullie laatste TD. Word lachen deze zomer.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:42
jij speelt veel fortnite denk ik...
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:44
Psv heeft geen geld om een fatsoenlijke TD los te weken. Kom je aan met prutser De Jong. Hello, is this Chelsea? My name Is De Jong from Psv. En verbinding verbroken.
Vind ik leuk
Asarkan +176
zaterdag 19 januari 2019 om 10:02
Brands was TD vanaf 2009, sindsdien gaat het alleen maar beter bij PSV, ook qua financien. Dus voordat je iets dom lult, zoek eerst ff je informatie op aub
Vind ik leuk
3Bier +14348
zaterdag 19 januari 2019 om 09:39
Wat heeft dat er mee te maken?
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zaterdag 19 januari 2019 om 08:53
Met de KNVB-beker van de zomer afscheid nemen. Is het succes compleet.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:10
Ahah dubbel en kwartfinale.
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zaterdag 19 januari 2019 om 19:26
Dromen mag..
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 20:00
PSV stelt niks voor, kampioenschap is een zekerheidje, Feyenoord en Az gaan Ajax ook niet tegenhouden in de beker. Wij zijn Ajax prijzen pakken is wat wij doen. We zijn niet voor niks Recordmeister.
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zaterdag 19 januari 2019 om 20:32
En het mag ook wel weer eens, na 4 kurkdroge jaren.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 21:22
3-1 om je oren, Zwolle altijd lastig
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zaterdag 19 januari 2019 om 21:25
Heh gelukkig. Totaal off topic maar dan kun je tóch wat terugzeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 21:38
Ajax kan dit jaar doodeenvoudig haar 5e titel pakken in slechts 9 seizoenen. In de afgelopen jaren heeft Ajax een Europa League-Finale gespeeld en is de club nog nooit zo gezond geweest. Plus hebben onze jongens een marktwaarde van een Serie A topclub. Ajax gaat als een speer.
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zaterdag 19 januari 2019 om 21:52
Ja. Het zou zomaar kunnen lukken. Of niet, natuurlijk.
Vind ik leuk
Jan ref +1650
zaterdag 19 januari 2019 om 09:29
Die KNVB beker kun je wel op je buik schrijven die gaat echt niet naar Amsterdam en over het kampioenschap maar niet te spreken misschien nog verder in de CL die kans geef ik ze wel
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:43
Ajax pakt de dubbel, dit jaar 5e titel in 9 seizoenen, vokgend jaar de 6e in 10 seizoenen.
Vind ik leuk
Jan ref +1650
zaterdag 19 januari 2019 om 09:58
Volgens mij droom je te vaak maar is niet erg hoor droom lekker verder tot je wakker wordt dan is het een nachtmerrie
PS, volgend seizoen is Twente terug maar dat ff terzijde haha
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 10:00]
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:53
En dan?
Vind ik leuk
Jan ref +1650
zaterdag 19 januari 2019 om 11:24
Dan kan het alleen maar leuker worden
Vind ik leuk
Iggy +4539
zaterdag 19 januari 2019 om 13:09
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zaterdag 19 januari 2019 om 19:25
Twente dan maar invullen, Jan?
Vind ik leuk
Jan ref +1650
zaterdag 19 januari 2019 om 20:42
Haha dat doe maar niet laat ze orde op zaken stellen en naar de ED en daarna kun je verder kijken en niet meer van die gekkigheid uit halen dan komt het goed zo bedoel ik het
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
zaterdag 19 januari 2019 om 08:54
En meer dan terecht. Samen met Brands de 2 beste TD die er in NL rond lopen. Mooie stap voor hem. Heeft Ajax er mede voor gezorgd dat Ajax er nu zo voor staat.
Benieuwd of hij dit ook voor elkaar kan krijgen bij Arsenal.
Bij Go Ahead heeft hij het ook goed gedaan als TD.
Vind ik leuk
fier&koen +2717
zaterdag 19 januari 2019 om 10:22
Ik denk dat hij nog blijft. Hij mag eindelijk geld uitgeven wat hij heeft opgebouwd. Die vertrekt niet zomaar hoor. Maar goed denk dat het vooral hoop is van de meeste hier.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
zaterdag 19 januari 2019 om 10:26
Ja klopt.
Maar Arsenal is wel een grote uitdaging. Als speler heeft hij het daar goed gedaan.
Jaren hebben ze moeite om aan te haken. En wie weet kan Overmars zorgen voor die laatste stap.
En financieel zal hij er zelf wel veel beter van worden.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:55
Ik wist al dat het niet zo goed ging met Arsenal, maar zo slecht ? Ik denk niet dat Overmars' sprintsnelheid nog die van 20 jaar geleden is.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 08:55
Blijf gewoon bij AJAX...en laat de rest lekker ouwehoeren
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 08:55]
Vind ik leuk
fier&koen +2717
zaterdag 19 januari 2019 om 10:25
Ze hopen het dat hij gaat. Maar doet hij niet hij heeft eindelijk de vrije hand en kan uitgeven. Ik verwacht dat hij blijft Arsenal kan willen wat ze willen maar Marc blijft nog wel even in Amsterdam. Heeft hij eindelijk zijn zin kan hij geld uitgeven wat hij mede heeft opgebouwd en dan gaat hij weg. Ja hoor ik zie dat echt niet gebeuren.
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
zaterdag 19 januari 2019 om 09:03
Lekker bij Ajax blijven voorlopig. Pas 45 en het is niet zoals bij een voetballer dat je dan te oud bent om meer mee te komen.
Vind ik leuk
Diekpsv +252
zaterdag 19 januari 2019 om 09:04
Nou die is weg ook zo'n grote geldwolf zichzelf de laatste jaren verijkt met een forse bones en geen prijs gepakt werd uit gekots maar zijn nu zeer tevreden
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1197
zaterdag 19 januari 2019 om 09:10
Financieel staan ze nu wel erg goed voor. Hoop dat er een dag komt dat wij ook spelers voor 75 miljoen gaan verkopen. Maar ook echt meerdere klappers in 1 seizoen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 09:10]
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 19 januari 2019 om 09:55
Realistisch is het niet, je moet ze kunnen laten schitteren Europees want bij Ajax teren we nu op de finale EL en nu de CL. Ook de wederopstanding van Oranje is van belang, alleen levert de jeugd niet elk jaar Bergwijntjes en de Jongs af. Het is nu enkel 75 door het voorstaande en omdat de Jong en de Ligt uitzonderingen zijn. De vorige waren zo een beetje Sneijder en van de Vaart dus het duurt wel weer even. Het zou PSV en Ajax wel goed doen als Oranje de lijn doorzet en de talenten van nu hun belofte bij een topclub waarmaken
Vind ik leuk
Jan ref +1650
zaterdag 19 januari 2019 om 10:05
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 12:35
PSV en ook Feyenoord moeten eens goed naar Ajax kijken en meer eigen jeugd in laten stromen , aangevult met goede aankopen .
Dan maar een paar jaar geen prijzen , maar als je eigen jeugd goed kan verkopen , geeft dat genoeg financiele back up om in de toekomst weer prijzen te pakken .
Ajax heeft nu 4 jaar niks gewonnen , maar ze hebben nu wel een goed elftal staan wat veel geld waard is en nog meedoet op elk front .
PSV heeft een paar jaar geleden ook een aantal jaar achter elkaar geen kampioenschap geviert , maar heeft nog lang niet de financiele mogelijkheden die Ajax wel heeft nu .

En Frenkie en de Ligt zijn inderdaad uitzonderingen , maar de rest van het team van Ajax is ook gewoon veel geld waard voor een Nederlandse club .

Ajax heeft gewoon een slim beleid gevoerd de afgelopen jaren en daar gaan ze nu de vruchten van plukken .
Het enige minpuntje is dan misschien dat ze geen prijs hebben behaald , maar dat gaan ze zeker goedmaken de aankomende jaren .
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
zaterdag 19 januari 2019 om 09:39
Worden er bones uitgekeerd?
Vind ik leuk
fier&koen +2717
zaterdag 19 januari 2019 om 10:27
Ja Arsenal vangt bot.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:55
Juist
Vind ik leuk
Iggy +4539
zaterdag 19 januari 2019 om 13:10
Aldus een droeftoeter pur sang.
Vind ik leuk
Diekpsv +252
zaterdag 19 januari 2019 om 14:01
Oohh jochie toch
Vind ik leuk
Lucien1978 +6420
zaterdag 19 januari 2019 om 09:05
Wat zou dit een godsgeschenk zijn voor Ajax. Met de juiste persoon op die positie vrees ik toch een beetje meer.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:13
Haha gast, Jullie moeten het doen met prutser De Jong zonder netwerk. Overmars heeft jaren gespaard en toch drie titels gepakt. Nu dit jaar de 4e. Nee let maar op de Hoofdstad van de Calimeros Eindhoven zal zoals ze gewend zijn weer met lege handen staan. 3 titels voor PSV in 10 seizoenen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
zaterdag 19 januari 2019 om 09:19
Ik breng hem wel.
Vind ik leuk
Hesses +1222
zaterdag 19 januari 2019 om 09:22
Die foto....

Overmars...pff wanneer zal ons clubje weer eens een prijs winnen ?

Blind ? Kweenie
Vind ik leuk
Smithsonian +43385
zaterdag 19 januari 2019 om 09:22
Houdoe marc
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
zaterdag 19 januari 2019 om 09:32
Wacht Overmars al 4 jaar op een prijs @VP? Hij heeft er al een paar gehad in zijn periode bij Ajax. 2012 2013 en 2014
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 09:32]
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:41
en dus wacht hij nu al 4 jaar op een prijs......begrijp je?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
zaterdag 19 januari 2019 om 09:43
Hij heeft al prijzen gewonnen in zijn periode bij Ajax. De intonatie van VP is dat hij nog niks in zijn periode heeft gewonnen, begrijp je?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 09:45]
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:58
De gouden lulmuts of de zilveren zeverzak ?
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
zaterdag 19 januari 2019 om 09:44
2, geen 3. En dat in het begin toen hij kon teren op de selectie van zijn voorganger.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
zaterdag 19 januari 2019 om 09:45
Dan zijn het er 2, dan nog.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
zaterdag 19 januari 2019 om 09:50
Hadden er minstens 4 moeten zijn. Ongeschikt.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3769
zaterdag 19 januari 2019 om 09:33
Zou jammer zijn.. Maar hij ziet nu zelf ook denk ik wel hoe mooi dit seizoen kan worden dus als hij beetje ajaxhart heeft blijft i dit seizoen
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:34
Voor €110 miljoen mag hij vertrekken ! Doen Ajax !!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
zaterdag 19 januari 2019 om 09:37
Gaat niet gebeuren, na het oogsten moet je plukken .....
Vind ik leuk
Nr14always +4042
zaterdag 19 januari 2019 om 09:42
Dat zie ik niet als een verlies en neem Sar gelijk mee naar die graftak club.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:48
En niet te vergeten Bandé voor 9 miljoen, Labyad voor 10 miljoen.. Frenkie de Jong voor 1 miljoen is dan wel weer een aardige aankoop van 'm geweest.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 19 januari 2019 om 10:14
Zoals je aan Wober zag zijn onze reserves rond de 10, dus Ratje is geen miskoop want je hebt bankspelers nodig. Ondertussen word hij beter en beter want bij Utrecht stond hij stil omdat hij daar de beste was. Bande moet eerst spelen voordat we er wat zinnigs over kunnen zeggen en anders geld ook voor hem dat er reserves moeten zijn
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:48
zou mooi zijn voor hem toch hij heeft ten alle tijden zijn stinkende best gedaan voor ajax dan moet een stap na een betere competitie ook gegund worden
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 09:51
Neem ook MvG mee, gratis!
Vind ik leuk
Muscles +1758
zaterdag 19 januari 2019 om 09:52
Waarom zou Marc het doen? Hij was al binnen toen hij bij Ajax begon. Als ik Marc was had ik twee overwegingen: een fantastisch resultaat met veel potentie op meer maar ook die hersenloze Marc netto bashers met hun giftige aanvallen op de persoon.......
Vind ik leuk
Come on Utreg +29719
zaterdag 19 januari 2019 om 09:59
Het vertrek van Overmars bij Ajax zou een enorm verlies zijn. Overmars staat mede aan de basis van het mooie banksaldo wat Ajax heeft. Logisch dat Arsenal daar wel brood inziet. Nog een oud speler ook als bonus.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:05
Marc naar Arseanaal? Are you kidding! Die zit in de opbouwfase en wil eerst oogsten in Mokum.
Vind ik leuk
jari11 +3521
zaterdag 19 januari 2019 om 10:07
Ik vind overmars een apart mannetje, hou hij altijd praat in interviews beetje raar. Wel jammer als hij weg zou gaan, toch goed gedaan. Volgend jaar spelen we toch met jong ajax, kan dit er ook nog wel bij
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 19 januari 2019 om 10:19
Zoals je aan PSV ziet heb je niet altijd een topselectie nodig in de ED, gewoon wat resultaat gerichter gaan spelen en er is niks aan de hand. Verder kopen ze echt nog wel wat bij, en de basis met Nico, Tadic, Blind, Schone, Mazraoui, Dolberg, vd Beek en Neres is er nog dus een speler of 4 inpassen moet te doen zijn. Dat overdrijven hier is om misselijk van te worden!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 10:19]
Vind ik leuk
jari11 +3521
zaterdag 19 januari 2019 om 10:21
Dat laatste wat jij zegt is juist een beetje overdreven. Wie zegt dat die spelers die jij opnoemt blijven? Ik hoop gewoon dat er wijs met het geld word omgegaan!
Vind ik leuk
Mari +12520
zaterdag 19 januari 2019 om 10:22
Is al.zoveel keren geroepen en geschreven
Bovendien is Overmars nog niet aan.het afbouwen
Vind ik leuk
Gerro +9024
zaterdag 19 januari 2019 om 10:32
Denk dat Overmars helemaal niet weg wil bij Ajax waar hij zich helemaal in zijn element voelt die kansen zijn er al eerder geweest en ook toen bleef ie bij Ajax.Dus ze kunnen wel.een shortlist hebben daar bij Arsenal maar lig er niet wakker van. Wat me wel verbaasd is dat ze in Engeland kennelijk helemaal niks kunnen ze hebben zelf maar weinig topspelers, geen goede trainers geen goede directeuren voor spelersbeleid etc want die worden allemaal van buiten aangetrokken. Het enige wat ze hebben is een flinke zak met geld.
Vind ik leuk
abraksas +2525
zaterdag 19 januari 2019 om 10:58
precies, waarom zou Marc weg willen? Denk dat hij daar wel lekker zit in Amsterdam. Kan zijn ding doen en bouwt nogsteeds aan iets moois. Ajax staat er nu veel beter voor dan voor zijn komst.
Voor het geld hoeft ie het denk ik ook niet te doen en volgens mij is hij ook niet het type dat voor het grote geld gaat.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:33
minimaal 75 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:41
Zit ik de reacties te lezen, gaat het tot Frenkie en de shortlist goed.. Maar dan weer dat moddergooien.. Jammer weer..
Vind ik leuk
rpaulp50 +13610
zaterdag 19 januari 2019 om 10:45
Overmars: Geweldige onderhandelaar en zakenman, een min 5 voor het samenstellen van een team dat Kampioen kan worden in een zwakke competitie maar met het meeste geld voor handen..........
Niet goed genoeg dus in het professionele voetbal van vandaag, faalt al 4 jaar sportief gezien.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 10:56]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4007
zaterdag 19 januari 2019 om 10:48
Sven Mislintat? Who the fuck is Sven Mislintat?
Vind ik leuk
abraksas +2525
zaterdag 19 januari 2019 om 10:53
Maar wil Marc wel weg? Zit prima bij Ajax, en zorgt voor goeie ontwikkelingen. Niet iedereen is blij met hem maar ik denk dat Ajax het voornamelijk aan hem te danken heeft dat er nu zo'n groot eigenkapitaal is. En Ajax is nu gewoon uitstekend bezig, ook in Europa dus wat hij doet is ook gewoon goed voor het sportieve gedeelte van Ajax.
Tuurlijk heb ik ook mijn momenten gehad waar ik dacht "goh, investeer nou gewoon ff" en het is dan ook niet alles 100% goed geweest maar ja, wie doet wel alles goed? En nogmaals, Ajax is er wel flink op vooruit gegaan he.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:18
Wil overmars zelf weg uit NL dan?
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:19
Zit toch niks in dat team van arsenal.is al jaren niets.ik begrijp de link met overmars wel,maar ja.als ajax kampioen wordt zal hij arsenal wel een mooie uitdaging vinden,om die club weer op te bouwen.zullen ze wel eerst een goede trainer moeten vinden,die.dan samen met marc het projekt wilt ingaan,anders heb je er weinig aan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 11:19]
Vind ik leuk
G.Kopf +5009
zaterdag 19 januari 2019 om 11:44
Wtf staat daar allemaal.
Vind ik leuk
stratumseind +195591
zaterdag 19 januari 2019 om 11:32
Het zou ook raar zijn als overmars op een long list zou staan
Vind ik leuk
G.Kopf +5009
zaterdag 19 januari 2019 om 11:43
Toch jammer dat Blind nooit ergens op een shortlist staat.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:45
Die gaat nu nog niet weg !!
Straks na alle VERKOPEN
Dan stromen de bonussen en dan zal diemiss gaan.
Maar met welke meerwaarde
Spelers van ajax voor de neus wegkapen ??
Werken met een Kakkerlak of een pisvee ..nou nou wat een meerwaarde .
Marc blijf zitte waar jd zit en veroer je niet.
Engeland word je er uitgeflikkerd ..
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 12:05
dan gelijk Jordy Cruijff halen
Vind ik leuk
JoeyC +4093
zaterdag 19 januari 2019 om 12:43
Hij functioneert naar behoren, nu hij het geld mag laten rollen. Heeft van Ajax koopclub nummer 1 van Nederland gemaakt. Wel ironisch dat het prijzen pakken beter lukte in zijn “netto” periode.
Vind ik leuk
jari_ +903
zaterdag 19 januari 2019 om 13:06
Dit was een kwestie van tijd. Als we ervanuit gaan dat Marc Netto ontstond mede door de RvC van wie Marc geen geld uit mocht geven heeft hij hierna prima resultaten geboekt. Als je hem afrekent op titels heeft hij het inderdaad niet altijd even goed gedaan. Dat Arsenal aan hem denkt verbaasd me niets. Mooie stap. Maar wie volgt hem op bij Ajax?
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 18:23
Martin van Geel natuurlijk ,die houdt van Vreemd gaan !
Vind ik leuk
JanTa48 +8092
zaterdag 19 januari 2019 om 13:24
Is het niet de Telegraaf dan is het wel de VI dat probeert onrust te zaaien binnen Ajax door elke keer met vage geruchten en/of achterklapverhalen aan te komen zetten.
Vind ik leuk
Nr14always +4042
zaterdag 19 januari 2019 om 13:40
Gisteren schreef The Guardian dat Arsenal nog meer gaat bezuinigen dus veel succes daar.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 15:07
2 keer de plank mis ? en die andere 14 blunders ?
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
zaterdag 19 januari 2019 om 15:47
Komemde seizoenen heeft ajax zoveel geld, maar geen gek die er nog wil ballen. Wat een mooi vooruitzicht.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 15:51
Ik zou het niet doen je weet wat je heb en je weet nooit wat je krijgt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4347
zaterdag 19 januari 2019 om 17:28
Prachtig! Al die PSV'ers die moeiteloos elke dag de miskopen van Overmars opnoemen, en hard brullen dat de man er niks van kan. Tot Arsenal hem wilt hebben. Nu moet Ajax in paniek raken, adviseren ze hem om te gaan, want dat stort Ajax in. Het is me een 2-Spooren gelul, niet tekort :)
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 18:20
Mark moet lekker in Epe blijven wonen !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws