Aflopend contract voor 'man of the match' van ADO: 'Komende half jaar belangrijk'

Aflopend contract voor 'man of the match' van ADO: 'Komende half jaar belangrijk'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 10:09zo 20-01-2019 om 10:09

Sheraldo Becker was zaterdag de beste man aan de zijde van ADO Den Haag tijdens de 2-4 nederlaag tegen VVV-Venlo. De vleugelaanvaller tekende voor een goal en een assist en werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd.

"Of het mijn beste wedstrijd voor ADO was? Sowieso een van mijn betere. Dit is mijn derde jaar hier en ik moet ver teruggaan om me zo’n goede wedstrijd te herinneren", laat Becker weten aan Voetbal International. In de eerste seizoenshelft vielen zijn prestaties nog tegen. "Vroeger in de jeugd was ik altijd topscorer, ik ben altijd sneller dan mijn directe tegenstander en heb een goed schot. Hoe kan het dan dat ik zo weinig scoor? Er zit veel meer in bij mij."

Volgens de oud-speler van Ajax en PEC Zwolle was hij té veel bezig met zijn doelpuntendroogte. "Daar zat ik wel mee, want ik wil heel graag belangrijk zijn voor ADO. Maar dan moet ik wel vrij zijn in mijn hoofd, gewoon lekker kunnen voetballen. Dat lukt me nu."

Becker heeft nog een andere motivatie de komende maanden, want zijn contract bij ADO loopt af. "De club heeft aangegeven dat ze graag met me door willen, mijn zaakwaarnemer is met ze in gesprek. Maar of ik hier blijf of niet: het komende half jaar is het voor mij belangrijk om te laten zien wat ik kan. Ik moet vlammen."

Poll

Kan Becker een stap hogerop aan in de Eredivisie?

(579 stemmen)

Plaats een reactie

Dezeun +6296
zondag 20 januari 2019 om 10:17
Denk dat hij wel stapje hogerop kan
Vind ik leuk
Rene80 +2422
zondag 20 januari 2019 om 12:07
Denk het niet.. hij heeft Veel goede acties maar hij is zeer onzorgvuldig en 90% mislukt bij hem. Dus voorlopig heeft hij nog moeite met het huidige niveau
Vind ik leuk
Mr bien +6995
zondag 20 januari 2019 om 10:18
Laat het heel weinig zien bij ADO.
Eerst laten zien in een langere periode en dan kijken of een stap hoger haalbaar is
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21053
zondag 20 januari 2019 om 10:20
Veel te wisselvallig voor een stap hoger.
Vind ik leuk
Enw02 +663
zondag 20 januari 2019 om 10:21
Door zijn snelheid constant een gevaar. Helaas komt dat er te weinig uit. Als die het op ze heupen heeft is hij niet te houden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:27
Becker vervangen voor thijmen goppel, valkenburg vervangen voor yuning zang, en lorenzen vervangen voor elson hooi.
Dan is de aanval iig een stuk sterker.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:38
Goppel? Zou het goed doen op een veld zo groot als een weiland waar geen speellijnen zijn
Vind ik leuk
Sjaak Hoek +169
zondag 20 januari 2019 om 10:58
Hek open en gaan
Vind ik leuk
Enw02 +663
zondag 20 januari 2019 om 11:21
Hahaha goppel kap toch man. Das een blind paard. Lorenzen en hooi zelfde laken een pak man. En zang..... gaat ze ook niet maken. Kisna kan straks necid bedienen.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 15:43
Denk toch echt dat je zelf blind bent goos.
Hij is sneller en effectiever dan becker.
Of je het nou wilt geloven of niet.
Maar das jou ding. En dit de mijne
Vind ik leuk
Enw02 +663
donderdag 24 januari 2019 om 16:11
Daarom zit hij natuurlijk al 2 jaar op de bank. Omdat hij daar sneller en effecfiever is.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 18:12
Is een talent die over het hoofd wordt gezien.
Hij is jong en wilt knallen en heeft daar speel minuten voor nodig.
Hij krijgt alleen de kans niet !
Kijk naar polly, jonge gozer zit op de bank terwijl troupe einde seizoen weg gaat.
Laat polly alvast een knallen zodat hij lekker de evaring ken opdoen.
Maar jonge gasten krijgen de kans niet !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:34
goede speler voor az en stengs na psv,lijkt me een goede oplossing 😂😂
Vind ik leuk
fier&koen +2717
zondag 20 januari 2019 om 10:53
Vooral Stengs naar psv zeker 😉
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:57
nou alleen als het zo uitkomt 😂🤣😂
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5626
zondag 20 januari 2019 om 11:02
Fraai dat ie zich dat nu beseft...na drie jaar contract bij ADO...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 14:15
Ja precies. Het ergste is dat hij na een beschamend verlies tegen VVV alleen maar over zichzelf praat.
Vind ik leuk
ADOswansea +362
zondag 20 januari 2019 om 11:07
Vlamnen?? In 3 jaar tijd mss 3 goede wedstrijden gespeeld. En als je dan een x goed speelt, mag hij wel eens de supporters bedanken na de wedstrijd ipv gelijk hooghartig naar binnen stormen. Wij staan gvd kou te lijden en zien een onnodige verliespartij! Respectloos meneertje Becker
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
zondag 20 januari 2019 om 11:11
Vol smart te wachten op een reactie van Midden-Noord 🤣
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
zondag 20 januari 2019 om 12:07
( 🤣) Misschien komt prinses op de erwt ook nog buurten.
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
zondag 20 januari 2019 om 12:09
Ik wacht het af 🙈
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
zondag 20 januari 2019 om 12:12
( 🤣) Ze heeft echt jetsers als ze nu komt opdagen nu ze dit heeft gelezen. Onze prinses op de erwt.
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
zondag 20 januari 2019 om 12:51
De hengels staan uit en strak gespannen het is nu afwachten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
zondag 20 januari 2019 om 11:57
Gewoon bijtekenen en wat stabieler presteren.
Vind ik leuk
klick +1266
zondag 20 januari 2019 om 16:49
hahahaha had hij 5 jaar eerder moeten doen
Vind ik leuk
Enw02 +663
donderdag 24 januari 2019 om 19:03
Ze schelen 2 jaar !!!. Denk je nou echt dat ze niet in de sterkste opstelling spelen dan. Maar we gaan het zien hoe goed goppel gaat worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws