Genee schrikt op door Boskamp-nieuwtje van Tan: 'Wij willen hem hebben'

Genee schrikt op door Boskamp-nieuwtje van Tan: 'Wij willen hem hebben'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 12:50zo 20-01-2019 om 12:50

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 13:12zo 20-01-2019 om 13:12

Humberto Tan beweerde eerst anders, maar volgens Wilfred Genee wordt Jan Boskamp géén tafelgast bij de nieuwe voetbalshow VTBL op RTL7. Tan, presentator van het programma, zei op Radio 1 dat Boskamp gaat aanschuiven bij VTBL. 

Genee, gespreksleider van Veronica Inside, 'verslikte zich in zijn koffie', schrijft het Algemeen Dagbladtoen hij de scoop van Tan hoorde. "Dat hij de Europa League analyseert en wedstrijden doet bij Ziggo Sport vinden wij prima. Maar hiermee zitten we toch wel een beetje in hetzelfde vaarwater."

Hij pleegde zondagochtend direct een telefoontje naar de populaire Boskamp, die al jaren één van de vaste gezichten is bij VI. "Grappig. Jan weet zelf van niets. Jan zegt het nog steeds heel erg naar zijn zin bij ons te hebben. Hij zegt wel gebeld te zijn, maar dat er nog geen afspraak is gemaakt. Ik ben verbaasd."

Misverstand
Volgens Tan is er sprake van een misverstand. "Boskamp is iemand die al genoemd is, maar sowieso niet vast hè. We willen hem als gast hebben. We hebben niet alleen vaste tafelgasten, maar ook mensen die we uitnodigen. En daar is Jan er een van."

De eerste aflevering van VTBL begint zondagavond om 20.00 uur. 

Lees meer over:Eredivisie

Poll

Ga jij kijken naar VTBL?

(8162 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 januari 2019 om 12:59
Die Boskamp zegt nooit iets zinnigs en heeft totaal geen input. Ben het helemaal met van Hanegem eens. Hij zit daar gewoon als jan lul. Aardige vent verder, maar je hebt weinig aan Boskamp.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 12:59]
Vind ik leuk
JuventusCR7 +1079
zondag 20 januari 2019 om 12:59
Zijn versprekingen zijn anders best grappig
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1899
zondag 20 januari 2019 om 13:10
Leukste aan tafel is Boskamp. Ookal zegt ie niets. Zijn aanwezigheid is genoeg.
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
zondag 20 januari 2019 om 13:47
als hij dat zo erg zou vinden zou hij niet meer bij VI zitten inmiddels hoor...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:11
Ik wou dat die Boskamp eens echt uithaalde, effe dat brilletje van René de tweede ring in!
Altijd maar dat dreigen...
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:20
Dat wel, maar het is lachen om andermans gebrek.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506
maandag 21 januari 2019 om 03:49
Gebrek ? Die man moet zich gewoon beter voorbereiden en die namen nu eens goed leren uit te spreken, hij noemt een penalty ook nog steeds een "penanty".......
Boskamp zelf weet dat ook wel en zit er helemaal niet mee, lacht er hartelijk om, heeft het naar zijn zin en hij doet het goed, Boskamp is de onschuld zelve.....
Vind ik leuk
Adje80 +10521
zondag 20 januari 2019 om 13:00
Zoals jij op deze site. Alleen Jan is wel gezellig en kan je mee lachen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:00
Had al verwacht dat iemand zo zou reageren. Goedkoop scoren. What's new Adjeeeee.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:20
Ik ben met Polska eens.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:21
...naar de bananenbar geweest?
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:50
Wat is dat bananenbar ? Ik heb toevallig wel bananenbrood gekocht.
Vind ik leuk
Kuip +10258
zondag 20 januari 2019 om 13:54
Ik ook AFP. Van mij hoeft die Boskamp helemaal niet meer op tv. Aardige gast maar voegt niets toe, behalve dat je kunt lachen om z’n versprekingen.
De man kan amper een fatsoenlijke Nederlandse zin produceren, bovendien lult hij maar mee met Derksen en Gijp. Dan zie ik liever Kraay die tenminste de strijd met die twee wel aandurft.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:57
Ach weet je ik kende Boskamp ook als voetballer van Feyenoord, aardige voetballer, tja qua verschijning wat moet ik er van zeggen, kan beter, maar hij wordt goed betaald om zich door die andere 3 te laten gebruiken, maar ja Jan is al binnen hoor en hij is een lief mens denk ik.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 15:24]
Vind ik leuk
Pimman +11592
zondag 20 januari 2019 om 14:09
AFP klopt, hij lijkt me een ontzettende aardige vent Maar om nou te zeggen ik ga eens even aandachtig luisteren naar zijn voetbalanalyse..dat valt niet mee ;)
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 15:26
Ha ha ha Pimman.
Vind ik leuk
Pimman +11592
zondag 20 januari 2019 om 14:05
Kuip exact..ze zijn het bijna áltijd allemaal met elkaar eens tijdens dát programma. Genee pruttelt soms tegen, Kraay durft als enige écht voor zijn mening uit te komen..voor de rest is het elkaar naar de mond praten en lachen om de flauwste grapjes.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
Kuip +10258
zondag 20 januari 2019 om 14:08
Ja toch, ze moeten een gast uitnodigen die er eens tegenin gaat. Frank Kramer durfde dat laatst wel. De meesten zijn gewoon bang, zoals Valentijn Driessen en in het verleden Kieft.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:09
Boskamp is net als zijn club, aardige club maar doen als jan lul mee in de competitie, verder heb je weinig aan feyenoord;)
Vind ik leuk
Cantona +1412
zondag 20 januari 2019 om 13:12
Nee, Van Hanegem daar komen gelukkig wel veel zinnige dingen uit.🤔
Boskamp heeft voor het programma natuurlijk wel een meerwaarde.
Hij heeft er wel kijk op maar dat komt bij Veronica Inside niet echt uit de verf, maar het is wel een leuke verschijning in het programma en ik kijk daar liever naar dan die Valentijn Driessen
Vind ik leuk
Shelbourne +6214
zondag 20 januari 2019 om 13:15
Ik versta hem amper. Behalve dat hij alles aan Feyenoord linkt.
Vind ik leuk
basl +72
zondag 20 januari 2019 om 13:15
En nog steeds vind ik hem leuker dan Tan...
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:31
Dan ruilen we Tan toch voor Twan Huys in of Hélène Hendriks od Anouk Hoogendijk ?
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:19
Hier ben ik volledig met u eens meneer. Hij zit daar als Lulletje Rozewater bij en wordt daarvoor door VI gebruikt, maar Jan heeft het zelf niet eens door.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:19
Cabaret kerel..... daar gaat het om. Mensen vermaken
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 14:52
Mwa, meestal als hij het probeert wordt hij afgekapt door een flauwe opmerking van Genee of Gijp, Jan kan best aardig analyseren hoor.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
rexxo +17023
zondag 20 januari 2019 om 12:59
Tan dacht beter goed gejat dan slecht bedacht.
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 13:02
Later tan. Gaat hem niet worden.
Vind ik leuk
rexxo +17023
zondag 20 januari 2019 om 13:22
Op voorhand lijkt het niet echt een aanvulling op vergelijkbare programma’s.

Tijdstop ljkt ook beroerd gekozen maar misschien gaat Tan ons verassen.
Vind ik leuk
Der Monarch +2216
zondag 20 januari 2019 om 13:05
Heel eerlijk. Ik ben toch wel benieuwd hoe het programma gaat worden. Heb geen flauw idee wat Theo en JF kunnen aan tafel.
Vind ik leuk
Arvin +7846
zondag 20 januari 2019 om 13:09
Misschien is dit zout op slakken leggen, maar komop VP.

Jullie Quoten dat hij zich volgens het ad verslikt in de koffie, met link zelfs, maar in dat stuk staat:
Wilfred Genee verslikte zich vanochtend bijkans in zijn thee. ,,Dat hij de Europa League analyseert en wedstrijden doet bij Ziggo Sport vinden wij prima. Maar hiermee zitten we toch wel een beetje in hetzelfde vaarwater", laat hij aan deze site weten.

Kijk of het nou koffie of thee is kan me mn reet roesten, maar dat jullie zelfs dat al niet goed kunnen quoten is toch gewoon amateurisme ten top.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
zondag 20 januari 2019 om 13:09
Ook hier gaat (bijna) niemand naar kijken. Maar RTL zal in al zijn koppigheid dit programma 3 jaar lang uitzenden. Om maar niet toe te hoeven geven wat een gemis het vertrek van VI is geweest.
Vind ik leuk
Kevindo +2028
zondag 20 januari 2019 om 13:15
Eerlijk gezegd hoop ik dat dit programma een geweldige flop gaat worden. Je zal straks de altijd goedlachse Tan weer zien zitten, ook al is er niets grappigs op dat moment. Ook is het te hopen dat ze geen muziek draaien, anders zit ‘ie daar weer aandachtstrekkerig te dansen op een manier van ‘kijk mij eens leuk zijn’. Het zal wel weer meelullen worden met alle windrichtingen mee en totaal geen kritische noot... nee, laat maar lekker af gaan die Tan.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:17
Mijn advies aan VTBL, wie ben ik eigenlijk ? Maar goed: Humberto spreekt veel talen vloeiend, zeker Engels, Fran, Duits en Spaans, laten ze bij VTBL ook interessante buitenlandse voetbalsterren,-bestuurders, -managers, technisch staven, trainers/hulptrainers als gast of via een lijnverbinding binnen krijgen. Dat scoort en het verbetert het huidige niveau van de Voetbaltalkshows ontzettend meer. Nog dit: Jan Boskamp is soms niet te volgen, laat hem lekker bij VI met Kieft en Kraaij jr. concurreren.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 13:33]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:19
Ik geef Tan wel een kans en hoop dat hij het beter gaat aanpakken dan Genee. Genee zou ik wel eens in z'n bek willen schijten, wat een vies stuk vreten is dat. Voor Tan heb ik meer sympathie dan die gladjanus van VI. het programma van Genee heeft met voetbal geen moer te maken, kijkt ook alleen maar dom volk naar. Hetzelfde volk dat ook naar Jensen kijkt en op Wilders zegt te stemmen maar het verrekt om naar de stembus te gaan.
Vind ik leuk
1313 +13087
zondag 20 januari 2019 om 13:21
Genee een gladjanus noemen.... en Tan niet? 😂😂 das net zo'n gladjanus joh.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:34
Jij zet me wel aan het denken, vooral de allerlaatste zin over het stemmen. Dank.
Vind ik leuk
Cantona +1412
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Waar kijken intelligente mensen naar dan?
De hele tv wereld is overspoeld met rommel.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:23
Die kijken helemaal geen tv, die doen zinnige dingen maar dat zul jij vast niet begrijoen.
Vind ik leuk
Cantona +1412
maandag 21 januari 2019 om 18:59
Tja
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 19:06]
Vind ik leuk
3duard +1
maandag 21 januari 2019 om 18:20
Huh? Ik mis geen enkele uitzending van VI. Ik geloof niet echt dat ik dom ben, heb nog nooit één aflevering van Jensen gezien, ik zeg dat ik nooit op Wilders zal gaan stemmen en heb vanaf mijn 18e het nog nooit verrekt om naar de stembus te gaan voor zowel landelijk, provinciaal als plaatselijk.
Bij mij zit je er dus op echt alle punten naast. Dat noem ik nu echt dom.
Vind ik leuk
Cantona +1412
maandag 21 januari 2019 om 18:53
Ik kijk ook elke aflevering naar VI, kijk nooit naar Jensen en zal ook nooit op Wilders stemmen.........ik zie het verband niet..
Maar over 1 uur en 40 minuten zit ik er weer klaar voor, lekker ontspannen VI kijken.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14621
zondag 20 januari 2019 om 13:26
Boskamp pas wel bij vi bij die andere pubers
Vind ik leuk
Mass +5705
zondag 20 januari 2019 om 13:32
Boskamp nog nooit kunnen betrappen op iets wat bijdraagt. En het zoveelste voetbal programma....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:35
De analyses van Jan Boskamp hebben de diepgang van een drijvend ponton. Mijn hemel wat een armoedig expose van matig geformuleerde syllabebrij.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 13:40
Ooooh dit vind ik vermakelijk, je bent echt een intellectueel, die vind je maar zelden hier op VP. Ga zo door my friend.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 14:21
De meningen zijn daarover sterk verdeeld. Met name sekteleden die tegen een fameuze verbale schrobbering zijn aangelopen vertonen rancuneuze bloed. Werkelijk hilarisch!
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 15:23
"Ik word niet goed...."
Zou Sjef van Oekel gezegd hebben.
Vind ik leuk
Cantona +1412
zondag 20 januari 2019 om 17:07
Wat wil hij eigenlijk bereiken met zulke " dure" woorden op de VP site?....
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Vind ik wel leuk en hij bereikt nu dat jij op reageert.
Ken jij Sjef van Oekel disco ?
Vind ik leuk
Cantona +1412
zondag 20 januari 2019 om 17:59
Da's lang geleden.
Waldolala, en de stripboeken van Theo van den Boogaard.

Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 14:24
Gelukkig, en als ie wel komt graag met ondertiteling, is niet te verstaan met dat taalgebruik van deze simpele ziel. Kan alleen maar dom lachen maar daar worden normaal gesproken andere idioten voor ingehuurd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:48
Ik vind Tan een aardige man hoor! Maar Boskamp hoort bij Voetbal Inside!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:09
ik ga wel een keertje kijken wie weet gijp en co begint me ondertussen een beetje te vervelen geen echte nieuwtjes meer alleen slap geouwehoer is ook leuk hoor maar af en toe echt nieuws mag ook weleens
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:20
Ooit stond Tan bij mij hoog genoteerd als betrouwbare gast en ik zag m zeker ook wel als kenner .
Maar ook dit weer ( al is t klein ) maakt t voor mij een programma waar ik geen vertrouwen in heb.
Allemaal halfslachtig vrolijk gezever . Soms wil ik gewoon een vuist op tafel zien .
Maar als tan dat zou doen , dan zou iedereen t bescheuren van t lachen .
Veel succes, maar ga niet kijken.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 23:17
Umberto thans is beter dan de drie musketiers die denken dat ze de code zonen van het voetbal talkshows zijn
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 07:14
Boskamp zit er als pispaal voor de andere 3. Als analist komt er weinig uit. Als het Feyenoord betreft is het helemaal pijjnlijk. Dan komt er helemaal niks objectiefs of kritisch uit.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:54
Heeft niet veel te melden, dus geen probleem als hij dat twee keer doet.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 11:39
Is al teveel voetbal nabeschouwingen en programma.s
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:17
Ze hebben er toch geen verstand van. 👎
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:33
Humberto Tan is een prima presentator in mijn ogen dan. En ik keek toen hij het nog presenteerde altijd naar rtl late night. En nu al lange tijd niet meer. Maar helaas deelt niet iedereen deze mening met mij. Maar ik ben ook al jaren een trouwe kijker van voetbal inside en nu dus Veronica inside. Met zeer veel plezier. En vooral Johan Derksen. Ik ben het altijd met hem eens, behalve als het over Humberto gaat. Maar dat mag ook, toch. Je kunt iemand ook mogen zonder het altijd met diegene eens te zijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 14:38]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws