Moet Feyenoord al vóór het einde van het seizoen afscheid nemen van Gio?

Moet Feyenoord al vóór het einde van het seizoen afscheid nemen van Gio?

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 17:14zo 20-01-2019 om 17:14

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 17:15zo 20-01-2019 om 17:15

De eerste Eredivisie-speelronde van de tweede seizoenshelft levert volop spektakel op. Koploper PSV leed verrassend puntenverlies bij FC Emmen, terwijl Feyenoord onderuit ging tegen laagvlieger PEC Zwolle en hekkensluiter De Graafschap uithaalde tegen Fortuna Sittard. Ajax kan bovendien voor het eerst sinds 8 mei 2016 de koppositie pakken.

Genoeg over na te praten, dus. En we willen jouw mening graag horen! De VoetbalPrimeur-community komt vaak aan bod in de wekelijkse podcast De Derde Helft en daar wordt weer een schepje bovenop gedaan. Jij krijgt de kans je mening te ventileren en een plekje in de uitzending te verdienen. Wat je moet doen? Geef onder dit bericht antwoord op de volgende vragen:

1. Ajax is sinds vandaag dé titelfavoriet in plaats van PSV
2. Zijn Ajax en PSV verzwakt tijdens transferperiode?
3. Moet Feyenoord al vóór het einde van het seizoen afscheid nemen van Van Bronckhorst?

De leukste, beste, interessantste reacties worden uitgelicht in De Derde Helft, die vanaf maandagochtend vroeg weer in de podcast-stores staat. Jouw kans op aandacht in de pers is nog nooit zo groot geweest!

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:15
Ajax is favoriet maar nog lang geen kampioen.

AjaxvPSV wordt wel voot 95% beslissend. We zullen zien
Vind ik leuk
#Keizerout +50578
zondag 20 januari 2019 om 17:18
Die wedstrijd is pas over twee maanden.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:18
En retebelangrijk
Vind ik leuk
#Keizerout +50578
zondag 20 januari 2019 om 17:19
Mwah, alleen als ze dan ongeveer evenveel punten hebben.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:21
En die kans is groot.
Vind ik leuk
#Keizerout +50578
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Dat vraag ik me af.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Misschien is Emmen-psv al wel beslissend
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Wel een invloed
Geen bepalende

Het effect is dat we nu moeten winnen ipv gelijkspelen in de arena
Vind ik leuk
Benniewies +6177
zondag 20 januari 2019 om 17:26
Ik zie beide clubs punten verspelen. Ajax en ook PSV. PSV wint niet in Amsterdam.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:26
Laatste speelronde AjaxUtrecht kan zomaar eens heel belangrijj worden
Vind ik leuk
Benniewies +6177
zondag 20 januari 2019 om 17:28
PSV tegen ons AZ toch?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:15
3. Helaas, maar ja.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:16
Eens. Gio kan zijn team niet zo motiveren en in de strijd meetrekken als Kuyt dat kon.

Toegegeven. Kuyt stond op hdt veld
Maar Gio heeft gewoon het charisma niet voor een topcoach
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Gio blijft altijd een legende voor me. Maar er zit geen idee in het spel, er gebeurt gewoon niets. Eindeloos balletjes terug, niemand beweegt, niemand weet wat ze doen.

En eerlijk is eerlijk, aan het "materiaal" ligt het niet. Rutten liet schandalig materiaal toch echt beter veldspel spelen dan Gio doet met voor de eredivisie toch best aardige spelers.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Goeie speler
Goeie man
Matige coach
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 20 januari 2019 om 17:56
Helemaal waar! Valt ook op dat na een trainingsperiode (voorseizoen/ winterstop) er altijd dramatisch begonnen wordt. Gio krijgt er geen voetbal in met zijn trainingen en ook geen spirit! Na enkele wedstrijden lijken ze vanzelf weer wat ritme te vinden maar blijft het voetbal, tactische keuzes en wissels onder de maat. Gisteren zag je hoe een goede coach (Stam) een ploeterend team weet aan het voetballen krijgt. Gio zag en keek ernaar maar wist geen antwoord op zijn tactiek en wissels....
Vind ik leuk
Dharmpie +1154
maandag 21 januari 2019 om 09:53
Goede Ex Speler
Aimabel persoon inderdaad.
Slechte Coach/Motivator
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:18
3. zeker niet, met van geel netjes door de voordeur
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:19
Veelste vroeg om nu conclusies te trekken.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
zondag 20 januari 2019 om 17:20
1. Nee
2. Nee
3. Ja
Vind ik leuk
tikkietoe +6471
zondag 20 januari 2019 om 17:23
1) ja.
2) wober is te goedkoop weggedaan, aangezien Ajax er zelf 7,5 miljoen voor had betaald, maar een ernstige verzwakking is het niet.
3) nee, door de voordeur laten vertrekken aan het eind van het seizoen.
Vind ik leuk
broedkip +2246
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Stuk of zes andere spelers is dat wat?
Vind ik leuk
Argento8523 +7458
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Gio moet de eer aan zich zelf houden

Vind ik leuk
NikosMachlas +1940
zondag 20 januari 2019 om 17:23
1. Tuurlijk de selectie van ajax is in elk opzicht beter en lijkt steeds beter te gaan draaien waar psv juist zand in de motor lijkt te krijgen.
2.Nee de transferperiode heeft geen enkele invloed tot op heden.
3.Bij feyenoord moet de selectie straftraining krijgen geen idee waar die met hun hoofd zitten. Met zo'n inzet haal je geen punten in elk geval en geloof niet dat gio binnen de lijnen staat toch?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19310
zondag 20 januari 2019 om 17:24
1. Dat waren ze allang voor de winterstop maar PSV was nog niet door ijs gezakt. Nu wel, komt door het weer denk ik...
2. Nee. Beide basissen zijn hetzelfde gebleven. Afscheid nemen van bankzitters kan je niet een verzwakking noemen. Als ze beter waren stonden ze wel basis.
3. NEE. Dat zou echt schandalig zijn. Die moet gewoon door de voordeur weg aan het einde van het seizoen. Hem nu ontslaan zou erg zwak zijn en ook gewoon niets helpen.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5836
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Nee, wie moet m vervangen?
Vind ik leuk
Blindsy +20595
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Ja.
Nee.
Nee.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:28]
Vind ik leuk
Friend +401
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Gewoon zelf weg gaan De Jong is al gesignaleerd met Stein , dan is 1+1 = 2 daar hoef je geen rekenwonder voor te zijn !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Geen schokeffect voor de topper van zondag, svp.
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 17:30
1: Dat zijn we al vanaf het begin van het seizoen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19310
zondag 20 januari 2019 om 17:33
Het mooiste scenario is dat Gio volgende week maandag, na de nederlaag tegen Ajax, er zelf mee stopt. Gewoon met opgeheven hoofd zelf aangeven dat het over is.
En dan in de allerlaatste thuiswedstrijd van Feyenoord een Gio-dag er van maken. Inclusief huldiging/afscheid tijdens de rust.
Iets wat normaal alleen spelers krijgen zou uniek zijn voor een trainer. En iets wat de Feyenoord fans goed kunnen, hun helden eren. Want dat is Gio, een held.
Vind ik leuk
Nuance +10860
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Ja
Nee
Ja
Vind ik leuk
poklane +5381
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Ja, oprotten met Gio, van Geel en iedere idioot in het bestuur die het zover heeft laten komen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:24
je bent club onwaardig sta achter je club ook als ze derde staan wat een mooie plek is vind ik ik zou tekenen voor die plek aan het einde van de rit
Vind ik leuk
poklane +5381
zondag 20 januari 2019 om 18:34
Prima teletekst analyse
Vind ik leuk
Splintair +2223
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Met derde begroting derde staan.
Tuurlijk willen me meer.
Maar “oprotten” en “idioten” staat in geen enkele verhouding tot de prestaties van Feyenoord op dit moment.
Vind ik leuk
bombaste +479
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Dat hier nog gediscussieerd over moet worden...
Vind ik leuk
JonnyBones +636
zondag 20 januari 2019 om 17:41
3) Nee. De beste man heeft ze 5 prijzen opgeleverd en dit seizoen is al verloren. Geef hem dan een mooi afscheid via de voordeur
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Gaat dit Feyenoord beter voetballen zonder Gio, dacht het niet.
Vind ik leuk
BenikBen +151
zondag 20 januari 2019 om 17:50
Direct. En openheid geven . Alles op plek 3 en de beker. Met spelers die "dood" willen gaan op het veld. Huurspeler er direct uitgooien.
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 18:00
stelling 3. nee, onzin om nu iemand de laan uit te sturen. kost geld en dat hebben ze niet. max 3e is okay.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:01
Het is wel duidelijk dat zijn elftal Gio laat zakken. Schandalig, maar dan is je houdbaarheidsdatum wel verstreken. Dat geldt al langer voor een stuk of zeven basisspelers.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:11
Ajax wordt kampioen van de ARMOE .
PSV verlies in Amsterdam.
v Bronckhorst en v. Gastel moeten worden ontslagen en worden vervangen door iemand uit het Buitenland.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:14]
Vind ik leuk
F-Troop +205
zondag 20 januari 2019 om 21:40
post jij jezelf naar het buitenland..en neem dat klote bestuur en van geel mee..
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:41]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:20
ben niet voor feyenoord laat dat duidelijk zijn ,maar wil wel ff mijn mening hier over zeggen ,,waarom deze stelling ?om dat ze hebben verloren ?ze staan derde en halen vaak de punten nu na een verlies gelijk zeggen of ze afscheid van de trainer moeten nemen ik snap er helemaal niks van dat er al gelijk zulke dingen worden gezegt als fijenoord volgende week weer de drie punten pakt word er al gelijk gezegt gio heeft het op de rit .of gio heeft de spelers aan het voetballen gekregen ,ze zeggen fijenoord heeft de trouwste supporters en roepen hand in hand ,nou nu ik ff op het internet zit en al die fijenoorders zie posten ben ik van mening dat al die handen los zijn en ze nu ff niet verder gaan hand in hand dus :-)
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Ajax kan bovendien voor het eerst sinds 8 mei 2016 de koppositie pakken.

Nee 😂
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 20 januari 2019 om 18:52
1) PSV is de titelfavoriet;
2) Geen van beiden is verzwakt;
3) Feyenoord moet afscheid nemen van slak Clasie op het middenveld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:56
1. Echt niet. 2 nee. 3 ja.
Vind ik leuk
F-Troop +205
zondag 20 januari 2019 om 21:39
hey kut reporter..laten we maar afscheid van JOU nemen...ben benieuwd wat je over de gelijke spelen van psv en ajax gaat schrijven..

check dit: Feyenoord 3- ajax 0....lach me suf volgende week als dit uitkomt..biaaaatch!!!
Vind ik leuk
wil +1372
zondag 20 januari 2019 om 22:35
Gio even een berichtje voor jou: Tapia is verkozen in het elftal van de week. De spelvreugde bij zijn nieuwe club Willem II spat er af.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws