Verbeek met de dood bedreigd: 'Zij had er last van, dus ik ook'

Verbeek met de dood bedreigd: 'Zij had er last van, dus ik ook'

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 17:48ma 21-01-2019 om 17:48

Gertjan Verbeek vond 2018 een heftig jaar. Zijn mislukte avontuur bij FC Twente is de momenteel clubloze trainer niet in de koude kleren gaan zitten. Verbeek vertelt dat in gesprek met Groot Heerenveen. 

"Het jaar 2018 was een bewogen jaar en op voetbalgebied niet positief. Dat je tussentijds bij een club begonnen bent met de beste bedoelingen, en dat je dan voor het einde van de competitie al weer ontheven wordt van je taken, dat komt dan wel effe binnen", doelt Verbeek op zijn ontslag in Enschede. Twente stelde hem op 29 oktober aan; op 26 maart kreeg hij zijn congé. 

"Als je op sociale media met de dood bedreigd wordt, dan is dat negatief, en dat hakt er wel in. Mijn vriendin had het daar best moeilijk mee, zij maakte dat voor het eerst mee. En omdat zij er last van had, had ik er ook last van, al heb ik een brede rug."

"Social media horen er bij, maar doodsbedreigingen natuurlijk niet! Gelukkig kreeg ik ook veel steun van mensen."

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Plaats een reactie

Niels92 +39225
maandag 21 januari 2019 om 17:51
Spelers en trainers met de dood bedreigen dan ben je echt tuig van de richel!
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
maandag 21 januari 2019 om 18:05
Het zullen wel die snuifers zijn waardoor ze nog amper kunnen denken.
Vind ik leuk
Gearry +1542
maandag 21 januari 2019 om 18:18
Heeft niks met snuiven te maken, het is meer de persoonlijkheid.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:22
Makkelijke aanname. De kans is groter dat het van buiten de groep van, hoeveel zullen het er zijn, 100?, snuivers komt.
Vind ik leuk
Caniggia +1264
maandag 21 januari 2019 om 18:49
Nou geloof de groep snuivers is veel groter dan dat jij denkt.Meestal zijn het ook de mensen waar je het niet van verwacht.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 23:17
Geloof wat je wilt. Ik kan daar niks mee.
Wat ik zei blijft overeind.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8129
dinsdag 22 januari 2019 om 07:32
Ik neem aan dat jij het over heel Nederland hebt toch?
Vind ik leuk
Jan ref +2124
maandag 21 januari 2019 om 18:55
JanTA48 verklaar je nader wie of wat je daar mee bedoeld
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
maandag 21 januari 2019 om 19:56
Heb je nog uitleg nodig, een normaal helder denkend mens doet zoiets niet dus moeten hun neusgaten volgepropt hebben met witte poeder.
Vind ik leuk
Jan ref +2124
maandag 21 januari 2019 om 20:28
Jij hebt het over DIE snuivers en daar ben ik nieuwschierig naar wie je bedoelt
Vind ik leuk
Lucky Kes +8129
maandag 21 januari 2019 om 21:08
Dan is het procentueel gezien iemand uit amsterdam die het gedaan had zoals jij zegt. Want daar zitten de meeste snuivers. Maar zelf denk ik dat het een teleurgestelde puber was die het maar via social media doet want als hij oog in oog met verbeek stond, hij vermozzeld zou worden door gert jan tot zandkorrels
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:05
Het ergste is nog dat voetbal uiteindelijk ook maar gewoon een spelletje is. Dat dat dan eindigt doodsbedreigingen is te belachelijk voor woorden.

Sowieso, dan digitale oorlog voeren (internethooligans) is ronduit laf en getuigd niet bepaald van veel verstand.
Vind ik leuk
Niels92 +39225
maandag 21 januari 2019 om 18:19
..
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 18:19]
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
maandag 21 januari 2019 om 18:13
Net als fans je eigen spelers afvallen.
Vind ik leuk
Niels92 +39225
maandag 21 januari 2019 om 18:19
Gebeurt overal, vraag Bien maar :)
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 18:20]
Vind ik leuk
heur es +963
maandag 21 januari 2019 om 18:40
Of een pubertje...
Oppakken en zwaar straffen.
Vind ik leuk
Hupfean +5709
maandag 21 januari 2019 om 19:32
Dat had diegene recht in zijn gezicht moeten zeggen.
Vind ik leuk
Utrecht.u +486
maandag 21 januari 2019 om 17:55
Dat zijn lafbekken verstopt anonieme op de zolder.
Vind ik leuk
Rodajc +19382
maandag 21 januari 2019 om 17:55
Met de dood bedreigen is nooit goed te praten. Hou het gewoon op gefundeerde kritiek, de conclusie was dat de wet van Murphy zijn intrede had gedaan in Twente en Verbeek te halsstarig is/was om nog iets om te keren of daarmee te dealen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
maandag 21 januari 2019 om 17:57
Ik keur bedreigen enzo niet goed hoor..maar als je al maanden aan een desk bijdehand zit te doen over Hoe het wel moet, en het vervolgens zelf net zo hard verkloot, dan begrijp ik dat sommige supporters zeer teleurgesteld zijn
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
maandag 21 januari 2019 om 18:06
En toch een maar......
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
maandag 21 januari 2019 om 18:07
De "maar" nuanceert alleen maar de teleurstelling. Niet de bedreiging
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:24
Je snapt toch wat hij bedoelt?
Vind ik leuk
RenW +5775
maandag 21 januari 2019 om 19:31
Vind jij dan serieus dat Twente te redden was toen Verbeek instapte,
Hij vond een dood paard, daar heeft hij hard genoeg aan getrokken, maar dood is dood.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
maandag 21 januari 2019 om 21:16
Hij vond van wel toch?
Vind ik leuk
RenW +5775
maandag 21 januari 2019 om 22:55
Nee hij heeft meer als zijn best gedaan, Verbeek kan je beschuldigen van geen inzet. Maar nogmaals een dood paard blijft dood, met dubbel o.
Vind ik leuk
Henk3 +1299
maandag 21 januari 2019 om 18:00
Lekker voor die Tukkers die hem bedreigden. Hoop Twente niet meer terug te zien in de ED.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:25
Hoi! Waren het Tukkers?
Is gewoon een vraagje hoor.
Vind ik leuk
Jan ref +2124
maandag 21 januari 2019 om 18:59
Henk3 dat slaat nergens op wat je zegt hoe weet jij dat trouwens dat het Tukkers waren?heb je namen of bewijzen?
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
maandag 21 januari 2019 om 18:00
Zo dapper die internethelden. Als je lef hebt, zeg je het in zijn gezicht! Dan komt vast die oude amateurbokser weer omhoog!
Vind ik leuk
UTCA030 +618
maandag 21 januari 2019 om 18:02
Er zit te veel haat bij veel supporters.
Wanneer het goed gaat dan dragen ze de trainer op handen, gaat het wat minder komen de lafaards masaal met bedreigingen, kom je ze op straat tegen rennen ze snel weg wanneer je boeh roept.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 20:02
Wie mensen op een voetstuk plaatst kan niet anders dan ze er uiteindelijk weer van aftrappen.
Gelijkwaardigheid als uitgangspunt tussen mensen is erg ondergewaardeerd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:36
als je dat doet dan spoor je niet !!
Vind ik leuk
De Kleine +201
maandag 21 januari 2019 om 18:38
Dat is toch normaal in maffia wereld dat fc twente heet
Vind ik leuk
Jan ref +2124
maandag 21 januari 2019 om 19:02
Zukkel
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12593
maandag 21 januari 2019 om 18:47
Het vak p effect 😂
Vind ik leuk
Jan ref +2124
maandag 21 januari 2019 om 19:04
Seizoenkaart hou jij het lekker bij je badkuip
Vind ik leuk
Keuneklets +166
maandag 21 januari 2019 om 18:50
Das noe Twentse satire
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
maandag 21 januari 2019 om 19:15
Waardeloos, dat soort zogenaamde supporters acties. De trainer even de stuipen op het lijf jagen. Alsof je je cluppie daar mee zou helpen
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
maandag 21 januari 2019 om 20:03
Niet meer aan de slag gaan gertjan, je bent veels te koppig & eigenwijs.

En zo iemand zo bedreigen mag niet.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
maandag 21 januari 2019 om 22:49
Het lijkt wel of 2018 voor iedereen een kutjaar was...
Vind ik leuk
De Kleine +201