Discussieer mee over Lozano: superster in wording of overschat fenomeen?

Discussieer mee over Lozano: superster in wording of overschat fenomeen?

Gepubliceerd: dinsdag 22 januari 2019 om 14:00di 22-01-2019 om 14:00

Laatste update: dinsdag 22 januari 2019 om 14:00di 22-01-2019 om 14:00

Onnavolgbare dribbels en fraaie doelpunten, maar óók soms compleet onzichtbaar, onuitstaanbaar voor teamgenoten én altijd bezig met scheidsrechters beïnvloeden. Love him or hate him, PSV-vedette Chucky Lozano. Hebben we hier wel of niet te maken met een wereldtopper in de dop?

In niets leek hij zondag op een speler die veertig miljoen waard is, laat staan meer. Hirving Chucky Lozano slofte in de kou over het slechte kunstgrasveld van FC Emmen, negeerde medespelers, kreeg het aan de stok met tegenstanders en liet in 87 minuten niet blijken waarom hij continu gelinkt wordt aan grote clubs uit Italië, Engeland en Spanje. 

Ondanks 34 treffers in 62 officiële duels namens PSV - een uitstekend gemiddelde - worden er in de media regelmatig kanttekeningen geplaatst bij Lozano. De international is na een aardig WK in Rusland wel héél erg met zichzelf bezig op het veld, zo lijkt het. Een bal afleggen op een Eindhovense collega in een kansrijke positie, dat zien we niet vaak.

Ook het ietwat irritante gedrag van Lozano wordt regelmatig aangekaartGeen speler op de Nederlandse velden bezorgde tegenstanders in de afgelopen anderhalf jaar mee gele en rode kaarten. Worden de maniertjes van Chucky wel gepikt bij een grotere ploeg, in een grote competitie? 

Discussieer mee
Wat vind jij van Lozano? Denk je dat-ie nu al klaar is voor een topclub? Kan Lozano het niveau van - bijvoorbeeld - SSC Napoli, Borussia Dortmund of Arsenal aan? Of wordt de Mexicaanse aanvaller overschat en zitten zijn irritante maniertjes en egoïstische manier van spelen hem (nog) te veel in de weg om te slagen bij een Europese grootmacht? 

VoetbalPrimeur is benieuwd naar de kijk van onze lezers en users. Barst los in de comments! De leukste, meest opvallende en originele reacties worden verzameld en uitgelicht in een los stuk op VP. Dit is jouw kans om je mening te ventileren en te shinen op onze website. 

Poll

Wordt Hirving Lozano een wereldtopper?

(4065 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 22 januari 2019 om 14:01
Offtopic.

Jammer dat er nog geen onderwerp is over het op handen zijnde ontslag van Martin van Geel.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
Zo zo, je hebt vast al een alcholvrij flesje bubbels gekocht om dat moment straks te vieren?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:04
Ik ga van dit topic genieten hoe iedereen op elkaar in gaat happen 😋
Vind ik leuk
Bertus +7240
dinsdag 22 januari 2019 om 15:21
Ik begrijp ook niet waarom VP dit soort discussie uitlokt. Er wordt hier al onnodig veel provocatie uitgelokt.
Vind ik leuk
MeAgain +7072
dinsdag 22 januari 2019 om 19:59
Ja vind jij dat leuk?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:02
Ja
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:05
Wanneer het echt een feit is dan ga ik voor 1 dag aan de alcohol.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:06
Je weet dat je ook alcohol controle hebt wanneer je op een scootmobiel rijdt? 😉
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
HaHa, ja dat weet ik want ben al een paar keer staande gehouden.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:08
Als je maar geniet, lekker doen waar je zin in hebt 😉
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:50
Lekker blijven doen, ik heb weinig moeite met natuurlijke selectie. Als je maar geen onschuldig kind aanrijdt ofzo.
Vind ik leuk
Guust +6091
dinsdag 22 januari 2019 om 14:53
Wel leuk, een scootmobiel zit je in, en dan staande gehouden. 😀
Vind ik leuk
benny-boys +1910
dinsdag 22 januari 2019 om 16:07
Komt ook terug naar Willem II.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:37
Ik verwacht niet dat Lozano de top haalt. Hij is extreem goed in hard rennen en scoort veel, maar voetbaltechnisch is het niet veel. Als je hem vergelijkt met Bergwijn, is Bergwijn veel completer.
Vind hem ook veel wedstrijden door de mand vallen. Als het zo'n topper is dan is hij toch degene die tegen een ploeg als Emmen het verschil moet maken
Vind ik leuk
tannat +16443
dinsdag 22 januari 2019 om 14:46
Het feit dat jij jezelf "Er is maar een club" noemt maakt dat jouw analyse ongeloofwaardig is vanwege een hoge waarschijnlijkheid van een grote mate van clubvoorkeur.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:49
Daar hebben we Tarkan weer. Anders wijzig je nog een keer je reactie
Vind ik leuk
tannat +16443
dinsdag 22 januari 2019 om 14:50
Hilarisch
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:53
Ja echt, anders lees je de reacties van je mede supporters eens. Zijn er toch een hoop over eens dat Lozano helemaal niet zo'n topper is. Maar jij en nog vele Psv supporters op Vp kunnen er niet zo goed tegen wanneer er kritiek word gegeven. Best te doen met je Tarkan, zal in de toekomst vaker voorkomen. Suc6 in ieder geval
Vind ik leuk
GOAL! +661
vrijdag 25 januari 2019 om 19:47
Er is maar blablabla is een beetje een sulletje
Vind ik leuk
Guust +6091
dinsdag 22 januari 2019 om 14:58
Hij zegt toch niets verkeerds, denk dat een heleboel dat vinden.
Bergwijn komt meer dreiging vanuit, is ook een completere voetballer, zelfs Luuk is nog belangrijker dan Lozano. Zeker als het gaat om werken, want dat kan Lozano niet. Gaat ook nog eens voor eigen succes, omdat hij graag de belangrijkste wilt zijn, hij zou eens een voorbeeld aan die twee moeten nemen. En kritiek mag best op hem, word hij misschien eens wakker, hij leert namelijk niets van zijn fouten, en ja hij speelt af en toe redelijk goed. Maar veel te weinig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 14:59]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 18:53
Analyse klopt toch?
Vind ik leuk
Tsubamba +2561
dinsdag 22 januari 2019 om 15:00
Waar in zijn reactie komt zijn clubvoorkeur terug? Hij zegt zelfs nog dat hij Bergwijn completer vind, en niet een speler van Ajax, waar ik het overigens mee eens ben..
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:45
Voor hem is er een club de enige. Niks mis mee
Vind ik leuk
GOAL! +661
vrijdag 25 januari 2019 om 19:48
Is die 1 club psv? Daar heeft ie 't altijd over nl
Vind ik leuk
numann14 +98
dinsdag 22 januari 2019 om 15:26
Ik denk wel dat hij de top toehalen, maar je hebt gelijk afgelopen zondag speelde hij niet zijn beste wedstrijd maar daar hebben alle jongen spelers last van toch? Vond zondag de Ligt ook niet in beste doen terwijl ik dat een klasse speler vind en ook zeker de top gaa t halen, trouwens heb de jong zondag ook niet gezien en kon ook het verschil niet maken, maar dat heb ik bij hem wel eens eerder gezien en twijfel of hij het wel gaat halen, ondanks dat hij ook zeker goed kan voetballen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 19:00
Ik snap je reactie deels wel maar zo jong is Lozano toch ook weer niet. Hij is al 23. Een 19 jarige centrale verdediger die veel minder fouten kan en mag maken vergelijken met een 23 jarige buitenspeler vind ik niet kunnen.
Vind ik leuk
numann14 +98
dinsdag 22 januari 2019 om 19:09
Mee eens maar het ging erom of genoemde speler(s) de top konden halen en ik denk dat zowel lozano als van de ligt dat kunnen en twijfel of de jong dat gaat halen, maar gin hem dat natuurlijk van harte want dat is goed voor het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:40
Ik denk dat Lozano veel potentie heeft. Wat ik wel zorgelijk vind is dat hij vrij wisselvallig is. De echte topspelers hebben zich dat al afgeleerd op 23 jarige leeftijd. Daarom denk ik dus dat hij voor de absolute top tekort komt. Wel een goede speler voor een inter/dordmundt/arsenal in potentie.
Vind ik leuk
Echt? +5275
dinsdag 22 januari 2019 om 15:54
Beter maakt hij niet tegen Emmen maar tegen Ajax het verschil.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 07:06
Zit jij in je scootmobiel?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:02
Schromelijk overschat. Duhh. Gewoon een overschatte voetballer die gewoon voor een mooie 35 miljoen weggaat.

En nergens uit zal blinken in de grote competities. Zodra hij wat sterkere backs tegen krijgt word het een heet Mexicaantje die zich niet in bedwang kan houden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 14:03]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
Onzin. Een winnaar. Daar zijn wij vies van in Nederland. Ik zie Lozano nog wel een Suárez-achtige carrière maken.
Vind ik leuk
Groen +2411
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
Als je het mij vraagt is Lozano een superster in wording of een overschat fenomeen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:18
Het is een geweldige speler maar niet de beste van PSV.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:34
Ik vind hem veruit de beste.
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
dinsdag 22 januari 2019 om 15:45
Ik vind hem een van de beste van psv, maar echt minstens gelijk aan Bergwijn. Verder is angelino ook al snel een van de vedettes van de ploeg geworden
Vind ik leuk
John Garp +4068
dinsdag 22 januari 2019 om 14:38
Ja, lekker extreme stelling inderdaad. Ik vind het bijvoorbeeld een goede, jonge voetballer met veel potentie. Maar superster in wording kan je natuurlijk nog niet zeggen. Tenzij je een glazen bol hebt.

Maar ja, volgens deze stelling is dus goede, jonge voetballer met veel potentie 'een overschat fenomeen'.

Vergelijken met Suárez zou ik niet doen. Daar steekt Chuck dan weer wat fletsjes bij af.

Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
Lozano is veel te blind, simpel dravertje. Zet een Europees gezien redelijke back tegen hem met snelheid en je zal hem 9 van de 10 keer niet zien.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:19
Hij is gewoon een van de top 5 spelers van de Eredivisie, maar een beetje overschat.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:23
Oh dat zeker, voor de Eredivisie is ie een topper.
Vind ik leuk
pietprecies +10565
dinsdag 22 januari 2019 om 14:48
Alleen heeft Lozano vooral zijn maniertjes maar niet diezelfde voetbalkwaliteiten...
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:02
Dit is uitlokken van haatreacties naar elkaar toe....
Vind ik leuk
bartjeee +1376
dinsdag 22 januari 2019 om 14:02
Ze willen gewoon veel reacties hebben krijgt vp weer geld begrijpelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:04
Hap hap hap
Vind ik leuk
Tommieman +2611
dinsdag 22 januari 2019 om 14:08
Ohoh . Bij vp willen ze weer een beetje aktie .... 😆😆😆😆
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
Omdat het klopt?
Vind ik leuk
bartjeee +1376
dinsdag 22 januari 2019 om 14:02
Lozano wordt overschat vind ik zelf.
Speelde zondag tegen emmen weer niet goed, zorgde wel voor veel gevaar dat is ook de reden waarom hij zoveel waard is.
Vind ik leuk
pietprecies +10565
dinsdag 22 januari 2019 om 14:50
Ik zorg ook voor veel gevaar, kan ik nu ook naar een Europese subtopper?
Vind ik leuk
Guust +6091
dinsdag 22 januari 2019 om 15:02
Holleeder zorgt ook voor gevaar, maar om hem dan een topper te noemen is een beetje gek.
Vind ik leuk
bartjeee +1376
dinsdag 22 januari 2019 om 15:15
Jullie snappen t niet he?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:02
Ben een psver in hart en nieren..... maar ik erger me al het hele jaar aan hem. Zie veel liever een malen op die positie.... alsjeblieft een strik erom deze zomer.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1086
dinsdag 22 januari 2019 om 14:04
Vind hem ook niet speciaal. Maar dat komt denk ik door ons landje. Wij zijn soms erg kritisch. Terwijl zulke spelers in het buitenland erg worden gewaardeerd. Bergwijn vind ik wel erg goed.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:04
Lozano is de gevaarlijkste speler van de eredivisie. Laat je niks wijsmaken door Derksen of VP. Zonder Lozano verliest PSV haar tanden.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:09
Ik laat me door niemand iets wijsmaken. Zeker niet door meneer derksen. Maar behalve zijn dreiging en snelheid, ben ik geen fan van hem als voetballer. Rommedahl was ook dreigend en snel..... :)
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:46
Je kunt ook overdrijven. Rommedahl had een een slecht schot en een zeer matige techniek. Daarnaast had Rommedahl absoluut niet de winaarsmentaliteit van Lozano. Maak je allemaal niet zo druk, bijna alle Zuid Amerikaanse spelers spelen niet best als de temperatuur rond het vriespunt hangt. Lozano gaat nog heel belangrijk worden dit seizoen.
Vind ik leuk
Guust +6091
dinsdag 22 januari 2019 om 15:03
Winnaarsmenteliteit is juist wat hij niet heeft.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:10
Houd jezelf niet voor de gek man, wanneer hij er moet staan staat hij er niet.

• Topper tegen Ajax? Minste van alle PSV’ers, buiten de intikker onzichtbaar.
• Feyenoord uit? Slechtste van het hele veld.
• Zondag tegen Emmen? Samen met Viergever de slechtste van PSV en misschien wel van het hele veld.

Valt het je op? In de wedstrijden met puntenverlies was hij telkens die het af liet weten en in de toppers ook.

Bergwijn (en in mindere mate De Jong) is jullie man.
Vind ik leuk
bartjeee +1376
dinsdag 22 januari 2019 om 14:14
Je hebt helemaal gelijk, laten we nu met zn allen bergwijn de hemel in praten zodat die verkocht kan worden voor n miljoen of 60. En lozano laten dalen tot 30 want eerlijk wie gaat er nou weer 40 voor lozano betalen?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:18
Bergwijn is een erg goede speler.
Vind ik leuk
bartjeee +1376
dinsdag 22 januari 2019 om 14:20
Zeker bergwijn is een fantastische speler!!!
Vind ik leuk
isnake +2699
dinsdag 22 januari 2019 om 14:39
De Jong wordt erg onderschat. Die is zo enorm belangrijk. Zorgt er ook voor dat de rest beter kan spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:08
Klopt daarom is Frenkie eigenlijk 120 miljoen waard.
Vind ik leuk
isnake +2699
woensdag 23 januari 2019 om 15:10
Wie is Frenkie?
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:36
Valt het je op? Elke keer als Lozano een offday heeft verliest PSV. Bewijst maar weereens hoe belangrijk hij is.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:38
Nee juist niet. Wanneer PSV een slechte dag heeft is het Bergwijn die opstaat en de leiding neemt.

Wanneer het tegenzit is Lozano de eerste die door het ijs zakt.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:46
Dat hebben we gezien inderdaad. In de CL was Bergwijn onzichtbaar terwijl Lozano goals en assists maakte. En in Rotterdam was Lozano de enige waar nog een beetje dreiging vandaan kwam. En tegen Emmen waren ze allebei dramatisch.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:49
Dan heb jij niet goed opgelet tegen Feyenoord, elke bal sprong van zijn voeten. Bergwijn nam PSV op sleeptouw, had voor zijn goal al een geweldige actie en zijn goal was ook erg goed.
Vind ik leuk
tannat +16443
dinsdag 22 januari 2019 om 14:49
Je kunt het ook omdraaien: Als Lozano het niet goed doet laat PSV punten liggen, dus is hij de belangrijkste (=beste) man.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:55
Van een speler die naar de Europese top wordt gepraat (door PSV’ers) verwacht je dat hij de ploeg op sleeptouw neemt als de ploeg het moeilijk heeft. Maar dat doet hij niet, hij is juist de eerste die het laat afweten als het wat moeilijker gaat.

Kijk alleen maar naar de slechtste wedstrijd van PSV dit seizoen, wie neemt de ploeg dan op sleeptouw en brengt met zijn energie PSV beter aan het voetballen? Bergwijn. Wie laat het afweten? Lozano.

Helaas heeft Van Bommel niet de ballen om Lozano midden in een wedstrijd te wisselen, ik weet zeker dat in bepaalde wedstrijden zelfs tiener Malen al meer kan brengen dan de 23-jarige Lozano.
Vind ik leuk
Guust +6091
dinsdag 22 januari 2019 om 22:41
Het is eigenlijk ongelooflijk dat veel PSVers hem de beste speler vinden, die Angelino vind ik zelfs nog beter en belangrijker dan Lozano. Dan moet hij toch echt Bergwijn, de Jong, Dumfries en Zoet nog voor zich dulden, dan komt Lozano pas. Ze praten allemaal met de hype mee.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:51
Dus eigenlijk zeg je dat hij wel de belangrijkste man aan psv kant is, want als hij zn dag niet heeft hebben ze puntverlies of zie ik dat verkeerd?

Ot: ik vind lozano echt een hele leuke speler denk dat hij het bij psv nog heel goed gaat doen en gun hem een leuke transfer. Bij PSV is vooral het collectief sterk. Er is niet een speler die mijlenver boven de rest uitsteekt maar het is allemaal gewoon een 7.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:56
Nee, ik zeg juist dat Lozano dan JUIST moet opstaan als hij een grote speler is, maar dat is ie niet.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:57
Ben het opzich met je eens maar dan moet je het anders gaan formuleren want zo lijkt het elke keer als lozano niet in vorm is is het puntverlies bij psv dat is dan toch omdat psv wat veel op hem leunt iets wat ik niet vind.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:59
Klopt.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:11
Precies, mateloos irritante speler. Zwaar overschat ook.

Spelers als Bergwijn, De Jong en Angelino zijn veel constanter en belangrijker.
Vind ik leuk
j-roen11 +2002
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
Gaat altijd weer gezellig worden zo’n topic.
Vind ik leuk
Rixco +3
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
Overschat
Vind ik leuk
El Cazador +8682
dinsdag 22 januari 2019 om 14:04
Discussie prima;
Een rollende taco vreter en zwaar overschat irritante klojo, die in het buitenland niks gaat toevoegen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
Precies!
Vind ik leuk
Groen +2411
dinsdag 22 januari 2019 om 14:10
Waarbij je taco's vreten een pluspunt vindt neem ik aan, gezien je naam?
Vind ik leuk
El Cazador +8682
dinsdag 22 januari 2019 om 14:15
@groen ik vertaal het maar ff voor je, het betekent jachtliefhebber c.q. jager
Vind ik leuk
Groen +2411
dinsdag 22 januari 2019 om 14:25
Ja. Én de naam van een Mexicaanse restaurant keten :D

I kid you not!
Vind ik leuk
El Cazador +8682
dinsdag 22 januari 2019 om 14:32
Helaas voor jou ben niet van de taco's, vind ik ongezond!!!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 23:50
Hele topic is iedereen goed in overleg. Cazador scheldt weer.. voorspelbaar. Cazar is jagen, maar waarop likes??.
Vind ik leuk
El Cazador +8682
woensdag 23 januari 2019 om 13:25
Likes boeien mij totaal niet, zit hier ook bij lange na niet elke dag op. PSV fan beetje plagen is gewoon leuk, zitten snel op de kast met hun oneliners
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 22:35
Ach jochie toch. Plagen kan leuk zijn, maar daarvoor mis je niveau. Schelden (taco vreter, klojo etc) is gebrek aan (sociaal) intellect. Top-trol.
Vind ik leuk
El Cazador +8682
woensdag 23 januari 2019 om 22:55
Beschouw toptrol van jou als een uber compliment, nitwit
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 00:18
Fijn zo. Übermensch. En weer schelden. Grow up, lost case for society
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 07:10
Huntelaar carriere dus,won ook nooit niets
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:05
Geweldige zet @VP. Alsof het trollenleger hier niet al genoeg ruimte krijgt.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
Hele normale stelling toch? Grotendeel van het publiek zal get er mee eens zijn.
Vind ik leuk
Mad Max +1086
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
Ik heb in ieder geval medelijden met je Mesut. Niemand zou zo vol haat moeten zitten. 😘
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:19
Ik haat niets of niemand.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:28
Ik heb niet de indruk dat hij vol haat zit, meer dat hij af en toe een beetje wilt uitdelen of dat hij gewoon een beetje onhandig is af en toe :').
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 23:51
of heel dom, maar was dat afgelopen zomer vlak voor WK niet ook al zo?
Vind ik leuk
michelhx +4467
dinsdag 22 januari 2019 om 14:56
Een stelling die gaat over 2 mogelijke uitkomsten: superster in wording of overschat fenomeen?
Ja, dan denk ik dat iedereen het er mee eens is.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:59
Ja ik had het iets beter kunnen formuleren. Dat klopt.
Vind ik leuk
Vp128 +820
dinsdag 22 januari 2019 om 14:05
Fenomeen in wording. Dat de Nederlandse vervedigers hem niet bij kunnen houden en daarom een kaart pakken, is niet zijn schuld. Dat dat weg gezet wordt als matennaaier.. achja, so be it.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
Middelmaat, meer is het niet. Zwaar overschat, irritant joch.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:36
Heeft ajax al zoveel pijn gedaan.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:39
Door 2 intikkers? Alsjeblieft zeg...

Toen heeft Ajax zichzelf gewoon pijn gedaan door zo matig te spelen.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:47
Geef nou maar gewoon toe dat je een pleuris hekel aan hem hebt. Komt omdat die in ieder geval de beste van PSV is.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:50
Als ie de beste van PSV zou zijn zou het wel erg triest met PSV gesteld zijn.

Bergwijn en De Jong zijn beter/belangrijker.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:53
Ik ga niet verder met je in discussie want ik heb het gevoel dat je gewoon een hekel aan Lozano hebt. En de Jong is een leuke speler, maar toch absoluut niet beter. Voor Bergwijn geldt hetzelfde.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:57
Blijf dat vooral denken, blijf hem vooral niet wisselen op de belangrijke momenten, wissel hem vooral noet voor Malen op de lastige momenten.

Dan is de wedstrijd om 31 maart niet eens meer cruciaal voor ons kampioenschap :)
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:59
Doe je ogen maar dicht, voor het weet staat chucky met de plattekar in eindhoven.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 15:03
Dan zal ie nog lang moeten blijven bij PSV. Ook geen probleem hoor, ik kan genieten van zijn voetbalkwaliteiten. Voor de EREDIVISIE is hij een zeer aantrekkelijke speler om te zien spelen. Alleen daarbuiten komt ie tekort.

Hij moet alleen die vervelende maniertjes afleren.
Vind ik leuk
Jon Rans +82
dinsdag 22 januari 2019 om 18:14
Die scouts zullen allemaal wel gek zijn. Waarom solliciteer je niet bij een Europese topclub? Neem al je Voetbalprimeur reacties mee als referentie en ik garandeer je dat je bakken met geld gaat verdienen!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
dinsdag 22 januari 2019 om 16:58
Lastig hé, zo'n andere mening. En dan ook nog een mening die hout snijdt, kut man.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 18:16
Sorry blijkbaar zit ik verkeerd, ik dacht dat je ook in discussie mocht gaan op dit forum.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 19:19
Niet met mij😜
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
Wellicht met een tussenstap uiteindelijk richting de top wanneer hij zich echt door kan blijven ontwikkelen.

Als ik t nu zou moeten zeggen. Suptob Spanje.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:35
Jij wilt zeggen dat hij bij psv een betere speler is geworden? Denk dat hij met zijn aanstaande 24e verjaardag weleens niet meer kan ontwikkelen. Overschat dus!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:41
Denk het wel ja, hij heeft nog heel wat voetbaljaren voor zich, zeker zijn topjaren moeten normaal gesproken nog komen.

Ik zeg niet dat hij de top gaat halen, denk het niet hoor, maar met een goede tussenstap en snelle ontwikkeling(af en toe gaat het hard) is het niet onmogelijk.

.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:47
Maar daar zit het probleem ik zie geen ontwikkeling in het afgelopen jaar. Maja als je accepteert dat hij niet mee wilt verdedigen bijvoorbeeld dan kan hij ook weinig ontwikkelen. Hij beheerst zoveel spelfacetten niet of onvoldoende dat ga je op 23 jaar echt niet meer allemaal bijleren.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:49
Maar op het moment dat hij in de zomer naar een andere omgeving gaat met over het algemeen meer weerstand als bij PSV kan het zomaar zijn dat hij zich verder op kan trekken. In het verleden ook vaak gebleken bij spelers waarbij niet verwacht werd dat ze het aan zouden kunnen.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:54
Tja je mag het hopen, succes met lozano blijven volgen. ik verwacht er weinig van deze jongen vind zich nu al heel goed terwijl hij enkel een paar specifieke kwaliteiten weet uit te buitten. Die kwaliteiten helpen hem niet in Italië Spanje of Engeland.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 15:02
Ooh hopen niet hoor, heb niks met Lozano haha. maar t ging erover wat mensen verwachten toch? ;)

Ach tijd zal het leren.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
No way
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:08
Dieptepunt van VP hier......
Vind ik leuk
Mad Max +1086
dinsdag 22 januari 2019 om 14:09
Wat een bullshit, Lozano is al een wereld topper.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:19
Voor de KKD.
Vind ik leuk
Vamos7 +10213
dinsdag 22 januari 2019 om 14:27
Haha jij bent echt niet goed bij je pannetje. Altijd kraak je Lozano af ...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:29
Omdat hij zwaar overschat is en eindelijk begint de rest van Nederland dat ook in te zien.

Voor de Eredivisie een topper, voor de Europese top middelmaat.
Vind ik leuk
Vamos7 +10213
dinsdag 22 januari 2019 om 14:32
Zwaar overschat? Haha stop maar met reageren je zet jezelf zwaar voor lul.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:37
Lees de rest van dit topic maar, 70% van NL ziet dat hij overschat is. De rest is PSV’er of blind (of beide).
Vind ik leuk
Vamos7 +10213
dinsdag 22 januari 2019 om 14:39
Jij bent gewoon een hater meer niet. Daarom krijgt hij de meeste schoppen te verduren en is hij niet bij te houden door Eredivisie spelers. Ga lekker tennis volgen...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:39
Nogmaals: voor de Eredivisie een topper. Daarbuiten middelmaat.
Vind ik leuk
Vamos7 +10213
dinsdag 22 januari 2019 om 14:41
Eerst overschat nou is het een topper voor de Eredivisie je weet het ook allemaal niet meer. Hij heeft de potentie zeker om nog meer te groeien......
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:48
Voor de Eredivisie is ie een top ja, maar verder zal ie nergens slagen. In tegenstelling wat veel mensen eerst dachten.

Dus is hij overschat.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:51
Daarom staat hij al een jaar stil? En ozil zei al vanaf het begin topper voor de eredivisie, niet daarbuiten. Hier accepteren ze gewoon dat hij geen verdedigende arbeid levert, in het buitenland komt het verwaarlozen van taken hem op de tribune te staan. Ik denk ook dat deze speler overschat is en gewoon flopt bij een grotere club.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 15:00
Ik kan het niet beter verwoorden dan jij nu doet.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 23:54
Niemand wil blind zijn, zag je hoe geweldig Sam Lammers Blind voor joker zette zondag.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
dinsdag 22 januari 2019 om 16:59
Nou nee. Jij bent het die hier afgaat als een gieter. Pijnlijk om je diarree te lezen joh.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
dinsdag 22 januari 2019 om 14:10
Superster in wording.

Napoli gaat de hoofdprijs voor hem betalen en anders gaat hij voor de jackpot naar Barca
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:20
Kansloos, die clubs hebben hem ook zwaar door het ijs zien zakken in de CL. Voor de ED een erg leuke speler, maar daarbuiten zwaar middelmaat. Oogkleppen op en draven maar. Zo voorspelbaar.

Die gaat naar een club als Lecce, AJ Auxerre, Rode Ster Belgrado.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:23
Wat een goed verstand van voetbal heb jij!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:24
Dank je! Ja, daar kunnen jij en Lucien een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
Tommieman +2611
dinsdag 22 januari 2019 om 14:11
Hij is snel dat lijkt me duidelijk . En als je in Nederland alleen voor de keeper komt te staan scoor je wel eens met die geweldige keepers in de eredivisie .
In de echte voetballanden moet ik het nog maar even zien ...
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
overschat en een matennaaier. wees er trots op in Eindhoven. Deze jongen krijgt een ongelofelijke doodschop in een van de top drie landen.
Vind ik leuk
gustare +660
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
Goede voetballer, maar fenomeen?
Wie weet ooit, maar dan moet hij nog wel veel leren.
Vind ik leuk
tikkietoe +5936
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
Lozano is een goede voetballer voor de eredivisie, maar ik zal zijn goals in de CL gebruiken om hem voor een mooie som te verkopen aan de hoogst biedende club.
Ik weet dat PSV niet veel aan hem overhoud vanwege het hoge doorverkooppercentage, dus alleen verkopen bij een bedrag waar je zijn vervanger voor kan halen.
Vind ik leuk
NunoGomes +57
dinsdag 22 januari 2019 om 14:22
Boeit me niks wel of niet overschat. Prachtig rendement en keihard nodig tijdens de titelstrijd. We zullen wel zien waar hij terecht komt.
Vind ik leuk
Stinoo +675
dinsdag 22 januari 2019 om 14:12
'Geen speler op de Nederlandse velden bezorgde tegenstanders in de afgelopen half jaar meer gele en rode kaarten'. Wat voor zielige Lozano hater schrijft dit nou weer. Het is hier geen omgekeerde wereld. Die jongen wordt extreem vaak onderuitgeschoffeld omdat ongeveer iedere speler in de eredivisie te traag is, vandaar al die gele en rode kaarten. Heeft weinig te maken met 'irritant gedrag'.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:29
Beide kanten is waar denk ik.

Lozano bezorgd inderdaad veel tegenstanders een kaart omdat hij ze gewoonweg te snel af is.

Echter bezorgd hij tegenstanders ook regelmatig een kaart omdat het een beetje een viespeuk is. als is dat dit jaar wellicht door de VAR minder dan vorig jaar.

Mij hoor je het niet veroordelen trouwens hoor, misschien heb je die streken ook wel wat nodig, kijk naar een Suarez in het verleden in de ED of een Farfan.
Vind ik leuk
Vp128 +820
dinsdag 22 januari 2019 om 14:38
Leg is uit hoe Lozano kaarten aan de tegenstanders bezorgd omdat het een viespeuk is? En kan je 1 kaart aanwijzen waarop de scheids en var er blijkbaar zo naast zaten?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:46
Een beetje een viespeuk is,
mensen bewust laten komen, bij het geringste tikkie gaan liggen, die trucjes beheerst hij gewoon .
Nogmaals het was niet direct negatief bedoeld, en misschien is het juist wel positief dat hij die "vaardigheden" ook beheerst. Maar laten we nou niet doen alsof Lozano niet gaat liggen als hij ook maar iets voelt.
Vind ik leuk
Vp128 +820
dinsdag 22 januari 2019 om 14:56
Oke, dan snap ik hoe je viespeuk bedoeld. Het klopt ook wel wat je zegt. Maar dat veranderd niks aan de tikken die hij inderdaad krijgt.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 15:01
Nee zeker niet hij krijgt ook veel "echte " tikken te verwerken.
Maar daarom zei ik in mijn eerste reactie op Stino dat ik vind dat beide wel een beetje waar is;)
Vind ik leuk
Utrecht.u +543
dinsdag 22 januari 2019 om 14:13
Nog een titeltje pakken en dan naar een grote buitenlandse topclub.
Vind ik leuk
Tommieman +2611
dinsdag 22 januari 2019 om 14:22
Dus hij blijft nog jaren . Lol
Vind ik leuk
Niers +75
dinsdag 22 januari 2019 om 14:15
Speler waar altijd dreiging vanuit gaat. De laatste weken minder in vorm maar tegenstanders houden altijd rekening met hem. Of hij de top bereiken kan? Ja ik denk van wel. Een goede tussenstap en dan naar de top
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:15
Met 4000 ajax fans is dit een zeer slimme zet VP. Jullie doen het echt voor de reacties He?
Vind ik leuk
psvfan1913 +6278
dinsdag 22 januari 2019 om 14:38
Triest platform
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
dinsdag 22 januari 2019 om 17:00
Jouw naam is niet best. Je bestaat niet namelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:04
Ik ben heel objectief over psv. Als het slecht gaat benoem ik dat en als het goed gaat ook. Hetzelfde geldt voor Ajax. Dit heeft niks met Ajax of PSV te maken. Maar VP zou beter moeten weten om z'n topic te maken. Want je vraagt er gewoon om. En dat is wat ze zelf eigenlijk niet wilden. Dus zeg niet dat mijn naam triest is als ik gewoon heel keurig antwoordt en racties geef. Heb je uberhaupt ooit mijn reacties wel gelezen? VOlgensmij niet kerel!
Vind ik leuk
Degier +1541
dinsdag 22 januari 2019 om 14:15
Nou, Ajax- en PSV-gekkies: Ready to rumble? Dat wil VP namelijk erg graag. Alles voor de clicks.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:17
De kwaliteiten heeft hij. Dat moge wel duidelijk zijn. Alleen komt het op de een of andere manier niet uit. Zelfde geldt voor Pereiro.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
dinsdag 22 januari 2019 om 14:21
Beide middelmaat.
Vind ik leuk
Vp128 +820
dinsdag 22 januari 2019 om 14:27
Komt het er niet uit? Wat verwacht je dan van hem?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:20
Deze jongen heeft heel erg het gevoel dat hij zich moet bewijzen door middel van acties en doelpunten. Ik verwacht dat er een moment komt dat hij er naast wordt gezet en Malen erin wordt gezet. Dan zal hij hopelijk gaan inzien dat hij meer success heeft als team. Het zit er echt wel in bij hem, maar hij moet eerst zorgen dat hij standard een 7 scoort en daarna zich gaat verbeteren tot hij te goed zal zijn voor de eredivisie.
Vind ik leuk
Tommieman +2611
dinsdag 22 januari 2019 om 14:24
Eens
Vind ik leuk
Asje Menou +624
dinsdag 22 januari 2019 om 14:25
Goed gezien. Hij is de boel aan het forceren op dit moment. Ik denk dat zo'n jongen ook onder druk staat vanwege al die berichten in de media en dat heeft invloed op zijn spel.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 07:32
Van de media zal zeker wel zo zijn. Hij leest de Nederlandse niet, krijgt daar vast wel wat van mee, maar ik verwacht dat de Mexicaanse pers ook niet altijd aardig zullen zijn Die hebben ook vast wel een televaag om te stoken in de opinie van de lezers.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:42
Goed opgemerkt. Hij speelt inderdaad met name voor lozano, in de CL me dood aan zitten ergeren. Dit is geen goede eigenschap en word bij een grotere club niet lang gewaardeerd dan komt ie op de tribune.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 07:35
Hoop uiteraard dat hij nog gaat veranderen. Wellicht helpt het wel dat niet hij, maar Bergwijn nu aan grote clubs wordt gelinkt. Waarom hij wel en ik niet. Blijft een speler met veel dreiging en zal echt wel zijn goals en assist gaan maken, maar het totaalplaatje klopt nog niet helemaal wat bij zijn soort speler zou moeten horen.
Vind ik leuk
Stinoo +675
dinsdag 22 januari 2019 om 14:26
Dit seizoen alweer 11 goals en 8 assists. Zeer goede statistieken en dus ook zeker een teamplayer met specifieke kwaliteiten waar ze niet alleen in de eredivisie, maar ook in Europa moeite mee hebben om tegen te voetballen. Snelheid, felheid, diepgang, neusje voor de goal en oog voor medespelers. Subtop Europa is zeker haalbaar.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:42
Oog voor medespelers? Haha!
Vind ik leuk
14forever +8997
dinsdag 22 januari 2019 om 14:27
Jeetje echt waar deze discussie.
Lozano is gewoon een hele goede speler.voor veel (sub)top teams in Europa.
Net zoals.elke speler heeft hij natuurlijk ook mindere facettes in zijn spel. Het gaat zeker uit groeien tot een toppertje als hij de juiste vervolg stap neemt. Een wereldtopper kumnen we pas zien.over een jaartje of 5.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:32
Ik vind bergwijn beter dan lozano.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:37
Wat een kut side dit vp dit uitlokken en als er wat verkeerd gezegd wordt krijg je een ban zielege kneusjes bahbah
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:40
Vp kut side
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
dinsdag 22 januari 2019 om 14:45
En dan niet eens twee woorden zonder typfout kunnen neerknallen. Man man wat een triest figuur ben je dan, als het je niet bevalt kan je ook gewoon wegblijven en zeker geen account maken om te reageren niemand verplicht je.
Vind ik leuk
AFP +2004
dinsdag 22 januari 2019 om 14:45
Voor onze Nederlandse begrippen is Lozano een wereldster, niet mee eens.
Wekelijks zie je betere spelers in alle Europese competities. Ik vind Bergwijn stukken beter dan Lozano.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:45
Discussier mee over Frenkie: Superster in wording of een overschatte speler? Nee daar hoor je VP niet over.... Dit is gewoon uitlokken van reacties!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
dinsdag 22 januari 2019 om 17:03
Zo objectief ben jij dus niet. Dit is gewoon een normale discussie, waar jij en je mede PSV'ers niet tegen kunnen. Was het Frenkie geweest, waren alle PSV trollen onder aanvoering straatzitaanzijneind ten strijde getrokken.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:08
Wauw, noem nou eens een paar mooie voorbeelden dat ik niet objectief ben geweest. Kijk eens goed naar hoe VP de titel heeft geschreven, dit zorgt gewoon voor haat comments tussen PSV'ers en Ajacieden. En volgensmij haal je Frenkie er nu zelf bij en ik niet. En tuurlijk is dit een normale discussie, maar de manier waarop VP het brengt is niet super.
Vind ik leuk
otter +1
dinsdag 22 januari 2019 om 14:46
Lozano is een zeer goede speler. Er wordt op dit moment een negatieve manier over hem gesproken. Ik deel deze mening niet. Hij is gewoon te snel voor de nedrlandse verdedigers. En wordt daarom veel op ongeoorloofde manieren tegen gehouden. En ik kan begrijpen dat hij graag wil laten zien dat hij goed is. Maar als je steeds onderuitgeschopt wordt, en natuurlijk zijn temperament, wordt je wel een keer zat. Want waarom hij en niet luuk de jong of dolberg of huntelaar die bij ieder tikje gaan liggen en maar janken.
Vind ik leuk
De Gekste +716
dinsdag 22 januari 2019 om 14:48
Natuurlijk heeft hij een goed doelpunt gemiddelde maar ik vind hem eerlijk gezegd iets overschat. Hij moet het puur hebben van zn snelheid, zn acties mislukken 9 van de 10 keer. Zijn snelheid en zijn zuid-Amerikaanse karakter leveren hem best wat doelpunten op in NL, ik denk niet dat genoeg gaat zijn in een hogere competitie. Ook in topduels vind ik hem (bijna) nooit uitblinken. Als PSV vd zomer een bod krijgt boven de 25 miljoen, snel weg doen.
Vind ik leuk
michelhx +4467
dinsdag 22 januari 2019 om 14:51
Nou, pak de popcorn er maar weer bij. Koren op de molen dit topic voor de trollen.
Vind ik leuk
Lee +781
dinsdag 22 januari 2019 om 15:00
OMG, vaak leg ik de de nadruk op de constante haat en nijd tussen voornamelijk Ajax en PSV supporters op deze site, het is 80% zeiken en provoceren naar elkaar toe en een leuke discussie is vaak onmogelijk, en wat doet VP......... zo een topic maken.........jammer hoor😔
De PSV’er vinden hem een wereldspeler en de Ajacieden zullen hem zoveel mogelijk afbranden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 15:15]
Vind ik leuk
Cappie +7690
dinsdag 22 januari 2019 om 15:03
"Ook het ietwat irritante gedrag van Lozano wordt regelmatig aangekaart. Geen speler op de Nederlandse velden bezorgde tegenstanders in de afgelopen anderhalf jaar mee gele en rode kaarten. "

Deze begrijp ik nooit zo goed... dus omdat er veel overtredingen op Lozano worden gemaakt is hij irritant? Of is hij gewoon te snel voor zijn tegenstanders. Toch gek dat ze dit nooit van Messi zeggen. Ik zie hem al een sprintduel aangaan, neergelegd worden door Ramos en dat iedereen dan roept dat Messi irritant is... tja... de clubvoorkeur spreekt ook bij de schrijver van dit stukje.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
dinsdag 22 januari 2019 om 15:07
Superster in wording. Een vergelijkbare carrière als Suarez.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
woensdag 23 januari 2019 om 00:17
Alleen dan bij een club als Kiev, Rode Ster Belgrado.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
woensdag 23 januari 2019 om 08:26
Zolang ie maar niet naar Ajax of een Turkse club gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 15:23
Hij moet nog steeds intrigeren op de Nederlandse velden en komt altijd ongelovig over
Vind ik leuk
hendrikus +49
dinsdag 22 januari 2019 om 15:50
Tegen Fc Emmen was hij bijna de gehele wedstrijd ontzichtbaar ,maar met het duikelen valt hij wel op bij elk duel gaat hij na de grond en maar tegen de scheids zeiken .Naar mannetje is het .
Vind ik leuk
HupHolland +3628
dinsdag 22 januari 2019 om 16:03
Hadden we dat niet ook met Suarez?

Lozano is gewoon top en Bergwijn ook
Vind ik leuk
Rodapaus +6054
dinsdag 22 januari 2019 om 16:11
Overschatte speler, onze Super Mario heeft een veel beter gemiddelde met 18 doelpunten uit 21 wedstrijden. Weet niet wat zo'n lozano mag kosten maar hopelijk komen die miljoenen ook eens onze kant op.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +246
dinsdag 22 januari 2019 om 16:25
Dit PSV heeft een topper in Steven Bergwijn, Denzel Dumfries en Angelino. Aankomend talent Rosario en Malen. Een spits die net als Bas Dost precies zijn eigen + en - punten heel goed weet en daar meer dan maximaal mee presteert. Een heel aardige keeper die zeker nog een stap kan maken. De coach die binnen nu en 5 jaar de kans bij Bayern zal gaan krijgen. En wellicht ooit bondscoach word. Maar Lozano. Het is geen teamspeler. Hij kan zich in een slechte pot niet oprichten. En die maniertjes. Ach ja, de een kan het waarderen de ander niet. Tijdrekken, VAR of vuurwerk vind ook de een wel leuk en de ander niet. Hoop voor het aanzien van de eredivisie dat spelers als Lozano, de jong, Bergwijn. Vilhena en de Ligt dat ze het elders ook echt goed gaan doen en dus hun geld waard zijn. Zo niet dan zal de gemiddelde waarde van een speler uit de eredivisie heel hard naar beneden vallen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 16:27
Ach gut. Een artikel over deze zwaar overschatte egoïstische kwakkemolûh duikelkleuter uit 🥚hoven......🤮🤮🤮🤮
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
dinsdag 22 januari 2019 om 16:52
Ik geef het nog een half jaar en dan begint hij ook met bijten. Zwaar gefrustreerd mannetje..doet me denken aan iemand die vroeger bij 020 zat.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
dinsdag 22 januari 2019 om 17:05
Hihi! 020. Stoer!

Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
dinsdag 22 januari 2019 om 17:06
Ajax dan. Nu ben ik zeker niet stoer meer? :(
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:36
Misschien...maar dezelfde vraag kunnen ze over F. De Jong zeggen...vind de vergelijking met Cruijff nog steeds te ver gaan...Cruijff scoorde gemiddeld 1 keer per 2 wedstrijden bij Ajax...en in Oranje lag zijn gemiddelde nog hoger....we zullen zien of ze het gaan maken..ik hoop het voor allebei
Vind ik leuk
Nar +783
dinsdag 22 januari 2019 om 19:31
Goeie voetballer, maar niets bijzonders...daar lopen er duizenden van op de wereld...Bergwijn schat ik hoger in.... Die blinkt bijna elke wedstrijd uit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 19:33]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 19:50
Gewoon een matenaaier zoals iedereen hem omschrijft is hij en hij is geen veertig waard . Voor 15 miljoen. Meteen weg doen want dat is nog te veel.
Vind ik leuk
Ik zlatan +312
dinsdag 22 januari 2019 om 22:32
Iedereen zegt steeds dat het een individualist is, en dat klopt. Maar Heeft dan niemand door dat dat juist is wat de topclubs willen. Topclubs willen spelers die in hun eentje met een snelle actie uit het niets een doelpunt kunnen maken, en dat kan lozano. Deze gast gaat uiteindelijk goed genoeg worden voor een topclub.
Vind ik leuk
SanKev +1068
dinsdag 22 januari 2019 om 23:22
Als ze hem kunnen bijleren dat het helpt om overzicht te bewaren en teammaten aan te spelen als die er beter voor staan geloof ik best dat hij enorm veel potentie heeft. Op dit moment vind ik dat Bergwijn Lozano voorbij is
Vind ik leuk
ritje +554