'Nee, Sneijder zie ik niet als trainer voor me, hij gaat investeren in FC Utrecht'

'Nee, Sneijder zie ik niet als trainer voor me, hij gaat investeren in FC Utrecht'

Gepubliceerd: dinsdag 22 januari 2019 om 17:29di 22-01-2019 om 17:29

Alex Pastoor voorziet geen carrière als trainer voor Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Hij heeft andere carrières in gedachten voor de twee oud-internationals, blijkt uit zijn column in het Noordhollands Dagblad. 

'Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart zie ik niet als hoofdtrainer van een profclub voor me', schrijft Pastoor. 'Als paard spelend zó creatief en zó intuïtief, dat er in hen waarschijnlijk geen bekwame ruiter huist.'

'Sneijder en Van der Vaart gaan heus niet verloren voor ons voetbal', voegt de oud-trainer van Sparta, NEC en Excelsior daar aan toe. 'Van der Vaart brengt als analist met een lach het voetbal tot de juiste proporties terug bij u in de huiskamer.'

'En Sneijder? Zoals het een recordhouder van dit niveau betaamt, zult u hem terugzien als clubeigenaar. Hij zal, op geheel eigen wijze, investeren in een club die hem na aan het hart ligt: FC Utrecht.'

Lees ook: Sneijder twijfelt: 'Uitnodiging is super, maar ik kan nu niet zeggen: ik doe het'

Poll

Zie jij een toekomstig trainer in Sneijder?

(1980 stemmen)

Plaats een reactie

Hupfean +5697
dinsdag 22 januari 2019 om 17:36
Waarom zou ie willen investeren in Utrecht? Die hebben v Seumeren toch?
Vind ik leuk
Ricky030 +565
dinsdag 22 januari 2019 om 17:37
Omdat hij de club een warm hart toedraagt
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 18:34
Ja dat hebben we vorig jaar toen die naar Nice ging en Utrecht liet barsten
Vind ik leuk
Ricky030 +565
dinsdag 22 januari 2019 om 19:20
Dus iedereen die naar een andere club dan zijn oude club gaat laat die club in jouw optiek vallen? Yeah right.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 19:27
Dat zeg ik niet, maar wat heeft hij ooit betekend voor Utrecht dan, is geen oud speler, toen die de kans kreeg en Utrecht aan het lijntje hield ging die voor een paar centen meer naar Nice, terwijl die waarschijnlijk zijn geld nooit meer op zal maken. Laat hem lekker de F-jes van Ajax gaan trainen
Vind ik leuk
stock3 +878
dinsdag 22 januari 2019 om 20:04
Het blijft gewoon een Utrechter! Uit een volksbuurtje!
Vind ik leuk
Ricky030 +565
dinsdag 22 januari 2019 om 21:26
Blijkt dat je er niets van snapt, als je over aan het lijntje houden praat. Je gelooft alles wat er hier op vp wordt gezegd, zij waren namelijk de enige die de komst aannemelijk achtten. Sneijder komt uit een buurt die Utrecht en fc Utrecht ademt en dan maakt het geen ruk uit of je er hebt gevoetbald.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 22:37
Vandaar dat die al op zijn 10e naar Ajax ging
Vind ik leuk
Ricky030 +565
woensdag 23 januari 2019 om 08:59
Verdiep je eens ergens in, als je ergens vandaan komt waar weinig geld zit, wat doe je dan? Precies, ga je ergens naartoe waar je daar meer zicht op hebt. Maarja, blijkbaar nog moeilijk te begrijpen voor mensen die niet uit dezelfde positie komen en geen inlevingsvermogen hebben...
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 11:30
Dus als je al tig miljoen hebt moet er nog wat bij zeg je? Je kan op een gegeven moment ook een keer je hart laten spreken
Vind ik leuk
Ricky030 +565
woensdag 23 januari 2019 om 12:02
Jij had het over het moment dat hij 10 was schele. Goed lezen.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 12:46
Ja en ik had het over het moment dat hij kon tekenen ipv bij Nice, goed lezen schele
Vind ik leuk
Ricky030 +565
woensdag 23 januari 2019 om 16:45
‘Vandaar dat hij op z’n 10e al naar Ajax ging’ heel goed gelezen jongen, hij ging op z’n 10e namelijk al naar nice voor de miljoenen 😂
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 17:04
Jij leest wat je zelf wilt zien, beetje zielig!
Vind ik leuk
Gerro +9578
dinsdag 22 januari 2019 om 23:36
Nou dat zal niet om een paar centen meer geweest zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:37
Daarom moet Sneijder investeren in Feyenoord want wij hebben niets.
Vind ik leuk
Nvd88 +6874
dinsdag 22 januari 2019 om 17:40
Denk je dan maar eens in hoeveel minder je nog had kunnen hebben zonder de Vrienden van Feyenoord. Denk niet dat jullie mogen klagen.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
dinsdag 22 januari 2019 om 20:32
wel hoor een mooi stadion en geschiedenis
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 17:38
Die heeft ook niet het eeuwige leven.

Weet ook niet of Yolanthe wel genoeg geld over laat om Utrecht te kunnen kopen. 🤔
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
dinsdag 22 januari 2019 om 17:40
Volgens mij heeft die vrouw zelf ook een aardig vermogen opgebouwd. Komt ook nog eens uit een welvarende familie.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 17:43
Maar je weet bij zulke vrouwen nooit of het genoeg is hé ... 😉
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
dinsdag 22 januari 2019 om 17:44
Bij zulke juist wel, dat is er een die juist ''niet'' afhankelijk is van een man.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 18:01
Mwah ... volgens mij was de moeder van Jan Smit niet zo blij met haar omdat ze na de relatiebreuk met Jantje alle spullen had “gestolen” omdat ze zelf niks had ... maar ja ... geen idee of het echt zo is maar kan ook vergane glorie zijn ...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
dinsdag 22 januari 2019 om 18:02
Dat is RTL Boulevard gehalte. Daar doe ik niet aan mee.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 18:05
Hahaha ... dat zal vast maar om te bepalen of ze veel geld heeft van zichzelf moeten we toch ergens een bron gebruiken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
dinsdag 22 januari 2019 om 18:15
Ben je vergeten dat haar vader heel rijk was en eigenaar was van hotelketens. Alleen met haar erfenis zal ze denk meer dan Wesley hebben. Dan is het ook nog een vrouw die onderneemt en televisiewerk doet. God mag weten wat ze nog meer uitspookt maar zelfstandig is ze zeker als vrouw.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 18:17
Ok ... ik geloof je ... 😜
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
dinsdag 22 januari 2019 om 18:54
Zij komt uit een vermogende familie joh, zit echt niet te wachten op spulletjes van jantje.....Moeders, ach.......
"kom niet aan mijn zoontje " ha ha ha
Vind ik leuk
Blindsy +20431
dinsdag 22 januari 2019 om 19:10
Geen idee? Het huis wás leeg, hoor, toen Jantje thuis kwam en Yolanthe d'r stilettohieltjes had gelicht...
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:07
Ja, was je er bij?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
dinsdag 22 januari 2019 om 20:45
In z'n natte droom ja...!
Vind ik leuk
Blindsy +20431
woensdag 23 januari 2019 om 08:08
Nee. Moet dat, om iets 'waar' te laten zijn?
Vind ik leuk
Senn +7950
dinsdag 22 januari 2019 om 18:51
Hey rat, eindelijk terug na zondag?
Leuk weekend gehad?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 18:55
Ik wel ... eerst genoten van Emmen-PSV ... jij ook?
Vind ik leuk
Senn +7950
dinsdag 22 januari 2019 om 20:47
Ja heerlijk, gelukkig hoefde ik niet 2 dagen onder te duiken
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26747
dinsdag 22 januari 2019 om 20:55
Ik ook niet ... wellicht moet je volgende x ff beter uit je doppen kijken voor je zulke domme dingen zegt die niet kloppen ...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
dinsdag 22 januari 2019 om 18:52
Die heeft geld genoeg, maar wat een bloedmooie meid is dat.....die heb je nooit alleen denk ik dan.....maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk.
Vind ik leuk
Il Gordo +21085
dinsdag 22 januari 2019 om 19:22
Toch vind ik die meid voor de verbouwing mooier. Yolanthe 2.0 is minder.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
dinsdag 22 januari 2019 om 20:47
Verbouwing...? ik lees de Prive nooit maar ben wel nieuwsgierig, vertel eens, Pilsje erbij ?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
dinsdag 22 januari 2019 om 18:03
van Bommel is toch ook paard en ruiter....en guardiola.....en nog 1000....wat n gelul
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 18:42
Ja en een tweede is altijd welkom.
Frans zal een keer stoppen.
Vind ik leuk
Blindsy +20431
dinsdag 22 januari 2019 om 19:08
Van Seumerens' geld is een keer verdampt...
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:14
Van Seumeren heeft toch het eeuwige leven niet? Goed te weten dat iemand met staat van dienst in het voetbal, bereid is om te investeren in FC Utrecht.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
dinsdag 22 januari 2019 om 17:38
Droomscenario mocht ome Frans ermee stoppen ooit. Maar ik zie in Sneijder zeker een trainer schuilen, het is een echte leider. Van der Vaart zie ik geen trainer in, die speelt lekker het vrouwtje thuis.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:38
Aldus Alex Dorpspastoor.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:40
Wat een ongekende kutcolumn.
Vind ik leuk
Il Gordo +21085
dinsdag 22 januari 2019 om 19:23
Ik vind Zidane als creatieve speler ook een slecht ruiter.

Wat zou de toekomst van Alex zijn denk je?
Vind ik leuk
BS +1392
dinsdag 22 januari 2019 om 17:42
Wat een onzin, Sneyder gaat de FC tzt echt niet overnemen, zie hem wel als jeugdtrainer aan de slag gaan
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 18:35
Hoop niet bij Utrecht dan
Vind ik leuk
4everfcu +5481
dinsdag 22 januari 2019 om 20:36
hahaha volgens mij vind jij wesley niet zo aardig
Vind ik leuk
Degraaf +2798
dinsdag 22 januari 2019 om 17:44
Aldus Alex Pastoor, de man met altijd een afwijkende mening, maar nooit gelijk heeft. Wat een betwetertje is dat zeg.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23950
dinsdag 22 januari 2019 om 17:44
Daarom het de oplage zo laag van het Noord Hollands Dagblad.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6025
dinsdag 22 januari 2019 om 17:54
128.000 - dat is toch best oké?
Vind ik leuk
tikkietoe +6445
dinsdag 22 januari 2019 om 17:50
Waren Van der Vaart en Sneijder niet toegelaten tot de trainersopleiding betaald voetbal van de KNVB?
Ik zie Sneijder overigens graag betrokken bij mijn club.
Vind ik leuk
Spacejam +408
dinsdag 22 januari 2019 om 17:51
Je haalt een hoger rendement door bezopen de Toto in te vullen....
Vind ik leuk
G.Kopf +5705
dinsdag 22 januari 2019 om 17:54
Zo rijk is Sneijder ook weer niet, dat hij miljoenen in een club kan pompen. Nouja het kan wel natuurlijk, alleen zoveel als v Seumeren zit er niet in.

En lachen om vdVaart heb ik nog niet gedaan in zijn analisten carrière.
Vind ik leuk
Aak030 +2
dinsdag 22 januari 2019 om 18:09
Je zal raar staan te kijken wat hij voor money heeft ☺️😉 Traningskamps fixen voor dhsc enz hoop eerst dat toch stiekem nog jaartje komt voetballen
Vind ik leuk
G.Kopf +5705
dinsdag 22 januari 2019 om 18:12
Ik zag net dat hij een geschat vermogen heeft van 19 miljoen en nog 3 per jaar verdient in de zandbak. Dan kan je wel de filantroop uithangen natuurlijk.
Alleen om Utrecht verder te helpen heb je wel wat meer nodig, tenzij je doelstelling kk divisie is of persoonlijk failliet gaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +21085
dinsdag 22 januari 2019 om 19:24
Volgens mij is Sneijder ook flink aan het investeren in allerhande bedrijfjes. Zit niet voor niets nu in de woestijn, straks met het WK het epicentrum van de wereld.
Vind ik leuk
Aak030 +2
dinsdag 22 januari 2019 om 19:32
Ja zal vast! Wel wat meer zijn dan ze restaurant nog in Ibiza enz
Vind ik leuk
4everfcu +5481
dinsdag 22 januari 2019 om 20:44
haha dat krijgt vseumeren iedere dag als zakgeld mee van zijn vrouw.
dat restaurant kost overigens alleen maar geld.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 20:45]
Vind ik leuk
HanV +5715
dinsdag 22 januari 2019 om 18:13
VdVaart is ongeschikt voor wat dan ook, je zou verwachten dat als je mag meetrainen bij een club en dat wel aardig vindt dat je dan iets aardigs zegt.
Vind ik leuk
Il Gordo +21085
dinsdag 22 januari 2019 om 19:53
Raffie, prima kerel.
Vind ik leuk
De Goffert +959
dinsdag 22 januari 2019 om 17:54
Sneijder is zeker geen type dat trainer wordt. In het veld kan hij al niet tegen opstandige tegenspelers, laat staan zijn eigen spelers. Dan is het natuurlijk ook zeer wenselijk dat spelers tegen een trainer opkijken en dat zal bii Sneijder niet snel gaan, of hij moet op een trapje gaan staan😜😜
Vind ik leuk
G.Kopf +5705
dinsdag 22 januari 2019 om 17:55
Kussentje mee in de dug out.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:55
Who the ... is Pastoor ?
Vind ik leuk
Aak030 +2
dinsdag 22 januari 2019 om 18:07
Gewoon volgend jaar nog een jaartje komen ballen 😎🙏
Vind ik leuk
A.I.D.H. +231
dinsdag 22 januari 2019 om 18:25
Ik denk dat de familie naar de USA gaat om Yo te steunen in haar Carrière!
Vind ik leuk
Smithsonian +45156
dinsdag 22 januari 2019 om 19:58
Droom verder.
Vind ik leuk
Nr14always +5522
dinsdag 22 januari 2019 om 22:32
Dan zal hij snel zijn echtgenote moeten ditchen anders blijft er weinig over om te investeren.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 09:07
Ik denk dat Sneijder gewoon gezien zijn gezin er gewoon een leuk leven gaat leiden misschien analist op zijn tijd showtje hier showtje daar misschien wel met zijn vrouw samen of als gezin .
Maar zich echt in de problemen werken als trainer denk ik niet dat hij dat gaat doen hij gaat genieten van het leven en terecht zou ik ook doen
Gr Peerke
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws