'NEC kan cashen door Groeneveld: miljoen naar Nijmegen bij Milan-transfer'

'NEC kan cashen door Groeneveld: miljoen naar Nijmegen bij Milan-transfer'

Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2019 om 20:47do 24-01-2019 om 20:47

Laatste update: donderdag 24 januari 2019 om 20:54do 24-01-2019 om 20:54

Arnaut Danjuma Groeneveld heeft zich in de kijker van onder meer AC Milan gespeeld. Club Brugge zit hoog in de boom voor de jonge Oranje-international, maar een transfer kan ook zeer lucratief zijn voor zijn oude club NEC.

Afgelopen zomer liet NEC Groeneveld voor 1,5 miljoen euro naar Club Brugge gaan. De Belgische kampioen vraagt nu naar verluidt meer dan 9 miljoen euro voor de vleugelaanvaller. Voor NEC lonkt een aanzienlijk deel van die jackpot.

De Nijmeegse eerstedivisionist bedong tijdens de onderhandelingen namelijk een doorverkooppercentage van tien procent, meldt Omroep Gelderland. Daarnaast moet er ook nog een opleidingsvergoeding naar NEC. Concreet: als Club Brugge tien miljoen euro krijgt, zal er zo'n één miljoen euro naar De Goffert stromen.

Groeneveld kende een geweldige beginperiode bij Club Brugge. Hij scoorde onder meer in de Champions League en schopte het tot Nederlands international. Door een blessure ligt hij nu al weken in de lappenmand. Hij speelde zijn laatste wedstrijd voor Club Brugge op 19 oktober.

Plaats een reactie

Fcdordt +108
donderdag 24 januari 2019 om 20:53
Denk dat zelfs 10milj Nec niet kan redden
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
Gilze +1313
donderdag 24 januari 2019 om 22:28
T schijnt dat ze volgend jaar met een dikke worst van Hema op hun shirt gaan lopen
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 14:27
Ze kunnen nu wel weer een nieuwe Panda er bij kopen
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
donderdag 24 januari 2019 om 20:53
Een miljoen is leuk maar daar hebben ze in Nijmegen niks aan op dit moment.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 20:56
Kunnen ze een teennagel van frenkie van kopen
Vind ik leuk
045Brunssum +1116
donderdag 24 januari 2019 om 21:20
Of de huidige trainer ontslaan van dit geld
Vind ik leuk
#Keizerout +50330
donderdag 24 januari 2019 om 22:23
Ze hebben er aanzienlijk meer aan dan aan geen miljoen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
donderdag 24 januari 2019 om 22:26
Het zal ze allesbehalve uit de huidige malaise trekken, Boekhoorn zal alleen blij zijn dat hij iets minder hoeft bij te leggen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50330
donderdag 24 januari 2019 om 22:39
Zou het nou echt zo moeilijk zijn, een club niet compleet kapotmaken?
Vind ik leuk
Rodajc +19296
donderdag 24 januari 2019 om 23:23
Geld is er genoeg besteed, maar beleid of een team krijg je er niet mee. Het is zoiets als geld maakt niet gelukkig, wel makkelijker om gelukkig te worden.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 20:56
Misschien een goede keeper halen dat zou al heel wat helpen 😅
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:23
Haha 😅 Hoef je maar 2x te scoren om gelijk te spelen
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 22:27
Haha ja idd..😅 het is wel diep triest op het moment..
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:30
Haha De Gier gelooft er in ieder geval nog in. Bij de supportersavond zei hij dat het seizoen nog niet is verloren, we kunnen de playoffs halen 😂
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 22:37
Hahaha de meeste dromen zijn bedrog jack.. ik zie het niet gebeuren..
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:41
Haha nooit. Zie ze morgenavond een pak slag krijgen van Oss. Achterin gaat De Gier weer wisselen, nu mag het duo Buwalda-Bosschaerts het doen. 🙈
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 22:47
Haha idd.. ik hou me hart vast.. dacht toen van eijden, okita en van den berg kwamen dat kan best wat worden.. maar het is allemaal niks.. en dat gaat het komende tijd ook echt niet worden..
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:54
Ik had hetzelfde, zag het wel zitten dit seizoen. Maar v Eijden is verre van wat hij was, vd Berg hetzelfde en Okita is middelmaat. Ik zie wel potentie voor hem maar het komt er niet uit. Tel daarbij het falen van Braken, Buwalda, Joppen, Sanniez, Dijkstra etc etc en je hebt een mooi zooitje ongeregeld. En leider van dit zooitje is De Gier die het totaal kwijt is.
Vind ik leuk
Truth +4442
donderdag 24 januari 2019 om 20:58
Die gaat niet naar milan , dat is geen stap hogerop meer !
Vind ik leuk
Shelbourne +6189
donderdag 24 januari 2019 om 21:02
Dat zou een mooie welkome meevaller zijn voor NEC. Als ze dat geld ook eens slim zouden investeren.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 21:08
pff kunnen we dan niet een paar emmers beleid voering krijgen in plaats van dat miljoen? Of gewoon wat mensen om de juiste spelers aan te trekken en op de juiste plek te zetten, hebben we meer aan dan geld
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 21:52
Ja dat is echt cashen 0.1
Een groot talent voor een appel en een ei verkopen en dam maar 10% bedingen.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:26
Leuk maar met 0,0 beleid is dat geld weer zo verdwenen. Net als met het geld van Kadioglu, Groeneveld (NEC naar Brugge) en Jahanbaksh.
Vind ik leuk
#Keizerout +50330
donderdag 24 januari 2019 om 22:40
Je vergeet Jay-Roy Grot.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:42
Oh ja die ook nog is. Nou hier, zat geld binnen gekomen en niks terug gezien.
Vind ik leuk
#Keizerout +50330
donderdag 24 januari 2019 om 22:43
Ja, Oversier is de naam :p
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 24 januari 2019 om 22:46
😭
Vind ik leuk
De Goffert +959
vrijdag 25 januari 2019 om 06:29
Al krijg je 10 miljoen, NEC heeft niet de kwaliteiten om dr iets goeds mee te doen!
Er zijn al vele jaren miljoenen verdampt en daar komt nu echt geen verandering in.
Denk dat ze met dat geld wat investeerder terug moeten betalen of ze kopen weer uitgerangeerde spelers voor teveel geld.
Met de huidige heren aan de top komt dit niet meer goed!
Vind ik leuk
Jordismits +230
vrijdag 25 januari 2019 om 12:12
Ga alsjeblief niet naar italie! Gewoon nog een half jaartje blijven. daarna PL
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws