Twente lijstaanvoerder in de Keuken Kampioen Divisie na driepunter in Almere

Twente lijstaanvoerder in de Keuken Kampioen Divisie na driepunter in Almere

Gepubliceerd: zaterdag 26 januari 2019 om 21:59za 26-01-2019 om 21:59

FC Twente heeft met een 3-1 zege op bezoek bij Almere City de koppositie in de Keuken Kampioen Divisie gegrepen. De Tukkers zegevierden door doelpunten van Aitor Cantalapiedra, Tom Boere en Nacho.

Door de 2-0 nederlaag van FC Den Bosch bij FC Eindhoven vrijdagavond wist FC Twente dat het met een zege de koppositie in de Keuken Kampioen Divisie kon overnemen van de Bosschenaren. Dat leek de ploeg van Marino Pusic zich goed in de oren te hebben geknoopt, want al na acht minuten lag de openingstreffer in het netje. Aitor Cantalapiedra zorgde voor een topstart: 1-0.

De Spanjaard van FC Twente bleef ook na zijn goal uitblinken. Nadat hij eerst zelf op de lat schoot vond hij tien minuten voor rust de vrijstaande Tom Boere, die de voorsprong voor de Tukkers verdubbelde. De koppositie kon Twente bijna niet meer ontgaan, maar vlak na de pauze maakte Stijn Meijer met een knappe kopbal de 2-1 en werd het duel toch nog spannend.

Even later had het er alle schijn van dat de thuisploeg een strafschop verdiende toen Twente-doelman Joël Drommel de aanstormende Meijer aantikte, maar scheidsrechter Blank weigerde de bal op de stip te leggen. Een cruciale beslissing, zo bleek later, want twintig minuten voor tijd beslisten de Tukkers via Nacho het duel. Door de driepunter neemt FC Twente de leiding in de Keuken Kampioen Divisie en koestert het nu een voorsprong van een punt op FC Den Bosch.

Plaats een reactie

zaterdag 26 januari 2019 om 22:01
Meen je dit nou... t is niet me dag vandaag.
Vind ik leuk
Biennie +1552
zaterdag 26 januari 2019 om 22:03
Kom op Twente Enschede.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 22:08]
Vind ik leuk
gerard.. +811
zaterdag 26 januari 2019 om 22:04
Ik hoop het voor twente ze horen in eredivisie
Vind ik leuk
Wally g +555
zaterdag 26 januari 2019 om 22:56
Met miljoenen meer hoort helmondsport in de eredivisie dus lul niet zo dom !
Vind ik leuk
gerard.. +811
zaterdag 26 januari 2019 om 23:25
Beetje meer respect Wally. Mijn mening is dat Fc Twente in de eredivisie hoort en ik hoop dus dat ze promoveren en volgens mij mag ik dat hopen en zeggen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 27 januari 2019 om 04:05
Er is geen plaats in de Eredivisie voor oplichters, daar zijn er al genoeg van.
Vind ik leuk
TheRock11 +1330
zondag 27 januari 2019 om 07:58
Je bedoelt Ajax, Groningen,etc, etc...

Het wemelt in Nederland van de clubs met een duister financieel verleden,. Laat het gaan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 27 januari 2019 om 08:02
Ik bedoel...huuuuu, mensen ....
Vind ik leuk
TheRock11 +1330
zondag 27 januari 2019 om 09:32
Ik zie nu dat in je profiel dat he voor Ajax bent. Titels (zelfs een EC2?) gekocht in de jaren 80 met zwart geld... oplichters dus.... Uit de eredivisie schoppen volgens jouw redenatie.

Laten we dat maar niet doen. Dan houdt je geen club over. Laten we gewoon realistisch zijn en inzien dat er wel eens bestuurders zijn die fouten maken. Laten we daar de clubs niet op afrekenen.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 27 januari 2019 om 09:35
pad ? he ?

Dat zeg ik dus: "geen plaats" ..........
Vind ik leuk
TheRock11 +1330
zondag 27 januari 2019 om 09:54
Dus je reageert liever op een typefoutje dan op de inhoud van het verhaal. Sterk hoor.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 27 januari 2019 om 18:15
Welke inhoud ?
Vind ik leuk
TheRock11 +1330
zondag 27 januari 2019 om 19:11
Die over de oplichtersgeschiedenis van je clubje Ajax. En dit was pas 1 episode.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 27 januari 2019 om 19:15
neem nog een kratje..... pad he ?
Vind ik leuk
TheRock11 +1330
zondag 27 januari 2019 om 19:24
Het lijkt erop dat je een lijntje hebt gesnoven, of gewoon een delirium hebt van de 6-2 van vanmiddag.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 27 januari 2019 om 19:29
Ik verwachtte het al, dus geen verrassing voor mij.
Ten Hag schiet te kort en heeft totaal het gezag verloren na het PSV debacle.
Het probleem is de anarchie bij Ajax; spelers hebben geen vertrouwen en de rest van de technische staf heeft dat ook niet in ten Hag.
Je kan dan wel met bakken geld gaan gooien maar dat is water naar de zee dragen.
Vind ik leuk
Micha EL +1155
zondag 27 januari 2019 om 01:13
Als Almeerder moet ik zeggen dat de overwinning uiteindelijk wel verdiend was voor Twente. Alleen bij 'n 1-2 stand waar almere op dat moment de betere was hoort city een 200% penalty te krijgen. Ik zat op C1 en zag het perfect. Ik begrijp dan ook niet dat de grensrechter niet reageerd Ls de scheids het misschien niet goed kon beoordelen.
Had nog spannend kunnen worden. Bij 1-3 was het beslist. Complimenten weer voor Twente supporters hele wedstrijd heerlijk gezongen etc.
Vind ik leuk
frankn27 +5643
zondag 27 januari 2019 om 09:26
Leuke reactie! En waardevoller dat van mensen te horen die er van genieten in het real dan de haters telkens op internet :)
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:06
Kkd is volgens mij een stuk spannender nog dan t ED. Dr is echt geen lijn op te trekken wie kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
twentepet +281
zaterdag 26 januari 2019 om 22:11
in de eredivisie weet je het ook nog niet
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:12
Ik weet t al, de rest van Nederland blijkbaar nog niet :)
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 22:28
Zeker, realisme is reëel. Het is nu nog de wekelijkse bingo. Maar dit voelt wel even lekker.
Vind ik leuk
Kuip +9748
zondag 27 januari 2019 om 00:15
En de publieke opinie verandert. Langzamerhand begrijpen mensen dat de eredivisie beter af is met FC Twente. De haters nemen in omvang af. Nu nog een paar goede aankopen erbij en doorgaan.
Vind ik leuk
TheManager +644
zondag 27 januari 2019 om 06:49
Als Twente laat zien dat het zich goed en binnen de regels gereorganiseerd heeft, en met een nieuw imago en frisse filosofie voetbal speelt, dan mag FC Twente heus wel terugkeren van velen. Maar er is daar zoveel gebeurt, en er zijn zoveel misdragingen boven komen drijven, dat het ze nog wel een tijdje zal achtervolgen. Er is simpelweg ook meer symphatie voor andere clubs, die momenteel op al deze vlakken beter scoren.

FC Twente wint de punten, maar is het niet te vroeg om nu al terug te keren? Kan zo’n club zich nu al staande houden in de Eredivisie en is men bereid rustig door te bouwen? Het zijn zo van die vragen die ik mijzelf stel.

P.s. Hebben ze daar ook kunstgras? Als ze dat dan vervangen voor gewoon gras is dat al een pluspuntje :-)

Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 07:21
The Manager, voor iemand die zoveel over Twente weet te vertellen, vat het me tegen dat je biet eens weet dat ze spelen op natuurgras, zelfs dusdanig goed dat ze bij de top 3 van velden hoorden.
Vind ik leuk
TheManager +644
maandag 28 januari 2019 om 08:09
Goede zaak in dat geval, maar ik meen mij te herinneren dat men daar in het verleden wel aan kunstgras heeft gedacht. Maar knap dat ze hier met al het verlies niet aan hebben toegegeven.
Vind ik leuk
Kuip +9748
zondag 27 januari 2019 om 11:06
Natuurlijk heeft Twente gewoon gras en een van de mooiste stadions van de eredivisie dat altijd met 25000 toeschouwers gevuld is.
Dat oogt toch ook veel beter dan pak’m beet Excelsior dat op nepgras in een stadionnetje van niks speelt voor 3500 mensen.
Vind ik leuk
Oale grond +796
zondag 27 januari 2019 om 13:28
Er is veel gebeurd in de jaren 2011 t/m 2015 waar wij echt niet trots op zijn. De nasleep van het ondoorzichtige beleid ging na een aantal jaren door helaas. Grote sponsoren werden evenals de aanhang keer op keer om de tuin geleid. Joop zijn droom werd een nachtmerrie.
Nu staat de organisatie weer, de sponsoren zijn niet weg gegaan, er zijn er zelfs nieuwe bij gekomen. De grasmat is geen plastic, dat is nl. een product van Almelo. Twentse greenkeepers zijn trots op hun grasmat, hier wordt heel veel zorg aan besteed.
De komende jaren de hypotheek verder aflossen en de schulden, dit is te overzien. Uiteindelijk hoop je op 1 speler welke 50 miljoen oplevert en weg zijn de schulden.
Vind ik leuk
buddha +10496
zaterdag 26 januari 2019 om 23:56
had je net als ik maar een toto moeten invullen met Twente als winnaar. dan had het jouw dag ook kunnen zijn ;)
Vind ik leuk
Rodajc +18196
zondag 27 januari 2019 om 09:05
Je club heeft toch gewonnen?
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 09:15
Als je 41 minuten lang je trainer loopt uit te schelden omdat hij weigert te wisselen terwijl dat wellicht wel de wedstrijd had kunnen kantelen dan heb je niet naar een leuke wedstrijd gekeken. T was écht triest in de 2e helft.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:02
Leuk Twente aan kop in de Keukenkampioendivisie... te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken
Vind ik leuk
#Keizerout +42858
zaterdag 26 januari 2019 om 22:14
Hoezo? Die gaan het straks op het tafellaken gewoon weer prima doen.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:18
Ik hoop echt dat oude tijden weer gaan herleven.. maar zonder een gigantische financiële impuls worden ze hooguit een club als NAC met een grote aanhang maar bungelend tussen de kelder van de eredivisie en de penthouse van de keukenkampioendivisie
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:59
Er zit echt wel veel geld in twente hoor, afgelopen zomer nog hebben de Twentse Noabers 14 miljoen in de club gestoken. Maarja er is een goed meerjarig plan nodig om ons weer op het niveau van az te krijgen waarin we de schulden reduceren, sponsoren binnenhalen en de jeugdopleiding en de scouting opbouwen. Hopelijk kan Paul van der Kraan, de nieuwe algemeen directeur die van Den Bosch overkomt dat plan opstellen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42858
zondag 27 januari 2019 om 09:50
Gelukkig hebben jullie Ted van Leeuwen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42858
zondag 27 januari 2019 om 08:24
Dat zou me verbazen. Met goed beleid kom je daar wel overheen.
Vind ik leuk
Scherp! +37
zaterdag 26 januari 2019 om 22:03
Twente hoort ook wel in de eredivisie thuis
Vind ik leuk
Futre +4434
zaterdag 26 januari 2019 om 22:04
Almere heeft volgens mij al maanden niet gewonnen. Zakt als een pudding in elkaar daar. Binnenkort maar weer eens aanmoedigen 😉
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:06
Laatste overwinning is 9 november😂😂
Vind ik leuk
NvC +7531
zaterdag 26 januari 2019 om 22:07
Gefeliciteerd Twente! 👍
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:08
Haal de platte kar maar alvast uit de mottenballen en geef het een verfbeurtje! ;-)
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 22:26
Die Engelse bus en Theo inhuren als chauffeur, ze komen nooit meer noar hoes denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:44
Wel graag in eigen huis kampioen worden dit keer ;-) Ook al was een snelweg vol Tukkers ook prachtig!
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 22:47
Maar ja, rondje Singel was ook nachtwerk, stond op de hoek Haaksbergerstraat - Pathmossingel, was knal bezopen toen de bus eindelijk kwam :):):)
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:53
Toch knap dat je het je nog kan herinneren waar je stond als je straalbezopen was ;-)
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 23:14
Ach ja, mijn roots, koelkast op kruipafstand. Wel zo handig in deze situaties:)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
zondag 27 januari 2019 om 09:54
Dat was toch een jaar later? Ik stond daar ook met mijn vrouw, feesten om de 2de plaats, waar zie je dat?
Vind ik leuk
Oale grond +796
zondag 27 januari 2019 om 13:38
Yep, bekerwinnaar en 2e plek. Ze kwamen toen met de helikopter aan op vliegbasis Twente, in Lonneker liep de optocht al vast, toen de singels over en voordat ze de Patmossingel bereikten waren we geloof ik 10 uur verder. Tja, wachten met elkaar maakt dorstig, de koelkasten van de hele buurt waren leeg :) Noaberschap in Optima forma!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20609
zaterdag 26 januari 2019 om 22:10
Oeh heerlijk
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zaterdag 26 januari 2019 om 22:12
Twente doet het dus wel wat Ajax niet kon hahaha
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zaterdag 26 januari 2019 om 22:13
Ook.al heb ik alles tegen twente ik zie ze liever dan emmen.
Vind ik leuk
Bromsnor +48
zondag 27 januari 2019 om 09:24
Die doen het toch behoorlijk FC Emmen
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:13
Aanstaande dinsdag worden er een nieuwe spitsen een linksbuiten gepresenteerd. Beide sfkomstig uit Noorwegen. Heugneudig en breudneudig. Geintje maar we komen er aan. Laat ons weer feesten ergens in mei.
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 22:24
En een Ijslander: Kiek'n wat het Wordtson. Tedje is goed bezig!
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zaterdag 26 januari 2019 om 22:29
Oale ik zat goed he met m'n voorspelling hahaha
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 22:44
Yep, bijna het Orakel van Twente Jan! Positiviteit maar vasthouden!
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zaterdag 26 januari 2019 om 22:47
Dat doen we zeker
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:45
Aron Johansson toch?
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:54
Namen hoef je niet te noemen hier. Maar hij was vanavond aanwezig bij de wedstrijd in Almere en zat naast Tedjen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 22:55]
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 23:01
Is wel een uitstekende spits voor de KKD, alleen wel zeer blessuregevoelig.
Vind ik leuk
Het Brein +4701
zaterdag 26 januari 2019 om 22:22
Hoe goed is die Aitor Cantalapiedra?
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:46
Als hij zijn dag heeft kan hij echt goed voetballen, lijkt hij zelfs een beetje op Arjen Robben. Maar heeft hij zijn dag niet dan gaat hij schwalbes maken, irritant doen en raakt hij geen pepernoot meer.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:56
Als dat karaktertje weg is dan is het Eredivisie waardige speler.
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zaterdag 26 januari 2019 om 22:51
Die is duurder dan Frankie de Jong
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 23:03
Hahaha ja dan zijn we meteen uit de schulden en bouwen we de Grolsch Veste af! ;-)
Vind ik leuk
Oale grond +796
zondag 27 januari 2019 om 13:45
Hij heeft alles in zich maar mist een paar spelers van gelijkwaardig niveau om zich heen. Daardoor moet hij soms zijn acties te lang doortrekken. Persoonlijk vind ik het een aanwinst, slimme voetballer met een fantastische techniek.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
zaterdag 26 januari 2019 om 22:22
Alle haters van twente snappen het echt niet. De ED heeft Twente nodig, alleen al door zijn supporters en stadion. Emmen, Excelsior en Fortuna uit wordt je vrolijk van? Fantastische club met voorheen een clubbepaler die het uitgeven iets te ruim nam. Naja, ze zijn geboet en nu weer door? Come On Twente!
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 11:51
Ik weet ook nog dat twente in zijn oude stadion speelde en niks voorstelde. Blijkbaar vergeet men snel de eigen historie. Dat de club twente dmv list en bedrog een mooi stadion heeft kunnen neerzetten en met wat is het 50 miljoen??? schuld nog mag blijven spelen is gewoon gekkenwerk als je bedenkt dat in het verleden traditie clubs zoals Fc haarlem of wageningen of veendam of RBC enz voor een paar ton schuld kapot zijn gemaakt blijft het gewoon zuur. De supporters van Twente zijn ook voor de gek gehouden en daar kunnen ze niks aan doen.... maar je respectloze opmerkingen over kleine clubs die ondanks belabberde middelen en met enkele paar duizend hondstrouwe supporters zo neer te halen slaat nergens op.
Dan hoop ik op mijn beurt dat Twente ooit stikt in zijn schuldenberg en verdwijnt van de nederlandse competities.
Vind ik leuk
Oale grond +796
zondag 27 januari 2019 om 14:00
Ken de Twente historie! Vanaf de oprichting sta / zit ik op de tribunes. Jaren 70 was Twente een grootmacht, bijna landskampioen, op de laatste speeldag in de Kuip onterecht verloren van Feyenoord om de titel, Europacup finale tegen Borussia Mönchengladbach, jaarlijks Europa in. In het Diekman stadion stonden 28.000 supporters, uitschieter Twente - Ajax 5 - 1. Ja het Ajax van Cruijff, Suurbier, Keizer, Swart etc. 33.000 man op de tribunes door extra tribunes.
Waar jij over praat is de periode waar zelfs bij Ajax in de Meer maar 7000 toeschouwers zaten. Het voetbal was toen overal verziekt.
De Grolsch Veste is een eigen stadion met een hypotheek, zoals vele Nederlanders die hebben. Die wordt gewoon afgelost over 30 jaar. Tevens is er geld ingestoken door de grote Twente sponsoren, Wessels, ARKE, Grolsch, Hatrans etc.Dit hadden clubs als Haarlem, Veendam, AGOVV niet. De andere schulden zijn gesaneerd nu.
Met andere woorden, jouw comment raakt kant noch wal. Verdiep je voordat je zoveel onzin neerkalkt.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
Bosmeister +846
zaterdag 26 januari 2019 om 22:28
Mooi man, gefeliciteerd Tukkers!
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:28
Hasj Coke en Pillen zo gaan de tukkers op pad. (Vrijdag avond gekkies bovenaan)
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zaterdag 26 januari 2019 om 22:31
Nee hoor er zijn er ook die het met bier en broodje beenham doen
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
zaterdag 26 januari 2019 om 23:01
Moet je morgen even langs het ‘lijntje’ van de kuip letten, die teren op Kinder cola denk jij?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:36
Heeft lang geduurd, met deze bij elkaar gekochte selectie. Van welk geld? Ik ben NAC supporter maar was in de vorige bekerronde toch voor Willem II. Vind supporters van Twente top, dat ze ploeg niet laten vallen . Dis het ligt niet aan de supporters van Twente.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:48
Alleen maar transfervrije en gehuurde spelers... We hebben gewoon in de naam van Ted van Leeuwen een hele goede Technisch directeur.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 23:08
Ted is de juiste man, komt ook niet voor weinig. En die buitenlandse jongens hebben ook geen KKD salaris lijkt mij. Laat ik het anders formuleren dat ik het jammer vind hoe bij jouw mooie club er aan toe is gegaan. Mis de tijden met bij Paus, Boerebach.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 22:56
Tja...Gunfactor heeft Twente natuurlijk niet maar hoop dat ze promoveren. Dat hoop ik trouwens ook voor Sparta en Roda. Gewoon echte Eredivisie clubs.
Vind ik leuk
lemon9 +1011
zaterdag 26 januari 2019 om 23:07
Wir kommen er an
Vind ik leuk
Bocajuun +907
zaterdag 26 januari 2019 om 23:08
Lekker aan de hasj coke en pillen?
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 23:41
ja heerlijk! ;)
Vind ik leuk
Oale grond +796
zaterdag 26 januari 2019 om 23:41
Hasj ligt in Marokko, de cocaïne ligt met duizenden kilo's in Rotterdam en Amsterdam en miljoenen pillen liggen in Brabant. In Twente drinken we onmeunig veel Grolsch en zat er 11 gram in een Rotterdamse banaan! Maar ja, die was door een vage brommerrijder als lunchpakketje meegenomen van zijn werk in de haven.
Vind ik leuk
Bocajuun +907
zaterdag 26 januari 2019 om 23:49
Vandaar dat spandoek toen🤭
Vind ik leuk
Oale grond +796
zondag 27 januari 2019 om 00:08
Geuzendoekje, met een dikke knipoog. Beter dan racistische uitlatingen toch. Spandoek ondersteunde gewoon één van de stadionliederen, niets meer, niets minder. En ondertussen laven wij ons aan de Grolsch biertap:)
Vind ik leuk
lemon9 +1011
zondag 27 januari 2019 om 08:37
Heerlijk vertaalt
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 00:37
Klasse mannen! Deurtrekk’n die handel. We goan rap noar de eredivisie.
Vind ik leuk
noblesse +815
zondag 27 januari 2019 om 01:59
Is toch onvoorstelbaat dat zo'n ploeg boven aan staat.
Dan moeten al die andere ploegen toch bagger zijn.
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zondag 27 januari 2019 om 07:47
Is toch onvoorstelbaar dat jij geen enkel verstand van voetbal hebt en de wedstrijd niet hebt gezien dus niet lopen trollen hier
Vind ik leuk
Bromsnor +48
zondag 27 januari 2019 om 09:31
Twente, Den Bosch, Eagels en Sparta hebben allemaal goeie teams. Er is nog een lange weg te gaan, en de clubs uit de eredivisie die straks playoffs gaan spelen, die mogen hun borst alvast nat maken. Ik verwacht dat dit jaar drie promoveren. En Twente hoort gewoon in de Eredivisie, Paul vd Kraan krijgt daar een zwaardere klus om Twente te redden dan nu in Den Bosch.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 09:34]
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 09:32
De overgang van vd Kraan naar Twente wordt steeds pikanter.
Beide clubs waren op zoek naar een linksbuiten. Darri kiest voor Den Bosch terwijl Twente vorig jaar ook interesse had in Darri. Lastig voor vd Kraan; hij heeft geen twee petten op maar alleen nog de pet van Den Bosch maar loopt wel met de pet van Twente in zijn achterzak.
Vind ik leuk
Bromsnor +48
zondag 27 januari 2019 om 09:38
Paul is na een overname altijd weggegaan, al heeft hij bij Vitesse nog best lang gezeten. Ik hoop dat Paul het lukt daar in Enschede, desnoods met een investeerder aan de macht.
Ben benieuwd welke linksback er nog bij komt bij FCDB.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 09:41]
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 09:47
Van der Kraan gaat volgende maand naar een directe concurrent, die op dit moment achter dezelfde spelers aan zit.
Vermeij en Darri kiezen voor Den Bosch. Ik denk dat de rapen gaar waren geweest als die twee naar Twente zouden zijn gegaan.
Vd Kraan doet het dus prima want hij werkt overduidelijk nog voor Den Bosch.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 09:48]
Vind ik leuk
Vb.twente +126
zondag 27 januari 2019 om 10:22
die spelers willen we ook niet hebben , die maken het team zwakker namelijk .
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 10:49
Twente wilde Darri wél hebben.
Vermeij weet ik niet maar Twente is toch op zoek naar een spits?

Noem jij dan maar eens een betere dan Vermeij, haalbaar voor Twente en Den Bosch als KKD -clubs.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 11:51
FC Twente is met Aron Johansson bezig, die een paar seizoenen terug bij az er in 2 seizoenen 29 inschoot.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 12:00
Goede versterking
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 12:22
Ja alleen wel extreem blessuregevoelig, hij heeft er volgens mij net een jaar uitgelegen.
Vind ik leuk
gerard.. +811
zondag 27 januari 2019 om 10:22
Daar heeft het huidig team en bestuur niets van doen. Het is niet eens een dief altijd een dief. Zij zijn genoeg gestraft en verdienen een 2e kans. Zij zijn er nog lang niet moeten weer een team opbouwen. De streek de supporters verdienen een eredivisieploeg.
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zondag 27 januari 2019 om 10:55
Dit is een reactie die wadering verdient en een 👍
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 12:01
Hoor iedereen al roepen alsof Twente al kampioen is. Alles is nog mogelijk met twente, sparta, go ahead eagles en Den Bosch als kanshebbers. Wel spannend inderdaad, spannender dan de Eredivisie.
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zondag 27 januari 2019 om 13:11
Dan lees of hoor je het verkeerd wij Tukkers (uitzondering daar gelaten) roepen of zeggen niet dat we kampioen worden maar we hopen het wel
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 14:06
Ja die uitzonderingen bedoel ik ook.
Vind ik leuk
Oale grond +796
zondag 27 januari 2019 om 14:17
De KKD is spannender dan de wekelijkse bingo avond, Dus moeders, op naar de stadions!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws