Oude aanvalsmaatjes herenigd in Den Bosch: We vlogen elkaar in de armen

Oude aanvalsmaatjes herenigd in Den Bosch: "We vlogen elkaar in de armen"

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 07:55di 29-01-2019 om 07:55

Laatste update: dinsdag 29 januari 2019 om 09:03di 29-01-2019 om 09:03

Brahim Darri is blij dat hij weer samen kan spelen met Vincent Vermeij. De 24-jarige buitenspeler speelde bij De Graafschap en Heracles Almelo al samen met de blonde aanvalsleider en komen elkaar nu opnieuw tegen bij FC Den Bosch.

Vermeij werd vlak na het binnenhalen van de tweede periode al gepresenteerd in De Vliert, Darri zette maandag zijn handtekening. "We vlogen elkaar in de armen", lacht laatstgenoemde in gesprek met het Brabants Dagblad. De in Amersfoort geboren vleugelaanvaller mag nu weer proberen om de ballen op het hoofd van Vermeij te leggen. "We kennen elkaar heel goed."

Darri komt op huurbasis over van NEC, waar hij uit de gratie was geraakt. Nadat hij tegen FC Eindhoven in de rust werd gewisseld, kwam het tot een woordenwisseling met trainer Jack de Gier en werd hij uit de selectie gezet. "Als dat niet gebeurd was, had ik gewoon nog bij NEC gespeeld. Dit is voor mij en voor NEC de beste oplossing", denkt de buitenspeler, die dan ook benadrukt geen enkel probleem met De Gier te hebben. "Hij stuurde me gisteren (maandag, red.) nog een sms'je om me succes te wensen."

Plaats een reactie

Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 07:58
Verwaande speler,
Sms wat is dat?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 07:59]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 08:15
De Gier was niet welkom in de app groep!
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 08:17
Ik word oud
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 08:30
Zo oud als jij bent word ik nooit 😂
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 09:53
Je doelt blijkbaar op mijn profiel?;)

Moet mijn reactie aanpassen, blijkbaar was ik laatst jarig. Dus zit er weer een jaartje bij 😇
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 09:57
Ja want in het echt lijkt het me erg sterk dat je richting 110 gaat😂
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:00
Soms voel ik me wel zo, als de wekker me roept
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 10:01
😂😂😂
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:03
Gelukkig je kan weer wat lachen na een klote weekend
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 10:05
Tuurlijk! Er is nog alles mogelijk!! Maar wat waren we slecht zeg ongelofelijk!
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:08
Gewoon door gaan. Zijn 5 punten. Ook bij PSV moeten de punten weer op de i gezet worden.
Als jullie in spoor blijven, zie ik Ajax als favoriet voor de dubbel.
CL real acht ik mogelijk, maar daarna denk ik dat het over is
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 10:11
Zo zie ik het ook:

-Beker moet
-Kampioenschap kan nog
-CL zou een stunt zijn!
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:16
Succes maat en laat je niet gek maken. Dat vinden ze alleen maar leuk hier.
Ben wel in de buurt!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 10:18
Komt goed jij ook succes!!

Trouwens we komen elkaar tegen in de finale!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:21
Dat komt goed,
Ook al komen we elkaar in de beker tegen, dan moge de beste winnen
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:54
P.s. het schijnt dat ik jouw aan trollen ben
Aldus Mosquito (PSV fan)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 10:58
Zie je ik dacht het al😂😂😂

Waar zegt hij dat dan?
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 11:03
Sorry gaf de verkeerde naam.

#sorrymosquito!

Maar ben je niet aan trollen
Vind ik leuk
companen +1950
dinsdag 29 januari 2019 om 18:07
AZ heeft gewonnen dit weekend en ajax verloren dat kan toch niet beter als echte AZer?
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 29 januari 2019 om 09:51
zuch en de eerste reacties zijn uiteraard ajax supporters met een sneer
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 09:54
Welke sneer doel je op? Ik ben voor AZ.
En ik mag toch vrij mijn mening geven? Dit is niet voor niets een forum.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 29 januari 2019 om 10:45
welke niet je doet niet anders hier.
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 10:50
Waarschijnlijk van jou geleerd
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 29 januari 2019 om 10:55
en daar ga je weer fijne dag trolletje.
Vind ik leuk
Benniewies +4398
dinsdag 29 januari 2019 om 11:00
Geloof dat ze bij Hans anders leesbrillen verkopen. Advies koop er een en lees alles gewoon terug wat ik geschreven heb.

Maar prima, dat jij nooit iets verkeerd hebt gezegd.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 08:09
Nu nog een linksback en alle posities bij Den Bosch zijn weer dubbel bezet. Hopelijk zijn Darri en Vermeij de spelers die het verschil kunnen maken in de top van KKD. En lukt het niet om als eerste te eindigen. Geen man over boord, het seizoen is al geslaagd. Leuk voetbal, leuke spelers, geweldige sfeer in het stadion, uitwedstrijden steevast vol uitvak.....
Den Bosch leeft als nooit tevoren.....
Vind ik leuk
Enw02 +585
dinsdag 29 januari 2019 om 08:22
Netjes hoor den bosch
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6239
dinsdag 29 januari 2019 om 08:31
Van mij mogen ze kampioen worden, mooie stunt!
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 08:49
Nog een ( tweede) linksback er bij deze week en Den Bosch is klaar voor de play-offs.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 08:38
Fijn zo'n jongen die overal wordt weggestuurd
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 29 januari 2019 om 09:32
Mooi dat je het fijn vindt want wij vinden het ook fijn dat Darri zich bij ons meteen thuis voelt.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:32
Darri en Vermeij zijn vloggers
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws