Update: FC Dordrecht bevestigt komst van Feyenoord-middenvelder

Update: FC Dordrecht bevestigt komst van Feyenoord-middenvelder

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 16:04di 29-01-2019 om 16:04

Laatste update: woensdag 30 januari 2019 om 16:04wo 30-01-2019 om 16:04

Jari Schuurman speelt het komend halfjaar waarschijnlijk voor FC Dordrecht. De middenvelder van Jong Feyenoord wordt verhuurd aan de nummer achttien van de Keuken Kampioen Divisie.

Dat meldt RTV Rijnmond. Feyenoord kondigde eerder deze maand tijdens de nieuwjaarsreceptie aan met FC Dordrecht te gaan samenwerken, zodat spelers ervaring op kunnen doen in de Eerste Divisie. Eerder huurden de Schapenkoppen ook al Crysensio Summerville van de Rotterdammers.

Feyenoord en Dordrecht zijn momenteel nog in onderhandeling over Schuurman over een verhuur tot in ieder geval het einde van het seizoen, meldt de regionale omroep. De 21-jarige middenvelder is bij Feyenoord op een zijspoor beland en heeft geen zicht op speeltijd. Dit seizoen maakte hij nog geen minuten in de Eredivisie. Het jeugdproduct moet het voornamelijk hebben van duels met Jong Feyenoord.

Ook vorig seizoen had trainer Giovanni van Bronckhorst al geen plaats voor Schuurman. Toen werd hij tijdelijk ondergebracht bij NEC.

Update 12:33 uur: Volgens Voetbal International is het vertrek van Jari Schuurman bij Feyenoord definitief. De 21-jarige middenvelder wordt niet verhuurd, maar maakt een blijvende overstap naar FC Dordrecht. Volgens VI tekent Schuurman een contract voor 3,5 jaar. 

Update 16:04 uur: FC Dordrecht heeft de komst van Jari Schuurman bevestigd via de officiële kanalen. De 21-jarige middenvelder kan komende vrijdag mogelijk al zijn debuut maken in de competitiewedstrijd tegen Jong Ajax.

Plaats een reactie

Smithsonian +45021
dinsdag 29 januari 2019 om 10:01
Gaat hem niet meer worden denk ik.
Vind ik leuk
Vakkie D +4788
dinsdag 29 januari 2019 om 10:18
Ik geef hem het voordeel van de twijfel
Vind ik leuk
Bertjes +1595
dinsdag 29 januari 2019 om 10:32
Dat kan ik beamen, slap ventje. Wordt niet meer dan een Nijland, veel talent maar ook een slappe jongen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 12:38
mooi spelertje voor N.E.C.
Vind ik leuk
Rapoe +134
dinsdag 29 januari 2019 om 14:35
Inderdaad met alleen talent red je het niet. Je moet ook echt hard werken. Overigens is het echt zonde dat nijland het nooot echt gehaald heeft, maar hij blijft wel voor altijd in mijn geheugen door de winnende goal (1-0) te scoren tegen ajax voor de johan cruiff schaal.
Vind ik leuk
Hans Worst +1718
dinsdag 29 januari 2019 om 10:36
hoef je m niet te verhuren, Maar definitief te laten gaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
dinsdag 29 januari 2019 om 13:52
Definitief dus.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6367
dinsdag 29 januari 2019 om 10:51
Nope.
Jaar onder van der looi bij Willem II heeft hem geen goed gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:09
Was dat jaar een van de betere
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6367
dinsdag 29 januari 2019 om 14:29
Klopt.
Maar zat bij het minste of geringste weer op de bank.
Vind ik leuk
Rodajc +19261
dinsdag 29 januari 2019 om 13:36
Voor de KKD, en zeker voor Dordrecht, wel een heel behoorlijke speler denk ik. Voor Feyenoord idd zeer waarschijnlijk niet meer.
Vind ik leuk
Futre +5241
dinsdag 29 januari 2019 om 13:45
Raar hoe het kan gaan. Hij, Achabar en die middenvelder die via VVV uit beeld is geraakt werden gezien als de grootste talenten. En de jongens die op mentaliteit doorploegden spelen nu in Feyenoord 1.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6367
dinsdag 29 januari 2019 om 14:31
Sleegers.... Die heeft zich aan het begin van het seizoen nog wel een beetje getoond.
Vind ik leuk
klick +1373
dinsdag 29 januari 2019 om 20:33
prima voor dordt
Vind ik leuk
010Fr +1837
dinsdag 29 januari 2019 om 10:01
Dit is al lang een verloren verhaal. Ooit een van de grootste talenten maar het lijkt er maar niet uit te komen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:03
Gaat idd niet slagen bij Feyenoord. Heb hem regelmatig bij NEC zien spelen, vond hem zelfs daar niet uitblinken. Matige voetballer, heeft alleen zijn voornaam mee.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1011
dinsdag 29 januari 2019 om 10:03
Eeuwig talent wat er niet meer uit gaat komen.
Kun je beter definitief van de hand doen, kun je andere talenten de kans geven...
Vind ik leuk
McRobbos +1449
dinsdag 29 januari 2019 om 10:06
Allerlaatste kans imo
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
dinsdag 29 januari 2019 om 10:07
Bij Willem II was het ook niet veel. Niet het talent dat hem toegeschreven werd.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 29 januari 2019 om 10:10
Toch wel apart. In juli werd aangegeven dat hij samen met Verdonk overbodig was en ze trainden toen bij Jong Feyenoord en zie hoe Verdonk er nu voorstaat (door blessures welliswaar). Soms moet je een beetje mazzel hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:29
Ik heb die Verdonk nooit echt goed zien spelen maar (helaas) wat een pot heeft hij afgelopen zondag gespeeld zeg. Leuke speler als hij zo blijft voetballen.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 29 januari 2019 om 10:33
Klopt het is geen topspeler (oke zondag gelukkig wel :)) maar over het algemeen speelt hij oke. Maliacia en zeker Haps zijn in mijn ogen wel een stuk beter.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:38
Ben benieuwd naar z'n ontwikkeling. Als hij in de halve finale beker maar niet meedoet, dan vind ik het best haha.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 29 januari 2019 om 10:50
Haha, kan me niet voorstellen dat er dan weer zo'n wedstrijd wordt neergezet, maar hopen mag natuurlijk ;) Enne....1-0 vind ik ook goed.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:55
Nee ik denk dat je het niet begrijpt maar Feyenoord speelt weer eens thuis, het moet dus 0-1 zijn. Eén keer in de Kuip verliezen vind ik dit seizoen wel genoeg haha. En uiteraard, hopen doe ik ook.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 29 januari 2019 om 11:03
Ik begrijp het heeeel goed en ik snap dat jij liever 0-1 ziet. We gaan het zien, het zal spannend genoeg worden.... Voor Feyenoord de enige prijs die te halen valt dit seizoen.
Vind ik leuk
Unknown007 +2253
dinsdag 29 januari 2019 om 11:07
Voor Ajax ook. Hehe
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:13
Je vergeet de Champions League nog, die gaan we natuurlijk ook winnen.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 29 januari 2019 om 11:31
Die kans is inderdaad vrij groot ;)
Vind ik leuk
Rolandios +445
dinsdag 29 januari 2019 om 10:13
Lekker spelen in de voetbaltempel aan de krommedijk!!
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
dinsdag 29 januari 2019 om 12:52
Jullie volgend jaar ook weer
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:19
Bij zowel NEC en Willem II heel weinig laten zien. Toch jammer voor het Nederlands voetbal want het leek in het begin een talentvolle speler. Ben bang dat dit hem niet meer gaat worden.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:26
Ingehaald door kokcu
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:05
Voor ons een prima aanwinst. Maar gaat het natuurlijk nooit meer redden bij Feyenoord
Vind ik leuk
Rapoe +134
dinsdag 29 januari 2019 om 14:40
Hoe is het eigenlijk gebeurt dat dordrecht nu onderin de KKD speelt en een aantal jaren terug promoveerde. Wat is er misgegaan?
Heb het altijd wel een leuke club gevonden.
Vind ik leuk
BenikBen +145
dinsdag 29 januari 2019 om 11:57
Die komt niet meer terug
Vind ik leuk
pikkebaas +13
dinsdag 29 januari 2019 om 12:41
Slechte zaak voor Schuurman, een verhuur naar een eredivisie club had
beter geweest, bij Dordrecht zit geen toekomst voor deze speler.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:30
Als feyenoorder vernoemt zijn naar een Ajaxied ligt ook lastig. Dan sta je al met 2/0 achter.
Vind ik leuk
repeP +2251
dinsdag 29 januari 2019 om 13:30
Altijd sneu natuurlijk dat eigen jeugd niet door breekt tot in het eerste. Maar de spoeling is dan ook dun. Kunt immers maar 11 spelers opstellen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
Hega +19
dinsdag 29 januari 2019 om 14:25
Heel jammer net zoals El Hamkouri , Woudenberg, Touré, Chong , Nieuwkoop en ga zo maar door.
Vind ik leuk
Rapoe +134
dinsdag 29 januari 2019 om 14:44
Het zou ook een stuk beter zijn als jong feyenoord in de KKD speelde. Daar is toch een hoger niveau en dus beter voor de jeugd. Ipv een jong utrecht met alle respect maar die zouden beter in de 2de divisie ofzo kunnen.
Vind ik leuk
repeP +2251
dinsdag 29 januari 2019 om 15:43
Nieuwkoop en Touré spelen toch nog gewoon bij Feyenoord, toch? Chong is echt wel jammer.
Vind ik leuk
Hega +19
maandag 11 maart 2019 om 18:38
Maar die krijgen geen kans. El Hankouri vele malen beter dan Larsson. Die komt nog geen lantarenpaal voorbij en hoeveel kansen heeft hij al gehad. Weggegooid geld. Ayoub ook zo iets een heel goede speler, krijgt geen enkele kans bij dat kliekje wat daar thans zit.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:09
Hamkouri en Woudenberg duidelijk te licht, Nieuwkoop ontwikkelt zich onvoldoende, Touré komt er gewoon aan en supertalent Chong wilde naar Man Utd.
Wat is je punt?
Vind ik leuk
Hega +19
maandag 11 maart 2019 om 18:39
Nieuwkoop was heel goed gewoon kapot gemaakt !
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:04
Door zichzelf? Hij heeft genoeg kansen gehad. Alleen tijdens een blessure van Rik Karsdorp een paar aardige wedstrijden gespeeld. Daarna was het klaar met deze jongen. Die gaat het ook bijna nergens redden, let maar op. Is hij familie van je?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:04
Leuk voor dat joch. Komt inderdaad flink te kort, maar bij Dordt moet t lukken.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 21:51
Kom maar door!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws