Utrecht verhuurt middenvelder (20) aan Helmond Sport: Volste vertrouwen in

Utrecht verhuurt middenvelder (20) aan Helmond Sport: "Volste vertrouwen in"

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 20:11di 29-01-2019 om 20:11

FC Utrecht verhuurt Odysseus Velanas. De middenvelder (20) maakt het seizoen af bij Helmond Sport, meldt Utrecht via de officiële kanalen.

"Het is voor Odysseus van belang dat hij in deze fase van zijn loopbaan gaat ervaren hoe het is om in een eerste elftal te spelen", zegt Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam op de clubsite van Utrecht. "Vanwege de enorme concurrentie op het middenveld in Utrecht, is het voor hem op dit moment goed aan te sluiten bij Helmond Sport.

"Daar krijgt hij te maken met een andere dynamiek dan in Utrecht. We hebben er het volste vertrouwen in dat Odysseus een succesvolle tweede seizoenshelft gaat beleven bij Helmond Sport", vervolgt Zuidam.

Velanas debuteerde op 20 augustus 2017 voor Utrecht in de Eredivisie. Hij kwam dit seizoen dertien keer in actie voor Jong FC Utrecht. 

Poll

Een goede transfer voor Velanas?

(252 stemmen)

Plaats een reactie

Snoun +561
dinsdag 29 januari 2019 om 20:14
Niemand gaat vragen hoeveel het was geworden bij Feyenoord-Ajax?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 20:14]
Vind ik leuk
4everfcu +5068
dinsdag 29 januari 2019 om 20:16
hoe veel is het geworden dan?
Vind ik leuk
Snoun +561
dinsdag 29 januari 2019 om 20:18
Laten we zeggen, niet in ons voordeel.
Vind ik leuk
4everfcu +5068
dinsdag 29 januari 2019 om 20:31
nou weet ik het nog niet
Vind ik leuk
Snoun +561
dinsdag 29 januari 2019 om 21:14
Ik denk dat ik het ook niet kan uitleggen zonder in tranen te barsten.
Vind ik leuk
Rolandios +454
woensdag 30 januari 2019 om 06:31
6-2 geworden
Vind ik leuk
tikkietoe +5899
dinsdag 29 januari 2019 om 20:22
Sow naar RKC, Venema bij het eerste van Utrecht, Velanas naar Helmond Sport.
Ik weet dat Jong Utrecht niet kan degraderen dit seizoen, maar er blijft weinig over om als supporter voor te gaan kijken.
Vind ik leuk
mcmodd +25946
dinsdag 29 januari 2019 om 20:22
Eigenlijk weet ik niet wat Velanas ermee opschiet. Als hij deze zomer terugkeert in onze selectie is het goed, langer moet het niet duren. Intussen kan Michiel Kramer zich opmaken om voor dit seizoen nog 15 doelpunten te maken, en daarbij nog 10 assists voor zijn ploeggenoten. Daar teken ik voor.
Vind ik leuk
4everfcu +5068
dinsdag 29 januari 2019 om 20:32
15 goals en 10 assisten nog wel
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 21:51
Bij partijtje op de training bedoeld hij denk ik.
Vind ik leuk
mcmodd +25946
woensdag 30 januari 2019 om 08:47
Zeg Slappe, je doet je naam eer aan.
Vind ik leuk
mcmodd +25946
woensdag 30 januari 2019 om 08:46
Ik zeg vaak: “je moet het ruim nemen”.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 20:27
Al die middenvelders die er zijn aangetrokken blokkeren de ontwikkeling van jonge talenten zoals deze jongen, is in mijn ogen beter dan zo’n Gustafson
Vind ik leuk
mcmodd +25946
woensdag 30 januari 2019 om 08:51
Je hebt gelijk, dat gaat wr ook uitkomen Michaël.
Vind ik leuk
Rolandios +454
woensdag 30 januari 2019 om 06:27
Kan hij dit prachtige nummer vast gaan leren!!

https://youtu.be/KPWdJhrR-qU
[Reactie gewijzigd op woensdag 30 januari 2019 om 06:29]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws