Geïnteresseerde club meldde zich voor El Khayati: Niet interessant genoeg

Geïnteresseerde club meldde zich voor El Khayati: "Niet interessant genoeg"

Gepubliceerd: vrijdag 1 februari 2019 om 16:57vr 01-02-2019 om 16:57

Abdenasser El Khayati heeft ook deze transferperiode de mogelijkheid gehad om naar het buitenland te vertrekken. De ADO Den Haag-uitblinker besloot zijn club echter trouw te blijven en vertrekt alleen als het gevoel goed is.

El Khayati heeft meerdere keren herhaald dat hij ambities heeft en graag nog eens een stap wil zetten. "Ik heb de ambitie altijd gehad, maar ik ga niet ten koste van alles weg", vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. "Ik maak liever het seizoen hier af en zie het in de zomer wel. Het Midden-Oosten kwam weer voorbij, maar het was niet interessant genoeg voor mij om daarvoor te kiezen."

Fons Groenendijk wist zijn zenuwen op de slotdag van de transferperiode onder controle te houden en besloot om al voor het sluiten van de markt naar bed te gaan. El Khayati ging iets later slapen. "Om 1 over 12", zegt hij met een knipoog. 

Lees ook: Groenendijk mist ontknoping deadline day: "Beste speler of niet, ik moet slapen"

Plaats een reactie

Snoun +1328
vrijdag 1 februari 2019 om 16:59
Weet iemand welke club het is?
Vind ik leuk
Janzijnvader +17417
vrijdag 1 februari 2019 om 17:17
Moet je even aan iemand vragen
Vind ik leuk
Benniewies +5850
vrijdag 1 februari 2019 om 17:18
Welke club waar hij savonds zit?
Vind ik leuk
Snoun +1328
vrijdag 1 februari 2019 om 18:12
Welke club geïnteresseerd is.
Vind ik leuk
Benniewies +5850
vrijdag 1 februari 2019 om 18:13
Dat hij savonds langs komt?

https://www.ad.nl/utrecht/utrechts-bordeel-feliciteert-jarige-johan-derksen-en-biedt-jacuzzi-met-twee-vrouwen-aan~a4fafc25/

Deze misschien?
Vind ik leuk
Snoun +1328
vrijdag 1 februari 2019 om 18:22
Dan zou ik daar ook willen zijn! Vanavond toch? 😉
Vind ik leuk
Tommieman +8077
vrijdag 1 februari 2019 om 16:59
Gelukkig maar . Blijft weing van Ado over anders .....
Vind ik leuk
4everfcu +5467
vrijdag 1 februari 2019 om 17:03
onzin trol
Vind ik leuk
Tommieman +8077
vrijdag 1 februari 2019 om 17:04
Aangenaam Tom
Vind ik leuk
4everfcu +5467
vrijdag 1 februari 2019 om 20:08
tom trol
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
vrijdag 1 februari 2019 om 17:00
Dit heeft hij altijd al gezegd.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
vrijdag 1 februari 2019 om 20:15
Hij weet wat ie heeft in Den Haag, dus zo snel zal hij niet vertrekken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
vrijdag 1 februari 2019 om 20:32
Hopen dat hij maar gaat bijtekenen maat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
vrijdag 1 februari 2019 om 20:35
Zou zomaar kunnen maat. Mocht ie vertrekken dan wens ik hem ook het beste. Goede gast die Khayati.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
vrijdag 1 februari 2019 om 20:45
Onze prachtige club is vandaag jarig 114 jaar alweer maat!
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
vrijdag 1 februari 2019 om 20:10
Heeft 't ook erg naar zijn zin in het prachtige Den Haag. Khayati maakt zijn mooie stap van de zomer wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 20:12]
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 20:18
Hoop dat hij naar Feyenoord gaat. We kunnen wel wat creativiteit gebruiken. Van Persie houdt waarschijnlijk op na dit seizoen
Vind ik leuk
ritje +768
zaterdag 2 februari 2019 om 07:29
hallo goede speler voor ADO maar helaas een beetje te traag voor een grote club ! gewoon lekker bij ADO blijven Of naar china? mvg ritje
Vind ik leuk
allround +1830
zaterdag 2 februari 2019 om 11:34
Wat ik niet lees (waarschijnlijk omdat bepaalde mensen dit niet willen onderkennen ) is, dat ADO een goede werkgever is en er een goede verstandhouding is tussen de afdelingen.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 13:59
Ik vermoed eigenlijk dat nasser graag een basis plek wilt bij zijn volgende clubs en dat hij daarom de aanbiedingen afwijst
Vind ik leuk
Schoh02 +10