Grimmig interview Boessen en Hendriks: 'Je moet niet zo'n vraag stellen, ongepast'

Grimmig interview Boessen en Hendriks: 'Je moet niet zo'n vraag stellen, ongepast'

Gepubliceerd: zaterdag 2 februari 2019 om 16:37za 02-02-2019 om 16:37

Laatste update: zaterdag 2 februari 2019 om 16:41za 02-02-2019 om 16:41

FC Den Bosch-trainer Willy Boessen was niet te genieten na de verloren derby tegen RKC Waalwijk van vrijdagavond. De 54-jarige Limburger had in Waalwijk een grimmige discussie met FOX Sports-interviewer Hélène Hendriks.

Nadat Boessen stelde dat de hele verdediging van de Bosschenaren 'niet lekker zat', lichtte Hendriks linksback Amine Khammas eruit. De trainer was daar echter niet van gediend. "Daarom moet jij dat ook niet doen. En als ik het doe? Doe ik ook nooit, ik ga spelers nooit afvallen. We verliezen met zijn allen. En jij moet niet zo'n vraag stellen naar de speler toe. Dat vind ik ongepast."

Hendriks vond dat Khammas 'niet deed wat hij moest doen'. "Dat is jouw mening", countert Boessen. "Hij deed wat hij moest doen, maar hij had problemen. Maar niet alleen Khammas, de hele verdediging." Even later liet de trainer zich ontvallen dat spits Vincent Vermeij 'ongelukkig speelde'. "Nu pak jij Vermeij eruit, maar mag ik het niet over Khammas hebben?", merkte Hendriks op. "Uiteindelijk bepaal ik wat goed of slecht is en niet jij", sloot Boessen af.

Poll

Eens met Boessen?

(999 stemmen)

Plaats een reactie

G.Kopf +5630
zaterdag 2 februari 2019 om 16:41
Je moet Boessen ook niet koeieneren.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
zaterdag 2 februari 2019 om 16:46
Alleen die fietsband moet ie repareren.
Vind ik leuk
John Garp +5269
zaterdag 2 februari 2019 om 16:53
Wie gaat Bagdad bombarderen?
Bush Bush Bush Bush
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:38
Hahahaha heel scherp!
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 18:32
Goede reply van Boessen. Bovendien zit hij in emotie / teleurstelling en Hendriks niet.
Vind ik leuk
John Garp +5269
zaterdag 2 februari 2019 om 18:56
Hendriks is een vrouw, die zit dus altijd in haar emotie en teleurstelling.
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 13:14
Boessen beschermt Khammas. Hendriks wil zelfde rechten als Boessen, is onzin van haar.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zondag 3 februari 2019 om 04:23
Hij trapt er in ha ha Hendriks wil een beetje stoken, een beetje pit in het gesprek, dat doet ze goed, ze wordt steeds beter......
Meer vrouwen in het voetbal, leeft de boel een beetje op.
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 13:15
Interviewer die verongelijkt doet, gebrek aan professionaliteit.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zaterdag 2 februari 2019 om 18:56
Boessen kan niet tegen zijn verlies en niet met de pers omgaan, domme man, valt zelf Vermeij af ha ha ha
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 3 februari 2019 om 01:00
Wordt ze een beetje veel die spanning 😉
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 13:16
Boessen had niet over Vermeij moeten beginnen, verder heft hij gelijk.
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zaterdag 2 februari 2019 om 16:41
RKC is een giant pakt alle topclubs aan
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zaterdag 2 februari 2019 om 17:15
Topclubs? In de KKD? Haha grapjas...
Vind ik leuk
Mr bien +8485
zaterdag 2 februari 2019 om 17:21
Ja en eredivisie
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zaterdag 2 februari 2019 om 19:58
Pardon?
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 16:43
Haha wat een hinderlijk zichzelf overschattend kreng is het ook😂
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 16:56
Je hebt het toch niet over Hélène ? 😓
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 16:57
Sowieso wel
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:00
Net zo'n zuigertje als Genee. Vind dat ze wel kritisch durft te zijn, stelt vaak de juiste vragen.
Zó veel béter dan bv Egberts, Tan, etc ..

Arrogant? Ja, zou kunnen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:10
Ze stelt kritische vragen, maar ik heb haar nog nooit de juiste vraag of een goede vraag horen stellen.

Arrogant en etterig.

Egbers heeft op tv niks te zoeken en Tan volgens mij ook niet.
Overigens doen zij ook geen interviews na de wedstrijd. Dus helemaal vergelijkbaar vind ik het niet.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:13
Helene doet ook meer dan interviews na wedstrijden, dus wel degelijk te vergelijken. Egberts doet ook interviews rondom wedstrijden, dus wel degelijk te vergelijken.
Ja, ik zie haar graag! Lekker kritisch, met lef !
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:23
Ik heb geen idee hoe ze de rest doet. Ik kan daar niet naar kijken.
Alleen ik vind haar met die interviewtjes zo suggestief en zuigerig. Afschuwelijk.
Egbers zie ik nooit spelers interviewen na een wedstrijd trouwens.

Ik snap echt niet hoe iemand dat kan zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 18:33
# Goed Keizerout
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 2 februari 2019 om 19:13
Valt ook niet mee om iets te bedenken wat spelers of trainers bevalt, die nog in de adrenaline vd wedstrijd zitten.
Mannen vragen dan, wat vond je er zelf van?
Dan krijg je het bekende lulverhaal.
Probleem is Boessen heeft de P in en Helene krabt aan de wond.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 19:19
Volgens mij niet. Dit is precies waarom Van Gaal af en toe problemen heeft met journalisten.
Zij pikt een verdediger eruit die volgens haar zijn taken niet uitvoerde.
Boessen is het daar niet mee eens.
Ik heb wel vaker het gevoel dat zij haar eigen voetbalverstand overschat en volgens mij gebeurt dat hier ook.

'Wat vond je er zelf van' of 'omschrijf het doelpunt' zijn ook vragen van niks. Er zijn volgens mij ook best goede vragen te bedenken. Van mij mogen ze Touzani daar ook wel neerzetten.
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 2 februari 2019 om 20:07
"Ja... uh ... ik zag Pietje lopen, ik dacht goh, die Pietje die loopt best wel interessant... dus ik dacht ik geef Pietje die bal... en toen vielen er 2 spelers om en de keeper was even pissen" ... en toen zat ie.
Maar het is ook weer geen halsmisdaad van Helene, ieder heeft een mening en zij ook. Het is niet een mening die het klimaat-akkoord omver zal werpen toch?
Maar goed mijn mening over Hélène is nooit objectief. Het lijkt me een leuk mens gewoon.

Touzani kan zelf ook wat met een bal dus dat praat ook makkelijker dan tegen iemand met een asperge onder de neus.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 20:39
Halsmisdaad, nee natuurlijk niet. Alleen het is voetbal dus dat is het nooit.
Er vielen ook geen doden door de wissel van Bosvelt voor Robben, maar je mag het er wel over hebben lijkt me.

Natuurlijk mag je een mening hebben, maar zij denkt het vaak beter te weten dan degene die het voor zijn beroep doet. En dat is kwalijk in mijn ogen. Je kunt ook gewoon vragen stellen in plaats van suggestieve vragen stellen.
Het is dat stoken, zuigen en zoeken naar potentiële vuurtjes waar ik niet tegen kan.
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 4 februari 2019 om 21:21
Ja, ben ik wel met je eens, Genee doet dat ook altijd, ze willen scoren.
Net na een wedstrijd zit de adrenaline er nog in, dat zou Helene moeten weten als topsportster.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
maandag 4 februari 2019 om 21:25
Ze weet dat ook wel. Alleen haar doel is niet om na de wedstrijd een goed interview af te nemen volgens mij. Daarom denk ik ook dat het geen leuke vrouw is.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 4 februari 2019 om 21:28
Sommige vrouwen nemen mannen-trucjes over om te scoren.
Vergelijkbaar met Rita Verdonk in de politiek.
Van mij mag een vrouw gewoon zichzelf zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
maandag 4 februari 2019 om 21:31
Van mij mogen mannen zichzelf ook gewoon zijn.
Ik ben dus twee keer zo openminded als jij :p grapje.
Vind ik leuk
Cookee +12953
donderdag 7 februari 2019 om 18:56
Je hoeft er niet bij te zetten ... grapje.
Ik heb je hoog zitten, waarschijnlijk zou ik je gelijk geven. ;)

Op het vlak van Helene ben ik zeer bevooroordeeld, ze lijkt me een leuk mens. Jouw mening zit vast in een frissere blik verpakt.

1 vd weinige mannen die zichzelf is... is een acteur... :p
Denzel Washington... wie is als man in dit land zichzelf?
Derksen, ja onbehouwen vlerk.
Maar in positieve zin, welke NL-man is dan zichzelf?
We zullen hierop terug moeten komen "Hash".
Vind ik leuk
WED +281
zaterdag 2 februari 2019 om 17:58
Jij bent een enorme zuurpruim
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:59
Valt wel mee. Ik wil gewoon kwaliteit zien.
Vind ik leuk
Hammers96 +2923
zaterdag 2 februari 2019 om 16:46
Boessen is 50% een goede kerel en 50% een rare koekebakker. Zal wel aan dat accentje liggen
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 16:46
Willy is eigenlijk best een botte lul
Vind ik leuk
Rolandios +445
zaterdag 2 februari 2019 om 16:48
Daar moet een .......!!!
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 16:49
Willy in?
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 16:57
Maakt niet veel uit. Als ze daarna maar niet meer te verstaan is.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:29
ik krijg de indruk dat je heleentje niet zo mag..
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:34
Het is niks persoonlijks. Ik vind alleen dat ze haar werk op een rottige manier uitvoert. En ook niet echt goed ofzo.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:51
ik weet het niet. ik kan me maar op 2 dingen tegelijk concentreren dus ik hoor nooit wat ze zegt.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:52
De ogen van Boessen? :p
Helene is niet in beeld namelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:54
oei dan zitten ze op mn netvlies gebakken. maandag ff naar de oogarts!
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:55
Ja, kijken of je een frisser paar op je netvlies kunt laten branden.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 16:57
De tekst leek interessanter dan de video uiteindelijk was.

Relletje om niks.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 17:23
Vond het ook wel meevallen !
Vind ik leuk
orion73 +1529
zaterdag 2 februari 2019 om 16:59
Boessen moet zich niet zo aanstellen en anders lekker bij de amateurs gaan trainen als de vraagstelling hem niet bevalt. Dan heeft hij alleen met het plaatselijke sufferdje te maken.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:44
Zij kan ook gewoon bij een of ander lullig plaatselijk blad gaan schrijven.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 18:04
Nee, want dan zie ik haar niet wekelijks ! De eredivisie heeft al zo veel sterren verloren 😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 2 februari 2019 om 18:42]
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 18:07
Ga maar herhalingen kijken :p
Vind ik leuk
Enw02 +684
zaterdag 2 februari 2019 om 17:24
Maar vervolgens wel Vermeij afbranden. Hahaha. Nog 1 x verliezen en hij wordt een collega van haar
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
zaterdag 2 februari 2019 om 17:31
"Uiteindelijk bepaal ik wat goed of slecht is en niet jij", sloot Boessen af.


Haha, halve tamme. Doe relaxed man. De dame stelt gewoon terechte vragen en daar moet je als een gentleman op reageren. Ondanks winst of verlies.
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 17:57
Ze geeft hem wel gelijk. Terecht in mijn ogen.

En vond je echt dat ze terechte vragen stelde? Ze is gewoon aan het zuigen met lege mond.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 18:06
Is het een idee om je nickname te veranderen in "HeleneOUT" 🤣🤣
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 18:08
Ja, maar hoe groot is de kans dat het me twee keer lukt? :p
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 18:11
Je weet nooit 🤗
Vind ik leuk
#Keizerout +50185
zaterdag 2 februari 2019 om 18:12
Zou leuk zijn als het gewoon echt werkte.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zaterdag 2 februari 2019 om 19:02
Eerder helenein of inhelene 😂
Vind ik leuk
Paul1982 +12386
zaterdag 2 februari 2019 om 18:13
Het begint Will Boessen een beetje naar zijn hoofd te stijgen. Nooit heel veel succes gehad als trainer. Dit seizoen presteert hij met FC Den Bosch erg goed. De laatste 2 wedstrijden is het resultaat echter slecht en daar weet Boessen niet echt lekker mee om te gaan.
Vind ik leuk
Turtle71 +27
zaterdag 2 februari 2019 om 18:37
Den Bosch en Boessen krijgen een beetje kapsones. Is een normale vraag.
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
zaterdag 2 februari 2019 om 19:02
Joradania pak hem eens aan 😂
Vind ik leuk
Bushtukker +118