Van Peppen: 'Hij deed stoer, kreeg het gevoel dat hij mij een kneus vindt'

Van Peppen: 'Hij deed stoer, kreeg het gevoel dat hij mij een kneus vindt'

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 14:46di 05-02-2019 om 14:46

Ard van Peppen bewaart geen prettige herinneringen aan zijn duels met Sheraldo Becker en Brandley Kuwas. De voormalig linksback van onder meer Roda JC en Excelsior werd met name door Becker (ADO Den Haag) afgetroefd. 

Van Peppen vertelt dat voor de camera van Voetbal International"De laatste keer dat ik er echt ben uitgesprint, was tegen Becker, denk ik. Hij is snel... Volle bak, alleen maar rennen. Hij was trouwens ook vervelend, doet echt stoer. Ik kreeg het gevoel dat hij mij een kneus vindt."

Een soortgelijke ervaring had hij met Kuwas, aanvaller van Heracles Almelo. "Kuwas deed ook een beetje stoer, maar ja, dat vind ik ook wel terecht eigenlijk. Als ik te laat was, of hem weer een schop gaf, dan reageerde-ie zo van: doe even normaal, man."

Van Peppen (33) kwam afgelopen zomer zonder club te zitten. Zijn aflopende contract bij Roda JC werd niet verlengd. Tegenwoordig runt hij een voetbalschool, samen met Frank Demouge. 

Plaats een reactie

Arvin +7489
dinsdag 5 februari 2019 om 14:49
Nieuwswaarde plus dit.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
dinsdag 5 februari 2019 om 14:52
Er zijn er meer die zo over je denken Ardje.
Vind ik leuk
Arvin +7489
dinsdag 5 februari 2019 om 14:54
Haha moet je het nou persoonlijk maken? 😂 Ik val jou nergens aan. Peace
Vind ik leuk
McLovin +653
dinsdag 5 februari 2019 om 14:56
Heal the world
Make it a better place
For you and for me
And the entire human race
There are people dying
If you care enough for the living
Make it a better place
For you and for me

Make it a better place for you and for me!
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:00
Aahhaa, lekker man Mclovinn!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
dinsdag 5 februari 2019 om 15:04
And little boys 🤢
Vind ik leuk
YC93 +860
dinsdag 5 februari 2019 om 15:00
Hij had het ook niet tegen jou, hij wilde gewoon graag bovenin komen te staan met zijn reactie
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
dinsdag 5 februari 2019 om 15:05
Niet persoonlijk naar jou! Haha of heet je toevallig ook Ard? 🤣
Vind ik leuk
Arvin +7489
dinsdag 5 februari 2019 om 17:04
Haha shit sorry. Nee het is hier zo'n running gag om constant mijn naam te veranderen naar Edwin, Erwin, Alvin, etc. Ik ging er van uit dit net zoiets was, haha.
Vind ik leuk
Garrie +3829
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
Hij heeft het tegen arn van peppen niet tegen Arvin van peppen😉 rustaaagh
Vind ik leuk
Smithsonian +43446
dinsdag 5 februari 2019 om 14:56
Liever dit dan al die andere eentonige zooi.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:08
Dinsdag dipje
Vind ik leuk
Arvin +7489
dinsdag 5 februari 2019 om 17:03
Haha dat is wat anders he 😉😂
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:04
Op de redactie van vp
Vind ik leuk
Spacejam +409
dinsdag 5 februari 2019 om 14:49
Denk dat hij met een blessure speelde, normaal gewoon een topper.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16390
dinsdag 5 februari 2019 om 14:50
Inkoppertje deze. Laat ik over aan een ander.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 14:50
Hij is ook gewoon een kneus weetje.
EMBRACE IT!
Vind ik leuk
Couto76 +1127
dinsdag 5 februari 2019 om 14:56
net als jij he
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 14:59
Pik, ik hou zelfs van films als Lord of the rings en Harry Potter. Noem mij maar opperkneus!
Ik ben er ook nog eens verdomd trots op ook! LEKKER
Vind ik leuk
Couto76 +1127
dinsdag 5 februari 2019 om 15:01
ow shit ... die films heb ik ook gezien
Vind ik leuk
RWA040 +708
dinsdag 5 februari 2019 om 17:01
Vooral Lord of the Rings is geweldig.... The Hobbit is ook mooi ;)
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
dinsdag 5 februari 2019 om 14:51
Je doet je naam voor de verandering geen eer aan.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:16
Maak er een gewoonte van 😏
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 16:16]
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 5 februari 2019 om 14:51
Volgens mij vond Ard zichzelf ook heel wat. Clubs stonden in de rij.... Maar koos toch voor een voetbalschool
Vind ik leuk
Romario9 +13783
dinsdag 5 februari 2019 om 16:57
Ard van Peppen en Frank Demouge die samen een voetbalschool runnen is stiekem wel grappig.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
dinsdag 5 februari 2019 om 14:54
Hoop dat Becker toch gaat bijtekenen. Vind hem steeds meer van waarde.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
dinsdag 5 februari 2019 om 14:57
Zal altijd een hele beperkte voetballer blijven die het enkel van zijn snelheid moet hebben.

Offtopic;
Van 't weekend kwam Beugelsdijk de interviews geven omdat Necid geen Engels kan, dan hebben ze dat er toch aardig uitgemept in een half jaar want bij ons kon hij dat nog wel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
dinsdag 5 februari 2019 om 14:59
Ik vind hem echt stappen zetten, ik denk het overgrote deel bij ons wel.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
dinsdag 5 februari 2019 om 15:55
Hij zit nu op een cursus Haags.
Kan ik meer waarderen als steenkolen Engels in ieder geval.
Vind ik leuk
Smithsonian +43446
dinsdag 5 februari 2019 om 14:56
Je was ook echt een slechte back.
Vind ik leuk
fier&koen +2717
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
Zo en hoe. Drama back.
Vind ik leuk
Shelbourne +6021
dinsdag 5 februari 2019 om 14:57
Ard van Peppen, Sheraldo Becker en Brandley Kuwas, de grootheden uit het vaderlandse voetbal.

Met alle respect, maar alle drie mogen ze blij zijn dat ze profvoetballer zijn (geweest). Het is sowieso bijzonder dat dit niveau spelers nog een goede boterham kunnen verdienen.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1838
dinsdag 5 februari 2019 om 15:06
Boterham met pindakaas zeker??
Wie is er niet......😂😂😂
Vind ik leuk
Blindsy +19077
dinsdag 5 februari 2019 om 15:07
Geen commentaar, Ard.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5539
dinsdag 5 februari 2019 om 15:10
Ard van Peppen is met recht een van de slechtste spelers ooit op de Nederlandse voetbalvelden.
Laatste keer dat ie met Roda in de Kuip was kreeg hij na 6 minuten geel, wat al rood had kunnen\moeten zijn en vervolgens bleef hij gewoon doorgaan met schoppen en te laat zijn. En Kuipers liet hem lekker lopen.

https://youtu.be/FPv1EJOXjTg?t=28
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:12]
Vind ik leuk
jorn008 +151
dinsdag 5 februari 2019 om 15:11
Jeetje , heftig zeg...
Vind ik leuk
Mari +12538
dinsdag 5 februari 2019 om 15:24
Becker? Nou da's een topper hoor. Kan zo naar Barca
Vind ik leuk
Gazza +584
dinsdag 5 februari 2019 om 15:35
265 wedstrijden betaald voetbal en tien doelpunten. Ik zou het er voor willen doen. Ik vond hem niet de beste verdediger maar hem als kneus wegzetten gaat mij te ver. Misschien is die snor wel jaloers dat hij het nooit gehaald heeft buiten enkele wedstrijden.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1073
dinsdag 5 februari 2019 om 16:18
Hahaha dit is echt zo'n ontzettend sneu item, zonder enige nieuwswaarde. Kunnen we dit nomineren?
Vind ik leuk
Justin Kees +2749
dinsdag 5 februari 2019 om 17:30
Niet alleen Becker vindt van Peppen een kneus. Het gros van de voetbalsupporters ook. Van Neppen is de anti-voetballer van de laatste 15 jaar. Zwak, irritant, smerig, matennaaier pur sang...
Vind ik leuk
debacle +550
dinsdag 5 februari 2019 om 17:38
Becker kan idd hard lopen, maar dat is ook alles, jonge war heeft die een laag redendement
Vind ik leuk
Enw02 +665
dinsdag 5 februari 2019 om 17:42
Laatste 3 wedstrijdsn een goal en 2 assist. Is zich aan het verbeteren. Eindelijk !!!
Vind ik leuk
debacle +550
dinsdag 5 februari 2019 om 18:29
Zo 😱
Vind ik leuk
Enw02 +665
dinsdag 5 februari 2019 om 17:41
Zal een lekkere voetbalschool wezen hahahaah
Vind ik leuk
Degier +1788
dinsdag 5 februari 2019 om 18:06
Verhaal is net zo warrig als zijn spel.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:26
Cultheld.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:39
Die van peppen kan niet voetballen die oude lollie ben blij dat die weg is bij RJC die kost je alleen maar geld iedere mnd en heeft geen meerwaarde aan deze club.
Vind ik leuk
045Brunssum +1012
dinsdag 5 februari 2019 om 19:28
Daar zullen dan wel veel talenten vandaan komen van die school!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws