Slutsky relativeert na nieuwe Vitesse-domper: 'Anders waren jullie hier niet'

Slutsky relativeert na nieuwe Vitesse-domper: 'Anders waren jullie hier niet'

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 19:09di 05-02-2019 om 19:09

Leonid Slutsky relativeert de ophef die is ontstaan na het nieuwe puntenverlies van Vitesse van dit seizoen. Afgelopen zaterdag leek zijn ploeg met 3-1 te winnen van sc Heerenveen, maar door een arbitrale ingreep werd het 2-2.

Vitesse won voor het laatst op 18 januari tegen Excelsior. Daarna volgden nederlagen tegen AZ (beker) en Fortuna Sittard. "Jullie zouden hier niet zijn als de scheidsrechter een andere beslissing had genomen en we met 3-1 hadden gewonnen", opent Slutsky tegenover FOX Sports.

"In Rusland is er een gezegde dat als je een probleem hebt, het nooit maar bij één probleem blijft", gaat Slutsky verder. "Er komen er altijd meerdere tegelijk. Zoals bij ons: domme fouten tegen Fortuna of een heel raar slot zoals tegen Heerenveen, geschorste spelers, blessures.."

Er schijnt intern bij Vitesse kritiek te zijn op de speelwijze van Slutsky, die dat zelf ontkent. "Na de wedstrijd tegen AZ vond iedereen ons te verdedigend en niet aanvallend. Het is iedere keer wat anders, bij 2-2 of 3-2 zijn we juist weer aanvallend. Juist die balans vinden tussen aanvallen en verdedigen is het moeilijkste voor een trainer."

Lees meer over:EredivisieVitesse

Poll

Stelling: Slutsky is nog steeds de juiste man voor Vitesse

(1380 stemmen)

Plaats een reactie

Tommieman +2636
dinsdag 5 februari 2019 om 19:12
Hij is in ieder geval gezellig haha.
Vind ik leuk
Hupfean +5158
dinsdag 5 februari 2019 om 20:02
Leuke man, terecht punt Heerenveen.
Vind ik leuk
schfan1920 +6141
dinsdag 5 februari 2019 om 20:18
Zo is dat. Bovendien was het voetbal, en dan met name voor rust ook gewoon prima. Als we zo blijven spelen, en dus niet zover inzakken als tegen AZ dan gaan wij onze punten echt nog wel halen.

Nu nog een fatsoenlijke nieuwe directeur!
Vind ik leuk
Nemis07 +108
dinsdag 5 februari 2019 om 23:19
Dat inzakken ligt volgens mij niet aan Slutsky, de jongens komen er dan gewoon niet meer uit. Gebeurde ook al onder Henkie. Dat euvel ligt bij de spelers imo
Vind ik leuk
schfan1920 +6141
woensdag 6 februari 2019 om 00:33
Dat inzakken ging over Heerenveen.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 5 februari 2019 om 19:13
Het is ook een Nederlands én Engels gezegde, dus dan moet het wel kloppen.
Vind ik leuk
Benniewies +4537
dinsdag 5 februari 2019 om 19:19
Er zijn voor iedere oplossing toch wel 10 problemen te bedenken?
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 5 februari 2019 om 19:23
Ook dat is waar.
Vind ik leuk
Benniewies +4537
dinsdag 5 februari 2019 om 19:17
Die Slush puppy heeft nu wel x gelijk
Vind ik leuk
Pieterke +269
dinsdag 5 februari 2019 om 19:18
Dramatisch slechte trainer ! Tactisch nul inzicht. Elftal gaat niet beter voetballen, spelers worden niet beter en hebben geen plezier. Doet zich wel leuk voor bij winst maar is vooral bezig met comedy capers
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 5 februari 2019 om 19:44
Ga toch weg man.
Vitesse speelt veel beter dan vorig jaar en ook aantrekkelijker
Vind ik leuk
Pieterke +269
dinsdag 5 februari 2019 om 19:48
Nou dan lees jij andere berichten. En anders ga maar eens luisteren op papendal
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 5 februari 2019 om 19:58
Dus jij was wel tevreden over de twee voorgangers: frezer en sturing?
Vind ik leuk
Pieterke +269
dinsdag 5 februari 2019 om 20:00
Fraser niet die vond ik ook een drama. Sturing was wel top op het einde van vorig seizoen getuige ook de uitslagen en het vertoonde spel.
Vind ik leuk
Jung +146
woensdag 6 februari 2019 om 07:43
Onder Sturing speelde vitesse alles of niets om play-offs te halen, zo speel je niet een heel seizoen...
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
dinsdag 5 februari 2019 om 20:13
Haal jij Sturing erbij.
Jongen je weet niet waar je over praat.
Als de spelers van Vitesse proberen de 1-0 te verdedigen onder Sturing krijgen ze gelijk op de donder.
Vitesse scoorde afgelopen seiz met aanvallend voetbal.
40 goals uit 8 wedstrijden onder Sturing.
Dus wat lul jij nou.
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 5 februari 2019 om 22:05
Jong, als er geluld wordt dan doe jij dat.
Wellicht een familietrek.
Sturing heeft drie keer Vitesse geleid
1. Jaren geleden . Zwaar mislukt
2. Twee? jaar gelden in Amsterdam tegen een heel klein amateurclubje SWIFT. Resultaat pak slaag en uitgeschakeld. Frezer had last van een griepje en bleef thuis
3. De laatste keer, beter dan de twee keer hiervoor. Maar dat was ook niet zo lastig. Frezer had er een teringzooi van gemaakt. Spelers waren blij dat hij weg was en hebben toen d schouders er weer onder gezet en zijn gaan ballen. Natuurlijk samen met de technische staf (Sturing).
Maar om te denken dat Sturing Vitesse weer even heeft laten ballen getuigt van veel domheid.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 01:03
Jij begrijpt mij niet Sturing haat verdedigend voetbal.
Zeg maar anti voetbal zoals Vitesse nu doet.
De eerste jaar onder Sturing kan gebeuren.
Maar wij zijn nu jaren verder en ook Sturing heeft meer ervaring.
De laatste keer liet hij Vitesse zeer aanvallend spelen t.o.Frezertje deed.
Wat is er moeilijk aan nee Sturing weet wat het Publiek wil.
En dat het ook resultaten opleverd met aanvallend voetbal.
Dus wie hebt Vitesse dan weer laten voetballen.
Als een Trainer zegt aanvallen is het aanvallen.
En dat geldt ook voor het verdedigend tactiek.
Die nu Slutsky en in verleden Frezertje inpompte bij de Spelers.
Dus wie is dom jij en Slutsky.
Laat ze ballen lekker aanvallen.
En geen angst voetbal.
Zelfs de kleine clubs overloop Vitesse.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 01:21
"Sturing weet wat het publiek wil."
Het publiek wil zoveel, da's bij elke club zo. Dus ga alsjeblieft niet populistisch doen, want je spelling lijdt eronder.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 01:32
Wat moet je nou dwaas.
Het publiek wil zo veel.
Wij houden niet van verdedigend voetbal klaar uit.
Het publiek bepaald uiteindelijk toch of hij blijft.
Zie Fraser publiek gaat morren + Spelers.
En hij stond op straat.
Zo scenario is voor Slutsky ook in de maak.
Dus het Publiek wil zoveel.
Mafkees.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 01:45
Ja, het publiek wil altijd winnen, aanvallend voetbal, mooi voetbal, landskampioenschappen, bekers, JC-schalen, Europacups, etc.
Ze willen toevallig nooit verliezen of verdedigend voetbal spelen.
Als je Sturing wil, prima, maar kom met betere argumenten. Je ziet bij Groningen wat er gebeurd als je iets doet, alleen maar omdat "het publiek dat wil."
En dat de spelers morren, wordt door alles en iedereen gezegd, maar hoe moet je anders spelen? Alles wat op de bank zit, als het dan niet geblesseerd of geschorst is, is van nog mindere kwaliteit.
Het probleem is gewoon dat de verdediging Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, want ik zie ze alleen maar foute beslissingen nemen.
De aanval bij Vitesse is goed, mits ze fit en niet geschorst zijn.
Het kan gewoon niet beter op dit moment.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:15
Ik of welke Vitesse Supporter ook.
Weet zijn plaats Vitesse zal hooguit voor de KNVB Beker kunnen gaan.(Helaas dit seizoen niet).
En terecht AZ was klasse beter zo niet 2 klasse beter.
Als Vitesse had aangevallen tegen AZ.
Hadden ze misschien niet zo vernederd geweest.
Ik bedoel er alleen maar te zeggen dat Vitesse de aanval moet kiezen.
Zoals ze nu spelen lost niks op.
Spelers + publiek ontevreden.
Juist nu gaan de spelers niet extra een stapje doen voor Slutsky.
Omdat ze het systeem niet kunnen en willen spelen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 02:34
Joh, ga toch slapen. Je bent aan het raaskallen.
Het publiek is altijd ontevreden als er niet gewonnen wordt.
De vernedering viel wel mee, het was te verwachten, dus dan wordt je ook niet zo vernederd. Vitesse speelde daarvoor namelijk ook al slecht. Misschien hadden ze gewonnen, waarschijnlijk niet. AZ is namelijk top 5 en Vitesse verre van.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:42
Ga jij maar slapen.
Hoe weet jij nou dat met aanvallend voetbal niet beter wordt.
Het is onder Slutsky nooit geprobeerd.
Verre van top 5 sukkel Vitesse staat al 5.
En dat wel met heel en heel slecht voetbal.
Ik had ook niet verwacht dat we van AZ zou winnen.
En zeker niet als je alleen maar naar achterloop en op de counter loert.
Die opdracht werden de Spelers het veld opgestuurd.
En werden overlopen ( vernederd )door AZ.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 02:53
Jij bent al gauw vernederd.
Ja, jij moet gaan slapen. Het Jeugdjournaal en Klokhuis zijn a op tv geweest. Het is bedtijd voor jou.
Je zinnen waren aan het begin van de avond nog goed geformuleerd en alles, maar het begint nu steeds slechtere vormen aan te nemen. Ga maar lekker dromen van een aanvallend Vitesse zonder Slutsky.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:27
Het kan gewoon niet beter op dit moment?
Hoe weet jij dat nou.
Er is dit seizoen vanaf de eerste wedstrijd.
Niet voor de aanval gekozen.
Ook niet toen Matavz nog speelde.
Het is nooit geprobeerd terwijl ze de spelers voor hebben.
Linssen Foor Odegaard Kareaev Bero Buttner
Allemaal.spelers die willen aanvallen.
Nee zeg Slutsky 1-0 voor allemaal naar achteren lopen.
We moeten het vasthouden die stand.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 02:38
Wees nou maar gerust:
Slutsky maakt het seizoen niet af als hij zo doorgaat.
Of het dan veel beter gaat?
Alleen als er minder blessures en domme gele kaarten worden gehaald.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:45
Ja ook met dit Elftal zonder die nou zijn geblesseerd.
Vitesse kan niet verdedigen enigste oplossing is de aanval kiezen.
Vind ik leuk
Erik-Vites +535
woensdag 6 februari 2019 om 09:34
Onder de verkeerde reactie gepost.....
Vind ik leuk
Erik-Vites +535
woensdag 6 februari 2019 om 09:33
Wij weten onze plek wel hoor.....
Wij moeten elkaar gewoon de play-offs halen en als het mee zit kun je een keer 3e worden, had dit seizoen gekund alleen niet met deze manier van spelen.
Maar ik kan Slutsky wel begrijpen dat wanneer je zo'n zwakke verdediging hebt je hebt liefst hebt dat je zo weinig mogelijk ruimte weggeeft in je rug, waardoor je gaat inzakken met het hele team alleen wil niemand dat in Arnhem zien! Had je een verdediging als vorig jaar met miazga en kashia was het wel anders geweest! met vd werff en clarke-salter heb je altijd slippertjes en blunders en als je vooruit voetbalt kun je deze fouten niet meer herstellen....
Wij willen als publiek een team dat probeert te voetballen en wil vechten voor elke bal, geen van beide komt op dit moment te voorschijn. Vorig seizoen onder frasertje was het ook drama, toen sturing(een echte Vitesse man) het over kwam nemen ging hij voetballen naar de mogelijkheden die hij had. Je hebt mount, matavz, linssen, beerens(al ben ik er geen fan van), en foor als aanvallend ingestelde spelers. Waarom zou je dan countervoetbal gaan spelen, daar zijn het de spelers niet voor. Dit jaar is het niet anders, je hebt bero ipv mount en odegaard ipv beerens. Je bent er niet specifiek zwakker van geworden dus kun je naar ieder Arnhems inzicht gewoon naar voren voetballen, alleen gebeurt dit niet en dat is waarom ze de beslissende extra goal dus niet (eerder) maken en had je kwartier voor tijd met 3-1 voorgestaan was de wedstrijd gespeeld afgelopen zaterdag
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 09:34]
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 15:02
En legt dat Fluitketel maar uit.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 01:35
Ik zie dat je favoriete club ook Vitesse is.
Nou dan ben jij de enigste Vitesse fan met verdedigend en laf voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 01:51
Ja ik ben voor verdedigend laf voetbal?
Wat denk je zelf?
En dat noemt zich realist.
De realiteit is dat jij die niet ziet en alleen maar denkt aan wat wenselijk is en te dom bent om te begrijpen wat ik bedoel.

vox populi populus stupidus
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 01:57]
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:20
Zolang dat jij Slutsky een hand boven het hoofd houd.
Hou jij van verdedigend laf voetbal.
En ik ben van overtuigd als hij Vitesse met meer lef laat voetballen.
Hadden we meer punten gepakt.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 02:25
Ik houd hem niet de hand boven het hoofd, ik zeg alleen dat als je denkt dat Sturing de oplossing is, zonder enige reden, gewoon omdat dat de oplossing is, je behoorlijk kortzichtig bent.
Net zoals jij, onrealist1892.
Slutsky weg en Sturing erin zijn twee verschillende dingen.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:30
Ja Sturing is de oplossing.
Omdat hij Vitesse laat voetballen.
En weet wat de spelers willen.
Spelers blij en Supporters krijgen waar voor zijn geld.
Aanvallen +Strijd erin.
En meer punten daar ben ik van overtuigd.
Maar Slutsky wil er niet aan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 02:36]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 02:35
Blablabla, je klinkt als een dominee.
Vind ik leuk
Jung +146
woensdag 6 februari 2019 om 07:48
Fraser weet wat het publiek wil, en dat is een prijs! Blind op de aanval spelen kun je een keer van ajax thuis winnen, maar je wint er geen prijzen mee. Slutsky wil realistisch voetbal spelen, alleen dan kun je uiteindelijk wat winnen... de spelers moeten niet zeiken en werken wn luisteren voor hun geld!
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 01:16
Wat weet jij nou als Ajacied wat voor Vitesse beter is.
En wat het publiek wil.
Dat we plek 5 staan is niet het verdiensten van Slutsky.
We hadden met aanvallend voetbal zeker bij Feyenoord in de buurt gestaan.
Als Slutsky zo blijft spelen eindigd wij bij plek 7/8.
Waarom lopen de Spelers al enkele weken te morren.
Omdat Slutsky Vitesse niet laat aanvallen.
Zo gauw Slutsky vertrokken is en Sturing zal het overnemen zal jij de resultaat zien.
En ik hoop zo snel mogelijk.



Vind ik leuk
Alex Koopman +1397
woensdag 6 februari 2019 om 01:45
Ik heb 4 jaar op Papendal gewerkt voor Vitesse (jeugd) ik had wel meer verwacht van Slutsky eigenlijk, die kerel heeft een indrukwekkend CV, ik had de hoop dat hij het niveau omhoog zou tillen maar dat lijkt valse hoop geweest te zijn. Ik hoop dat Vitesse binnenkort is aansluit bij de top 3 en dan keihard mee kan doen voor de titel (ik mag wel Ajacied zijn maar ik draag Vitesse zeker een warm hart toe)
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 02:34
Ik had het ook meer verwacht maar dat hij Vitesse zo laf laat voetballen.
Kan erbij mij niet bij.
Hij moet in Italië gaan solliciteren daar houden ze wel van canasio voetbal.
Vind ik leuk
Mari +11959
woensdag 6 februari 2019 om 10:25
ik heb niets met VItesse en jij bent supporter
op basis daarvan ben jij de mening toegedaan dat je er meer kijk op hebt?
Heb je niet door hoe belachelijk je jezelf maakt jongen?
Sturing mag wat mij betreft snel Vitesse naar de rechterkolom brengen hoor.
Je hebt trouwens niet gereageerd op het falen van hem in het verleden
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 15:08
Daar heb ik wel opgereageerd.
Het was zijn begin van zijn Trainers loopbaan.
Dus jij wil zeggen dat Mourinho Van Gaal gelijk een goede Trainer was.
Die moesten door ervaringen opdoen zich ook verbeteren.
Elke beginners Trainers maken Fouten.
En ik ben van overtuigd dat Sturing dit Elftal Door en door kent.
Vind ik leuk
Mari +11959
woensdag 6 februari 2019 om 15:21
Ok,
ik vind de huidige trainer niet slecht.
Punten verloren door rare beslissingen en door domme pech.
Natuurlijk ook verloren omdat de tegenstander beter was.
Maar eindelijk een trainer die zichzelf niet zo belangrijk vindt. Die niet afgeeft op zijn spelers, geen dictatortje speelt. Op z'n tijd in voor een dolletje.
Ik mag hem wel
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 16:53
Kijk dat is wat anders lijkt mij ook een zeer aardige man.
Hij komt Iedergeval goed over.
Ook de spelers zijn gek van hem als mens dan.
Geloof me Vitesse is verdedigend zo slecht alleen Kareaev en Clark Salter zijn redelijk tot goed.
Lijkt mij dat je dan Vitesse van de goal af laat voetballen.
Maar deze beste man wil op de Counter toeslaan.
Vitesse hebt vooral hier in de ED genoeg kwaliteiten buiten PSV en AJAX om dan.
Om de tegenstander vast te zetten op eigen helft.
Laat hij dat dan ook uitvoeren.
Hij zet nou de verdediging ( zwakste linie) onder druk.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 16:54]
Vind ik leuk
Jung +146
woensdag 6 februari 2019 om 07:45
Het was onder Sturing alles of niets voetbal om play-offs te halen. Zo speel je niet een heel seizoen...
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 14:59
En zo hoor je te Voetballen gaan voor de winst.
En dat zie ik nu niet.
Vind ik leuk
heur es +860
dinsdag 5 februari 2019 om 19:19
Die spelers moeten eens wat harder gaan. En ik zeg dat het tijd word om afscheid te nemen van Sturing en Vd Gouw. Die keeper word ook steeds slechter!
Vind ik leuk
fier&koen +2447
dinsdag 5 februari 2019 om 19:30
Zo die keeper ja das niet best. Geen leuke Rus te vinden die daar op doel kan staan. Deze huurling moet je toch niet willen. Verder kan ik wel lachen om die Slutsky maar ben niet echt onder de indruk van hem kwa skills
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 00:06
Er schijnt wel een lekkere Russin te zijn die op doel wilt staan..
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 00:06]
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
dinsdag 5 februari 2019 om 20:17
Wat hebt Sturing ermee te maken?
Vind ik leuk
Brunt +262
dinsdag 5 februari 2019 om 21:52
Waarom zou je in hemelsnaam afscheid moeten nemen van 2 clubiconen die jaar in jaar uit bewijzen dat ze een meerwaarde voor de club zijn?

Ik ben ook geen fan van die keeper, erg matig. En Pasveer is nog matiger. Maar dit zijn dertigers die echt niet meer beter gaan worden door welke keeperstrainer dan ook.

Los van veel tegenslag zit het probleem voornamelijk bij de mensen die verantwoordelijk zijn voor het samenstellen van deze onevenwichtige selectie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 21:53]
Vind ik leuk
Cor du Roy +139
dinsdag 5 februari 2019 om 22:30
Die keeper doet 't prima! Wat de beste man al niet om zijn oren heeft gehad (en heeft gestopt!) na de vele, vele blunders van de verdediging. Beetje jammer en zelfs laf om deze prima keeper zo af te serveren!
Vind ik leuk
Alex Koopman +1397
woensdag 6 februari 2019 om 01:47
Sturing weg? Gaat hem echt niet worden! Ik heb 4 jaar op Papendal gewerkt en Sturing is mateloos populair bij zowel de fans als de staf op Papendal en met goede reden.
Vind ik leuk
heur es +860
woensdag 6 februari 2019 om 06:49
Hij zit bij iedereen in zijn reet, alleen leert hij de spelers niks. Ziet geregeld trainingen en hij heeft geen voetbalschoenen aan en hij staat altijd met zijn armen over elkaar.
Vind ik leuk
Daaniet123 +398
dinsdag 5 februari 2019 om 20:45
Vitesse is een warme club, ze sturen een trainer er niet na een half jaar uit.
Vind ik leuk
barry m +477
dinsdag 5 februari 2019 om 21:25
trainers worden veel te snel onder druk gezet vind ik.
hij is in mijn ogen een goeie trainer en heeft dat ook al bij verschillende clubs laten zien.
en is afhankelijk van de 11 spelers die hij opsteld ( die het op trainingen laten zien)
het ligt te vaak aan de trainer en niet aan de spelers das erg raar toch?
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 5 februari 2019 om 21:55
Leuke vent maar als spelers geen plezier meer hebben dan is het zo over vrees ik.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 22:37
Een probleem komt nooit alleen ?? Zo langzamerhand denk ik dat Vitessesupporters daar anders over denken meneer Slutsky 🤔
Vind ik leuk
Nemis07 +108
dinsdag 5 februari 2019 om 23:17
Goede vent en trainer. Heeft idd pech qua blessures en een af en toe ongemotiveerde groep (zo komt het op mij over). Zit in de hoek waar de klappen vallen. Hopelijk komt hij er snel uit.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 00:21
Als ze straks allemaal weer opgekallefaterd zijn zul je zien dat de puntjes binnenstromen! Alleen te hopen dat het snel genoeg is.

Is me op papier nog wel geen sterk handeltje wat afwezig is matavz, gong, musonda, dauda! En jaja de stille zakkenvuller kruiswijk gvd wat heeft die gast centjes gebeurd in arnhem voor nul rendement.

V hintum en Vd gouw moeten weg want wat is er dramatisch gescout op zowel keepers (al tijden) als verdediging.

Thelander, Clark, pasveer, beerens, het blijken echte miskopen te zijn

Gong, darfalou, doekhi, krijgen nog het voordeel Vd twijfel en kunnen zich nog bewijzen


Vind ik leuk
Realist1892 +1195
woensdag 6 februari 2019 om 01:28
Het gaat om verdedigend laf voetbal die Slutsky ook met een fitte complete selectie zal laten voetballen.
En idd na Clark Salter en Kareaev na is het zwaar kloten achterin.
Hij moet oprotten hij laat Vitesse zo spelen.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws