'Napoli wil dubbelslag slaan in Eindhoven: twee smaakmakers PSV in beeld'

'Napoli wil dubbelslag slaan in Eindhoven: twee smaakmakers PSV in beeld'

Gepubliceerd: woensdag 6 februari 2019 om 11:59wo 06-02-2019 om 11:59

Laatste update: woensdag 6 februari 2019 om 13:16wo 06-02-2019 om 13:16

Hirving Lozano en Steven Bergwijn zijn de spelers die het meest in verband worden gebracht met een vertrek bij PSV. In Italië wordt gemeld dat SSC Napoli zelfs een dubbelslag zou willen slaan in Eindhoven.

Volgens Il Mattino staan meerdere spelers voor een vertrek bij Napoli. Marek Hamsik vertrekt en het is goed mogelijk dat ook Dries Mertens, José Callejon en Allan volgend seizoen niet meer in Napels te bewonderen zijn. Als versterkingen heeft Napoli zowel Lozano als Bergwijn op de lijst staan. De Mexicaan staat bovenaan dat lijstje, ook al omdat trainer Carlo Ancelotti tijdens het WK in Rusland bijzonder gecharmeerd raakte van Chucky. "Barella is een sterke speler en voor Lozano zou ik een moord doen", zei Ancelotti vorige maand nog.

Op Lozano zou Napoli, na een eerder bod van 30 miljoen euro, een verhoogd bod van 34 miljoen euro hebben gedaan. Dat is voor PSV niet genoeg: de Eindhovenaren verlangen veertig miljoen euro voor Lozano, die nog tot medio 2023 onder contract staat.

Daarnaast houdt Napoli ook de verrichtingen van Bergwijn nauwlettend in de gaten. Voor de 21-jarige Nederlander zou de huidige nummer twee van de Serie A zo'n dertig miljoen euro overhebben. De vraag is of dat genoeg is, aangezien meerdere clubs in Europa interesse hebben in de aanvaller. Bergwijn heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2022.

Plaats een reactie

Erik-Vites +509
woensdag 6 februari 2019 om 12:03
Dat zou een aardige aderlating zijn voor PSV.
Maar daar sta ik niet van te kijken aangezien ze het bij PSV voorin gewoon goed doen. Ik denk dat ze een moeilijke zomer gaan krijgen. Er zal veel belangstelling zijn en probeer er dan maar weer een elftal van te maken als die spelers vertrekken....
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:59]
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 12:06
Kan John de Jong mooi bewijzen wat hij waard is.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:20
Alles minder dan 80 mil of 60 mil plus mertens zou een mislukking zijn, Lozano brengt de hele mexicaanse media met zich mee. Bergwijn is t grootste aanvallende talent die de ED op dit moment bezit!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:25
Die 80 miljoen of 60 plus mertens bedoel je voor een dubbel transfer van lozano en bergwijn? Of denk je echt dat 1 van die spelers dat al waard is?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:25
Beiden. Geen van die 2 gaat 80 mil opleveren.
Vind ik leuk
chicken +14012
woensdag 6 februari 2019 om 12:39
Mertens kun je vergeten...die kan overal nog terecht. Maar bovenal, die laten ze niet gaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:04
Lijkt me ook, t is niet realistisch dat ze mertens wegdoen als ze Younes aanbieden...
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
woensdag 6 februari 2019 om 13:16
Mertens gaat wel weg, maar dat zal wel een stapje hogerop zijn.
Als Lozano wordt verkocht, zou dat goed voor het Nederlandse voetbal zijn dat er weer schwalbe-koning minder op de velden is te bewonderen.
En die aansteller van een Bergwijn missen we ook niet veel aan.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:19
Jezus... dus omdat ie geen bot gebroken heeft mocht ie geen pijn hebben. K zie t al wel met jou. Je zag toch hoe dat been zwabberde tijdens die val? Goed dat jij in iemands kop kan kijken...
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:28
Wat ben jij een mislukte spermacel zeg. Zuurder dan jij vind je ze niet. Moeten de prullenbakken niet geleegd worden vandaag? Ga werk zoeken.
Vind ik leuk
Peter12345 +397
woensdag 6 februari 2019 om 13:33
Jij bent zeker zo'n type die gaat staan te juichen wanneer hij ziet dat een PSVer met brancard van het veld wordt gedragen.

Wees blij dat de smaakmakers kunnen spelen. Of ben je bang dat Ajax nu kansloos is? Kom op, laat het lekker spannend worden zo.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 13:33]
Vind ik leuk
AFP +1917
woensdag 6 februari 2019 om 13:56
Ajax is vanaf nu, 2 wedstrijden na de winterstop klaar wakker en zal niet kansloos zijn, hoewel 5 punten waarvan Ajax 3 afsnoept op 31.3, helaas die 2 kutpunten nog. Maar Ajax is niet kansloos, kan ook niet voor de bete club van Nederland en enige topclub van de ED.
Vind ik leuk
Peter12345 +397
woensdag 6 februari 2019 om 16:13
Precies wat ik zeg. Ik vroeg juist aan die ReneAjax ergens hierboven of hij daar nu bang voor was nu Bergwijn en Lozano weer mee doen.

Ik denk zeker niet dat ze kansloos zijn. PSV voetbalt momenteel helemaal niet sterk namelijk. wordt nog spannend, dat zeker
Vind ik leuk
AFP +1917
woensdag 6 februari 2019 om 16:19
Hi Peter,
Het wordt inderdaad spannend en op dit moment is heel moeilijk te zeggen wie de kampioen wordt. Ondanks dat PSV op dit moment niet sterk speelt, zijn de tegenstanders te zwak om PSV te overwinnen. En Ajax heeft het te druk met randgebeuren. Dus we wachten maar af.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:37
Mertens is bijna 32, dus die gaat echt geen stapje hogerop meer. Misschien financieel, naar het nieuwe Walhalla voor Belgen, China.
Vind ik leuk
Always PSV +15944
woensdag 6 februari 2019 om 13:38
Weer een typische zure reactie van jou, ReneAjax! Moeilijk om een keer een normale reactie te geven.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 13:49
Als jij ook verdwijnt missen we ook niks aan droeftoeter
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 13:53]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:51
Wat een haat. Jaloers?
Vind ik leuk
Lachuh +562
woensdag 6 februari 2019 om 14:00
Net als jou mening, geven wij ook niks om reneajax. Hou het maar lekker bij je eigen clubje.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:01]
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
woensdag 6 februari 2019 om 14:11
Mertens een stapje hogerop? Zit steeds vaker op de bank en is de 30 al gepasseerd. Zal voor PSV wel een goede mogelijkheid zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:57
Schwalbe-koning,die jongen is zo goed dat ze hem alleen maar met overtredingen kunnen stoppen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:15
ReneAjax doet al heel lang niet meer mee. Vriendelijk verzoek niet op hem te reageren.
Vind ik leuk
Vak-T +1541
woensdag 6 februari 2019 om 16:34
Zou jullie goed uitkomen, maar bij ons zijn ze onmisbaar.
Maar als ze toch weg gaan dan maar met een kampioenschap!!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:38
Ik heb dozen zakdoekjes ingekocht gezien de resultaten van mijn clubje dus je kunt wel een doosje krijgen om je jaloerse janktranen te drogen gezien jou clubje dit jaar ook weer niks gaat winnen. Blij zijn dat deze spelers nog in Nederland te zien zijn en ja wanneer je beter bent dan je tegenstander lig je vaker op de grond daar je tegenstander eenvoudigweg te traag is. Maar het op deze manier bekijken is waarschijnlijk te moeilijk voor je.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:55
Zure neus.bahbah
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:20
In de huidige markt sta ik nergens meer van te kijken.
Maar als er 75 miljoen voor de Jong wordt betaald denk ik dat er voor lozano en bergwijn toch ook wel bedragen van 60+ betaald zou kunnen /moeten worden.

Wat ik dus persoonlijk ook weer veel te veel vind.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:52
Nee eens Stranger. De tijd dat wij ( Nederlandse topclubs) onze spelers "weg gaven" moet idd maar eens voorbij zijn. Dus minimaal 60 mil en anders lekker hier blijven. Alleen heb je dan bij Zuid-Amerikaanse spelers ( hadden wij met Sanchez) dat ze,een hele familie "moeten" onderhouden. En daarom weg willen omdat de sallarissen in het buitenland nu een maal een stuk hoger liggen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:22
Mertens inschatten op 20 miljoen.
Die komt echt niet terug naar PSV.
Niet nu in ieder geval.
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 12:28
Volgens boeren, maar Europa ziet het iets anders.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:32
Wat ziet europa dan? Een inter dat thuis had moeten verliezen en uit tegen gelijkgespeeld is? Een pot tegen Barca thuis waar een overwinning logischer was geweest dan verlies? Lozano die scoort tegen tottenham? T zijn altijd alleen die jochies die naar eindstanden kijken die onze europese campagne derbij halen.
Vind ik leuk
UpOne +1055
woensdag 6 februari 2019 om 12:36
Kijken we naar de standen in de ED, dan kan hij beter zn arrogante muil houden.
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 12:39
Als 'als' zou gelden, dan zou Nederland wereldkampioen zijn geworden. Kortom, telt 0,0.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:44
Denk dat een club wel meer ziet dan alleen de eindstand van de wedstrijd. Anders zou F. de Jong met zn enige doelpunt in 50 potjes ook niet gekocht zijn. Jij denkt dat t talent van Bergwijn en Lozano niet gezien is? Zet die oogkleppen af.
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 12:46
Frenkie wordt is niet voor de doelpunten gehaald en speelt bij Ajax. Het succes van Ajax en het NL elftal zijn de reden dat Barca 86 miljoen wil betalen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:54
Het succes van Ajax... herinner me een Memphis depay die topscoorder was en goed speelde op een WK die voor 35 mil verkocht werd. Vervolgens was er een joch genaamd milik die niet europees presteerde niet eens de topscoorder van de competitie was maar toch 35 miljoen opleverde. Waarom snap ik nog steeds niet. T is écht niet onlogisch dat ik dit bedrag van 80 mil opnoem. K heb mn punt denk ik wel gemaakt...
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
Neus +406
woensdag 6 februari 2019 om 13:01
Ben het eens met alles wat je hebt gezegd. maar dat Milik net zoveel opleverde als Depay, ligt aan de man die over de financiën gaat en dus uitstekend werk heeft verricht ;). Neemt natuurlijk niet weg dat het inderdaad bijzonder is.
Net als dat De Jong 86 mil kan opleveren. Dat komt echt niet door het talent of 'succes'. Nee, dat komt door onderhandelingstechnieken.
Dus, Lozano en Bergwijn kunnen zeker wel 80 mil opleveren, wellicht meer.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:38
Heeft niks te maken ,met onderhandelingstechnieken.
Ajax staat als naam gewoon beter aangeschreven ,daar ligt het aan ,ondanks ze weinig winnen ,het is niet anders .
Vind ik leuk
Neus +406
woensdag 6 februari 2019 om 13:41
Nou, als het daar niets mee te maken heeft, dan kan Marc net zo goed weg.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:00
Heb ik eerder al gezegd, als Marc dit jaar niet de titel pakt kan hij vertrekken. Gebruik maken van het ajaxlabel is 1 ding. Doelstellingen bereiken een 2e.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:42
Een doelstelling om na 14 C.L. eindelijk eens een C.L-wedstrijd te winnen, lijkt me ook een aardige stimulans...….
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 21:41
12 potjes tegen o.a Barcelona, Tottenham Hotspurs, Atletico madrid 4x ... penaltys in een seizoen waarin we alle penals misten gimme a break ze waren finalist... Bayern toen ze wél in topvorm waren en Inter Milaan. Rostov kan je ons aanrekenen. We werden nie voor niks. 3de dat seizoen, maarre jullie verloren volgens mij wel iets harder van Rostov dan wij gedaan hebben. Inter kan je ons ook aanrekenen. Maar das wel andere koek dan AEK.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 12:01
Wij hadden eens een C.L. poule met de kampioenen: REAL, PSG, ManCity, en we plaatsten ons toch nog netjes voor de E.L.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 12:16
T komt ook alleen maar uit wanneer t uitkomt, PSV is door de scheids thuis tegen atletico genaaid in die poule met rostov derin en is ook tegen inter genaaid. Wordt Handsdanovich deraf gestuurd dan was die omhaal van Malen ook niet gestopt geweest. Das t verschil tussen wel of geen el, jammer dat dat soort momentopnames zo moeten worden beslist. In de competitie kan je over een langere periode zien wie de beste is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 12:17]
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 12:24
Ze werden thuis tegen de Spurs ontiegelijk gematst door de scheidsrechter, ook even vermelden.....
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 12:37
K weet nie hoor volgens mij was t tottenham die constant aan t tijdrekken was maar toen Dumfries t deed was t goed voor geel. Lloris pakte rood, had nie gehoeven. T was echter nie zo dat vorm ze de winst kostte. Hield die vrije trap van luuk der goed uit. Liever had Handanovich em gekregen.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 12:44
Als ik me niet vergis, scoorde Sanchez een glas zuivere goal......
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 13:01
Je vergeet dat Milik met Polen een koningskoppel vormde met Lewa, en 6 keer scoorde in de kwalificatie en ook op het EK scoorde.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:08
Bij dat EK was Milik al weg, in 2016 tenminste. Maar als alle factoren die jij zegt genoemd worden dan is Lozano, Waardevolste speler ED, Viel op op t WK, brengt commercieel gezien een markt mee, toch echt wel in staat om samen met steven 80 mil op te leveren. Om nou arrogant te reageren, alleen boertjes denken dat maar europa niet is gewoon onzin.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 13:09]
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 13:12
Milk werd op 1 aug 2016 getransfereerd.
Lozano heeft het goed gedaan, alleen spelen veel teams niet vaak in een formatie waarin hij kan excelleren.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:14
Nou vergis ik me idd iets in de datum, vooruit dan maar... je hebt een punt.

Lozano heeft 2 basiskwaliteiten, hij is snel en scoort veel. Dat is opzich een gouden combinatie wat aanvallers betreft.
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 13:18
Alleen kan hij niet veruit het middenveld spelen. Hij moet op de vleugel staan. Om een spits heen spelen zie je niet in de top. Hij is een lichtgewicht, is geen Hugo Sanches, dus Napoli, Porto, Leverkusen, Dortmund...dat soort clubs zullen interesse hebben.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:21
Niks mis met clubs als Dortmund en Napoli. Lozano is geen wereldtopper, maar dr zijn genoeg factoren die in zijn voordeel spreken.
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
woensdag 6 februari 2019 om 13:19
Dus jij denkt dat 1 doelpunt tegen Duitsland wat niet in vorm was 40 miljoen gaat opleveren ?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:22
Als 1 wedstrijd tegen Frankrijk genoeg is voor 75 miljoen...
Vind ik leuk
ReneAjax +8588
woensdag 6 februari 2019 om 13:25
1 wedstrijd duurt 90x langer dan 1 doelpunt.
Bovendien heeft De Jong wel meer laten zien in de CL.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:27
Als je de wedstrijd dr uiteindelijk door wint. Daarnaast Lozano scoorde tegen Tottenham en Inter in de CL vriend...
Vind ik leuk
RenW +3311
woensdag 6 februari 2019 om 13:46
Dat klopt Dimitri, maar toen was Lozano al een beetje voor zichzelf gaan voetballen he, zeker niet meer voor het team. Hij probeerde zich in de CL wel iets te opzichtig in de kijker te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:47
Is ook zo, zag je helaas vooral goed tegen Barca....
Vind ik leuk
RenW +3311
woensdag 6 februari 2019 om 13:54
Klopt.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 14:44
Tegen Bayern dat ook niet in vorm was
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:25
Je redeneert wel een beetje krom.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
woensdag 6 februari 2019 om 13:07
Ja, maar als ze een paar van Frenkie zijn laatste potjes onder de loep nemen moet je je ook afvragen waarom Barca zoveel geld betaalt
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:22
Welke successen?
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 13:25
Het is natuurlijk ook wel om het feit dat het Ajax is. Spelers v Ajax zijn altijd wel succesvol.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:29
Weet je dat zeker?
Wk 2018 kwalificatie mislukt. Veel (ex) ajax spelers geselcteerd!
EK 2016 kwalificatie mislukt. Reden zie wk 2018!
WK 2014 3e plaats merendeel waren geen (ex) Ajax spelers!
Dus misschien moet je ,je wat meer op de feiten in plaats van op je club voorkeur richten;-)
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 13:32
Nee, als Ajax-spelers bij andere clubs spelen, dan is het leeuwendeel van oudsher succesvol tov van spelers van andere clubs. Ajax.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:37
Vertel eens welke spelers dat dan zijn?
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 15:02
Als ik namen moet noemen, dan wil ik voorstellen dat je je eerst eens verdiept in Nederlandse voetballers en het NLse voetbal in het algemeen. Hoe kun je dit niet weten? 🙄🤔

Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 15:25
Noem dan namen. En dan niet van vorige eeuw,maar van de laatste 10 a15 jaar.
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 18:34
Sneijder, Van der Vaart en de rest van de selectie die in 2003 de kwartfinale CL speelde. Noem mij 1 PSV'er die de top heeft gehaald.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 18:54
Van Bommel Affaly Robben die de CL wonnen😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 18:54]
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 18:56
Bommel Sittard en Robben Groningen. Die tel ik niet mee hè.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 20:09
Dan houdt het voor je snel op verder .
Dan heb je met Sneijder denk ik 1 speler die de CL Gewonnen heeft.
Net als PSV en Feyenoord.
En dan heeft Feyenoord met v.Persie de EL nog gewonnen.
En met de Vrij, Kongolo, Bruno,Clasie,Janmaat,v Persie Wijnaldum en de Guzman 3e op het WK.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 20:10]
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 21:54
Het succes van Ajacieden Chivu, Maxwell, Zlatan, Suarez helpt toch ook mee aan de hoge transferbedragen van Ajacieden. Kijk naar die van psv en Feyenoord. Vallen in het niet, omdat men daar minder vertrouwen in heeft. Toch niet zo moeilijk. Een Ajacied is altijd meer waard. Met name nu Ajax de laatste jaren successen heeft behaald in Europa.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 22:23
De door jou genoemde spelers tellen niet mee.
Zijn van andere clubs.
Heb je zelf bepaald😂
Verder welke successen ?
2e geworden.
Nu overwintert..wat met een investering van miljoenen eigenlijk een vereiste is!
Daarvoor uitgeschakeld in de groepsfase.
En zelfs uitgeschakeld in de voorronde.
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 22:40
Finale EL en achtste finale CL binnen 2 jaar is voor een Nederlandse club een weelde en ongeëvenaard door andere Nederlandse clubs deze eeuw.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 22:53
Ik ken een club en die heeft deze eeuw een Europese finale gewonnen!
Maar goed als jij een tweede plaats en een overwintering hoger inschat is dat je goed recht.
Alleen in de sport gaat het om de prijzen!
En bij de ene supportersgroep zijn dat de titels.
Bij de andere ( bij gebrek aan titels) het geld wat ze binnen slepen.😂
Vind ik leuk
davidben +6117
woensdag 6 februari 2019 om 22:54
Ajax is toch nog altijd de grootste club van Nederland en bepaalt samen met psv wie er ieder jaar kampioen wordt. AZ, Twente en Feyenoord zijn uitzonderingen op de regel.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 23:12
Alleen de laatste jaren even niet;-)

Jongetje draai niet zoveel.

Ajax is gewoon een handelshuis niet meer en niet minder . Kopen spelers en verkopen ze voor nog meer.
Zie je eigen lijstje en ja als ze dan af en toe aardig mee doen is dat voor jullie supporters leuk.

Maar de doelstelling is winst maken,veel winst maken!

Het heet niet voor niets afc Ajax NV!
Vind ik leuk
davidben +6117
donderdag 7 februari 2019 om 01:52
Je kunt het Ajax niet kwalijk nemen dat haar spelers in trek zijn bij grote clubs. PSV verkoopt ze aan Brighton en Napoli of Newcastle. Twente deed het aardig, en voor AZ en Feyenoord geldt dat ze daar net onder zitten. Karsdorp redt het niet bij Roma na zijn blessure. Iraniër redt het ook niet bij Brighton en Clasie komt te kort voor Feyenoord. Veel supporters van psv,
Twente en AZ gunnen het Ajax niet, maar zijn stinkend jaloers.
En Feyenoord heeft haar ziel verkocht aan bankiers en de gemeente om mee te kunnen. Hoop het natuurlijk niet, maar dat is gedoemd te mislukken met miskleunen aan het roer.
Vind ik leuk
Stranger +6271
donderdag 7 februari 2019 om 02:56
Je lult heel veel ,maar je gaat nergens inhoudelijk op in omdat je onzin verkoopt.
En welke voetbalsupporter is er nu jaloers op een bedrijf?

En verder je op gehemelde prestatie van Ajax in Europa deze eeuw.

Kijk even naar Feyenoord in 2000 en 2002

Overwinteren en EL winst!

Dat is meteen het bewijs dat je de hele tijd uit je nek lult.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:31
1)Je geeft geen antwoord op mijn vraag!
2)Zie mijn post hieronder.
Vind ik leuk
LOZGUTI +837
woensdag 6 februari 2019 om 13:57
Dat hadden we ook kunnen zijn maar ja die arrogante Cruijff hé
Vind ik leuk
chicken +14012
woensdag 6 februari 2019 om 12:40
Dus eigelijk beaam je dat psv in hun poule helemaal niet kansloos was...
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:42
Waren ze ook niet. Pech speelt gewoon een rol. Denk dat pereiro de paal wel 5 keer heeft geraakt. Vallen der daar 2 van binnen speelde je nu EL.
Vind ik leuk
chicken +14012
woensdag 6 februari 2019 om 12:49
Helemaal eens...4 keer het openingsdoelpunt niet vergeten..had dan toch 2 keer over de streep getrokken moeten worden.

Je kunt ajax aanmoedigen in Europa nu..
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:51
Zal ik ook doen. Ik laat me wel eens uit de tent lokken en zeg dan dingen die ik niet mee over de wedstrijd Ajax-Real. Maar ik juich altijd voor de nederlandse ploeg in Europa.
Vind ik leuk
chicken +14012
woensdag 6 februari 2019 om 12:55
Ik ook
..in Europa hebben we elkaar gewoon nodig.
Erger me ook kapot aan de stelling; ajax had de makkelijkste poule als psv het imo zelf weggeven heeft..
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 6 februari 2019 om 13:00
De tegenstander van psv had toch ook een aantal keer pech!? Dan heft dat elkaar toch wel op denk ik. Of tel je alleen de pech van PSV?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:12
Alleen Tottenham had pech tegen ons, hoewel sainsbury t ook aardig verkloot heeft. Barca wint 1 keer heel makkelijk en de andere keer op een wijze waarvan je denkt hoe is dit mogelijk. Inter had t maximale geluk in de thuiswedstrijd, dat woog echt wel wat zwaarder dan t geluk dat wij hadden in de uitwedstrijd.
Vind ik leuk
chicken +14012
woensdag 6 februari 2019 om 13:21
Barca verliezen is geen schande....spurs thuis had gewonnen kunnen worden. Van inter idem...de spelers kunnen de ervaring gebruiken wat ze geleerd hebben tegen die lepe Italianen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:46
Ik ga daar ook niet zo in mee, een moeilijke cl poule als graadmeter of discussiepunt aanhalen is belachelijk. Maar jij bekijkt het ook wel wat rooskleurig he? Psv is in al die wedstrijden compleet weggetikt ( op barca na) en had zoet te danken dat je uberhaupt tegen inter nog in de wedstrijd zit.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:49
Thuis tegen Inter zat alles tegen. Pereiro nét niet, volgens mij een omhaal van Malen die gepakt werd door een keeper die der al afgestuurd had moeten worden. Zoet die Schwaabs kop aanziet voor de bal. K probeer realistisch te zijn. K benoem bewust tottenham niet. Weinig goeds aan die wedstrijden naast de goals.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:21
Eensch, maar dat neemt niet weg dat inter daar ook een legio aan kansen heeft gehad. Maar uiteindelijk kan zon loting niet een graadmeter zijn natuurlijk. Je moet met die loting gewoon wat geluk hebben, of laten we het niet teveel pech noemen, zoals ajax dit jaar.
Vind ik leuk
Stranger +6271
woensdag 6 februari 2019 om 13:36
Zoals ook veel ajax supporters hun prestatie veel te hoog opblazen. In allebei de wedstrijden tegen Benfica over geluk in de laatste minuut niet te klagen.
Terwijl Bayern thuis Onana een goede standbeeld verdiende;-)
Bayern uit was dan wel weer een wedstrijd die ze hadden moeten winnen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:03
Wat een tegenstrijdige reactie. Volgens jou hadden ze tegen Barca moeten winnen. Maar had PSV tegen Tottenham niet moeten verliezen ? In de thuiswedstrijd werd de gehele ploeg door Tottenham in de mallemiezen gespeeld en mocht het de handjes dichtknijpen dat het 2-2 werd. Maar ik lees het al, je bent niet sportief en niet integer. Bah !
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:17
Als je goed leest gozer zie je dat ik nergens benoem dat we meer hadden verdiend of uberhaupt verdienden gelijk te spelen tegen Tottenham. T was Barca en Inter Thuis waar meer ingezeten had. Lloris verdiende niet eens rood...
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 12:30
Dan vind ik dat je hoog inzet.
Overigens doelde ik vooral ook op het vervangen van vertrekkers.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:35
Exact om de argumenten die ik gemaakt heb. Frenkie de jong was 75 mil in zn eentje waard. Lozano die een hele commerciele markt met zich meebrengt en Bergwijn die een groot talent is waar de europese top (volgens de geruchten) achteraan zit zouden samen wel meer dan Frenkie moeten opleveren. De markt is nou eenmaal verpest, aan ons om dat uit te buiten.

En die vervangers zijn niet heel ver te zoeken. Lens of Amrabat halen en daarnaast Malen of Gakpo. De Jong vervangen is nog veel moeilijker.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 13:32
Ja, de prijzen worden ook steeds hoger natuurlijk.
Al is Napoli financieel niet de top natuurlijk.

Lens of Amrabat. Leuke opties. Een beetje Van Geel stijl :p

De Jong vervangen wordt inderdaad lastig. Hoe gaat Romero?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:35
Romero speelt nu in een jeugdtoernooi ofzo, dus die komt in zn ritme. En Lens of Amrabat benoem ik omdat t spelers zijn met ervaring en zonder taalbarriere Malen en Gakpo kunnen begeleiden.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 13:50
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Die moet De Jong opvolgen lijkt me.

En waarom is dat nodig? Bergwijn had dat ook niet en dat gaat best lekker.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:10
Voor wat t waard was heeft Steven wel Locadia en Luuk samengespeeld. Beiden toch een aantal jaren PSVer geweest. Vooral wanneer Luuk wegvalt zie ik het nut er wel van in als 1 van die 2 ons team versterkt. Hoewel indien van ginkel komt dat misschien overbodig is.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 14:46
Daar heb je gelijk in.
Locadia was er ook al even en Luuk is voor Nederland qua kwaliteit en ervaring belangrijk.
Alleen moet zo'n ervaren man perse een Nederlander/ex-PSV zijn?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 21:46
Hoeft niet, maar t zijn wel de namen waar ik op kwam.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 21:50
Hun carrières gaan niet zo lekker, dus ik hoop dat John de Jong nog even verder zoekt :p
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 22:10
Is zo, maar zeker in Lens zn geval zijn de kwaliteiten toch echt wel aanwezig. K bedoel Babel was ook opeens uit t niets weer belangrijk. Je weet met wie je te maken hebt en zal niet duur zijn lijkt me.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 22:19
Spelers kunnen na de 30 ook vrij snel minder worden volgens mij.
Ik zou ze in ieder geval eerst nog eens bekijken :p
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 22:41
Daar heb je dan ook de medische keuring o.a. voor.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 22:42
En scouts.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:36
PSV zou ze niet moeten verkopen aan Italianen. Ze kunnen ze beter verkopen aan Spanjaarden of een club uit Engeland. Die betalen meer.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:38
K vind t idee om een speler te gebruiken om de prijs van Lozano te drukken niet gek. Betaal je minder aan Pachuca. Maar dan moet t wel een fatsoenlijke speler zijn, geen Younes.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:46
Precies. Driesje Mertens oid. Je niet met minder af laten schepen.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 6 februari 2019 om 13:11
Vind het wel grappig om te lezen dat het bij PSV supporters steeds meer om geld draait. Ik lees zelden nog dat ze gewoon behouden moeten blíjven. Supporters hebben niks aan geld hoor ik dan. Vervolgens alleen maar geld geld geld reacties.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:25
Wat denk je zelf? Zodra t bij Ajax intern écht een keer gaat lopen zijn ze in principe 2 bruggen te ver. Als je weet dat spelers onhoudbaar zijn en de top erachteraanzit doe je ze niet voor een appel en een ei weg zoals bij guardado moreno en willems.
Vind ik leuk
Laliga +2639
woensdag 6 februari 2019 om 13:06
Als het klopt wat in de tekst staat zou ik daar niet op rekenen... al vind ik 40 ook aan de lage kant hoor
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:38
Dan toch lekker niet, lijkt me sterk dat PSV ooit akkoord gaat met een package deal voor 60 miljoen. Sorry hoor. Als ik lees wat er allemaal achter bergwijn aanzit kan t wel een tikkie hoger.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 6 februari 2019 om 13:53
Maar willen die Bergwijn voor erbij, of voor in de basis. Een leuk koopje of zijn ze er 90% zeker van dat hij ook echt internationale top wordt.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:13
Een speler als Bergwijn haal je niet als je denkt dat t een Younes wordt. Tenminste daar mag ik toch van uit gaan.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 6 februari 2019 om 14:21
Kijk eens wat er rondloopt bij de grote clubs. En Younes had nou net in de EL heel goed spel laten zien.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:24
Ik zie wat er rondloopt, maar t lijkt me nou ook niet onmogelijk om te slagen bij Napoli voor een speler met de kwaliteiten van Bergwijn. Mertens is op leeftijd en Insigne valt echt wel op bij de clubs die qua rangorde boven Napoli staan. Ik ben er van overtuigd dat ie dr kan slagen. Maar voor tzelfde geld wordt t een andere club die Bergwijn over neemt.
Vind ik leuk
Laliga +2639
woensdag 6 februari 2019 om 14:05
Maar er staat in de tekst dat psv 40 wilt er staat niet dat napoli 40 bood en niet hoger wilde gaan. Dus als psv maar 40 wilt tja
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:12
T is voor beiden. 40 voor Berwijn dan en 40 voor lozano. K verwacht natuurlijk niet 80 mil voor 1 van die 2
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 13:19
Even een geheugensteuntje:
In de CL is hij niemand opgevallen
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:36
Lozano niet? Goals tegen inter en tottenham?
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 13:44
Ik bedoelde vooral Bergwijn
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:46
Waren 2 namen, k moest er 1 van raden.

En dat ie in de cl nie opviel heb je wel gelijk in. Maar ik heb die geruchten dat topclubs achter Bergwijn aanzitten toch nie zelf bedacht. K trek ook alleen maar conclusies op basis van wat ik zie en lees.
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 13:51
Die kloppen ook wel denk ik
Er staat veel te gebeuren bij zowel PSV als Ajax
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:40
En kijk eens wie daar weer om de hoek komt kijken? Niet toevallig onder een PSV-topic, zoals gisteren, eergisteren, en toen, en toen, en toen, en toen, enz. Waar het hart vol van is....
Ben jij misschien het kleine neefje van Sjakiemero Swart?
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 13:46
Als ik klaar ben met lachen ga ik je nog weleens uitleggen wat een vrije wereld betekent
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:03
Doe dat maar kleutertje.
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 14:37
hahaha
en nu al die reacties van psv'ers die niets met je te maken willen hebben
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:42
Aha, jij hebt heel sneaky (lees schijnheilig) jouw eerste reactie onder deze PSV-topic even aangepast. Niet meer zo'n provocerende tekst en gewoon een neutrale reactie. Ja, zo kan het natuurlijk ook. Zegt genoeg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:44]
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 15:29
Even terug naar school mijn beste
De vertaling van “sneaky”is niet schijnheilig
Dus wat bedoel je nu eigenlijk ?
Je holt inhoudelijk hard achteruit
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:46
Jij weet verdomd goed wat ik bedoel. Probeer er maar overheen te "lullen" en wellicht ga je ook nog wel ontkennen dat jij jouw eerste reactie hebt aangepast. Maar ook dat verbaast me helemaal niets.
En betekenis sneaky is: 1) Achterbaks 2) Geheimzinnig 3) Geniepig 4) Gluiperig 5) Schoft
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 15:51
Precies dus eerst even opzoeken en dan pas wat roepen
Mag ik kiezen ?
Heb geen voorkeur
Iemand die de betekenis van woorden niet kent
Tja eerst nadenken beste BWP
Anders blijf je het kneusje van PSV
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:58
Wanneer jezelf niet eens weet dat men in het Nederlands achter een afgeronde zin een punt plaatst, zou ik andere personen maar beter niet aanspreken op het feit ze de betekenis van woorden niet kennen.
En nog steeds probeer je er omheen te draaien over het feit dat jij jouw eerste reactie genuanceerd aangepast hebt. Waar was je bang voor, hypocrietje?
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 17:09
Haha
Ik heb géén compexen en ben zeker niet bang voor belchineesjes
Het volgende gerucht wil ik je echter niet onthouden
Je bent helemaal geen Chinees
Dus je bent niet alleen een schande voor PSV maar ook nog wil je “grappig” doen ten kosten van China
Hoe diep kan je zinken!!
En nu ga ik eerst uitgebreid eten en daarna naar het stadion waar PSV nog niet zo lang geleden een pak slaag kreeg
4-0 was het toch?
Maar volgens Bommel voetbalden ze leuk mee
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 18:00
PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, je zegt het goed. En wat zijn “compexen”?
PS ik ben weleens in een stadion geweest waar Ajax met 0-8 verloren had. Ene JC vond dat niet zo leuk destijds.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
Hvdp +1574
woensdag 6 februari 2019 om 20:04
Hier zie je idd veel terug van JC
Respect ga eens opzoeken wat dat betekent
En
Niemand kent PSV hier nog
Net of ze niet bestaan
Raar he
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 21:31
JC is nooit mijn favoriet geweest en zal dat ook nooit worden. Daarvoor heeft JC teveel kapot gemaakt m.b.t het Nederlands Elftal. JC was een arrogante kwal die altijd zijn zin moest hebben. En wanneer ik daadwerkelijk in Barcelona zou zijn, zou ik niet zoveel op deze site hebben gezeten vandaag.
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 10:36
Je hebt wat gemist gisteren in Barca
Hier is johan de verlosser en zal het altijd blijven
Ik begrijp dat je daar niets van snapt (omdat je géén liefhebber bent)
Het goede nieuws voor jou is dat Ajax het héél moeilijk gaat krijgen tegen Real
Maar als ze ten onder gaan zullen ze tenminste wel strijdend te ondergaan(dus niet alleen maar leuk meevoetballen)
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 10:44
Klopt, zoals ik gisteren al meldde hier, ben ik alles behalve een liefhebber van Johan Cruijff. Qua persoon was JC een erg vervelende en zelfingenomen man. En met hem ook zijn meelopers, o.a. de zeer domme Sjakiemero Swart. Met FC Barcelona heb ik helemaal niets. Sinds die erg onsportieve wedstrijd tegen PSG, met de hoofdrollen voor de matennaaiers Schwalbuarez en Naaimer, hoop ik dat ze alles verliezen. Verder lees ik hier al wekenlang dat Ajax een goede kans zou gaan maken tegen Real Madrid. Vanwaar nu ineens deze draai naar weinig kans?
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 11:27
Paar weken geleden was Real volkomen uit vorm en Ajax in grote vorm
Ze komen langzaam weer terug in vorm Real en Ajax heeft nog lang niet de vorm van voor de winterstop
Dus wie weet mag het zeggen …
Heel vermakelijk ben je verder
Johan de beste voetballer ooit en hij is idd onsterfelijk
Na zijn dood wordt hij nog altijd geëerd door de echte voetballiefhebber
En gehaat door simpele zielen als jij
Dus onsterfelijk !!
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 11:56
Dat ik JC haat, zijn jouw woorden en is jouw interpretatie. Zegt direct ook veel over jou; subjectieve beeldvorming / perceptie. En JC was zeker niet de grootste voetballer ooit want daar komen Pele en Maradonna veel eerder / meer voor in aanmerking. Deze 2 spelers wisten wel meerdere keren weldkampioen te worden met hun nationale team. Door de dommigheid en het starre van JC werd Oranje nooit wereldkampioen. JC had naast zijn voetbalkwaliteiten veel negatieve eigenschappen die door de Ajacieden niet gezien worden. Voor de egocentrische Amsterdammertjes onder ons is er ook maar 1 club, 1 voetballer, 1...., etc. Dat bewijst hun bekrompenheid en hun lokale beperktheid, ze komen niet verder dan het gebiedje binnen de A10. Eigenlijk zijn deze Amsterdammers erg provinciaals, of erger nog, erg lokaal georiënteerd.
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 12:13
Je doet je naam weer eer aan!
belchinezen staan voor onsportieviteit!!
Maradona ook !!
De hand van God is en blijft een schande!!
En dat je Amsterdam niet kent wist ik ook al
Straks ga je weer nwe woorden gebruiken , wel eerst checken wat ze betekenen he
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 12:28
Goed lezen, kun je blijkbaar ook niet.
Maar waarom zou je zoveel tijd aan VP besteden terwijl je in zo'n mooie stad als Barcelona bent? Jij leeft in een (eigen) fantasiewereldje en bent geheel ongeloofwaardig. In de praktijk zit je wellicht ergens in een gehuchtje in Limburg of Brabant en geniet je van een uitkering.
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 13:25
Haha je Hebt echt een platteland mentaliteit
In héél Europa is nu 4g mijn beste
De geruchten gaan zelfs in Eindhoven
Ik was gisteren Puur voor mijn werk in Barcelona
Helaas weer terug nu
Ik ben wel blij dat je me nu eindelijk gelijk geeft
Is er toch nog hoop voor je


Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:49
Waarin geef ik je dan gelijk?
1. dat je in een fantasiewereldje leeft?
2. dat je in een gehuchtje in Brabant of Limburg woont?
3. dat je ongeloofwaardig bent?
4. dat je een uitkering hebt?
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 14:01
je doet alleen maar veronderstellingen
haha
je geeft me wel gelijk dat je een onsportieve belchinees bent
Johan de beste ooit is
psv onbekend in europa (en barcelona)
je amsterdam niet kent
dat is voorlopig wel genoeg
de ruimte hier is beperkt

dank hier voor
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 14:08
Zoals ik al eerder zei; begrijpend lezen is niet je sterkte eigenschap, omdat:
1. ik nergens schrijf dat ik een onsportieve belchinees ben;
2. ik nergens schrijf dat JC de beste ooit is, sterker nog ik schrijf letterlijk dat ik Pele en Maradonna betere spelers vindt / vond;
3. ik nergens meldt dat PSV onbekend is in Europa en Barcelona.
Nogmaals, je leest zaken die er niet staan, ziet dingen die er niet zijn, gelooft in je eigen waarheid c.q. onzin. Je hangt in je eigen beperkte fantasiewereldje. En je vindt het gek dat ik jou niet geloof dat jij in Barcelona bent (vanwege werk)? Laat me niet lachen! De kans is veel groter dat je op ergens op een sociale werkplaats in Brabant of Limburg wat repterende werkzaamheden bent aan het uitvoeren of gewoon thuis zit met een uitkering. Het moet niet gekker worden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 14:19
haha
zo gek als een belchinees ga ik idd niet worden
je reageert nu voor het eerst wel
haha
ben je al zo vroeg dronken?
je tactiek van niet reageren op mijn argumenten en steeds met nwe punten te komen maakt mij steeds meer aan het lachen
++++
belchinezen staan voor onsportiviteit!!
Maradona ook !!
De hand van God is en blijft een schande!!
++++
die junk is slechts één keer wereldkampioen geworden op een manier waar ik plaatsvervangende schaamte van krijg
+++++
dat je de A10 er bij haalt bewijst dat je géén kennis van amsterdam hebt
duidelijker kan je het niet stellen
+++++
3. nergens meldt dat PSV onbekend is in Europa en Barcelona.
dat is gewoon een feit meneer
haha

weet je wat ook grappig is ?
vanaf eindhoven kan je niet vliegen naar Barcelona
is dat toeval?

en verder
wie en wat ik ben daar kan jij alleen maar naar gissen
ik heb je een paar hints gegeven
maar helaas je hebt ze niet ontdekt
haha

Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 14:32
Blijkbaar besef jezelf niet hoe dom dat jezelf bent.
De A10 is weldegelijk de rondweg in Amsterdam.
Er hebben volop oud-spelers van PSV bij FC Barcelona gespeeld waardoor PSV nooit onbekend kan zijn in Barcelona. Of denk jij dat men in Barcelona niet meer weet dat o.a. G. Popescu, Ronald Koeman, P. cocu, I. Affelay, D. Zenden, Romario en Ronaldo afkomstig van PSV? Voor jou kan dat een feit zijn, maar de waarheid ligt anders. Maar met jouw beperkt verstandelijk vermogen, kan dit inderdaad weleens de waarheid zijn. Feit is ook dat Maradonna wel ooit wereldkampioen werd met zijn geboorteland en dat dit JC nooit lukte door zijn eigen schuld nog wel. Feit is dat je wel een hele grote dombo zou zijn wanneer je in Barcelona zou zijn, je constant op VP zit met onzin te schrijven.
Ik zal maar niet vragen hoe oud dat jij bent en wat je hoogst genoten opleiding is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 14:33]
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 14:41
haha
dat jij denkt te weten dat psv nog steeds bekend is in barcelona
niemand kon mij zelfs vertellen of het het nu 4-0 , 5-0 of 6-0 was
weet jij het nog ?
en dat jij helemaal vergeten bent hoe argentinie wereldkampioen is geworden
ik denk dat je het niet zelf ervaren hebt
(met de var erbij was argentinie géén wereldkampioen geworden)
pele heb je nooit zelf zien spelen
dus ook dat heb je van horen zeggen
zoals alles
even snel gegoogeld de A10 is de rondweg
haha
Pele en Maradonna hebben de wk gewonnen
haha
alles van horen zeggen
en al die spelers dan ?
niemand noemt dat PSV spelers omdat ze overal vandaan gehaald zijn
haha
ook dat ben je vergeten
noem eens één jeugdspeler van psv die het gehaald heb ergens in europa(dat is buiten eindhoven)
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 15:00
Ha, ha, ha, je lijkt wel een aap met dat gelach om je eigen onzin. En constant er andere zaken bijhalen, daar trap ik niet in. Mijn genoemde feiten liegen er niet om en zijn keihard de waarheid. En nu stop ik met deze onzin, want ik ben onderweg naar Peking. Voor mijn werk wel te verstaan......
Vind ik leuk
Hvdp +1574
donderdag 7 februari 2019 om 15:02
vaarwel dan
in peking houden ze je vast
daar houden ze ook niet van valspelers
die zich belchinees noemen
Vind ik leuk
dhrwobo +40189
woensdag 6 februari 2019 om 13:32
Kerel, Mertens gaat never nooit terugkomen, dat je het uberhaupt benoemd is lachwekkend.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:40
32 jaar oud, waarom niet? Je kan toch afbouwen bij een club?
Vind ik leuk
dhrwobo +40189
woensdag 6 februari 2019 om 15:08
Klopt, maar Mertens is 32 qua leeftijd, maar qua spel kan hij echt nog een mooie transfer maken, die jongen wilt nog een leuke stap zijwaarts maken, niet een stap naar beneden..
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:14
Heb je em gesproken :) ?
Nee t lijkt me niet realistisch maar zo’n domme suggestie als jij t laat overkomen is t niet. Ajax wil ook serieus werk maken van 1 van de spurs verdedigers. Dus als dat niet onhaalbaar is...
Vind ik leuk
Topdrie +3493
woensdag 6 februari 2019 om 14:05
Oneens. Stengs vind ik een groter talent. Bergwijn is momenteel iets verder in z'n ontwikkeling. Maar wat Stengs nu al weer laat zien is bovengemiddeld
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:16
Meningen mogen verschillen. Ik respecteer em, k ben t echter niet met je eens. Bergwijn kan in potentie zelfs nog veel beter worden dan Lozano. De hype achtervolgt hem echter minder hard. Wat ook gunstig kan zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:12
Ik vind dat je Michiel Kramer hiermee wel iets tekort doet Dimitri ;-))))
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:14
Is ook zo... maar Kramer was de competitie eigenlijk al ontgroeid. K wou hem niet eens vergelijken met de rest XD
Vind ik leuk
WED +286
woensdag 6 februari 2019 om 12:21
Johnny Bruto
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6233
woensdag 6 februari 2019 om 12:45
Situatie zal John de Jong niet blij mee zijn hij heeft 0 ervaring en moet meteen het diepe in i.p.v. eerst even lekker warm in het pierenbadje!
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 13:13
Ja, maar dat weet je als je TD bent van een Nederlandse topclub denk ik.
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik denl dat Brands wel heel belangrijk voor ze was.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6233
woensdag 6 februari 2019 om 13:14
Ajax heeft pas een probleem als Marc naar Arsenal gaat!
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 13:15
Ja, dat zou heel erg vervelend zijn. Ik vraag me af of hij daar al zin in heeft.
Vind ik leuk
Topdrie +3493
woensdag 6 februari 2019 om 18:48
Marc stelt niets voor als er geen geld is. Dus hij mag lekker in Amsterdam blijven
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6233
woensdag 6 februari 2019 om 19:11
Okay dank je!
Vind ik leuk
Harrie82 +4131
woensdag 6 februari 2019 om 12:06
Vervangers zijn er al. Gakpo en Malen. Zou mooi zijn indien het lukt om Robben binnen te halen. Kunnen Malen en Gakpo veel van leren. Ja Tuurlijk je levert wat in, maar je hebt 2 goede vervangers klaar staan.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:08
Denk dat ze Robben met Malen/Gakpo willen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 12:10
Ik denk niet dat die klaar zijn om ook maar een beetje hetzelfde te brengen als Lozano en Bergwijn over een heel seizoen.
Vind ik leuk
Harrie82 +4131
woensdag 6 februari 2019 om 12:47
Zijn nu nog minder. Maar indien ze nu al regelmatig spelen, vooral Gakpo. Malen heeft alle wedstrijden nog gespeeld als invaller. En als Robben zou komen, dan heb je er 2 jeugdige spelers bij.
Het is allemaal afwachten hoe het uitpakt, maar indien er spelers gehaald worden moeten ze beter zijn dan de andere 2. En daar hangt een prijskaartje aan vast. Dus ja wat is wijsheid.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 13:08
Wijsheid is om te zorgen dat je selectie genoeg doelpunten gaat maken.
Als je 60 miljoen of meer krijgt moet je wel iets kunnen halen dat beter/verder is dan Malen en Gakpo. Kijk maar naar Lozano.
Vind ik leuk
Harrie82 +4131
woensdag 6 februari 2019 om 14:51
Ja als je dat soort speler binnen kan halen.
Maar indien Robben zou komen, betwijfel ik of er iemand bij moet. Malen zou Bergwijn moeten vervangen. Worstelt nu met zijn vorm, maar heb daar wel vertrouwen in. Gakpo heb je dan achter de hand.
Maar Kun je een speler uit het westen halen met zelfde kwaliteiten als Lozano zou ik dit toejuichen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 15:09
Als Robben geblesseerd raakt, niet geheel ondenkbaar ga je ineens 2 of 3 stappen terug naar Gakpo.
Het lijkt me een talentvolle jongen, maar ik zou hem in hetzelfde tempo brengen als bergwijn.

En wat bedoel je met uit het westen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 15:19]
Vind ik leuk
Harrie82 +4131
woensdag 6 februari 2019 om 15:38
Westen van de wereld. Latijns/Zuid Amerika.
Ja dat is een risico. Daarom een extra speler erbij als back Up van Robben en dan Gakpo voor Malen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 15:41
Oh zo. Ja, lijkt me prima.
Vind ik leuk
Vowtar +6330
woensdag 6 februari 2019 om 12:12
Op termijn zijn Malen, Gakpo en Ihattaren waarschijnlijk waardige vervangers van Lozano en Bergwijn, maar op dit moment zijn ze echt nog wel minder. Als Lozano en Bergwijn vertrekken, moet er echt wel een speler gehaald worden die er meteen kan staan. Robben zou inderdaad perfect zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +41709
woensdag 6 februari 2019 om 12:13
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Al vind ik Robben wel een risico. Met een beetje pech speel je alsnog 33 wedstrijden met Malen en Gakpo.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:29
Alleen met heeel veel geluk speelt Robben nog ooit 3 wedstrijden in één seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:16
Rosario stond er ook ineens. Wil wel eens zien als we een half jaar verder zijn en deze spelers worden nog vaker gebracht, hoe ver ze dan begin volgend seizoen zijn.
Vind ik leuk
Emnu +6561
woensdag 6 februari 2019 om 12:32
Heeft Malen al bijgetekend?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:12
Vervangers staan al klaar. Luuk de jong vervangen zal een veel groter probleem zijn..
Vind ik leuk
Bertus +7194
woensdag 6 februari 2019 om 12:35
Zal altijd zo blijven in Nederland. Natuurlijk een aderlating voor PSV maar de miljoenen die deze twee gaan opleveren zijn ook weer nodig om verder te kunnen. Er zijn al veul goei vertrokken en er zullen weer goei op staan.
Vind ik leuk
dhrwobo +40189
woensdag 6 februari 2019 om 13:31
Gelukkig zijn we nu al bezig met opvolging van de twee voorin. Met Gakpo en Malen hebben we jongens die alvast mogen ruiken, meetrainen en daarna kunnen gaan opvolgen. En zo niet, dan kan je met die 80 miljoen voor Lozano en Bergwijn ook wel 1-2 aankopen doen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
woensdag 6 februari 2019 om 13:50
Als ze samen 85.000.000 in het laatje brengen, is het goed. Er staan goede spelers klaar.
Vind ik leuk
AFP +1917
woensdag 6 februari 2019 om 13:51
Het hoort er bij dat heeft Ajax ook.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:58
Tuurlijk... Maar we moeten ook ff goed nadenken aan hoeveel geld er na dit seizoen weer in Nederland gepompt gaat worden. Spelers als lozano, bergwijn, frenkie de jong (misschien niet de ligt #klasseapart) gaan wel weer komen.
Vind ik leuk
MeAgain +7052
woensdag 6 februari 2019 om 22:36
Ik denk dat de vervangers al in huis zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:06
Nou hup, al het 429e artikel over Napoli die Lozano wil hebben.

Dokken en anders Opbokken met hun Younes.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:07
Misschien komt er wel een bod van 70-75 miljoen voor beide spelers, dan word het denk ik toch lastig om ze te behouden. Zou wel een aderlating betekenen voor psv en de eredivisie. Ik schat bergwijn zelf eigenlijk hoger in dan Lozano.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:08
Lozano heeft een gigantische commerciële waarde, dus dat tikt ook lekker mee.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 6 februari 2019 om 14:03
Had ie ook voordat hij naar PSV vertrok. Daar waren weinig topclubs van onder de indruk.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:09
Ach, telkens als ik Napoli zie staan, dan geloof ik het verder wel. Volgens mij zijn er de afgelopen drie maanden zo'n 328 spelers met die club in verband gebracht.
Vind ik leuk
AllAdIn +22405
woensdag 6 februari 2019 om 12:14
Om precies te zijn, 329.. ;-)
Vind ik leuk
yabba1000 +1314
woensdag 6 februari 2019 om 12:10
Ik ben van mening dat psv hoger moet inzetten.
50 of 60 voor lozano!
Vind ik leuk
FCWijsneus +1175
woensdag 6 februari 2019 om 12:10
150 Miljoen en Mertens terug naar PSV.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:12
Dit is wat Ajax heel goed doet. Nederland is goed in jeugdspelers opleiden,en aandacht blijven geven zodat zij blijven groeien. Daarin tegen word dat steeds minder in grotere competitie’s in Europa omdat geld een steeds grotere rol word. Nederlandse clubs moeten gewoon goede jeugd spelers blijven opleiden dan zullen die uiteindelijk de aandacht krijgen in het buitenland. Zoals nu bijv met Frenkie en Mathijs. Daardoor kun je steeds meer en meer geld vragen wat zij dan ook zullen betalen,en als dat dan ook allemaal werkelijkheid word kan je als Nederland zijnde ook doorgroeien als een topper in Europa.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:17
Dit is geen ajax topic
Vind ik leuk
Stom +536
woensdag 6 februari 2019 om 12:42
Ik vind het prima dat iemand Ajax hier complimenten voor geeft. Dat is ook op zijn plaats. Voor AZ overigens ook. Met de hoeveelheid "jeugd" spelers die bij PSV aandringen mag geconstateerd worden dat de investeringen afgelopen jaren in de opleiding daar ook de vruchten beginnen af te werpen. Ik hoop dat vele andere Nederlandse clubs dit binnenkort ook lukt.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:19
In een topic over bergwijn en lozano?
Vind ik leuk
Stom +536
woensdag 6 februari 2019 om 13:26
Tsja een andere plaats was beter geweest. Dit onderwerp gaat inderdaad noch over Ajax noch over opleiden. Toch zijn er logischerwijs veel opmerkingen hier over de mogelijke opvolgers van deze twee die bij PSV al in de startblokken staan en daar zit natuurlijk de link naar het onderwerp opleiden...
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:20
En ook de kans dat spelers kiezen voor speeltijd (en langer verblijf Eredivisie) dan vertrek zonder sportieve toekomst. Bergwijn goed voorbeeld van jaartje extra erbij in Eredivisie en betere clubs voor het uitkiezen. (waarschijnlijk).
Vind ik leuk
AllAdIn +22405
woensdag 6 februari 2019 om 12:13
PSV kan die twee echt nooit behouden, dus minimaal 100 miljoen?
Vind ik leuk
SimonSays +6886
woensdag 6 februari 2019 om 12:53
Minimaal 80, lijkt mij reëel.

Ik zie Bergwijn overigens graag nog een seizoen blijven. 45 miljoen voor Lozano en met hetgeen dat van die som overblijft de achterhoede versterken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12358
woensdag 6 februari 2019 om 12:14
Als je voor Lozano vast houdt aan 40 miljoen moet je voor Bergwijn 50 vragen. Ondanks een korter contract.

30 voor Lozano en 40 voor Bergwijn vind ik reeeler.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:18
Bij lozano moeten we toch een groot gedeelte afdragen aan die mexicanen..

Misschien moeten we een vormtrucje doen. In koppel verkopen, bergwijn voor 60 en lozano voor 10..
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 12:19]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12358
woensdag 6 februari 2019 om 12:21
Dat zou wel erg slim zijn. Ik ben voor.
Vind ik leuk
SvL +394
woensdag 6 februari 2019 om 12:14
100 miljoen mag je ze beide hebben.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:16
napoli wil iedereen wel hebben geloof ik.....
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:17
Beginnen met 100 miljoen voor beiden. Alles wat je dan boven de 80 uitkomt is dan meegenomen. Ik zou het een schande vinden als deze 2 veel dreigende, scorende, assistgevende spelers minder opleveren dan die omhoog gehypte F de Jong met zijn 4 assists en doelpunten samen. Wordt tijd dat er een TD komt die zegt zoveel en anders zoek je maar een ander. Wat dat betreft respect voor Overmars die wel meer uithaalt dan zijn spelers eigenlijk waard zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 12:18]
Vind ik leuk
Kevindo +1914
woensdag 6 februari 2019 om 12:17
PSV moet gewoon lekker hoog in de boom gaan zitten en 80-85 miljoen vragen voor deze twee spelers, waarvan ik Bergwijn toch wel de betere vind.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:17
Er komt nog zoveel goeds aan.
Vind ik leuk
JOJO +1794
woensdag 6 februari 2019 om 12:19
Vanaf 100 miljoen voor deze twee kan er worden gepraat.
Kom op, het zijn aanvallers die zeer bepalend zijn én international.
Als Frenkie voor 75 weggaat en wellicht ook De Ligt voor 70, vind ik 50 voor een aanvaller van dit kaliber een vrij "normale" prijs in deze gekte...
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:20
40 miljoen voor je beste speler?? Dat krijgt Ajax voor een wissel speler.
Vind ik leuk
Stom +536
woensdag 6 februari 2019 om 12:47
Klopt. Uit China, die voor elke speler die ze uit Europa halen overbetalen. Voor een Braziliaan omdat ze weten dat spelers uit andere landen op die leeftijd niet voor Chinees geld kiezen boven een kans op de Europese top. Ajax zet bovendien dus een aanvaller van 40 miljoen op de bank en een van maar 17 miljoen (Tadic) op het veld. Dus wat is nou je punt? ;-)
Vind ik leuk
Knollie +656
woensdag 6 februari 2019 om 12:23
45 Lozano. 50 Bergwijn. Anders lekker in Italië blijven stelletje aasgieren
Vind ik leuk
74ratje +438
woensdag 6 februari 2019 om 12:24
Niet doen!!
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
woensdag 6 februari 2019 om 12:26
Hoe meer belangstelling van kapitaalkrachtige ploegen hoe beter. Kunnen die mooi tegen elkaar opbieden. Ik denk dat met al die grote clubs voor beide spelers wel richting de vijftig miljoen mag worden betaald.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:27
120 miljoen, package deal.....................Take it orrrrrrrrrrrrrrrr............................
Vind ik leuk
Stom +536
woensdag 6 februari 2019 om 12:35
Verdomme! En ik toen ik hier op klikte maar hopen dat ze met de dubbelslag Lozano en Hendrix bedoelde! :-P
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:25
Hendrix is absoluut niet te koop voor hun, kunnen ze toch niet betalen, gaat naar een grotere club voor nog meer
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:36
Geen man over boord. Die worden de komende jaren kampioen. Helemaal niks in Holland ... tenminste dat horen we telkens weer uit Brabant!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:45
Niet doen Psv deze jongens kunnen naar dit seizoen Veel meer waard zijn en naar de echte top ben als ajaxcied wel weg van deze gasten ze zijn best goed
Vind ik leuk
Gerro +8455
woensdag 6 februari 2019 om 12:48
34 miljoen ik zou zeggen strik erom en zelf wegbrengen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4375
woensdag 6 februari 2019 om 12:50
Ik oordeel puur op een paar feyenoord - psv's maar daarin was ik toch meer onder de indruk van Bergwijn dan van Lozano.
Vind ik leuk
Jahike +645
woensdag 6 februari 2019 om 13:00
Napoli is een leuke Europese subtopclub. Ik zou wachten op een meer aansprekende club.
Vind ik leuk
Knowitall +292
woensdag 6 februari 2019 om 13:05
Ik vind het een beter idee als je ze allebei gewoon houdt en een verbeterd contract geeft. 90 miljoen of meer is leuk, maar deze spelers heb je gewoon echt nodig als je een stapje omhoog wilt doen.
De keeper en de backs zijn goed.
Middenveld nog een echte topper als versterking nodig. Voorin is het prima.
Nog 1 a 2 voor de breedte en de rest eigen jeugd en je staat er weer prima op de komende jaren. Het geld moet je dan maar verdienen in de cl en met verkoop van jonge talenten.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 6 februari 2019 om 13:14
Sainsbury hoort ook bij het team , evenals dat die keeper van Inter bij hun team hoort. Kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen.
Vind ik leuk
Mari +11741
woensdag 6 februari 2019 om 13:16
Met alle respect voor Napoli, maar..............
Het is wel goed dat ze meebieden, dat drijft de prijs alleen maar op
Vind ik leuk
rinirat +3271
woensdag 6 februari 2019 om 13:17
De italiaanse clubs willen ongeveer iedereen hebben.. zijn slechts geruchten.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
woensdag 6 februari 2019 om 13:17
Gewoon geen bedragen noemen of in de pers treden.

Rustig kampioen worden en dan pas gaan praten over eventuele transfersommen.

Ze worden toch alleen maar meer geld waard.
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 13:27
Yup, Kampioen worden boven de jochies van Ajax. Daarna kunnen we praten.
Vind ik leuk
R94 +2012
woensdag 6 februari 2019 om 13:24
170 miljoen.
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 13:25
Napoli heeft het geld er niet voor. Denk zelfs dat 40 niet genoeg is voor Lozano, wordt weer kampioen boven Frenkie. Dus die gaat samen met Bergwijn 220M kosten.
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 13:26
helaas houden we het niet tegen dat deze spelers zullen vertrekken, 100 miljoen zou dan ook mooi zijn voor deze 2 spelers..
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 14:46
Hier gaan we dus de mist in....
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 14:49
want?
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 14:50
100 Miljoen voor beide.. Kan toch helemaal niet man als Frenkie voor 80 gaat.
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 14:53
Tja het is maar wat een gek er voor over heeft. Frenkie heeft het geluk dat hij het merk ajax mee draagt...
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 14:55
Zodra gewoon iedereen lekker zo blijft lullen, komen we daar ook niet.
Vind ik leuk
Korm +39426
woensdag 6 februari 2019 om 14:57
meer krijg je er ook niet voor :)
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 16:22
Oh nee? Wat kosten jou boodschappen 5 jaar geleden? Je gaat me toch niet zeggen: het zelfde als nu:P
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 16:23]
Vind ik leuk
Korm +39426
donderdag 7 februari 2019 om 08:08
geen miljoenen meer in ieder geval ;)
Vind ik leuk
Mass +5790
woensdag 6 februari 2019 om 13:28
100 miljoen...take it, or leave it.
Vind ik leuk
Itsese +5941
woensdag 6 februari 2019 om 14:46
Hier gaan we dus fout!!!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:39
Als dit doorgaat zal kluivert naar psv gaan,let maar op ,en dan wint hij misschien nog een keer een kampioenschap .
Vind ik leuk
pinkelman +4260
woensdag 6 februari 2019 om 13:44
Kluivert is wel een speler inderdaad die bij het spelletje van PSV zou passen.
Vind ik leuk
pinkelman +4260
woensdag 6 februari 2019 om 13:41
Zoals Johan Derksen al zijn: hardlopers die gebaat zijn bij het omschakelspelletje.
Spelers zullen zeker niet overal passen.
Het echt verfijnde zoals nu een calvin Stengs of idrissi hebben ze niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
AFP +1917
woensdag 6 februari 2019 om 13:50
Geld geld geld geld, ga eens lekker goed voetballen .........
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:53
Zooo uitverkoop. Overmars let je op, van die 86 miljoen kun je Lozano en Bergwijn oppikken en hou je nog geld over. Zit je direct weer goed in de buitenspelers bij een eventueel vertrek van een Ziyech.
Vind ik leuk
tikkietoe +5924
woensdag 6 februari 2019 om 13:57
Geen zaken doen met die Italianen. Die maffia gaat bijna altijd op een misdadig koopje.
Vind ik leuk
jorn008 +152
woensdag 6 februari 2019 om 14:02
100 miljoen samen
Vind ik leuk
Gelukshand +536
woensdag 6 februari 2019 om 14:15
Lol, ik zou geen geld overmaken naar Eindhoven.

Dat mertens geslaagd is mag een wonder heten, maar deze 2 die halen het niet. Net zo wonder dat de MAAGD Maria een kind kan baren.

Maar ja, de wereld is gek dus dat geld komt er. Net zo gek dat Ajax 16 mil betaalde voor een Heereveen speler. Of barca 84 mil betaalde voor speler die half jaartje op het middenveld van Ajax heeft gespeeld. Of dat mensen op de voor Brexit en op Trump stemmen. Heel gek!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:33
Napoli kan beter Berghuis en Jørgensen kopen voor 70 miljoen.

Beter voor mij zelf dan.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:53
Napoli kan onze jongens niet betalen
Vind ik leuk
Het Brein +4690
woensdag 6 februari 2019 om 15:04
PSV heeft met Malen en Gakpo al twee opvolgers. Daarnaast kunnen ze Stengs halen..
Vind ik leuk
PSV POWER +17
woensdag 6 februari 2019 om 15:14
Niets aan de hand, er komen nieuwe parels aan uit Mexico let maar op! Ze staan al op een lijstje
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1305
woensdag 6 februari 2019 om 15:21
Zou ik niet aan beginnen als ik PSV was, Italiaanse clubs smeren het bedrag altijd uit over 150 jaar en dan mag je nog maar hopen dat je alle centjes krijgt.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:46
Minimaal 80 voor beiden! 40 chucky 40 bergwijn! Dan mogen ze gaan.. we hebben Ihattaren en aboukhlal klaar staan.. malen is te wisselvallig..
Vind ik leuk
Romario9 +13172
woensdag 6 februari 2019 om 16:13
2 halen, 100 miljoen betalen
Vind ik leuk
Aart +240
woensdag 6 februari 2019 om 16:45
Minimaal 80 miljoen samen.
Vind ik leuk
Aart +240
woensdag 6 februari 2019 om 16:46
Minimaal 80 miljoen samen. Bergwijn is niet minder dan Frenkie de Jong.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 18:15
Die bedragen wat Napoli wil betalen is veel veel veel te weinig.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 20:09
6-2
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 23:27
Als ze maar niet denken dat ze twee voor de prijs van één krijgen. Voor het juiste bedrag nemen we afscheid, de opvolgets lopen zich al warm.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 01:04
Wel leuk voor die gassies. Mogen ze met eenechte spits spelen van Ajax 😂
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws