Janssen pakt kritische Van der Gijp terug: 'Dat is een beetje zijn probleem'

Janssen pakt kritische Van der Gijp terug: 'Dat is een beetje zijn probleem'

Gepubliceerd: woensdag 6 februari 2019 om 13:47wo 06-02-2019 om 13:47

Laatste update: woensdag 6 februari 2019 om 13:51wo 06-02-2019 om 13:51

Theo Janssen vindt de kritiek van René van der Gijp op zijn boek niet terecht. Dat zei hij dinsdagavond, tijdens een grote presentatie van het boek over de Vitesse-cultheld. 

"Gijp is Gijp en alles wat-ie zelf zegt vindt hij leuk. Wat iemand anders doet, dat vindt-ie niet zo leuk. Dat is een beetje het probleem", zei Janssen voor de camera van Veronica Inside. Tijdens een uitzending van VI was Van der Gijp eerder deze maand niet erg positief over het boek, dat-ie toch, zo gaf de analist toe, niet gelezen had. 

"Ik ga mijn eigen boek zeker wel lezen, ja. Gijp heeft ook z'n eigen boek niet gelezen, toch? En dan heeft-ie kritiek op mij!? Dat boek van Gijp ga ik niet lezen, nee. Daar staat toch niets in?" 

Het boek van Marcel van Roosmalen over Janssen, 'Op pad met de Dikke Prins', verscheen deze week. 

Lees ook: Smeuïg verhaal van Janssen over 'gek' Van Gaal: 'Ik ben gewoon naar huis gegaan' 

Plaats een reactie

psvfan1913 +6280
woensdag 6 februari 2019 om 13:51
Gijp en Theo hebben allebei niks te zoeken op de Nederlandse televisie.
Vind ik leuk
Rodajc +18204
woensdag 6 februari 2019 om 14:10
Blijkbaar wel, ze leveren toch kijkcijfers op. Gijp iig.
Vind ik leuk
Always PSV +16037
woensdag 6 februari 2019 om 14:12
Misschien kan Gijp niet eens lezen😂😂
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:42
Hij had daar zijn redenen voor om zijn eigen boek niet te lezen. Het overlijden van zijn vriendin wat in het boek ook terugkomt.
Overigens begrijp ik Theo niet zo goed want Gijp was juist positief over dit boek en de schrijver. Hij gaf alleen aan dat als je zo de wereld draait door gaat zitten als Theo, dat je dan beter niet kunt gaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:42
haaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa

wat leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 20:53
Jawel want hij las de krantjes 😉
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:27
Toch is theo 1 van de weinigen die momenteel wat zinnigs over voetbal zegt op tv.
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
woensdag 6 februari 2019 om 15:36
Mwa.. ik vind het niet echt boeiend om hem over voetbal te horen praten.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:52
Haha WAT!? Theo is gênant op TV. En ook deze volkomen opzichtige uitspraken om wat commotie te ontlokken om zijn boekje onder de aandacht te brengen.

Allemaal een act van Theo. Zonde. Vond hem altijd wel wat hebben, gaat mee in het geslijm en uitspraken doen voor de bühne.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 17:19
Naja ieder zijn mening i quess, al vemoedt ik dat je jouw mening meer als feit ziet wat deze reactie totaal overbodig maakt hehe
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 17:19]
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 10:49
Haha mijn mening is inderdaad vrijwel altijd een keiharde feit.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:53
In principe heeft u gelijk want ze zeggen en doen precies wat ze zelf willen en inhoudelijk zeggen ze weinig van betekenis maar blijkbaar waaronder ik zelf vinden mensen het leuk om naar te kijken.
Vooral hun eigen ervaringen in en rond het voetbalveld hoor ik graag.
Zou wel eens een praatshow willen zien met zulke types als Gijp en Jansen dan heb je denk een leuke avond.
Voor het voetbal vind ik toch Derksen wel goed .
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:56
Dat zeker wel, psvfan. Ze durven in ieder geval politiek incorrect te zijn. Alleen daarvóór laat ze maar op tv, wat mij betreft.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:20
Het is cabaret. Dat mensen alles zo serieus nemen is hun eigen probleem
Vind ik leuk
#Keizerout +42870
woensdag 6 februari 2019 om 13:52
Op prins met de dikke pad was ook een leuke titel geweest.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:59
Nee
Vind ik leuk
#Keizerout +42870
woensdag 6 februari 2019 om 14:13
Nou. Dan heb je bijna altijd gelijk.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1864
woensdag 6 februari 2019 om 15:24
Ik heb het enge bericht gehoord dat er binnenkort ook een auto biografie van roy donders verschijnt
Vind ik leuk
#Keizerout +42870
woensdag 6 februari 2019 om 15:40
Onder de titel 'Even niks meer te juichen'?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:52
Wat een sensatie om niets.. ze hebben zeker weer is niets om over te schrijven..
Vind ik leuk
Andre As +1128
woensdag 6 februari 2019 om 13:53
Theo was te beroerd om echt aan zijn eigen boek mee te werken.

Waarom ga je je nu dan druk maken?
Vind ik leuk
2cents +60197
woensdag 6 februari 2019 om 13:56
Waarom? Aandacht!
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:59
Omdat het gaat om de euro’s die er aan verdiend worden. Theo met zn grote bekkie en iedereen vind het gaaf en wilt het lezen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:20
Over een groot bekkie gesproken... Als jij je iets meer verdiept had, had je geweten dat Janssen niks om geld of zoals jij zegt “euro’s geeft. Oftewel je hebt kritiek op iemand terwijl je zelf maar wat roept.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:24
Hahaha,geloof je dat echt? Of ben je goed gelovig omdat hij een keer heeft gezegd dat hij niks om geld geeft? Boek komt uit,overal gaat hij dat promoten(RTL 4) (dwdd) plek aan tafel bij dat slechte programma van zondag vtbl. Maar nee, het gaat vooral niet om geld
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:25]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:33
Gelukkig ken jij hem heel goed.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:12
Terwijl jij loopt te roepen geef ik een paar feiten. Dus voor dat jij begint te schreeuwen van de hoogste daken dat een ander staat te roepen moet je voortaan eerst even nadenken. Ik hoor je wel als jou vriend Theo met mij wilt afspreken om wat vragen te beantwoorden
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 16:06
Haha feiten zegt die, lol
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:26
Daarom mag gijpie er ook niks verkeerds over zeggen,want slechte kritiek doet een boek niet goed.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 17:29
Meneer Janssen had het te druk met frikandellen eten.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3012
woensdag 6 februari 2019 om 13:54
Theo is gewoon rauw en lekker zichzelf. Niet op zoek naar popularitieit of goedkoop scoren, maar geeft gewoon z'n eerlijke mening.

Gijp vindt echt vooral zichzelf heel leuk en lacht zo hard dat de rest mee gaat lachen
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
woensdag 6 februari 2019 om 13:54
Man man. Stel kleuters.
Hij zei dit, hij doet dat.
En nu lezen we al dagen over die Bolle.
Leuk voor hem een eigen boekie.
Hij verdient er wat mee, prima.
Maar om er nu zoveel over te schrijven en zoverl TV aandacht aan te geven....pffff😝😝😝
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:04
Zeg je dit ook over die arrogante Gijp of over die snuivert Kieft of over die man met die tandeloze lach Boskamp.......pffffff
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:05]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
woensdag 6 februari 2019 om 14:13
Je kan lezen toch?
Ik zeg "stel kleuters"
Dus meervoud.
Ja, dus ook over Gijp.
Aangezien het artikel over de dikke prins en Gijp gaat spreek ik over hun beiden. De andere heren komen niet in het artikel voor. Dus geen idee waarom ik die zou moeten noemen?
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:17
Ondanks dat ik pas in groep 4 zit kan ik je post goed begrijpen. Het ging alleen maar over die Bolle ........
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
woensdag 6 februari 2019 om 14:32
Ze zijn allemaal aardig aan de maat ja....😂😂😂😂
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:35
Dat is wel weer zo, goh je blijft van mij winnen whahaha
Fijne dag verder kerel.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
woensdag 6 februari 2019 om 14:51
Zelfde
Vind ik leuk
Springbok +1381
woensdag 6 februari 2019 om 13:55
Die Marcel van Roosmalen is toch van dat gedicht? "Kjelt, je kamer is een vuilnisbelt"?
Vind ik leuk
Kaar +2256
woensdag 6 februari 2019 om 14:13
Klopt, dat van van Breukelen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 13:56
Gijp is inderdaad heel erg vol van zichzelf.

Was in de beginjaren nog wel verfrissend en echt leuk, maar het is tegenwoordig vaak het herhalen van oude verhalen/grappen, leuk proberen te doen met z'n verkleinwoordjes en anderen onder het mom van satire en een eigen mening belachelijk proberen te maken.

Maarja, voor 5+ ton per jaar zou ik het ook doen en het is gewoon gemakkelijke tv; je weet wat je kunt verwachten, dat dan ook wel weer.
Vind ik leuk
Tommieman +2646
woensdag 6 februari 2019 om 13:59
P.s. jij hebt iig wel recht van antwoorden hierop met je nick 💪
Vind ik leuk
#Keizerout +42870
woensdag 6 februari 2019 om 14:00
Hahaha. Leuk dat je het allemaal relativeert en zegt dat je het voor 5 ton ook zou doen.
Vind ik leuk
Tommieman +2646
woensdag 6 februari 2019 om 14:05
4 uurtjes zwak lullen in de week ? Ik doe dat al voor veel minder . Ben de rotste niet 😉
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:07
Ach lekker is een vinger lang, de wereld rond VI blijft door draaien..... en dan is Gijp weer een jaar ge-burned out !!!
Vind ik leuk
Tommieman +2646
woensdag 6 februari 2019 om 13:57
Hij wilde perse een boek maar wilde niks vertellen . Daar heeft Gijp t over . Als je niks wil vertellen prima maar wat heeft je boek voor zin dan . Of Gijp wel of niet zijn eigen boek las hij vertelde wel alles .
Verder mag iedereen van mij een boek maken hoor , je kiest zelf of je het leest , ik kies van niet 😉
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:08
Gijp liet zich echt kennen, Gijp moest zijn bek discreet houden dan pas krijg je respect, maar nu......Gijpie.......pffffff
Vind ik leuk
Artikia +128
woensdag 6 februari 2019 om 14:13
Het is ook niet zo gek als je een boek niet leest waarvan je het verhaal zelf helemaal verteld hebt aan de schrijver. Janssen daarentegen heeft geen idee wat erin staat. Geef Gijp hierin ook wel gelijk.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:26
Ik vind het wel gek

Er zijn niet zoveel mensen over wie een boek wordt geschreven, als je het dan niet leest, is dat wel raar

Ten eerste is het pure minachting naar de schrijver toe, Marcel van Roosmalen, die er een jaar aan heeft gewerkt

Daarmee zeg je dat het je eigenlijk niets interesseert, maar ga dan ook niet op een presentatie en op TV zitten

Als je het zelf al niet kan opbrengen om het te lezen, waarom zouden dan heel veel mensen geld moeten uitgeven om het te kopen?

Ten tweede is het volgens mij stoerdoenerij, net zoals de voetballers die zeggen dat ze het commentaar in de media niet lezen

Jaja, geloof jij het?

Ik helemaal niet, zelfs niet van Theo, al geloof ik hem wel als hij zegt dat hij nooit leest, of zelfs niet kan lezen
Vind ik leuk
Artikia +128
donderdag 7 februari 2019 om 00:28
De schrijver heeft letterlijk het verhaal van Gijp opgeschreven. Het is niet alsof Van Roosmalen het zelf verzonnen heeft. Die heeft opgeschreven wat Gijp hem heeft verteld. Waarom zou Gijp dat dan nog gaan lezen? Hij weet toch wat hij verteld heeft?
Vind ik leuk
Kaar +2256
woensdag 6 februari 2019 om 14:15
Klopt ik heb het ook gezien en wat Gijp zei vond ik terecht. Maar de meesten die hier reageren lezen alleen 1 zin uit het artikel op VP en gaan dan Gijp afzeiken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
Tommieman +2646
woensdag 6 februari 2019 om 14:21
Maarja dit is de ook de afzeik-club hier op VP ...
Er is vrij weinig grijs te bekennen .
Ik ben geen Gijp-fan maar in dit geval vond ik dat hij een punt had , inhoudelijk .
Vind ik leuk
Kaar +2256
woensdag 6 februari 2019 om 14:23
Helemaal mee eens, zeker met je 1e zin :)
Vind ik leuk
Hans Worst +1575
woensdag 6 februari 2019 om 13:57
Vind ze allebei prima op tv, al vind ik Rene soms wat te grappig over zichzelf. VI zou trouwens ook wel eens mogen varieren met een andere gast dan steeds dezelfde kliek,
Vind ik leuk
Tommieman +2646
woensdag 6 februari 2019 om 14:00
Dat is t probleem , anderen willen niet langskomen 😉
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:12
Misschien Theo als speciale gast ? Lijkt me geweldig. Frank Kramer was ook zo'n fijne vent. Maar ja ze zijn bij VI onder aanvoering van de Snor bang dat ze tegenspraak krijgen.
Vind ik leuk
Pimman +9718
woensdag 6 februari 2019 om 14:23
Precies! ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 17:39
Andere gasten komen niet omdat ze er waarschijnlijk geen zin in hebben om aan tafel voor lul gezet te worden.
Vind ik leuk
Hans Worst +1575
donderdag 7 februari 2019 om 08:07
Valt reuze mee, Henk de Jong, die ook meesprak, werd ook niet te kakken gezet. Ik kan me weinig mensen herinneren die aan tafel afgebrand werden. Robert Maaskant misschien wel.
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:01
Gijp was in VI geëmotioneerd vol van jaloezie op dat boek van Theo Janssen. Gijpie liet duidelijk zien wie de echte Gijp is: een megalomane narcist met weinig waarde voor de samenleving, alleen maar op zijn bank liggen en het ergste is altijd ongenuanceerde kritiek op bijna alles spuien en net doen alsof hij de intelligentie uitgevonden had met zijn "lezinkjes".
Prima Theo sla lekker terug, jij bent in elk geval geen slijmerd en niet horend tot het VI-kudde vee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:02]
Vind ik leuk
Ikkuh +1353
woensdag 6 februari 2019 om 14:20
Ik vind het altijd grappig dat mensen hier allemaal roepen dat ze nooit naar VI kijken omdat ze er geen reet aan vinden om daarna bijna woord voor woord te kunnen herhalen wat er is gezegd.

En diezelfde mensen zijn nu te dom om in te zien dat dit gewoon voor de publiciteit wordt gedaan Hook, Line and Sinker.
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 14:42
Ik zap naar VI of andere programma's alleen tijdens de reclames van het programma dat ik aan het kijken ben. Het is echt niet vol te houden die stapel slijm, likken naar elkaar en het afmaken van personen die niet in het programma aanwezig zijn om zichzelf te kunnen verdedigen. En dan die "gasten" als: Bas Nijhuis, Valentijn Driessen, Kamperman, soms Joling brrrr.....En dan die vals zingende Clarks........Kijk Danny Vera is andere koek.
Ik ben, met mij ook velen, niet dom hoor. Het is jouw aanname, maar dat geeft niet.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
woensdag 6 februari 2019 om 14:54
Je hebt wel een flink oordeel voor iemand die het programma niet kijkt.
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 15:55
Ik zeg toch dat ik tijdens de reclames van het programma waar ik naar kijk altijd zap naar of VI of een ander programma wat mij op dat moment interesseert en vervolgens pik ik wat van de media op zoals hier op VP. Ik vind dat jij de discussie inhoudelijk verschuift naar mijn kijkgedrag. Betuttelend.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 11:12]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
woensdag 6 februari 2019 om 15:58
Jij kan zeker ook een hele voetbalwedstrijd beoordelen op basis van 10 minuten of niet?
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 16:13
Sommige wedstrijden bij Studio Sport wel, jij niet ?
Daarnaast keek ik af en toe naar VI niet voor de hele uitzending , maar hapsnap net als ik naar Voetbalpraat of PepTalk of Rondo of Natafelen kijk, maar met uitzondering van VI zijn die programma's nog te pruimen. Ik heb ook nog familie die meekijken en die het platte sexgedoe van Gijpie, de vrouwonvriendelijke benadering van mevrouw Derksen door de Snor niet waarderen. Helaas. Bij jou wel ? Kijk jij die VI helemaal uit ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 16:26]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
woensdag 6 februari 2019 om 16:20
Ik kijk het geregeld wel af ja, ik neem het ook met een grote korrel zout en zie het meer als satire. Om eerlijk te zijn vindt mn vrouw het best een geinig programma ook al geeft ze niks om voetbal. Natafelen kijk ik ook wel graag trouwens, rondo vindt ik inhoudelijk helemaal kut net zoals vtbl en studio voetbal.
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 16:27
Nou ja dan zijn we er, ieder zijn smaak en plezier toch ? Ik kijk u veel naar Jensen, tot nu toe wel leuk en spannend.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
woensdag 6 februari 2019 om 16:29
Best een naar mannetje die Jensen, maar hij stelt wel leuke kritische vragen. Heb vooral genoten van het stukje met Peter R de Vries.
Vind ik leuk
AFP +2007
woensdag 6 februari 2019 om 16:52
Jensen beweert niet rechts te zijn, maar is hij wel en het mag van mij. Als hij denkt niet politiek correct te hoeven zijn dan kan het, Nederland is een democratisch vrij land. Die aflevering met Wilders heb ik opgenomen en wil het graag zien.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 14:08
Theo de kampioen...
Vind ik leuk
Ikkuh +1353
woensdag 6 februari 2019 om 14:18
Blijkbaar moet het boekje verkocht worden en wordt er een relletje verzonnen voor kijkcijfers en boekjes verkoop, zo doorzichtig allemaal.
Vind ik leuk
Mari +11959
woensdag 6 februari 2019 om 14:25
Ik heb niets met deze jongen, maar de zin
""Gijp is Gijp en alles wat-ie zelf zegt vindt hij leuk. Wat iemand anders doet, dat vindt-ie niet zo leuk. Dat is een beetje het probleem",
die vind ik zo goed. Klopt helemaal.
Nu gaat Gijp zo snel mogelijk vriendjes proberen te worden.
Net als een poos geleden met Carlo Boshard.
Toen die hem nadeed wist ie niet hoe snel hij maatjes moest worden
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
woensdag 6 februari 2019 om 14:44
Hoe dingen verdraaid worden....
Gijp heeft geen kritiek op het boek, Gijp heeft kritiek op Janssen die het boek niet wil promoten.
Daar pakt ie namelijk indirect ook de schrijver mee.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1355
woensdag 6 februari 2019 om 14:52
Jeetje wat pakt hij hem terug zeg, als dat geen oorlog wordt....
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
woensdag 6 februari 2019 om 14:52
...
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 14:53]
Vind ik leuk
De Kleine +82
woensdag 6 februari 2019 om 15:02
Dat komt door de verschillende omroepen anders was het wel goed geweest
Vind ik leuk
ajaksiet +1083
woensdag 6 februari 2019 om 15:23
Gijp vindt alleen zichzelf geweldig. Theo heeft 100% gelijk!
Vind ik leuk
Ik zlatan +317
woensdag 6 februari 2019 om 15:23
Trieste boel dit
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 15:27
Ja prins pils is een beetje boos op Reneetje van Gup. Kunnen deze twee pipoos 🤡niet beter samen een pilsje 🍻 gaan pakken en vooral in de kroeg blijven zitten.
Vind ik leuk
keesje s +454
woensdag 6 februari 2019 om 15:39
Wat een kleuter die dikke speknek... Zal nooit kunnen tippen aan Gijp!! Flut programma waar ie in zit!!
Vind ik leuk
Bas Bus +136
woensdag 6 februari 2019 om 15:40
Dit is de eerste keer dat Janssen zelfs 2 keer in 2 zinnen iets zinvols zegt.
Idd, vd Gijp vind zichzelf erg leuk, wat reuze mee valt want het is allemaal erg voorspelbaar en het boek van vd Gijp slaat om met de woorden van vd Gijp te spreken: werkelijk heeeeeelemaal nergens op .....
Vind ik leuk
kees ee +795
woensdag 6 februari 2019 om 15:57
dat boek van gijp ga ik niet lezen, nee. daar staat toch niets in !?
Vind ik leuk
De Goffert +743
woensdag 6 februari 2019 om 16:07
Jansen heeft gewoon helemaal gelijk! Gijp denkt dat hij de vleesgeworden God van voetbal is en vindt zichzelf wel heel bijzonder goed🤮
Wat betreft Theo en zijn boek... ikzelf vind Theo nou niet bepaald een oud-speler waarvan je gaat klappetanden maar ik denk dat zijn leven best leuk geweest en nog steeds is om daar een boek over te schrijven. Theo heeft lekker geleefd als voetballer. Beetje drinken, roken en eten en toch kampioen van nederland geweest, bij Ajax gespeeld en een icoon in Arnhem.
Ik mag hem wel. Bij VTBL is het nog even wennen aan zijn nieuwen functie maar ik zal eerder naar VTBL schakelen dan nog naar VI, waar het iedere keer maar lullen over vroeger is en iedereen tegen zichzelf in het harnas jagen.
Vind ik leuk
Clown123 +566
woensdag 6 februari 2019 om 16:43
Is dit tegenwoordig ook al voetbalnieuws?
Vind ik leuk
klick +1178
woensdag 6 februari 2019 om 17:09
ik vind janssen wel prima, weer eens wat anders dan de satire van inside
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 17:42
Ach er moest natuurlijk een type Gijp naast Tam komen te zitten en daar zijn er niet veel van. Ze hadden ook Andy van der Meijde kunnen vragen. Gijp was leuk in de eerste vijf jaar VI. Daarna is z'n praatje wel uitgewerkt en eigenlijk had ie na die b urn out niet terug moeten keren. Theo Jansen is nu ook nog leuk maar ik ga er niet voor zitten. VTBL gaat wel over voetbal VI allang niet meer.
Vind ik leuk
Paul1982 +12023
woensdag 6 februari 2019 om 18:07
Ondertussen gedraagt Janssen zich net zo als Gijp. Ze hebben elkaars boeken niet gelezen maar kraken het wel af. Dus Janssen moet niet zeuren over hoe Gijp reageert, hij doet exact hetzelfde.
Vind ik leuk
Malaga036 +470
woensdag 6 februari 2019 om 18:12
Zei die met zn zatte kop..
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 21:10
Gijp heeft volgens mij juist reclame gemaakt voor t boek..
Vind ik leuk
frankn27 +5648
woensdag 6 februari 2019 om 22:26
Als je een boek uitbrengt moet je alles naar buiten brengen en de waarheid toch? Dus theo verkiest de centen boven zijn vrouw/huwelijk?
Vind ik leuk
Cor tas +0
woensdag 6 februari 2019 om 22:30
Grijp is een gefuseerde mongool met een spraak gebrek kon niet mee bij PSV en moest zijn Mercedes in ruilen voor een fiat panda en kraakt elke speler af alsof hij iets heeft gepresteerd een interland waar hij beter in is vrouwen mishandelen sukkel
Vind ik leuk
frankn27 +5648