'Mijlpaal voor Ajax: 67 duizend tickets verkocht voor Real Madrid-thuis'

'Mijlpaal voor Ajax: 67 duizend tickets verkocht voor Real Madrid-thuis'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 07:35vr 08-02-2019 om 07:35

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 09:02vr 08-02-2019 om 09:02

Ajax heeft voor de Champions League-clash met Real Madrid een recordaantal kaartjes verkocht, meldt De Telegraaf vrijdagochtend. Zowel de Johan Cruijff Arena als de Ziggo Dome is tot op de laatste plek uitverkocht.

In totaal zijn er 67 duizend tickets verkocht, een mijlpaal in de Ajax-geschiedenis. De Amsterdammers gaan op woensdag 13 februari spelen voor 53 duizend man, maar volgens De Telegraaf had men het stadion 'drie keer kunnen uitverkopen'.

Ajax heeft vanwege de enorme run op wedstrijdkaartjes besloten om een zogeheten 'viewing party' te organiseren in de nabijgelegen Ziggo Dome. Hier zal de wedstrijd op grote schermen te zien zijn, afgewisseld met optredens van dj's Sunnery James en Ryan Marciano, rapper Diggy Dex en zanger Peter Beense. Rafael van der Vaart, John Heitinga, Michael Reiziger en Sjaak Swart zullen hun licht laten schijnen op de Champions League-clash. Inmiddels zijn alle veertienduizend kaartjes over de toonbank gegaan.

Wanneer dit concept aanslaat, gaat Ajax vaker soortgelijke evenementen organiseren rondom Europese wedstrijden.

Poll

Wat wordt Ajax-Real woensdag?

(10385 stemmen)

Plaats een reactie

Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 07:41
67 duizend dat is ruim 2 keer het PSV stadion .
Zn evenement zal ook wel wat extra s opbrengen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:42
Dat klopt een nederlaag.
Vind ik leuk
Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 07:44
Kees biman
Europese nederlagen zijn jullie wel gewend in Eindhoven.
Als ik jullie was zal ik er patent op aanvragen.
Misschien verdienen jullie er dan nog iets op
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:45
Jullie doen voor ons niet onder . Een jaar CL makkelijke tegenstanders voor de rest ook weinig indrukwekkens laten zie sorry hoor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 08:39]
Vind ik leuk
Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 07:46
Ajax heeft meer Europees succes geboekt dan PSV ooit zal bereiken.
Wanneer was jullie laatste finale ?
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:48
De laatste van Ajax was ook niet om aan te zien ,het lachertje van de EL finale hahaha.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:05
Dat was niet eens een wedstrijd meer een formaliteit voor united
Vind ik leuk
RebelVox +9546
vrijdag 8 februari 2019 om 09:47
Ookal speelde Ajax niet zijn beste wedstrijd toen, ze stonden wel in de finale en nu staan ze weer verder dan dat amateur cluppie uit Eindhoven.
Kees Bman mag pas met een vingertje wijzen als ze zelf ook eens iets presteren.

Maar nee, die teren nu op een paar gestolen en gegeven kampioenschappen van de afgelopen jaren.
Heel zwak!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:53
Dus jullie denken dat als je van Feyenoord verliest met 6-2 dat je gaat winnen van Real??
Nou en dit jaar álweer geen kampioen, wéér geen feest in 020, wéér geen prijs, 3-0 verloren van ons mooie PSV. Het zijn wel donkere stille jaren daar in 020
Vind ik leuk
abraksas +1916
vrijdag 8 februari 2019 om 10:09
Dus jij denkt dat als je een uitstekend seizoen draait en dan ff 2 slechte wedstrijden speelt je er ineens geen reet meer van kunt?
Als Ajax zo door gaat als tegen Heerenveen en Feyenoord worden we finaal afgeschlacht, maar als we de draad weer oppakken ziet het er wel wat anders uit en zijn we weliswaar nog steeds niet de favoriet maar maken wel kans.

Maar daarvan afgezien, vertel jij me even waar hij gezegd heeft dat Ajax gaat winnen?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:20
die paar wedstrijden gaan ons wel kampioen maken ;)
Vind ik leuk
abraksas +1916
vrijdag 8 februari 2019 om 10:45
Ja, waarom zou je ook ingaan op het eigenlijke thema he? We hebben het hier over wedstrijden van Ajax ivm de wedstrijd tegen Real en ipv het daarover te hebben ga jij enkel ff vermelden dat jullie kampioen gaan worden? Ik zie al dat discusseren met jou vrij onzinnig is.

Trouwens, als PSV kampioen wordt dan dus niet omdat PSV zo goed is maar gewoon omdat Ajax een dipje heeft gehad tussendoor? Wel netjes van je dan, moet ik je wel laten.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:56
Abraksas, 10.45,

Dit is nou wat ik altijd geroepen had: minderwaardigheidscomplex t.o.v. de grote broer Ajax, waar ze zo tegen opkijken, dat als er met 3-0 van Ajax gewonnen werd (dat kan en dat mag), dit als het behalen van de CL wordt beschouwd. Behalve kampioen van de ED zijn, niet eens mogen deelnemen aan de EL, nou hoe diep kan je zinken als de kampioen van een land.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:13
dat is het verschil. PSV is ALTIJD goed en ajax niet.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:32
Toch vreemd dat de enige prijs die psv vaker heeft gewonnen de JC-schaal is.
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
vrijdag 8 februari 2019 om 22:44
Hey Eindhoven heeft de arrogantie eindelijk gevonden. Gelukkig maar. die Calimero waren we zo zat.
Vind ik leuk
Sluisje +985
vrijdag 8 februari 2019 om 18:48
En toen kreeg PSV het dipje, of een scheidsrechter die zomaar ineens tegen PSV fluit i.p.v. mee 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:29
Waar is de 3e ster dan?
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:52
PSV enz. 10.20 uur,

Oooeeffff, wat een hele grote mond, nu al.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:57]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:17
wéér geen kampioen, wéér geen prijs, wéér niet de beste, alwéér 1000 dagen niet bovenaan. Auauauau wat moeten ze daar in amsterdam toch pijn hebben
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:43
PSV enz. 11.17
Wéér geen winst op Emmen, hoor je dat ? Emmen, wat een kut ploeg.
Wéér geen winst op RKC, hoor je dat ?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:52
Wéér geen winst op Heracles, wéér geen winst op Heerenveen. Hoor je dat ook?
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:35
Goh toevallig geen Feyenoord noemen.. Heeft vast niets te maken met het feit dat Psv daar al 2x van heeft verloren dit seizoen.. zo voorspelbaar.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 15:46
PSV,
maar wel gelijke spelen tegen Heracles en Hveen die veel sterker dan Emmen zijn toch ? Emmen, degradatiekandidaat, Emmen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 21:57
En weer geen winst op Feijenoord. Van een zeer sterk Feijenoord.
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 00:49
En weer genieten vsn de wereldgoals van Jorgensen en Larson.....
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:38
Weer geen rekening betaald weer geen verwarmingen daar aan, weer geen Europees avontuur weer geen KNVB beker weer geen geld weer Nederlandse naam in Europa terschande zetten weer janken bij de scheids weer geen stadion uitbreiding weer geemente jullie zooi laten betalen, auauau PSV de beste auauau PSV is nog slechter dan Feyenoord auauau jullie komen nog in de Amsterdam auauau PSV houd het niet lang vol. RKC keuken divisie won zelfs van jullie beste jeugd als dat de nieuwe PSV moet worden dan is dat totaal een lachertje.
Vind ik leuk
Ove +1780
vrijdag 8 februari 2019 om 11:14
67.000 is dat zo bijzonder
Die zitten er straks in de nieuwe kuip,bij een reguliere competitie wedstrijd
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:54
Hahaha de "nieuwe" Kuip. Zeker als Excelsior op bezoek komt.
Vind ik leuk
Ove +1780
vrijdag 8 februari 2019 om 12:32
Inderdaad zeker
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 12:44
Hi Ove, ik en heel Nederland hoopt dat de "nieuwe" Kuip er komt EN dat dan Feyenoord beter gaat voetballen. Kindvall komt niet meer hoor.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:39
Voorlopig is dat alleen nog een luchtkasteel.
En tegen de tijd dat het er staat Ajax er met eigen geld iets tegenover kan zetten wat weer groter is.. die leningen die jullie daarvoor moeten aangaan daarentegen kunnen jullie nog wel eens opbreken.
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
vrijdag 8 februari 2019 om 22:45
laten we het hopen toch?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:13
Hahah de club heeft er financieel nog nooit zo goed voorgestaan. Deze club met de jeugdopleiding van Nederland gaat vanzelf weer prijzen pakken. Psv is nagenoeg weer failliet en zal snel weer terugzakken. Leven nu even boven hun stand omdat Ajax zich ook in Europa laat zien.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:23
zeggen jullie al jaren. ''In Europa''... tegen cluppies die zwaar in de crisis zaten/zitten. En wat leuk de groepsfase doorkomen en in de knock-out volledig worden afgeslacht. Dat was dan het ''hoogtepunt'' van het seizoen voor de a'dammers... hahahahahaha en wij vieren weer feest in mei!!! Met veel pilskes derbij!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:26
Hahah gij viert helemaal niks gek. 31-3 word een slachtpartij voor Psv. En dit blok met Utrecht, Heerenveen uit en Feyenoord thuis gaan jullie gewoon punten verspelen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:28
dat hoopt gij maar da gebeurt nie. Die schaal komt in mei gewoon voor naar de voetbalhoofdstad van Nederland en dat is Eindhoven.

En jullie zouden ook winnen bij ons is ook niet gebeurt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:38
Hahah de voetbalhoofdstad van Nederland. Doe eens normaal Eindhovens internetgekkie. Er is maar een club Ajax de allergrootste van ons land. 31-3 gaat arme Viergevertje en Schwaabie geslacht worden. 4-0 minimaal.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:40
al jaren ! En PSV-Ajax 3 x op een rij 3-0. En jullie waren er zó van overtuigt dat jullie zouden winnen en wéér lukte het niet. 31 maart zullen jullie weer niet winnen je gaat het zien.
Vind ik leuk
Chucky +865
zaterdag 9 februari 2019 om 22:21
Gewoon blijven doen...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:36
voetbal stad van Nederland, wat heb jij gerookt gloeilamp?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:04
wie is er landskampioen en wie staat er nu bovenaan? Juist, PSV EINDHOVUUH
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
vrijdag 8 februari 2019 om 10:30
je zet jezelf zo voor schut en andere psv supporters met dit minderwaardigsheidsxomplex.
beter negeer je dit soort vp nieuwsberichten als je niet nog lager wilt zakken qua imago.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:32
lager dan ajax supporters kan haast niet
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:39
Hoezo? drie keer 30 seconde schreeuwen boerruhh, boerruhh en voor de rest zijn ze stil tijdens een wedstrijd.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:41
hahahahaha dan heb je oordopjes in
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 16:47
En toch is het jou gelukt, hulde!
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:03
PSV 10.23,

Dankzij de afdankertjes als Viergever, Bergwijn, Dumfries, Rosario.... en trouwens de halve ED bestaat uit Ajax voetballers(-tjes), bewust door Ajax afgestaan (verkocht, verhuurd) zodat Ajax als beste club meer weerstand kan krijgen anders staat Ajax op éénzame hoogte i de ED en PSV ach leuke als decoratie. Het wordt dan "lonely at the top" voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:04]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:12
afdankertjes.... hahahahaa. Voor Berwijn, Dumfries en Rosario zou ajax een moord doen
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:21
Ik heb je zitten volgen dit artikel.
Je blaat alleen maar over PSV. Artikel gaat over de 67.000 kaartjes van Ajax. Ga lekker hier inhoudelijk op in, ipv te gillen en te schreeuwen.
Al wordt jouw club 10x kampioen, met dit gedrag ben je een eeuwige loser.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:22
hahaha jij bent een loser mij een beetje zitten stalken heb je geen leven ofzo?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:26
Ik lees het artikel. Als je op manneliefde zit te wachten, dan zijn daar vast wel andere sites voor ipv VP. Ik heb zeker geen interesse.

Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:30
blijkbaar heb je wel interesse je blijft maar op mij reageren. Maar maak je geen zorgen het is helaas voor jou niet wederzijds sorry neusje
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:21
Al door de puberteit heen dan?
Infantiel trolletje ?

Ga straks maar interessant over voetbal praten op je serieuze account . Ik hoop dat al je frustraties eruit zijn en fijne avond nog!
Vind ik leuk
Sluisje +985
vrijdag 8 februari 2019 om 18:57
En toen kwam je moeder naar beneden om je op je potje te zetten....
Vast bang dat je weer in de keuken zou pissen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:51
Dumfries 🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Sluisje +985
vrijdag 8 februari 2019 om 18:55
Bergwijn prima voetballer, maar Downfries en Rosario.... wederom afbraakvoetballers..
Vind ik leuk
Sluisje +985
vrijdag 8 februari 2019 om 18:53
en toen verspeelde PSV ineens een keer punten en ziet de wereld er weer anders uit.
Pilsjes moet je 16 voor zijn, is overigens niet echt goed voor je, zeker niet als je het met 1 hersencel moet doen.
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 00:54
Psv is ANONIEM en heeft vol jaloezie het nakijken.
Mag niet eens meedoen met de grote jongens.
Ha ha ha.
Lekker thuis bljjven veel extra trainen, misschien misschien wordt het nog een poultje EL.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:39
En weer veel rellen want ze slaan daar elkaar in mekaar en weer gaan ze Europa in en janken dan weer over tegenstanders die maatje te groot zijn terwijl barca ook niet in vorm was en Tottenham ook niet maar oké wij hebben vaak zat grote tegenstanders gehad en we speelde onze eigen spel en deden het goed jullie spel is beton en loeren op counters juppie ook al krijg PSV paar kleintjes uit België Duitsland Spanje enzo voort nog komen ze niet hoger dan plek 4 dus word kampioen sla je eigen mensen weer nockout ga Europa in en maak ons naam weer terschande want daar is PSV alleen goed in waar staat dat PSV eigenlijk in Europa op ranglijst juist ja hoeveel breken er echt door aangezien depay ook al mislukt is hahaha.
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
zaterdag 9 februari 2019 om 12:11
PSV failliet? Wat een flauwekul.
Vind ik leuk
Gerro +8520
vrijdag 8 februari 2019 om 10:17
Zou je naam veranderen in de 1 na beste van nederland want om de beste te worden moeten jullie de komende 10 jaar kampioen worden en 2 keer wereldkampioen driemaal de CL winnen en de supercup winnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:17]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:19
ahahahaha zeggen jullie al 5 jaar
Vind ik leuk
Gerro +8520
vrijdag 8 februari 2019 om 13:32
Nee dat zeggen we al een jaartje of 30
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:34
we leven in het nu in de 21ste eeuw. Niet meer in de middeleeuwen
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:45
Dat zeggen "we" al sinds 1913..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:32
Het feit dat je al 020 schrijft, betekent dat je tegen Ajax opkijkt hè. Anders zeg je toch gewoon Amsterdam. Of verwijs je soms naar die 2 zielige sterretjes op jullie shirt?
Hoe dan ook, Ajax is in alles groter, of je het nu wil zien of niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:35
hahahahahahaha ajax groter? Misschien in de tijd dat we nog met paard en wagen reden en elkaar brieven schreven.... neenee tegenwoordig is er maar 1 de grootste en dat zijn wij!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:36
Zeker, vooral dat enorme stadion! Dream on!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:37
wij hebben een mooi, sfeervol stadion beter dan zo'n stil donker spookhuis.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:07
PSV 10.37,

Vandaar dat ik nu al de angst in je broek ruik, vanwege dat spookhuis natuurlijk. Ben jij er ook op 31.3 ? Zwaai met een PSV-vlaggetje met je naam er op dan kunnen we zien hoe leip jij er uit ziet.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:14
top, ik ben er zeker bij om mee te zingen met HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMM
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:48
PSV hoor je alleen als ze voor staan, dus wat praat jij nou kereltje?, als ze gelijk staan of achter hoor je fluit concerten van hier naar China noem je dat sfeer?, leuk sfeer dan als fluit partijken ook al sfeer moet zijn, en die koekjes trommel weet niet wat voetbal is hij probeert elke wedstrijd te date met de 4e man hahaha lampie doe het licht is uit kun je verder dromen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:51
Wie heeft de meeste prijzen, en presteerde altijd beter in Europa? Noudan
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:31
presteerDE juist. En meeste prijzen heeft PSV tegenwoordig. Niet terugwijzen naar de prehistorie
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:46
Presteert* ajax haalt de meeste coefficientenpunten van heel Nederland, dus... En de club met de meeste prijzen is de grootste club. Als Barcelona 50 prijzen zou hebben en real Madrid 10,en real Madrid wint 5 jaar lang meer prijzen is barca alsnog de grootste club, want zehebben een rijkere historie. Je kunt niet in een paar jaar van subtopper naar topper gaan, dus ook niet van redelijk groot naar grootste..
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:52
Ook nu is psv weer nog ver onder Ajax terug te vinden. Nummer 24 Ajax tegen nummer 40 psv, je snapt er weinig van.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:04
tja met zulke makkelijke tegenstanders stond PSV allang boven ajax
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 16:00
Uiteraard, vandaar dat de laatste psv finale in 1988 was.. heb jij zelf vast niet gezien, anders wist je wel beter als die naam te kiezen.
Vind ik leuk
arie57 +10
vrijdag 8 februari 2019 om 11:00
In Eindhoven rijdt de burgemeester nog op het varken in die tijd leven jullie
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:36
Groter stadion, meer seizoenskaarten, grotere achterban, meer sponsors, veel meer prijzen, meer bekendheid in het buitenland. Enz enz en ja PSV staat eerste, gefeliciteerd daarmee. Vorig hadden die Feyenoorders allemaal een grote bek, en nu die Brabanders. Maar Ajax zal altijd e grootse zijn, dat is een feit
Fijne dag nog.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:38
vroeger ja, tegenwoordig zijn wij de grootste. 90% zijn succesupporters van jullie. Wordt eerst maar eens een keer na jaren kampioen dan praten we verder. Nu staan jullie dik onder PSV en dat is een feit.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:48
Dus op alle aspecten is ajx nog groter dan psv, behalve op prijzen van deze 5 jaar. Dus alleen daarom is psv de grootste? Haha droom verder.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:12
Je spreekt jezelf graag tegen zie ik.. geen succes en toch succes supporters..
En probeer je ons hiermee nou duidelijk te maken dat er zelfs bij succes eigenlijk niemand met psv geassocieerd wil worden, goed verhaal.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:47
De grootste in schuurfeesten... 35 duizend man.. hahaha
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:51
PSV enz. 9.53,

De nabije toekomst zal het leren.
Of PSV kampioen wordt, het enige wat ze nog kunnen winnen en hoe daarna PSV in de CL gaat presteren. Mijn Ajaxmaatjes en ik, wij gaan ons nu al verheugen op de misperen van jullie "mooie" PSV.
Het wordt weer uitlachen geblazen bij ons Ajacieden. PSV zal weer bewijzen net weer niet te zijn voor de grote jongens competities.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:28
Hoogmoed komt voor de val, als je blij bent met alleen een kampioenschap, Ajax gaat volgend jaar weer de CL in dan word t gapende gat alleen maar groter, we spreken elkaar wel over een paar jaar wanneer Ajax de ED gaat domineren en een plekje in de EU'se subtop veroverd!
Vind ik leuk
74ratje +540
vrijdag 8 februari 2019 om 10:19
Kampioenschap is Kampioenschap. En je moet je schamen, dat je onde dat amateur cluppie staat.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:10
74ratje,

Een kampioenschap is o.a. een paspoort voor deelname aan de CL. Presteer dan ook wat in Europa PSV. Nu maken jullie je echt belachelijk in Europa. De groeten en sterkte toegewenst.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:15
We kunnen jou beter sterkte toewensen met alweer geen kampioen te zijn en weer de voorrondes moeten spelen... het is maar de vraag of jullie die voorrondes ook doorkomen.
Vind ik leuk
joodje007 +46
vrijdag 8 februari 2019 om 12:39
Dan kunnen we jullie ook succes wensen want de kampioen speelt ook voorondes haha
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:32
Dat een psv'er angst heeft voor de CL voorrondes bewijst de geschiedenis al.. daar hoef jij hier niet de nadruk op te leggen, hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Haat aan ons maar wel je elftal onder exs ajacieden hahaha.
Vind ik leuk
UpOne +1058
vrijdag 8 februari 2019 om 12:09
Wel triest hoor, dat je je op deze manier moet laten kennen. De amateurs uit Eindhoven die 2x achter elkaar 3-0 van Ajax winnen, ja.. wat moet ik daar nog op zeggen.

Vergeet 3 jaar geleden de wedstrijden tegen Atletico Madrid niet, wat presteerde Ajax destijds?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
krul +261
zaterdag 9 februari 2019 om 07:29
dat bijelkaaar gekochte clubje en spelers die door hun eige media woden gehyped je moet er maar trots op zijn om een false jood te zijn L
Vind ik leuk
plein19 +2885
vrijdag 8 februari 2019 om 08:41
Wanneer was jullie laatste finale?
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:40
en jullie laatste europese of landelijke prijs?
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:11
Jollyrogers 9.40 uur,
Onze landelijke prijzen waren er 4 (Frank de Boer), voordat jullie samen met Feyenoord eindelijk eens aan de beurt kwamen en wat hebben jullie daarna gepresteerd dan ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:12]
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:16
het waren er meer, maar dat maakt niet uit. ik blijf ook niet in het verleden hangen, zoals
- eerste ec1,
- eerste wereldbeker,
- eerste gouden kampioensschaal,
- eerste gouden knvb-beker,
- eerste jc-schaal,
- eerste gouden jc-schaal,
dat zou flauw zijn ;)

maar wat we daarna gepresteerd hebben? 1 knvb-beker en 2x jc-schaal en jullie?
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:46
Jollyrogers 11.16uur,
het verleden en de historie bepalen de waarde van een club, niet de alleen laatste kampioenschappen.. Om maar te zwijgen, de stuiptrekkingen van PSV in Europa.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:54
prima. dan is jouw ajax superieur, veel beter dan de rest, veel mooier en sterker. veel meer glorie, veel meer uitstraling, wat zijn jullie toch een mooie warme club!
Vind ik leuk
UpOne +1058
vrijdag 8 februari 2019 om 12:13
Ik hoorde deze week de Rekordkampioen zeggen dat 8e finale ook een prijs is, dan weet je in ieder geval hoe het gesteld is met de Ajax ''supporters''
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 12:22
hahaha
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:36
1996 en toen waren wij de beste, de beste van Amsterdam, Rotterdam, de gehele wereld! En jullie?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:42
31 jaar geleden voor psv
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:05
Vorige jaar thuis tegen Ajax.
Vind ik leuk
pietprecies +10564
vrijdag 8 februari 2019 om 10:25
Zoals altijd is men in Eindhoven vooral met Ajax bezig
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:30
klopt Cheerio cheerio cheerio in eindhoven zingen we zooo, ajax moet dood en az moet kapot en zondag dan skuppen we feyenoord verot.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:39
Wat een praatjes na 1 kampioenschap.. het seizoen daarvoor stond je als derde nog gewoon onder Ajax en Feyenoord.
Doe je jezelf nou serieus als 2-jarige voor door zelfs dit stukje "geschiedenis" te negeren?!
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:21
Piet Precies 19,25 uur,

Ze kijken echt op tegen hun grote broer Ajax.
Ze proberen Ajax na te bootsen, mislukt.
Ze proberen Ajax in alle opzichten te overtreffen, mislukt, ondanks hun afdankertjes.
PSV blijft gewoon een regionale grootheid met Willem II, NAC, FC Eindhoven, RKC, Top Oss, meer ook niet. En maar schoppen tegen grote broer Ajax, maar als er wat gebeurt in Amsterdam zoals Ajax-Real dan pakken ze de trein om incognito mee te gluren naar de verrichtingen van Ajax, ha ha ha.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:15
Brabander24, 10.05 uur,

Is dit alles ? Het minderwaardigheidscomplex is er weer hoor, ha ha ha eens wat winnen "thuis" van de grote broer Ajax en ja hoor dat wordt gevierd alsof het een feestdag is, treurig.....en bekrompen zielig.
Maar wees niet ongerust, vanaf nu gaat alles veranderen met jullie kampioenschappen, let maar op.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:23]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:24
Mooi verhaal.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 15:44
Dank voor je oprechte waardering. je krijgt als extra een like van mij.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:54
Maar we stonden daar wel. Ben met je eens dat we daar heel weinig te vertellen hadden.
Vind ik leuk
JCJWZ +14544
vrijdag 8 februari 2019 om 09:20
Er was maar club met een mazzel loting en dat was Psv toen ze overwinterde tegen Cska en Wolfsburg. Ajax loot nooit makkelijk en was vaak zat dichtbij. Bayern en Benfica zouden net als Tottenham en Barca over Psv heen walsen, jullie konden niet eens van dat armzalige inter winnen waar hebben we het over.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:41
sjonge, waarom altijd dat calimero-gedrag. zij dit, zij dat! iedereen heeft wel eens geluk en pech met loting, dat zij zo, maar zeik er niet zo over man!
Vind ik leuk
Visser89 +78
vrijdag 8 februari 2019 om 09:57
PSV heeft ondanks hun zware loting wel onwijs hard gevochten. waren mooie wedstrijden om te zien, helaas hadden zij een poule waarin het op voorhand onmogelijk leek maar in de wedstrijden zelf had ik het idee dat ze konden winnen..

Ajax daarentegen had met Bayern een ongelooflijk sterke tegenstander op papier en niemand had verwacht dat we punten zouden pakken.. Benfica daarentegen was daarentegen wel iets waar we van af konden pakken.. en de laatste wisten we eigenlijk wel zeker, dat moest!..

soms heb je geluk en soms wat pech.. PSV had met 1 zwakkere tegenstander in de poule gewoon nog europees gespeeld, helaas hadden zij 3 topteams..
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:59
precies, dat dus! in de poule van psv had ajax wrs ook minder punten gepakt
Vind ik leuk
Visser89 +78
vrijdag 8 februari 2019 om 11:02
in de poule van psv was ajax denk ik de europa leauge in gegaan.. puur omdat ik vind dat ajax een betere selectie heb. maar CL over wintering.. nee, Spurs en Barca blijven hoe dan ook absolute top
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:30
Jollyrogers 9.59
Ben je waarzegger of zo ?
Je opmerking is net zo belachelijk als ik zou zeggen dat jullie in de poule van Ajax weer laatste zouden worden, zelfs tegen een AEK zouden jullie het niet makkelijk krijgen.
PSV is er nog lang niet.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:36
zo belachelijk vind ik m anders niet:
ik zeg WRS (= waarschijnlijk). ajax pakte in zijn eigen poule 12 punten. dan zeg ik toch niets geks als ik denk dat het waarschijnlijk is dat ajax in een poule met inter milan, spurs en barcelona geen 12 punten pakt??
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:41
Jollyrogers 11.36,
Ajax zou Inter en Tottenham zeker flink partij gegeven hebben en Barca minstens 1 gelijkspel, ben van overtuigd.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:44
maar dat heeft psv toch ook gedaan? 2x gelijkspel tegen spurs, thuis inter pech gehad, dus ja..... met een beetje geluk had psv meer punten gepakt. met een beetje minder geluk verliest ajax tegen benfica-uit en scoort mazroui niet in de laatste minuut en t perspectief is totaal anders.
doe nou dus niet alsof ajax in alles superieur is en psv helemaal niets. geluksfactor heeft ook een grote rol gespeeld
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:53
Jollyroger 11.44,
Inter thuis geen pech, maar professionele aanpak van Inter nb uit box 4.
Geluk moet je afdwingen en maar niet er om heen zeuren en excuseren.
Benfica uit was een stomme blackout van Onana, niet van Ajax als ploeg. Onana mag van mij snel vervangen worden. En doelpunt van mazraoui is een doelpunt en die telt en PSV had in de ED zo veel van die omstreden doelpunten....
Ik doe niet als of Ajax superieurder is dan PSV, maar alles wijst er op: Ajax heeft veel begeerde spelers, Ajax bij de laatste 16, Ajax heeft een veel grotere marktwaarde dan PSV, Ajax verkoopt 67.000 tickets en wat heeft PSV nu nog ? Verheugen op de Platte Kar, dat mag van mij en no vele jaren ook, maar laat ons voetballiefhebbers dan ook genieten van prestaties in Europa, hier heb ik iets op PSV tegen.
Te groot voor de ED m.u.v. Ajax en Feyenoord, maar veel te klein in Europa. Elk seizoen maar weer.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:57
nope.... de definitie van geluk is je ook al ontgaan. jammer. dat dwing je niet af, dat overkomt je.
als bij inter thuis, bij 1-0, de keeper wel de rode kaart krijgt, is de wedstrijd gespeeld.
maar weet je.... ik sluit me aan bij mn vorige reactie: geniet maar fijn van je mooie warme club

Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:21
Mag ik die gedachten gang op mijn beurt vreemd vinden?
Ik bedoel maar te zeggen dat het natuurlijk niet voor niets een diepte record is en dat Ajax wel zwaardere poules is tegen gekomen.
Als je dat meeneemt kom ik namelijk niet tot de conclusie die jij als vanzelfsprekend verkondigd.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:28
Visser89, dan is PSV totaal ongeschikt voor deelname aan de CL, als je wat wilt bereiken en dit geldt ook voor buiten het voetballen, dan moet je gewoon beter zijn en kunnen zo niet afdruipen, trouwens zelfs een deelname aan de EL kon PSV niet eens bewerkstelligen. PSV is er nog lang niet. Nog heel lang niet. Evt. in de komende CL zal PSV het weer zwaar krijgen, zelfs tegen "zwakkere" tegenstanders.
Vind ik leuk
Visser89 +78
vrijdag 8 februari 2019 om 12:44
Volgens mij heeft ajax de afgelopen jaren ook weinig te zoeken gehad in de CL... word beetje moe van dat calimero gezeik hier.. zo druk met het afgeven naar andere clubs... PSV heeft dit jaar een hele zware poule gehad en daar mee pech... als PSV in de poule van Ajax had gezeten en niet door was gegaan in de EL of CL dan was het een probleem geweest.. nu hebben ze gewoon hard gevochten maar was het niet goed genoeg... maar er zijn grotere clubs die de CL niet hebben gehaald... zijn die ook allemaal ongeschikt ineens? onzin
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 14:51

Visser89, 12.44

Dat is nou de makke van jullie PSV-supporters. Jullie nemen Ajax's-prestaties de maat pas van de afgelopen jaren. Natuurlijk PSV was 3 keer kampioen en Feyenoord 1 keer kampioen geweest. Maar daarvoor was Ajax toch tot 4x toe alleenheerser in de ED geweest en PSV was toen in een voor PSV dramatische financiële crisis geraakt. En ook op het sportieve vlak: zelfs Hiddink moest er aan te pas komen om Cocu er bij te helpen.
Die zogenaamde zware poule van PSV dat voortdurend over gejank,
dat is nou Calimerogedrag en dat bevestigt jij en je mede supporters ten volle uit. En vooral die aannames van als PSV in de poule van Ajax ingedeeld was, als als als......, als ik me met een ontbloot lijf in de openbare ruimte begeef dan word ik opgebracht....als ik de poep van mijn hond niet opruim dan krijg ik 90 euro boete...als als als.
Wat wilde PSV dan ? In de poule van Ajax of een andere poule ingedeeld worden en denken dat ze 1e, 2e of 3e worden met dat voorspelbare voetbal van hen ? Kom nou, ga nou weg. Ook in de andere poules zou PSV het zwaar gekregen hebben. Ja er zijn inderdaad grotere clubs die de CL niet hebben gehaald......Nou kan je dan nagaan hoe goed Ajax is notabene als 2e met 3 voorronden vooraf en nu bij de laatste 16 terechtkomen en hoe goed en beter Ajax dan die grotere clubs is. Je bevestigt dus zelf hoe goed Ajax is met je opmerking. Graag meer respect an voor de Nederlandse club uit Amsterdam. Omgekeerd zullen wij het ook bij PSV doen, maar ja die slechte internationale prestaties hè ?

We moeten een vergelijking met de prestaties van Ajax tot PSV over de hele historie maken, nou dan kan PSV er nog een poepje aan ruiken.

Simpele statistiek:
Ajax 4 maal EuropaCup1/CL gewonnen
PSV slechts 1
Ajax 33 x kampioen van Nederland en nog meer andere bekers
PSV 24 x
Ajax 3 sterren
PSV 2 sterren, dus waar praten wij over en ik kan de historie nier verbloemen.
Ajax is tot nu toe de meest aansprekende en in de belangstelling zijnde en de meest gewaardeerde ploeg van Nederland. Klaar. Ajax= 5 miljoen volgers en PSV....??? Van mij mag PSV weer kampioen worden, aar dan daarna goed presteren en niet steeds jammeren over de zware indeling. Als je wat wilt bereiken dan ga je er voor en tot je capacitei het je toestaat en helaas is die capaciteit....uit Europa...uit de Beker....in eigen stadion de JHC schaal van PSV verloren....om over de rest maar te zwijgen.
En goedemiddag toegewenst.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 17:39
PSV VIJF PUNTEN LOS WAAR PRATEN WE OVER AFPtje.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 18:11
Als je NU al blij bent met 5 punten voorsprong dan ben je heel erg weinig gewend. Afgezien van het feit dat die 5 punten al bijna weg zijn en misschien weer verdwijnen mogen jullie van mij kampioen worden. Jullie worden dan kampioen op de ED en meer niet, laat je club wat presteren Keesiethe.
Daaaar praten we over.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 18:17
Zit dan niet te provoceren met je onzin,denk je echt dat er mensen buiten de ajaxcieden zijn die dit lezen wees eens eerlijk denk je dat echt.
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 19:15
Wat bedoel je met provoceren dan, kom met bewijs en leg het me uit, doe jij a.u.b. niet zo overspannen, ik reageer op een Ajax topic, wees rationeel en jouw onzin is mijn onzin.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:42
Blijft een diepte record.
Als je op CL-niveau wil mee doen kun je het niet goed noemen als je 3x een voorsprong weggeeft.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 20:24
Kun je juist dit niet beter aan de onzinnige psv'ers hierboven vragen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:43
Dat was een absolute Disney loting. Manchester op zijn slechts, Wolfsburg is een middenklasser en CSK tja waren ook slecht.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:01
Zegt de naam Rapid Wien je iets?

Zegt de naam Rostov je iets?

Zegt de naam Nice je iets?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:04]
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 10:17
rosenborg..
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:32
Nee wel Osiek, RKC en Willem 2.
Vind ik leuk
TheManager +644
vrijdag 8 februari 2019 om 09:51
Leuk hoor dat bashen, maar Ajax heeft het Nederlandse voetbal wel een dienst bewezen door Europees een aantal keer belangrijke punten binnen te slepen en te tonen dat wij hier in Nederland op zijn tijd meer dan prima kunnen voetballen. Daar proviteren andere clubs ook van. Dus ook jouw clubje Kees.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:21
Dat was niet de vraag en dan kan je wel zo een stumperachtig antwoord verwachten.
Vind ik leuk
pietprecies +10564
vrijdag 8 februari 2019 om 10:24
Tja een finale onthoud men wel, een voorronde tegen Osijek echter...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:45
Want 2-0 verliezen van united is een schande?
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:46
Kees, je vergeet te vermelden dat andere grote ploegen de finale niet bereikt hadden en Ajax wel ook mede dankzij de nu bij jullie spelende Viergever. Waar was PSV Europees op dat moment ?
Het lachertje van de finale vind ik beledigend. ManU is de miljoenenploeg en een incomplete en onervaren Ajax verloor met maar 2-0, ondanks de toptrainer Bosz die het afgelopen weekend met Bayer, Bayern München in de Bundesliga versloeg.
Dus wat minder subjectiviteit is welkom Kees.
Dit mag ik van jou wel verwachten. Naast dhr Wobo en Stratum behoor jij tot de normale reageerders hier bij VP.
Vind ik leuk
voebtalie +1365
vrijdag 8 februari 2019 om 11:08
Dat is geen antwoord op zijn vraag.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 14:28
Lach het maar weg.. De vraag beantwoorden durf je kennelijk niet.
Vind ik leuk
Sluisje +985
vrijdag 8 februari 2019 om 18:46
Haha en jullie het lachertje van de groepsfase......😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:30
PSV haalt het bij lange na niet dus dat is nog lachwekkender
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
vrijdag 8 februari 2019 om 22:43
hahahaha
Vind ik leuk
Mari +11958
zaterdag 9 februari 2019 om 16:24
Te vergelijken met de wedstrijden van PSV dit jaar in de CL?
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 07:49
Mr bien laat gaan die Kees Bman..
Vind ik leuk
Senn +8116
vrijdag 8 februari 2019 om 07:54
Pimman, jij ziet dat je collega ajacied begint met zuigen.waarom zeg je daar niets van?
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 07:57
Senn met je eens..Als je dat überhaupt wil doen, doe het dan met een knipoog ;)
Vind ik leuk
Groen +2411
vrijdag 8 februari 2019 om 09:41
Yep. Mr Bien maakt zichzelf een beetje belachelijk. Blijkbaar is hij niet in staat om zijn supporterschap te definiëren zonder PSV erbij te halen...
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 08:00
En oh ja ik heb hier geen collega-Ajacieden. Wél bij mij op de werkvloer zélfs collega's waar ik een goed contact mee heb die "helaas" voor de "verkeerde" clubs zijn ;)
Vind ik leuk
Stranger +6306
vrijdag 8 februari 2019 om 09:38
Misschien denken die wel hetzelfde😂
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 15:40
😉👍
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:11
verkeerde clubs, doe me een lol. en ga in een theater werken.
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 15:32
Doe mij een lol en laat mij dat zelf bepalen..Vuilnisman kan deze zak óók mee?! ;)
Vind ik leuk
RenW +3439
vrijdag 8 februari 2019 om 10:24
Nee dat was onze Kees weer die begint met zuigen!
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:33
SENN,
Nou zodra er een topic over alleen Ajax is dan beginnen de beroepszeikerds van PSV weer op appel te verschijnen. Wel objectief en realistisch blijven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
Senn +8116
vrijdag 8 februari 2019 om 12:18
Volgens mij begint een ajacied over psv.
Dus wat is je punt?
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 15:01
Ach laat maar, totaal oninteressant die gasten van PSV.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
vrijdag 8 februari 2019 om 09:22
Zielig persoon dat man zie hem elke x op Ajax topics Ajax vet afzeiken slaat nergens op
Vind ik leuk
Psv oss +67
vrijdag 8 februari 2019 om 07:58
Een duimpje voor je zielige reactie
Vind ik leuk
Psv oss +67
vrijdag 8 februari 2019 om 08:11
Was toch om te gieren die finale tegen een 3 elftal spelen en compleet afgaan
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 08:40
Mag je niet zeggen nu maak je de ajaxcieden boos.
Vind ik leuk
Psv oss +67
vrijdag 8 februari 2019 om 08:44
Dat is dan jammer kees
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:56
Word niet boos hoor. Maar we stonden er wel. Jij hebt gelijk als het gaat over de partij zelf. Daar hadden we helemaal niets in te brengen.
Vind ik leuk
pico323 +7350
vrijdag 8 februari 2019 om 09:01
triest die psv aanhangers jaloezie ten top. hou het bij je eigen club en ga niet zeiken op het succes van ajax. we mogen blij zijn dat een club zover komt. geeft het nederlands voetbal wat meer aanzien
Vind ik leuk
JCJWZ +14544
vrijdag 8 februari 2019 om 09:23
Wat een naar volk zijn jullie toch. Er is maar 1 club die Europees nog meedoet en voor NL de punten pakt en dan nog afgeven omdat je zo'n jaloerse calimero bent. Ik ben blij dat Ajax finales haalt en het NL voetbal op de kaart zet. Niet gaan janken als niemand in Europa Psv kent en alleen maar Ajax want dat komt dus precies hierdoor.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:43
lees je eerste reactie nog eens en daarna de rest van het stuk.
iets met 'wie de schoen past.....'.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:45
Niet boos, lachwekkend. Jullie boertjes worden jaar in jaar uit gezien als het lachtertje van Europa. Geen enkele club Europees neemt jullie serieus.
Vind ik leuk
Elohim +853
vrijdag 8 februari 2019 om 21:12
Het zo verdraaien van de geschiedenis, zou iedereen tot een tegen reactie horen te bewegen.
Vind ik leuk
Olfie +5576
vrijdag 8 februari 2019 om 09:10
Tegen een 3 elftal?
Vind ik leuk
Groen +2411
vrijdag 8 februari 2019 om 09:47
Ja hij plakt overal een 3 tussen. Soort Gilles de la Tourette maar dan anders. Kortsluiting, triest verhaal. Hij ziet ook overal 3 sterren en praat alleen nog maar over Ajax ;)
Vind ik leuk
RenW +3439
vrijdag 8 februari 2019 om 10:26
3 is een obsessie 33
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:44
Waar haal jij als arrogant boertje het lef vandaan. Psv word jaar in jaar uit gezien als het lachtertje van Europa. Niemand neemt ze ooit serieus. Psv heeft ook echt zijn laatste finale gespeeld 31 jaar geleden. Dit betekend dat meerdere generaties calimeros uit EIndhoven nooit dit hebben meegemaakt.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 10:00
Dus omdat Ajax toevallig laatst een Europese finale heeft gespeeld is dat ineens weer een prijs? Ik weet nog dat toen Feyenoord zo lang op het kampioenschap moest wachten, dat de Feyenoord supporters het toen hadden over de winst in de el. Maar dat telde toen niet volgens de Ajax supporters 😉
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 11:39
Frank0770,
zeur niet zo, als PSV DE topclub van Nederland is dan moeten ze wel wat laten zien....Europees. In de ED winnen van zwakkere clubs is niet veel.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 13:08
Als PSV de topclub is van Nederland, moeten ze het laten zien in Europa. Oké, dat is de meest kromme redenering die ik ooit heb gehoord. Volgens mij spelen we in de Nederlandse competitie 34 wedstrijden tegen allemaal dezelfde tegenstanders. Degene die daarin de meeste punten haalt is de kampioen, en dus de beste van Nederland. Maar omdat Ajax toevallig nu beter presteert in Europa, gaan we ineens die 6 wedstrijden tegen compleet verschillende tegenstander gebruiken als graadmeter voor wie de beste club van Nederland is? Hoop niet dat dit een serieuze opmerking is van jou toch 😂
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 15:00
Frank 070 13.08

Ja dat doen we zo. Het zelfde zouden jullie (PSV) het ook zo benoemd en gezien hebben als het omgekeerd is . Maar helaas is het niet zo, jammer voor jullie.
Kampioen zijn van tegenstanders in de ED die met grote afstand zwakker is is qua punten wel goed en de beste van de ED, maar ik denk niet dat je het wilt beseffen, maar Internationale prestaties leveren meer op qua status, aanzien en waardering. Kijk nu hoe anoniem PSV in Europa is. Over de hele breedte is Ajax gewoon de betere ploeg, beter dan PSV. Ajax is financieel veel heel veel meer sterker dan PSV toch ?Jij denkt toch niet dat alleen Amsterdam en omgeving 67.000 tickets koopt ? Er komen ook veel zogenaamde Ajaxhaters en erg veel uit de provincies, dus de rest van Nederland. Ajax is nou de meest gehate en de meest geliefde ploeg van Nederland. Simpel.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 18:14
Klopt, Ajax is ook de grootste club van Nederland. Qua prijzen, supporters, en inkomsten. Dat zijn ook feiten die ik niet zal betwisten. Des te mooier als de underdog het weer eens beter doet. Het nadeel van de grootste club is alleen jammer genoeg ook heel veel succes supporters. Hoog van de toren blazen wanneer je club succesvol is. En wanneer je club het niet goed doet, ach dan is het voetbal slechts bijzaak. Mooi voorbeeld was na de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Degene met de grootste mond waren toevallig allemaal even een weekje afwezig hier. Van die teletekst supporters die nog nooit een stadion vanbinnen hebben gezien. Maar wanneer Ajax het goed doet gelijk teksten gaan lopen roepen als wzawzdb. En wanneer ze geen succes hebben terugvallen op, wij hebben een grotere prijzenkast. Wij hebben meer supporters. Wij hebben meer geld. Ieder zijn ding, maar ik heb heel weinig op met dat soort personen. Geef mij maar een iets kleinere groep echte supporters. Maar ieder zo zijn voorkeur natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:25]
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 19:21
Hi Frank070, je reactie komt eerlijk over. Maar ik behoor niet tot die groep Ajax "supporters" die jij beschrijft hoor, trouwens onder de PSV-supporters zijn er ook wel het soor dat jij beschrijft. Weet je wat het is. Ik zou 2 dingen doen: 1. niet reageren op die onzinreacties van PSV-supporters of wel reageren. Soms kan ik vanuit mijn rechtvaardigheidsgevoel het niet laten om wel te reageren en dan krijg ik dan veel bagger over me heen. Ik zelf ben al heel lang Ajax-supporter en behoor niet tot die schreeuwende hooligans, ook in de Arena houden mijn matjes en ik ons normaal, natuurlijk wel met een gezonde spanning.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 19:46
Ik zeg ook niet dat jij tot die groep behoord. En ik zeg ook niet dat ze er bij ons niet tussen zitten. Het enige wat ik aangeef is dat ik met dat soort (supporters) weinig op heb. Dat heb ik ook niet met die PSV trollen die hier aanwezig zijn. Het is alleen inherent aan de grootste club zijn, dat je ook een heel groot deel van dat soort supporters hebt. Denk dat we hier allemaal wel eens reageren vanuit emotie, is ook niks mis mee. Vind het altijd leuk om op een fatsoenlijke te discussiëren met supporters van een andere club. Omdat we beide een andere kijk hebben op elkaars club. En wat plagen over en weer vind ik ook prima. Maar ik probeer me wel altijd aan de feiten te houden. Daarom mijn reactie. PSV is 2 jaar op rij kampioen, en staan op het moment van schrijven ook 5 punten los. Dus in mijn ogen is PSV dan op dit moment feitelijk de beste club in de Nederlandse competitie. Ajax heeft het beter gedaan dan PSV dit seizoen in de cl. Dus Ajax is voor mij dit jaar de best presterende Nederlandse club in Europa. Zo simpel is het. Kan alleen niet zo goed tegen dat gedraai. Als Ajax kampioen is schreeuwen ze van de daken wij zijn kampioen. Als PSV kampioen is, stelt het kampioenschap niks voor. Maar is het pas een prestatie wanneer je in een Europese finale hebt gestaan. Omdat Ajax dat toevallig voor het eerst in 20 jaar heeft gepresteerd. (Wil hiermee die prestatie niet naar beneden praten, is gewoon een mooie prestatie). Maar ik kan me nog goed de tijd onder de boer voor de geest halen. Toen werd Ajax 4x achter elkaar kampioen. Toen was het alleen het kampioenschap wat belangrijk was. De Feyenoord supporteren werden met de grond gelijk gemaakt. En wanneer zei begonnen over het feit dat Feyenoord de laatste club was met een Europese prijs. Dan werd die el beker afgedaan als een poedelprijsje, en was het alleen belangrijk dat je kampioen werd van Nederland. Snap je een beetje waar ik heen wil. Natuurlijk mag je trots zijn op je eigen prestaties. Daarom ben je supporter geworden van een club. Maar altijd uitvluchten zoeken waarom je beter zou zijn dan de andere club. En die standaard willekeurig veranderen wanneer het jouw het beste uitkomt, daar kan ik niet zo goed tegen. Ben trots op je eigen club. Maar geef ook je rivaal de credits wanneer die dat verdiend. Dan ben je in mijn ogen pas een echte man.

Ps, kijk de reactie van weerstandisgoed waarop mijn eerste reactie gericht was. Dat zijn precies de mensen waar ik werkelijk waar van moet kotsen. Nu PSV kampioen is, en Ajax dus toevallig net een x in de finale heeft gestaan is dat een de standaard om de prestaties van de laatste 20 jaar aan af te meten. PSV is al jaren het lachertje in Europa. Als we de feiten erbij pakken scheelt het allemaal niet zo gek veel. Volgens mij scheelt het allemaal niet zo gek veel vanaf de tijd dat Ajax voor dit jaar de laatste x overwinterde in Europa heeft PSV geloof ik ook nog een halve finale, een kwart finale, en een x de 2de ronde gehaald in de cl. En met wat meer geluk met de penalty’s tegen Madrid een paar jaar terug, hadden ze zomaar weer in de kwartfinale gestaan. En dan nog dat gemaakte denigrerende toontje met boertjes en Calimero. Van zulke personen walg ik echt. Dus dat was de reden dat ik me aangetrokken voelde om even om hem te reageren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:01]
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 20:02
Ja ik snap je helemaal en er zit een kern van waarheid in.
De situatie nu is PSV 5 punten los, of PSV die 5 punten voorsprong behoudt weet niemand, of Ajax die 5 punten kan elimineren en boven aan staat kan niemand weten. Maakt echt voor mij niet uit als PSV, kampioen wordt, maar graag a.u.b. nu wat meer presteren in Europa, is goed voor de PSV-supporters en voor de ranking van de KNVB.Wat de credits betreft, mijn credits voor PSV waren er wel maar meer voor de PSV van Willy van der Kuylen, Ronaldo, Romario, maar daarna niet meer.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 20:17
Heb het voor de zekerheid nog even opgezocht. Dit is voor Ajax de eerste keer sinds 2005 dat ze de groepsfase hebben overleefd. Kijk naar het lijstje en maak voor jezelf de balans op. Vergeet daarbij niet dat PSV het jaar daarvoor bijna in de finale stond ten koste van de toen Europese topclub A-C Milaan.

2005/2006: Ajax (laatste 16) & PSV (laatste 16)
2006/2007: PSV (kwartfinale) & Ajax (uitgeschakeld in voorrondes)
2007/2008: PSV (laatste 32) & Ajax (uitgeschakeld in voorrondes)
2008/2009: PSV (laatste 32) & FC Twente (uitgeschakeld in voorrondes)
2009/2010: AZ (laatste 32) & FC Twente (uitgeschakeld in voorrondes)
2010/2011: Ajax (laatste 32) & FC Twente (laatste 32)
2011/2012: Ajax (laatste 32) & FC Twente (uitgeschakeld in voorrondes)
2012/2013: Ajax (laatste 32) & Feyenoord (uitgeschakeld in voorrondes)
2013/2014: Ajax (laatste 32) & PSV (uitgeschakeld in voorrondes)
2014/2015: Ajax (laatste 32) & Feyenoord (uitgeschakeld in voorrondes)
2015/2016: PSV (laatste 16) & Ajax (uitgeschakeld in voorrondes)
2016/2017: PSV (laatste 32) & Ajax (uitgeschakeld in voorrondes)
2017/2018: Feyenoord (laatste 32) & Ajax (uitgeschakeld in voorrondes)
2018/2019: Ajax (laatste 16) & PSV (laatste 32)


Vind je nu nog steeds dat Ajax zoveel meer heeft gepresteerd dan PSV? Ik denk dat we als Nederlandse clubs het gewoon al heel goed doen wanneer we overwinteren in de cl. En dit helaas meer uitzondering dan regel is. Aangezien de opzet van de cl, en de veel kleinere begroting die wij hebben ten opzichte van de tegenstanders.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:22]
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 22:01
Wat een werk heb jij verricht zeg. Complimenten. Maar waarom sinds 2005 ?
Je moet de totale prestaties van Ajax en PSV met elkaar vergelijken.
Op deze manier kan ik ook zeggen sinds 1988 wat heeft PSV dan gepresteerd ?
Feit blijft: Ajax 4 keer Europacup 1/CL (4 sterren)
PSV alleen 1988 (1 ster)
Om maar te zwijgen, de kampioenschappen van Ajax, Wereldbeker en andere bekers en geloof me het zal heel heel knap van PSV zijn om wat in Europa te bereiken met hun voetbalfilosofie. Het spijt me ik kan er niet anders van maken.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 22:47
Waarom sinds 2005? Omdat veel Ajacieden nu hoog van de daken schreeuwen omdat ze eindelijk een x de volgende ronde hebben bereikt. Maar dit dus pas voor het eerst is sinds 2005. Knappe prestatie dit jaar, zeer zeker. Maar ze praten nu ineens alsof ze elk jaar presteren in de cl. Daarom dus mijn rijtje zodat je kan zien dat dit dus de eerste x is sinds 14 jaar. En om gelijk even jouw verhalen te weerleggen dat Ajax de laatste jaren zo goed gepresteerd zou hebben, en PSV helemaal niks. Heel leuk die bekers van 50 tot 25 jaar geleden. Vooral die laatste is knap gedaan. Staat mooi in de prijzenkast. Maar jij weet net zo goed dan ik dat in het huidige voetbalklimaat zowel Ajax als PSV en geen enkele andere Nederlandse club meer de cl gaat winnen. Met wat voor filosofie je dan ook het veld op gaat. Het spijt me, ik kan er niks anders van maken. Maar je vervalt nu precies in het patroon van die succes supporters die ik je net probeerde te beschrijven. Ondanks dat we geen kampioen zijn, zijn we toch de beste door prijzen die we hebben behaald in de jaren 70. Maar blijkbaar zijn we beide tevreden. Jij met bekers uit de jaren 70. Ik met de huidige hegemonie van PSV in de eredivisie. Van mij mag het nog jaren zo door gaan 😉
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 00:36
Frank, met alle respect ik vind dr voetbalstijl van PSV matig en arm.
Voor mij niet boeiend.
Ik kijk liever naar Feyenoord en natuurlijk die van Ajax.
Blijf jij maar lekker supporter vsn PSV, het is je gegund.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zaterdag 9 februari 2019 om 09:49
Dan kijk jij toch lekker naar Ajax en Feyenoord. Je zult vast genoten hebben van de laatste editie gok ik zo.
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 10:54
Ja ik had genoten van een top spelend Feyenoord dat terecht mijn Ajax afslachtte, ja. Maar ik heb ook genoten van die jankende Luuk de Jong na die Masterclass die Feyenoord aan PSV gaf op 2.12.2018. Ik genoot ook telkens weer van een zielige beschamende ploeg als PSV in de CL-wedstrijden en ik geniet ook van die jankende, huilende, klagende PSV-supporters zoals jij, die steeds klaagden over de zware poule. Het liefst zagen ze PSV in een poule met Videoton, Nagorno Karabach en Anderlecht. Doooeiii uit het mooie Amsterdam waar topvoetbal bedreven en gespeeld wordt. Vraag het maar aan Viergever, Bergwijn, Rosario en André Ooijer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 10:55]
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 10 februari 2019 om 03:46
Gelukkig kijk je liever naar Ajax EN Feyenoord. Heb je toch nog een mooie wedstrijd gezien vanavond. Het is je gegund.
Vind ik leuk
AFP +2000
zondag 10 februari 2019 om 10:57
Nou Frank niet zo sarcastisch doen, het kan ook nog omgekeerd zijn met jouw PSV. Ajax was onherkenbaar slechter dan slecht, maar Ajax blijft voor mij de beste club van Nederland en ik genoot van Feyenoord gisteravond. Voor het overige verwijs ik je naar mijn mail bij de topic over het verlies van Ajax. Kijk en lees het.
Kort samengevat: Ajax heeft weinig kans meer op de titel, maar ook 8 punten kunnen slinken als Ajax gerecupereerd is. Ajax heeft helaas geen rust gehad met al die reuring er om heen. Te beginnen met die valse start tegen Hveen. Maar nogmaals vroeg of laat komt ook PSV aan de beurt, dus niet arrogant worden.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 10 februari 2019 om 11:18
Arrogant worden zal je mij nooit zien doen. Ik hou me altijd aan de feiten. Ik laat de arrogantie aan anderen over. Gewoon omdat arrogantie zo heerlijk terug kan kaatsen. Zoals maar weer is gebleken gister. Ik zal ook echt niet zeggen dat PSV dankzij deze nederlaag wel even kampioen wordt. Ik denk zelf niet dat PSV de komende 3 wedstrijden 9 punten pakt. Maar mocht Ajax nog kampioen willen worden zullen ze zichzelf snel moeten herpakken. Denk niet dat ze zichzelf nog erg veel puntverlies kunnen veroorloven.
Vind ik leuk
AFP +2000
zondag 10 februari 2019 om 12:00
Frank, eerlijke en volwassen en objectieve reactie van je; probeer maar mijn mail te vinden in de topic over de wedstrijd Heracles Ajax. Daar staat alles in wat ik van vind.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 10 februari 2019 om 12:16
Sorry, maar om 1000 berichten door te scrollen is me net weer wat te veel moeite. Succes tegen real Madrid. In Europees verband ben ik natuurlijk altijd gewoon voor de Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
AFP +2000
zondag 10 februari 2019 om 14:37
Fijn en sportief, we gaan maar er weer voor.
Succes vanmiddag tg Utrecht, Utrecht thuis kan een vreemde ploeg zijn.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 22:50
PSV IS DE TOP IN NEDERLAND.
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 00:31
En jij de flop van PSV
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zaterdag 9 februari 2019 om 08:36
Bij
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zaterdag 9 februari 2019 om 09:55
Weer zo’n sterke inhoudelijke reactie. Heb jij echt niks beters te doen vrijdagnacht. Beetje zielig is dit wel.
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 10:45
Dat dacht ik al, jij bent niet beter dan die andere overspannen PSV-supporters die graag dromen van PSV als de beste club van Nederland en dat soort supporters, jij dus ook kunnen zich niet meer beheersen.
Droom lekker door. Wat ik in de nacht doe of elk moment van de dag gaat jou niets aan, weer een teken van hyperventilatie. Ik had je integerder ingeschat. Gelukkig zijn er genoeg redelijke, beschaafdere, sportieve PSV-supporters genoeg hier op VP.
Ajax is gewoon de beste club van Nederland, meer dan dat zielige nep ploegje van jou uit Edhv.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zaterdag 9 februari 2019 om 11:22
Oké, wat jij wilt. Je bevestigd met je reacties precies het beeld dat ik over jou heb. Jammer van mijn tijd die ik erin heb gesproken. Had beter in discussie kunnen gaan met mijn buurjongetje van 4. Die heeft al geleerd op een normale manier met elkaar in discussie te gaan. Succes in je verdere leven, en dat meen ik oprecht. Want door als een verongelijkte peuter te reageren op iedereen met een andere mening. Ga jij het nog heel zwaar krijgen. Wens je het beste 👍🏻
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 11:37
Het is wederkerig Frank, het is en blijft een nutteloze discussie met een irreëel personage die in een droomwereld vertoeft. En die droom is dat jij o.a. mij wilt sturen en wel zodanig dat ik PSV een betere presterende ploeg dan Ajax moet vinden. Forget it.
Ik had het al eerder aan je vriendje Kees gemaild:
Ajax is 9 titels beter dan PSV en PSV zal nooit Ajax evenaren of overtreffen in prestaties, zelfs niet in 2030 als PSV nog wel bestaat.
En ga jij met een buurjongetje van 4 jaar discussiëren ?
Hmmmmmm.....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 11:39]
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 00:59
Kees PSV is net zo goed als Ajax o17.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zaterdag 9 februari 2019 om 08:39
Onder 17 is daar de helft niet van aan het weglopen ,geen vooruitzicht op het eerste heb ik ergens gelezen.
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 11:00
Beste Kees, ik zal mild naar je toe zijn, want anders word je een valse nicht.
Daar gaat ie:
"Ajax is 9 titels sterker dan PSV".
Ajax 33 x en PSV 24 x kampioen.
Het is een feit, leg je er nou maar bij neer.
PSV zal nooit en never Ajax van de troon stoten als de allerbeste club van Nederland.
Mogen wij nu eindelijk eens arrogant zijn i.p.v. in tegenstelling tot jouw eerdere mail met Hoofdletters (wat een kinderachtigheid !) waarin je aangaf dat PSV de topclub van Nederland is, dat is nep arrogantie.
Dag Kees en val me niet meer lastig met je wijverig gedoe a.u.b.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zaterdag 9 februari 2019 om 09:52
Dacht dat er met jou redelijk te discussiëren was AFP. Maar je ware aard komt weer snel naar boven. Niveau kleuter overstijg je amper. Misschien volgende x proberen na 24 uur niet meer te reageren. Blijkbaar kun je niet zo goed tegen een biertje.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 10:49
Aannnames, aannames over een persoon die je niet kent. Ben je psycholoog of zo of ervaringsdeskundige. Dat kleutergedrag bevestig je zelf met je mail. Frankie Frankie Frankie, leg je er nou maar bij neer dat Ajax, de grote broer, door de jaren heen de beste papieren heeft, meer dan dat regionaalploegje van je, dat Ajax gewoon de meest aansprekende, de best geleide, de financieel sterkste ploeg van Nederland is. OK ?
Vind ik leuk
AFP +2000
zaterdag 9 februari 2019 om 11:02
En maar Ajax verwijten van arrogantie !!!
Ja PSV is de top in een dwergencompetitie en het werd tijd, in Europa is PSV niveau, zelfs minder dan Allemania Aachen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zaterdag 9 februari 2019 om 08:46
Bah bah ik ruik een rot ei.(weerstandisgoed)
Vind ik leuk
Basik013 +636
vrijdag 8 februari 2019 om 10:10
Och och , met 2-0 verliezen noem ik echt niet compleet afgaan hoor , overdrijven is ook een vak.
Vind ik leuk
buddha +10496
vrijdag 8 februari 2019 om 09:10
een finale spelen telt dus tegenwoordig ook mee? Feyenoord won hem tenminste nog. maar wees er maar blij mee. ze hadden een goede reeks neergezet. maar in de finale was het allemaal niet zo best.
Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 09:43
Uiteraard telt dat mee. Tegenwoordig is elke ronde die een Nederlandse club weet te overleven een prestatie. Een finale halen is helemaal knap, gezien de verhoudingen in Europa. Je mag je best irriteren aan Ajacieden die er mee lopen te pochen maar al met al was het gewoon een knappe prestatie. Helaas was de finale een tegenvaller, maar de weg er naar toe was mooi.
Zo zullen wij toch ook nooit '74, '78 en 2010 vergeten?
Vind ik leuk
buddha +10496
vrijdag 8 februari 2019 om 15:00
74 en 78 weet ik maar weinig van af. toen scheet ik in mn luier. voel me nu trouwens gelijk oud en schijt BIJNA weer in de luier :)
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 09:21
Mr Bien, wat ben je toch een sneu mannetje....

Wanneer was de laatste keer dat jullie in de eredivisie successen geboekt hebben? Ga lekker in je fuckin europa spelen als je daar zo 'groots' bent... maar als je zo groots bent.. laat dan ook jaarlijks met je club zien dat je in de eredivisie de beste bent voordat je dit soort DOMME arrogante opmerkingen plaatst.

En natuurlijk mag je trots zijn op het bereiken van de EL-finale, en dan hebben we het even niet over de gunstige tegenstanders in 'de weg er naar toe'... maar die EL-finale was een pijnlijke afgang voor Ajax, geen moment mogen ruiken aan de prijs. Wil je dat er dan ook even bij vermelden als je zo stoer anderen uitlokt en andere clubs de grond in wil boren ten opzichte van jouw club?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 09:22]
Vind ik leuk
JCJWZ +14544
vrijdag 8 februari 2019 om 09:25
Of laat anders even zien hoe groot jouw Psv is? Succesen in de micky Mouse competitie maar daarbuiten stijf onderaan eindigen als je al mee mag doen in Europa... als je dan denkt zo groot te zijn vertegenwoordig je land dan ook fatsoenlijk in Europa.
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
vrijdag 8 februari 2019 om 09:39
Ze teren nog steeds op die ene Europacupzegen danzij heel veel exAjacieden die aangetrokken werden met geleend geld.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:44
jammer van je spelling

en waar teren jullie dan precies op? een 2e plaats in de uefa cup?
2e plaatsen tellen toch niet, riepen jullie altijd?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:47
Gast lachwekkend dat jij dit zo wil verklaren. Psv stelt niks voor in Europa. Worden jaar in jaar uit vernederd. Soms zelfs al in de fucking derde voorronde van de Europa League. Ajax kan dit jaar nog steeds doodeenvoudig haar 5e titel pakken in 9 seizoenen. Psv heeft ook maar slechts 3 titels in 10 seizoenen. Jullie boertjes doen net alsof jullie jaar in, jaar uit titels aan een rijgen.
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 10:00
Mij hoor je ook niet zo arrogant van de toren blazen over mijn club, want je hoort mij niet roepen dat wij wel weer even kampioen worden. Als je mijn posts terughaalt dan zie je dat ik vind dat Ajax dit seizoen kampioen zou moeten worden omdat ze over het algemeen een betere selectie hebben.

Dat je die derde voorronde EL erbij haalt.. was dat hetzelfde jaar waarin jouw club ook in de voorronde al uitgeschakeld werd? Lijkt me een beetje kansloos dat jij dat argument er bij haalt. Niet deze CL maar de vorige keer CL hebben wij overwinterd en zijn we uitgeschakeld na 2 gelijke spelen tegen een goed Atletico, lijkt me niet dat je dan bent vernederd, wel?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:14
Bij Ajax was er nogal een andere reden tijdens die uitschakeling. Maar dat willen jullie Guus Meeuwis aanhang niet horen.
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 10:17
Er zijn altijd wel redenen te bedenken... en als je doelt op Nouri, die situatie was natuurlijk in en in triest, maar het is te gemakkelijk om de uitschakeling daar aan te wijden, daarmee misbruik je de trieste gezondheid van Nouri om de slechte resultaten van je club goed te praten.. maar ik mag hopen dat je niet daarop doelt... dat zou je niet bepaald sieren.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:25
JIj hebt ook weinig gevoel in je flikker zo te lezen. Als jij als mens niet begrijpt dat het team daar enorm van is geschrokken zegt genoeg over jou als mens. Feitelijk hebben we niet verloren maar door gelijkspel eruit geknikkerd en dus uit doelpunt tegen Nice. Ach ja gevoel is ook niet voor iedereen.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:39
niet doen! anders begin ik over jullie laatste (Europese) prijs.....
Vind ik leuk
AZ14 +199
vrijdag 8 februari 2019 om 13:51
u mort niet reageren op supporters van die Handballers !! ik bedoel Connexxion Busje !! Achteren parkeren en wachten op de fouten van de tegenstanders !! wij zijn Voetbal liefhebbers en niet handbal liefhebbers !! Dus laat ze maar lullen wanneer ze het verschil tussen Handbal en voetbal kunnen ze maken dan kan je wel reageren !
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:41
31 jaar ik herhaal 31 jaar geleden hebben ze in Eindhoven uberhaupt voor het laatst een Europese finale gehad. Psv word altijd door iedereen gezien als absolute opvulling voor de Europa League. Geen enkele club neemt Psv in Europa ook echt serieus.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:46
geen enkele nederlandse club wordt serieus genomen op dit moment. jullie zijn er zelf in gaan geloven dat jullie er wel toe doen, maar geloof me..... ze lachen om ons allemaal!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:48
Echt niet, Ajax heeft altijd meer respect gehad in het buitenland. Psv kennen ze vaak niet. De club Psv heeft ook nooit echt de ambitities gehad om in Europa wat neer te zetten. Dat incident seizoen dat jullie met hakken over de sloot tot de halve finale zijn gekomen is een wereldwonder.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:50
en dat zeg je terwijl ajax zelf 2x op t nippertje een ronde overleefde en in de finale kwam waar ze werden weggespeeld..... oke, duidelijk...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:51
Ajax tegen Lyon thuis waren we heer en meester. Schalke thuis waren we ook heer en meester en hadden we het al moeten beslissen. Sorry Psv zal nooit het respect krijgen internationaal wat Ajax wel heeft. De club Psv heeft maar een ambitie zorgen dat Ajax niet te ver voor blijft lopen.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:56
blijf in je eigen woorden geloven. maar zolang als ajax zelf geen europese prijzen pakt, worden ze niet serieus genomen. leuk dat je de europese 'successen' (is een tweede plaats een succes? volgens jullie niet toch?) vergelijkt met andere nederlandse clubs, maar zolang als je geen prijzen pakt, stel het echt geen ene ruk voor.

weet jij bijvoorbeeld nog wie er de afgelopen jaren 2e werd in de CL? met google wrs, maar alleen de winnaars gaan de geschiedenis in.
blijf dus dromen van je europese succes en word dan weer wakker en kom terug op aarde!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:00
Precies mijn punt. Hoe kun je als boertje dan in godsnaam de successen van Ajax bekritiseren. 31 jaar ik herhaal 31 jaar geleden hebben jullie voor het laatst uberhaupt een Europese finale gespeeld. Ajax in 31 jaar al weer 5. Verschil moet er zijn. Pure jaloezie van uit Eindhoven. Zo komen jullie toch nooit van het stempel Calimero af.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 10:09
ach, door je ajaxbrilletje gekeken snap ik je punt. ik heb geen boerenbrilletje op, maar ik merk dat ik jouw brilletje niet af kan zetten voor een wat heldere kijk op de zaak. het is voor je te hopen dat ze toch nog ergens een prijs gaan pakken, anders is je verhaal wel een beetje zielig om zo in het verleden te blijven hangen...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:11
Als we dit jaar de dubbel pakken dan komen de Calimeros vanuit elke hoek in Eindhoven weer bovendrijven. Jullie vergeten dat ook Psv maar slechts drie titels heeft gepakt in 10 seizoenen.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 10:15
haha, dus je gaat nu een selectie toepassen zodat jouw club er het beste uit komt.... mwuhahahaha
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 10:10
Even de feiten :
Ajax staat nu al 15 plaatsen hoger op de UEFA ranking (dat is +/- 15 mio waard)
één speler van Ajax is meer waard dan de hele selectie van psv!
Twee spelers zijn meer waard dan de selecties van PSV en Feyenoord te samen !
De resultaten van PSV de afgelopen jaren in Europa heeft Nederland 5 plaatsen op de UEFA ranking voor landen gekost!


Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 10:15
de bijdrage van ajax vorig seizoen was niet bepaalt hoog europees en ik ben benieuwd hoe je argumentatie blijft staan als volgens jaar je halve selectie weg is...
stop maar met het kijken naar anderen en richt je op je eigen club!
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 10:19
Even lezen
De feiten zijn duidelijk
Wat denk je dat er gaat gebeuren als Ajax spelers gaat verkopen?
Juist!!
Ze gaan kopen!!
Met een voor Nederland ongekend budget wordt Ajax het Bayern van Nederland
Ze kopen de beste spelers weg bij de andere clubs
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 10:52
waar je trots op bent
fluitende supporters tijdens vvv, slecht gevuld stadion na een nederlaag, alle excuses die worden gebruikt als er wordt verloren, de trainer die wordt geslachtofferd, denigrerend praten over andere clubs, hulp van de var nodig om wedstrijden te winnen en dan alsnog geen enkele prijs... succes met je fc hollywood! #1007
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:54]
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 11:06
Haha
Ga eens in op feiten
Waarom haalt PSV géén punten voor Nederland bijvoorbeeld (al jaren lang)
I.p.v. dat je blij bent dat ze nog boven aanstaan. Doe je als een echte Calimero
Bizar
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:13
de definitie van calimero is je duidelijk ontgaan.

ook de manier waarop je loopt te roeptoeteren naar anderen ('Ben je zo oud dat je nog weet wanneer PSV punten heeft gehaald in Europa?') klinkt wat gefrustreerd. ik moet met feiten komen, terwijl je zelf zegt: let wat er GAAT gebeuren. dat zijn geen feiten...
maar ik ben blij voor je dat ajax leuke wedstrijden heeft gespeeld, dat ze europees door zijn en dat jij als supporter weer wat fijne momenten hebt beleefd. ben benieuwd hoeveel prijzen ze dat straks opgeleverd heeft aan het einde van het seizoen. en prijzen zijn andere dingen dan euro's...
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 11:44
Je gaat weer niet in op de feiten
Als alleen de punten die PSV voor Nederland heeft gehaald tellen dan zou Nederland 5 voorrondes voor de CL moeten spelen
En 2 EL. Plaatsen kwijtraken!
Besef je dat wel?
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 11:47
ja hoor. besef jij wel dat ajax dat vorig seizoen heeft veroorzaakt?
ik heb gereageerd op jouw toekomstige 'feiten', nu moet jij nog reageren op mij!
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 12:04
De ranking gaat over 5 Jaar mijn beste
Daar zit dus wel een finaleplaats EL bij
15 plaatsen lager dan Ajax (helaas voor Nederland)
Waarom denk je dat Ajax 12 mio meer ontvangt van de UEFA dan PSV ?
Harde feiten mijn beste
Met als schaduwkant dat dat Nederland plaatsen gaat kosten
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:21
Kom op joh niet zo kinderachtig doen. Ajax heeft in het verleden sterkere tegenstanders gehad en werd door o.a. Barcelona en Real Madrid weggespeeld. Andersom werden sterkere tegenstanders als AC Milan en Man. City beide keren door Ajax weggespeeld. Ajax heeft itt PSV wel goede wedstrijden gespeeld en de nodige punten gepakt.
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 11:08
Ben je zo oud dat je nog weet wanneer PSV punten heeft gehaald in Europa?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:52
Misschien zijn de beelden in zwart wit ?
Vind ik leuk
Hvdp +1630
vrijdag 8 februari 2019 om 12:59
Veel ruis op de lijn klopt
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:38
Beste Kees, laten we a.u.b. langzamerhand van die zogenaamde "makkelijke" tegenstanders af. Als PSV wat had willen bereiken in de CL dan had PSV ook tegen zgn. "zware" tegenstanders wat moeten presteren, want die zware tegenstanders zou PSV ook in de andere poules hadden kunnen tegenkomen. En om Barcelona als excuus te gebruiken, is flauw. Barcelona verloor of speelde gelijk in de La Liga en de Copa del Rey van lager geklasseerde clubs, dan zou PSV ook minder dan die clubs zijn, dus niveau laagvlieger La Liga.
Tottenham en/of Inter daartegen zou PSV als de meervoudige kampioen van de ED flink partij kunnen geven, maar ja : onervaren trainer, het ontbreken van lef bij de spelers, terwijl er ook Oranjeklanten in spelen.
Vind ik leuk
Sluisje +985
vrijdag 8 februari 2019 om 18:45
En jullie hadden alleen sterke tegenstanders.......🤥🤥🤥🤥
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:26
Haha elke lamp blijft dat telkens herhalen maar ik vond Inter en Tottenham best tegenvallen eerlijk gezegt kon je best hebben, in iedergeval een 3de plaats, Ajax had uit jullie groep meer punten gehaald maar goed, Ajax heeft jaren lang ploegen als Barca,City,Real geloot. Nu had PSV het weer een keer tegen ja dat is jammer maar dat is niet een excuus die je elke keer weer kan blijven geven. Je moet gewoon erkennen dat Ajax de laatste jaren op Europees niveau gewoon echt meer heeft laten zien dan PSV met overwinningen op City,Barca en in de EL het ook goed deed.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 22:31
Weet je wat ik denk? Dat jullie in onze poule geen punten hadden gehaald gewoon geen . En als wij in jullie poule hadden gestaan ,hadden wij alles gewonnen dat denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:32
Heb je een IQ van een zwak begaafde?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:54
Als ajacied snap ik werkelijk niet waarom mede ajacieden alleen status denken te ontlenen aan het kleineren van de concurrentie. Slechte concurrentie maakt ons bepaald niet groter. Het omgekeerde is het geval. Bovendien leveren dit soort uitspraken het beeld op van een ‘uber’ arrogante club! Geniet gewoon van dit moment man!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:32
16 Jaar. Testosteron. Puberaal haantjes gedrag. Schoolpleinrivaaltjes. Kaboutersyndroom.
Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 09:44
mee eens
Vind ik leuk
Andre As +1050
vrijdag 8 februari 2019 om 07:59
Mooi concept.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 08:01]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:04
Het grootste gedeelte van jouw leven moest Ajax toch echt in Psv z'n meerdere zien, dus waar jullie Ajacieden de arrogantie vandaan halen om die boeren te kleineren mag joost weten. Nu loten ze een keer gelukkig en overwinteren ze. Tsjonge jonge het trieste is dat ze zonder ook maar een prijs die houding blijven volhouden. Ik zou me als Ajacied kapot schamen en een pas op de plaats maken. En dan verbouwereerd reageren ls de rest van NL de Ajacieden arrogant noemen.
Vind ik leuk
Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 08:06
Ik ben van begin jaren 80.
Heb Ajax meer kampioen zien worden als PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:10
Dan moet jou het verval helemaal pijn doen . Ik vond je zo onvolwassen reageren, maar als jij een vent van bijna 40 bent......? Succes ermee.
Vind ik leuk
Naranja +961
vrijdag 8 februari 2019 om 12:58
Hahaha jij bent duidelijk op je kleine pik getrapt
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:30
Ik heb het helemaal niet over de grootte van mijn plasser gehad......je bent een rare jongen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:44
Wat een ‘kleine’ reactie
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 08:20
En als je bril opzet.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1340
vrijdag 8 februari 2019 om 09:13
als je zo oud bent Mr bien zou je toch denken dat je kunt tellen...
Vind ik leuk
Nistel +3632
vrijdag 8 februari 2019 om 09:13
Dat is heel vreemd Mr Bien!

Tel zelf maar even:

PSV 17x Landskampioen
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997, 2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015, 2016, 2018

AJAX 15x landskampioen
1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013, 2014


En dan krijg je de vroege jaren '80 er nog bij cadeau!
Vind ik leuk
Molletje +1833
vrijdag 8 februari 2019 om 09:27
Hij zal vast bedoelen dat hij niet keek naar PSV als zij de kampioenswedstrijd speelde, wat logisch is, want meestal spelen de clubs de laatste 2 speelrondes (en in de jaren 80/90 alle speelrondes) op de zelfde dag en tijd, dus dan kijk je naar je eigen club.

Vind ik leuk
Nistel +3632
vrijdag 8 februari 2019 om 09:31
Of hij is pas vanaf 2011 voetbal gaan kijken. Dan zou hij theoretisch ook nog gelijk hebben. Wel een successupporter dan, meeliften op het succes van 4 kampioenschappen en er vervolgens zwaar de pé in hebben dat het daarbij bleef ;)
Vind ik leuk
Molletje +1833
vrijdag 8 februari 2019 om 09:35
Ik van 1978, vanaf 1986 ga ik naar Ajax, het is mijn club en elke week zeg ik weer dat ze met minimaal 3-0 gaan winnen...

Heb dus vele successen meegemaakt en ook vele teleurstellingen... En ja, ik roep ook dat Ajax de beste, mooiste en grootste club is (en dat vind ik ook), maar weet ook heel goed dat als je als Ajacied zo'n afstraffing als tegen Feyenoord meemaakt, gewoon even een pas op de plaats moet maken en moet incasseren met een glimlach.
Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 09:51
Incasseren zeker, met een glimlach is mij helaas niet gelukt. Wel heb ik mijn Feyenoord vrienden en collega's netjes gefeliciteerd, als een boer met kiespijn.
Verder kan ik me helemaal vinden in jouw verhaal.
Vind ik leuk
Molletje +1833
vrijdag 8 februari 2019 om 09:52
Glimlachend ja... Had er wel de hele zondagavond op geoefend hoor :-)

Gelukkig zijn er nog mensen met wie je normaal kan discussiëren hier, ook mensen van andere clubs. Al moet je er wel helaas voor zoeken hier.

Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 10:13
Jawel de mensen waarmee je normaal kunt discussiëren zijn er zeker, alleen de schreeuwers, stokers en trollen hebben hier de overhand. Ik ga er maar vanuit dat dit jochies zijn die nog weinig hebben meegemaakt in het leven. Tenminste dat hoop ik dan maar.
Vind ik leuk
Stranger +6306
vrijdag 8 februari 2019 om 09:43
Ik denk dat je dan selectief gekeken hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:49
Ik ben van 85 maar toch echt al meer als de helft van mijn leven kampioen met psv ... succes tegen real ze zullen het nodig hebben want ben bang dat ze in madrid totaal niks te zeggen hebben..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:43
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kampioenschap_voetbal

Dan heb je of heel later leren tellen of je hebt een oogafwijking
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:59
Niet arrogant. Maar heel Nederland vond het ook geen prestatie dat we in de finale e.l stonden. Hoor je niemand over. Alleen wel over de finale zelf. Want toen werden we idd weggespeeld. Maar dat ziet men nu éénmaal graag. Wij blij dat we in de finale stonden, de rest blij over het verloop ervan.
Vind ik leuk
Stranger +6306
vrijdag 8 februari 2019 om 09:51
Nu ben je niet reeel.
Ik ben niet voor Ajax , verre van dat. Maar ik vond het knap ( net als nu) en ik vond het voor de Ajax supporters jammer dat ze verloren.
Mij deed het dan weer niets in die zin dat ik er niet blij of verdrietig van werd dat ze verloren. Ik gunde ze de overwinning ook wel.
Waar ik wel plezier om had was om de Graafschap . Alleen dat kwam meer door mijn schoonzoon (Ajaxfan) en de arogantie om de bus al te bestickeren. Verder maakt het mij ook niet uit wie er kampioen wordt als wij het niet worden😊
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:56
Jij bent 1 van de uitzonderingen Stranger ( vandaar je naam 😉). De meerderheid is echt wel wat ik schreef ( jij bent tot nu toe de enige die zo reageert). En wat die bus betreft was idd wat voorbarig, arrogant zoals sommige zeggen. Men dacht wel eventjes te winnen van De Graafschap. En 9 van de 10 x winnen ze dus ook. Maar ja, die ene x was nu net op het moment suprême. Dat zorgde ook voor veel druk. Ik begrijp dan wel dat er hier en daar gelachen word. Fijn weer alvast.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
vrijdag 8 februari 2019 om 09:27
Het id over en weer aleen het valt meer op bij Ajacieden omdat die het meest worden gehaat als een PSV'er of Feyenoorder het doet hoor je bijna niemand erover
Neemt niet weg dat die arrogantie voor nu niet op zen plaats is dat mogen we weer doen als we weer een wat winnen
Vind ik leuk
Lebowski +187
vrijdag 8 februari 2019 om 09:31
Ik zou mezelf eens achter de oren afdrogen na 2 jaar Europees en 2 punten... En dan maar blijven roepen over de Eredivisie en dat psv de meerdere is. Dat is pas misplaatste arrogantie. Ik begrijp dat werkelijk waar niet. Nu is ineens alles wat een behoorlijke prestatie is niet waard want het is geen prijs. Als je daar dan op reageer wordt je van arrogantie beticht. Heel apart die psv supporters.
Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 10:03
Als je de reactie lees op deze site dan tellen alleen prijzen voor de PSV supporters. Geen prijs, dan is het allemaal ruk. PSV supporters zijn geen voetbalromantici en hebben meer liefde voor zilver dan voor het spel. Zo zullen ze het WK 2010 zwaar kut gevonden hebben, er is immers geen prijs gewonnen. 8e finale gehaald tegen Atletico? is geen prijs dus niks waard.

Prijzen zijn leuk om op je palmares bij te schrijven, het eergevoel en vanwege het feest wat dan lost barst. Maar naar mijn mening zijn momenten, elftallen, spelers, wedstrijden, doelpunten die je nooit zal vergeten en voor altijd in je herinnering zullen blijven en je trots maken het belangrijkste van het voetbal. Die momenten blijven je bij. Van het kampioenschap 2013 van Ajax kan ik me echt bijna niks van herinneren. Van de weg naar de finale EL juist heel veel. En dat is waar het om draait en wat voetbal zo mooi maakt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:04]
Vind ik leuk
Lebowski +187
vrijdag 8 februari 2019 om 10:22
Top reactie, voetbal is ook dat. Dit zal men hier niet vaak beamen, door de modder besmeurd ziet men slecht. Mijn fav psv speler allertijden is bijv. Ralf Edström. Die kopte beter nog dan Luuk. Dat zou een mooie zijn Mr. Bien vertelt kort over zijn fav. PSV speler en bijv. Stratum of JaJaPSV over hun fav. Ajax speler allertijden.. Zou dat haalbaar zijn?
Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 10:40
Haha ja dat is wel haalbaar. Als het puntje bij paaltje komt kan iedereen best objectief reageren. Alleen lijken ze het leuker te vinden om te sarren en te beledigen.
Overigens is Edström voor mijn tijd. In mijn tijd was Romario de man bij PSV. Maar de mooiste speler vond ik Luc Nilis.
Vind ik leuk
Spiegel +10898
vrijdag 8 februari 2019 om 08:07
Hoe ksn je patent aanvragen op iets wat meerdere clubs doen?
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:38
aaaah wordt er iets negatiefs over je clubje gezegd en ga je daarom maar gelijk allemaal dingen zeggen, zodat je je toch een beetje beter voelt?
man, ga niet gelijk lopen huilen en lach gewoon mee als een man!
uitdelen en incasseren!
Vind ik leuk
Lebowski +187
vrijdag 8 februari 2019 om 09:56
Lekker alles ongenuanceerd lopen blaten bedoel je? Ja daar wordt het leuk van. Dit is een forum. Toch? Op gezever reageer ik liever inhoudelijk, feitelijk. Ook positief naar anderen.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 09:59
de eerste ongenuanceerde opmerking, is de uitdagende opmerking over 2x een psv stadion. daar lok je reacties mee uit toch? dan weet je dat er iets teruggezegd gaat worden en dan gaan we zielig lopen doen met allemaal vergelijkingen. actie-reactie! als de actie er niet is, volgt de reactie ook niet
Vind ik leuk
Lebowski +187
vrijdag 8 februari 2019 om 10:02
Reageren op zo'n klein pesterijtje, dat zeg jezelf ook, gewoon een beetje om lachen toch. Maar het maakt veel los, EN zegt veel meer over de reageerders, vind ik althans.
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
vrijdag 8 februari 2019 om 10:06
klopt. maar tzou zo leuk zijn als er inhoudelijk werd gereageerd op topics ipv altijd maar zuigen...
maakt t praten over voetbal ook wat leuker hierzo..
Vind ik leuk
Smitty +0
vrijdag 8 februari 2019 om 10:25
Haha goed idee
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:48
Daar heb je hem weer, het vervelende nare mannetje
Vind ik leuk
jollyrogers +7161
zaterdag 9 februari 2019 om 20:46
ik zou je de komende tijd maar iets meer gedeisd houden na vnv...
Vind ik leuk
Mr bien +5884
zaterdag 9 februari 2019 om 20:59
Nooit
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 07:48
Zie je nou Kees Bman dat jij er wéér als de kippen bij bent om lekker negatief te doen terwijl jij áltijd de anderen verwijt. Doe aub eens volwassen..een dolletje oké maar dit is écht niet grappig. Fijne dag!
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:49
Ben toevallig vrij vandaag en jullie hoeven nooit te werken denk ik.
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 07:54
Wie is jullie en wie zegt dat "jullie" nooit werken??
Vind ik leuk
Korm +39652
vrijdag 8 februari 2019 om 07:51
Ondanks dat ik het met je eens bent vraag die Bien natuurlijk wel om reacties om toch nog even een sneer te geven richting PSV...
Vind ik leuk
Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 07:54
Nee als je bedenkt dat 67 duizend dat dat 2 keer het stadion van PSV is dan is dat best veel.
Veel clubs krijgen dat niet voor elkaar.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:37
Nee, normaal zit die betonbak ook aardig leeg.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:48
2018/2019 gemiddeld 53.034

Dus van waar deze wijsheid?
Vind ik leuk
fr1963 +4063
vrijdag 8 februari 2019 om 09:09
Tegen Real denk ik dat ook psv, feyenoord, utrecht, az en vitesse wel zoveel kaartjes zouden kunnen verkopen hoor....
Zegt meer over de status van Real denk ik...
Vind ik leuk
Lebowski +187
vrijdag 8 februari 2019 om 10:00
Eigenlijk best komisch dat zo'n heel klein pesterijtje zulke grote nonsens en grote woorden teweeg brengt. Zegt veel over diegene die erop reageren. Man man. Moet het dan met een nog grotere knipoog?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 08:33
Heb het even teruggelezen maar wat zegt Bien verkeerd?

Hij heeft het over 67.000 verkochten plaatsen, en dat dat het dubbele is qua capaciteit als wat het PSV stadion heeft.

Dat zal dus idd extra opleveren, of mis ik iets!?
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 08:52
Daar heb je gelijk in..geen speld tussen te krijgen. Maar hij betrekt wel psv erbij... kan óók nog maar jij begrijpt toch ook wel dat hij dat vrijwel zeker doet om de bekende figuren te triggeren én dat is zo te zien gelukt ;).. beter zou je het naar mijn idee helemaal níet kunnen doen of met een knipoog erachter dan weet "iedereen" op een enkeling na dat het een dolletje is.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 09:09
Aaah op die fiets.
Ik bekijk het anders namelijk zo; PSV en Ajax of Ajax en PSV kan je alleen met elkaar vergelijken aangezien het gat met de rest te groot is. Sterker nog ze hebben beide in de CL gespeeld en daar gaat het toch over dat er een record aantal kaarten van 67.000 (wat meer dan het dubbele is als de capicateit van het PSV stadion) is verkocht en omdat het is wat het is iets extras oplevert. Zou pas een volstrekt krankzinnige reactie zijn geweest als hij de Arena met bijvoorbeeld de Koel had vergeleken!

PSV en Ajax zijn gedoemd om het uit te vechten de aankomende jaren, dat is een feit dus krijg je voorlopig deze kinderachtige discussies waar jij niet op zit te wachten en ik ook niet!

Oooh ja nog even dit:

AJAX HAAL PAVON!
(Met het geld van Ziyech of Neres kan je hem makkelijk betalen inclusief 2 seizoenen het salaris, wat een top speler!)
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 09:12
Juist..Als Pavon zelf óók wil dat is de vraag.. en ja gráág!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 09:23
Bijna geen enkele speler wil naar de eredivisie, maar dan moet er wat geld bij en dat heeft Ajax.

Geloof me PAVON is echt een geweldige speler!!
Vind ik leuk
fr1963 +4063
vrijdag 8 februari 2019 om 09:23
Is geen vergelijk. Stadion is te klein dus nemen we er een hal bij....
Capaciteit blijft slechts 54.000....
Thuis kijken er misschien nog 2 miljoen.....
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 07:53
Super de Arena én Ziggo Dome uitverkocht! Ik ben bang dat Ajax weinig kans gaat maken zéker over 2 wedstrijden tegen dít Real. Sowieso genieten van een mooie affiche en als niet lukt dan met opgeheven hoofd ten onder. Én wie weet maakt Ajax een kansje.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 08:42
Hoop dat het geen drama word ben voor 2 kaartjes €206,- kwijt!

Kan ze ook verkopen voor €450,- per stuk (hoe dichterbij de wedstrijd hoe meer er word geboden) maar ga er toch heen om de stunt mee te maken!!!
Vind ik leuk
RW1913 +2930
vrijdag 8 februari 2019 om 08:58
Succes man
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 09:03
Zó wat een geld maar ja tegen Real in de CL is natuurlijk super! Ik had ooit 4 kaarten UEFA-finale Ajax-Torino in Olympisch Stadion ik dacht in 92 die Ajax uiteindelijk won. Ik had toen met een maat van mij een seizoenskaart. Kon je destijds per persoon een extra kaart kopen. Hadden we dus 2 extra kaarten over. Die verkocht voor de hoofdprijs. Er werd op laatst wel 10 x meer voor geboden. Heb ik voor ongeveer 3x voor de normale prijs verkocht. Uiteindelijk kwam ik de kopers later tijdens de wedstrijd tegen in het vak waar wij ook zaten. Zij blij wij blij.. Ajax pakte de UEFA-cup..kortom een winwin-situatie! ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 09:19
Mooie tijd waar je het over hebt, kan je je nu toch niet meer voorstellen “het olympisch stadion” ouwe roestbak 40.000 plus.

In Italië 2-2
En thuis 0-0

Die Italianen werden helemaal gek (laatste kwartier hebben ze alleen maar lopen zuigen en trappen)
Vind ik leuk
Sabau +1710
vrijdag 8 februari 2019 om 09:39
Ah, je bent zo iemand die zn medesupporters een poot uitdraait...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 09:45
Huh......ik zeg toch juist dat ik ga hoeveel ze ook opbrengen! Geef alleen aan hoe dit tweeluik speelt bij de supporters!
Vind ik leuk
Pimman +9708
vrijdag 8 februari 2019 om 15:39
Zeker niet..ik had wel 10x de prijs kunnen krijgen en er zouden éérst 2 anderen meegaan die later niet konden. Het was in mijn jonge jaren had weinig centen destijds dus kon dat goed gebruiken om die dure kaartjes te kunnen betalen. Die man die de kaarten kocht was een registeraccountant uit Den-Haag, geen medesupporter maar wilde er met een zakenrelatie van hem graag bij zijn. Zo is het gegaan ;)
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:53
Dat vind ik niets extra's. Daar gaat iedereen ( vele hopen het ook) maar even vanuit.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:40
Hahah heerlijk dat zon boertje als je zelf de jaloezie niet kan verbergen. Ajax is door in Europa en Psv word door iedereen gezien als het lachtertje van deze Champions league. Van Bommel en Psv nemen alle Psv fans zwaar in de zeik. Hoe kun je namelijk de Champions League ingaan met clownsduo Schwaab en Viergever en alleskunner Jorrit ervoor. Lachwekkend
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:26
Kees, we gaan geen wedstrijdje van maken, laten we breder denken, meer in het belang van de Eredivisie, laat PSV proberen ook zo uit te groeien, PSV heeft potentie genoeg alleen de uitvoering nog.
Vind ik leuk
Dharmpie +905
vrijdag 8 februari 2019 om 14:55
Jammer dat het "algemeen belang" door supporters niet wordt gedeeld. De rancune en het misgunnen van succes( aan andere NL Clubs) in Europees verband zou er nooit mogen zijn. Een goed resultaat in Europees verband is goed voor het NL voetbal.. Dus ook voor de supporters.

Vind ik leuk
Shelbourne +5890
vrijdag 8 februari 2019 om 07:52
In het Philips stadion kunnen 35000 man, maal 2 is 70000
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
vrijdag 8 februari 2019 om 08:27
2 keer uitvak is 3.200, dus de berekening van 67K klopt prima.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
vrijdag 8 februari 2019 om 08:41
Nee klopt niet
Vind ik leuk
fr1963 +4063
vrijdag 8 februari 2019 om 09:13
67k - 5k aan Spanjaarden dan?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
vrijdag 8 februari 2019 om 11:08
In het voorbeeld is 72K - 5K inderdaad 67K. Bij Ajax regelen ze het wel netjes voor de uitsupport. Kan jouw clubje een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
tannat +16443
vrijdag 8 februari 2019 om 07:53
gelegenheidsupporters. heb je ook bij Heracles wanneer ze eens een knvb beker finale spelen
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:08
Beter de helft echte fans dan zoveel successupporters
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
vrijdag 8 februari 2019 om 08:32
Zeker. Met 5.000 naar Londen, met 900 man naar Barcelona. Nooit een uitvak in Nederland uitverkopen, alleen bij de koppositie. Nee, en of jij groot gelijk hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:56
Wel allemaal supporters die de club steunen ipv een stad kort en klein slaan bij een tegenslag
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:13
Doe dit nou niet. Kansloos, bij PSV is ook genoeg mis gegaan.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
vrijdag 8 februari 2019 om 11:09
Zeker. En die de lokale bevolking van kleingeld voorziet. Nee, daar kan je helemaal niks van zeggen.
Vind ik leuk
Wilex +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 08:18
Tijd voor een 3e ring als je zo snel zoveel kaarten kunt verkopen.
Ook om een nieuwe seizoenkaart aan te schaffen moet je de laatste jaren al om 10 uur klaar achter je pc zitten om er nog 1 te bemachtigen.
En dan winnen we ook al jaren niks, moet je is nagaan als we weer is een paar keer kampioen worden dan komen al de successupporters er nog is bij.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:37
Ah PSV-bashen, altijd leuk.
Vind ik leuk
JCJWZ +14544
vrijdag 8 februari 2019 om 09:18
Ajax heeft ook veel meer fans en supporters dan Psv, Arena is behalve veel groter ook standaard uitverkocht;)
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 09:18
Mr Bien, heb jij gelezen dat het om 2 evenementlocaties gaat?

Leuk dat je er het Philips-stadion bij haalt.. maar weinig zinvol lijkt me..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 09:32
Deze hele discussie is weinig zinvol........enige dat ik hoop is dat ik er niet voor lul zit en dat we thuis sowieso de 0 proberen te houden (zelf scoort Ajax bijna altijd dus ook uit!). Had liever eerst uit gespeeld, maar ach we staan er nu nog knallen en de stunt hangt in de lucht!
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 09:46
Gaaf dat je erheen gaat TottenhamHOT, geniet ervan, sowieso een mooie ambiance. En zolang je inderdaad er een spannende pot van weet te maken als Ajax zijnde, dan ga je sowieso niet af. En als ze niet verliezen, dan zijn ze de morele winnaar richting de uitwedstrijd. Een 0-0 is voor de kijker misschien niet briljant, maar voor Ajax een top-uitslag in de eerste wedstrijd.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 10:00
Thnx!

Schalke 04 - Manchester C

Atlético Madrid - Juventus

Manchester United - PSG

Tottenham Hotspur - Borussia Dortmund

Olympique Lyonnais - FC Barcelona

AS Roma - FC Porto

Ajax - Real Madrid

Liverpool FC - Bayern München

Ajax - Real speelt op 13 februari precies op het zelfde moment als Spurs - Dortmund zonde word ook een mooie pot!

Wie o wie pakt “DE” cup!?

Als het Ajax niet word hoop ik Spurs maar dat spreekt in mijn geval voor zich! (Verwacht beide niet eerlijk is eerlijk)

Vind het dit jaar lastig!



Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 10:01
Heel eerlijk, ik heb dit seizoen niet zo'n hoge verwachtingen van Spurs, zeker nu Ali en Kane geblesseerd zijn. Ik vind ze weinig overtuigend hun wedstrijden winnen. Maargoed.. dat kan soms ook de sleutel tot succes zijn hè..

Geniet iig van de wedstrijden komende week!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 10:08
Dank je!

Spurs wil trouwens serieus werk maken van Bergwijn!!!
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
vrijdag 8 februari 2019 om 10:15
Dan mogen ze goed betalen. En wachten tot de zomer ;-). Daarna mag Gakpo het waar gaan maken :-D

Zou een leuke club voor 'm zijn, al hoop ik dat hij eigenlijk naar Liverpool gaat en dat ze Mané verkopen (kunnen nu goed geld voor m vangen denk ik, net zoals voor Salah).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:15]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 10:24
Levy is gierig dus die gaat te weinig bieden natuurlijk in eerste instantie! En hij maakt sowieso het seizoen bij PSV af!

Liverpool is idd ook een mooie club, zijn toevallig ook de enige 2 clubs waar ik een gevoel bij heb zonder bij of na smaak! Spurs heeft mijn voorkeur en ongelofelijk wat een prachtig stadion zeg niet normaal!!!!!!!! Nu nog erin mogen!
Vind ik leuk
Futjebal +2632
vrijdag 8 februari 2019 om 09:20
Een topic over Ajax en diegene die als eerste reageert begint over PSV...eaar het hart van vol is.... Maar wel erg sneu als je zo'n droevig sukkeltje bent. We zullen een kijken of Mr Bien komende woensdag hier aanwezig is zo rond half 11...ik heb zo'n vermoeden van niet
Vind ik leuk
Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 10:32
Geen idee misschien wel
Vind ik leuk
3Bier +12930
vrijdag 8 februari 2019 om 09:40
Ik mis de generatie Ajacieden die schijt hadden aan PSV en er geen seconde aandacht aan schonken. Die generatie die moest lachen om het gedrag van de Eindhovenaren die constant met hun vingertje wezen richting Amsterdam. De tijd dat we de PSV supporters nog schattig vonden met die zachte G en waarin ze hun bijnaam Calimero's dik verdienden.

Helaas lijken de rollen nu omgedraaid. Komop man waarom PSV er weer bij betrekken? Je maakt die club veel groter dan ze daadwerkelijk zijn. Wij zijn Ajax, schijt aan de rest!
Vind ik leuk
Frank0770 +178
vrijdag 8 februari 2019 om 09:51
Zo te zien zit PSV wel erg diep bij je. Het eerste waar je het over hebt als je wakker bent is PSV in een bericht over het aantal kaarten dat Ajax heeft verkocht 😂😂
Vind ik leuk
stratumseind +191852
vrijdag 8 februari 2019 om 10:20
klopt is inderdaad nagenoeg 2x zoveel .....kan je nagaan hoeveel successupporters op dat potje af komen
Vind ik leuk
AFP +2000
vrijdag 8 februari 2019 om 10:24
En terecht, zo hoort het ook Mr. Bien. Af van dat kleinburgerlijke en regionale denken. Ajax is een voetbalbedrijf en mag zich verheugen op internationale belangstelling en waardering. Hopelijk volgt PSV ook.
Vind ik leuk
goreju +126
vrijdag 8 februari 2019 om 10:28
Bahbah, daar heb je er weer een.
Ben gewoon trots en hou verder je bek
Vind ik leuk
michelhx +4467
vrijdag 8 februari 2019 om 11:21
En 3x het Heerenveen stadion. 10x het Emmen stadion. Wat is je punt? Waarom moet je PSV er weer in betrekken? Gefrustreerd dat ze bovenaan staan?
Ik denk dat vooral de Ziggodome er goed aan verdient. Maar verder een leuk initiatief van Ajax.
Vind ik leuk
Mr bien +5884
vrijdag 8 februari 2019 om 11:30
Tuurlijk verdiend het ziggodome eraan.
Ajax ook wel aangezien Ziggo sponsor is van Ajax.
Ik denk dat het voor Feyenoord of PSV ook een optie zou kunnen zijn.
Weet niet wat daar vlakbij is
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
vrijdag 8 februari 2019 om 13:25
Ahoy en het Beursgebouw.
Vind ik leuk
michelhx +4467
vrijdag 8 februari 2019 om 16:42
Ik denk dat PSV supporters die geen kaartje voor de wedstrijd kunnen bemachtigen eerder in een plaatselijke kroeg zullen kijken dan in het Beursgebouw.
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
vrijdag 8 februari 2019 om 17:36
Dat weet ik wel zeker. Net zo gezellig. En waarschijnlijk een stuk goedkoper. €1,50 voor een biertje tijdens de wedstrijd.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:52
He sukkel, ik kan het niet laten zo laat op de avond........67000 mensen? Dat zijn veel tranen....en dat jij nog over geld durft te praten. Dat draait jullie de nek om. Zet een tribune voor de ABN bank en ga daar zitten klappen .
Vind ik leuk
Mr bien +5884
zaterdag 9 februari 2019 om 23:54
67000 zijn net zoveel mensen die je vader had kunnen zijn
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:41
Zo blij dat ze een nederlaag mogen aanschouwen veel succes.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:42
Wij staan er teminste. Kunnen we van jou ploeg niet zeggen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:43
Dat klopt heb je helemaal gelijk in maar jullie ook niet lang meer ,succes.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:46
Een duimpje omdat je ons in ieder geval succes wenst.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:54
Hoe oud ben je eigenlijk??wat een kinderlijke reacties.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:47
Jou(w) ploeg wel goed schrijven he als je commentaar geeft 🙈
Vind ik leuk
wattenstaafje +23723
vrijdag 8 februari 2019 om 07:52
Geeft ie commentaar op spelling? Taalnazi.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 07:52]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:56
Zegt hij! De gene die geen komma's en punten gebruikt! En dan nog niet te vergeten de accent grave op de e van hè. Dus jij kunt ook beter je mond houden. 🤪🤪🤪🤪
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 08:00
Oké bedankt voor je tip. Maar als we toch bezig zijn. Ooit wel eens gehoord van komma gebruik?

Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
vrijdag 8 februari 2019 om 10:20
Waarom gun je Ajax (Nederlandse ploeg) geen goed resultaat?

Ik gun PSV, Feyenoord (alle Nederlandse ploegen) alles Europees!!!

Heb dit nooit begrepen, dat je een hekel hebt aan supporters, spelers of bestuur dat kan ik nog begrijpen maar aan een naam (club) in dit geval Ajax snap ik echt niet! Voor het hele Nederlands voetbal is het goed als we Europees weer mee gaan doen!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:41
Betekend toch weer een bron van extra inkomsten. Heel slim gedaan dit.
Vind ik leuk
Korm +39652
vrijdag 8 februari 2019 om 07:49
er zal zeker wat afgedragen moeten worden aan de Ziggodome en van de drankopbrengst zal Ajax ook niet veel aan overhouden. Denk dat het vooral een mooi gebaar is naar de supporters.
Vind ik leuk
Jozef +42697
vrijdag 8 februari 2019 om 08:11
Dat denk ik ook.

Er wordt gewoon gebruik gemaakt van een unieke mogelijkheid die er is om de vele supporters te behagen. Hopen op een mooi resultaat en de rest zien we wel. Ik ben er niet gerust op...
Vind ik leuk
2cents +60193
vrijdag 8 februari 2019 om 08:27
Prima gebaar inderdaad om mensen erbij te betrekken.

Al denk ik dat, met €20 per kaartje in de hal van je sponsor, er best wat aan verdiend zal worden. Kleingeld vergeleken met andere bedragen, maar toch.
Vind ik leuk
ficusje +2669
vrijdag 8 februari 2019 om 07:42
Word tijd voor een nieuw stadion,of een ring erboven op.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 07:45
In zee langs het nieuwe vliegveld,en als er problemen zijn kunnen ze het altijd nog vol water laten lopen.
Vind ik leuk
Jozef +42697
vrijdag 8 februari 2019 om 08:12
Niet lief, Kees...

Vind ik leuk
Kees Bman +4054
vrijdag 8 februari 2019 om 08:27
Sorry Jozef zo bedoel ik het niet.
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 9 februari 2019 om 10:54
Zou kunnen,met jou erin.
Vind ik leuk
Gazza +546
vrijdag 8 februari 2019 om 07:43
Gloryhunters??
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:54
Nope. Toen de gloryhunters kaartjes konden kopen was het al uitverkocht.
Goed gedaan van Ajax.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
vrijdag 8 februari 2019 om 09:38
Ik vind het jammer want probeer al jaren een seizoenskaart te krijgen voor Ajax maar elke jaar pis ik naast de pot ook met champions leauge ben nog nooit helaas naar een champions leauge wedstrijd geweest omdat de kaarten altijd zo snel gaan
Vind ik leuk
MojoRisin +14672
vrijdag 8 februari 2019 om 07:44
Dat ze daar niet eerder op zijn gekomen..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:46
Haha geef ze ongeveer 1% kans Real zal er met de overwinning vandoor gaan 1-3 wordt het!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
vrijdag 8 februari 2019 om 08:34
Haha!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 07:48
Beetje hetzelfde als dat je gehuldigd wordt als je tweede wordt
Vind ik leuk
Molletje +1833
vrijdag 8 februari 2019 om 07:57
Of supporters die er niet bij konden zijn tegemoet komen door ergens anders met duizenden andere supporters te kunnen kijken en zo toch een beetje de sfeer van een stadion voelen...

Ik zelf zou het niet doen, maar goed, waarom niet als er animo voor is? Vind jou vergelijking dus net zo krom als een huldiging voor een 2e plaats.
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
vrijdag 8 februari 2019 om 08:02
De sfeer is nooit hetzelfde als het stadion. Dit is gewoon een slimme marketing actie.
Vind ik leuk
Molletje +1833
vrijdag 8 februari 2019 om 08:11
is het ook niet, daarom zeg ik ook "een beetje" (omdat je met zoveel bent, zorgt dat toch voor meer spanning op de 1 of andere manier)

maar slim is het zeker ja, al vraag ik me af wat de kosten zijn t.o.v. de baten en of het wel echt "zoveel" inkomsten genereerd.
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
vrijdag 8 februari 2019 om 09:12
Als er drank verkocht wordt, dan is de winst al heel erg veel. En wat zijn de kosten, een podium met een groot scherm erop.
Weet niet wat de kaartjes kosten.
Maar hier gaan ze echt wel dik aan verdienen.
Vind ik leuk
Molletje +1833
vrijdag 8 februari 2019 om 09:18
huur? personeel? veiligheidsdiensten? entertainment?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 09:19]
Vind ik leuk