Huiberts wil Stengs niet naar Ajax laten gaan: 'Hij zei: we verkopen niet aan hen'

Huiberts wil Stengs niet naar Ajax laten gaan: 'Hij zei: we verkopen niet aan hen'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 16:18vr 08-02-2019 om 16:18

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 16:38vr 08-02-2019 om 16:38

Calvin Stengs werd deze week meermaals in één adem genoemd met Ajax. Volgens Vincent Schildkamp is zijn club AZ echter helemaal niet happig op een transfer van de twintigjarige aanvaller naar Amsterdam.

"Leo (Driessen, red.) en ik zaten zaterdagochtend toevallig in een uitzending met Max Huiberts (technisch directeur van AZ, red.). Hij was heel stellig. Hij zei: we gaan helemaal geen spelers meer verkopen aan Ajax en PSV", zegt de commentator bij Voetbalpraat op FOX Sports. "Ze zijn boos."

Dat laatste heeft te maken met het feit dat Ajax regelmatig probeert jeugdspelers over te nemen van de provinciegenoot. Een herenakkoord tussen Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Utrecht en Vitesse moet daar een einde aan maken, maar als het aan Huiberts ligt maken ook spelers van het eerste elftal niet langer de overstap naar de top-twee.

"In die uitzending kwam op een gegeven moment ook een discussie over Stengs en Ajax", stelt Schildkamp. "Huiberts was heel stellig en herhaalde het een keer of drie: wij zijn in principe niet meer van plan om spelers aan Ajax of PSV te verkopen. Dat is de enige manier om het gat naar die clubs nog eens te dichten als ze die ambitie hebben en die moeten ze hebben."

Opvallend genoeg wordt Feyenoord niet genoemd door Huiberts. "Het ging echt om Ajax en PSV, omdat ze het idee hebben dat ze dicht bij Feyenoord in de buurt zitten." Hans Kraay denkt dat ook de transfersom voor de rechtsbuiten een probleem kan zijn. "Ik denk niet dat je Stengs voor tien miljoen euro hebt."

Poll

Moet Ajax Stengs halen in de zomer?

(17370 stemmen)

Plaats een reactie

HierDieTitel +4815
vrijdag 8 februari 2019 om 16:27
Hoezo zo vaak fouten in een artikel? Heb je hier geen opleiding voor nodig om te werken?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:28
Een stagiare wellicht?
Vind ik leuk
G.Kopf +5707
vrijdag 8 februari 2019 om 17:33
Geef de stagiair maar de schuld
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
zaterdag 9 februari 2019 om 06:33
Die arme VP stagiairs...
Vind ik leuk
Janzijnvader +17423
vrijdag 8 februari 2019 om 16:39
Het blijft echt bijzonder dat een artikel bestaat uit 4 keer knip en plak werk en dat daar dan nog fouten in staan ook. Hoppa en op de site knallen met fouten. Sociale werkplaats VP.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:53
Je kan zeggen wat je wil maar dat maakt VP wel uniek.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 17:58
Echt tenenkrommend he?
Vind ik leuk
Boom8 +131
vrijdag 8 februari 2019 om 16:46
Kwantiteit gaat voor kwaliteit bij VP
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
vrijdag 8 februari 2019 om 17:22
Deze gozer kan heust wel aardig ballen, maar wordt alweer gehypt en Kraay vindt m al boven de 10.000.000 waard.....het is zo typisch hollands. Leuke acties in het veld, maar vaak onzichtbaar.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 17:22]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:49
Soort lozano? Nl competie aardig Europees staat die alleen binnen de lijnen
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
vrijdag 8 februari 2019 om 18:10
Ja je hebt gelijk...Napoli , Inter , Sevilla , Tottenham zullen er wel naast zitten dat ze hem voor 45.000.000 willen kopen. Ik zal nog even zeggen dat ze nog even navraag doen bij Goodfellas070 , want die weet het beter.
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:15
Ah, ja...daarom speelt ie nog bij PSV natuurlijk.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:10
Omdat wij ook de positie hebben spelers gewoon te behouden tot de zomer...ik weer dat je dat niet wil...maar wij varen ook wel. Zeker op pag 819
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:32
Bod van napoli was zelfs meer.. 30 miljoen en Younes
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:25
Dat wil toch eerder zeggen dat ze hem minder dan 30 miljoen waard vinden, als ze je met Younes op willen schepen ;)
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1600
vrijdag 8 februari 2019 om 19:19
@plattekar bv hahaha eerst Stengs afkraken en al doet iemand dat bij Lozano meteen in de verdediging schieten. Triest persoon. Je hoeft niet te reageren op een AZ topic hoor je kunt het ook alleen lezen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:11
Stengs middelmaat. Hij wil naar PSV...maar PSV wil m niet joh.
Vind ik leuk
R2 +5292
zaterdag 9 februari 2019 om 10:48
Vind Stengs eigenlijk wel een hele aardige speler. Lang out geweest maar laat nu een leuk niveau zien. Je doet hem wel te kort in je comments.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:49
Ik mis Barcelona in dit rijtje
Vind ik leuk
Wim Horst +1227
vrijdag 8 februari 2019 om 19:50
platte kar, neem jij jezelf wel serieus,
iedereen en alles (behalve Ajax fans) zat de hele voetbal top achter Frenkie aanzat, ze er allemaal naast zaten en nu zijn alle voetbal clubs wel die het gelijk hebben met lozano, eerlijk een gast met een PSV bril kan dat verzinnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 19:51]
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:17
Wat n warrig verhaal. Als je bedoeld dat er kritische noten waren bij Frenkie....niet van mij in elk geval. Frenkie klasse speler al denk ik persoonlijk dat Barca te hoog gegrepen is , omdat ie zijn acties nu diep op de andere helft moet maken. Bayern of Spurs had wellicht beter geweest. Lozano moet ook subtop accepteren. Zoals gezegd Napoli, Sevilla etc. Prima
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 08:18]
Vind ik leuk
Wim Horst +1227
zaterdag 9 februari 2019 om 16:56
was idd een beetje wazig, wat ik bedoelde is:
jij zegt dat die clubs voor lozano wel weten wat ze doen, en ik bedoelde die 89mil. is uitgegeven door 1 club die wel weet wat ze doen
Vind ik leuk
Wim Horst +1227
zaterdag 9 februari 2019 om 17:00
verder zijn lozano en bergwijn samen natuurlijk niet zoveel waard als onze Frenkie, en dit weekend het weer 2 punten verschil zijn
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 21:11
Heb je die plattekar op je smoelwerk gehad met dat domme gelul van je. Stengs is alles beter als dat dravertje van jullie. 10 miljoen heb je niet eens zijn linkerbeen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:08
Ik heb m de laatste 5 jaar inderdaad 4x op me smoel gehad en dankzij dat dravertje ( samen met Luuk topscoorder ), dit jaar maar weer eens op mijn smoel...en ik zeg je...t voelt heeeeerlijk. Nou hup....reteketet...uit bed !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 08:27]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:15
Aardig is in ieder geval nog veel beter dan elke speler van jouw club het doet op dit moment .
En in Eindhoven spelen ze in ieder geval nog af en toe europees voetbal , iets wat de 3e stad van Nederland niet kan zeggen .
Vind ik leuk
Caniggia +1257
vrijdag 8 februari 2019 om 20:13
Ja Service Crew maar in Eindhoven spelen ze ook steeds minder Europese wedstrijden.En dat gaat de komende jaren alleen maar minder worden of Psv moet veel meer in het team investeren.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:10
Om geld in het team te investeren moet er natuurlijk ook geld zijn , en inderdaad dit jaar heeft PSV slecht gepresteerd in de cl , want er had echt wel op voetbalgebied meer ingezeten als dat ze nu hebben laten zien .

Maar jij denkt toch hoop ik niet serieus dat Ajax deze groep wel ff had overleefd hoop ik .
Ik snap dat Ajacieden nu lachen om de europese prestatie's van PSV , maar ze zijn waarschijnlijk vergeten dat ze de afgelopen paar jaar zelf zijn uitgeschakeld door clubs als Rostov , Rapid en Nice .
En dan schat ik de tegenstanders van PSV toch wel iets hoger in
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
zaterdag 9 februari 2019 om 06:37
Psv lacht al jaren Ajax uit die in veel zwaardere groepen heeft gezeten dan Psv. Psv is verwend geweest met makkelijke groepen zoals met cska en wolfsburg, nu treffen ze een keer een groep van CL niveau en dan is het janken en naar Ajax wijzen. Psv was toch de laatste Nederlandse club die overwinterde in de CL? Vergelijk die groep van toen eens met de huidige groep van Ajax. Over makkelijke lotingen heeft Psv niks te klagen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:26
@jcjwz : Jij vindt CSKA en Wolfsburg makkelijk ? En vergeet je " per ongeluk Manchester United " uit dezelfde groep ? Een wereldprestatie was het met geweldig voetbal. Tegen Atl Madrid had de winst dik verdiend geweest, ware het niet dat Narsingh de pingel miste. Ajax heeft het prima gedaan in Europa tot nu toe met München uit , als beste. Maar Ajax in de groep bij Barca, Inter en Spurs , had toch ook waarschijnlijk exit geweest.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 08:28]
Vind ik leuk
Caniggia +1257
zaterdag 9 februari 2019 om 07:32
Ik ben geen Ajacied dus ik lach niet vind het alleen jammer voor het Nederlandse voetbal.En ik denk zelf dat Ajax wel in jullie groep was doorgekomen.Als je kijkt hoe ze tegen Bayern speelden maar gewoon vergaten ze op te rollen en 2 jaar geleden de Finale van de EL haalden.Daar zat ook een hoop geluk bij maar ze stonden er wel.Dat je dan de finale verliest is ook weer niet zo gek.Maar zo zet je je spelers wel op de kaart.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:20
@cannigia:Hoezo? Kan PSV ineens geen 1e of 2e meer worden van Nederland ?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 08:29]
Vind ik leuk
Caniggia +1257
zaterdag 9 februari 2019 om 16:10
Waar zeg ik dat Psv geen 2e of 1e kan worden?
Vind ik leuk
Caniggia +1257
vrijdag 8 februari 2019 om 20:10
Inderdaad Lozano zie je vaker niet dan wel,en als je hem ziet dan is het vaak negatief om een tegenstander een kaart aan te naaien.Dat heeft hij waarschijnlijk van Cocu en Van Bommel geleerd die deden dat ook altijd. en Van Bommel ook altijd mekkeren wat hij overigens nog steeds doet.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zaterdag 9 februari 2019 om 08:30
Cannigia, t doet zeer he , calimero ?
Vind ik leuk
Caniggia +1257
zaterdag 9 februari 2019 om 16:18
Lees eerst even voor je jezelf voor schut zet Plattekar. Ik zei al dat ik geen Ajax fan ben. Maar dan toch nog een dom zinnetje neerzetten. Ik hou alleen van aanvallend voetbal en dat durft Psv veel te weinig te spelen.Wedstrijden dat ze het wel doen ben ik dus ook voor Psv. Een team als Psv zou elke wedstrijd er vol op moeten klappen net als Ajax overigens die laten ook domme steken vallen. Maar ik ben dus niet voor Ajax,Psv,Feyenoord of welke ploeg ook.Ik ben alleen voor het team dat durft aan te vallen en welk team dat is dat maakt me niet uit.Als bijvoorbeeld Feyenoord van Ajax wint vind ik dat prachtig omdat Feyenoord het eerste kwartier goed heeft overleefd. Maar als Feyenoord met 10-0 van Psv verliest vind ik dat ook prachtig.Als je denkt na de 5-0 nog steeds te moeten aanvallen.Dus ik zie veel mooie wedstrijden.
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 17:50
Hij is net een paar wedstrijden fit aan het worden na een horrorblessure en speelde voor zijn blessure een wedstrijd of 5 geweldig. Hoezo vaak onzichtbaar ? Hehe wat een onzin.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
vrijdag 8 februari 2019 om 18:08
Gewoon zoals ik het zeg...onzichtbaar
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 19:03
Gebral.
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1600
vrijdag 8 februari 2019 om 19:19
Kul
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:54
Inderdaad.
Liet twee weken terug in Heerenveen ook helemaal niks zien.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +699
vrijdag 8 februari 2019 om 18:14
Met als heel Heerenveen haha
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 01:36
Toen liet Goochelaar Idrissi jullie al wat zien! Net als die kluns van jullie verdediger!
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
vrijdag 8 februari 2019 om 17:55
Alleen de leetste 3 wedstrijden opvallend….maar daarvoor zwaar geblesseerd...dan is iedereen onzichtbaar...maar 10 milj...het is wat de markt er voor bied.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:57
En nu in fatsoenlijk nederlands
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 17:59
Omdat hij perongeluk leetste typt?

Ga bij de taalpolitie joh zeurpiet
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:13
Je typt ook echt per ongeluk lEEtste de a en de e zitten toch echt diagonaal van elkaar en daarnaast zie je dat toch, daarnaast taalpolitie neh is te veel moeite dacht eigenlijk dat het een of ander achterlijk dialect was
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:16
het is wat de markt er voor BIEDT.
Het is: Hij biedt, 3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd.
OMG, wat leren ze tegenwoordig in godsnaam op school ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:22]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:19
Haha ja, maar ik let er ook nooit op of er een t'tje achter moet
Vind ik leuk
Sven! +2589
vrijdag 8 februari 2019 om 18:27
Robin_van_de_Meer Supersub +46 vrijdag 8 februari 2019 om 17:57En nu in fatsoenlijk nederlands

Nederlands.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 18:16
Jij maakt nooit fouten zeker?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:18
Ik ben een mens, mensen maken fouten dus ik denk dat je het antwoord zelf al wel in had kunnen vullen
Vind ik leuk
buddha +10698
vrijdag 8 februari 2019 om 21:07
En je vergeet voor de 4e keer een punt achter de zin te zetten. Maar voor de rest fuck de taalfouten. Beter gezegd fuck degene die er op letten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 03:47
Buddha, het is 'fuck degenen die er op letten' of 'fuck degene die er op let'. Typisch gevalletje van valse congruentie. Maar het zal me een worst wezen, maar erger dan vier keer geen punt zetten achter een zin op een forum.
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:18
Jawel, maar niet drie in 1 zin.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 18:20
Ik hadt hed tegen Robin😉
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:21
Die antwoordt toch ook ?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 18:40
Heb je aandacht tekort ofzo dat je je in dit toch al vage gesprek mengt?
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:53
Ja, ik had even niets te doen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:34
hed? wat is dat nou waar
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 19:34
Gaan idaa
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:45
Je reageert nog zo achterlijk als je er uitziet denk
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 20:25
Blijf je nou doorgaan joh baby, ga wat nuttigs doen ofzo.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:50
Als er iemand bleef doorgaan was jij dat staatsmongool, comment op comment
Vind ik leuk
buddha +10698
vrijdag 8 februari 2019 om 21:08
.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:51
Nee, achterlijk?
Dat ben jij al.
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
vrijdag 8 februari 2019 om 20:01
Hut gaad naturlik over het fijd dad hij so lang in de lappuhmant heb geseten.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:41
Heb geseten, tis tog "het geseten"?

Da faq..
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 9 februari 2019 om 09:04
Klopt...maar dan hetd met td ;-)
Vind ik leuk
Freddyst +485
vrijdag 8 februari 2019 om 18:43
Als je dan toch iemand wil verbeteren, doe het dan zelf goed. Nederlands is het, met een HOOFDLETTER.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 8 februari 2019 om 18:52
Ouch
Vind ik leuk
Stranger +7041
vrijdag 8 februari 2019 om 18:11
Inderdaad en omdat ze weten dat er bij Ajax geld genoeg is.
Zo werkt de markt.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:13
kun je niet lezen of zo? heeft niets met de bankrekening te maken.
Vind ik leuk
Stranger +7041
vrijdag 8 februari 2019 om 18:39
Waarom niet ?
Als je weet dat iemand die veel geld heeft iets wil hebben wat jij hebt ,begin je al met te zeggen dat je niet verkoopt;-)
Dan begin je al met de prijs op te drijven;-)

Als een speler weg wil dan gaat hij.Hoe lang zijn contract ook nog is.
Dus kun je er beter voor zorgen dat je zoveel mogelijk vangt.
AZ deed het ook zo met Haps;-)
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:12
en vorig seizoen voor zijn blessure kon je al zien dat deze jongen een heel groot talent is.
Vind ik leuk
Krav +239
vrijdag 8 februari 2019 om 23:04
Ixd. Je koopt geen voetballer maar je koopt een contract af. En deze contracten zijn net als opties op de beurs... je hoopt dat deze meer waard is als het tijd is om te verkopen
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:11
idd een geweldig talent die het nog ver gaat schoppen die verkoopt az wel weer aan het buitenland voor een flinke zak geld.
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:25
Ik denk dat Tottenham met Vincent Janssen z'n lesje wel heeft geleerd, die haalt alleen nog maar bij Ajax zoals Christian Eriksen, dat beviel goed.
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1600
vrijdag 8 februari 2019 om 19:22
Jullie zijn superieur dat wil je toch horen Rene
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 19:32
Nee hoor, ik denk alleen dat de grote internationale topclubs niet snel gaan shoppen bij AZ.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:55
Ze hebben Vincent Janssen beoordeeld op één goede wedstrijd in Oranje tegen Engeland.
Ik zou dan toch echt eerder je scoutingapparaat nagaan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:09
Dus moeten ze voor 1 miljoen aan de neuzen verpatsen?
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
dinsdag 19 februari 2019 om 13:04
Ze moeten niks.
Ze doen dat alleen als Ajax genoeg geld zou bieden en dat zal meer dan 1 miljoen moeten zijn.
Ik denk zelf iets van 5-7 miljoen, maar dat mag AZ en Ajax lekker gaan uitmaken.
Misschien blijft ie gewoon bij AZ.
Bovendien.... wie zegt dat Ajax geïnteresseerd is ?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 01:26
Hahahaha 5 miljoen en over 3 maanden laten gaan met welk doen? Ajax helpen? Zielig man dit! Ajax was dat al, en AZ verkoopt niet en Stengs wil niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:08
Het lijken wel moslims die Amsterdamse Joden.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 02:30
Dus als Stengs bij ajax speelt is hij opeens wel goed genoeg voor de Spurs.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +699
vrijdag 8 februari 2019 om 18:13
Je vergeet waar hij vandaan komt. Hij was de eerste weken na zijn rentree onzichtbaar, de laatste weken is hij echter steeds nadrukkelijker aanwezig en laat hij steeds meer van zijn klasse zien.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
vrijdag 8 februari 2019 om 18:16
mwah...1 zwaluw. Ik heb vele talenten zien schitteren in de eerste weken. Waar zijn ze ? Maher was ook ineens 10.000.000 waard. De grootste miskoop van PSV. Ik zeg ook, hij kan leuk ballen..Maar moet je ns kijken hoe hij omschakeld bij balverlies...namelijk NIET
Vind ik leuk
ReneAjax +10848
vrijdag 8 februari 2019 om 18:26
PSV had nog een koopje, goed afgedongen door Brands tot slechts 9 miljoen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4667
vrijdag 8 februari 2019 om 18:26
Dat is het hem dus.. ze zijn niet boos op de clubs, ze willen er meer geld uit halen dan de analisten zeggen wat ze waard zijn. Dat betekent het buitenland.. leuk voorbeeld, 20 miljoen vincent jansen :).
Vind ik leuk
Blindsy +20431
vrijdag 8 februari 2019 om 21:52
Net als de Frenkie-hype?
Vind ik leuk
voebtalie +3734
vrijdag 8 februari 2019 om 18:27
Irritant hè al die fouten steeds.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:26
Blijkbaar ook niet om te reageren . Lees je eigen reactie eens kritisch door en maak je daarna druk om de splinter in andermans oog .
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:28
Afijn die gaat naar Ajax, AZ is niks meer dan nr 4 in dit land.

Als AZ slim zou zijn werkt t juist samen met ajax en accepteert het hun 4de plek. Als je op die manier jezelf naar vaste EL deelname voor AZ en CL voor de kampioen kan werken samen met de rest van de top, is dat geen slechte manier van handelen. Werk met doorverkooppercentages. Dat levert pas echt wat op.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:36]
Vind ik leuk
joriajax +1440
vrijdag 8 februari 2019 om 16:32
Precies, als Bayern München van Nederland zijn we ook wel beetje verplicht de concurrentie leeg te kopen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:33
Welke concurrentie? Die van AZ? Sinds Ajax de miljoenen op de bank heeft staat er elk jaar een selectie daar waar AZ maar van kan dromen,
Vind ik leuk
joriajax +1440
vrijdag 8 februari 2019 om 16:53
Zeker, maar AZ verliest ook gewoon de spelers aan Ajax, Feyenoord en PSV, die bij de "concurrentie" het dan vaak goed of redelijk doen, dat is toch een dubbel verlies vergeleken met een Ajax speler die naar buitenland gaat en Ajax er zelf geen "last" meer van heeft

Grappig eigenlijk dat PSV qua selectie eigenlijk ook minder is.
Net als Ajax overigens kwalitatief minder was dan PSV onder Frank de boer. Juist als underdog zie je toch dat het makkelijker is om discipline op te brengen en koste wat kost het resultaat over de streep te krijgen
Vind ik leuk
De Haan +698
vrijdag 8 februari 2019 om 17:21
hier sla je de spijker toch wel op zijn kop inderdaad. pijnlijk
Vind ik leuk
Mari +13286
vrijdag 8 februari 2019 om 17:10
dus dit is een troll
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:14
Toppers als Nemanja Gudelj... hoeveel eergevoel kan je onterecht hebben?
Vind ik leuk
Mari +13286
vrijdag 8 februari 2019 om 17:15
ik snap 'em niet
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:16
K had t over Rijksdaalder.
Vind ik leuk
Molletje +4037
vrijdag 8 februari 2019 om 17:15
Als je Rijksdaalder bedoelt... ja
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:14
en winnen ze net zoveel als az
Vind ik leuk
Obl93 +2775
vrijdag 8 februari 2019 om 17:26
Correctie, Bayern pakt prijzen, maar dat is weer een ander verhaal.
Vind ik leuk
joriajax +1440
vrijdag 8 februari 2019 om 17:38
Ja, dat steekt zeer zeker.
Al moet ik wel toegeven dat prijzen winnen niet alles is. Vond het zelf echt afschuwelijk kijken naar het resultaat voetbal van De Boer. En dat heerlijke, bijna kamikaze, voetbal van Bosz waarmee we net geen kampioen werden, maar wel bijvoorbeeld in Europa weer meetelden en zelfs finale Europa league haalden, echt geweldig, waar helaas dus net geen kers op de taart kwam.
Vind ik leuk
rexxo +16765
vrijdag 8 februari 2019 om 17:05
100% mee eens.

Het buitenland trapt daar niet meer in, maar dat snapt die Max Grootspraak nog niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 17:09]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5707
vrijdag 8 februari 2019 om 17:09
Met dat beleid van Feyenoord zullen ze snel aanhaken en er misschien wel overheen gaan
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:12
Duurt bij Fey ook niet meer zo lang... Feyenoord is daar te groot voor. Wat ik onbegrijpelijk vond is dat AZ ook maar iets te vrezen heeft van Vitesse en Utrecht. Vroeger was t nog wel intimiderend. AZ, moeilijke wedstrijd. Tegenwoordig is t oh AZ makkie. De verkoop aan t buitenland helpt niets. Zorg er maar eerder voor dat je de andere clubs achter je houdt.
Vind ik leuk
Multatuli +162
vrijdag 8 februari 2019 om 18:05
Lekker arrogant gedrag Dmitri. Gelukkig sprak Van Bommel wel anders na de laatste onderlinge wedstrijd die jullie nipt wonnen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:42
Laatste 10 wedstrijden hebben jullie van ons verloren... was nou je punt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:46
Ja makkie toch met Pollletje pingel, jullie zijn dit jaar maar 1x achtergekomen en boos geworden Mats scoorde ook heel makkelijk als niet spits!
Vind ik leuk
rexxo +16765
vrijdag 8 februari 2019 om 17:29
Ik kan me niet voorstellen dat ze het daar nooit op de rit gaan krijgen.

Vroeg of laat valt het allemaal in elkaar en gaan ze weer echt meedoen.
Vind ik leuk
Mari +13286
vrijdag 8 februari 2019 om 17:10
ik heb het van de week nog geschreven:
AZ heeft vorig jaar geroepen dat ze de aanval inzetten op Ajax en PSV.
Het feit dat ze wel aan Feyenoord willen verkopen geeft ook aan dat ze Feyenoord onbeduidend achten.
Donder op denk ik dan
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 17:25
Hebben ze nooit gezegd, ze hebben gezegd we willen ajax en PSV lastig maken, dichterbij komen. AZ heeft prima selectie maar verschrikkelijk slechte trainer dat is groot probleem geweest afgelopen jaren in Alkmaar.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5707
vrijdag 8 februari 2019 om 17:39
Ze winnen nooit van ons 😂
Vind ik leuk
Sytz +4323
vrijdag 8 februari 2019 om 18:29
Haha moeten ze misschien even de finale van de beker kijken vorig jaar!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:52
Makkelijk zeggen als PSV of Ajax zijnde. Lekker juist wel de talentjes binnenboord houden en laat ze maar lekker dr miljoenen uitgeven aan jeugd in het buitenland en als az dan zulke jongens kunnen behouden haken ze op lange termijn misschien ook aan
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 17:53
Wat een ambitie zou dat uitstralen zeg. Je neerleggen bij plek 4 en that's it. Ze lachen je bij AZ terecht uit om deze opmerking.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:35
en wat is er mis met plek4 dan?
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 19:08
Niets. Maar als je zoals AZ vrijwel jaarlijks bij de eerste 5 eindigt en Europees voetbal haalt dan is het logisch dat je de lat hoger probeert te leggen. Hoe lastig dan ook.
Vind ik leuk
ronnie1100 +1108
vrijdag 8 februari 2019 om 18:06
Die jongen wil zelf ook niet naar Ajax
Die jongen wil prijzen winnen
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:13
afijn die gaat nergens heen of na het buitenland.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +699
vrijdag 8 februari 2019 om 18:15
Op welk vlak zouden wij in hemelsnaam samen moeten werken? We hebben een opleiding die niet of nauwelijks onder doet voor die van hen, hebben geld zat en een prima structuur staan. Totaal geen reden om samen te werken met Ajax. Alsjeblieft zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:12
Acceptatie, dus zondag verliezen want geen 3e worden hoor! Kom niet aan het kartel! Hahahahaha en wij allemaal accepteren dat jullie een gemeente subsidie club zijn....Dat levert pas echt wat op....voor ajax! Hahahhaahahhaha
Vind ik leuk
UTCA030 +618
vrijdag 8 februari 2019 om 16:28
Grootspraak uit Alkmaar! Wanneer Ajax en PSV genoeg bieden verkoopt AZ gewoon zíjn speler(s).
Spelers hebben zelf ook een eigen keuze en AZ kan spelers niet verplichten om voor een andere club te kiezen. Spelers denken dan voortaan wel 2 keer na voor ze een contract bij AZ tekenen.
Vind ik leuk
Bossie020 +6585
vrijdag 8 februari 2019 om 16:31
Ik denk dat niemand meer tekent voor AZ en er voortaan alleen nog maar spelers in staan die contributie betalen.

Vind ik leuk
rexxo +16765
vrijdag 8 februari 2019 om 16:52
Wat mij opvalt is dat al die TD's van de bovenste 4 in interviews
heel typisch overkomen.

Bij Ajax, PSV en Feyenoord misschien omdat daar in het verleden genoeg gewonnen is. Van die Huiberts begrijp ik die houding niet zo,
misschien omdat er 2 spelers recentelijk verkocht zijn voor de hoofdprijs, anders kan ik die attitude niet plaatsen.

Vind ik leuk
Bossie020 +6585
zaterdag 9 februari 2019 om 16:53
Die hoofdprijzen smaken kennelijk naar meer. Ik vind dat Max Huiberts een goed verkoopbeleid heeft. Hierdoor kan AZ goed investeren in haar Jeugdopleiding. Nog niet eens zo lang geleden was het ondenkbaar dat er een jeugdteam van AZ boven Ajax eindigde. Dit seizoen werden AZ onder 16, onder 14 en onder 13 Winterkampioen, door de jeugdteams van Ajax, Feyenoord en PSV achter zich te laten. Ik vind dat Huiberts recht van spreken heeft op basis van zijn beleid.
Vind ik leuk
rexxo +16765
zaterdag 9 februari 2019 om 17:00
Ik snap dat je trots bent op je club maar sinds wanneer is een winterkampioenschap een echte prijs?

Vind ik leuk
Bossie020 +6585
zaterdag 9 februari 2019 om 17:26
Het is geen prijs, maar het toont wel aan dat je goed bezig bent. Vergeet niet dat AZ een regionale club is met een bescheiden budget.

Prijzen zijn relatief. Als Helmond Sport de KNVB Beker wint is heel Helmond dronken tot na de kerst. Als Ajax 7 KNVB bekers achter elkaar wint maar geen kampioen wordt in die periode dan wachten ze de spelersbus op met bivakmutsen na alweer een verspeeld kampioenschap.
Vind ik leuk
rexxo +16765
zaterdag 9 februari 2019 om 17:31
Einde seizoen ga ik je feliciteren als de door jouw genoemde jeugdteams daadwerkelijk kampioen zijn geworden.
Vind ik leuk
Bossie020 +6585
zaterdag 9 februari 2019 om 17:47
Sympathiek van je.
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 19:10
Ach dit soort geneuzel roepen ze al jaren. AZ verkoopt aan partijen die 2 keer zoveel bieden. En dat zijn buitenlandse clubs vaak.
Vind ik leuk
S - SIDE +288
vrijdag 8 februari 2019 om 16:35
niet aan ajaks psv...

als ze maar geld bieden gaat ze naar elke club
Vind ik leuk
UTCA030 +618
vrijdag 8 februari 2019 om 16:46
Huiberts probeert blufpoker te spelen. Wanneer Stengs graag een stapje hogerop wil en liever eerst bij Ajax of PSV zich verder wil ontwikkellen ( CL voetbal ) vertrekt Stengs gewoon naar PSV of Ajax. AZ is een leuke club maar moet zich niet groter voordoen dan dat ze zijn.
PSV en Ajax domineren de competitie en talentvolle spelers die (nog) niet naar het Buitenland willen vertrekken laten die kans niet aan zich voorbij gaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:46]
Vind ik leuk
Mari +13286
vrijdag 8 februari 2019 om 17:19
Je moet naar de spelers toe dit wel roepen en ze van alles beloven, maar die jongens weten zelf ook wel dat
1) een blessure hiun carrière kan vernietigen
2) spelers van PSV en Ajax meer in de belangstelling staan en meer opbrengen.

Ach, hoogmoed komt voor de val.
Vind ik leuk
013Tilburg +825
vrijdag 8 februari 2019 om 17:54
Als hoogmoed echt voor de val komt, hadden we een paar decennia geleden al afscheid genomen van ajax. Het spreekwoord gaat helaas niet altijd op.
Vind ik leuk
HanV +5716
vrijdag 8 februari 2019 om 18:10
Ik lees 'in principe' niet als een betekenisloze stoplap maar juist als een voorbehoud. Eigenlijk zegt hij hier, volgens mij, dat er best over een transfer naar die clubs is te praten.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 16:42
Haha. En als Max nu eens het dubbele gaat vragen aan Ajax? Jammer voor Ajax dat er clubs zijn die schijt aan ze hebben en niet willoos doen wat de grote clubs willen.
Vind ik leuk
UTCA030 +618
vrijdag 8 februari 2019 om 16:52
Huiberts kan zoveel willen, spelers maken zelf uit waar ze willen spelen. Weiger je als AZ dan zit je met een ontevreden speler. Blufpoker uit Allmaar waar m'n in Eindhoven en Amsterdam echt niet van onder de indruk raken. Wil de speler zich financieel en sportief verbeteren en AZ werkt tegen, gaat zo'n speler met zaakwaarnemer gewoon naar de arbitrage commisie stappen om een transfer af te dwingen en dat weten ze in Allmaar.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 16:56
Contract tot 2022. Stengs is verstandig genoeg. Weet dat hij enorm geholpen is door AZ tijdens zijn blessure. Die blijft zeker nog een jaar en dan lekker cashen. Vreemd dat Ajax over de hele wereld scoit maar vergaten Stengs uit hun achtertuin haha.
Vind ik leuk
Molletje +4037
vrijdag 8 februari 2019 om 17:26
Ajax was in 2015 net te laat, want op het moment dat ze hem gingen benaderen had hij net 3 jaar getekend. Neemt niet weg dat hij er verstandig aan doet om nog even bij AZ te blijven.

Maar mocht hij heel graag naar Ajax willen en je als club niet meewerkt, hem je wel een dilemma. Ga je hem ongemotiveerd aan zijn contract houden (en een transfersom mislopen) ga je zijn contract zo opwaarderen dat je acheve gezichten krijgt of ga je hem pushen om voor een andere club te kiezen en de transfersom boven de speler verkiezen?
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 17:58
We zullen zien. Hoop dat hij nog even blijft. Nog een jaar en dan verkopen. Aan wie zullen we wel gaan zien.
Vind ik leuk
Bossie020 +6585
zaterdag 9 februari 2019 om 16:58
Spelers die dat doen krijgen vaak een etiket. Ajax gaat echt geen 10 miljoen uittrekken voor een speler die ze na een goed seizoen alweer kwijt zijn omdat PSG of Borrusia Dortmund een miljoenensalaris in het vooruitzicht stelt en die speler zijn kunstje herhaalt door ook een arbitrage aan te vragen. De jurisprudentie ligt er dan in ieder geval alvast.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:24
Dan komen ze via een omweg over het buitenland naar Ajax en psv en zullen toekomstige grote talenten niet meer bij AZ tekenen of kortlopende contracten . Dan kunnen ze zelf over hun carriere beslissen
Vind ik leuk
Bossie020 +6585
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Bij AZ is de kans wel redelijk aanwezig door te breken. AZ speelt regelmatig Europees en het trainingsniveau is er behoorlijk.

Je kan ook een gelimiteerde transfersom in je contract opnemen. Die pikkies van 18 hebben allemaal al een zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
Jozef +45116
vrijdag 8 februari 2019 om 17:35
Het zou natuurlijk gewoon ook kunnen dat Stengs naar Ajax wil, omdat Ajax financieel en sportief een stap vooruit is. Positieverbetering heet dat en als het erop aankomt kun je een overgang via de rechter dan afdwingen. Is vaker gebeurd. Je doet alsof de speler in kwestie er niks in te zeggen heeft.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 17:59
En de Ajax supporters doen alsof de speler en de verkopende clubs niks te zeggen hebben.
Vind ik leuk
Jozef +45116
zaterdag 9 februari 2019 om 07:44
Lees je dar uit mijn stukje?

Dat bedoelde ik dan niet...
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:38
droom maar rustig door als az niet verkoopt verkopen ze niet geen rechter die daar wat aan kan doen.
stengs heeft namelijk zelf een contract getekend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:36
az kan die spelers wel verplichten te blijven dan tot einde contract en als ajax en psv interesse hebben zijn er ook genoeg buitenlandse clubs die dat hebben.
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 19:14
Ach Janssen is natuurlijk het beste voorbeeld van een speler die zogenaamd boos op AZ was vanwege de hoge transferprijs. Achteraf zei hij dan ook dat AZ het spel geweldig had gespeeld. Als het aan sommige flapdrollen hier had gelegen had AZ hem voor maximaal 7 miljoen moeten verkopen aan Ajax of PSV.
Vind ik leuk
Sven! +2589
vrijdag 8 februari 2019 om 19:21
Ajax en PSV mogen de handen dichtknijpen dat AZ zich zo heeft opgesteld met Janssen, die gast is goed genoeg voor Ajax en PSV!
Vind ik leuk
Multatuli +162
vrijdag 8 februari 2019 om 19:35
Probleem is wat is genoeg? Talenten als Stengs en Boadu ga je niet onder de 20 miljoen verkopen (mits ze fit blijven). Ajax en Psv gaan die bedragen in nederland niet betalen. Dus feitelijk klopt het dan wel.
Vind ik leuk
Rene Hus +11
vrijdag 8 februari 2019 om 16:29
Wat een gelul van die Huibers alles heeft een prijs
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:34
Een hoop begrijpelijke frustratie in zijn reactie !
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:39
Beetje kinderachtig en ondoordacht. Nu promoot je JUIST, dat jonge gasten naar Ajax vertrekken voordat ze de eerste elf hebben gehaald. Gezien AZ ze de stap hogerop gewoon niet gunt, lekker is dat. Een jongen van 20 naar t buitenland sturen zonder ervaring. Wees eerlijk de wereldtoppers komen toch niet van de eerste elf van AZ. Dat noemen ze ook wel jezelf in de vingers snijden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 16:58
PSV heeft zeker veel toppers afgeleverd afgelopen jaren die zijn geslaagd in de top, noem eens een aantal voor de duidelijkheid.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:58]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:06
Arias, Mertens, Wijnaldum. Zijn der al 2 meer dan dat AZ in de laatste 10 jaar heeft geleverd aan clubs met enigszins reputatie.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 18:00
Je ga toch geen speler voor 8 miljoen verkopen als je er 20 voor kan krijgen? Wees eerlijk.
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 19:17
Zeker. Als Ajax of PSV 22 miljoen voor Janssen had geboden was hij daarheen gegaan. Maar Stengs gaat niet voor 10 miljoen binnen Nederland verkassen als AZ 30 miljoen in het buitenland kan vangen bij wijze van spreken.
Vind ik leuk
Pieterv14 +553
vrijdag 8 februari 2019 om 16:30
Ze moeten blij zijn dat ze nog aan Ajax en psv kunnen verkopen. Al hun verkopen de laatste jaren zijn geflopt in het buitenland. Zullen weinig clubs rechtstreeks bij az aankloppen denk ik
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:31
Dat dus, Spelers als Haps, Luckassen Jahanbaksh, Janssen zijn allemaal geen toppers.
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 16:43
Weghorst geflopt? Dembélé? Ari, Elm, Hoedt, Donk, Wernblom.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:49
Alleen Dembélé heeft de subtop bereikt..
Vind ik leuk
Elohim +1863
vrijdag 8 februari 2019 om 17:29
Tottenham mag je wel de top noemen, zeker in de tijd waarin Dembélé bij ze was.

De rest die genoemd worden zijn inderdaad alleen een glimlach waard daar een ander die namen heeft onthouden.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:34
Mwa. Twijfelachtig of tottenham ooit top is geweest. Hamgen er toch net een beetje bij
Vind ik leuk
Elohim +1863
vrijdag 8 februari 2019 om 17:53
Doen in Dembélé zijn tijd mee om het kampioenschap, in toch een redelijk aangeschreven competitie. Ook Europees in de top 25, dit kun je gezien het deelnemersveld van 450 clubs moeilijk anders als de top noemen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:56
Ik denk dat er voor beide kanten wat te zeggen valt. Ajax is 30e ofzo? Vind ik verre van de top. Ik weet niet of ik de top al bij de top 25 vind behoren
Vind ik leuk
Elohim +1863
vrijdag 8 februari 2019 om 17:59
Vertel, hoe definieer jij de top dan?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:02
Clubs die vaak ver komen in de cl. Die de kwartfinale niet incidenteel halen
Vind ik leuk
Elohim +1863
vrijdag 8 februari 2019 om 18:09
Top 8 zeg maar, Okay kan.
Ik vind dat je als beste 25 uit 450 top genoemd mag worden en zelfs dan doe je al mooie clubs te kort.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:50
Daarom is t ook twijfelachtig hoor. Snap jouw standpunt hierin ook
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 16:51
Ja dat denk jij. Niets is minder waar denk ik.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 18:01
Blij zijn? Haha. Hou toch op.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:42
hahaha ze moeten blij zijn hoe bedoel je arrogant
Vind ik leuk
Malaga036 +487
vrijdag 8 februari 2019 om 16:30
Ja want hij wil zelf zo graag naar Heerenveen.. Vitesse of feyenoord... az is mede door ajax miljoenen een vaste subtopper nu. Gekkies daar in alkmaar
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 16:44
Miljoenen uit buitenland bedoel je, die fooienprijzen die Ajax betaalden worden geen spelers meer van AZ verkocht.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 16:53
Nee juist gekkies in Amsterdam dat ze haast iedere jeugd speler van AZ benaderen. Schijnt zelfs zo te zijn dat jongetjes op een grasveld met een AZ shirtje worden lastig gevallen om naar Amsterdam te komen.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
zondag 10 februari 2019 om 21:07
gebeurde in utrecht ook 7 vd 11 basisspelers benaderd van o11 ja 7 maar valt best mee.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:44
ja ajax heeft ze geholpen haha ga weg joh
Vind ik leuk
Malaga036 +487
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Lindenbergh 2mil, perez 3mil, de zeeuw, el hamdoaui 5mil, sightorsson 4mil, moisander 3,5 en viergever 2miljoen. 19 miljoen vanaf 2005.. nu hebben ze zelf is een keer leuk verdiend aan Janssen en Alireza.. daarvoor sponsorde ajax ze steeds wat miljoenen want top aankopen waren het niet he..
Vind ik leuk
4everfcu +5481
zondag 10 februari 2019 om 21:05
nee daarvoor kon ajax nog voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar nu er clubs uit de schulden komen hoeven ze niet meer voor een fooi de topclubs te helpen .
ook doe je net alsof ajax een liefdadigheids club is maar al die spelers die ze haalden voor een paar grijpstuivers wilde ajax toch echt zelf hebben en die hebben ze niet gehaald om az te sponsoren dat je al zo denkt zegt veel over jou.
Vind ik leuk
Malaga036 +487
zondag 10 februari 2019 om 22:10
Nee dat is niet hoe ik denk, het is kinderachtig wat die gozer zegt van AZ dat ze niet meer aan ajax verkopen. Dat gaan ze straks uiteindelijk alsnog weer doen, van mij hoeven ze niet de bodemprijs te geven hoor, dat zeg ik nergens. Zolang het geld in Nederland blijft is het beter voor de ontwikkeling in nederland. Wat ik probeer te zeggen is dat AZ veel centen heeft gekregen door Ajax in de loop der jaren. En dat is toch ook zo? 19 miljoen is niet niks of wel soms? En daar hebben ze toch wat spelers van kunnen halen die later voor meer weg gingen.. of denk je dat dat geld nog allemaal vam dirk scheringa is? Of van 1 kampioenschap..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:30
Als hij zelf naar Ajax wil en Ajax betaald genoeg komt hij gewoon. Maar logisch dat Huiberts dit standpunt inneemt .
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:44
als hij zelf wil en az zegt nee gebeurd het idd gewoon niet.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:55
Gewoon wachten tot er nog 1 jaar contract is en als er dan niet bijtekend kijken wat Huiberts dan zegt als Ajax of PSV komt met een miljoen of 8. En Stengs zelf natuurlijk naar Ajax of PSV wil.
Vind ik leuk
Biennie +3252
vrijdag 8 februari 2019 om 16:31
Grote woorden van meneer huijberts.... Wellicht een idee om eens een topweddstrijd te winnen als we het toch over aanhaken bij de top hebben...
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:45
dat heeft er ook echt mee te maken hoor trolletje
Vind ik leuk
FCvooruit +421
vrijdag 8 februari 2019 om 16:31
Zou Koopmeiners wel een leuke toevoeging vinden voor PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:32
Die gaat wss naar middenmoot Bundesliga of PL. flopt en komt dan weer bij Utrecht uit. We moeten niet eens naar AZ kijken op dit punt. T zijn dezelfde gasten die 6 mil durfden te vragen voor Derrick Luckassen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:41
Veel geld voor een zeer middelmatige speler dus goed gehandeld.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:42
Ja k weet ook nie wat Brands bezielde om hem te kopen... iedereen kon zien dat ie nie kon voetballen.
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 16:47
Matige AZ spelers kunnen opgehaald worden voor 6 miljoen in Alkmaar lachen ze nog steeds, dat er clubs zijn die voor middelmaat veel betalen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:50
Wat mij betreft negeert PSV en Ajax de eerste elf van AZ nu volledig. Kijken hoeveel beter t wordt.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:46
kunnen ze dat bij ons ook doen?
7 vd 11 basisspelers benaderd van o11 bij utrecht en bij az idem dito hoezo topclubs roofclubs.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:47]
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 18:03
Jullie hoefden hem niet te kopen he.
Vind ik leuk
Muscles +2083
vrijdag 8 februari 2019 om 16:32
Wat een doorzichtig spel, van amateurs. Van AZ gekocht is bijna nooit doorgebroken dus niet te hoog van de toren blazen zou goed zijn, Forza AFCA
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:48
of hij wel of niet verder doorbreekt is niet az zijn probleem blijkbaar scouten die topclubs dan verkeerd of weten ze niet hoe ze met spelers moeten omgaan.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
vrijdag 8 februari 2019 om 16:32
Zolang de kas gevuld is bij AZ kunnen ze zich zo opstellen, maar Owee als de kas leeg is na het mislopen van Europees bijv.
Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 8 februari 2019 om 18:43
AZ begroot niet, zoals sommige andere clubs, op EL geld.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:49
en laat dat nou niet begroot zijn bij az.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:48
Zoals dit jaar dus? Wij calculeren dat dus nooit mee, nemen dan juist minder spelers.
Vind ik leuk
Enden +5039
vrijdag 8 februari 2019 om 16:32
Dus wanneer je als jeudspeler naar AZ gaat weet je al dat je niet naar de top van Nederland kan
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:48
Die jeugd vind AZ top, die jeugd speelt daar ook in de top wonnen met 3-0 van ajax.
Vind ik leuk
Enden +5039
dinsdag 19 februari 2019 om 07:55
Klopt dat de jeugd van AZ top is. Echter valt het eerste van AZ net buiten de top van de eredivisie.
Op deze manier geeft AZ aan dat ze in Nederland uiteindelijk om plek 3 zullen strijden.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 01:27
Zondag niet meer!
Vind ik leuk
Vak-T +1938
vrijdag 8 februari 2019 om 16:34
PSV haal die Stengs binnen aub....dat dit een topper gaat worden ziet een blinde.
Te goed voor de Nederlandse subtop!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:40
Exact, maar AZ verkoopt zo’n joch liever direct aan tottenham ofzo en verpest zn carriere. AZ is de subtop. Ajax en PSV spelen om titels.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:41]
Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 8 februari 2019 om 18:46
Jup, het is compleet en alleen de schuld van AZ dat Stengs eventueel zijn carrière zou verwoesten bij een Tottenham ofzo. Misschien haalt ie het wel. Of, misschien, betalen PSV en Ajax de prijs die AZ erop zet. Als je wilt dat de competitie sterker wordt dan moet je ook de subtop meer betalen.
Vind ik leuk
Enden +5039
dinsdag 19 februari 2019 om 07:57
Dan halen we de beste van een andere club. Stengs is een geweldig talent, maar daar zijn er meer van.
Vind ik leuk
Waagplein +979
dinsdag 19 februari 2019 om 08:22
Ja, maar jullie denken misschien dat jullie ons daarmee hebben. Maar werkelijk, het maakt ons niet uit naar welke club een speler van AZ gaat, zolang er maar goed voor wordt betaald.
Vind ik leuk
Enden +5039
dinsdag 19 februari 2019 om 09:00
Maakt jullie inderdaad niet uit, maar wanneer AZ deze woorden waar maakt en spelers beseffen via AZ niet de Nederlandse top te kunnen halen moet ik het nog maar zien.

Kan goed uitpakken voor AZ, maar ook verkeerd
Vind ik leuk
Hyena +30536
vrijdag 8 februari 2019 om 16:35
Wat een dom gelul. Die Huiberts zou blij moeten zijn dat Ajax en PSV nog steeds bereid zouden zijn om zoveel geld neer te leggen voor spelers van AZ.

Hoeveel slagen er daar nou van? Bijna allemaal zijn ze keihard gefaald bij het doen van een stap hogerop. En als Stengs zelf naar Ajax of PSV wilt, kan AZ hem daar echt niet in tegenhouden. De clubs daaronder kunnen hem namelijk niet betalen en ik neem aan dat hijzelf een stap hogerop wil doen. Naar Feyenoord, Vitesse of Heerenveen gaan schiet ook niet echt op.
Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 8 februari 2019 om 18:47
Dan kopen PSV en Ajax toch gewoon niet meer bij AZ? Of misschien moeten ze wat doen aan hun scoutingsapparaat.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:58
als ze toch niet slagen waarom willen ze ze dan zo graag hebben? en waarom lopen de topclubs dan hele jeugdteams te benaderen bij az?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:50
Hoe weet jij dat ze alle spelers benaderen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:50
Ze kunnen het niet betalen maar anders is Vitesse en FCU beter dan AZ hahahahahahaha
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 8 februari 2019 om 16:36
Dus als AZ hun spelers aan buitenlandse clubs verkopen, dan gaan ze dat gat wel dichten? Niet dus! Dat hebben we dit jaar al gezien. Wel jammer voor de AZ talenten natuurlijk, maargoed.
Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 8 februari 2019 om 18:49
Lekker korte termijndenken. In tegenstelling tot jou denkt AZ na hoe de club er over 20 jaar uitziet.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 9 februari 2019 om 00:53
Korte termijn denken? Ajax verkoopt 1 jaartje 'nee' en kijk eens wat dat voor de lange termijn betekent.

AZ leek aan te sluiten vorig jaar en zijn weer terug naar af. Heel jammer.
Vind ik leuk
Waagplein +979
zondag 10 februari 2019 om 14:41
Nogmaals, AZ kijkt iets verder dan één jaar. Juist omdat er clubs die qua grootte op AZ lijken er aan onder door zijn gegaan omdat ze dat niet deden.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43461
vrijdag 8 februari 2019 om 16:36
Iedereen is te koop. Ook bij AZ. Ook door PSV, ook door Ajax.
Vind ik leuk
Janzijnvader +17423
vrijdag 8 februari 2019 om 16:41
Komende zomer Fred Friday kopen?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43461
vrijdag 8 februari 2019 om 17:10
Onze sponsor schijnt dan wel 'Fredje' op het shirt te willen plaatsen.
Vind ik leuk
Hyena +30536
vrijdag 8 februari 2019 om 16:42
Grootspraak van de beste man.

Zou overigens ook belabberd zijn voor de ontwikkeling van de Nederlandse competitie. Het is juist belangrijk dat er een doorstroom blijft bestaan van de Nederlandse subtop naar de Nederlandse topclubs. Die gasten moeten niet allemaal maar vertrekken naar het buitenland, dan worden er alleen nog maar meer spelers uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika gehaald door Ajax en PSV om die gaten op te vullen.

AZ moet ook eens stoppen te denken dat ze structureel gaan kunnen aanhaken bij PSV en Ajax, daar is de achterstand simpelweg veel te groot voor. Ieder jaar wordt iedere ''topwedstrijd'' kansloos verloren, niet naast de schoenen gaan lopen na een paar leuke potjes tegen het rechterrijtje Huiberts.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 8 februari 2019 om 16:56
Het is geen grootspraak van AZ. Het is gewoon lulkoek.

AZ verkoopt gewoon hun beste spelers en haalt daar nauwelijks iet voor terug. AZ heeft niet echt ambitie.
Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 8 februari 2019 om 18:51
Als verbale diarree een plaatje zou hebben zou de jouwe erbij staan. AZ is realistisch genoeg om te weten dat ze niet zo makkelijk kunnen opboksen tegen de top, maar door plannen te maken kan je je er wel op voorbereiden. De ambitie van AZ is gericht op versterken, Europees spelen en misschien nog eens kampioen worden.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 9 februari 2019 om 01:05
AZ supporter die geen kritiek op zijn club kan verdragen? lol

Wat jij de ambitie van AZ noemt, is iets dat AZ in mijn ogen altijd al is geweest. Maar AZ spreekt zelf juist veel meer ambitie uit. Ze willen aanhaken bij ajax en PSV.

Als je je beste spelers verkoopt, dan val je in een gat (ik ben overigens bang dat datzelfde bij ajax gaat gebeuren). Dat vang je niet op door in je jeugd-opleiding te investeren. Het geld en de ervaring van Europees voetbal is veel te belangrijk tegenwoordig (zeker voor een club met een ambitie als AZ).

Je gaat toch ook geen garage bouwen voordat je een auto hebt?

AZ heeft genoeg aan transfer-geld binnengehaald,.als ze daarvan wat meer hadden geinvesteerd in het eerste, hadden ze nu misschien nog in Europa rondgehobbelt
Vind ik leuk
Waagplein +979
zondag 10 februari 2019 om 14:40
Ze willen helemaal niet aanhaken bij Ajax en PSV, dat is helemaal niet mogelijk. Geen idee waar je dat vandaan haalt. AZ weet dat het altijd kleiner zal blijven dan die twee, alleen al omdat het minder fans heeft.

Ehm, tuurlijk wel. Waar moet je anders je auto parkeren?
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zondag 10 februari 2019 om 15:58
AZ was goed bezig vorig jaar en dat hebben ze niet doorgezet, dat is alleen maar jammer
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 02:49
Als ze alles uitgaven moesten ze nu alweer verkopen!
Vind ik leuk
HupHolland +4462
woensdag 20 februari 2019 om 15:41
Weet ik niet. Dan hadden ze misschien wat langer in Europa rondgehbbelt en dat is echt veel geld waard tegenwoordig.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 18:14
EL kwam te vroeg, dus beter 3e of cup en meteen verder. Veel blessures hielp ook niet mee, wie weet zijn ze wel fit in July nu. Maar ook dat bied nog geen garanties. Jochies zijn jong he 17, 18 jaar.
Vind ik leuk
Patje41 +1220
vrijdag 8 februari 2019 om 16:45
Gelukkig hebben spelers zelf ook wat te willen.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 8 februari 2019 om 16:46
Nee, Ajax moet Stengs helemaal niet halen. Laten ze maar weer wat eigen jeugd naar voren halen, of desnoods wat dure spelers uit Midden- of Zuid-Amerika. Laat ook Ajax zich bewust zijn dat de eredivisie niet is gediend van een competitie die door slechts twee of drie clubs wordt gedomineerd.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43461
vrijdag 8 februari 2019 om 17:11
Ja die dominantie houdt natuurlijk op als AZ haar spelers niet verkoopt aan Ajax verkoopt.

Wees nie zo naief en stupide man haha.
Vind ik leuk
3Bier +15584
vrijdag 8 februari 2019 om 17:18
Als Ajax hem niet haalt gaat hij naar het buitenland. Weg gaat hij sowieso wel. En grote kans dat ze in het buitenland wat minder geduld hebben met zo'n talent.
Voor de eredivisie, voor Ajax of PSV, voor de speler zelf en dus voor het Nederlands voetbal is het ten allen tijden beter als dit soort spelers eerst naar Ajax of PSV vertrekken voordat ze zich in een buitenlands avontuur storten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 17:19]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 02:52
Drink ff 3 bier. Nee op de bank in de arena is lekker.
Vind ik leuk
AZVork +3038
vrijdag 8 februari 2019 om 18:07
Ik had net gelezen dat jullie eigen jeugd van PSG naar Salzburg is gegaan.
Vind ik leuk
mchollie +3691
vrijdag 8 februari 2019 om 16:48
Hahaha, goed zo Max. De achterbakse manier van zaken doen van die club uit amsterdam moet een keer ophouden. Willen ze een speler van AZ dan heel diep in de buidel tasten.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:52
Of ze halen em nu juist eerder op.... t hele punt waar AZ zo op tegen is...
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 02:53
Dat hebben ze allang geprobeerd en doen ze ook ieder jaar.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 8 februari 2019 om 16:55
Maar wel spelers aan buitenlandse clubs verkopen en Europees helemaal niet meer mee kunnen doen. Wat schiet je daar dan mee op?
Vind ik leuk
Patje41 +1220
vrijdag 8 februari 2019 om 16:50
Gezien zijn salaris bij az is het ook een zwaar overdreven prijs. Bij een eventuele arbitrage zaak wordt daar naar gekeken en zal zijn prijs waarschijnlijk niet boven de 4 miljoen uitkomen. Als een speler zich zo kan verbeteren is een club bij voorbaat kansloos
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 02:54
Ken jij z'n salaris dan met 5 jarig contract getekend met 19 jaar!
Vind ik leuk
Patje41 +1220
woensdag 20 februari 2019 om 13:43
ja zeker, en dat zal je vies tegenvallen
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 18:17
Wat denk je dan dat hij verdiend dan? Hij ging op vakantie naar Mauritius in de winter rond kerst. Hij woont nog thuis, wat heb je nodig, vreet gratis bij AZ mee met hotels etc etc. Alleen die zwarte bandjes op z'n knie...die stickers dat zijn zijn kosten.Auto van de club. Niet alles draait om geld, op het bankje bij ajax omdat AZ 4e MOET blijven en jullie veel liever fey op 3 hebben!
Vind ik leuk
derksen +8896
vrijdag 8 februari 2019 om 16:50
Wat een bulshit ajax is de enigste club in Nederland die stengs kan betalen, konden wij hem maar betalen,dus az niet zo popi jopi als marc 20 miljoen neerlegt wat die zeker waard is dan kan az echt niet weigeren omdat het ajax is
Stom dom gelul allemaal
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 8 februari 2019 om 16:58
Als AZ ambitie heeft, dan verkopen ze Stengs gewoon helemaal niet, en dan wordt het leuk voor AZ. Maar AZ heeft helemaal geen ambitie.
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 17:06
De prijs word juist hoog gelegd omdat ze Stengs en Bouda graag nog een jaar in Alkmaar willen houden. AZ is juist een van de ambitieuze clubs uit Nederland, kijk alleen al naar jeugdcomplex een betere zal je niet vinden in Nederland. De AZ-jeugdopleiding gaat innovatief te werk.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 8 februari 2019 om 17:21
Ze verkopen Jahanbakhsh en Weghorst en wat hebben ze terug gehaald?

Dat is geen ambitie hebben!
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 17:31
Je weet dus weinig tot niks van AZ, ze hebben overgrote deel geïnvesteerd in het jeugdcomplex. AZ gaat nooit spelers kopen van boven de 4 miljoen dat is hun beleid niet, zal ook niet veranderen.
Het eigen vermogen is meer als de begroting dan kan alleen Ajax zeggen in Nederland.
Ze zetten alles op de jeugd met een paar gerichte aankopen en die zijn dit jaar matig tot slecht geweest. Dat kan Max zichzelf aanrekenen. AZ is een voorbeeld club voor elke club buiten de top3.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 9 februari 2019 om 00:24
Dat is allemaal prachtig, maar lees je eigen reactie nog eens na en je begrijpt gelijk waarom AZ nooit aansluiting met Ajax en PSV zal vinden en in Europa een flater slaat.

Het is wel leuk om Bergsma gratis bij Ajax op te halen en dan met je vingertje te wijzen en je frustratie te uiten, omdat je zelf dus je beste spelers laat gaan en er niks voor terughaald. Zo wordt je geen top-club.
Vind ik leuk
companen +2355
zaterdag 9 februari 2019 om 18:53
Die echte aansluiting komt er natuurlijk nooit en dat zeggen ze ook niet in Alkmaar. Eens in de zoveel jaren Ajax en PSV moeilijk maken.
AZ is maar een kleine provincieclub met een kwart van de begroting van Ajax. Ajax heeft in het verleden genoeg flaters gehad tegen niet zeggende clubjes.
AZ is wel de enige Nederlandse club die 5 keer in een kwartfinale Europees heeft gestaan afgelopen 15 jaar. AZ zal nooit een topclub kunnen worden daar is het achterland te klein voor en te grote club op 30 km afstand.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 03:03
Boekweg is naar ajax toegegaan.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
vrijdag 8 februari 2019 om 16:51
Lijkt me niet slim van "AZ".
Zullen jonge spelers als ze keuze hebben niet voor AZ kiezen.
Of eerder vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:52
Huiberts kan veel roepen, maar zolang een speler graag de stap naar Ajax/PSV/Feyenoord prefereert boven een verblijf bij AZ, zal je toch echt mee moeten werken. Anders gaan jeugdspelers bij voorbaat al niet voor AZ kiezen.
Vind ik leuk
Mari +13286
vrijdag 8 februari 2019 om 16:53
Heb ik al eerder geschreven; Huilberts
Vind ik leuk
Op afstand +1409
vrijdag 8 februari 2019 om 16:56
De speler bepaalt dit natuurlijk zelf waar hij naar toegaat, die Huibrechts lult uit zijn nek, hij bepaalt helemaal niks.
Vind ik leuk
JanTa48 +9358
vrijdag 8 februari 2019 om 16:57
Ik heb niets van Huiberts zelf vernomen dus ik neem alles met een enorme korrel zout.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:58
Ach dan wacht de speler toch gewoon totdat zijn contract afloopt, dan loopt hij gratis naar Ajax of PSV. 2 x zo'n situatie en Huiberts kan zijn biezen pakken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18278
vrijdag 8 februari 2019 om 17:00
Hele vreemde houding van Max Huiberts, iedereen weet dat de spelers ook wat te zeggen hebben en niet zoals Max nu doet lijken alsof ze niks te vertellen hebben!

En het meest achterlijke vind ik dat hij zeker niet aan Ajax verkoopt en PSV het ook kan vergeten, met andere woorden Feyenoord mag wel aankloppen? Lekker slim zo word je nooit derde! Met de derde plek ontloop je die vreselijke play-offs en speel je direct EL kwalificatie!

En trouwens stel dat Ajax Stengs wil hebben in de zomer, kan je van mij aannemen dat een zak of 2 zakken met geld Max zoveel kan roepen maar dan is Stengs gewoon weg!

Vind ik leuk
Waagplein +979
vrijdag 8 februari 2019 om 18:53
Minstens 20 miljoen, dan praten we verder ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18278
vrijdag 8 februari 2019 om 19:14
Voor 2 spelers toch? (3 hoeft niet)
Vind ik leuk
Waagplein +979
dinsdag 19 februari 2019 om 09:02
Tuurlijk,
Stengs en Friday ;)
Vind ik leuk
plein19 +3390
vrijdag 8 februari 2019 om 17:00
Prima dat ze niet aan Ajax verkopen. AZ spelers vallen te vaak tegen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3501
vrijdag 8 februari 2019 om 17:10
Stoere praat van Huiberts, maar als Ajax bij wijze van 25 miljoen neerlegt, laat hij hem echt gaan hoor... dit is gewoon prijs opdrijvend gelul.
Vind ik leuk
platoon +48
vrijdag 8 februari 2019 om 17:10
Wat een rare opmerkingen allemaal. (domme reactie enzo.) Het is toch een compleet normale reactie. Wat moet hij anders zeggen. Kom maar, voor een habbekrats kunnen PSV&Ajax onze spelers ophalen.

En ik moet zeggen hij heeft wel enig rechts van spreken. De internationale clubs willen spelers van AZ graag hebben, en betalen gemiddeld hetzelfde of zelfs meer. Als de speler dan ook nog wil, lijkt het mij een win-win situatie voor de speler en AZ.

Nu gaan er natuurlijk mensen opmerkingen plaatsen over de spelers die geflopt zijn, maar er zijn legio spelers die het wel gehaald hebben. Dat is bij elke club zo.
Vind ik leuk
Busk +2145
vrijdag 8 februari 2019 om 18:48
Eindelijk een normale reactie.
Mijn complimenten.
Vind ik leuk
Patje41 +1220
woensdag 20 februari 2019 om 13:47
er zijn maar heel weinig az spelers die het verder hebben gered bij een Nederlandse of buitenlandse club. bij Ajax slaagde alleen Moisander, rest is te middelmatig geweest en de topverkoop van Jansen naar Engeland is natuurlijk helemaal een bewijs dat een speler die het bij az goed doet totaal niets voorstelt Europees gezien
Vind ik leuk
yuuup +11187
vrijdag 8 februari 2019 om 17:13
Naar Tottenham dan maar.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:14
Stoer
Vind ik leuk
Jasperkoos +2850
vrijdag 8 februari 2019 om 17:16
"we gaan helemaal geen spelers meer verkopen aan Ajax en PSV."

Gelukkig maar, die spelers van AZ floppen consequent als ze het ergens anders gaan proberen. Weghorst en Dembele zijn dan de uitzonderingen op die rege;.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:24
Wat een grootspraak. AZ is net als Utrecht Heerenveen en Groningen een provenciaal clubje niks meer niks minder. Voor spelers is Ajax een PSV een mooie stap die je ze niet kan ontzeggen.
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 17:35
AZ vergelijken met clubjes die nog nooit een kwartfinale in Europa hebben gehaald in hun hele bestaan daar in tegen AZ 5 keer afgelopen 15 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:01
Ja dat was toen er nog bloedgeld van Scheringa was. Zonder alle DSB poen had AZ er nu niet zo voogestaan qua faciliteiten. (Boven de normale stand) Qua uitstraling, supporters en mogelijkheden staat az mijlenver weg bij Ajax en PSV en zelfs Feyenoord. Dus inderdaad niveau van een zeer goede provencie club. (Sorry maar het is niet anders)
Vind ik leuk
Busk +2145
vrijdag 8 februari 2019 om 18:34
Ja und? AZ is inderdaad een provincie club (gelukkig wel).
En daarom moeten ze hun spelers aan de zuiderburen verkopen?
Omdat het 'goed is voor het Nederlandse voetbal'

AZ is geen filantropische instelling.
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 20:40
Niemand vergelijkt AZ met PSV of Ajax alleen zo'n droeftoeter uit het Noorden vergelijkt Groningen ahum met AZ dan voel je niet helemaal lekker in je bovenkamer. Vroeger, toen jij net was geboren had Groningen leuke elftallen tegenwoordig zijn jullie al blij als je erin blijven. AZ is een provincieclub so what? niks mis mee.
Vind ik leuk
Benniewies +6106
vrijdag 8 februari 2019 om 17:29
Afblijven!!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:30
" In principe verkopen we niet aan Ajax "
Vrij vertaald, die gaat naar Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:33
Als Stengs naar Ajax of PSV wil dan gaat hij op lange of kortr termijn toch wel! Gaat AZ lastig doen dan dient de beste man gewoon zijn contract uit en loopt gratis de deur uit😂

Niemand wil bij een subtopper blijven voetballen als hij weet dat er interesse is van de top 2
Vind ik leuk
rinirat +4187
vrijdag 8 februari 2019 om 17:33
Hahahahaha wat een calimero club dat AZ.
Vind ik leuk
companen +2355
vrijdag 8 februari 2019 om 17:39
Ze laten zich niet pippelen zoals vroeger heerlijk deze club.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:34
Verstandig van az.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:35
Maxje heeft het te hoog in zijn bolletje. Als Stengs naar PSV of Ajax wil dan gaat hij gewoon.
Vind ik leuk
pos +9955
vrijdag 8 februari 2019 om 17:58
Dat zeiden ze over Janssen ook. Met 3 jaar contract na dit jaar kan AZ doen wat ze willen.
Vind ik leuk
Paco3 +80
vrijdag 8 februari 2019 om 17:40
Heel stellig! en in de zelfde zin in principe😆
Vind ik leuk
Nr14always +5529
vrijdag 8 februari 2019 om 17:42
Met geld is alles te koop, dit is een taktiek om de prijs op te drijven.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:45
Az is tegenwoordig meer bezig met ajax dan met hun eigen beleid is jaren al zo ze hebben nog liever dat ajax verliest van feyenoord terwijl het om plek 3 gaat en feyenoord je concurrent is
Vind ik leuk
Just Nuts +868
vrijdag 8 februari 2019 om 17:46
Zie lever Huibregts komen naar Feyenoord
Vind ik leuk
scorpion82 +193
vrijdag 8 februari 2019 om 17:50
Er is een Podcast van dit interview te vinden op het NHD. Hij heeft dit dus helemaal niet gezegd. Wat hij wel gezegd heeft, is dat hij hoopt dat het team bij elkaar kan blijven en dus liever niet verkoopt van de zomer ook dus niet aan Ajax en PSV. Het is weer lekker stemmingmakerij.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:51
mr huil jij hebt daar totaal niks over te zeggen en dan noemen ze ajax arogant wat een arogant jaloers vies mannetje stengs speel volgend seizoen 17 wedstrijden in eindhoven en daar kun jij niks tegen doen .mocht je je vriendje niet in zijn kont neuke of zijn je aambijen hardekkigger gebleken.
Vind ik leuk
Markie B +97
vrijdag 8 februari 2019 om 17:53
Zou toch onzin zijn van AZ. Is volgens mij hetzelfde als dat Ajax zou gaan zeggen we willen niet verkopen aan Barcelona want we hebben het idee nu gelijk te zijn aan clubs als Arsenal en Shalke.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:54
Als ze niet meer willen verkopen aam.ajax of psv,gaan de spelers ook niet meer naar az.als ze zo goed zijn.ze willen naar az als tussenstop.vandaar uit naar de traditionele Top 3.zou erg stom zijn van az.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 17:56]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 17:55
Nederlandse Leroy Sane
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4101
vrijdag 8 februari 2019 om 18:01
Hele goede speler gelijk halen
Vind ik leuk
hollister +1302
vrijdag 8 februari 2019 om 18:02
In principe.... no more say.. het spel is al weer op de wagen... playing hard te get
Vind ik leuk
kees ee +1077
vrijdag 8 februari 2019 om 18:02
groot gelijk die huiberts, . . wat denken ze wel niet ??
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 8 februari 2019 om 18:08
wat een poll az zegt we verkopen niet en de poll zegt moet ajax hem halen zijn ze doof of zo.
Vind ik leuk
renemar +840
vrijdag 8 februari 2019 om 18:12
Los van de speler, hoe kun je als technisch directeur zo'n statement maken?
Dat kan hij nooit in zijn eentje beslissen en t.o.v. de speler is dat not done. Als de speler naar AJAX of welke club dan ook wil kan een technisch directeur dat niet op eigen houtje tegen houden.
Biedt AJAX 50 miljoen (absurd maar als voorbeeld) dan garandeer ik Huiberts dat de club hem laat gaan.
Hele domme opmerking. Maakt zichzelf ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
kees ee +1077
vrijdag 8 februari 2019 om 22:30
om in de stijl van ajax te blijven (absurd, absurder, het absurdst), . . laten we er eerst eens 75 mln van maken !?
Vind ik leuk
renemar +840
zaterdag 9 februari 2019 om 09:19
Wat heeft dat met de stijl van AJAX te maken? Het is de algemene voetbalgekte. Een club als absurd aan te merken slaat nergens op. Of toch, op afgunst.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:13
ALS JE BIJ AZ 200.000 VERDIEND EN BIJ AJAX 700.000 DAN WEET JE HET WEL! EN ALS AZ NIET WIL PRATEN MET AJAX!? DAN GAAT AJAX MET STENGS PRATEN EN GEEF HEM EEN CONTRACT VOOR 2020 WANEER ZIJN CONTRACT AF LOOP EN DAN HEEF AJAX HEM VOOR 600 TON OPLEIDINGS KOSTEN!
Vind ik leuk
Busk +2145
vrijdag 8 februari 2019 om 18:59
IK GELOOF DAT JE CAPS LOCK NOG AANSTAAT.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23950
vrijdag 8 februari 2019 om 20:30
600 ton is echt heel veel geld
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:19
Ik denk dat feyenoord meer geschikt is die heeft een betere vleugel aanvalker nodig dan larson en berghuis
Vind ik leuk
Mjblinker +869
vrijdag 8 februari 2019 om 18:22
Als ajax en stengs wel willen gaat het toch wel door, kwestie van tijd en geld.
Vind ik leuk
Lamzia +169
vrijdag 8 februari 2019 om 21:30
Zeker wel, als AZ hem niet weg wilt, gaat stengs zelf weg :)
Vind ik leuk
+40 +416
vrijdag 8 februari 2019 om 18:26
Met andere woorden: AZ wenst heel veel geld te ontvangen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:28
Hahahahaha die snappen er weinig van. Dit zijn juist de clubs die met een flinke transfersom hun kan helpen en indirect de rest.

Beetje kinderachtig gedrag dit.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 8 februari 2019 om 18:29
Opvallend genoeg wordt Feyenoord niet genoemd door Huiberts. "Het ging echt om Ajax en PSV, omdat ze het idee hebben dat ze dicht bij Feyenoord in de buurt zitten."

Ik heb de uitzending gehoord en AZ is ambitieus.
Ook het interview in VI met Paul Brandenburg hoorde je al geluiden waartoe AZ heen wil.
Dat Huiberts Feyenoord niet noemt om daarop nog stappen te maken lijkt me normaal , hij zei ook in dat interview dat ze Feyenoord in 4 seizoenen 2 keer in de rangschikking zijn gepasseerd en min of meer op gelijke hoogte liggen met die club.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:31]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:31
Ten eerste is Ajax niet afhankelijk van AZ. Ten tweede zal hij dat gat zeker financieel nooit dichten. Kan beter slim zijn geef die Stengs top salaris en contract en hark zoveel mogelijk voor hem binnen.
Vind ik leuk
BariAFCA +480
vrijdag 8 februari 2019 om 18:41
Huiberts gaat natuurlijk niet zeggen dat zij graag aan Ajax of Psv verkopen. Toch grote kans dat het een van de twee gaat worden. Zo niet, dan zal het een middenmoter in het buitenland worden.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 8 februari 2019 om 18:44
AZ is natuurlijk geen utrecht, Vitesse of een andere subtopper.
AZ is die club die seizoen na seizoen veelal in de top 3 a 4 verkeerd en haar toppers tegenwoordig voor 25 miljoen of meer in het buitenland verkoopt. De top 3 koopt geen spelers van elkaar, althans niet hun toppers. Daar zal AZ toch ook wel bij gaan horen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
BariAFCA +480
vrijdag 8 februari 2019 om 18:45
Nou vooruit, dat Spurs zo blind was om dat geld voor janssen neer te leggen
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 8 februari 2019 om 18:47
En jahanbakshs dan, die leverde nog iets meer op.
AZ gaat dan niet meer het roer omdraaien door juist hun grootste talent dan maar voor een tiental miljoen aan een mogelijke concurrent in het volgende seizoen te gaan gunnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 18:49]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 18:49
Wat een onzin.
Als Ajax tussen de 15 en 20 miljoen neerlegt zegt AZ echt geen nee hoor...
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 8 februari 2019 om 19:09
Waarom zouden ze geen nee zeggen?
Die jongen heeft nog een contract tot 2022. Kan daar gewoon international worden en ook een stap naar het buitenland maken voor heel wat meer geld. Daarbij denk ik niet dat ze willen dat hun grootste talenten uit hun opleiding, waar inmiddels Real madrid zowat ieder half jaar komt kijken op gaan leiden voor een ajax of psv.
Het leuke is, je moet dat interview met Leo Driesen maar eens online beluisteren, dat Huiberts zegt: een ajax of psv zitten constant te roepen dat ze geen tegenstand krijgen in de eredivisie, maar intussen willen ze wel de grootste talenten wegkapen om juist die tegenstand te voorkomen, dat zit een beetje scheef.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 19:15]
Vind ik leuk
Mo +13248
vrijdag 8 februari 2019 om 19:26
Die bedragen slaan nergens op. Snap wat je bedoelt hoor maar meer dan 10 miljoen hoeft Ajax echt niet neer te leggen.
Vind ik leuk
buddha +10698
vrijdag 8 februari 2019 om 21:13
dat gevoel had ik al bij kluivert. imo nog geen 8 mil waard. het is maar wat de gek er voor geeft.
Vind ik leuk
BariAFCA +480
vrijdag 8 februari 2019 om 18:49
Je hebt helemaal gelijk! 25 miljoen idd voor alireza! Prima verkocht!
Vind ik leuk
Scheids! +37
vrijdag 8 februari 2019 om 19:11
De onderwerpen zijn vaak van het niveau Telegraaf, maar wat pas echt gemist zou kunnen worden, zijn de comments van die zolderkamerkindjes, die om het minste geringste de boel in de fik zetten!
Of elkaar afzeiken, of gewoon debiel boos zijn omdat er iemand eerder heeft gereageerd!
Vind ik leuk
Gewoonzo +260
vrijdag 8 februari 2019 om 19:14
Als Ajax 15 miljoen biedt verkoopt ie echt wel, wat een kulpraat
Vind ik leuk
Mo +13248
vrijdag 8 februari 2019 om 19:25
Hahaha 15 miljoen kom op.
Vind ik leuk
Gewoonzo +260
vrijdag 8 februari 2019 om 19:28
Ja joh neem het even letterlijk, k bedoel het hypothetisch
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:24
Wie betaalt die bepaald, dus als Ajax of PSV `m wilt kopen en genoeg betaalt,
gaat hij gewoon naar Ajax of PSV.
Vind ik leuk
Mo +13248
vrijdag 8 februari 2019 om 19:24
AZ zal nooit in de buurt komen van Ajax en PSV, dus als dat de reden is om Stengs niet te verkopen aan een van beide clubs vind ik dat een beetje apart.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 8 februari 2019 om 19:57
Vorig seizoen zaten ze anders tot 4 a 5 wedstrijden tot de laatste speelronde op een overbrugbare afstand van ajax.
Huiberts zelf vind dat het wel kan en ik ga daar wel met hem mee, mits ze nu eens wel even haar toppers kunnen behouden.
Een ajax en psv moeten ook maar weer eens zien waar ze een nieuwe Lozano, bergwijn, Ziyech, de Jong kunnen halen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:00]
Vind ik leuk
Mo +13248
vrijdag 8 februari 2019 om 22:26
Nouja met name Ajax moet met al het geld toch wel waardige vervangers kunnen halen zou je zeggen. Ajax kan zich nu okk veroorloven gewoon 25 miljoen te betalen voor een speler met een flink salaris.
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
vrijdag 8 februari 2019 om 19:25
Ik denk dat die Huiberts hier geen reet over te vertellen heeft
Kom op mafkees voetbal draait alleen maar om geld geld geld geld en geld
Vind ik leuk
AFP +3680
vrijdag 8 februari 2019 om 19:27
Wat een praatjes die Huiberts.
Laat Steng's blessure maar eerst bewijzen dat na zo'n breuk die blessure geheeld is.
Vind ik leuk
Andyking +130
vrijdag 8 februari 2019 om 19:27
Playing hard to get... het draait maar om 1 ding: €!!!!
Vind ik leuk
Nielsk +2380
vrijdag 8 februari 2019 om 19:35
In de buurt van Feyenoord, op het moment dat de titel uit zicht raakt laat Feyenoord gas los, anders was het gat nog groter. Zie het kampioensjaar waar ze gas bleven geven
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
vrijdag 8 februari 2019 om 19:40
Stengs zou zelf ook niet willen! AZ doet dit ook verstandig. Ze zien dat het verval bij Ajax toeslaat en hopen dat gat snel te dichten nu de mogelijkheid zich aandient.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:42
Het zou het beste voor Stengs zijn over 1,5 jaar naar Ajax te gaan voor een uitstekende prijs + doorverkoop%.
Dat is het beste voor zn carrière, voor het Nederlands elftal en voor de portemonnee van Ajax en AZ.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 8 februari 2019 om 20:01
Kom op zeg en dat noemt zich een AZer.
Stengs kan bij AZ ook Oranje halen, Stengs kan volgend seizoen met Boadu en al die andere talenten ook hoge ogen gooien in de competitie en de buitenlandse scouts weten AZ ook erg aardig te vinden zodat in Alkmaar net zo goed een mooie stap gemaakt kan worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4819
vrijdag 8 februari 2019 om 21:53
Buitenlandse clubs kopen echt niet meer bij AZ na debacle met Jansen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:03
Stengs houdt niet van de Efteling. Hij gelooft niet in sprookjes, dus die gaat gewoon liever naar een warme club als PSV. Wordt hij zeker eens kampioen.
Vind ik leuk
Arizona91 +11
vrijdag 8 februari 2019 om 19:49
Gewoon verkopen en na 1 jaar noemt Ajax het eigen jeugd. Perfect.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23950
vrijdag 8 februari 2019 om 20:29
*gaap*
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:52
Dan ook anders om niet meer verkopen. AZ mag wel jeugd weg halen bij Ajax en psv, maar Ajax en psv niet bij AZ.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23950
vrijdag 8 februari 2019 om 20:25
Fuck op met zo'n kut akkoord. Laat alle jeugdspelers met rust. Ook die van Sparta bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:26
Zit nac-az te kijken wn die stengs heeft de balcontrole van een 4e klasser knvb zeg dus aub niet naar ajax
Vind ik leuk
wattenstaafje +23950
vrijdag 8 februari 2019 om 20:29
Lekker laten gaan. Voor die miljoenen gewoon buiten NL kijken.
Vind ik leuk
Stom +727
vrijdag 8 februari 2019 om 20:35
Dit is echt heel groot nieuws voor spelers!

AZ speelt normaal gesproken voor de 3e of 4e plaats. In deze tijden dus hooguit Europa League. De directeur sluit nu de binnenlandse route naar Champions League voor spelers van AZ af omdat ze niet meer naar Ajax/PSV mogen. Dat zijn toch de twee clubs die doorgaans om die CL plekken knokken. Bovendien kunnen ze nu dus nooit meer in NL bewijzen echt met druk om te kunnen gaan omdat ze nog nooit hebben gespeeld voor een ploeg die landskampioen MOET worden, zoals Ajax en PSV dat wel beleven.

Gevolg is dat AZ spelers die de absolute top willen bereiken als vervolgstap alleen nog de route hebben via (op zijn best) middenmoters in de grote competities hebben. Dat moet je maar net zien zitten.

Punt is: ik denk dat Huiberts hiermee heel veel problemen krijgt met ambitieuze spelers en zaakwaarnemers. Dit voor een club die zichzelf als opleidingsclub presenteert waar jonge spelers kansen krijgen. Hierdoor gaan veel spelers zich afvragen of ze de AZ route wel willen kiezen...
Vind ik leuk
abraksas +2701
vrijdag 8 februari 2019 om 21:43
Precies wat ook mijn eerste gedachte was. Ik zou als speler wel 2x nadenken alvorens ik naar AZ ga. Maarja, maakt het natuurlijk wel makkelijker om de selectie bijelkaar te houden als ze straks gewoon weinig tot geen spelers meer hebben die goed genoeg zijn voor grotere clubs dan AZ omdat alle goeie spelers en grote talenten met ambities gewoon niet meer voor AZ kiezen.
Als Ajax en PSV nou zouden besluiten niet meer aan europese topclubs te willen verkopen dan zullen ze dadelijk geen spelers meer hebben waar europese topclubs interesse in hebben.
Vind ik leuk
Gerard86 +26
vrijdag 8 februari 2019 om 20:40
Goede jongen. Technisch en een goede mentaliteit. Zie hem het liefste bij Ajax. Daar past hij mijn inziens beter dan bij de andere twee van de traditionele top drie.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4819
vrijdag 8 februari 2019 om 21:51
Veel beter natuurlijk!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 8 februari 2019 om 20:45
Meer bieden ,Marc Netto wil nooit veelsteveel betalen..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 20:46]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:49
Gaat AZ bepalen voor een speler! Het laatste woord van een transfer ligt nog altijd bij de speler
Vind ik leuk
abraksas +2701
vrijdag 8 februari 2019 om 21:35
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De speler heeft het laatste woord als het erom gaat een transfer aftesluiten maar de club kan gewoon nee zeggen tegen een transfer en dan heeft de speler niets meer te melden. Is alleen de vraag of je dat als club wel echt wilt doen natuurlijk aangezien niet iedere speler dat zo leuk vind. Zit je dan met een ongemotiveerde speler.
Maar AZ (in dit geval) kan echt wel weigeren spelers aan Ajax en PSV te verkopen.
Vind ik leuk
Gerro +9578
vrijdag 8 februari 2019 om 20:50
Mocht blijken dat Stengs zelf gewoon naar Ajax wil en Ajax een dikke zak met geld neerlegt zal Huiberts dat niet kunnen tegen houden. Snap zijn denkwijze wel maar dan zou Ajax diezelfde denkwijze moeten projecteren naar de buitenlandse clubs dat ze noet meer verkopen aan barca etc want dat is voor Ajax de enige manier om het gat te dichten met de Europese top.
Vind ik leuk
Lamzia +169
vrijdag 8 februari 2019 om 21:27
Kijk!
Hoe verelend ik het vind, ze hebbe gelijk.
Afromannen moet je niet direct verkopen, AZ heeft naar mij geluisterd of niet n14Always als je dit leest :)
Vind ik leuk
abraksas +2701
vrijdag 8 februari 2019 om 21:30
Zullen er vast wel wat spelers zijn die 2x nadenken voordat ze naar AZ gaan.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2593
vrijdag 8 februari 2019 om 21:45
AZ en niet meer verkopen aan de top-2.
Welke andere clubs dan?
AZ heeft leuke spelers hoor. Maar Huiberts is ook een passant heh.
Mooi verhaal. Maar ze hebben de centen van PSV en Ajax nodig.
Simpel
Vind ik leuk
WilcoS64 +4819
vrijdag 8 februari 2019 om 21:50
In tegenstelling tot Vincent Jansen kan deze jongen wel voetballen, 12 miljoen en Ajax heeft hem. Salarisje van 1,5 miljoen en die jongen is niet te houden voor AZ.
Vind ik leuk
Rossie +12
vrijdag 8 februari 2019 om 21:51
Verstandig hoor!! Lekker gelijk naar een topclub in het buitenland laten gaan. Heeft de carriere van spelers als Vincent Janssen ook goed gedaan!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:12
Real Madrid zal gewoon twee keer winnen dat is nu eenmaal de realiteit
Vind ik leuk
Pietje2015 +17980
vrijdag 8 februari 2019 om 23:12
Geen euro meer in deze eredivise Ajax.
Laat Stengs maar lekker bij AZ blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 03:07
Als hij het 3 dubbele kan gaan verdienen bij Ajax of PSV en cl kan spelen hou je dat niet tegen als az
Vind ik leuk
Smithsonian +45156
zaterdag 9 februari 2019 om 06:45
Mooi zo
Vind ik leuk
ritje +787
zaterdag 9 februari 2019 om 07:24
hallo Die Huibrechts klets maar wat! Diegene die het meeste betaald die krijgt hem. het is helaas niet anders! Zoals zoveel keer is Ajax weer te laat, jammer voor Ajax! want het is een echte SURI jongen. En moet eigenlijk bij Ajax spelen! invb met suri verleden van Ajax spelers! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:27
Het is toch wel te hopen dat Stengs nog wat langer blijft in nederland en bij Az is hij al lijkt me bijna uitgeleerd, Bij Ajax kan hij aan zijn toekomst gaan werken, mede omdat er aankomende zomer genoeg waarschijnlijk vertrekken bij ajax
Vind ik leuk
Patje41 +1220
zaterdag 9 februari 2019 om 13:58
en Huiberts denkt dat hij wat te zeggen heeft? Als de speler en de nieuwe club het willen is een club machteloos. kunnen proberen een hoge afkoopsom te krijgen maar gezien het salaris wat Stengs nu verdiend bij az is het bedrag van 10 miljoen lachwekkend. als de arbitrage commissie eraan te pas zou komen wordt dat hooguit 3 of 4 miljoen, Stengs zal zijn salaris meer dan verdubbelen dus een enorme stap maken en de afkoopsom wordt dan bepaald op basis van zijn huidige contract. AZ kan hooguit proberen zijn contract nu enorm op te waarderen maar als Stengs daar niet mee akkoord gaat hebben ze niets in te brengen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:15
Hahahaha, eigenlijk zegt die Kwibus . Ik heb zelf ook niet t idee dat onze speler t waard is want hij mag naar elke andere Nederlandse club voor een habbekrats . Maar voor de enige 2 clubs die t kunnen betalen doen we meteen aankondigingen dat hij veel moet kosten . Wij sluiten de poorten voor hen . .... MAAR...... De eerstvolgende speler uit de jeugd die kan kiezen tussen AZ , PSV en Ajax , die zal AZ wel wegstrepen .
Die willen nml alle opties openhouden en niet incidenteel een miniprijsje pakken . Maar kans maken op kampioenschap en standaard Europees voetbal met voorkeur in de CHAMPIONSLEAGE .
Bij AZ wordt die pas dus afgesneden .
Jeugdspelers denk na
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws