'PSV wilde een aardig bedrag voor mij. Misschien schrokken clubs daarvan'

'PSV wilde een aardig bedrag voor mij. Misschien schrokken clubs daarvan'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 22:58vr 08-02-2019 om 22:58

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 23:00vr 08-02-2019 om 23:00

Bart Ramselaar was vrijdagavond te bewonderen in het Jan Louwers Stadion, waar hij met Jong PSV de stadsderby tegen FC Eindhoven speelde. De Keuken Kampioen Divisie lijkt voorlopig zijn werkterrein te blijven, aangezien een winters vertrek uit Eindhoven niet van de grond kwam.

De middenvelder mocht uitzien naar een andere werkgever, maar bleef alsnog in Eindhoven. "Er speelden een aantal dingen, maar PSV wilde mij alleen verkopen. Voor een aardig bedrag voor iemand die al een half jaar niet gespeeld heeft, denk ik." Ramselaar wil niet expliciet zeggen dat hij het bedrag te hoog vindt. "Maar misschien heeft het clubs afgeschrikt", laat hij weten aan FOX Sports.

Het Belgische Sint-Truiden was één van de gegadigden voor de Amersfoorter, die echter zelf een streep heeft gezet door een Jupiler Pro League-avontuur. "Met alle respect naar die club, maar dat was niet het niveau waar ik naartoe wilde", vertelt Ramselaar over de huidige nummer 5 in de Jupiler Pro League. "Of er nog meer heeft gespeeld? Ja, maar die clubs hebben jammer genoeg niet doorgepakt."

Lees ook: Ramselaar 'te goed voor de Keuken Kampioen Divisie': 'Wat denk je zelf? Ik ook'

Poll

Heeft Ramselaar te weinig kansen gekregen dit seizoen?

(4018 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 8 februari 2019 om 23:02
In lires zeker?👻
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zaterdag 9 februari 2019 om 10:05
Huidig nummer 3
Vind ik leuk
psv#nr1 +2664
vrijdag 8 februari 2019 om 23:04
Wat was die vandaag weer slecht!
geen wonder dat hij PSV 1 niet meer haalt
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:07
Neerwaartse spiraal heet dat. Komt hij moeilijk uit, als het al lukt...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:11
En te arrogant zijn om in de Jupiler pro league te spelen, terwijl dat niveau niet veel lager is dan de eredivisie. Ik begin te twijfelen of het niet gewoon aan z'n motivatie ligt..
Vind ik leuk
JCJWZ +15098
zaterdag 9 februari 2019 om 05:42
Misschien dat een warme club hem meer ligt...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:55
Zoals Ajax zeker.... dat dan alvast 24 andere spelers op die positie koopt zodat je zeker weet dat je niet speelt.
Vind ik leuk
Babelagtig +2649
zaterdag 9 februari 2019 om 09:54
Maar ik troll nooit 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:27
Je wilt zeggen dat dat niet is dan? Kijk is hoeveel aanvallers ze hebben gehaald in de afgelopen maanden...
Vind ik leuk
Babelagtig +2649
zondag 10 februari 2019 om 13:17
Hoeveel dan? En dan er ook bij vertellen hoeveel er gegaan zijn...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:55
Even uit mijn hoofd, Bande, Traore, Labyad, Tadic, Johnsen(?), Jensen(?), en iets daarvoor nog Neres, Huntelaar en Cassiera...
Vind ik leuk
Babelagtig +2649
zondag 10 februari 2019 om 15:29
Jensen en huntelaar 2017..jenssen speelt in jong, neres is ook van vorig seizoen, cassiera johnssen zijn al weer weg..dus bande, traore , labyad en tadic...bande is ook nog eens geblesseerd . Verder is younes, kluivert weg en cerny ook altijd geblesseerd...dus dan valt t nog wel mee toch met aankopen voor 2 elftallen?
Vind ik leuk
Koenbres +2119
vrijdag 8 februari 2019 om 23:12
Laat m dan gaan en vraag er niet zoveel voor
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 9 februari 2019 om 00:32
Hoeveel is voor hem gevraagd?

Papagaai niet, als je niks weet.
Vind ik leuk
Koenbres +2119
zaterdag 9 februari 2019 om 00:34
Nou hij heeft het schijnbaar zelf gezegd ik neem aan dat hij het zelf wel ongeveer zal weten
Vind ik leuk
HupHolland +4451
zaterdag 9 februari 2019 om 00:49
Juist! Dat is precies waarom ik deze reactie plaatste. Jij denkt dat Ramselaar gelijk heeft.

Ik weet niet hoeveel voor hem is gevraagd. Maar PSV weet precies voor welk bedrag ze hem al dan niet weg willen doen.

Het te hoge bedrag waar Ramselaar het over heeft kan Sint-Truiden schijnbaar ophoesten. Ik denk dat er dan helemaal niet teveel voor hem is gevraagd. Of denkt Ramselaar dat hij voor een lager transfer-bedrag bij een club met een hogere status terrecht had kunnen komen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 00:50]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:16
Dit is t niveau wat jullie nastreven right?
Vind ik leuk
Benniewies +5851
vrijdag 8 februari 2019 om 23:05
Is PSV ook naar het hoofd geslagen, na de bedragen die geboden werd op bankzitter Neres.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2664
vrijdag 8 februari 2019 om 23:07
PSV is net iets te hoog gegrepen voor Bart
Vind ik leuk
mitchelg +55
vrijdag 8 februari 2019 om 23:45
Als aanvallende middenvelder wel. Rechtshalf in 433 kan prima. Rechtsback misschien ook wel
Vind ik leuk
psv#nr1 +2664
vrijdag 8 februari 2019 om 23:07
miskoop van PSV
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:42
Miskoop is wel zwaar beladen woord
Vind ik leuk
Gerro +9516
vrijdag 8 februari 2019 om 23:12
Ja maar die heeft nog een aantal zeer goede wedstrijden gespeeld tijdens de CL dus die vergelijking gaat geenszins op.
Vind ik leuk
Benniewies +5851
vrijdag 8 februari 2019 om 23:22
;)
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:08
Moet meer kansen krijgen, wat Guti en Pereiro laten zien in de tweede seizoenshelft is ook nog niet heel sprankelend.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 07:11
De rest wel dan?
Vind ik leuk
De fries +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 09:58
Pereiro doet het de laatste weken juist erg goed.
Wat betreft guti, dat is een stand-in voor nr 6 of 8
Vind ik leuk
Pietje2015 +17904
vrijdag 8 februari 2019 om 23:10
Bartje, lekker tot 30-06-2021 op het bankje blijven zitten.
Transfervrij vertrekken, dan heb je de clubs voor het uitkiezen.
Vind ik leuk
2-1 +1636
vrijdag 8 februari 2019 om 23:16
ja lekker nog 2,5 jaar niet spelen. Dan zullen de clubs inderdaad in de rij staan...NOT...
Vind ik leuk
Gerro +9516
vrijdag 8 februari 2019 om 23:18
PSV heeft zo al een paar aardige rits dure miskopen achter elkaar,probeert er tevergeefs nog de hoofdprijs voor te vangen. Met aankopen als Maher,Ramselaar en Romero lijkt de volgende die het niet nog steeds niet waarmaakt hebben ze dus een goede deal nodig om dit verlies op te vangen en ook Guti is nog altijd geen basis speler.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 23:18]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2664
vrijdag 8 februari 2019 om 23:24
dat zegt genoeg dat jij niks weet van Romero
die speelde de laatste weken op de Coppa America onder 20
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:30
In het begin speelde Romero daar even ja maar nu is die daar ook aan het bankzitten.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2664
zaterdag 9 februari 2019 om 08:58
och hij heeft een wedstrijdje rust gehad
hij heeft twee keer de winnende goal gemaakt
dus niet zo afgunstig doen kerel
Vind ik leuk
Gerro +9516
vrijdag 8 februari 2019 om 23:42
Nou er valt weinig te weten want tot heden heeft ie niet in de basis gestaan bij PSV en is er nu ruim een jaar. Van een aankoop van 10 miljoen mag je meer verwachten. Dat ie nu speelt op de Copa America onder de 20 is geen enkele garantie dat ie het gaat waarmaken in eindhoven.
Vind ik leuk
Obl93 +2772
zaterdag 9 februari 2019 om 00:46
Nja wat wil je al Luuk (de aanvoerder) op dezelfde positie staat? Romero zijn tijd komt echt nog wel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 04:37
Aankoop voor de toekomst joh.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2664
zaterdag 9 februari 2019 om 09:01
dat zullen we nog zien
maar dat gezeik over Romero
jullie moeten meer kranten artikelen lezen
niet alleen ajax berichten
dan blijf je ook op de hoogte van andere clubs
Vind ik leuk
Iggy +4634
vrijdag 8 februari 2019 om 23:54
Jij weet er kennelijk nog minder van. Romero heeft alleen de eerste twee wedstrijden in de basis gestaan en heeft de rest op de bank gezeten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:15
Ja maar die gaat Luuk niet op de bank spelen. Hij oogt ook erg dik. Mama zou vast kilos Argentijns biefstuk hebben verscheept
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:14
Derrick Luckassen ook 8 miljoen
Vind ik leuk
Gerro +9516
zaterdag 9 februari 2019 om 09:09
Nog zo'n miskoop ja en dan zal de verkoop van lozano ook nier alles opleveren gezien zijn pude club flink mee gaat delen want het schijnt dat die een hoog doorverkooppercentage hebben bedongen. Alle hoop is denk ik gevestigd op verkoop van Bergwijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:16
Bergwijn laat het Europees nooit zien. Gaat tegenvallen weet ik zeker
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:20
Ze hadden hem aan van Geel aan moeten bieden die koopt graag dit soort spelers.
Vind ik leuk
pietprecies +12466
vrijdag 8 februari 2019 om 23:22
Een miljoen of 2 is idd wel heul veel als je nog een vacature hebt voor cornervlag
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:22
Bartje kerel, gewoon blijven knokken. Je blijft een sportman!
Vind ik leuk
Kees Bman +5248
vrijdag 8 februari 2019 om 23:23
Jammer Bart dat het is gelukt.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1492
vrijdag 8 februari 2019 om 23:23
Eigenlijk toch wel onbegrijpelijk dat hij niet naar een club als Sint Truiden is gegaan. Misschien als club een paar stapjes achteruit echter voor zijn carrière was het goed geweest om zich weer in de kijker te spelen en te ontwikkelen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:36
We moeten niet zo flauw doen over Bartje Ramselaar.
Hij kan best nog van waarde zijn voor psv.

Voor de D'tjes.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:13
Ik vraag me af waarom mark van Bommel deze jongen geen kans geeft. Aardige gozer en Jah dan hoor je wel als coach hem te motiveren zodat hij zijn taken op het veld goed uitvoerd. Van Bommel kan gewoon deze jongen ene week de hele wedstrijd laten spelen en de andere week eerste of 2 helft . En als hij zijn taken goed uitvoerd dan is hij opeens veel meer waard dan nu het geval is . Dus de schuldige is van Bommel
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 04:40
Daar zit een kern van waarheid in, eigenlijk kiest Van Bommel altijd dezelfde 11. De rest komt zelden aan bod.
Vind ik leuk
B. Alrond +1887
zaterdag 9 februari 2019 om 11:56
Ook wel logisch als je eerste staat
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:24
Zeker, maar je houdt weinig over dan.
Vind ik leuk
4everfcu +5469
zaterdag 9 februari 2019 om 00:46
die jongen moet lekker na huis komen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 01:10
Als hij een echte 'box to box' player is weet ik nog wel wat voor hem. De buurvrouw is onlangs bevallen en zoekt nog een rammelaar.
Ze bied 1800 volle luiers en 5 fopspenen.
Is toch best een goed bod lijkt mij. Weliswaar net iets minder dan de gemiddelde waarde van de rest van het elftal, maar toch.......😎
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 9 februari 2019 om 01:41
Schandalig dat Ramselaar mee mag spelen in de KKD namens Jong PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 02:03
Ram ze maar !!!
Ramselaar !!!
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1197
zaterdag 9 februari 2019 om 06:32
Waarom haalde PSV zo'n jongen en laten ze hem dan verpieteren? Komt het er dan niet uit probeer dan een oplossing te zoeken en neem je verlies. Bij Feyenoord, AZ of Utrecht zal er vast belangstelling wezen als PSV niet teveel vraagt.
Vind ik leuk
Smithsonian +45060
zaterdag 9 februari 2019 om 06:43
Wees blij dat een club je nog wil vent.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1197
zaterdag 9 februari 2019 om 21:51
Ik denk dat Ramselaar bij Utrecht en ook wel bij PSV zijn waarde heeft getoond. Maar je bent altijd afhankelijk van een trainer die in je gelooft. Een nieuwe trainer die het niet in je ziet zitten en daar sta je dan. Werk hem dan niet tegen!
Dat je een middenmoter in België dan niet een goede voortzetting van je carriére vindt kan ik me best voorstellen.
Vind ik leuk
markie +3139
zaterdag 9 februari 2019 om 08:04
Ook zo een gewwldige aankoop...
Vind ik leuk
Mari +13228
zaterdag 9 februari 2019 om 09:27
Bommel heeft alles gedaan om hem weg te krijgen.
Gekleineerd, invallen en er weer uit, vlak voor tijd invallen, op de tribune, in een lager elftal, toch is Ramselaar een heer gebleven. Klasse
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:37
Ramselaar is gewoon de pineut doordat er plots bij PSV wel jongere spelers doorbreken en kansen krijgen. Moet hij deze zelf maar uit de basis spelen en laten zien dat hij beter is.

Of presteren wanneer je wel mee mag doen en je de kar zou moeten trekken, denk even aan RKC voor de beker
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:25
gewoon belachelijk om 15.000.000 te vragen voor een speler van het 2e elftal
Vind ik leuk
Vooruit +337
zaterdag 9 februari 2019 om 16:29
PSV behandelt deze werknemer niet goed. Hij krijgt weinig kansen bij PSV en moet voetballen bij de bal op dak competitie van de keuken kampioen. En dan laten ze hem niet gaan door een te hoge transfersom. PSV moet gewoon het verlies nemen wat ze zelf hebben veroorzaakt.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:42
Dat hij bij psv buiten de boot valt,wil niet zeggen dat die niet kan ballen,voor elke subtopper zou hij een aanwinst zijn.
Bij psv ligt de lat hoger,voetballend en ook de druk van presteren komt erbij.
Voor psv komt hij net tekort,maar hij is een keiharde werker en een teamplayer.
Subtop zit te slapen,voor die paar miljoen is hij echt een koopje.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws