NAC-aanvoerder Koch blijft positief: 'Dat moet gewoon altijd voldoende zijn'

NAC-aanvoerder Koch blijft positief: 'Dat moet gewoon altijd voldoende zijn'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 11:02za 09-02-2019 om 11:02

Menno Koch put ondanks de thuisnederlaag van NAC tegen AZ (0-3) van vrijdagavond vertrouwen uit het feit dat de wil om te winnen weer aanwezig was bij zijn ploeg. De aanvoerder van de Bredanaars stelt dat dat de basis is die NAC nodig heeft om punten te pakken.

Qua uitslag waren de wedstrijden tegen AZ en De Graafschap allebei hetzelfde (beide wedstrijden gingen met 3-0 verloren), maar qua inzet verschilden ze volgens Koch als dag en nacht. "Het was qua inzet en win echt beter dan vorige week, want toen was het gewoon dramatisch", vertelt hij na afloop voor de camera's bij FOX Sports. "Dat moet voor ons een basis zijn. Dat moet gewoon altijd voldoende zijn, anders gaan we geen punten pakken."

"We moeten er vertrouwen uit putten dat het beter was dan vorige week", vervolgt de captain van de Brabanders. "Dat mag echt nooit meer gebeuren. Vandaag zat er misschien wat meer in voor ons, maar uiteindelijk sta je toch weer met lege handen op een moment dat je de punten nodig hebt."

Plaats een reactie

zaterdag 9 februari 2019 om 11:06
Volgend jaar gewoon weer ouderwets nek - nak op de vrijdag avond
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6154
zaterdag 9 februari 2019 om 11:06
Ben bang dat het niet goed gaat komen met NAC, er is te veel aan de hand niet alleen voetballend!
Vind ik leuk
De fries +1847
zaterdag 9 februari 2019 om 11:06
Volgt nu mooi programma....
Vind ik leuk
Mr bien +5859
zaterdag 9 februari 2019 om 11:07
De basis van NAC moet zijn om Menno nooit meer op te stellen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:45
Koch en mets zijn gewoon niet goed genoeg..
Vind ik leuk
Mr bien +5859
zaterdag 9 februari 2019 om 11:46
Bijna het hele elftal is niet goed genoeg maar deze 2 steken met kop en schouders bovenuit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:26
Het feit dat dit je aanvoerder is, geeft al aan dat je een chronisch gebrek hebt aan leiderschap en juist dat zou je nog wel een het hardste kunnen gaan opbreken, als types als Menno Koch zich geroepen voelen om de troepen min of meer toe te spreken, ben je aan een bijna kansloze strijd bezig.
Vind ik leuk
LaPulga +376
zaterdag 9 februari 2019 om 11:35
Het is jammer dat een mooie club als NAC eruit gaat, maar het gaat hem echt niet meer worden dit seizoen.
Vind ik leuk
Alibaba +623
zaterdag 9 februari 2019 om 11:37
Dit horen we iedere week! Spelers zijn kwalitatief gewoon kut. Meer kunnen we er niet van maken. Nog een paar weken en we zijn officieel gedegradeerd en kan iedereen eruit gebonjourd worden en kunnen we opnieuw beginnen in de KKD. Helaas maar wel de keiharde realiteit.
Vind ik leuk
JanvdLisme +562
zaterdag 9 februari 2019 om 11:50
Volgende wedstrijd kunnen ze vertrouwen tanken in de arena.
Vind ik leuk
Alibaba +623
zaterdag 9 februari 2019 om 11:57
Hahaha, wie?
Vind ik leuk
JanvdLisme +562
zaterdag 9 februari 2019 om 12:51
NAC. Die gaan boven zichzelf uitstijgen!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:56
daar is weinig voor nodig.....
Vind ik leuk
Alibaba +623
zaterdag 9 februari 2019 om 13:22
Hoop het echt, maar eigenlijk hoop ik dat al tig jaar.
Vind ik leuk
Benniewies +4366
zaterdag 9 februari 2019 om 13:24
Koch? Was dit niet het grote talent van PSV?
Vind ik leuk
Brabolimbo +922
zaterdag 9 februari 2019 om 14:28
Hij was van PSV, maar nooit een talent geweest. Maar dat blijkt nu wel, Jezus wat een prutser
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
zaterdag 9 februari 2019 om 14:58
Vraag me af of ie überhaupt zelf de wedstrijd gevolgd heeft. Beter dan vorige week? De verdediging was een nog grotere gatenkaas dan vorige week. Mede door meneer de aanvoerder.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:45
D de wil is er wel maar er zit totaal geen lijn in het elftal.en teveel balverlies
Vind ik leuk