50 tot 60 PSV-hooligans voeren aanval uit op Fortuna-fans in Sittard

50 tot 60 PSV-hooligans voeren aanval uit op Fortuna-fans in Sittard

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 17:07za 09-02-2019 om 17:07

Zo'n vijftig tot zestig hooligans van PSV hebben vrijdagavond een aanval uitgevoerd op supporters van Fortuna Sittard. De Limburgse fans werden aangevallen in een kroeg, maar daarna verplaatste het gevecht zich naar buiten, zo meldt de regionale omroep 1Limburg.

De aanleiding voor de massale vechtpartij zou het verbranden van een PSV-vlag zijn, een week geleden rond het onderlinge duel tussen beide clubs. Ook aanhangers van Racing Genk, die regelmatig samen optrekken met de Fortuna-fans waren bij de knokpartij aanwezig. De politie hield vijf mannen aan, in de leeftijd van 17 tot 29 jaar.

Een gedeelte van de hooligans koos vrijdagavond het hazenpad toen de politie in groten getale arriveerde. Agenten zetten de achtervolging in. Op het moment dat de politie één van de vluchters wilde controleren, dreigde deze op een agent in te rijden. Daarop loste de agent een waarschuwingsschot. De bestuurder en andere inzittenden werden gearresteerd, schrijft 1Limburg.

Volgens de buurtbewoners waren de vijftig tot zestig hooligans in het zwart gekleed. "Ze oefenden een aanval uit op een groep die bij het café stond", zegt burgemeester Cox. "Het schijnen mensen van PSV te zijn en het zou een reactie zijn op het in brand steken van een vlag van PSV. Ook mensen van Genk zouden erbij zijn geweest."

Cox noemt de ontwikkelingen 'onaanvaardbaar'. "En we moeten ervoor zorgen dat dit nooit meer gebeurt." Volgens een ooggetuige hadden de mannen bivakmutsen, knuppels en stokken bij zich.

Plaats een reactie

Arvin +7827
zaterdag 9 februari 2019 om 17:12
Bah. Niks met voetbal te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:14
Nee dit is niet nodig, maar schijnbaar hebben ze onze trotst geblokkeerd
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:31]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:02
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:05]
Vind ik leuk
Vak-T +1944
zaterdag 9 februari 2019 om 18:16
Gedurfde uitspraak van uit de zolderkamer......
Vind ik leuk
JHK1913 +29
zaterdag 9 februari 2019 om 23:58
Actie reactie. Jammer dat ze zeggen dat T erbij betrokken was op social media.
Vind ik leuk
Vak-T +1944
zondag 10 februari 2019 om 08:57
Inderdaad jammer als dat zo is, maar wij waren er niet bij.
In vak T zitten en staan ook genoeg normale supporters die meehelpen aan de sfeer in het stadion.
Vind ik leuk
JHK1913 +29
zaterdag 16 februari 2019 om 10:51
Sta er zelf ook. Mooiste vak van het stadion wat mij betreft. Alleen sfeer niet heel veel de laatste tijd..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Dit keer is het het tuig uit eindhoven , dat hebben ze in Amsterdam niet volgens de meeste en als er mensen uit Amsterdam betrokken zijn is het iig nooit hun schuld
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26945
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Rinusje ... dit gaat over tuig uit Eindhoven ... probeer nu niet de aandacht te verleggen.

Dit is walgelijk gedrag van PSV-supporters ...

En ja ... die hebben ze ook in Amsterdam maar is hier niet relevant ... 😉
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zaterdag 9 februari 2019 om 17:26
Ik schaam me voor dit soort nep supporters, heeft niets met voetbal te maken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26945
zaterdag 9 februari 2019 om 17:26
Kijk ... prima reactie! 👏🏻👏🏻👏🏻
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Mino zijn de jongens uit eindhoven je weer aan het plagen
Vind ik leuk
dhrwobo +45714
zaterdag 9 februari 2019 om 17:29
Heeft idd niks met voetbal te maken. Hier neem ik ook afstand van iig
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
En vooral ook niets met alles waar PSV voor staat.

Die knokploegen heeft elke club en ze zijn allemaal hetzelfde schorem. Roep ze allemaal bij elkaar, hekwerk eromheen en geef ze een lading knuppels. Deze lui zijn niet meer te redden, ruimt elkaar wel op.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:03
Mee eens Lorenzo. Ze willen vechten, prima. I.p.v miljoenen uit te geven om ze uit elkaar te houden allemaal in de Arena. Pistolen, messen en knuppels erbij en laat maar gaan. Die paar die overblijven zetten we vast.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:27
Sinds twee weken geleden is de arena wel gewend aan dergelijke slachtpartijen.. 😘
Vind ik leuk
davidben +6954
zaterdag 9 februari 2019 om 18:39
De wedstrijd werd in de Kuip gespeeld. 🙄
Neem er nog één. Zou het echt wat uitmaken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:31
Krijgen we misschien eens een fatsoenlijke grasmat.
Vind ik leuk
KCP +1445
zaterdag 9 februari 2019 om 18:56
Dit is wel echt laag het verliezen van je doek betekend toch echt einde oefening voor EFC. Ze respecteren de eigen regels hier duidelijk niet. Deze aanval is onreglementair binnen de hooligans gilden. EFC bestaat niet meer sinds het verliezen van hun vlaggetje🤣
Vind ik leuk
Senn +7950
zaterdag 9 februari 2019 om 20:20
Wat een onzin
Vind ik leuk
Senn +7950
zaterdag 9 februari 2019 om 21:42
Waar was je gisteren?
Vind ik leuk
MN223 +1750
zaterdag 9 februari 2019 om 22:53
Jezus wat een kinderachtig gedoe.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:04
En gefeliciteerd met het kampioenschap. Wat een drama met Ajax zegt. Een transfer maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik leuk
Bertus +7795
zaterdag 9 februari 2019 om 17:40
Sluit ik me bij aan, maken onze mooie club te schande. Aanpakken die ratten
Vind ik leuk
KCP +1445
zaterdag 9 februari 2019 om 18:51
Maak je niet druk na hun eerste rel moet de PSV aanhang zich alweer opdoeken hahaha

Vind ik leuk
Senn +7950
zaterdag 9 februari 2019 om 20:21
Jij weet echt niets ervan
Vind ik leuk
Entombed +1587
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Idem dito. Dit kan echt niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:41
Mee eens mino . Dit hoort niet thuis in de categorie voetbal .

Dit tref je helaas bij elke club zo ook bij PSV Feyenoord en zelfs bij mijn club heb je idioten rond lopen .
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 17:46
Stelletje sukkels zeg. Je laat je toch niet provoceren door het verbranden van een vlaggetje. Stukje stof van hooguit een vierkante meter.... Opsluiten en nooit meer bij een voetbalwedstrijd toelaten.
Vind ik leuk
davidben +6954
zaterdag 9 februari 2019 om 18:41
Er worden oorlogen gevoerd voor een stukje stof, maar je punt is wel duidelijk. Zullen wel die muntengooiers zijn. Schande!
Vind ik leuk
Baijiu +1698
zaterdag 9 februari 2019 om 18:13
Relevantie is rukkus vreemd. Zijn reacties richten zich altijd tot ajax. Hij juicht harder voor een tegendoelpunt jegens ajax dan een doelpunt voor psv
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Rinus is helemaal geen PSV-er dus het zal allemaal wel meevallen .
En jullie Ajacieden moeten niet zo janken , als Ajax trolletje weerstandisgoed , alleen maar tegen PSV bezig is , dan hoor of zie je jullie niet

Maar owee als iemand iets tegen Ajax zegt , dan zitten jullie massaal te janken , terwijl supportertjes van je eigen club hier dagelijks precies hetzelfde doen als Rinus .
Vind ik leuk
Baijiu +1698
zaterdag 9 februari 2019 om 18:26
Die veroordeel ik net zo. En het is geen janken wat ik doe. Het is constateren. Doe je kontmaatje de groeten
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:29
Zal ik doen , en doe jij al je Ajaxtrolletjes de groeten , als ze zich weer in jouw dikke reet verstoppen als Ajax verloren heeft .

En succes met alle mensen die tegen je clubje zijn , want als ik jouw reactie's hier lees , doet dat nogal pijn
Vind ik leuk
davidben +6954
zaterdag 9 februari 2019 om 18:44
😂😂😂
Zitten jullie nog op basisschool. Hoop het wel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:01
Het tuig uit Sittard en Genk begon door op genante wijze te provoceren en lokte dus deze reactie uit. Dat vergeet deze ajax rat maar voor t gemak om maar weer een kans aan te grijpen PSV af te breken.... pfffff om moe van te worden
Vind ik leuk
jochempje +4790
zaterdag 9 februari 2019 om 17:42
Ach hou toch op Calimero. Bij ieder bericht over Ajax-hooligans zie je dat wat jij hier zegt, totale onzin is, en jij zet dit bericht hier alleen maar neer om te provoceren en likes te krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
En dat zegt iemand die echt in elke PSV topic aan het provoceren is , dus jij bent echt de laatste die hier iets moet zeggen over provocerende supporters eihoofd
Vind ik leuk
jochempje +4790
zaterdag 9 februari 2019 om 18:11
Kom maar met bewijzen hiervan, aangezien ik amper in psv-topics reageer, fantast.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:14]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:15
Natuurlijk , dan is het wel heel toevallig dat je nu hier op deze topic zit , en toevallig meteen begint te schelden met Calimero bla bla bla .

En wat Rinus hier doet , doen Ajacieden niets anders hier , altijd met het vingertje wijzen naar de andere club , terwijl je eigen club ook van deze figuren heeft .
Vind ik leuk
jochempje +4790
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Kom je nog met bewijzen? Aangezien ik volgens jou in elk psv-topic provoceer, moet dat niet moeilijk zijn om te laten zijn, lijkt me? Tenzij jij natuurlijk gewoon een fantast bent.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:27
Ik hoef geen bewijzen te zoeken , veel mensen hier weten dat het klopt wat ik zeg .
En voor jou hoef ik ook geen bewijs te zoeken , want jij weet zelf heel goed dat er een kern van waarheid zit in wat ik over jou zeg .
Vind ik leuk
jochempje +4790
zaterdag 9 februari 2019 om 18:31
Jij maakt een statement dat ik in ELK psv-topic provoceer, maar je weigert dat te bewijzen. Dat zegt genoeg over jou.

Genoeg mensen die nu weten dat jij een fantast bent.

Dus nogmaals, kom met bewijzen, fantast. Je kunt je er nu wel uit proberen te lullen, maar iedereen weet nu jouw denkwijze.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 10 februari 2019 om 09:33
Kerel, ik lees bijna alleen maar de psv topics en heel soms nog eens iets anders hier maar die jochempje ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik ken wel andere ajaxtrolletjes die bij elke psv topic lopen te janken.
Vind ik leuk
jochempje +4790
zondag 10 februari 2019 om 21:13
Een dag verder, en je hebt nog steeds geen bewijs gevonden.
Vind ik leuk
vierde-ster +8766
zaterdag 9 februari 2019 om 17:49
Rinusje calimero is een meester in het verdraaien van feiten blijf is een keer bij de les man🙄
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
Volgens mij word jouw account bestuurd vanuit india . Vieze trol
Vind ik leuk
vierde-ster +8766
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Ach ja deze reactie is de weerspiegeling van je herseninhoud
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Vertel ons anders nog even hoeveel prijzen Ajax gewonnen heeft
Vind ik leuk
vierde-ster +8766
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor welke club jij bent en welke prijzen ze hebben gewonnen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
Komop doe het gewoon nog een keer som de handel op
Vind ik leuk
jochempje +4790
zaterdag 9 februari 2019 om 19:08
Meer dan elke andere club in Nederland. Wat is je punt?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
Ouwe prijzen pakker
Vind ik leuk
vierde-ster +8766
zaterdag 9 februari 2019 om 17:59
Nou voor welke club ben je ? Ik beloof dat ik niet zal lachen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:14
Ben geboren in Turijn
Vind ik leuk
Baijiu +1698
zaterdag 9 februari 2019 om 19:22
Turijn wat een smerig stadje is dat zeg. Ben nog steeds blij dat ik er maar drie dagen hoefde te zijn en er voorlopig niet meer heen hoef. Mensen uit turijn zouden alleen maar op visa onder strikte voorwaarden naar nl mogen komen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:32
Helemaal mee eens maar noem een andere stad in Italië waar het anders is
Vind ik leuk
Baijiu +1698
zondag 10 februari 2019 om 11:00
Nou dat viezige is er in veel steden wel, maar in turijn is de architectuur en lucht ook nog eens afstotelijk. Dat is in vele andere italiaanse steden wel anders
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:59
Gelukkig heeft elke club een Rinusje op vp , ook jouw club .....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:10
Dat is het mooie van Rinusje die jaagt op iedere club . Het liefst oo Ajax maar elke andere club is ook goed . Neem niet alles te serieus wat ik zeg
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:17
Ik neem het ook niet te serieus Rinus , ze hebben nu weer commentaar op jou .
Maar als Ajacieden hetzelfde doen als jij op deze site , hoor of zie je deze heren hierboven niet .
Vind ik leuk
GOAL! +679
zaterdag 9 februari 2019 om 18:41
Is is in dit geval eens eens?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Idd. Hoe weet jij dat?😉
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Die slopen idd liever hun eigen stad. Althans nu al 5 jaar niet meer door het droogstaan qua prijzen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:12
Het gaat hier over PSV Maan88 , en dan mag je van de Ajacieden alleen on topic blijven .
Alleen Ajacieden mogen off topic praten als ze dat beter uitkomt , dit zou je toch moeten weten ;-)
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
zaterdag 9 februari 2019 om 20:02
Wat een warme club dat Psv. Benieuwd of Gerbrands hierover nog wat komt goed praten in de media. Al zal hij waarschijnlijk weer zijn kop in het zand steken en schitteren in afwezigheid.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:27
Wat heeft dit met de club PSV te maken??
Vind ik leuk
Iggy +4645
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Ach, door Ajax geobsedeerd jochie toch!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Ja ik draag een frenkie pyjama ga je me daar nu op pakken Triest hoor
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:37
Eindhoven de gekste!!!!❤️⚪️❤️⚪️
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:12
ja, bij elke club heb je idioten
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
NvC +9671
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Idd heeft niks met de clubs te maken. Zijn gewoon een stelletje stumperds die keihard falen in het leven.
Vind ik leuk
Arvin +7827
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Vind ik mooi dat de eerste ajaxied die reageert gelijk redelijk is, haha. Trollen was hier makkelijk geweest (en gaat ongetwijfeld hieronder nog gebeuren), maar kudos voor jou meneer.
Vind ik leuk
RenW +5741
zaterdag 9 februari 2019 om 17:20
Hier kan je niet over trollen, die hersenloze zitten inderdaad bij iedere club.
Vind ik leuk
Dee79 +2706
zaterdag 9 februari 2019 om 17:35
Anderen betichten van trollen om vervolgens het zelf ook te doen...
Nee ik vond jou eerste reactie een stuk netter en ben het daar absoluut met je eens.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Zitten idd bij alle clubs wel een paar idioten . Maar kom op waar gaat t over . Lekker belangrijk die vlag .....
Vind ik leuk
1313 +12818
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Helaas wel. Wat doe je eraan, niet veel meer. Gebeurt het minder in stadions zoeken ze het ergens anders wel op! Dat is de realiteit op dit moment.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Idd, toch schaam ik me hier als PSV supporter een beetje voor..
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zaterdag 9 februari 2019 om 17:13
lekker dat schorem van psv...... maar daar hoor en lees je verder niets over
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:14
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Anti PSV?
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zaterdag 9 februari 2019 om 17:35
1000%
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:40
100% is de max. Jij suggereert dat 1000% mogelijk is en er geen limiet is aan percentages. Dan zou het dus ook kunnen dat je 1000000% anti PSV kan zijn. Dan valt die 1000% eigenlijk wel mee, je zou zelfs kunnen zeggen dat er sprake is van enige liefde.
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Haha dat is 1-0
Vind ik leuk
Hertogtwan +558
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
Zeer hoog niveau zeg!! Je moet je afvragen of deze mensen wel degelijk iets van hersens hebben
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
Genk?? Wat doen die daar malle Belgen 😂.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
zaterdag 9 februari 2019 om 17:24
Zal een afgesproken confrontatie zijn geweest zoals gewoonlijk. Dat dit artikel dus doet alsof alleen PSV schuld heeft is weer typisch VP.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
slapss +3893
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Zo dat zijn uitspraken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19221
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Dat gaat wel een beetje ver. Ook met een smiley.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Heeft psv hooligans dan?
Vind ik leuk
slapss +3893
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Heeft Ajax recent prijzen gewonnen dan?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:45
Ben je beledigd ofzo? Aangezien je zo vel antwoord. Alleen maar positief als je geen hooligans hebt. Niet iets waar je trots op kan zijn
Vind ik leuk
slapss +3893
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Kijk, zo kun je ook reageren in plaats van sarcastisch reacties uitlokken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:58
T is maar net hoe je iets interpreteert he..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:22
Echte schavuiten zijn het. Spelen door de week cowboytje en indiaantje 😎😎😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19221
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Het zullen de PSV fans weer eens niet zijn.
Vind ik leuk
pos +9955
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Zolang ze elkaar de hersens in slaan prima. Verder negeren dit soort uitschot.
Vind ik leuk
De Goffert +960
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Edit VP:Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
Il Gordo +21232
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Mooi, de trots van onze samenleving.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23979
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Om een vlaggetje van niets.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Die vlaggetjes van PSV moet je op de WC hangen. Als wc papier. 😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:29
Origineel... kan je nu helemaal niks zelf verzinnen?
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Wat een zooitje
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Schijtvlaaien. Net goed met hun stoute, ruige actie vlag verbranden.
Vind ik leuk
Pancev +1407
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
Mo +13250
zaterdag 9 februari 2019 om 17:20
Zielige lui dat. Lekker in het bos 50 vierkante meter afzetten en mekaar laten afmaken, dit soort debielen worden niet gemist in de wereld.
Vind ik leuk
Farmer +15013
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
"Je mag het niet goedkeuren..." Blabla, politiek correct gelul idd..

Bestel een paar kilometer Heras-Hekwerk, zet een bos af, 2 ingangen, met ene dikke regenton vol stalen pijpen, staven, knuppels, kettingen etc.. en 'Laat de Natuurlijke Selectie haar werk doen"...

Scheelt weer een hoop uitkeringen bv... Kan de belasting ook weer wat omlaag, of de bijstand en WW wat omhoog misschien!
Vind ik leuk
Mo +13250
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Haha precies.
Vind ik leuk
Stuiter +739
zaterdag 9 februari 2019 om 19:26
Ik keur dit idee zeker goed. Camera er op en kijken maar.
Vind ik leuk
Farmer +15013
maandag 11 februari 2019 om 10:25
"Alles voor de kijkcijfers" is het motto normaal gesproken toch?

En men kan het toch niet tegenhouden..

Om Jeff Goldblum uit Jurassic Park nog maar weer eens te quoten: "Life...eh... life will find a way" :P
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
17? Misschien. 29? Dan heb je echt ergens een afslag gemist.
Vind ik leuk
Mo +13250
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
17... wat doe je dan met je leven....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:18
Voordeel van de twijfel, wellicht nog ontoerekeningsvatbaar.
Vind ik leuk
Farmer +15013
zaterdag 9 februari 2019 om 19:14
Vooral een pislinke pappa en mamma die de boete mogen betalen en inhouden op zn zakgeld en krantenwijkje...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:22
Blijven misselijke mannetjes die Limburgers maar ja het is en blijft maar een vlaggetje laat ze lekker..........je staat boven aan op dit moment en aan het einde van het seizoen is er weer een feestje op het stadhuisplein
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:25
Je vraagt je af wat is nou een supporter? Dit soort personen is de IS van de supporters. Jammer dat je dat bij vele clubs moet constateren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:27
Man man man .... zielig k*t volk. Ga thuis met poppen spelen ipv je aan te stellen om een brandend vlaggetje.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zaterdag 9 februari 2019 om 17:28
Puntenaftrek lijkt me een goede straf.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
zaterdag 9 februari 2019 om 17:30
Hoppa onze boertjes kunnen zich weer eens niet gedragen en als er andere clubs wat doen de onschuldige uithangen, nou pak je maar aan en straf ze niet maar eens in Eindhoven de met een wedstrijd zonder publiek een terechte straf !,
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
Hoezo generaliseren???
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:47
Volledig onterechte straf zou dat zijn.
Verder inhoudelijk ook een matige reactie.
Stemrecht mogen afnemen zou zo'n slechte optie nog niet zijn voor ons land.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
zondag 10 februari 2019 om 10:13
Onterecht de enige juiste straf en dit moet voor elk club ingevoerd worden , niet gedragen gelijk straffen dan leren ze het wel af als ze voetballen willen kijken !
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
Keihard straffen die mafkezen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zaterdag 9 februari 2019 om 17:39
Puntenaftrek werkt veel beter.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:45
Hier heeft een club niets mee te maken. Zou ook zonde zijn als ze fortuna hiervoor punten in mindering brengen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Die begonnen ook niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:05
Schijnbaar wel.
Vind ik leuk
buddha +10745
zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
kansloze figuren.
Vind ik leuk
S - SIDE +292
zaterdag 9 februari 2019 om 17:43
RÚÚÚÚSSTÚÚÚGG
Vind ik leuk
G.Kopf +5739
zaterdag 9 februari 2019 om 17:46
Wel leuk dat de 3e alinea een herhaling is van de eerste 2.
Vind ik leuk
Bossie020 +6594
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Ik wist geeneens dat PSV hooligans had.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:03
Ik wist geen eens dat PSV fans had.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Stelletje idioten
Vind ik leuk
Tebannet +206
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
Bah bah bah en dan maar over andere clubs praten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:50
Zoals jij nu doet?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Allemaal oppakken, opsluiten voor minimaal één jaar, ze alle ontstane schade laten betalen + nog een flinke boete er overheen en een levenslang stadionverbod geven.

Opruimen dat tuig. Dit soort debielen hebben niks met m'n mooie club te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Dapper hoor, tegen Sittard. En dan ook nog hulp uit Genk nodig hebben....pffff doe wat met je leven gasten. Zoals op het VP forum zitten ;-)))
Vind ik leuk
Evoluon +157
zaterdag 9 februari 2019 om 18:45
Hulp van Genk? Begrijpend lezen is niet je sterkste punt met je hijgerige kut reactie IQ van een garnaal
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:54
Kijk daar hebben we er eentje! Was het leuk in Sittard? Nog leuke tips qua bezienswaardigheden in Sittard? Over IQ gesproken....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:00
Overigens heb je mbt Genk helemaal gelijk, dat heb ik verkeerd gelezen. Maar dat doet weinig af aan de boodschap; get a life gasten!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:52
Dat doet wél heel veel af aan de boodschap. 50 procent ongeveer zelfs.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:08
Want? Als ze met Fortuna mee hebben gedaan is het 50% minder triest? Ze zijn toch allemáál te treurig voor woorden? Dus ik ben benieuwd waar je die 50% vandaan haalt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:36
Jouw boodschap. 'dapper hoor tegen Fortuna. En dan ook nog de hulp van Genk nodig hebben.'
Daar valt dus 50% van weg.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Prima Dennis.
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Eindhoven de gekste
Vind ik leuk
+40 +416
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Suggestief artikel. Helemaal niet duidelijk of dit PSV hooligans zijn geweest en of het een reactie was op het in brand steken van een vlag.
Vind ik leuk
Henk020 +308
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
‘Mama, mama, mama! Ze hebben ons vlaggetje kapot gemaakt...’
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:53
Niks mama. Dat lossen ze zelf wel even op.
Vind ik leuk
Ajax.nl +1488
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
Jammer dat die psv fans zo arrogant zijn geworden man. En dan zulke domme dingen doen. Jammer hoor, maar bij eke club heb je zulke malloten. Hard straffen dit, die drugsrunners spoelen alles aan daar in dat gebied.
Vind ik leuk
AFP +3701
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Ik wist niet dat Fortuna PSV-haters zijn ?
Vind ik leuk
JWK +846
zaterdag 9 februari 2019 om 18:06
En altijd maar janken over Ajaxsupporters😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:08
Hooligans moet je allemaal opsluiten in de koepel breda,lost het probleem zichzelf op,voetbal shirt aan en gaan,vallen ze andere tenminste er niet mee lastig.
Vind ik leuk
SvL +407
zaterdag 9 februari 2019 om 18:11
Dit ben ik niet gewend van de PSV aanhang...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:44
zoiets als de reclame met de hond dat doet ie anders nooit!
Vind ik leuk
SvL +407
zaterdag 9 februari 2019 om 19:56
Kun je me nog een voorval noemen dan?.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:06
yep in italie! waren niet alleen feyenoord supporters!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:04
nee? dat doen ze anders nooit? nederlandse supporters in t buitenland ook vaak om je rot te schamen!
Vind ik leuk
Sonneillon +964
zaterdag 9 februari 2019 om 18:18
Waarom staat dit op een site met voetbalnieuws?! Heeft niks met voetbal te maken en bovendien geef je die raddraaiers nu precies wat ze willen; faam
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:05
klopt maar ja zo wordt t wel een keer aangepakt en belicht.......
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:20
hooligans.......wat heeft dit nou met voetbal te maken? o ja balletje trappen kunnen jullie zelf niet wel ruzieen met zn allen.....what a mess you make! weet ieder ander is ook kind van, het zou je kind maar wezuh yeah yeah yeah yeah! denk dat jouw ouders zich kapot schamen zo niet vast een steekkie los.....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Actie reactie.
Eerst heel stoer een vlagje in de fik zetten, en dan raar opkijken als er een vergelding komt. Hahahaha
Vind ik leuk
Benniewies +6142
zaterdag 9 februari 2019 om 18:30
Ze hebben ook zoveul goeie in Eindhoven
Vind ik leuk
SanKev +1064
zaterdag 9 februari 2019 om 18:31
En alweer een zwaktebod van idioten die zich denken in de naam van een voetbalclub te kunnen misdragen. Niks met supporterschap te maken natuurlijk dit.
Vind ik leuk
Wurmpie +309
zaterdag 9 februari 2019 om 18:36
Kansloze figuren met geen 0 hersencellen
Vind ik leuk
Harrie82 +4377
zaterdag 9 februari 2019 om 18:46
Uitlokken van een reactie.
Eigen schuld dikke bult werd er vroeger gezegd.
Of boontje komt om zijn loontje.

Waarom een vlag van een andere club of land in de brand steken.
Dit is onnodig iets forceren.
Vind ik leuk
Anti046 +35
zaterdag 9 februari 2019 om 18:50
Schitterende actie van PSV !!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Gestoorde Sjeng kijk uit wat je zegt
Vind ik leuk
Anti046 +35
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Ik zei: Schitterende actie van PSV
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:59
Lampekap gekkies. Opheffen zonder je doek geen groep meer. Ultra regels moeten worden nagekomen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:01
Ach ja, de eeuwige harde kern. Blok aan de benen voor de clubs. Tuig...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:12
Wie zich laat uitdagen door marginaal gedrag is geen haar beter. Waardeloze kuddedieren zijn het.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:24
Waarom wordt hier over supporters gesproken ipv PSV terroristen ?
Vind ik leuk
B. Alrond +1891
zaterdag 9 februari 2019 om 19:31
Kleuters.
T is maar een stuk stof.
Vind ik leuk
Blindsy +20511
zaterdag 9 februari 2019 om 20:14
Kleuters.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:49
Tuig is er overal moeten harder worden aangepakt stadionverbod voor het leven introduceren dan wellicht dat ze zeg dan wel kunnen gedragen
Vind ik leuk
Bizzy +22843
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Mij een raadsel waarom mensen fysiek elkaar te lijf gaan. Nergens voor nodig. Jammer
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:29
Zeer triest.
Vind ik leuk
Phiron +437
zaterdag 9 februari 2019 om 22:26
Wat een triest volk daar in Eindhoven
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Ho, ho, zoiets doen onze jongens niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws