50 tot 60 PSV-hooligans voeren aanval uit op Fortuna-fans in Sittard

50 tot 60 PSV-hooligans voeren aanval uit op Fortuna-fans in Sittard

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 17:07za 09-02-2019 om 17:07

Zo'n vijftig tot zestig hooligans van PSV hebben vrijdagavond een aanval uitgevoerd op supporters van Fortuna Sittard. De Limburgse fans werden aangevallen in een kroeg, maar daarna verplaatste het gevecht zich naar buiten, zo meldt de regionale omroep 1Limburg.

De aanleiding voor de massale vechtpartij zou het verbranden van een PSV-vlag zijn, een week geleden rond het onderlinge duel tussen beide clubs. Ook aanhangers van Racing Genk, die regelmatig samen optrekken met de Fortuna-fans waren bij de knokpartij aanwezig. De politie hield vijf mannen aan, in de leeftijd van 17 tot 29 jaar.

Een gedeelte van de hooligans koos vrijdagavond het hazenpad toen de politie in groten getale arriveerde. Agenten zetten de achtervolging in. Op het moment dat de politie één van de vluchters wilde controleren, dreigde deze op een agent in te rijden. Daarop loste de agent een waarschuwingsschot. De bestuurder en andere inzittenden werden gearresteerd, schrijft 1Limburg.

Volgens de buurtbewoners waren de vijftig tot zestig hooligans in het zwart gekleed. "Ze oefenden een aanval uit op een groep die bij het café stond", zegt burgemeester Cox. "Het schijnen mensen van PSV te zijn en het zou een reactie zijn op het in brand steken van een vlag van PSV. Ook mensen van Genk zouden erbij zijn geweest."

Cox noemt de ontwikkelingen 'onaanvaardbaar'. "En we moeten ervoor zorgen dat dit nooit meer gebeurt." Volgens een ooggetuige hadden de mannen bivakmutsen, knuppels en stokken bij zich.

Plaats een reactie

Arvin +6702
zaterdag 9 februari 2019 om 17:12
Bah. Niks met voetbal te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:14
Nee dit is niet nodig, maar schijnbaar hebben ze onze trotst geblokkeerd
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:31]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:02
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:05]
Vind ik leuk
Vak-T +1543
zaterdag 9 februari 2019 om 18:16
Gedurfde uitspraak van uit de zolderkamer......
Vind ik leuk
JHK1913 +31
zaterdag 9 februari 2019 om 23:58
Actie reactie. Jammer dat ze zeggen dat T erbij betrokken was op social media.
Vind ik leuk
Vak-T +1543
zondag 10 februari 2019 om 08:57
Inderdaad jammer als dat zo is, maar wij waren er niet bij.
In vak T zitten en staan ook genoeg normale supporters die meehelpen aan de sfeer in het stadion.
Vind ik leuk
JHK1913 +31
zaterdag 16 februari 2019 om 10:51
Sta er zelf ook. Mooiste vak van het stadion wat mij betreft. Alleen sfeer niet heel veel de laatste tijd..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Dit keer is het het tuig uit eindhoven , dat hebben ze in Amsterdam niet volgens de meeste en als er mensen uit Amsterdam betrokken zijn is het iig nooit hun schuld
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17986
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Rinusje ... dit gaat over tuig uit Eindhoven ... probeer nu niet de aandacht te verleggen.

Dit is walgelijk gedrag van PSV-supporters ...

En ja ... die hebben ze ook in Amsterdam maar is hier niet relevant ... 😉
Vind ik leuk
Always PSV +15945
zaterdag 9 februari 2019 om 17:26
Ik schaam me voor dit soort nep supporters, heeft niets met voetbal te maken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17986
zaterdag 9 februari 2019 om 17:26
Kijk ... prima reactie! 👏🏻👏🏻👏🏻
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Mino zijn de jongens uit eindhoven je weer aan het plagen
Vind ik leuk
dhrwobo +40457
zaterdag 9 februari 2019 om 17:29
Heeft idd niks met voetbal te maken. Hier neem ik ook afstand van iig
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
En vooral ook niets met alles waar PSV voor staat.

Die knokploegen heeft elke club en ze zijn allemaal hetzelfde schorem. Roep ze allemaal bij elkaar, hekwerk eromheen en geef ze een lading knuppels. Deze lui zijn niet meer te redden, ruimt elkaar wel op.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:03
Mee eens Lorenzo. Ze willen vechten, prima. I.p.v miljoenen uit te geven om ze uit elkaar te houden allemaal in de Arena. Pistolen, messen en knuppels erbij en laat maar gaan. Die paar die overblijven zetten we vast.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:27
Sinds twee weken geleden is de arena wel gewend aan dergelijke slachtpartijen.. 😘
Vind ik leuk
davidben +6120
zaterdag 9 februari 2019 om 18:39
De wedstrijd werd in de Kuip gespeeld. 🙄
Neem er nog één. Zou het echt wat uitmaken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:31
Krijgen we misschien eens een fatsoenlijke grasmat.
Vind ik leuk
KCP +354
zaterdag 9 februari 2019 om 18:56
Dit is wel echt laag het verliezen van je doek betekend toch echt einde oefening voor EFC. Ze respecteren de eigen regels hier duidelijk niet. Deze aanval is onreglementair binnen de hooligans gilden. EFC bestaat niet meer sinds het verliezen van hun vlaggetje🤣
Vind ik leuk
Senn +8091
zaterdag 9 februari 2019 om 20:20
Wat een onzin
Vind ik leuk
Senn +8091
zaterdag 9 februari 2019 om 21:42
Waar was je gisteren?
Vind ik leuk
MN223 +1392
zaterdag 9 februari 2019 om 22:53
Jezus wat een kinderachtig gedoe.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:04
En gefeliciteerd met het kampioenschap. Wat een drama met Ajax zegt. Een transfer maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik leuk
Bertus +7194
zaterdag 9 februari 2019 om 17:40
Sluit ik me bij aan, maken onze mooie club te schande. Aanpakken die ratten
Vind ik leuk
KCP +354
zaterdag 9 februari 2019 om 18:51
Maak je niet druk na hun eerste rel moet de PSV aanhang zich alweer opdoeken hahaha

Vind ik leuk
Senn +8091
zaterdag 9 februari 2019 om 20:21
Jij weet echt niets ervan
Vind ik leuk
Entombed +1339
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Idem dito. Dit kan echt niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:41
Mee eens mino . Dit hoort niet thuis in de categorie voetbal .

Dit tref je helaas bij elke club zo ook bij PSV Feyenoord en zelfs bij mijn club heb je idioten rond lopen .
Vind ik leuk
phritzzz +4238
zaterdag 9 februari 2019 om 17:46
Stelletje sukkels zeg. Je laat je toch niet provoceren door het verbranden van een vlaggetje. Stukje stof van hooguit een vierkante meter.... Opsluiten en nooit meer bij een voetbalwedstrijd toelaten.
Vind ik leuk
davidben +6120
zaterdag 9 februari 2019 om 18:41
Er worden oorlogen gevoerd voor een stukje stof, maar je punt is wel duidelijk. Zullen wel die muntengooiers zijn. Schande!
Vind ik leuk
Baijiu +1545
zaterdag 9 februari 2019 om 18:13
Relevantie is rukkus vreemd. Zijn reacties richten zich altijd tot ajax. Hij juicht harder voor een tegendoelpunt jegens ajax dan een doelpunt voor psv
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Rinus is helemaal geen PSV-er dus het zal allemaal wel meevallen .
En jullie Ajacieden moeten niet zo janken , als Ajax trolletje weerstandisgoed , alleen maar tegen PSV bezig is , dan hoor of zie je jullie niet

Maar owee als iemand iets tegen Ajax zegt , dan zitten jullie massaal te janken , terwijl supportertjes van je eigen club hier dagelijks precies hetzelfde doen als Rinus .
Vind ik leuk
Baijiu +1545
zaterdag 9 februari 2019 om 18:26
Die veroordeel ik net zo. En het is geen janken wat ik doe. Het is constateren. Doe je kontmaatje de groeten
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:29
Zal ik doen , en doe jij al je Ajaxtrolletjes de groeten , als ze zich weer in jouw dikke reet verstoppen als Ajax verloren heeft .

En succes met alle mensen die tegen je clubje zijn , want als ik jouw reactie's hier lees , doet dat nogal pijn
Vind ik leuk
davidben +6120
zaterdag 9 februari 2019 om 18:44
😂😂😂
Zitten jullie nog op basisschool. Hoop het wel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:01
Het tuig uit Sittard en Genk begon door op genante wijze te provoceren en lokte dus deze reactie uit. Dat vergeet deze ajax rat maar voor t gemak om maar weer een kans aan te grijpen PSV af te breken.... pfffff om moe van te worden
Vind ik leuk
jochempje +3768
zaterdag 9 februari 2019 om 17:42
Ach hou toch op Calimero. Bij ieder bericht over Ajax-hooligans zie je dat wat jij hier zegt, totale onzin is, en jij zet dit bericht hier alleen maar neer om te provoceren en likes te krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
En dat zegt iemand die echt in elke PSV topic aan het provoceren is , dus jij bent echt de laatste die hier iets moet zeggen over provocerende supporters eihoofd
Vind ik leuk
jochempje +3768
zaterdag 9 februari 2019 om 18:11
Kom maar met bewijzen hiervan, aangezien ik amper in psv-topics reageer, fantast.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:14]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:15
Natuurlijk , dan is het wel heel toevallig dat je nu hier op deze topic zit , en toevallig meteen begint te schelden met Calimero bla bla bla .

En wat Rinus hier doet , doen Ajacieden niets anders hier , altijd met het vingertje wijzen naar de andere club , terwijl je eigen club ook van deze figuren heeft .
Vind ik leuk
jochempje +3768
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Kom je nog met bewijzen? Aangezien ik volgens jou in elk psv-topic provoceer, moet dat niet moeilijk zijn om te laten zijn, lijkt me? Tenzij jij natuurlijk gewoon een fantast bent.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:27
Ik hoef geen bewijzen te zoeken , veel mensen hier weten dat het klopt wat ik zeg .
En voor jou hoef ik ook geen bewijs te zoeken , want jij weet zelf heel goed dat er een kern van waarheid zit in wat ik over jou zeg .
Vind ik leuk
jochempje +3768
zaterdag 9 februari 2019 om 18:31
Jij maakt een statement dat ik in ELK psv-topic provoceer, maar je weigert dat te bewijzen. Dat zegt genoeg over jou.

Genoeg mensen die nu weten dat jij een fantast bent.

Dus nogmaals, kom met bewijzen, fantast. Je kunt je er nu wel uit proberen te lullen, maar iedereen weet nu jouw denkwijze.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
MeAgain +7063
zondag 10 februari 2019 om 09:33
Kerel, ik lees bijna alleen maar de psv topics en heel soms nog eens iets anders hier maar die jochempje ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik ken wel andere ajaxtrolletjes die bij elke psv topic lopen te janken.
Vind ik leuk
jochempje +3768
zondag 10 februari 2019 om 21:13
Een dag verder, en je hebt nog steeds geen bewijs gevonden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:49
Rinusje calimero is een meester in het verdraaien van feiten blijf is een keer bij de les man🙄
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
Volgens mij word jouw account bestuurd vanuit india . Vieze trol
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Ach ja deze reactie is de weerspiegeling van je herseninhoud
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Vertel ons anders nog even hoeveel prijzen Ajax gewonnen heeft
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor welke club jij bent en welke prijzen ze hebben gewonnen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
Komop doe het gewoon nog een keer som de handel op
Vind ik leuk
jochempje +3768
zaterdag 9 februari 2019 om 19:08
Meer dan elke andere club in Nederland. Wat is je punt?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
Ouwe prijzen pakker
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:59
Nou voor welke club ben je ? Ik beloof dat ik niet zal lachen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:14
Ben geboren in Turijn
Vind ik leuk
Baijiu +1545
zaterdag 9 februari 2019 om 19:22
Turijn wat een smerig stadje is dat zeg. Ben nog steeds blij dat ik er maar drie dagen hoefde te zijn en er voorlopig niet meer heen hoef. Mensen uit turijn zouden alleen maar op visa onder strikte voorwaarden naar nl mogen komen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:32
Helemaal mee eens maar noem een andere stad in Italië waar het anders is
Vind ik leuk
Baijiu +1545
zondag 10 februari 2019 om 11:00
Nou dat viezige is er in veel steden wel, maar in turijn is de architectuur en lucht ook nog eens afstotelijk. Dat is in vele andere italiaanse steden wel anders
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:59
Gelukkig heeft elke club een Rinusje op vp , ook jouw club .....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:10
Dat is het mooie van Rinusje die jaagt op iedere club . Het liefst oo Ajax maar elke andere club is ook goed . Neem niet alles te serieus wat ik zeg
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:17
Ik neem het ook niet te serieus Rinus , ze hebben nu weer commentaar op jou .
Maar als Ajacieden hetzelfde doen als jij op deze site , hoor of zie je deze heren hierboven niet .
Vind ik leuk
GOAL! +660
zaterdag 9 februari 2019 om 18:41
Is is in dit geval eens eens?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Idd. Hoe weet jij dat?😉
Vind ik leuk
Maan88 +6554
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Die slopen idd liever hun eigen stad. Althans nu al 5 jaar niet meer door het droogstaan qua prijzen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:12
Het gaat hier over PSV Maan88 , en dan mag je van de Ajacieden alleen on topic blijven .
Alleen Ajacieden mogen off topic praten als ze dat beter uitkomt , dit zou je toch moeten weten ;-)
Vind ik leuk
JCJWZ +14489
zaterdag 9 februari 2019 om 20:02
Wat een warme club dat Psv. Benieuwd of Gerbrands hierover nog wat komt goed praten in de media. Al zal hij waarschijnlijk weer zijn kop in het zand steken en schitteren in afwezigheid.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:27
Wat heeft dit met de club PSV te maken??
Vind ik leuk
Iggy +4287
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Ach, door Ajax geobsedeerd jochie toch!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Ja ik draag een frenkie pyjama ga je me daar nu op pakken Triest hoor
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:37
Eindhoven de gekste!!!!❤️⚪️❤️⚪️
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:12
ja, bij elke club heb je idioten
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
NvC +7331
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Idd heeft niks met de clubs te maken. Zijn gewoon een stelletje stumperds die keihard falen in het leven.
Vind ik leuk
Arvin +6702
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Vind ik mooi dat de eerste ajaxied die reageert gelijk redelijk is, haha. Trollen was hier makkelijk geweest (en gaat ongetwijfeld hieronder nog gebeuren), maar kudos voor jou meneer.
Vind ik leuk
RenW +3346
zaterdag 9 februari 2019 om 17:20
Hier kan je niet over trollen, die hersenloze zitten inderdaad bij iedere club.
Vind ik leuk
Dee79 +2577
zaterdag 9 februari 2019 om 17:35
Anderen betichten van trollen om vervolgens het zelf ook te doen...
Nee ik vond jou eerste reactie een stuk netter en ben het daar absoluut met je eens.
Vind ik leuk
Tommieman +1835
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Zitten idd bij alle clubs wel een paar idioten . Maar kom op waar gaat t over . Lekker belangrijk die vlag .....
Vind ik leuk
1313 +6287
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Helaas wel. Wat doe je eraan, niet veel meer. Gebeurt het minder in stadions zoeken ze het ergens anders wel op! Dat is de realiteit op dit moment.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6080
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Idd, toch schaam ik me hier als PSV supporter een beetje voor..
Vind ik leuk
Patje41 +1076
zaterdag 9 februari 2019 om 17:13
lekker dat schorem van psv...... maar daar hoor en lees je verder niets over
Vind ik leuk
stratumseind +191510
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Waarop reageer je hier dan als je er nooit iets van leest?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17986
zaterdag 9 februari 2019 om 17:33
Mag ie dat niet dan? 🤔
Vind ik leuk
stratumseind +191510
zaterdag 9 februari 2019 om 17:48
jawel hhor maar hij zegt je leest er nooit wat over ... en hier dan?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17986
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Ach ... men schrijft hier zo veel ... 😉
Vind ik leuk
Patje41 +1076
zaterdag 9 februari 2019 om 17:34
leren lezen... ik zeg dat je er VERDER niets over hoort
Vind ik leuk
Babelagtig +1833
zaterdag 9 februari 2019 om 17:42
Stratum heeft beetje kort pikkie..vandaar zo snel aangebrand..
Vind ik leuk
stratumseind +191510
zaterdag 9 februari 2019 om 23:29
en ? dat wienerworstje van jou al op de gril gelegd na vanavond?
Vind ik leuk
Babelagtig +1833
zondag 10 februari 2019 om 01:01
Och och hedde daar zo lang over na moeten denken...
Vind ik leuk
stratumseind +191510
zaterdag 9 februari 2019 om 17:48
ohhh je bedoelt dat de schuldige over een aantal weken voor het vuurpeleton staan...?
Vind ik leuk
JCJWZ +14489
zaterdag 9 februari 2019 om 20:05
Hey stratum daar was je weer en dat op een negatief topic over psv natuurlijk niet oordelen over je eigen club maar wel iemand aanvallen op een onschuldige post. Lekker kansloos weer van je, zo kennen we je weer.
Vind ik leuk
Senn +8091
zondag 10 februari 2019 om 06:59
Haha en dat zegt de opper trol van de site...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:14
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Anti PSV?
Vind ik leuk
Patje41 +1076
zaterdag 9 februari 2019 om 17:35
1000%
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:40
100% is de max. Jij suggereert dat 1000% mogelijk is en er geen limiet is aan percentages. Dan zou het dus ook kunnen dat je 1000000% anti PSV kan zijn. Dan valt die 1000% eigenlijk wel mee, je zou zelfs kunnen zeggen dat er sprake is van enige liefde.
Vind ik leuk
Patje41 +1076
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Haha dat is 1-0
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
PSV moet de komende wedstrijd zonder supporters spelen, dat zal ze leren dat herzenloze tuig.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:15]
Vind ik leuk
Olfie +5529
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
40.000 man straffen voor 50 debielen?
Vind ik leuk
Rodajc +18133
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
35000.
Vind ik leuk
Olfie +5529
zaterdag 9 februari 2019 om 17:22
Ook prima, gaat om de verhouding. 't gebeurt nog buiten het stadion ook.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:29
Ja! Andere middelen werken toch niet, Dat hebben we nu wel gezien.
Vind ik leuk
Patje41 +1076
zaterdag 9 februari 2019 om 17:35
40000????? zoveel passen er niet in bij jullie
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 17:33
Dit gebeurd niet in het stadion eh kan de club helemaal niks aan doen volgensmij.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:37
Of de club er iets aan kan doen is niet belangrijk, het zijn en blijven PSV fans. Het probleem is nu zodanig uit de hand gelopen dat onconventionele maatregelen moeten worden genomen. Deze anarchie moet met wortel en tak uitgeroeid worden!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:42]
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 17:40
Dus straffen we gelijk het hele stadion omdat een paar gasten zogenaamd uit naam van de club een potje ging knokken?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:46
Ja, dat antwoord hebben we nou al zo vaak gehad en we zijn nog steeds niets opgeschoten. Door dit soort softe linkse uitspraken, krijgen de hooligans steeds meer macht. De veiligheid komt steeds verder in gevaar. Het wordt tijd voor knalharde actie, anders bestaat het voetbal binnenkort niet meer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:48]
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Echter heeft dit niks te maken met voetbal. Als ik nu een potje ga knokken met mijn vrienden en roep dat ik dat doe uit naam van ... terwijl ik niet eens fan ben of iets moet dan het stadion een wedstrijd leeg? Houd dit soort zaken asjeblieft gewoon weg van het voetbal dit stop je toch niet
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Jij probeert het gewoon goed te praten, dat snap ik echt niet! Hoe kan zulke hooligans steunen???
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 17:58
Laat me niet lachen haha ik ben een Willem II supporter en heb echt helemaal niks met psv. Kan me alleem inbeelden dat als een groep Willem II supporters ergens in Sittard gaat lopen knokken. Waarschij nlijk heeft een deel een stadionverbod, ik het niet eerlijk zou vinden als ik niet naar het stadion mag
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:04
Wil jij uitleggen aan de kinderen van een van de Fortuna supporters, waarom papa in het ziekenhuis ligt? Kinderen worden getraumatiseerd.

Dat is wat er gebeurt, dat moet tegengehouden worden. Dat is veel belangrijker dan 35000 mensen in een stadion!!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 18:09
Nogmaals ik praat niks goed en dit is inderdaad niet goed te praten wat er gebeurd. Maar dit heeft niks te maken met voetbal, je kan wel stewards met die gasten mee sturen 24 uur per dag maar dat werkt niet. Al houd je het stadion leeg dan heeft de helft er geen last van want die hebben wss een stadionverbod en de andere helft doet het toch weer, die denken daar niet zo over na. Als politie kan je ze beter oppakken, het is namelijk een probleem voor de politie.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:20
Dat is makkelijk gezegd, het is een probleem voor de politie. Fout!!!!!!!!!!!!

Het is een probleem van ons allemaal. Dat besef is nog bij weinigen doorgedrongen. Ook nog niet bij jou, blijkbaar.
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Je kan dingen ook groter maken dan ze zijn. Ik vind dat dit niet kan dat we het moeten straffen. Maar straf dan tenminste wel degene die iets hebben gedaan en niet zomaar willekeurig een hoop mensen die toevallig voor dezelfde club zijn. En nee ik keur het niet goed
Vind ik leuk
dhrwobo +40457
woensdag 13 februari 2019 om 08:43
Johannes, jouw uitspraken zijn eerder PVV stylo. Een paar supporters gedragen zich niet (buiten het stadion), en dan moet de hele supportersschare in het stadion er maar voor op draaien.

Dat is hetzelfde wanneer een paar Nederlandse Marokkanen zich in België misdragen, en dat jij vervolgens vindt dat alle Marokkanen Nederland uit moeten. Kansloze opmerking.

Ja, je moet knalhard optreden tegen dit soort figuren, maar niet tegen de massa die zich wel gedraagt. Gerichte acties uitvoeren op de kneuzen die zich misdragen, van PSV, van Fortuna, vanuit België, en zoals je vandaag las (https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/865349/-politie-voorkwam-confrontatie-tussen-ajax-fans-en-supporters-van-willem-ii-.html) van Ajax en Willem II.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 16:42
Enige vorm van intelligentie is jou vreemd, dat blijkt wel over jouw opmerking over Marokkanen. Het getuigd van een PVV mentaliteit bij jou. Het wordt tijd dat de voetbalwereld zijn verantwoordelijkheid neemt en iets aan dit probleem gaat doen. Anders moet het hele betaalde voetbal opgeheven worden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
Vak-T +1543
zaterdag 9 februari 2019 om 18:22
Jij spoort echt niet volgens mij....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:26
Dat is niet eerlijk voor koenbres, Vak-T !
Vind ik leuk
Koenbres +1882
zaterdag 9 februari 2019 om 18:44
Hoezo word ik hier nou weer bij betrokken?
Vind ik leuk
phritzzz +4238
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
@Johannes
Jouw reactie is al even hersenloos als dat tuig dat zich heeft misdragen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
Jij onderschat het probleem! Jij bent onderdeel van het probleem, door dit soort opmerkingen.
Vind ik leuk
phritzzz +4238
zaterdag 9 februari 2019 om 18:12
Radicale oplossingen lokken alleen maar heftigere tegenreacties uit.
Gewoon degenen straffen die het hebben gedaan. Punt.

"Jij bent onderdeel van het probleem"....
Tuulk. Als je de discussie niet kunt winnen maak je je tegenstander maar zwart. Da is ok
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:12]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:16
Het gaat niet om wie de discussie wint, dit thema is veel te belangrijk om zo maar te laten lopen. De enige echte oplossing ligt in de Bijbel, dat staat vast. Als iedereen het woord Gods zou volgen, dan zouden deze problemen niet eens bestaan. Toekomstmuziek, maar ooit zal het er van komen! Liever vandaag dan morgen.
Vind ik leuk
phritzzz +4238
zaterdag 9 februari 2019 om 18:20
Halleelujah en Amen.
Hoop dat wat je hierboven beschrijft nooooooit werkelijkheid wordt. Dat is niet het Nederland waarin ik me thuis voel.

Begrijp me niet verkeerd. Jij mag wat mij betreft ieder geloof aanhangen wat je wilt al geloof je in Satan. Maar val mij er niet mee lastig.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:23
Ooit komt ook voor jou de dag des oordeels, denk daar maar eens goed over na.
Vind ik leuk
phritzzz +4238
zaterdag 9 februari 2019 om 18:28
Laat maar komen...................Sex drugs and rock and roll tot die tijd 😂😋💊💉🍻
Vind ik leuk
Farmer +13399
maandag 11 februari 2019 om 10:16
Denk dan eens na over dit 'oordeel':

In de historie van de Mens zijn al meer dan 3000 Goden, en religies geweest.. Maar ze zijn zga allemaal nep! Allemaal denkbeeldige verzinsels van mensen.....




...behalve die van jou! :P
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 19:19
In de bijbel ja? In wiens namen miljoenen mensen de dood zijn in gejaagd? Kruistocht, verbranden van zogenaamde heksen en ketters? Om nog maar over andere ondwrwerpen te zwijgen. Laten we dat vooral doen....
Vind ik leuk
Farmer +13399
maandag 11 februari 2019 om 10:17
"Geloof is Opium voor het volk"
- Karl Marx -
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:19
Dat boeren nog steeds Karl Marx citeren zegt voldoende over jouw opmerking.
Vind ik leuk
Farmer +13399
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Waarheid kan hard zijn soms hé?

Maar verklaar anders eens van de ca. 3000 Goden die de Mensheid reeds heeft aanbeden in haar historie... Hoezo zijn al die andere Goden dan nep, en is deze van jou, wel echt?

(Hint: Omdat het een dikke bullshit-doctrine is om je als klootjespiepeltje maar lekker dom en gehoorzaam te houden!
"Pas op, doe of denk dat niet, want dan wordt de Heer boos en kom je niet in de Hemel!".... whahahaha Naief is 1 ding, maar als je zulke achterhaalde dingen, anno 2019 nog gelooft....

....ipv de levensleer van beroemde wijsgeren en intellectuelen uit de geschiedenis... bv een Karl Marx...

Tja.. Dan zeg ik: Ga vooral nog maar een keer weer bidden!
Misschien helpt het.....

PS, anders vraag de Redactie eens of ze ook 'VP-Aflaten' verkopen! Dan kun je hier op het forum onheilig doen, en met een stukje papier koop je dan je ziel terug!
(Copyright-De Katholieke Kerk!)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:41
Het is duidelijk dat jij de Here God en als Zijn goedheid niet kent. Maar ik troost mij met de gedachte dat God ook een plaatsje in de hemel voor jou heeft. De keuze is aan jou.
Vind ik leuk
Farmer +13399
dinsdag 12 februari 2019 om 16:23
Hoezo is jouw 'God' wel echt dan, en zijn al die andere Goden, doorde eeuwen en millennia heen, allemaal nep?

Die zgn 'God' bestaat niet.. Hoe verklaar jij anders alle corruptie, onrecht ,oorlog , en honger in de wereld.... Is dat ook de Goedheid van jouw God?

Sorry, maar als jouw God zo selectief is door de ene volgeling in extreme weelde te laten leven(Vaticaan?), en de anderen gewoon om te laten hongeren(Afrika), terwijl het gros van God's volgelingen, machteloos mogen toezien hoe zowel hun geloof, als hun nationale leiders samenspannen voor een machts-syndicaat ter overheersing...

Nee, dan trek ik jouw God's Goedheid ernstig in twijfel.. En met gegronde reden..

Dat is geen God, dat is een hypocriete sadist!

Malaria, Aids, Hepatitis, Lepra.... Noem al die gruwelijke ziektes maar op... Ook een 'Geschenk van jouw Goede God' zeker? Net als de Atoombom en de Waterstofbom. Chernobyl? Of het Karachaymeer?

Johannes, we leven in 2019... Laat je nakijken, of neem je pilletje aub..
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 16:35
Door mensen met een attitude zoals van jou is deze wereld door en door verrot. Dat jij God de schuld geeft van al deze zaken die jij noemt, getuigt van infantiel en onderontwikkeld geestelijk vermogen. Maar toch is er een plaatsje in de hemel voor jou, maar dan moet jij er wel iets aan doen.
Vind ik leuk
Farmer +13399
woensdag 13 februari 2019 om 16:58
Ik kijker wat nuchterder naar...
Ik geloof bv niet in een God... Resteerd dus jouw conclusie: het ligt niet aan een zgn God, maar aan de mensen zelf.

Ik pak je gewoon in je eigen beredenatie: Als de Here God zo almachtig is etc... Hoezo is er dan altijd nog zo veel onrecht in de wereld?

Precies, omdat die God van jou, net als al die andere 3000 Goden,... nooit hebben bestaan.

Grappig eigenlijk, als je als individu zegt dat je gelooft in onzichtbare mannetjes, verklaren ze je voor gek en sluiten ze je op, maar als je het met een hele groep mensen zegt, noemen ze het 'Religie'.

Godsdienst is achterhaald, de techniek en ontwikkeling van de mens hebben al meerdere malen aangetoond dat Religie niks anders is dan een bezigheidje voor de 'week-denkenden'.
En de Kerk is een criminele, zelfs pedofiele maffia-organisatie die bulkt van het geld, en het volk maar wijsmaakt dat ze hun rijkdom moeten delen...

Ooit gezien wat voor onbetaalbare kostbaarheden het Vaticaan alleen al over beschikt? En delen ze die met de mensen die het nodig hebben? NOPE! De Paus loopt rond in gouden/zijden gewaden. Relikwieën met de duurste edelstenen en gouden beslagen...

Hoeveel 'gouden bezittingen met edelstenen etc' bezat Jezus ook nog maar weer? Dronk hij bij zijn laatste avondmaal niet uit een HOUTEN (timmermans)beker: de zgn Heilige Graal?

Als jouw geloof van oorsprong dus zo'n overtuiging overbrengt,, wie is die Katholieke Kerk dan om zich daar in te herkennen dmv pracht weelde, en extreme rijkdom?

Echt... Geloof wás een goed iets vroeger, maar het is vandaag de dag volledig corrupt, verziekt, en verpest...

Daarnaast, nogmaals, de menselijke wetenschap heeft al zo vaak aangetoond dat geloof een verzinseltje is...
Vind ik leuk
Hertogtwan +462
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
Zeer hoog niveau zeg!! Je moet je afvragen of deze mensen wel degelijk iets van hersens hebben
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:15
Genk?? Wat doen die daar malle Belgen 😂.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21145
zaterdag 9 februari 2019 om 17:24
Zal een afgesproken confrontatie zijn geweest zoals gewoonlijk. Dat dit artikel dus doet alsof alleen PSV schuld heeft is weer typisch VP.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:30
Het is de schuld van PSV. Als PSV niet bestond, dan hadden ze ook geen fans. Logisch toch?
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 17:47
"Je kunt altijd wel een stok vinden om een hond mee te slaan' luidt het gezegde.

PSV als club kan hier zga niks aan doen. Dit wordt volledig buiten de club om besproken.

T is een andere verhouding, maar jaren geleden was er een vergelijkbare gebeurtenis in Beverwijk, daar konden de clubs Feyenoord en Ajax ook niks aan doen....Als mensen willen, krijgen ze het wel voor elkaar.

Of om Jeff Goldblum even te quoten: "Life will find a way"..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Dus je bent het eens met mij dat PSV er wel iets aan kan doen. 'PSV als club kan hier zga niks aan doen.'

Of om een beroemde clown te qouten 'Allememachies;
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6773
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Je kan ook een andere clown quoten, jezelf. Net zo'n dom gelul.
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 18:57
Deze mensen gaan op eigen initiatief, zonder dat de club-PSV ook maar iets in die regio organiseerd - iig voor hoever ik weet was er geen potje van Jong PSV of PSV o-19 oid tegen een streekgenoot, dit weekend? - dus ja, wát had de club-PSV of Fortuna... desnoods Gent kunnen of misschien móeten doen hier om dit te voorkomen?

Denk eerder dat 'Baron Gerbrands' in zijn kantoortje zit, en dit als krantenartikel leest met een humeur van 'Drommels, drommels, en nog eens drommels".

En 'zga niks': Het enige waar ze - vooral achteraf - mee kunnen assisteren is het identificeren van deze hooligans dmv foto-registratie, daarbuiten.. Vrijwel niks.

Het lijkt me iig vanzelfsprekend dat als deze daders geidentificeerd zíjn, dat deze ook automatisch een SV etc krijgen bv...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:05
Ja, natuurlijk. Het stadionverbod is een gigantisch succes tot nu toe. Laten we vooral doorgaan met 'de clubs kunnen er niets aan doen' en 'het is niet eerlijk'. Daar gaan we het hooliganisme echt mee uitroeien. Dit soort links soft gelul hebben we al jaren gehoord.

Er zijn nu nog 2 opties: knalhard optreden of het woord Gods volgen. Natuurlijk is de laatste optie de beste weg, een gezamenlijk gebed voor de wedstrijd is de beste start. Maar dat is nog toekomstmuziek, dus zeg ik knalhard ingrijpen!
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 19:12
Hoe dan?
Je zegt wel, kéihard ingrijpen, maar hóe dan?

Dit soort afspraken wordt in het geheim voorbereid vanaf béide partijen 'supporters'... Zonder ook maar enige inmening van de clubs: dit doen mensen op eigen houtje!!

Enige wat dus resteert is achteraf de daders opsporen en een voorbeeld stellen door ze extra zwaar te straffen misschien.

Ps, alle respect als jij overtuigd bent van een geloof, maar bij mij krijg je dat er nooit in...

Ik zou kort met je een redevoering kunnen houden die zowel het Oude' als het Nieuwe testament, mbt de bijbels-doctrine, compleet in zichzelf ontkrachten...
Al heb ik best respect voor de overtuigingen in bv een Bijbel of Koran met spreuken als 'Help eenander' of 'Heb uw naasten lief' etc... Ik vind dat best een goede 'levensleer' in die zin, maar...

Het hele verhaal van een onzichtbaar individu in een Hemel oid? Nee... We zijn als mens, veels te ver doorontwikkeld om dát nog te geloven, als je t mij vraagt, maar ieder zijn/haar eigen.

NB, je kunt hier in het midden van een weiland live over ee ntelefooncamera chatten met iemand uit Australië of Japan op een vergelijkbare locatie. We ontdekken steeds meer van het Heelal. Onze medische en natuurkundige wetenschap staat voor niets dus, nee, sorry, dat verhaal, wat meer dan 2000 jaar geleden is geschreven door mensen, is niet iets wat ik vandaag de dag nog als standaard wil hanteren.
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 19:23
Gast, jij hebt echt een slag van de molen gehad, is het niet.

Prediken over een grote groep mensen op te laten draaien voor een paar vechtersbaasjes en dan prediken over het woord van god? Een god uit wie zijn naam eeuwen lang gemoord en geplunderd is.....ja, jij snapt het duidelijk zo te lezen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 19:24]
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 19:24
Laat gaan joh. Die heeft een paar slagen vam de molen gejad.
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 19:34
"Bidden voor de wedstrijd'.. hahaha

Hij leek me anders eerder zo'n sekte-figuur, dat met zo'n haarding op oid, de hele dag een beetje met de blote voeten tegen elkaar aanligt.
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 19:50
Echt he. Mooiste is dat hij aan de ene kant loopt te praten over het woord god, maar de andere kant snoeihard optreden. Over jezelf tegenspreken gesproken ;)
Nog even los van het feit dat hij een fictief boek en een fictief iets loopt te promoten.
Vind ik leuk
Farmer +13399
maandag 11 februari 2019 om 10:20
Onze 'Lieve Here God' en de Bijbel... ach....

Hoe zal ik het eens kort uitleggen.....

Volgens de Bijbel is inteelt een zware zonde toch?

Verklaar mij dan eens hoe ALLE mensen dan afstammen van Adam en Eva?....Ja? Volg je m nog?

"Then i will take your bet and raise you".....

Het nieuwe testament: Noach met zn Zondvloed?

Alsof de feitelijke bepaling van het Oude Testament nog niet desastreus genoeg was voor het Geloof.. Nee, volgens deze passage is de Mens - welteverstaan Noach met z'n vrouw - dus ook nog eens verantwoordelijk dat alle (overlevende)dieren OOK allemaal afstammen van een inteelt-ras van 1 man en 1 vrouw!!!

En dáár moeten we in geloven?

"Inteelt mag nooit.... tenzij soms..."...

Net als 'Heb uw naasten lief - Tenzij deze in Jerusalem wonen en een ander denkbeeldig vriendje er op nahouden!"

Of "Help uw Medemens - maar dit geld niet voor de Kerk zelf, die stikt in de meest kostbare 'relikwiën' en geldvoorraden vergaard uit oa de Kruistochten"

Nee, een korte realisatie over de logica van dát schrijven laat mij al redelijk snel een 'Amen' concluderen :P
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:23]
Vind ik leuk
Stuiter +688
maandag 11 februari 2019 om 11:22
Hahaha ja ik snap het. Ben het volledig met je eens.
Maar die mensen willen gewoon de logica niet zien van dat het onmogelijk is wat er in dat boekje staat.
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 19:51
Daar is hij het dus overduidelijk niet mee eens. Niet zo selectief lezen.
Vind ik leuk
stock3 +854
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Als psv niet bestond. Was het maar waar he! Hahaha
Vind ik leuk
phritzzz +4238
zondag 10 februari 2019 om 11:28
Jammer hè 😂. Als PSV niet bestond, deed Ajax het nu goed. Niks crisis..... stonden ze gewoon 8 punten los op Feyenoord. En ach een nederlaagje zo vlak voor Real moet kunnen 😂
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
slapss +4039
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Zo dat zijn uitspraken.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6062
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Hoho... Dit gaat een tikkie te ver
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Dat gaat wel een beetje ver. Ook met een smiley.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Heeft psv hooligans dan?
Vind ik leuk
slapss +4039
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Heeft Ajax recent prijzen gewonnen dan?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:45
Ben je beledigd ofzo? Aangezien je zo vel antwoord. Alleen maar positief als je geen hooligans hebt. Niet iets waar je trots op kan zijn
Vind ik leuk
slapss +4039
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Kijk, zo kun je ook reageren in plaats van sarcastisch reacties uitlokken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:58
T is maar net hoe je iets interpreteert he..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:22
Echte schavuiten zijn het. Spelen door de week cowboytje en indiaantje 😎😎😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Het zullen de PSV fans weer eens niet zijn.
Vind ik leuk
pos +9312
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Zolang ze elkaar de hersens in slaan prima. Verder negeren dit soort uitschot.
Vind ik leuk
De Goffert +744
zaterdag 9 februari 2019 om 17:17
Edit VP:Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:09
Wil je de republiek Mongolië buiten deze zaak houden! Zij staan volleidg buiten deze actie. Enige nuance is wel gewenst.
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 20:03
Wil jij dat fictieve persoon wat je god noemt buiten een voetbal topic houden?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:58
God is overal, God houdt ook van jou.
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
God is een fictief personage gecreeerd om het onverklaarbare te verklaren in een tijd dat mensen niet beter wisten.
Vind ik leuk
Il Gordo +17014
zaterdag 9 februari 2019 om 17:18
Mooi, de trots van onze samenleving.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23600
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Om een vlaggetje van niets.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
Die vlaggetjes van PSV moet je op de WC hangen. Als wc papier. 😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:29
Origineel... kan je nu helemaal niks zelf verzinnen?
Vind ik leuk
ForzaVVV +1063
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Wat een zooitje
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Schijtvlaaien. Net goed met hun stoute, ruige actie vlag verbranden.
Vind ik leuk
Pancev +957
zaterdag 9 februari 2019 om 17:19
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
Mo +12327
zaterdag 9 februari 2019 om 17:20
Zielige lui dat. Lekker in het bos 50 vierkante meter afzetten en mekaar laten afmaken, dit soort debielen worden niet gemist in de wereld.
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
"Je mag het niet goedkeuren..." Blabla, politiek correct gelul idd..

Bestel een paar kilometer Heras-Hekwerk, zet een bos af, 2 ingangen, met ene dikke regenton vol stalen pijpen, staven, knuppels, kettingen etc.. en 'Laat de Natuurlijke Selectie haar werk doen"...

Scheelt weer een hoop uitkeringen bv... Kan de belasting ook weer wat omlaag, of de bijstand en WW wat omhoog misschien!
Vind ik leuk
Mo +12327
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Haha precies.
Vind ik leuk
Stuiter +688
zaterdag 9 februari 2019 om 19:26
Ik keur dit idee zeker goed. Camera er op en kijken maar.
Vind ik leuk
Farmer +13399
maandag 11 februari 2019 om 10:25
"Alles voor de kijkcijfers" is het motto normaal gesproken toch?

En men kan het toch niet tegenhouden..

Om Jeff Goldblum uit Jurassic Park nog maar weer eens te quoten: "Life...eh... life will find a way" :P
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:21
17? Misschien. 29? Dan heb je echt ergens een afslag gemist.
Vind ik leuk
Mo +12327
zaterdag 9 februari 2019 om 17:56
17... wat doe je dan met je leven....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:18
Voordeel van de twijfel, wellicht nog ontoerekeningsvatbaar.
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 19:14
Vooral een pislinke pappa en mamma die de boete mogen betalen en inhouden op zn zakgeld en krantenwijkje...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:22
Blijven misselijke mannetjes die Limburgers maar ja het is en blijft maar een vlaggetje laat ze lekker..........je staat boven aan op dit moment en aan het einde van het seizoen is er weer een feestje op het stadhuisplein
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:25
Je vraagt je af wat is nou een supporter? Dit soort personen is de IS van de supporters. Jammer dat je dat bij vele clubs moet constateren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:27
Man man man .... zielig k*t volk. Ga thuis met poppen spelen ipv je aan te stellen om een brandend vlaggetje.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3217
zaterdag 9 februari 2019 om 17:28
Puntenaftrek lijkt me een goede straf.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:33
Laat me raden............020?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:37
Nee, 6-2
Vind ik leuk
WilcoS64 +3217
zaterdag 9 februari 2019 om 17:39
Praat het maar weer goed.
Vind ik leuk
Farmer +13399
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
De clubs staan hier compleet buiten hé?

Dit gebeurd niet op de wedstrijddag oid, nee, op een totaal ander tijdstip. Hoe zouden PSV of Fortuna dit moeten hebben voorkomen dan? Hoe acht jij de clubs hier aansprakelijk voor?

Dat is een zelfde beredenatie als dat je de hele Marokkaanse staat aansprakelijk stelt voor bv de moord op Theo van Gogh... Dat was een individuele actie, en zo kun je dit ook zien.

Individuel slaat dan iets uitgebreider op een groepje... MAar tov de 35.000 mensen die om de week in t Philips-stadion zitten praat je over een verhouding van...? 1 op de 700 ofzo?
Vind ik leuk
Oud Fluks +1027
zaterdag 9 februari 2019 om 17:30
Hoppa onze boertjes kunnen zich weer eens niet gedragen en als er andere clubs wat doen de onschuldige uithangen, nou pak je maar aan en straf ze niet maar eens in Eindhoven de met een wedstrijd zonder publiek een terechte straf !,
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
Hoezo generaliseren???
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:47
Volledig onterechte straf zou dat zijn.
Verder inhoudelijk ook een matige reactie.
Stemrecht mogen afnemen zou zo'n slechte optie nog niet zijn voor ons land.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1027
zondag 10 februari 2019 om 10:13
Onterecht de enige juiste straf en dit moet voor elk club ingevoerd worden , niet gedragen gelijk straffen dan leren ze het wel af als ze voetballen willen kijken !
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:32
Levenslang schorsen............schande..........
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
zaterdag 9 februari 2019 om 17:47
Nouja het gebeurde niet in een stadion dus dat is volgens mij niet mogelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Bos verbod
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Precies.
Vind ik leuk
Farmer +13399
maandag 11 februari 2019 om 10:28
Enkelbrace, meldplicht voor 12, 24 of 48 maanden... En delinquenten zelf (iig een aanzienlijk deel van) de kosten hiervan laten betalen!

Es kijken of men het nog weer flikt als ze weten dat je een meldingsplicht en gedeelijkelijk vrijheids-verlies opgedragen krijgt, tezamen met een lélijke boete die ze over een lánge periode kunnen afbetalen!
Vind ik leuk
Savior +1526
zaterdag 9 februari 2019 om 17:34
Mooi nu hoor je (als ze slim zijn) niks meer van psvers die zeggen dat alleen ajacieden dit soort rare dingen doen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:47
Heb ik nog nooit een PSV'er horen zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
Keihard straffen die mafkezen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3217
zaterdag 9 februari 2019 om 17:39
Puntenaftrek werkt veel beter.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:45
Hier heeft een club niets mee te maken. Zou ook zonde zijn als ze fortuna hiervoor punten in mindering brengen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3217
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Die begonnen ook niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:05
Schijnbaar wel.
Vind ik leuk
buddha +10481
zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
kansloze figuren.
Vind ik leuk
S - SIDE +122
zaterdag 9 februari 2019 om 17:43
RÚÚÚÚSSTÚÚÚGG
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
zaterdag 9 februari 2019 om 17:46
Wel leuk dat de 3e alinea een herhaling is van de eerste 2.
Vind ik leuk
Bossie020 +5916
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Ik wist geeneens dat PSV hooligans had.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:03
Ik wist geen eens dat PSV fans had.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Stelletje idioten
Vind ik leuk
Tebannet +195
zaterdag 9 februari 2019 om 17:51
Bah bah bah en dan maar over andere clubs praten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:50
Zoals jij nu doet?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:52
Allemaal oppakken, opsluiten voor minimaal één jaar, ze alle ontstane schade laten betalen + nog een flinke boete er overheen en een levenslang stadionverbod geven.

Opruimen dat tuig. Dit soort debielen hebben niks met m'n mooie club te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Wat een sneu volk. Zowel die vlagverbranders als die bivakmutsjes. Bah. Grow up.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Dapper hoor, tegen Sittard. En dan ook nog hulp uit Genk nodig hebben....pffff doe wat met je leven gasten. Zoals op het VP forum zitten ;-)))
Vind ik leuk
Evoluon +159
zaterdag 9 februari 2019 om 18:45
Hulp van Genk? Begrijpend lezen is niet je sterkste punt met je hijgerige kut reactie IQ van een garnaal
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:54
Kijk daar hebben we er eentje! Was het leuk in Sittard? Nog leuke tips qua bezienswaardigheden in Sittard? Over IQ gesproken....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:00
Overigens heb je mbt Genk helemaal gelijk, dat heb ik verkeerd gelezen. Maar dat doet weinig af aan de boodschap; get a life gasten!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:52
Dat doet wél heel veel af aan de boodschap. 50 procent ongeveer zelfs.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:08
Want? Als ze met Fortuna mee hebben gedaan is het 50% minder triest? Ze zijn toch allemáál te treurig voor woorden? Dus ik ben benieuwd waar je die 50% vandaan haalt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:36
Jouw boodschap. 'dapper hoor tegen Fortuna. En dan ook nog de hulp van Genk nodig hebben.'
Daar valt dus 50% van weg.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Prima Dennis.
Vind ik leuk
Mad Max +1039
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Eindhoven de gekste
Vind ik leuk
+40 +161
zaterdag 9 februari 2019 om 17:54
Suggestief artikel. Helemaal niet duidelijk of dit PSV hooligans zijn geweest en of het een reactie was op het in brand steken van een vlag.
Vind ik leuk
Henk020 +244
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
‘Mama, mama, mama! Ze hebben ons vlaggetje kapot gemaakt...’
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:53
Niks mama. Dat lossen ze zelf wel even op.
Vind ik leuk
Ajax.nl +399
zaterdag 9 februari 2019 om 17:57
Jammer dat die psv fans zo arrogant zijn geworden man. En dan zulke domme dingen doen. Jammer hoor, maar bij eke club heb je zulke malloten. Hard straffen dit, die drugsrunners spoelen alles aan daar in dat gebied.
Vind ik leuk
AFP +1929
zaterdag 9 februari 2019 om 18:00
Ik wist niet dat Fortuna PSV-haters zijn ?
Vind ik leuk
JWK +648
zaterdag 9 februari 2019 om 18:06
En altijd maar janken over Ajaxsupporters😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:08
Hooligans moet je allemaal opsluiten in de koepel breda,lost het probleem zichzelf op,voetbal shirt aan en gaan,vallen ze andere tenminste er niet mee lastig.
Vind ik leuk
SvL +394
zaterdag 9 februari 2019 om 18:11
Dit ben ik niet gewend van de PSV aanhang...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:44
zoiets als de reclame met de hond dat doet ie anders nooit!
Vind ik leuk
SvL +394
zaterdag 9 februari 2019 om 19:56
Kun je me nog een voorval noemen dan?.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:06
yep in italie! waren niet alleen feyenoord supporters!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:04
nee? dat doen ze anders nooit? nederlandse supporters in t buitenland ook vaak om je rot te schamen!
Vind ik leuk
Sonneillon +776
zaterdag 9 februari 2019 om 18:18
Waarom staat dit op een site met voetbalnieuws?! Heeft niks met voetbal te maken en bovendien geef je die raddraaiers nu precies wat ze willen; faam
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:05
klopt maar ja zo wordt t wel een keer aangepakt en belicht.......
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:20
hooligans.......wat heeft dit nou met voetbal te maken? o ja balletje trappen kunnen jullie zelf niet wel ruzieen met zn allen.....what a mess you make! weet ieder ander is ook kind van, het zou je kind maar wezuh yeah yeah yeah yeah! denk dat jouw ouders zich kapot schamen zo niet vast een steekkie los.....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:24
Actie reactie.
Eerst heel stoer een vlagje in de fik zetten, en dan raar opkijken als er een vergelding komt. Hahahaha
Vind ik leuk
Benniewies +4398
zaterdag 9 februari 2019 om 18:30
Ze hebben ook zoveul goeie in Eindhoven
Vind ik leuk
SanKev +1065
zaterdag 9 februari 2019 om 18:31
En alweer een zwaktebod van idioten die zich denken in de naam van een voetbalclub te kunnen misdragen. Niks met supporterschap te maken natuurlijk dit.
Vind ik leuk
Wurmpie +303
zaterdag 9 februari 2019 om 18:36
Kansloze figuren met geen 0 hersencellen
Vind ik leuk
Harrie82 +4130
zaterdag 9 februari 2019 om 18:46
Uitlokken van een reactie.
Eigen schuld dikke bult werd er vroeger gezegd.
Of boontje komt om zijn loontje.

Waarom een vlag van een andere club of land in de brand steken.
Dit is onnodig iets forceren.
Vind ik leuk
Anti046 +32
zaterdag 9 februari 2019 om 18:50
Schitterende actie van PSV !!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Gestoorde Sjeng kijk uit wat je zegt
Vind ik leuk
Anti046 +32
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Ik zei: Schitterende actie van PSV
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 18:59
Lampekap gekkies. Opheffen zonder je doek geen groep meer. Ultra regels moeten worden nagekomen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:01
Ach ja, de eeuwige harde kern. Blok aan de benen voor de clubs. Tuig...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:12
Wie zich laat uitdagen door marginaal gedrag is geen haar beter. Waardeloze kuddedieren zijn het.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:24
Waarom wordt hier over supporters gesproken ipv PSV terroristen ?
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
zaterdag 9 februari 2019 om 19:31
Kleuters.
T is maar een stuk stof.
Vind ik leuk
Blindsy +17262
zaterdag 9 februari 2019 om 20:14
Kleuters.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:49
Tuig is er overal moeten harder worden aangepakt stadionverbod voor het leven introduceren dan wellicht dat ze zeg dan wel kunnen gedragen
Vind ik leuk
Bizzy +23309
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Mij een raadsel waarom mensen fysiek elkaar te lijf gaan. Nergens voor nodig. Jammer
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:29
Zeer triest.
Vind ik leuk
Phiron +310
zaterdag 9 februari 2019 om 22:26
Wat een triest volk daar in Eindhoven
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Ho, ho, zoiets doen onze jongens niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws