LIVE-discussie: Teruggekeerde Doan vervangt Mahi, Vitesse zonder duo

LIVE-discussie: Teruggekeerde Doan vervangt Mahi, Vitesse zonder duo

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 13:25zo 10-02-2019 om 13:25

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 14:42zo 10-02-2019 om 14:42

Ritsu Doan keert zondagmiddag terug in de basiself van FC Groningen. De twintigjarige Japanner kwam in 2019 nog niet één keer in actie namens zijn club, omdat hij wekenlang actief was op de Azië Cup. Nu is Doan eindelijk terug - en trainer Danny Buijs geeft hem direct een plek in de basis. 

Doan neemt de plek over van Mimoun Mahi, die ziek is. Vleugelverdediger Deyovaisio Zeefuik is geblesseerd. Samir Memisevic schuift een linie terug, zo lijkt het, en voor Ludovit Reis is er daardoor een plek op het middenveld ontstaan. 

Vitesse moet het tegen Groningen doen zonder Alexander Büttner en Bryan Linssen. De twee spelers zijn geschorst. Trainer Leonid Slutsky kiest nu op links voor Max Clark en Navarone Foor. 

FC Groningen (21 punten) begint het duel op de vijftiende plaats. Vitesse staat vijfde met 30 punten. 

De opstellingen

Groningen: Padt, Te Wierik, Memisevic, Chabot, Handwerker, Bel Hassani, Reis, Bruns, Warmerdam, Sierhuis en Doan

Vitesse: Eduardo, Karavaev, Clarke-Salter, Van der Werff, Clark, Bero, Serero, Ali, Ödegaard, Darfalou en Foor

Poll

Wat wordt de uitslag bij FC Groningen-Vitesse?

(346 stemmen)

Plaats een reactie

Dezeun +6260
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Succes Groningen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:43
Word een zware pot
Vind ik leuk
Dezeun +6260
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Succes vitesse
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:40
Word een mooie wedstrijd dat is zeker!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:41
Nog steeds zo zeker ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:36
Zeker heerlijke last minute overwinning💚
Vind ik leuk
Benniewies +6187
zondag 10 februari 2019 om 13:44
Ik had andere plannen, maar ga toch kijken denk ik
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:44
Zal ik zeker doen !
Vind ik leuk
Martinus69 +6344
zondag 10 februari 2019 om 13:52
Toch een serieuze aderlating voor Groningen... maar Vitesse ook niet op haar sterkst wat het misschien minder goed maakt maar evengoed spannend.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:03
Aan de andere kant wel makkelijk voor de trainer. Hij moest toch iemand slachtofferen voor Doan
Vind ik leuk
rebelkushh +430
zondag 10 februari 2019 om 13:58
Dat Linssen geschorst is vervelend maar dat je nu Clark en vd Werff in de verdediging hebt is een ramp.
Gelijkspel zou vandaag een wonder zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:18
Lijkt me een leuke pot, ben benieuwd
Vind ik leuk
KCP +1588
zondag 10 februari 2019 om 14:20
Ten hag rot op!!!
Vind ik leuk
Martinus69 +6344
zondag 10 februari 2019 om 14:49
Heel goed doelpunt. Passes allemaal op maat
Vind ik leuk
pico323 +7900
zondag 10 februari 2019 om 14:49
v/d Werff staat te verdedigen als een zak aardappelen. Wat een matige speler is het toch.
Vind ik leuk
NvC +9681
zondag 10 februari 2019 om 16:21
Leuke pot! 👍
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Bergafwaarts met Vitesse.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws