Vermeende Feyenoord-kandidaat gestreeld: Ik zou liegen als dat niet zo was

Vermeende Feyenoord-kandidaat gestreeld: "Ik zou liegen als dat niet zo was"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 14:26zo 10-02-2019 om 14:26

Feyenoord heeft geen contact gezocht met Maurice Steijn. De trainer van VVV-Venlo ziet zijn naam regelmatig de revue passeren, maar weet zelf van niets.

"Ik zie het in de pers staan", reageert Steijn in gesprek met de NOS. Het is geen geheim dat hij een kort lijntje heeft met Jan de Jong, algemeen directeur van Feyenoord. "Nou, we kennen elkaar goed. We worden heel vaak goede vrienden genoemd, maar dat is niet zo. We zijn bekenden van elkaar."

"We komen niet bij elkaar op de verjaardag, maar zijn wel buren geweest en onze zonen speelden bij ADO. Dat is het: goede bekenden. Daar wordt nu heel erg de nadruk op gelegd, maar volgens mij heb je meer goede bekenden in de voetbalwereld", vervolgt de VVV-trainer, die onlangs op de gevoelige plaat werd gezet met De Jong. Dat bleek een storm in een glas water. "Als je bij elkaar komt voor een stichting, worden daar meteen foto's van gemaakt."

De vermeende belangstelling uit Rotterdam-Zuid laat Steijn hoe dan ook niet koud. "Natuurlijk streelt het je als je volgens de voetbalkenners één van de mogelijke kandidaten bent. Ik zou liegen als dat niet zo was. Maar er is verder niets. Ik ben helemaal niet benaderd."

Poll

Zou Steijn een goede trainer zijn voor Feyenoord?

(1617 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 14:27
Eventjes de balletjes strelen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:53
Vergroot uw e-penis met de Jong streelhealing ©.
Vind ik leuk
010Fr +1542
zondag 10 februari 2019 om 14:27
Goeie trainer maar denk dat hij Feyenoord nog niet aan kan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:37
Als hij 3x verliest in de Kuip, dan staat hij onder hoogspanning.
Vind ik leuk
010Fr +1542
zondag 10 februari 2019 om 14:48
En dat kan hij waarschijnlijk niet handelen, daarom ook niet geschikt
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zondag 10 februari 2019 om 15:57
Hij zal dan regelmatig met een pakje paracetamol langs de lijn staan om te slikken dat zullen we steijn niet aan willen doen 😉
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 15:58]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:27
Dries Roelvink is ook nog beschikbaar!
Vind ik leuk
AZVork +1207
zondag 10 februari 2019 om 14:32
Die woont in Amsterdam. Kan hij mooi dichtbij huis blijven. Van de PC naar de bijlmer kan mooi oo de fiets.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:34
Of!? Hij vormt een super duo met Lee Towers. Lekker samen het roer overnemen bij feyenoord. Glorie!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
Nvd88 +6195
zondag 10 februari 2019 om 14:46
Off topic : Grappig dat jij als Poolse gozer weet wie Lee Towers is. Ik ben dan niet zo thuis in volkszangers uit Gdansk, maar met genoeg Vodka ben ik overal voor in.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:11
Wie kent Lee Towers nou niet?! Met zijn gekke goude mic.
Nee, zonder grappe, ken hem van VI waar hij soms langs kwam en nieuwjaar compilati, zong hij in de kuip volgens mij.

(was wel echt graftakke slecht) maar wel lache! goede sfeer
Vind ik leuk
Rafael +835
zondag 10 februari 2019 om 14:30
Gelukkig maar. Nog te weinig ervaring als het gaat om druk
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:34
Gevalletje Ten Hag.

Doe maar niet.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11537
zondag 10 februari 2019 om 14:38
Dat is niet aardig van je, Maurice komt prima uit zijn woorden. Oké dat is een stuk makkelijker als je boven verwachting presteert.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:42
Ook hij begint te stotteren, in een Kuip die kookt van woede.

Ik zie liever een oud speler of iets dergelijks.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:38
En het gaat maar door..... zou oud speler Gerard de Nooijer al gevraagd zijn? Die was tè professioneel voor Dord, dus misschien wel wat voor Feyenoord? Anders zou ik het gewoon met Ruud Heus/van Gobbel gaan proberen.. niet geschoten is altijd mis, toch?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zondag 10 februari 2019 om 15:59
😂😂😂
Vind ik leuk
KCP +400
zondag 10 februari 2019 om 14:40
Ten hag is per direct beschikbaar!
Vind ik leuk
Ibo +220
zondag 10 februari 2019 om 14:45
Afbraaktrainer. Zijn negatieve spelopvatting wordt in de Kuip niet geaccepteerd en na 6 wedstrijden wordt dit heerschap al uitgekotst door de fans.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zondag 10 februari 2019 om 14:49
Nope. Doe maar niet.
Vind ik leuk
Mjblinker +871
zondag 10 februari 2019 om 14:54
Kevin Hofland mag het van mij proberen bij Feyenoord als opvolger van Gio; oud-speler van Fey (ook psv natuurlijk), doet het heel goed bij Fortuna, zegt ook verstandige dingen tegen de pers en hij lijkt me wel een goede (winnaars)mentaliteit hebben. Niet het grootste voetbaltalent maar was toch een goede verdediger met inzicht. Kuyt mag er naast gaan zitten (en Steijn ook).

nb: Hofland moet zijn trainersdiploma nog halen (?), dat is nog lastig dan...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:01
Idd, ook nog een optie.

Maar hij heeft ook nog weinig ervaring, maar dat is ivm Steijn iets minder belangrijk dan.

Vind ik leuk
Mjblinker +871
zondag 10 februari 2019 om 15:05
yes en hij moet ook nog zijn diploma halen begrijp ik...; hofland met de wolf&kuyt ernaast was wel mooi geweest ;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:54
Alsjeblieft FEYENOORD

Geen stein , geen Fraser, geen belg.
Voor mij is er eigenlijk maar 1 kandidaat die ons weer aan het voetballen kan krijgen en dat is louis Van Gaal.
Die heeft bewezen een toptrsiner te zijn en zijn vrouw is Feyenoord sfan .
Louis , kom ons helpen , alsjeblieft.
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 15:59
Kees van Wonderen ligt goed bij iedereen. Gelijk van Bronckhorst een toonbeeld van beschaving.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zondag 10 februari 2019 om 16:01
Mijn steun heb je met van GAAL in deze .
Zo niet zou ik echt heel graag een buitenlandse trainer willen zien 😉
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zondag 10 februari 2019 om 15:17
Leuke trainer voor feijenoord
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:49
blijft een gokje maar dat was van Marwijk ook .
was ook geen slechte
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws