'Tragedie' bij FC Emmen: Einde carrière, dat zou zomaar kunnen'

'Tragedie' bij FC Emmen: "Einde carrière, dat zou zomaar kunnen'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 14:32zo 10-02-2019 om 14:32

FC Emmen-trainer Dick Lukkien maakt zich zorgen om Nicklas Pedersen. De Deense spits raakte onlangs geblesseerd aan zijn knie en Lukkien sluit niet uit dat het wellicht einde carrière betekent voor de dertiger. 

Eerder deze week werd bekend dat Emmen het lang moet stellen zonder de 31-jarige Pedersen. Het wegvallen van de routinier is een klap voor zijn trainer. "Einde carrière, dat zou zomaar kunnen", erkende Lukkien, voor de camera van FOX Sports

"Uiteraard hopen we dat niet. Het was natuurlijk een tragedie. Op de dag zelf helemaal voor hemzelf. Voor ons ook. Hij heeft zijn waarde bewezen. Hoe het nu verder gaat, moeten we zien. Nicklas is nu naar Denemarken om rustig na te denken hoe-ie het ziet."

Pedersen kwam afgelopen zomer over van KV Mechelen. Dit seizoen was de aanvaller, die in zijn loopbaan vaker met blessureleed kampte, vier keer trefzeker in twaalf Eredivisie-optredens. 

Lees ook: Balende Pedersen: "Verschrikkelijk. Ik ben verdrietig en gefrustreerd"

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 14:41
Ah nee toch, niet deze LEGEND. Moge hij spoedig herstellen!
Vind ik leuk
KCP +1107
zondag 10 februari 2019 om 14:42
Ik zie in ten hag een ideale vervanger voor Nicklas
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:50
Omgekeerd kan ook
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:54
Hahahaha
Vind ik leuk
Dezeun +6240
zondag 10 februari 2019 om 14:42
Sterkte Pedersen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:43
Sterkte
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:45
Treurig, voor zowel Emmen als Pedersen zelf.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:51
Echt een supersub voor Emmen die op het einde echt iets kan forceren. Gaat Emmen heel hard missen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:52
Al weer een 😓
Vind ik leuk
Come on Utreg +30141
zondag 10 februari 2019 om 14:53
Spoedig herstel en hopelijk geen einde loopbaan. Zou sneu zijn om op je 31e zo je loopbaan te moeten beeindigen
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4082
zondag 10 februari 2019 om 15:15
Was wel lekker voor emmen om erbij te hebben.. Maar hoezo einde carriere wat heeft hij dan
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:27
Ik begreep iets met kruisbanden, en dan gezien zijn leeftijd. Sterkte voor hem, heeft ons 2 punten gekost.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4082
zondag 10 februari 2019 om 15:37
Ah oke
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 10 februari 2019 om 15:20
Dit is wel triest als je zo moet afsluiten.
Vind ik leuk
SanKev +1064
zondag 10 februari 2019 om 15:22
Zou wel erg vervelend zijn... Hoop dat hij spoedig herstelt
Vind ik leuk
G.Kopf +5574