De Jong reageert: Anders zou ik wel heel erg gefrustreerd zijn geweest

De Jong reageert: "Anders zou ik wel heel erg gefrustreerd zijn geweest"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 19:12zo 10-02-2019 om 19:12

Luuk de Jong heeft na de tumultueuze competitiewedstrijd tussen FC Utrecht en PSV (2-2) gereageerd op enkele veelbesproken momenten. De scheidsrechter en VAR hadden een zware dag in stadion Galgenwaard.

In de eerste helft had De Jong een penalty willen hebben voor een overtreding van Timo Letschert op hem. "Er wordt dan gezegd: je hoeft niet iemand vast te houden aan het shirt. Dat was bij mij twee keer wel het geval. Je moet gewoon van elkaar afblijven", aldus de PSV-spits bij FOX Sports.

De Jong was verantwoordelijk voor beide PSV-doelpunten, maar de Eindhovenaren hadden net zo goed met lege handen kunnen staan. Na de 2-2 kegelde Denzel Dumfries in de zestien Simon Gustafson omver. "Ik zag het gebeuren. Je kan 'm geven, maar dan had de scheidsrechter ons ook een penalty moeten geven. Anders zou ik wel heel erg gefrustreerd zijn geweest."

PSV had het sowieso lastig in Utrecht. "De eerste twee kansen waren ook meteen raak. Daarna kom je er heel moeilijk doorheen. Oké, we zijn iets uitgelopen, maar je wilt Ajax hier gewoon op acht punten zetten. Daar baal je van", verwijst De Jong naar de titelrace. "Er had veel meer ingezeten, gelukkig hebben we het nog een beetje recht kunnen trekken."

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 19:14
We kwamen goed weg, maar in de 1e helft ook 100% penalty door de neus geboord. Eindstand: de VAR is de grootste verliezer
Vind ik leuk
SanKev +1064
zondag 10 februari 2019 om 19:15
Ik denk dat inderdaad uiteindelijk niemand klagen heeft. Voor beide teams een aantal keer merkwaardig niet gefloten
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:16
Klagen over die verschrikkelijke VAR mag ook al niet meer 🤔
Vind ik leuk
SanKev +1064
zondag 10 februari 2019 om 20:41
Je mag klagen wat je wil maar de VAR heeft beide penaltymomenten aangekaart bij de scheidsrechter, deze heeft over beide zijn besluit genomen. De VAR heeft hier dus sowieso in beide gevallen geen fout gemaakt dus ik weet niet wat daar dan zo verschrikkelijk aan is geweest
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:49
Precies. Vele figuren hier begrijpen maar niet dat de scheids de uiteindelijke beslissing neemt. De VAR zat er juist goed bij.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:01
Ja en daarom kun je je niet ergeren aan het fenomeen VAR ??
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:09
Nee dat doe ik idd niet. Dat je je ergert aan de scheids kan ik dan begrijpen. De VAR niet. Of de VAR zich meld of niet, de leidsman op het veld kan m altijd raadplegen bij twijfel, aan de zijlijn. Mooi toch.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:12
Nee juist niet, lees maar hieronder. Nog liever een foutieve beslissing dan een juiste beslissing via de VAR
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:10
Ik erger me niet aan het feit of de beslissingen juist zijn maar aan andere aspecten vd VAR
Scrol maar een stukje naar beneden. Misschien snap je dan wat ik bedoel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:15
En een 100% penalty bespaard
Vind ik leuk
Mosquito +22722
zondag 10 februari 2019 om 19:22
Gefrustreerd door Excelsior?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:18
De var zei in beide gevallen penalty. Boekel was eigenwijs, lag NIET aan de var
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Nee maar de frustratie komt wel vooral door de VAR
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:27
Dit keer niet terecht..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:07
Hoezo niet ? Ik erger me niet aan het feit of de beslissingen juist zijn. Ik erger me geel aan het telkens stil leggen van het spel, het telkens weer
terugdraaien van beslissingen. Ik erger mij eraan dat ik mij zoontje bij Studio Sport nu moet uitlegen wat de eindstand is geworden na het bekijken van de samenvatting. (Hrv-Vit)
Vind ik leuk
Beukenbv +398
zondag 10 februari 2019 om 19:22
Sowieso houdt de Jong zelf ook altijd vast
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 10 februari 2019 om 19:50
Slap gelul van een gefrustreerde ajacied
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:14
Deze gozer loopt de hele wedstrijd alleen maar te janken.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:14]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:15
Net zoals jij dat nu doet op t internet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Waarom zou ik janken? Emmen heeft gewonnen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:22
Ons aller Emmen.... dit soort zelfverheerlijking herken ik alleen van Ajacieden (en in sommige gevallen psv)
Zeker weten dat jij er geen bent?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:26
Dat noemen ze satire.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2928
zondag 10 februari 2019 om 20:21
en waarom wij janken? we lopen weer een punt uit
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:21
Kritiek op jou PSV, kan je niet tegen hé dus moet je maar een nietszeggende reactie plaatsen dat is pas triest
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:23
Als het goede onderbouwde kritiek is, Luuk heeft hier niks te veel gezegd of teveel geeisd. Utrecht eisde iets van 3x hands terwijl t gewoon de borst was. Das pas triest.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:25
Dus je schiet een bal met wat is het 50km/u in die vlaknaast de arm op de borst komt ben benieuwd of jij dat gezien had als je in hun schoenen had gestaan bovendien had PSV precies hetzelfde gedaan dat weet jij ook, en zeggen dat janken is, is niet echt goedgeplaatste onderbouwde kritiek
Vind ik leuk
psv#nr1 +2928
zondag 10 februari 2019 om 20:22
als je een punt uitloopt is kritiek ook onterecht
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Maar naait er wel 20 in in 21 wedstijden. Kunnen de Ajaxiedjes veel van leren. Daar spelen de ‘grote’ jongens liever verstoppertje dan dat ze presteren
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:18
Naait, schijt hahaha stoere jongen ben jij
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Slecht weekend gehad gabber?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:21
3-2 gewonnen. Mijn weekend kon niet beter.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 19:22
Fantastische pot weer. Diep respect voor je cluppie. Lijkt wel een sprookje! Gefeliciteerd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:43
De play-offs in, samen met VVV..
Vind ik leuk
VanGoal +1334
zondag 10 februari 2019 om 19:26
Idd wat een wijf zeg. Het zal je aanvoerder zijn
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:40
Luuk is een icoon van Psv. Je kunt hem uitlachen wat je wilt. Wij zijn blij met hem en hopen dat hij nog jaren blijft.
Veruit de meest nuttige speler van de hele eredivisie.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2928
zondag 10 februari 2019 om 20:19
020 account gemaakt met valse naam
Vind ik leuk
Spiegel +11653
zondag 10 februari 2019 om 22:01
Frenkie en Tadic doen anders sinds de winterstop ook niks anders.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:14
Niemand heeft iets te klagen qua resultaat, echter de arbitrage was vreselijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:14
Lucy huilie de jong.

Wat een stumperd
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 19:16
20 goals in 21 wedstrijden. Zeur lekker tegen je wijf man
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:26
Of tegen zijn opblaaspop
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 10 februari 2019 om 19:18
Janken? Hij heeft toch gewoon gelijk. Werd vastgehouden is een penalty weet je nog Vitesse Heerenveen met zelfde scheids? Als je niet nuttig te melden hebt zeg dan niets aub.
Vind ik leuk
Itsese +6273
zondag 10 februari 2019 om 19:15
Lekker hoor Luuk! Thanks!
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
zondag 10 februari 2019 om 19:15
Wat een seizoen heeft onze Luuk. In de eerste helft liep hij alleen maar te zanikken om vervolgens toch weer 2x te scoren. Kunnen jongens als Ziyech en Tadic veel van leren.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Luuk moeten ze een contract geven voor het leven! Bij psv komt hij goed tot zijn recht en is tevens zijn plafond
Vind ik leuk
Itsese +6273
zondag 10 februari 2019 om 19:20
En mag zeker z'n hele leven blijven, wat een top seizoen draait hij weer. Daar kan geen talent tegenop.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:21]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:16
Jonge jonge wat werden ze weer genaaid
100%strafschop de jong en overtreding op lozano niet gezien helaas varajax leeft nog steeds
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1831
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Ach Utrecht verdiende er ook een, var moet eens niet zo willekeurig zijn
Vind ik leuk
karnisse +607
zondag 10 februari 2019 om 19:27
Smoel houden
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:51
Trol....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:56
Doet pijn he
Ik loop met mijn psv shirt naar centraal als ik naar ehv ga😂
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:58
Hahah ja doet echt heel veel pijn, gelukkig dat je niet uit Amsterdam komt, zou wel echt een flink stuk lopen zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:01
Ok half uurtje in carbon dan ?
Geen schrik krijgen he
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 20:05
Succes op school morgen 👋🏼
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Groeten aan je vriendje he
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 20:18
Zal ik doen schat...
Vind ik leuk
Dropfrans +21
zondag 10 februari 2019 om 23:46
Vanpraag Aan't Roer...
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Luuk heeft zich bewezen in tegenstelling tot huntelaar gister.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 19:20
Luuk is op dit moment ook veel beter.. Maar goed, Huntelaar is natuurlijk ook al op leeftijd.. Die gaat stoppen denk ik na dit seizoen.. Misschien dat hij nog wat extra kan cashen in de woestijn of zo..
Vind ik leuk
Degier +2050
zondag 10 februari 2019 om 19:44
Volgens mij had hij pas verlengd.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 19:49
Ow okay, nou ja goed als 2e/3e spits kan het nog wel een jaartje..
Mag daarna wel spitsentrainer worden..
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:57
Mag wel ook, Luuk is 28 en Huntelaar al 35.
Huntelaar heeft zichzelf al veel eerder bewezen bij Ajax en daarna nog bij Real, AC Milan en Schalke 04 en daarnaast ook nog bij Oranje.
Dat heb ik Luuk, ondanks dat het een topspits is, nog niet zien doen.
Huntelaar is gewoon op, die hoort niet meer in de basis te staan. Leuk voor de laatste 10 minuten, maar voor de rest kan hij het gewoon niet meer volhouden.
Vind ik leuk
Degier +2050
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Mwoh, bij Real en Milan hadden ze al snel gezien dat hij dat niveau niet aan kon. Nog wel een prima carriere in vergelijking met de Jong overigens.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 20:10
Klopt, maar hij heeft er wel gespeeld en gescoord. Bij Real en AC Milan allebei maar een jaartje, maar bij Schalke is hij toch wel heel erg succesvol geweest. Terwijl Luuk juist tegenviel in Duitsland en later ook bij Newcasle, bij PSV doet hij het ongelofelijk goed en verdiend hij alle complimenten.
Maar je mag in principe ook wel wat meer verwachten van Luuk dan van Huntelaar op dit moment.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Echt een goede spits, iig voor ED-begrippen.. Slinger de bal maar voor en het wordt meestal gevaarlijk.. Alleen is hij wel een zeur 1ste klas in het veld..
Vind ik leuk
Degier +2050
zondag 10 februari 2019 om 19:58
Beetje emotie is toch mooi om te zien. Ik vind het in ieder geval leuker dan de standaard gezichtsuitdrukking van Dolberg.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 19:59
Emotie is niks mis mee, maar De Jong doet het constant, ook als het totaal onterecht is.. Vind ik vrij irritant en onsportief zelfs..
Vind ik leuk
Degier +2050
zondag 10 februari 2019 om 20:04
Daar heb jij dan weer gelijk in.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Luuk de jankerd!!
Vind ik leuk
Vak-T +1955
zondag 10 februari 2019 om 19:25
Luuk de topscorer....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:18
Wilskracht heeft ons 1 punt opgeleverd en uitgelopen opn ajax uiteindelijk goed weekend op naar Heerenveen
Vind ik leuk
Joee +497
zondag 10 februari 2019 om 19:18
De Jong is ook werkelijk waar één van de grootste jankerds van de Nederlandse velden. Bij werkelijk elk incident staat hij weer vooraan met z'n jankhoofd. Goeie spits voor de eredivisie, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
Degier +2050
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Zou een leuk duo met Tadic kunnen vormen dus.
Vind ik leuk
Joee +497
zondag 10 februari 2019 om 21:29
Klopt das ook een zeikerd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:18
De Jong, toch wel de badeend van het Nederlandse voetbal, kan alleen maar piepen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:19]
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 19:22
Haha ga Ajax kijken kleuter
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:37
En scoren. Vaak!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:42
En 20x scoren in 21 wedstrijden (zonder de penalties te nemen).
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:03
Na 1000 minuten droog te hebben gestaan.Neem je deze periode ook even mee in je berekening.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Des te knapper hoe hij zich heeft teruggeknokt.
Hij kan er met zijn voeten niet zo veel van en hij is niet al te snel maar ook als je geen supporter van Psv bent, zou je toch bewondering kunnen hebben voor hoe hij zich teruggeknokt heeft?
Veruit de meest waardevolle speler van de eredivisie, en niet alleen omdat hij topscorer is.
Vind ik leuk
Nr14always +5603
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Het hadden vandaag 2 punten moeten zijn, volgende week Heerenveen en dan zijn het nog 3.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 19:20
Zeikers als De Jong hebben geen krediet, hij wil 5 pingels per wedstrijd die janker.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:20
Had veel meer ingezeten? Je mag blij zijn dat je nog wegkomt met een punt.
Maar er komt nog een druk programma aan voor PSV, eerst uit naar Heerenveen en dan Feyenoord thuis. Maar ook Vitesse-uit, Ajax-uit, AZ-uit, VVV-uit staan nog op het programma.
PSV had het in mijn ogen vandaag kunnen beslissen, nu blijft het alsnog wel spannend.

Extra zonde dat Ajax gister verloren heeft, we hadden achteraf op 3 punten kunnen komen. Maar we mogen opgelucht zijn dat PSV niet optimaal geprofiteerd heeft vandaag.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 19:23
Haha kijk de wedstrijd man 2-8 had ook gekund itt Ajax die compleet wordt overklast
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:31
Wat een gelul, PSV heeft 4x op doel geschoten. PSV had meer balbezit en was ook wel de betere ploeg, maar creëerden voor de rest ook maar weinig. Als je dan net voor tijd nog gelijkmaakt en goed wegkomt met een penalty moment, dan mag je niet klagen lijkt mij.
Ajax werd in de beginfase overklast, maar daarna was Ajax ook gewoon de bovenliggende partij. Heracles heeft 2x op doel geschoten.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 19:32
Haha kijk de statistieken eens man. Ajax werd compleet overklast 1 kans Ajax 12 Heracles was een winder dat het geen 9-0 werd
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:36
Ik kijk ook naar de statistieken en die vertellen mij dat Heracles 8 schoten heeft gelost waarvan 2 op doel, Ajax 22 schoten waarvan 7 op doel. Heracles 36% balbezit, Ajax 64%.

Kijk zelf anders ook even naar de statistieken voordat je dom gaat zitten lullen, lijkt me beter.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 19:45
Ok zal wel maar kijk dan ook naar de statistieken van PSV en kijk de wedstrijd dan weet je genoeg. Anyways succes ermee
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 19:48
Bij Utrecht - PSV is het een beetje vergelijkbaar als bij Heracles - Ajax.
Maar bij PSV roepen ze dat er bij hun veel meer in zat en dat ze bij Ajax werden overklast, vreemd...
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 20:29
Ligt aan de wedstrijd ik zag een kansloos Ajax maar het is nog lang niet gespeeld hoor PSV moet vechten en team spirit tonen Ajax heeft veel individu’s
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 20:41
Het is inderdaad nog lang niet gespeeld, ze hebben in Eindhoven ook nog een heel lastig programma.
Heerenveen-uit, Feyenoord-thuis, Vitesse-uit, VVV-Venlo-uit, AZ-uit en uiteraard ook nog ergens Ajax-uit. Dat zijn 5 hele lastige uitwedstrijden en 1 hele lastige thuiswedstrijd, maar volgens mij moeten ze ook nog naar Tilburg toe en daar verloren ze vorig seizoen ook heel onverwacht met 5-0.
Dus er kan nog echt van alles gebeuren, ze laten zelf vaak punten liggen in op papier gezien simpele wedstrijden. Zoals Ajax thuis tegen Heerenveen en PSV uit bij Emmen.
De wedstrijd in Amsterdam kan cruciaal worden denk ik, PSV kan het dan waarschijnlijk gaan beslissen en voor Ajax is verliezen dus geen optie.
Het is in ieder geval duidelijk dat Ajax en PSV een stuk kwetsbaarder zijn na de winterstop, ze laten allebei tot nu toe al meer puten liggen als in alle wedstrijden van voor de winterstop.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 20:44
Ajax toont wel meer kwetsbaarheid tot op heden maar ja geen garanties
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 20:49
Zeker waar en daarnaast hebben we met 2x Real en een halve finale beker tegen Feyenoord ook nog een drukker en intensiever programma.
Het zal bij Ajax echt heel snel beter moeten gaan, anders zijn we gewoon kansloos.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 21:30
Zware programma valt wel mee he je hebt NAC dit weekend das makkie 2 wedstrijden meer moet toch we kunnen zeg
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 21:37
3 wedstrijden meer en misschien komen er daar nog wel meer bij ook.
Deze wedstrijden zijn veel intensiever en kosten gewoon een hoop energie, daarnaast heb je meer kans op blessures en gaat het mentaal ook meespelen.
Dus het kan zeker wel mee gaan spelen. We hebben in het verleden al vaker gezien dat Ajax na een doordeweekse wedstrijd in Europa het weekend punten liet liggen, dus het speelt zeker wel een rol.
Ik ben het met je eens dat een topsporter dit aan moet kunnen, maar in de praktijk werkt het vaak toch anders.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zondag 10 februari 2019 om 22:06
Maar NAC heb je nu dan PEC en dan Sittard na deze wedstrijden allemaal thuis ook nog eens dat moet toch geen opgave zijn... en de beker is nog alleen een finale toch en CL lig je normaal gewoon eruit na 2 potjes
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:26
Wanneer van Boekel geen penalty aan PSV geeft na het vasthouden van topscorer Luuk de Jong door Letschert, is het niet meer dan logisch dat ook FC Utrecht er geen krijgt na het uitglijden van Dumfries.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:27]
Vind ik leuk
Phoxythebest +1125
zondag 10 februari 2019 om 19:28
Held, nu al 20 goals en door velen afgeschreven but, "old soldiers never die", altijd voorop in de strijd en één van de beste kopspitsen van Europa, wat gaan we die man missen als hij besluit te gaan.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30206
zondag 10 februari 2019 om 19:31
De Jong was weer verschrikelijk aan het zeiken tegen de scheids. Heel irritant is dat. Dat heeft hij niet nodig..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:35
Misschien is PSV dan toch niet zo goed als dat de PSV'ers denken ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
Ray01 +170
zondag 10 februari 2019 om 19:53
Nou als de scheids consequent was geweest en PSV de 1e penalty na de 1-0 had gegeven, had PSV uiteindelijk een veel beter spelbeeld en resultaat behaald als nu achteraf.. zo werkt de voetbal psychologie..
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:53]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:16
Het blijven toch mauwerts die de Jong en van Bommel. Net twee kinderen die geen gelijk krijgen. En maar klagen bij de scheidsrechter en de 4e man.
Ga toch eens voetballen zonder te zeuren heren. Gewoon naar jezelf kijken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws