Dumfries verdedigt Van Boekel na wedstrijd 'mannenvoetbal': Uitstekend gedaan

Dumfries verdedigt Van Boekel na wedstrijd 'mannenvoetbal': "Uitstekend gedaan"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 20:30zo 10-02-2019 om 20:30

Denzel Dumfries was zich van geen kwaad bewust na de 2-2 tussen FC Utrecht en PSV. De rechtsback van de Eindhovenaren zou in het strafschopgebied een overtreding hebben gemaakt op Simon Gustafson, maar hield na afloop vol dat zijn botsing met de Zweed geen strafschop waard was.

Bennett van Fessem
UTRECHT

Dumfries haalde het moment terug in gesprek met VoetbalPrimeur. "Ik zie dat die bal eruit valt, ik draai om en ik glij volle bak uit. Ja, kan ik niets aan doen. Dat is het veld, de weersomstandigheden... Er was contact, je ziet het. Maar ik had nóóit de intentie om mijn tegenstander te raken." En wat als er een vergelijkbare situatie aan de andere kant zou ontstaan? "Ik denk dat je mij onderhand een beetje kent toch? Dan sta ik vooraan", knipoogt de rechtsback.

Arbiter Pol van Boekel vond het geen strafschop waard, net zoals het moment met Luuk de Jong eerder op de middag. "De scheidsrechter stond voor hele moeilijke beslissingen en ik denk dat hij het uitstekend gedaan heeft", krijgt de arbiter bijval van Dumfries. "Het was een heerlijke wedstrijd om te spelen en voor de neutrale kijker een hele leuke wedstrijd om te zien. Mannenvoetbal hè?"

Bekijk hieronder het volledige interview met Dumfries:

Poll

Had FC Utrecht een penalty verdiend?

(3842 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +33758
zondag 10 februari 2019 om 20:33
Wie had dat gedacht dat ie Van Boekel zou verdedigen :)
Vind ik leuk
Gerro +8490
zondag 10 februari 2019 om 20:39
De volgende keer als ie hem wel geeft knipoogt van Boekel wel even maar Dumfries die daar dan wel niet blij mee zal zijn.
Vind ik leuk
dhrwobo +40711
zondag 10 februari 2019 om 21:22
Als ie dan hetzelfde doet en knipoogt naar die Utrecht verdediger bij het penalty moment van Luuk, hebben we allemaal iets leuks te beleven
Vind ik leuk
Pimman +9569
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Was 100% penalty. Dumfries glijd inderdaad uit maar neemt zelf dat risico omdat hij voor de bal gaat! Daarentegen had PSV óók een penalty kunnen krijgen toen de Jong aan shirt werd getrokken. Dus kan je beide gevallen tegen elkaar wegstrepen..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:55
Precies. Snap het gezeik achteraf niet als je het gewoon kan weg strepen. Allebij bestolen. Klaar en verder
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:29
Totdat het bij Ajax gebeurt, dan is de wereld te klein. Dan roept iedereen dat de overtreding op de Ajax aanvaller niks was maar dat de verdediger van Ajax wel een fout had gemaakt en t een penalty was.
Niemand hier durft eerlijk toe te geven hoe hij echt denkt haha
Vind ik leuk
B H +78
maandag 11 februari 2019 om 00:43
Jawel hoor. Ajax is veruit het meest bevoordeelt door de VAR! In Venlo, Zwolle,Heerenveen thuis en gisteravond bij rode kaart Blind!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:41
En zie hier wat ik bedoel. Bedankt dat je mn voorbeeld kracht bij zet.
Vind ik leuk
Damaverick +175
maandag 11 februari 2019 om 09:09
Heerenveen uit en thuis ;-)
Vind ik leuk
yuuup +10440
maandag 11 februari 2019 om 06:23
Nu komt het goed uit en kun je het tegen elkaar wegstrepen, maar voor hetzelfde geld overkomt het straks één van beiden twee maal achter elkaar. De onkunde is zo bizar. Of de angst om een harde beslissing te nemen is blijkbaar te groot.
Vind ik leuk
Micha EL +1155
zondag 10 februari 2019 om 21:08
Denk wel het verschil is dat de 1e penalty in de 1e helft al was en misschien niet beslissend was geweest. De 2e was vlak voor tijd en waarschijnlijk beslissend geweest.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:45
Is toch niet te voorspellen. Die eerste was bij een 1-0 stand. Geeft 'ie hem daar wel, dan kan PSV redelijk vroeg gelijk maken en krijg je misschien een heel andere wedstrijd. Dat kan net zo beslissend zijn.

Voor de duidelijkheid: voor mij waren het beiden strafschoppen.

Vind ik leuk
Micha EL +1155
maandag 11 februari 2019 om 07:33
Voor mij ook hoor. Het gaat mij om het wegstrepen.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42265
zondag 10 februari 2019 om 20:34
Schaffen we alle eigen goals ook maar af.
Zit nooit die intentie bij immers...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:35
Die immers toch, doet het goed bij ADO he
Vind ik leuk
Ove +1751
zondag 10 februari 2019 om 20:36
Het enige juiste antwoord: MANNEN voetbal
Vind ik leuk
yuuup +10440
maandag 11 februari 2019 om 06:25
Onzin. Gewoon de regels hanteren. Die zijn er niet voor niks.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 06:25]
Vind ik leuk
HJR +8944
zondag 10 februari 2019 om 20:45
Ja haal Lex Immers ook nog bij de discussie ;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:49
Oef daar kunnen die lampjes niks meer tegen in brengen Arie!
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 20:55
Nee, we zijn volkomen uitgeluld 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:56
Dat zou heel goed kunnen kloppen ja!
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 21:22
Wat jij wil jongen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:35
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:36
Aan die “neus” te zien lijkt denzel een echte Ajacied 👌
Vind ik leuk
Guusman +1169
zondag 10 februari 2019 om 20:52
Slechte belichting bedoel je.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:37
Was een dikke pingel. Niettemin had PSV ook een pingel moeten hebben
Vind ik leuk
Wilhelmus +514
zondag 10 februari 2019 om 20:38
Of je het wel of niet expres doet.. overtreding is overtredingen. Je valt, neemt de tegenstander mee. Duracell dumfries, hij lult net zo dom zoals hij er ook uitziet
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 10 februari 2019 om 20:39
En jij komt net zo slim over als je laatste reactie....
Vind ik leuk
ElMauronee +155
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Jij bent degene die dom aan het lullen is. Hij zegt alleen dat hij geen intentie had hem te raken. Hij zegt niet dat het geen penalty is.
Vind ik leuk
Wilhelmus +514
zondag 10 februari 2019 om 20:43
Duidelijker kan een penalty bijna niet zijn toch.. wel of niet expres doet er helemaal niet toe. Hij maakt een overtreding. Glijdt uit maar met zijn arm gaat hij ook nog eens bewust omhoog ok tegenstander te raken... compensatiegedrag van v Boekel, de grootste zwakte van een scheids.
Vind ik leuk
ElMauronee +155
zondag 10 februari 2019 om 21:08
Ach kerel, doet zeer of niet. Dat het een penalty is ben io het zeker mee eens maar om deze jongen dan belachelijk te gaan maken slaat natuurlijk nergens op.
Vind ik leuk
Wilhelmus +514
zondag 10 februari 2019 om 21:27
Heb je zeker een punt.. maar ik vind dat hij als iemand zonder IQ uit zijn ogen kijkt! Wel een goede rechtsback
Vind ik leuk
Guusman +1169
zondag 10 februari 2019 om 20:57
'... hij lult net zo dom zoals hij er ook uitziet... "

Dat zal wel de nieuwe interpretatie van dom zijn. Ik ervaar juist het tegendeel, hij oogt en praat juist intelligenter dan menig andere voetballer.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:12
Dus je kijkt naar iemand zijn uiterlijk.. volgens mij heeft hij meer IQ dan jij... Sorry niet eens volgens mij hij heeft sowieso meer dan jij!!!
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 10 februari 2019 om 20:39
100% pingel alsook een rode kaart..... heeft iedereen kunnen zien....
Vind ik leuk
Paulhuynh +953
zondag 10 februari 2019 om 20:46
Whahaha en de jong was geen pingel zeker en de ligt geen rood zeker en Lamprou geen penalty natuurlijk calimero
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 10 februari 2019 om 20:47
Normaal reageren is heel moeilijk voor jou.... chromosoompje tekort knul?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:56
Penal was het zeker! Maar leg de rode kaart eens uit?
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 10 februari 2019 om 20:59
Hij deed het met opzet. Rood.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:01
Jammer je reactie, nu ben je gewoon onzin aan het praten! Penal was het zeker!
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 10 februari 2019 om 21:02
Hoezo onzin? Kijk nog maar eens goed. Zal ik ook nog eens doen, maar ik dacht het beide keren dat ik het zag....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:10
Hij deed het niet met opzet! Was geen scorings kans, geen door gebroken speler, geen zware overtreding! Gewoon ongelukkig maar wel een penal!
Vind ik leuk
Gerro +8490
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Het gaat er volgens mij niet om of je het expres doet maar of je de ander het spel belet.
Vind ik leuk
Ikkuh +1176
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Goeie gozer die Dumfries...
Vind ik leuk
SimonSays +6892
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Terechte uitslag. Door naar de volgende wedstrijd.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2831
zondag 10 februari 2019 om 20:41
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:42
Goed gezegd van dumpfries
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:43
Omdat hij hem niet tegen krijgt....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:43
"Het was nooit mijn intentie geweest om hem te raken" nou iedere idioot kan zien dat hij een arm uitsteekt richting Gustaffson maar oke hé
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:44
Kun je lang of kort over doen, maar dit was gewoon 100% een penalty!
Vind ik leuk
Paulhuynh +953
zondag 10 februari 2019 om 20:47
Tuurlijk en aan de andere kant ook dus ja weggestreept
Vind ik leuk
Koenbres +1884
zondag 10 februari 2019 om 21:21
Zo hoort het niet te werken, de 1 had m kunnen maken en de ander niet.
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 21:26
Klopt. De kans dat Pereiro hem maakt is vrij groot.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
Paulhuynh +953
zondag 10 februari 2019 om 21:31
Precies het is niet anders PSV genaait vandaag door Boekel jammer maar helaas we moeten door als PSV zijnde en als team er staan
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:31]
Vind ik leuk
Naranja +967
zondag 10 februari 2019 om 20:44
Dan moet Dumfries voor de rest van het seizoen zijn mond houden als hij weer eens boos de scheidsrechter aankijkt nadat hij als een stervende zwaan naar de grond is gegaan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:45
Zo ist Denzel, gerechtigheid 💪
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14975
zondag 10 februari 2019 om 20:47
“Mannenvoetbal”?
Leg je Mexicaanse ploeggenoot eens uit wat dat nou inhoud dan, blijft ie misschien een keer op zn pootjes staan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:57
Misschien kan tadic er ook wat van leren! Doe gewoon normaal.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14975
zondag 10 februari 2019 om 21:26
Misschien wel ja.
Doe gewoon normaal?
Hij moet niet dom gaan ouwehoeren met zn “mannenvoetbal” en dat ie het niet met opzet doet, het is toch gewoon een 100% penalty. Je bent pas een “man” als je zoiets toegeeft.
De Jong was tenminste nog realistisch en vond dat de scheids hem inderdaad wel kon geven, maar De Jong had zelf ook een penalty moeten krijgen in de eerste helft.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:32
Ben het hellemaal met je eens dat het 110% een penal was en dat denzel gewoon had moeten zeggen ik kwam daar goed weg, en het kan tegen elkaar weg gestreept worden en dan is de discussie weg! De wedstrijd is afgelopen dus hij verliest er niks mee! Maar dat je lozano er bij moet halen vind ik gewoon belachelijk! Heeft er niks mee te maken.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14975
zondag 10 februari 2019 om 21:40
Belachelijk is ook weer lekker overdreven.
Hij heeft het over mannenvoetbal terwijl zn eigen teamgenoot wekelijks als een stervende zwaan naar de grond gaat, laat hem daar dan ook wat over zeggen met zn “mannenvoetbal”.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:44
Hij word ook vaak geraakt! Maar ben het daar in ook met je eens. Ook irriteer me er aan! Maar ik vind het jammer dat je het er bij haalt want ik vind dit toch een soort van irritatie oproepen en niet nodig! Ik kan niet een PSV topic lezen of mensen van een andere club moeten lopen trollen of irriteren. Wat ook zo bij de Ajax topics zal zijn maar die lees ik niet zo vaak!
Vind ik leuk
Patje41 +1084
zondag 10 februari 2019 om 20:51
tuurlijk, als je maar voordeel hebt he, het tweede doelpunt van pisvee had altijd afgekeurd moeten worden door een overtreding op Kramer vlak daarvoor en de strafschop die Utrecht wordt onthouden..... match fixing
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 20:59
Pisvee? Serieus? Kleuter.
Vind ik leuk
Patje41 +1084
zondag 10 februari 2019 om 22:07
het zijn een stelletje jankerige zeikerds toch? al dat gejankt tegen de scheids en zogenaamde gebroken benen en hersenschuddingen .... te zielig voor woorden die janksmoelen en zeiken en pissen is hetzelfde dus......
Vind ik leuk
Vamos7 +10163
zondag 10 februari 2019 om 20:51
Niemand die het over de penalty die De Jong moest krijgen en overtreding op Lozano was een vrije trap en daardoor kwam de tegenaanval en werd het 2 -0 toch wel cruciaal voor de wedstrijd verloop...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:52
Leuke wedstrijd met goeie uitslag.

Jammer dat arbiter slechte beslissingen neemt.
Gelukkig geen partij benadeeld.

Mogen van mij wel zulke scheidsrechters straffen door ze de eerste 5 wedstrijden alleen amateurwedstrijden toe te kennen.
Vind ik leuk
richard37 +1702
zondag 10 februari 2019 om 20:53
Zou ik ook zeggen, maar uitglijden is geen reden. Verder pakt die nig vast
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 21:27
Staat hier echt wat ik denk dat er staat? Zo ja, ben je echt nog treuriger dan uit je reacties al kan worden afgeleid.
Vind ik leuk
richard37 +1702
zondag 10 februari 2019 om 21:42
Kijk de beelden maar nog eens rustig. Snap dat die het doet hoor, maar het is en blijft een strafschop. Als je dat niet vind. Dan vind ik jou nig treuriger.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:59
Zeg gewoon dat het een penal was! Was toch duidelijk. Is de discussie ook meteen weg! Bijde zijn benadeeld
Vind ik leuk
4everfcu +5133
zondag 10 februari 2019 om 21:00
en weer genaaid door de var maar je mag er uiteraard weer niets van zeggen want soms heb je hem mee en soms tegen ondertussen hebben de topclubs hem alleen mee en wij worden er wekelijks ingelegd en dan zij wij uiteraard weer calimero maar andersom was hij 1000% op de stip gegaan
wat een vieze corrupte bende in zeist ondertussen kost het ons al 14 punten.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 21:28
De eerste helft had je hem niet tegen dacht ik zo...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:05
als dat zo was had hij m in de eerste helft r ook op gelegd en had hij de tweede afgekeurd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:01
Toch even wat rechtzetten: de overtreding door Letschert op De Jong kan een penalty zijn. Maar vasthouden gebeurt doorgaans vaak en De Jong kreeg er geen kans mee. De valpartij van Dumfries daarintegen was per ongeluk (veld?) maar hij nam Gustafson mee in zijn val en voorkwam zo een doelkans: dat is ALTIJD een penalty (zonder kaart)!!!
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 21:29
Nee, hij kreeg er geen kans mee. Dat is ook het probleem. De bal vliegt over hem heen omdat hij naar de grond getrokken wordt... lul maar recht wat krom is. Maar gewoon 2 pingels. En met 1-1 rusten, is anders dan 2-0...
Vind ik leuk
Voetbal@com +2504
zondag 10 februari 2019 om 21:02
Denzel, geen opzet zal kloppen, echter het was een penalty.

Beste anti - van Bommels fans, de oprechtevreactie van onze van Bommel gezien bij Fox nav deze middag? Mooi hè.


Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:08
KNVB OPLICHTERS #hansvanbreukelenout
Vind ik leuk
Werner1913 +10310
zondag 10 februari 2019 om 21:30
Die is al een tijdje weg...
Vind ik leuk
plein19 +2854
zondag 10 februari 2019 om 21:17
Mannelijk voetbal na de volgende overtreding op Lozano
Vind ik leuk
BT410 +326
zondag 10 februari 2019 om 21:17
Benfica wint met 10-0 maar dat is natuurlijk geen nieuws.
Vind ik leuk
Koenbres +1884
zondag 10 februari 2019 om 21:22
Vroeg ik me ook al af ja!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:25
De VAR is een zegen voor primeurpassanten met een aluminium kaboutermuts.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:25]
Vind ik leuk
Depsvfan +278
zondag 10 februari 2019 om 21:29
Tsja, hoe je het ook bekijkt: van Boekel mag een tijdje flut wedstrijden gaan fluiten! Wat een aanfluiting vandaag, waar uiteindelijk een mannelijk duel van gemaakt werd. Ben benieuwd wat de uitslag was zonder van Boekel aan het hoofd?
Vind ik leuk
Jasperkoos +2471
zondag 10 februari 2019 om 21:30
Goudeerlijke gozer met een geweldige mentaliteit. Daar gaat oranje nog veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
Ajax!!! +39
zondag 10 februari 2019 om 22:28
Ha ha ha ha je maakt je volkomen belachelijk
Vind ik leuk
Nar +758
zondag 10 februari 2019 om 21:31
Chapeau voor deze volwassen reactie... Respect voor Dumfries...
Vind ik leuk
bert +460
zondag 10 februari 2019 om 21:32
Jazeker was in zijn voordeel
Vind ik leuk
Nar +758
zondag 10 februari 2019 om 21:34
Je mist het punt.... Hij verdedigt hem aan twee kanten... Zo hoort een prof te reageren...
Vind ik leuk
bert +460
zondag 10 februari 2019 om 21:32
Tuurlijk vond je hem goed,jullie hadden dit keer niets te klagen.anders hadden we Calimero wel gehoord.alleen jammer dat die sombrero vreter nooit een gele krijgt voor dat vallen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:35
Domme kneus die Dumfries!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:38
ik als psv suporter vind dat r regels aan de var verbonden moeten zijn zoal boekel vandaag 2x de fout in ging en serdar bij heereveen moet niet kunnen .de var is gebracht om de scheids niet meer de overhand te geven in de uitslag van de wedstrijden .deze 2 laten hier zien dat ze toch wedstrijden kunnen beslissen in het voordeel na keuze.KNVBhet is 2019 het moet niet meer kunnen dat scheidsrechters de wedstrijden kunnen bepalen anders geen var en hanteer zuivere speeltijd dan heb je dat gezeik van tijdrekken ook niet meer en boetes voor schijdsrechters en juridisch vervolgen toen serdar opschreef dat de pingel van lammers geen pingel was is dat valsheid in geschrifte 3 maanden opsluiten die gast en boekel jij moet gewoon alle twee deze actie op de stip leggen dan komt r een eerlijke uitslag nu is er toch weer inbreng van de scheids aanwezig jammer dit
Vind ik leuk
Friend +284
zondag 10 februari 2019 om 21:42
Dumfries gaf tijdens zijn val , Kerk een zet met zijn arm !
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:50
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar de resultaten 2-2 van PSV is om van te kotsen. Hebben ze kans om te winnen en 8 punten verschil te maken met Ajax .Dan gaan ze opeens door het ijszakken bij fc utrecht. Onbegrijpelijk En binnenkort uitwedstrijd tegen Heerenveen voor psv . Ik vrees gelijk spel en wint Ajax een keer dan is het opeens 4 punten verschil . Nogmaals onbegrijpelijk wat PSV heeft laten zien tegen fc utrecht
Vind ik leuk
WilcoS64 +3285
zondag 10 februari 2019 om 21:52
Dumfries, wat een domme kerel, trekt met z'n arm z'n tegenstander neer en houdt dan zo'n lulverhaal. Geleerd van Van Bommel natuurlijk.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1330
zondag 10 februari 2019 om 23:36
Trekt zijn tegenstander neer? Heb je het überhaupt wel gezien?
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zondag 10 februari 2019 om 23:50
"trekt met z'n arm z'n tegenstander neer"


ben jij al lang blind?
Vind ik leuk
Gein +474
zondag 10 februari 2019 om 22:09
Een verkeerd getimede sliding is ook een overtreding ook al raak je de tegenstander niet bewust. Je kan toch moeilijk met droge ogen beweren dat dit geen penalty was? Onkunde/ pech kan ook een aanleiding voor een overtreding zijn.
Vind ik leuk
Vak-DD +12048
zondag 10 februari 2019 om 22:13
Mannen voetbal, dat hebben we met hem gezien tegen Matavz. Ik heb niks tegen psv, maar die dumfries is een kwal.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:23
Hahaha ja dat snap ik, dat deed die topkeeper van ons ook bij onze turkse vriend. Drama is het
Vind ik leuk
Ajax!!! +39
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Pol van Boekel is een lampenhoerenjong!! Het was een zuivere penalty! Calimero Dumfries en van Bommel!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zondag 10 februari 2019 om 23:49
Zo dat ben je maar mooi ff kwijt met je nieuwe account ....

opgelucht?
Vind ik leuk
Ajax!!! +39
maandag 11 februari 2019 om 00:03
Let maar op jullie gaan nog wel twee wedstrijden verliezen om te beginnen in de Arena en net zoals afgelopen seizoen bij Willem II
Vind ik leuk
stratumseind +191645
maandag 11 februari 2019 om 00:08
jaja tuurlijk jongen wat jij wil
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:09
en jullie gaan alles winnen,😂🤣😂🤣wij gaan zeker niet alles winnen indd maar wij pakken jullie in de arena en jullie gaan de laatste pot tegen utrecht ook onderuit dan staan wij 9 punten los als we kampioen zijn👍👊
Vind ik leuk
Ajax!!! +39
maandag 11 februari 2019 om 11:21
Ha ha ha wij hebben wel makkelijk gewonnen in Utrecht in tegenstelling tot jullie dus dat wordt thuis helemaal geen probleem!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:43
bij ons kun je zeggen dat we niet makkelijk gehad hebben in utrecht indd maar jullie moeten thuis nog tegen utrecht al ben ik bang dat het dan al beslist is dus maak me om ajax niet zo druk meer
Vind ik leuk
Ajax!!! +39
maandag 11 februari 2019 om 19:13
Zou ik wel doen want jullie gaan in de Arena verliezen en weer bij Willem II!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:35
Haha, ik moet enorm lachen om de meeste reacties hier. Er is nogal een hoog "de pot verwijt de ketel-gehalte". Wel of geen penalty, wel of geen gele kaart, wel of geen rode kaart, wel of geen jankerd, etc, etc. Het gaat maar door, vrijwel elk topic eindigt in deze zinloze discussies, ingegeven door gekleurde brillen. Als ik VP was, zou ik een mooi boekje met al die teksten uitgeven of er een mooie bescheurkalender van maken. Kunnen onze achter- achter- achterkleinkinderen nog eens gierend van de lach teruglezen wat voor primitieve geesten hun voorouders waren. Lang leve de hersenloze clubsupporter.
Vind ik leuk
pico323 +7312
zondag 10 februari 2019 om 22:37
Die matennaaier neemt niemand serieus. Dumfries is de grooste loser op de velden
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zondag 10 februari 2019 om 23:48
Maar verder heb je de almelose mokerslag wel een plek kunnen geven?
Vind ik leuk
Cantona +1324
zondag 10 februari 2019 om 22:41
Een beetje prof weet natuurlijk wat de regels zijn, natuurlijk weet hij het ook wel en is dit wel een heel slecht stukje cabaret.
Het was gewoon volgens de regels een zuivere penalty en andere wedstrijden of situaties doen er op dat moment nog toe.

Als scheidsrechters ook al met de regels gaan sjoemelen dan heeft de VAR uiteindelijk ook geen meerwaarde en kunnen we voor elke wedstrijd wel andere regels gaan verzinnen.
Voetballers, coaches en publiek weten zo langzamerhand niet meer waar ze aan toe zijn.
Vind ik leuk
kees ee +783
zondag 10 februari 2019 om 22:49
. . stoppen met die var, . . win a few lose a few, . . komt helemaal goed !?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:55
Wel VAR, geen VAR ... Zinloze discussie. PSV kan een pingel krijgen en UT evenzeer. 2de doelpunt hoort niet te vallen aangezien daarvoor een overtreding op Lozano UT in balbezit brengt .. dat is voetbal! Heel die K*t VAR mag van mij zo snel mogelijk weer afgeschaft worden zolang we geen fatsoenlijke scheidsrechters hebben rondlopen is het volkomen zinloos.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1330
zondag 10 februari 2019 om 23:35
Was helemaal geen overtreding op lozano, die gozer tikt gewoon de bal weg, lozano zoekt maar wat graag dat been op
Vind ik leuk
Uitvak030 +382
zondag 10 februari 2019 om 22:59
Hehe natuurlijk zegt ie dat. Hij zei ook met een glimlach dat als het andersom was, hij het wel een penalty had gevonden. Mooi toch.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:25
Gelukkig kan hij achteraf hierover lachen..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:04
Gelul gewoon een strafschop
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1330
zondag 10 februari 2019 om 23:34
Echt nog 32% die nee stemt? Lijkt wel een sociale werkplaats hier.
Vind ik leuk
Juppes046 +395
maandag 11 februari 2019 om 00:31
Nigel de Jong had in 2010 tegen Spanje ook nooit de intentie om z'n tegenstander te raken. Dus dan was dat ook geen overtreding!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1330
maandag 11 februari 2019 om 00:45
Die gaf een redelijk uitgemeten flyingkick 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:24
Meningen zijn verdeelt,Eerste instantie dacht ik dat hij een heftige blessure zou krijgen..Achteraf lacht hij er zelf om👀
Vind ik leuk
El Lobo +2155
maandag 11 februari 2019 om 02:52
Nooit de intentie? Ik glij uit?

Waarom dan die linkerhand zo zwaaien dat je Gustafson raakt!

Komt PSV niet verkeerd uit deze zogeheten intentieloze glijpartij.

Aan de andere kant? Dan stonden die kaartennaaiers De Jong, Lozano en Van Bommel al bij de scheids...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:23
Nogmaals, 100% penalty! Net zo goed als die van De Jong!
Vind ik leuk
El Lobo +2155
maandag 11 februari 2019 om 10:04
Dat echte gras ook! Zoo glad dat beinvloedt het hele spel!

Dikke vinger na de kunstgras-zeikers
Vind ik leuk
Locoo010 +23
maandag 11 februari 2019 om 22:31
Hij kan wel zo leuk en idioot reageren, maar penalty is penalty. Als je hem perongeluk tegen je hand krijgt als je uit glijdt of weet ik veel wat, krijg je hem ook tegen. Ik vind zelf dit was gewoon een strafschop. Maar eerlijk is eerlijk die van de Jong was ook een strafschop.. Dus staat het weer gelijk. Het was er allebei 1. Dus hou op met dat gemekker. Want als PSV hem wel had gekregen dan wilde ik nog wel eens zien of Utrecht dit gelijkspel eruit zou slepen. Maarja dat "ALS" he.. het was beide kanten een penalty en beide kanten niet gegeven
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws