'Matennaaier' Diemers: 'Sorry voor de gele kaart, was niet de bedoeling'

'Matennaaier' Diemers: 'Sorry voor de gele kaart, was niet de bedoeling'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 22:18zo 10-02-2019 om 22:18

Fortuna Sittard-middenvelder Mark Diemers liet zich zondagmiddag niet van zijn beste kant zien. De 25-jarige Leeuwarder ging overdreven liggen na een duel met Excelsior-tegenstander Thomas Oude Kotte, die vervolgens een gele kaart kreeg.

Diemers was zondagavond te gast bij VTBL, waar sidekick Viggo Waas terugkwam op het incident. "Ik heb het zelf niet zo ervaren, maar op de beelden ziet het er niet heel lekker uit, om eerlijk te zijn", geeft de middenvelder toe. Diemers richt zich vervolgens rechtstreeks tot Oude Kotte. "Sorry voor de gele kaart. Uiteindelijk was dit niet de bedoeling om te matennaaien, dus excuses daarvoor."

Waas vroeg de studiogast ook naar zijn toekomstplannen. "Ik zou het liefst een stap willen maken naar een subtopper in Nederland, of naar het buitenland. Ik heb in het verleden bij FC Utrecht gespeeld (tussen 2013 en 2016, red.), daar is het niet helemaal gelukt, jammer genoeg. Of ik niet goed genoeg ben voor een topclub? Nou, ik ben 25 jaar en ik moet reëel zijn: ik zal niet naar Ajax, Feyenoord of PSV gaan, maar een club iets daaronder zou mooi zijn."

Plaats een reactie

Mr bien +9021
zondag 10 februari 2019 om 22:24
Daar kan Lozano en Luuk iets van leren
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27300
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Die worden door de psVAR geholpen ... 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:51
Jup
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27300
zondag 10 februari 2019 om 22:53
Hahaha ... zie je ... 😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:12
Kan en dan 2 namen, niveautje spellingskennis van 0.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27300
zondag 10 februari 2019 om 23:14
Waarom reageer je dan op mij?

Spellen kan je wel maar goed kijken hoort niet tot je specialiteiten is het wel?!? 😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:32
Als je op de verkeerde plek typt betekent dat niet per definitie dat je niet goed kunt kijken. Verder wel eens met je
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27300
zondag 10 februari 2019 om 23:32
Daar heb je een punt ... 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:35
Ik had bij mrbien al een reactie, maar die verschijnt nog verder hieronder, vandaar. Geen goed excuus, wel de beweegreden omgetoverd zo te doen. Sorry voor de overlast, joh. Next.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27300
zondag 10 februari 2019 om 23:36
No problemo ... 👍🏻
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:26
Deze is beter in toneelspelen dan in voetballen.
Niet te vergelijken met Neymar overigens.
Vind ik leuk
Mr bien +9021
zondag 10 februari 2019 om 22:28
Neymar kan allebij
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:32
Neymar is ook beter in toneelspelen dan in voetballen. Moet je nagaan hoeveel talent voor acteren je dan moet hebben.
Vind ik leuk
Spiegel +11653
zondag 10 februari 2019 om 23:00
Kunnen*
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:11
Dat zijn klasbakken op topniveau, mrbien. De term matennaaier wordt ook hier onterecht gebruikt
Dat maakt zijn excuus duidelijk.
Vind ik leuk
Futjebal +2846
maandag 11 februari 2019 om 01:34
och ben je er weer....zaterdagavond een feestje gehad?...we hebben je niet gehoord na de afgang van Ajax en de blunder van die geweldenaar in het doel
Vind ik leuk
Mr bien +9021
maandag 11 februari 2019 om 06:39
Dan moet je beter kijken flapdrol.
Vind ik leuk
Futjebal +2846
maandag 11 februari 2019 om 09:47
Het is flappdrol..sneue sukkel
Vind ik leuk
Anti046 +35
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Wel zeker de bedoeling , doen die uit Shittard altijd
Vind ik leuk
Yoink +558
zondag 10 februari 2019 om 22:28
Het zit je diep he... wellicht moet je eens zuur doen bij de beleidsbepalers van je eigen club.
Vind ik leuk
Anti046 +35
zondag 10 februari 2019 om 23:49
Ik heb ook een tip voor jou: Steek je voet in je moeder haar hol , dan zit ze daarmee nogmaals overvol
Vind ik leuk
Yoink +558
maandag 11 februari 2019 om 07:00
Bedankt voor de tip, maar lijkt me niks voor mij. Ik zal je wel beloven morgen even aan je te denken als ik op kantoor in Maastricht de samenvatting en ranglijst nog eens terugkijk. Kusjes!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 07:01]
Vind ik leuk
Anti046 +35
maandag 11 februari 2019 om 12:34
MVV hoort thuis in de KKD , verkopen niet de ziel van de club aan een loopjongen van Erdogan .. Iedereen die in dat aquarium zit , is schuldig aan massamoord op de Koerden
Vind ik leuk
Yoink +558
maandag 11 februari 2019 om 13:08
Nou nou, niet erg netjes hè. Kan me herinneren dat MVV ooit ook met een Turk in zee ging. Sowieso vreemd om elke Turk over één kam te scheren. Of ben jij ook een NSB'er omdat Mussert toevallig net als jij een Nederlander was.?

En hoezo ziel verkopen? Gün mag helemaal niks aan de club veranderen qua ziel.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:09]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Ze zouden hem alsnog een gele kaart moeten geven, smerig van die gozer.
Vind ik leuk
Mr bien +9021
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Denk dat die gele kaart geseponeerd kan worden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:39
Dat zou mooi zijn ....zelfs als fortunasupporter vind ik dit niet kunnen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Transfervrij binnen gehaald door Fortuna Sittard, dat hebben ze goed gedaan!
Vind ik leuk
Yoink +558
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Hoho, afschuwelijk. Fijn dat we de scheids en var voor de verandering mee hadden, maar dit is wel echt een schaamteloze schwalbe van het jaar.

Opvallend dat de var dit niet zag.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:10
VAR mag niks doen als het een gele kaart betreft.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:31
Pffff triest zeg, dat lachje bij die excuses hopelijk van de zenuwen 🙈
Vind ik leuk
Yoink +558
zondag 10 februari 2019 om 22:40
Knap overigens hoe elk topic tegenwoordig verkloot wordt door Ajax en PSV trolletjes die denken overal te moeten uitlokken. Kan vp daar eens iets aan doen of kost dat teveel clicks?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:46
Mekaar vooral aanspreken, vooral mede fans zouden dit moeten doen. Is indd eeg triest, en vp geniet vooral van de clicks en de 100den comments ben ik bang
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
zondag 10 februari 2019 om 22:51
Heeft ook helemaal geen zin meer, probeer het regelmatig.
Vaak zijn ook de Ajax en PSV trollen helemaal geen echte fans natuurlijk, ze hebben toch wel schijt aan je.
Maar je wordt er inderdaad schijtziek van, zielige en kinderachtige gedoe.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:58
Ja maar ik heb ook schijt aan hun dus dat scheelt. Domme opmerkingen net of jij met je echte naam reageert, ja dat doe ik ja. En mijn woonplaats staat er ook bij en ben goed bekend in dit gehucht. Boeit me niks. Beter dan zielig anoniem mensen uit gaan lopen dagen en zielig lopen trollen. Van een enkeling gelukkig wel gelijk gekregen, het is vooral wijzen ja jullie doen het okk pfff. Grow up and get a life toch
Vind ik leuk
Justin Kees +3860
zondag 10 februari 2019 om 22:49
Hij kan in elk geval het theater nog in...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:51
Gewoon 3 wedstrijden schorsen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:25
Het was wel de bedoeling van hem om maten te naaien, anders stel je je toch niet zo aan?
Wees gewoon eerlijk man!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:50
Jaja, het lieve hamstertje is weer uit de put!!!
Vind ik leuk
rogerroda +51
maandag 11 februari 2019 om 05:41
Moet het nu in elke topic gaan over ajax en psv? Word er nu langzaam schijtziek van. Dit gaat over iets heel anders dan de titelrace.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws