'Dit onderstreept het verschil tussen Ajax en PSV: Ajax reageert niet, PSV wel'

'Dit onderstreept het verschil tussen Ajax en PSV: Ajax reageert niet, PSV wel'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 07:00ma 11-02-2019 om 07:00

PODCAST - Bij Reading dromen de spelers van een hereniging met Jaap Stam. Dat stelt Pelle Clement, aanvaller van PEC Zwolle, bij De Derde Helft. Ook de nederlaag van Ajax en remise van PSV komen uiteraard aan bod in de nieuwste aflevering.

Frank Wormuth blijkt toch een wereldcoach, VARmoede in Utrecht en Feyenoord recht de gebroken rug enigszins. Verder lijkt AZ onderweg naar de AZ Cup, moet Anco Jansen een nieuw doelnet betalen en is er een profvoetballer te gast: Pelle Clement van PEC Zwolle.

Beluister hier op Apple Podcast
Beluister hier op Spotify

Beluister op Soundcloud

De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

In De Derde Helft-podcast delen Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 07:03
Too bad, too late.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:15
Allemaal die wijsneuze, als psv volgende week verliest draait iedereen weer andere richting.
Tis nog lang niet gespeeld.
Psv mag eens beginnen om die Lozano op de bank te zetten en Gakpo te laten spelen.
Vind ik leuk
SanKev +1064
maandag 11 februari 2019 om 07:24
Tjah, daarom zijn het ook analisten en geen waarzeggers... Reageren op wat er gebeurd is en proberen daar een logische redenering aan te geven.
Vind ik leuk
Werner1913 +11153
maandag 11 februari 2019 om 07:39
Goed advies. Ik denk dat je je beter even kunt bezig houden met wie Ten Hag allemaal moet wisselen.
Vind ik leuk
Jozef +45157
maandag 11 februari 2019 om 08:02
Daar gaat het al genoeg over.

Niet omdat het een psv-er is, maar ik vind Lozano echt zwaar overschat wordt. Hij heeft zich in 1,5 jaar ook nauwelijks ontwikkeld als voetballer. Goede speler, meer niet. Die Bergwijn vind ik wel de echte klasse hebben trouwens.
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 08:09
Kijk jij nou maar naar de geweldige tadic en het wereldwonder de jong.
Vind ik leuk
Jozef +45157
maandag 11 februari 2019 om 08:12
Even lezen is moeilijk hè?

Gek dat er echt een heel leger echte voetbalfans zijn van alle clubs en dat er altijd een stel onnozelaars rondwaren die zonodig de held willen uithangen hier van achter hun toetsenbord....

Vind ik leuk
2cents +64609
maandag 11 februari 2019 om 09:19
Zijn een beetje de standaard reflexen. Zeg je iets over een (speler van een) ander team, dan vinden ze dat je eerst naar je eigen spelers moet kijken. Net alsof je over anderen geen onderbouwde mening kunt hebben.

Niet alleen het troll-volk reageert inmiddels meer zo, maar ook gasten waar je voorheen nog wel normaal mee over voetbal kon lullen.
Vind ik leuk
Jozef +45157
maandag 11 februari 2019 om 09:40
Jammer toch?
Vind ik leuk
2cents +64609
maandag 11 februari 2019 om 09:45
Absoluut. VP is verworden tot een speelplek voor opgeschoten puberaal gedrag.
Vind ik leuk
Jozef +45157
maandag 11 februari 2019 om 13:26
Ik zou het niet verkeerd vinden als bijdrages die provocerend zijn en niet ter zake doende consequent verwijderd worden. Het is een dagelijks potje ver pissen geworden. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar het zou leuk zijn als het gewoon over voetbal ging en niet over onderbuikgevoelens...
Vind ik leuk
2cents +64609
maandag 11 februari 2019 om 14:43
Het is meer dan een dagtaak deze site schoon te houden. Helaas.
Vind ik leuk
SanKev +1064
maandag 11 februari 2019 om 09:09
Ik ben het wel wat met je eens hier. Bergwijn zie je veel meer groeien dan Lozano. Toch is Lozano wel erg dreigend, alleen heeft hij daar vaak best wat ruimte (snelheid) voor nodig.
Vind ik leuk
Jozef +45157
maandag 11 februari 2019 om 09:43
Persoonlijk vind ik dat hij niet beter wordt. Het was en is een pittige en gevaarlijke speler, maar ik mis gewoon een verbetering in zijn spel en als persoonlijkheid. Dat zie ik bij Bergwijn wel...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:58
AJAX Was gewoon bij psv in de buurt gebleven als DUMFRIES niet zijn zweefduik had in gebracht en zijn tegenstander met zijn linker arm om ver sloeg. ik denk dat er heel wat DUMPRIES nog komen gaan in de komende wedstrijden . want het is toegestaan om een zweefduik te maken en je tegenstander onder uit te slaan! eens kijken wat de scheidsrechters dan gaan doen?!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws