Hasselbaink verbaasd: In Engeland zou Bergwijn slechte publiciteit krijgen

Hasselbaink verbaasd: "In Engeland zou Bergwijn slechte publiciteit krijgen"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 08:51ma 11-02-2019 om 08:51

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 09:02ma 11-02-2019 om 09:02

Jimmy Floyd Hasselbaink zet vraagtekens bij de blessure van Steven Bergwijn. Vorige week werd gevreesd voor een gebroken kuitbeen bij de PSV'er, die zondag tegen FC Utrecht echter gewoon weer op het veld stond.

"Ik ben blij dat hij weer voetbalt en ik ben blij dat hij geen grote blessure heeft", begint Hasselbaink bij VTBL. "Ik vind Bergwijn een heel goede voetballer, maar ik vind het raar dat hij weggedragen wordt op zo'n stretcher en drie dagen later weer op het trainingsveld staat. Ik moet aan hem vragen welke dokter hij heeft."

Dat Bergwijn vorige week zwaar aangeslagen het veld verliet op een brancard, gaat er bij Hasselbaink niet in. "In Engeland zou hij slechte publiciteit krijgen. Ik zeg niet dat hij niet heel veel pijn heeft, maar drie dagen later is het over en kan hij weer trainen... Kijk, ik ben blij voor hem, want je wilt zulke spelers zien op het veld. Daarnaast is hij een belangrijke speler voor het Nederlands elftal. Dus ik ben hartstikke blij, maar het is wel heel raar."

Plaats een reactie

Reyvoetbal +1191
maandag 11 februari 2019 om 08:55
Paniek of tacktiek.....dat is de vraag😂😂😂😂
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 08:56
Sneu is het antwoord.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
maandag 11 februari 2019 om 08:57
Jouw reactie bedoel je?
Dan heb je gelijk.
Vind ik leuk
Fritske01 +4945
maandag 11 februari 2019 om 09:30
Tactiek bij een dikke voorsprong en niet een gewone wissel ??
OK, Aliens bestaan echt, The King is niet dood de aarde blijkt toch plat en de wereld is echt vergaan in 2012 maar we weten het nog niet.
Dat ze over voorzichtig zijn en er een flinke schrik reactie was bij speler en medische staf is wel overduidelijk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:35
Ho, ho.... Roland Emmerich heeft een documentaire gemaakt over het vergaan van de wereld in 2012: "2012".

Als mensen een beetje hadden opgelet, dan hadden ze dat echt kunnen weten.
En voor wie het einde van de wereld in 2012 heeft gemist: je kunt vanavond op RTL7 deze intrigerende documentarie alsnog kijken. Wat een toeval!
Vind ik leuk
Fritske01 +4945
maandag 11 februari 2019 om 09:42
De Inka's hebben het een hele tijd geleden al voorspeld, Studie van Marcott ook gelezen ??
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:43]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:52
Ken 'm op hoofdlijnen een beetje.
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
maandag 11 februari 2019 om 10:38
Hahahaa, thanks, ik ga kijken!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:46
Als je van een beetje 'over the top' actie houdt: zeker doen. Ik hou van serieus werk, maar als ik gewoon eens lekker ongecompliceerde shit wil, dan is Emmerich een van mijn favoriete regisseurs: Stargate, Independence Day, Eight Legged Freaks, The Day After Tomorrow, 2012, White House Down :-D
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
maandag 11 februari 2019 om 10:49
Het is niet mijn favo genre, meer iets van als ik in slaap val dan is het ook prima hahaha.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
maandag 11 februari 2019 om 09:44
Misschien had je ff de lachende smileys moeten zien. Dan zie dat ik het niet serieus bedoel.
Vind ik leuk
HansVites +6085
maandag 11 februari 2019 om 10:05
Daar heeft hij patent op die Roeptoeter
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:57
Wat is Roeptoeter? is de vraag.
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
maandag 11 februari 2019 om 10:39
Soort Vuvuzela?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:04
PSV heeft niet 1 maar 2 Kortjakjes ... 🙈
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 11 februari 2019 om 09:20
En Ajax heeft met jou en Roeptoeter 2 halve garen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:23
Hahaha ... kom op Wobo ... niet gaan schelden ... 😉
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:57
Maar euhhh ... zijn wel 2 Kortjakjes hé ... dat valt niet te ontkennen ... 😜
Vind ik leuk
Werner1913 +10362
maandag 11 februari 2019 om 16:49
Ajax hoopt dat Blind woensdag ook ziek is. Stel dat je hem in de basis moet zetten...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 20:26
Jaloerse reactie ... 😉
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 11 februari 2019 om 09:19
...op de vraag hoe Ajax presteerde.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 09:40
Ajax waa schandalig slecht! En hou mijn hart vast in de Arena woensdag als ze zo spelen!

PSV speelde niet zo slecht als Ajax maar wat zijn de nummers 1 en 2 nou aan het doen allemaal?????

Bij Ajax collectief falen en een trainer die wisselt volgens mij met lootjes uit de hoge hoed!?

PSV speelt alleen maar de lange bal op de jong de hele wedstrijd (na de 1-0) alsof er nog 2 minuten te spelen zijn?!

Kunnen we weer normaal gaan spelen aub want nu kijk ik liever naar Groningen of Emmen momenteel!
Vind ik leuk
Fritske01 +4945
maandag 11 februari 2019 om 09:50
Psv heeft tenminste nog een plan B als het niet loopt.
Ten Hag komt niet verder dan "it aint over untill......
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Plan B vind ik gelul, Ten Hag wisselt gewoon heel slecht! Misschien is dat wel plan B!? Maar alle ballen op Luuk is dat plan B (serieuze vraag) want daar maken ze dan wel heel vaak gebruik van.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 10:03
Het werkt wel trouwens, wat is Luuk belangrijk!!!! Is niet te hopen voor PSV dat hij ooit wegvalt want dan..........ja wat dan......??
Vind ik leuk
Fritske01 +4945
maandag 11 februari 2019 om 10:28
There's no reason for having a plan B, it will only distract you from plan A.
Will Smith.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 10:33
En geeft ook geen garantie op punten, zorg gewoon (geld voor PSV en Ajax) dat je rustig blijft en doe allemaal je taak dan komt het wel goed! Momenteel denk ik eerder bij PSV helaas voor mij!?
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
maandag 11 februari 2019 om 10:40
Ten Hag is bezig met een proces.. ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:10
PSV is vergelijkbaar, op hangen en wurgen tegen Groningen, Utrecht en Emmen. Soevereine overwinning op Fortuna.
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
maandag 11 februari 2019 om 10:37
Misschien een lage pijngrens?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:57
Over paniek gesproken zijn er in Amsterdam inmiddels al koppen gerolt of moeten ze elkaar de waarheid nog gaan vertellen
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:09
Paniek?

Enkel de media en de anti-Ajax supporters maken paniek.

PSV is net zo goed niet echt lekker aan het ballen.

Komend weekend Heerenveen uit gaat ook niet makkelijk worden Rinus ... maar dat vergeet men voorlopig ... 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:25
En ik als buitenstaander lach me kapot wat er allemaal gebeurt in de top van de Nederlandse competitie .
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:26
Dat mag ook Rinus ... no problemo! 👍🏻
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:27
Maar eerlijk is eerlijk mino ik wens jullie veel succes woensdag een gelijkspel zou mooi zijn maar dan moet er echt uit een ander vaatje getapt worden
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:51
Dat ziet iedereen wel Rinus ... 😉
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 11 februari 2019 om 09:27
Mino, kan je even eerlijk zijn. PSV is ook niet top inderdaad, maar PSV had gister als je het spel zag recht op minstens een punt en eigenlijk op de overwinning, want de gehele tweede helft was Utrecht nergens meer.

Ajax daarentegen was echt gewoon 90 minuten lang onzichtbaar, ze werden 90 minuten lang compleet overlopen door een boven zichzelf uitstijgend Heracles. Ik weet dat je het niet graag toegeeft, maar bij ons PSV zag je in ieder geval nog collectieve strijdlust om een goed resultaat te halen. Bij Ajax zag je echt complete machteloosheid. Ik vond dat echt zo bizar... zeker met Real voor de boeg, dan wil je toch ff volle bak over je tegenstander heen om ff Real te waarschuwen.. nou Real lacht de ballen uit zn broek
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:28
Dat was inderdaad wel een flink verschil het spel van PSV en het spel van Ajax
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:31
Ik heb PSV niet gezien gisteren maar heb wel gelezen dat het van PSV-zijde niet groots was ... kan ook niet als je gelijkspeelt bij Utrecht.

Ajax was heel slecht, dat klopt ...

Real lacht de ballen uit z’n broek? Zou kunnen ... maar wellicht ben je net zo voorbarig als je clubgenoten zaterdag ... hoe anders was het gisteren?

We gaan zien ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:31
Kan ver met je mee gaan, behalve conclusie psv, dat was natuurlijk ook 2 keer niks.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:13
Volgens mij gaat dit topic toch over Bergwijn?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:25
Ja vind ik zelf ook niet kunnen het is wel Ajax primeur moet noet te veel over PSV gaan
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:47
Misschien moet je ff een PSV primeur openen. Kan je daar met al je vriendjes heen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:49
Ja het is even wachten tot PSV dramatisch gaat spelen kan ik ook daar over beginnen maar momenteel is het even Ajax daar vallen nu de klappen en rollen de koppen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:52
Prima, maar er zijn toch genoeg Ajax topics om dit kenbaar te maken?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:35
Daar kunnen we het over hebben, had beter niet kunnen spelen, niet gezien gisteren en tja wat moet je zeggen over dat geblesseerd zijn, ben geen doktor, lage pijngrens waarschijnlijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:38]
Vind ik leuk
jochempje +3786
maandag 11 februari 2019 om 10:03
Je zult maar de hele dag met een andere club dan je eigen club bezig zijn. Dan moet je wel heel sneu en zielig zijn.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:56
Afgeven op een op en top prof.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 08:56
Aansteller. Dat zit gewoon in de mentaliteit van de Herdgang.
Die jongen komt aandacht tekort.
Vind ik leuk
Ehv-er +1421
maandag 11 februari 2019 om 08:59
Anti PSV? Het is maar waar je je mee bezig wil houden🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️
Vind ik leuk
Hoeness +712
maandag 11 februari 2019 om 09:20
De mentaliteit van de herdgang... wat een onnozele redenatie... had dat stelletje wijven van dat cluppie uit Amsterdam maar eens mentaliteit ...
Vind ik leuk
Spiegel +10898
maandag 11 februari 2019 om 09:24
Haha over mentaliteit beginnen bij een ander terwijl er 11 spelers bij Ajax waren die het zwaar lieten afweten op basis van mentaliteit.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
maandag 11 februari 2019 om 09:30
Ajax heeft nog belangrijkere dingen voor de boeg, is je misschien ontgaan.... psv heeft ALLEEN de competitie
Vind ik leuk
Spiegel +10898
maandag 11 februari 2019 om 09:37
Dus moet je maar een wedstrijd laten lopen?

Dan doet Ajax toch in feite hetzelfde als psv met de beker deed, omdat ze het niet belangrijk vinden?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
maandag 11 februari 2019 om 09:56
Natuurlijk niet, Ajax was gewoon niet goed.

PSV was echter ook matig lees ik overal.

En dan al die clubgenoten van je zaterdag al vieren dat ze 8 punten voorsprong hadden ... ik moet je nageven ... jij was wel realistisch genoeg om te zien dat het zo ver nog niet was. 👍🏻
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
maandag 11 februari 2019 om 10:27
Voetbal is gebaseerd op keuzes maken, ik vind het ook schandalig maar kan het wel begrijpen dat je je inhoudt omdat je tegen real moet spelen. Als psv tegen real moest spelen zouden ze tegen Utrecht wellicht ook spelers sparen
Vind ik leuk
Spiegel +10898
maandag 11 februari 2019 om 14:34
Met alle respect: ik snap dat niet.

De kans dat je real over 2 wedstrijden verslaat is nihil. De kans dat je kampioen wordt is reeeler, en dus nuttiger om daarop te focussen.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
maandag 11 februari 2019 om 08:56
Het is een superheld met zelfhelende krachten.
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 11 februari 2019 om 10:18
Klopt, hij heeft een infinity stone thuis op zijn slaapkamer liggen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:56
Laten we gewoon met zn allen blij zijn dat hij weer fit is.
Al die complot theorieën altijd.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
maandag 11 februari 2019 om 09:31
Ja kan hij zich weer ziek melden als hij wissel staat bij oranje
Vind ik leuk
Molletje +1833
maandag 11 februari 2019 om 08:57
Ik denk ook dat Bergwijn last heeft van Hypochondrie.
Vind ik leuk
Jorg Vde +295
maandag 11 februari 2019 om 08:57
Wel een goede betrouwbare medische staf
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:59
Als hij zoveel pijn had als dat hij uitstraalde dan is die brancard logisch. En als hij na 3 dagen weer fit is, dan kan hij gewoon weer trainen. Dus niet zo bijzonder. Dit valt ook te accepteren omdat bergwijn totaal geen aansteller is geweest in de rest van zijn carrière
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:01
Weet je wat raar is Jimmy? Dat jij zonder een uurtje medisch college medici de les leest en gelijk had gezien dat t ‘maar’ een zenuwbeknelling was!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:55]
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
maandag 11 februari 2019 om 09:03
kan er niets aan doen, maar ik kan niet naar die vent luisteren. Heb ook het idee dat de mensen aan tafel dat ook hebben. Duurt uren voordat hij omschreven heeft wat ie bedoeld.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:15
Je ziet de ergernis bij de anderen en ik geef Tan ook de schuld want hij stelt teveel vragen aan Haisselbank. Hij komt moeilijk uit zijn woorden en zegt nooit iets wat inhoudelijk interssant is. Graag een ander a.u.b.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:03
Pijngrens ligt gewoon laag bij Bergwijn. Heeft hij het vast ook leuk gehad toen hij al die plaatjes op zijn lichaam liet kalken
Vind ik leuk
kcim +3055
maandag 11 februari 2019 om 09:42
Eens. Pijngrens is idd waar het hier kennelijk om gaat!
Persoonlijk vind ik dat een topsporter moet beschikken over een hoge pijngrens.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:03
Blij dat Bergwijn niet ernstig geblesseerd is groot talent die zeker ook van waarde is voor het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
BariAFCA +431
maandag 11 februari 2019 om 09:05
Fijn voor de speler uiteraard dat hij geen ernstige blessure heeft. Feit blijft wel dat hij opvallend vaak kleine zogenaamde blessures heeft die binnen een week opeens wonderbaarlijk genezen.
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
maandag 11 februari 2019 om 09:08
Zal wel lage pijngrens hebben..niks meer van maken. ..ieder mens is anders
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:08
Hij heeft gewoon een goede voodoo/ winti dokter ey?
Vind ik leuk
ritje +554
maandag 11 februari 2019 om 09:11
hallo daarom is Bergwijn geen !!!! topspeler Gewoon opdracht van van Bommel! Doen alsof ! Het zijn ook Lozano Charletans! van Bommel heeft er een handje van om te overdrijven ! Maaaar Ajax heeft het aan zich zelf te wijten! tegen Heracles hebben ze volgens mij ? De titel vergooit! mvg ritje
Vind ik leuk
Roffel1998 +2230
maandag 11 februari 2019 om 09:24
Ritje, hou nou toch een keer op met het gezeur. Ik zie t elke keer weer.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:25
je vergeet iets
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 11 februari 2019 om 10:21
hallo je lult ritje !!! mvg asje
Vind ik leuk
PoepWagen +2097
maandag 11 februari 2019 om 09:17
En dit is niet de eerste keer natuurlijk dat er vage blessures worden gefaked. Begin me af of te vragen of het daar in die bovenkamer wel helemaal klopt....
Vind ik leuk
Athena +8
maandag 11 februari 2019 om 09:18
Niet om lullig te doen, maar "Het gaat je geen reet aan welke dokter hij heeft, Jimmy Floyd!" ... iets met privacy enzo ...

Ik weet dat het in jouw tijd anders ging, maar ga met je tijd mee en zorg dat je de regels kent. Zeker wanneer je je als "deskundige" op de TV profileert!
Vind ik leuk
Orphen89 +3169
maandag 11 februari 2019 om 09:24
Niet om lullig te doen maar als je niet snapt dat Hasselbaink niet letterlijk de naam van zijn dokter wil hebben, dan denk ik niet dat je hier heel erg serieus genomen gaat worden.

Ook is het me niet helemaal duidelijk waarom je aanhalingstekens gebruikt in je 1e zin.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:26


Ja de blessure was of niet niet zo erg en hij stelde zich aan of hij wassen zwaar geblesseerd en dat 1ste lijkt me het meest waarschijnlijk
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:32
Hmmm. Zo zie je weer hoe de wereld in elkaar zit. Die jongen had enorm veel pijn. Wordt voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebracht. Dag daarna nog een keer gecontroleerd. Heeft zelf met niemand gesproken. De kanker verrotte tyfus media gaat speculeren. PSV zegt, we kijken van dag tot dag. Dus vanaf die jongen of PSV is er nooit gezegd dat hij definitief iets ernstigs heeft. Ook niet door v Bommel. Die zei gelijk na de wedstrijd dat het er niet goed uitzag, op basis van de pijn die Bergwijn had. Nu wordt er gedaan alsof die jongen en blessure verzonnen heeft. Met welk doel? Om de wedstrijd van de vorige week niet te hoeven afmaken? Een andere reden kan ik niet verzinnen. Laat deze dombo zich met Engeland bemoeien. Het trieste is dat dezelfde media die speculeerde dat hij een zware blessure had, nu speculeert dat hij gefacked heeft. Waar ik vandaan kom zouden ze zeggen dat de media de muziek maakt en er daarna zelf op danst. Belachelijk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:55
Het is niet te hopen voor je ,dat jij de 2 ziekte,s nog krijgt,jij bent geen sportliefhebber,maar een waanzinnige.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:41
Dank je wel voor het compliment. Doe nu ook een poging om inhoudelijk te reageren op wat ik zei.
Vind ik leuk
Ale +5601
maandag 11 februari 2019 om 09:44
Allemaal mietjes bij PSV.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:52
Die "mietjes" van PSV laten zichzelf in ieder geval niet wisselen, of spelen uit preventief oogpunt helemaal niet mee, wanneer ze een wedstrijd op kunstgras moeten spelen. Dit in tegenstelling tot ..............
Vind ik leuk
Socrates +722
maandag 11 februari 2019 om 09:56
Mietjes die alweer kampioen worden...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:07
Maar ajax wordt geen kampioen.
Vind ik leuk
Futjebal +2632
maandag 11 februari 2019 om 09:55
Die Hasselbank weet ook dat het een beknelde zenuw was? Probeer daar maar eens mee door te lopen, laat staan voetballen. Populistisch gelul van ,who the fuck is, Hasselbaink
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Ik vind het ook vreemd. Denk dat de angst voor ren ernstige blessure de pijn heel groot doet lijken. Onze Berhwijn ontpopt zich als een echte pijnpatient. Een paar maanden geleden bij Oranje was het ook al ern beetke dubieus.
Vind ik leuk
Mari +11957
maandag 11 februari 2019 om 10:01
Haha, hetzelfde dacht ik ook.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Wat heb ik me gisteravond weer zitten ergeren aan die hasselbank, de enige die daar verstandig aan tafel praat is Theo maar die hasselbank doet alsof hij professor voetbal is, hij maakte ook nog een opmerking dat hij Theo mee zou nemen als assistent bij zijn nieuwe club. Deze man krijgt toch nergens een club zeg. Het ergste is nog dat hij praat alsof hij zijn Nederlands verleert heb, ik weet zeker dat ik langer dan hem in het buitenland heb gewoond en praat nog steeds Nederlands hoor. Jimmy Floyd is de reden dat de Engelsen een brexit willen!!! Zal met may bellen of ze hem alsjeblieft kunnen houden!!!
Vind ik leuk
The Genius +3739
maandag 11 februari 2019 om 10:16
Wat een onzin zeg, per brancard van het veld gaan kan zoveel meer oorzaken hebben. Misschien dacht hij inderdaad dat hij zn been gebroken had en was ie mentaal naar het nulpunt gezakt waardoor die "effe de weg kwijt was' maar goed... dit is 1 van de miljoen mogelijke redenen..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:10
Bergwijn lijkt me geen type voor spelletjes.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:32
Wat een slechte tafel heeft Umberto.
Op Theo na.
En die HASSELBAINK zegt steeds iets om te zeggen . Dit slaat ook nergens op .
Bergwijn eerste keer dat ie met pijn eraf gaat . En mr zeverbank zegt zomaar iets .
Ik haak af bij dit programma .
SLECHTE tafel ......
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:41
Bergwijn had een beknelling en dat is op dat moment erg pijnlijk. Maar wat weet die Hasselbaink daar nu van? Ik vind het sowieso een domoor. Zal wel weer voor de diversiteit aan tafel zitten. Ik mis daar alleen nog een D66 mevrouw aan tafel voor de nuance. In de persoon van Vigo Waas is al voorzien in een frisse kijk op het voetbal zonder daar enig verstand van te hebben. Alleen Theo Janssen heeft iets zinnigs te melden. Alles met elkaar eigenlijk een waardeloos programma.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:51
Hij simuleert wel meer,dat is een cursus,die men bij PSV dagelijks geeft!
Vind ik leuk
Cookee +12206
maandag 11 februari 2019 om 18:27
Je kunt ook enorm schrikken als je een schop krijgt.
En dan valt 't later mee, dat kan Jimmy.
Vind ik leuk
frankje +85
maandag 11 februari 2019 om 19:58
Jimmy Floyd, heb je ook Bergwijn over zijn blessure gehoord? Ik niet.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:00
Wonder dokter. Maar zo doet hij zich zelf elke wedstrijd voor .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws