Steijn adviseert: Als hij naar Ajax gaat, dan weet ik niet of hij gaat spelen

Steijn adviseert: "Als hij naar Ajax gaat, dan weet ik niet of hij gaat spelen"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 09:09ma 11-02-2019 om 09:09

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 09:09ma 11-02-2019 om 09:09

Calvin Stengs moet bij AZ blijven. Dat adviseren Maurice Steijn en Theo Janssen bij VTBL. De twintigjarige uitblinker van AZ werd afgelopen week gelinkt aan een transfer naar Ajax.

Stengs maakte na de vrijdagavondwedstrijd van AZ tegen NAC Breda (3-0) duidelijk dat hij niet bezig is met een vertrek. "Lekker bij AZ blijven voetballen", adviseert Janssen. "Hij is net weer fit, doet het hartstikke goed, krijgt veel vertrouwen en is gelijk weer belangrijk met goals en assists."

"Natuurlijk is het verleidelijk om de stap te maken, maar je moet niet te snel willen. Hij is zó goed bezig en voelt zich denk ik ook op zijn gemak bij de club. De manier waarop AZ speelt, dat pas bij hem."

Op de achtergrond zou Ajax belangstelling hebben voor Stengs. Steijn denkt er het zijne van. "Hij móét spelen. Als hij naar Ajax gaat, dan weet ik niet of hij gaat spelen", aldus de trainer van VVV-Venlo. "Hij moet nog anderhalf jaar bij AZ spelen, zeker na die blessure."

Lees ook: Nieuwste Raiola-telg Stengs: 'Mogen de media schrijven, doet me niet zoveel'

Poll

Is Stengs na dit seizoen klaar voor Ajax?

(2635 stemmen)

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:11
Gewoon naar Ajax komen Calvin ... goede keuze.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:16
Zo belachelijk dat AZ denkt ineens te kunnen meedoen met Psv en Ajax. Champions League, Nederlands elftal,
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:24
Ja die hebben het ineens hoog in de bol daar ... 😂
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 09:37
Als er1 club het hoog in de bol heeft.......
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:44
Weerstandisgoed heeft wel een punt ... kun je geirriteerd reageren maar hij heeft wel gelijk.
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 09:56
Een ajacied die het heeft over hoog in de bol. Ik snap dat azvork hier keihard om moet lachen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:58
Ik moet dan weer keihard om een onbenul als Hank1 lachen ... wie heet er nu Hank1?
😂😂😂😂
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Zegt genoeg over je humor en je IQ;)
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:00
Of over die van jou ...
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 10:02
Hahah nee jij!! Hoe oud ben je? Beetje wat je zegt ben je zelf ga je nu toepassen... kleuter.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:02]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:03
Hahah nee jij! Hoe oud ben jij ... o ja ... 1 ... vandaar Hank1 natuurlijk! 👍🏻
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:07
Weer uit je putje gekomen om lekker je frustratie te uiten tegen iedereen die niks met ajax heeft?

Ik heb je niet gelezen in de topic Heracles - Ajax!!!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Had dat gemoeten dan?
De PSV-ers komen nu ook weer net tevoorschijn ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:12
Niks moet, maar als je de hele week een grote mond hebt tegen iedereen die wat negatiefs zegt over ajax en dat ajax de beste is in alles wees dan een vent en kom ook in die topic's.

Neem een voorbeeld aan Niels92, ook een fanatieke ajax supporter maar wel één waar je normaal een discussie mee kan voeren en de werkelijkheid durft te vertellen.

En idd, dit geld ook voor sommige psv supporters.
Vind ik leuk
Nr14always +5625
maandag 11 februari 2019 om 11:19
Hij had een off day zoals wij allemaal.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:31
Hahaha, we hebben elkaar in een andere topic gesproken en is prima.
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 11:58
Echte ajacied ben je haha!! Zo'n laffe wegrenner !.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1634
maandag 11 februari 2019 om 12:21
Heb je je lolbroek weer aangetrokken, Mino?
Vind ik leuk
HJR +9201
maandag 11 februari 2019 om 10:57
Hij is een beetje een trol, alleen nu begon jij toch echt met , ´wat je zegt ben je zelf´.

Kusje erop en weer door

groet,

De meester van groep 1 ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:41
Die jaloerse rat doet niets anders. Nog erger dan een kleutertje...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:15
Ajax is wel de laatste club waar je voor wilt spelen! Altijd gezeik daar, Supporters die constant staan te roepen om ontslagen. Nee ik zou als ik Calvin was lekker naar PSV gaan om Lozano over te nemen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:18
Hij moet naar PSV om Lozano over te nemen? 🤔
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:15
Ja die zal na dit seizoen wel weggaan! Of anders Bergwijn! Je kan zeggen wat je wilt over die brabanders maar staan tenminste altijd achter hun speler en club! Van Bommel maakt ook fouten maar daar blijven ze op een respectvolle manier mee omgaan!
Vind ik leuk
Nr14always +5625
maandag 11 februari 2019 om 11:17
Plaatsje in Brabant mijn vader heeft het volgebouwd, moet nu nog de centen krijgen 😂😂😂
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 15:07
Dus ook je vader was klaar met de gay boot?
Vind ik leuk
Nr14always +5625
maandag 11 februari 2019 om 15:16
Mijn vader was Feijenoord fan elk weekend oorlog
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 15:18
Johan cruyff was ook voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Nr14always +5625
maandag 11 februari 2019 om 15:19
😂😂😂 Nee man, ik heb hem gekend, Ajax was zijn eerste en grote liefde.
Vind ik leuk
MAZZO +2
dinsdag 12 februari 2019 om 17:55
Iemand bij Dussen uit de buurt?
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 09:58
Ik vind van niet. Maar cl heeft hij een punt. Daar is geen nl team geschikt of je moet extreem veel geluk hebben.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:01
Het financiële gat is te groot, die aansluiting ga je nooit meer maken.

Sorry .... maar dat is echt niet realistisch.
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 10:11
Als je de doelstelling van AZ bekijkt is dat ieder jaar voor europees voetbal gaan. En incidenteel voor de eerste plaats strijden. En financieel kan AZ dat nooit goed maken. Maar zoals de afgelopen jaren is gebleken is het kampioenschap niet te koop. En als AZ bijvoorbeeld volgend jaar mee wil strijden een keer dan moet je niet je beste spelers aan de top drie verkopen natuurlijk.
Vind ik leuk
Summit +942
maandag 11 februari 2019 om 10:45
Nee, AZ wil gewoon beter weerstand kunnen bieden tegen PSV en Ajax. Dan moet je een speler als Stengs niet aan een van die 2 clubs verkopen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:52
Kansloze missie van AZ ... denk ik dan ...
Vind ik leuk
Summit +942
maandag 11 februari 2019 om 10:58
Zullen genoeg clubs buiten NL zijn die Stengs willen hebben, dus zo kansloos zal dat niet worden, gok ik.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:33
Kansloos is het nooit, we hebben een flinke achterstand. Des te meer motivatie om proberen dat gat te dichten......
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 12:18
Ik denk dat het gat wel meevalt. PSV en Ajax gaan er op achteruit volgend seizoen. Vind dat az nu een beetje mannelijkheid mist. Zijn jonge talentvolle knapen maar er mist een keiharde Mafkees vind ik.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:27
Het financiële gat met ajax is natuurlijk gigantisch.

Een "schoppertje" ala Hendrikx, Toornstra, v/d Beek zouden we heel goed kunnen gebruiken idd.

Sinds de winterstop is het weer gaan lopen bij ons, geen idee hoe dat mogelijk is.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
Multatuli +162
maandag 11 februari 2019 om 18:07
Volgens mij heb jij het nu over Svensson. Die is niet alleen keihard, maar ook keigoed 🙂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:45
Ik doe nu even een "minotje": je bent zelf een kansloze missie!!
De boodschap klopt, maar zie je hoe flauw en kinderachtig het is wat je steeds doet???
Vind ik leuk
companen +2374
maandag 11 februari 2019 om 11:21
Hij heeft helemaal geen punt, AZ heeft toch vorig jaar begin van het seizoen geroepen dat ze eens in zoveel tijd ajax en psv moeilijk wil maken, dat jaar komt volgend seizoen. Structureel meedoen hebben ze nooit gezegd.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:32
we gaan het zien woensdag neem je tel raampje mee knul
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 10:40
Ik heb geen wedstrijd op de planning staan woensdag. Zaterdag pas weer.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:36
Goed he
Vind ik leuk
RR12 +809
maandag 11 februari 2019 om 09:29
Nou, ineens? Ze hebben een soort fetish ontwikkelt door dat een paar jaar te roepen al. Vinden ze fijn.
Vind ik leuk
koppig +537
maandag 11 februari 2019 om 09:30
Als je de laatste wedstrijden goed bekijkt dan bedoel je zeker meedoen met PSV ik zie namelijk geen top AJAX meer de laatste wedstrijden wel zonde voor dat team maar een feit
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:33
Net of PSV zo geweldig speelt ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:45
Haha Psv draait ook een zeer matig en slecht seizoen. Ajax speelt nog gewoon in drie competities. 6 punten met nog een thuiswedstrijd te gaan tegen Psv. Het is echt nog niet gespeeld.
Vind ik leuk
koppig +537
maandag 11 februari 2019 om 10:25
Dat kan wel zo zijn maar ze staan voorlopig wel met lege handen ze hebben op papier zeker het beste en sterkste elftal maar geen team de meeste spelers blinken nu alleen maar uit door niet voor elkaar als team te spelen maar zijn alleen maar met zichzelf bezig dat komt denk ik ook door het gezag dat er zou moeten zijn van een trainer die is er totaal niet
Vind ik leuk
nefertiti +534
maandag 11 februari 2019 om 09:32
wat is de uitslag van Heracles-ajax ook weer?
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 09:38
1-0. De week ervoor wonnen ze en dat weekend daar voor werd het 6-2 in de kuip.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 09:45
Kijk even naar de eigen resultaten, dan is het niet zo lachwekkend meer lijkt me?
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 09:47
In 2019 nog geen doelpunt tegen. Lachwekkend he?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 09:57
Daar mag je trots op zijn tot die tijd nog proberen 13 punten in te lopen:).
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Haha nee hoor PSV is een maatje te groot en dat is prima.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 10:10
Je hebt in de gate dat psv zelfs 19 punten is? Niveau van kennis is ver te zoeken maar dat lijkt me logisch als je je met de laatste 3 uitslagen bezig bent van Ajax. Trotse az supporterr .
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 10:12
Ik reageerde op jou 13 punten.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 10:16
13 punten die je op Ajax moet in lopen indd.. dann kom jij aan met psv is een maatje te groot? Psv zijn er 19. Met andere woorden weinig verstand. Je hoort dan te weten dat ook Ajax nog steeds een maatje te groot is :).
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 10:20
Zoals je in 1 van mijn berichten hebt gelezen over de doelstellingen is dat normaal ja. Idd de top drie is in principe een maatje te groot. AZ strijdt om europees voetbal en liggen mooi op schema. Liggen jullie ook op schema?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 10:24
Dan zou ik me eerder bezig houden met het op schema liggen van je eigen club, play offs EL is fantastisch!
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 10:27
Voor AZ wel ja. Ajax is al jaren de beste. Kijk eens op www.staatajaxalbovenaan.nl.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 10:37
de laatste jaren niet, komt niet uit mijn mond behalve dan dat ze in Nederland wel de meeste prijzen hebben. Je hebt zelf nog steeds niet in de gate dat je met Ajax bezig ben dat ze verliezen dan dat je zelf nog steeds een subtopclubje ben. Maar je mag blij zijn. Zegt genoeg over jezelf.
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 10:42
Dat hele ajax interesseert me geen moer. Meer die grootmuilen van die club op vp. En idd liever psv kampioen. Die zijn in de regel rustiger.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5077
maandag 11 februari 2019 om 10:50
Dat zie ik.
Vind ik leuk
mcmodd +28818
maandag 11 februari 2019 om 10:06
Och Weerstand, als Heracles kan meedoen, dan zal AZ dat toch ook wel kunnen, dacht je niet? Maar to-the-point: ik zou Stengs niet adviseren nu al een keuze voor Ajax te maken. Je moet toch eerst weten hoe alles daar onderling gaat lopen voor de rest van dit, en voor het komende, seizoen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14525
maandag 11 februari 2019 om 10:11
Dat heet gezonde ambitie.....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:27
Staat daar toch makkelijk basis. Tadic, Schone en ‘Struik witlof op de kop Donny’ mogen de veters nog niet strikken van Calvin.
Vind ik leuk
Fritske01 +5330
maandag 11 februari 2019 om 09:33
Zoals P Schuurs, alweer een carrière naar de knoppen helpen. laat die man nou eerst eens een tijdje rijpen en elke week spelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:34]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:34
Ach ... die heb je bij PSV ook?

Die Obispo ... groter talent dan de Ligt ... niet meer gezien ...
Vind ik leuk
Fritske01 +5330
maandag 11 februari 2019 om 09:36
Klopt maar die hebben we niet weggekocht maar is zoals jullie stellen "eigen jeugd".
Obispo heeft een tussenstap nodig (net als Schuurs) en Stengs een extra jaar.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:38
Wat maakt het uit of ie gekocht is bij de stelling die je plaatst?

Beetje onzinnig verhaal ...
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 09:58
Nee , jullie halen die jongen weg bij fortuna. Had mooi eredivisie seizoentje kunnen spelen. Maar nee het grote ajax handelt een beetje als Chelsea en helpt zn carrière naar de klote! Klasse man.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:02
Ken je het vwrhaal van Ramselaar en PSV?
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 10:03
Zeker, jongen hebben we getest en is niet goed gekomen. Niet te vergelijken dus. Maar ik sta er niet van te kijken dat je dat niet snapt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:04
Zou hetzelfde voor Schuurs kunnen opgaan?

Er is geen verschil ...
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 10:06
Zoals ik al zei. Ik sta er niet eens van te kijken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:08
En ik sta er bij jou niet van te kijken ... nu jij weer ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:14
Het grote verschil imo is dat Ramselaar zijn kansen heeft gehad, dat kan je van Schuurs toch niet zeggen. Blind naar een andere positie of op de bank en Schuurs naast de Ligt is toch een goede optie?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:18
Maar laat Schuurs het dan zien in de KKD?

Dan moet ie het toch daar eerst laten zien?

Hij is nog jong ... snap eigenlijk niet dat Schuurs al wordt afgeschreven ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:45
Hoho, ik schrijf hem niet af hé.

Ik snap alleen dat Blind op die positie staat terwijl hij gewoonweg niet kan verdedigen. Ik snapte destijds de aankoop al niet.

Laat de Ligt en Schuurs eens samen het centrum vormen ( volgens mij nog niet geprobeerd ) tegen een met alle respect minder team uit het rechterrijtje. Aankomende weekend zou dat een mooi moment zijn en laat Ten Hag zijn ballen eens tonen door ook de "vedetten" er eens uit te halen.

Zijn wisselbeleid lijkt wel op dat v/d Brom, die snapt qua wisselen ook geen reet van het spelletje door iedere keer zijn lievelingetjes te laten staan. Dat gaat voor ons gelukkig de laatste wedstrijden wat beter.

Ps dit bedoel ik dus met een normale discussie. Top!!!!!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:51
Qua discussie: helemaal eens, maar kijk voor de gein eens waar het vaak begint ... 90% vd gevallen iig niet bij mij.

Qua Schuurs en de Ligt is zeker al uitgeprobeerd, denk dat Schuurs nog ff moet rijpen, die komt er wel.

Hij hoort Ziyech en Tadic te wisselen maar dan gooi je wel een bommetje in de groep. Moet wel gebeuren ... maar gaat hij niet doen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:00
Mooi, zijn we het in ieder geval een keer met elkaar eens :)

Bommetje of niet, het gaat om het teambelang.

Niemand staat boven het team en als ze dat wel denken niet eens op de bank zetten, maar lekker op de tribune.
Vind ik leuk
AZVork +3089
maandag 11 februari 2019 om 09:37
Haha. Wat een puinhoop daar.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:37
Ajax is een opleidingsclub die hoeven niet te kopen lees ik hier veel
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 09:46
Oh ja Rinus ... geef eens een paar linkjes? Kan ik het ook zien ... 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:26
Bedoel je die over het naakt vinden van dames in jouw stad ?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27370
maandag 11 februari 2019 om 10:54
Hahaha ... nee die heb ik niet nodig Rinus ... 😂
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Rinusje de meeloper reageert weer is zonder een eigen mening.....meelopertje heet dat
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:13]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:27
Je moet me wel weer hebben vandaag he
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
maandag 11 februari 2019 om 17:06
Welnee.....hup Juve
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:23
Wie houdt er nou niet van een dame op leeftijd
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
maandag 11 februari 2019 om 22:06
Er is niks mis mee met een milf
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:12
ajax wil iedereen wel volgens mij
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6622
maandag 11 februari 2019 om 09:22
Als de rest geen spelers meer heeft.......
Vind ik leuk
Zultkop +6769
maandag 11 februari 2019 om 09:12
Voor Ajax ben je nooit klaar. Sommigen zijn er wel klaar mee.
Vind ik leuk
Smithsonian +45321
maandag 11 februari 2019 om 09:13
Sowieso nog 1 seizoen blijven.
Vind ik leuk
reggie +1984
maandag 11 februari 2019 om 09:14
Bij AZ blijven en later duur verkopen naar het buitenland is het beste voor hem en zeker voor AZ.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:29
Ajax betaalt ook veel te veel voor prutsers als Blind en Tadic. 30 miljoen voor Stengs zie ik die wel neerleggen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:15
Blijf maar bij AZ. Ajax wint geen prijzen.
Vind ik leuk
jurgena70 +266
maandag 11 februari 2019 om 09:21
Wel de punten voor europees voetbal,waar jullie van mee konden profiteren...maar ja!!!!...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:35
snap zulke reacties nooit echt, waarom altijd deze eindeloze discussies
Vind ik leuk
jurgena70 +266
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Zet die vraag ook even boven mijn reactie...thnx
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:16
Over de afgelopen jaren heeft az vaak ook aardig punten gepakt, dit jaar even niet, omdat ze het team nog niet op orde hadden, maar als ze dit team kunnen behouden gaan ze sws de groepsfase van de europa league in
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:26
het is voor jullie beide ;)
Vind ik leuk
pinkelman +4480
maandag 11 februari 2019 om 09:15
Stens zit op zijn plaats bij AZ.
Dit is een elftal dat altijd lekker aanval speelt en zoveel talenten heeft dat als Huibers het allemaal bij elkaar houdt en het achterin nog wat versterkingen haalt, volgend seizoen gewoon zich bij de bovenste 2 kan mengen. Mindere spelers dan een psv of ajax hebben ze zeker niet! Die overstap naar een buitenlandse topper komt ook wel als hij bij AZ blijft, waar hij tevens ook international kan worden.
Overigens de grote kracht bij AZ is op dit moment Maher, die weer helemaal is opgeleeft en zowel defensief als offensief zijn mannetje staat.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
Spiegel +11655
maandag 11 februari 2019 om 09:21
Mindere spelers dan een Ajax of psv hebben ze niet?

Ik snap clubsentimenten enzo, maar jij vind Til dus net zo goed als Pereiro?
Stengs (nu al) net zo goed als Bergwijn. Idrissi net zo goed als Lozano en Johnson of Seuntjens net zo goed als Luuk de Jong?

Svenson is net zo goed als Dumfries natuurlijk en die linksback is vast net zo goed als Angelino.

Net zo goed als Ajax en psv. Vandaar dat de onderlinge wedstrijden altijd zo spannend zijn en dat AZ op de ranglijst in de nek hijgt van deze 2 clubs?
Vind ik leuk
pinkelman +4480
maandag 11 februari 2019 om 09:24
ja, en laten we niet te snel oordelen de eerste seizoenshelft is het tweede niet hebben we wel gezien voor menig club.
Zou zou maar eens kunnen dat die wedstrijden nu ook gewonnen worden. Daarbij als we de verhalen moeten geloven moeten zowel ajax als psv weer voor een groot gedeelte aan een nieuw elftal bouwen volgend seizoen, dat moet dan maar weer blijken hoe het dan bij hen loopt.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:30]
Vind ik leuk
Spiegel +11655
maandag 11 februari 2019 om 09:25
Dan zul je gezien de ranglijsten wel heeeeeeel teleurgesteld zijn als ze elk seizoen naast de pot piesen....
Vind ik leuk
RR12 +809
maandag 11 februari 2019 om 09:39
Ff in de spiegel kijken hoor hijgen doe je op 1 of 2 puntjes, niet 13 om 19.
Vind ik leuk
Spiegel +11655
maandag 11 februari 2019 om 14:35
Ik was dan ook cynisch...
Vind ik leuk
RR12 +809
maandag 11 februari 2019 om 15:35
Ah..ok, ik zal beter gaan lezen😉
Vind ik leuk
companen +2374
maandag 11 februari 2019 om 11:34
Stengs is twee klasse beter als Bergwijn, Pereiro slappe zak voetballer Til is goede vorm is beter. Luuk de jong is beter als de spitsen die AZ heeft. Al is een fitte Boadu natuurlijk veel beter als die trage de Jong. Svensson is gelijkwaardig als Dumfries.
PSV heeft de laatste jaren veel geluk gehad tegen AZ, kan genoeg wedstrijden herinneren dat PSV werd weggespeeld maar door arbitrale en persoonlijke fouten vaak won. Tegen Ajax zijn de resultaten beter in laatste 10 wedstrijden 5 3 2 voor ajax.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19416
maandag 11 februari 2019 om 09:18
Eerste die Steijn wil hebben als die trainer van Feyenoord wordt.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1137
maandag 11 februari 2019 om 09:18
Laat hem praten met Adam Maher.
Vind ik leuk
De Hout +2041
maandag 11 februari 2019 om 09:20
Laat een ding duidelijk zijn: Stengs heeft een contract tot juli 2022 en is sowieso onbetaalbaar voor Nederlandse clubs, met een prijskaartje boven de 30 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:28
zijn waarde is nu 1 miljoen, dus niemand die 30 miljoen gaat bieden denk ik ;)
Vind ik leuk
companen +2374
maandag 11 februari 2019 om 11:37
De jong stond er vorig jaar op voor 2,5 miljoen die verhouding klopt 30 a 35 miljoen wel.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:21
Lekker bij Az blijven Calvin!!

Als het bij ons even niet loopt is er geen paniek en bij dat andere Noord Hollandse clubje zie je nu wat er gebeurt als het niet loopt.

Je hebt nog een contract voor 3,5 seizoen en in die 3,5 seizoen komt er wel een echte topclub voorbij waar je gegarandeerd gaat slagen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:52
Als dat ‘andere Noord Hollandse clubje’ morgen op de stoep staat met 10-15 miljoen dan is Stengs weg.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:11
Je bent op de hoogte dat E. Stewart al een tijdje weg en M. Huiberts er nu zit?

Tevens een contract tot medio 2022, dus kom maar met het bod van 10/15 miljoen.

Meld er alleen wel even bij of je dan zijn rechter of linkerschoen wil.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:14
Zeker en M. Huiberts doet het ook zeker goed, maar als er een club met 10/15 miljoen komt voor een speler die net terug is van een zware blessure van meer dan een jaar zal men dat zeker niet resoluut van tafel afvegen. Zeker niet omdat Stengs het ook nog niet over een langere periode heeft laten zien.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:10
Bij Az weten ze dat ze een pareltje in huis hebben, net zoals Boadu is.

Gezien de onderhandelingsgeest van Max gaat hij niet weg 10-15 miljoen, vraag dat maar eens de heer Levy van Tottenham.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 02:37
Alleen Stengs heeft er nog geen dikke 20 ingeschoten in een seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:19
Allemachtig, hij staat ook niet in de spits!!!!
Vind ik leuk
Blindsy +20652
maandag 11 februari 2019 om 09:21
Hij moet überhaupt niet naar Ajax gaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:22
Steijn denk bij ze eigen als ik trainer wordt van Feijenoord kan ik Calvin naar Feijenoord halen.
FOUT gedacht Steijn Feijenoord kan hem niet betalen
Vind ik leuk
nefertiti +534
maandag 11 februari 2019 om 09:36
ik denk zo maar dat feyenoord geen geld heeft voor Stengs te halen.
minimaal 30 miljoen en 20 procent door verkoop.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:23
Beste voor het Nederlands voetbal dat dit grote talent zo hoog mogelijk gaat spelen. En wat goed is krijgt echt wel de kans zeker in Amsterdam. Dus Ajax betaal een nette prijs en halen die jongen.
Vind ik leuk
mchollie +3698
maandag 11 februari 2019 om 09:29
Dat is weer de tactiek van ajax, eerst het hoofd op hol brengen van zo’n jonge gast, en dan einde dit seizoen proberen over te halen om naar amsterdam te komen voor weinig. Let masr op, vlak voor 17 maart gaat het weer vrolijk verder. Maar Stengs is lekker nuchter, die blijft lekker bij AZ, sterker, hij gaat weer verlengen met een jaar vanwege zijn blessure.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:32
psv sla je slag ,deze jongen gaat een grote worden ,nog 1 jaar az en dan naar de kampioenen stad van nederland
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:36
Als Ajacied zie ik hem graag komen natuurlijk, klasse voetballer mooie toekomst voor zich als hij zich zo door blijft ontwikkelen.

Echter denk ik dat het voor zowel Ajax als PSV geen haalbare kaart gaat worden, dit seizoen en volgend seizoen zal hij sowieso nog bij AZ zijn daarna zal hij denk ik een niveau hebben waarmee hij direct de stap naar het buitenland gaat zetten.

Ach echter blijft het allemaal afwachten:)
Vind ik leuk
nefertiti +534
maandag 11 februari 2019 om 09:42
ik ben helemaal klaar met dat gezeik,Stengs moet naar die kutclub uit amsterdam.
hoeveel talenten zijn daar al niet mislukt?
Stengs moet lekker bij AZ blijven wat de mooiste en warmste club van Nederland is.
niet naar die slangenkuil in amsterdam gaan.
over twee jaar een mooie club uit het buitenland.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:18
Je kunt de volgende keer ook gewoon fatsoenlijk je mening geven lijkt me.
Vind ik leuk
companen +2374
maandag 11 februari 2019 om 11:42
Ik vind redelijk fatsoenlijk, hoe sommige ajacieden denigerend en laagdunkend over AZ praten.. wie bal kaatst kan hem terug verwachten
Vind ik leuk
Muscles +2098
maandag 11 februari 2019 om 09:49
Goed advies dat hout snijdt op meerdere vlakken. Blessure en terugkeer, effectiviteit in wedstrijden tegen top 5, leiderschap en flair......
Vind ik leuk
BenikBen +151
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Ajax denkt alles te kunnen kopen . Hebben wel het geld maar ook daar kopen ze om het kopen denk ik wel eens. Gerichte aankopen is veel moeilijker.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:12
Gelukkig heeft hij een voorkeur voor psv. En een meer dan reële kans om kampioen te worden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:53
Volgens de geruchten is ie al sinds zijn vroege jaren Anti PSV.
Vind ik leuk
yarakid +17
maandag 11 februari 2019 om 10:12
ze halen wel veel jonge spelers bij ajax maar laten spelen ho maar kijk naar die speler die ze haalden bij fortuna per schuurs die komt ook niet aan spelen toe dan is het zonde dat een talent op de bank zit te verpieteren
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:24
en dat ligt puur aan Ten Hag die laat liever die onbenul Labyad spel ipv Neres
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:15
Kan hij Donny gezelschap houden op de bank
Vind ik leuk
Mari +13671
maandag 11 februari 2019 om 10:18
Alleen de buitenwacht heeft het over Stengs en Ajax.
De clubs niet (behalve Huilberts) en de speler niet
Stengs zal te duur zijn voor Ajax.
De kenners praten elkaar weer na zoals gewoonlijk: deze jongen moet elke week spelen. Is hij niet goed genoeg om elders elke week niet opgesteld te staan? Natuurlijk wel, of denken jullie, kenners, van niet. Lulkoek.
Als je goed bent dan speel je. Hij is goed en zal dan ook spelen
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 11 februari 2019 om 10:30
Lekker bij AZ blijven, 1,5 seizoen.
Vind ik leuk
Bowy +70
maandag 11 februari 2019 om 11:08
Mooi voorlopig bij AZ blijven en elke week spelen.Zie je wel met Schuurs die van fortuna naar ajax is gegaan.Had ook nog 2 seizoenen bij fortuna moeten blijven.Selectie van ajax is groot en dan moeten er keuzes gemaakt worden voor op.het middenveld en daar hebben ze al een.grote groep voor.
Vind ik leuk
grunnfan +443
maandag 11 februari 2019 om 11:27
Hij is beter als Frenkie De Jong veel doelgerichter .
Vind ik leuk
companen +2374
maandag 11 februari 2019 om 11:46
Als hij nu al bij Ajax had gezeten waren de superlatieven te kort, maar speelt maar bij AZ dat denken sommige ajacieden dat hij te koop is voor 10. Deze jongen zal Nederlands elftal in toekomst op sleeptouw nemen veel meer talent als de Jong.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:44
Als Ten Hag daar nog trainer is dan zit hij zeker op bank.
Vind ik leuk
orion73 +1533
maandag 11 februari 2019 om 11:54
Gewoon lekker bij AZ blijven en volgend jaar misschien wel de grote verrassing zijn van de eredivisie.
Vind ik leuk
Jozef +45173
maandag 11 februari 2019 om 13:38
De besten spelen. Lukt dat, dan heeft die jongen een reuzenstap gemaakt voor zijn carrière. Blijft hij waar hij is, dan zal de weg veel langer blijken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Stelletje ajax drammers, wat zijn die wanhopig zeg, hebben die zelf helemaal niets meer lopen dan? Jong speelt toch ver boven ons?
Vind ik leuk
Psv_joee +175
maandag 11 februari 2019 om 18:41
Kom maar naar Psv, pas je veel beter. Mag je de basis plek van Lozano overnemen! Je bent van harte welkom Stengs!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws