PSV mist 'bezieling': We hebben weer zitten kijken naar een zwalkend PSV

PSV mist 'bezieling': "We hebben weer zitten kijken naar een zwalkend PSV"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 09:52ma 11-02-2019 om 09:52

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 12:35ma 11-02-2019 om 12:35

De broers Van de Kerkhof zijn afgelopen weekend niet onder de indruk geraakt van PSV. De Eindhovense ploeg ontsnapte met een gelijkspel bij FC Utrecht (2-2).

PSV liep één punt uit op Ajax, terwijl dat er drie hadden kunnen zijn. "We hebben weer zitten kijken naar een zwalkend PSV", stelt René van de Kerkhof bij Omroep Brabant. "De eerste helft waren ze gewoon slecht. Er zat geen bezieling in." Willy beaamt dat. "In de tweede helft herstelden ze zich, en hadden we een uitmuntende Luuk de Jong. Maar ik ben wel teleurgesteld in het gelijkspel."

"Met het gelijkspel zijn we één punt uitgelopen op Ajax", gaat René verder. "Je kan dus zeggen: we hebben één punt verdiend. Maar aan de andere kant: we hebben ook twee punten verloren. En zaterdag wacht Heerenveen. PSV zwalkt, dus ja, dat wordt dan toch weer een probleem."

In Utrecht was De Jong met twee doelpunten de redder in nood. Daarmee passeerde hij en passant René van de Kerkhof op de eeuwige topscorerslijst van PSV. "Ik kreeg er al sms'jes over", reageert Van de Kerkhof. "Ik ben van de derde plaats gestoten. Maar met alle liefde en plezier hoor. Ik hoop dat hij nog veel scoort en opschuift naar de tweede plaats."

Plaats een reactie

Godin1 +1261
maandag 11 februari 2019 om 09:53
Wel zwalkend 5 punten voor op Ajax.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:55
*6 punten
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:03
Je kan tellen rinusje 👏👏👏
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 10:05
Tellen rekenen.. die jongen kan alles. Hij telt 6 punten en rekent op een kampioenschap.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:08
Dat is al beslist hoor van harte gefeliciteerd met weer een kampioenschap dhr wobo! We hebben het toch lang volgehouden maar jullie zijn gewoon groter en beter!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:32
Fernando ,nee nog niet beslist eerst de scheidsrechter commissie overtuigen van Boekel maar pupillen laten fluiten , o ja en geef De Jong eerst een nieuw shirtje
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 12:51
De scheids had gister geen invloed op de uitslag, want beide pingels had hij kunnen geven, heeft hij consequent beiden (hoe vreemd ook) niet gedaan. Dus dat janken dat PSV mazzel heeft gehad met de arbitrage is pas echt gejank.
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 13:59
en lozano had gewoon geel moeten hebben, en niet kunnen/ mogen spelen tegen Heerenveen, dus toch mazzel of gematst, maar ja met een club bril op zie je alles anders, en lozano en bergwijn hebben een kort lontje die had ik zo over de knie, en elke wedstrijd een kaart aangesmeert
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:16
En die 2e gaol van Utrecht was een duidelijke overtreding
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 15:29
never nooit niet kijk eens neutraal, zet je PSV bril even af
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:11
Als wat doe jij je voor?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:28
Als Willy. En gij René.
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 12:50
Hee Fernando, bedankt, maar ik reken me nog niet rijk. En wij zijn niet groter, wel beter ;-).
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18643
maandag 11 februari 2019 om 10:06
Kijk ... terecht verhaal.

PSV draait ook verre van goed.

Laat Heerenveen ze maar een koppie kleiner maken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:33
wat een rat ben jij toch !!!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18643
maandag 11 februari 2019 om 10:47
Als ik niet voor PSV ben dan is dat toch niet gek dat ik dat zeg?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:14
Psv gaar daar gewoon winnen.. vind het wel opmerkelijk hoe Lozano zo dramatisch uitvorm is de laatste weken.. moet volgende week eigenlijk gewoon lekker op het bankje zitten
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 14:07
dat had hij met een gele kaart tegen Utrecht ook gedaan, maar PSV is in dat opzicht gematst, en nu kan lozano zijn 5de kaart pakken wanner het beter uotkomt
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:19
Als het beter uitkomt... ik zie het nu zomaar gebeuren dat hij hem zaterdag gaat pakken bij het altijd lastige heerenveen en dan dus geschorst is tege Feyenoord
Vind ik leuk
Werner1913 +10311
maandag 11 februari 2019 om 10:33
Ja, want Heerenveen draait als een tierelier.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18643
maandag 11 februari 2019 om 10:35
Net als Utrecht en Heracles ... 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:03
4-4 was toch niet slecht voor ons die dag
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:34
En daar is ons kleine gefrustreerde jaloerse ratje weer! Je doet echt alles om je status van zuur trolletje waar te maken!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18643
maandag 11 februari 2019 om 10:53
✋🏻
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:55
Zit je in de keuken nu? UB 40 maakte er ooit een nr over 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:01
Trouwens mino: dat jezelf telkens liken met ander account.... pffff zo triest. Nog tr iester dan je comments hier
Vind ik leuk
JCJWZ +14511
maandag 11 februari 2019 om 11:40
Psv draait ook voor geen ene moer maar zijn nog arroganter dan waar de gemiddelde Ajacied van wordt beticht. Ze zijn al kampioen, ze zouden Utrecht wel even oprollen, Advocaat zou het ze wel kado doen etc. Uiteindelijk hebben ze een punt kado gekregen van de VAR.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:00
Dacht ik ook wel ja... de var had gewoon 2 pingels gezien, 1 voor Utrecht 1 voor PSV. Vanaf die aansluitingstreffer begon Utrecht zenuwachtiger te verdedigen. Kun je nagaan als die al de 1e helft was gevallen. Boekel heeft de wedstrijd verkloot.
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 14:17
en lozano weer geen kaart en mag gewoon spelen tegen Heerenveen,
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:31
Had em liever tegen Heerenveen geschorst gezien, tegen Feyenoord zou een veel groter probleem zijn.
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 15:30
zal wel een wedstrijd erna worden tegen een kleine club
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:02
Lozano en Heerenveen is tot nu toe nog niet bepaald een goede combinatie...
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 20:08
we zullen zien, lozano en bergwijn hebben een kort lontje, en hebben losse handjes, bergwijn tegen Utrecht weer een kaart om niks, pure frustratie
Vind ik leuk
Wim Horst +524
maandag 11 februari 2019 om 14:04
niet terecht een objectief verhaal want PSV heeft geen 2 punten verloren, maar gewoon een beetje mazzel gehad, en dus 1 punt gestolen, maar dat kun je ook niet zeggen natuurlijk als PSV icoon
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:23
Thanx mannen
Vind ik leuk
Kayzer +3132
maandag 11 februari 2019 om 10:19
Plus beter doelsaldo!

7
Vind ik leuk
Godin1 +1261
maandag 11 februari 2019 om 11:24
6 punten inderdaad -;)
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 09:55
6
Vind ik leuk
Cazzy +1950
maandag 11 februari 2019 om 10:00
6
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 10:06
Het is bijna alsof je het hele stadion hoort roepen hier 6...6...6...6...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:12
Ja man echt maar terrecht ook weer een titel in het grote Eindhoven!! Dus terrecht dat jullie blij zijn en het vieren.
Vind ik leuk
Summit +841
maandag 11 februari 2019 om 10:40
PSV moet gewoon nog 32 punten. En ze moeten nog tegen feyenoord thuis, hveen en Ajax uit. Dus je nu al rijk reken is misschien een beetje voorbarig
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:47
Ja maar PSV is gwn beter en groter dus we moeten ons erbij neerleggen. De felicitaties gaan weer naar Eindhoven ik had het graag anders gezien maar tegen PSV kan je niet op.
Vind ik leuk
Summit +841
maandag 11 februari 2019 om 11:02
Het lijkt wel of je dezelfde instelling heb als de ajacieden op het veld, daar zit nul passie, nul strijd, nul geloof in. Altijd blijven hopen ook tegen beter weten in. Ga je anders ook al feyenoorders feliciteren met de beker?
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 11:29
Gefeliciteerd Feyenoord met het behalen van de beker!!
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 12:57
Kerel, wij vieren nog helemaal geen titel, want er is nog teveel om voor te spelen. En we spelen nog tegen Heerenveen en Feyenoord de komende weken. Dat zijn wedstrijden waar we het structureel moeilijk mee hebben, zeker omdat we niet echt lekker draaien de laatste weken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:07
Ik mis de foto van peppi en kokkie
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:54
Wat is Luuk toch goed terecht de topscorer van de ED
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 10:07
Absoluut, Luuk is mega belangrijk voor ons PSV. Ik vind eigenlijk de laatste 2-3 maanden onze Bergwijn en Lozano best tegenvallen.. die jongens laten individueel te weinig zien. Zeker Lozano is nonchalant en zoekt te weinig te goal op
Vind ik leuk
Babelagtig +1900
maandag 11 februari 2019 om 10:08
Teveel met een transfer bezig zouden ze zeggen als die bij ajax onder contract stond😉
Vind ik leuk
dhrwobo +40715
maandag 11 februari 2019 om 11:44
Hij vertoont inderdaad gedrag dat je ook bij spelers van Ajax ziet. Veel spelers zitten met hun gedachten al bij een volgende club zo lijkt het. Wat mij betreft mag Bommel vaker Gakpo laten invallen voor Lozano. Als Lozano het goed op pakt, prima... zo niet... dan zit het ook niet in die jongen. Eén ding is me wel duidelijk. Lozano moeten we komende zomer echt verkopen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:11
Bergwijn is al 10 wedstrijden betrokken bij goals door een assist of een doelpunt. Lozano is altijd zwak als de r in de maand zit
Vind ik leuk
AFP +1936
maandag 11 februari 2019 om 10:12
Lozano en Bergwijn vooral gelukkig Bergwijn onze Oranje international zijn en blijven de dragers van PSV. Geniet er nu nog maar van. Als ze weg zijn betekent dat een flinke aderlating voor PSV. Gakpo is goed, maar die Ikhatararerren (?) is een twijfel geval.
Vind ik leuk
Always PSV +15975
maandag 11 februari 2019 om 10:41
Met 16 jaar nu al een twijfelgeval, lachen met jou😂😂😂
Vind ik leuk
AFP +1936
maandag 11 februari 2019 om 10:48
Dan moet hij onder 16 spelen simpel. Ik ga niet met jou lachen, want jij wilt alleen muziek horen. Nou als ik PSV gisteren zag spelen, let wel Ajax is ook een misére, dan was het heel weinig. De hele eerste helft 2-0 achter. Het voetbal van PSV is voorspelbaar: lange ballen. Voor de ED helpt het wel, maar Europees niet. Kijk maar naar Inter thuis en Tottenham thuis.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 11:12]
Vind ik leuk
Always PSV +15975
maandag 11 februari 2019 om 13:28
Jij blijft maar hangen in je Europese voetbal, doe je al heel lang. Ik reageer alleen maar op jouw reactie over Ihattaren. Jij twijfelt er aan, ik niet. Als je 16 bent en al je debuut maakt bij PSV doe je het goed, hij kan alleen maar verder groeien.
Vind ik leuk
AFP +1936
maandag 11 februari 2019 om 13:48
Oh voor jou is de ED het maximale ?
Natuurlijk niet man. Als kampioen van een land ga je verder presteren in Europa, de ED is voor mij maar een formaliteit om aan de CL of EL te mogen deelnemen.
Alle Nederlandse en Internationale media vinden de ED een dwergcompetitie. Alleen Ajax, PSV en nu misschien Feyenoord zijn hier bijna elk seizoen de baas, de tegenstand is een lachertje. Af en toe een onverklaarbare mispeer zoals Ajax tg. Hveen, Heracles en PSV tegen Utrecht en Emmen, Feyenoord winst tg. Ajax en PSV en verlies tg. PEC, De Graafschap en Excelsior. De 2e plaats van Ajax van afgelopen seizoen bracht meer op dan een 1e plaats, gezien de plaatsing van Ajax bij de laatste 16 (de echte zware jongens !!!).
Of Ajax het haalt is een tweede, maar Ajax heeft lekker gecashed, ook een belangrijk punt voor een club.
Vind ik leuk
Itsese +5945
maandag 11 februari 2019 om 10:47
Juist die zijn belangrijk in het positiespel. Luuk kan vaak vrij lopen omdat Bergwijn en Lozano verdedigers met hun mee trekken. Zoals Utrecht gisteren verdedigde met 7 man in de 16 heeft ook weinig zin om buiten de 16 hem proberen erin te knallen. Dit was ook precies het geval bij HER-AJA, alleen heeft Ajax geen spits zoals Luuk.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:50]
Vind ik leuk
Klatssszz +72
maandag 11 februari 2019 om 09:57
Zal sjaakie hem ook gesmst hebben? Neem aan dat dit hem ook niet ontgaan is
Vind ik leuk
Bizzy +23310
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Neem van mij aan dat Sjaak de VAR moment aan gaat halen.
Vind ik leuk
SanKev +1066
maandag 11 februari 2019 om 09:59
Die bezieling was er naar mijn idee in de tweede helft zeker wel. Gevochten voor een punt, zullen het ermee moeten doen. Het had ook makkelijk slechter af kunnen lopen
Vind ik leuk
MojoRisin +14611
maandag 11 februari 2019 om 10:00
De vraag is, zal hij het nog 1 keer willen proberen in het buitenland ? Want ik neem aan dat er wel interesse is..
Vind ik leuk
Asje Menou +626
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Natuurlijk wil hij dat, en ik verwacht een fors bedrag als hij gaat, want hij heeft er toch maar weer mooi al twintig gescoord dit seizoen.
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 11 februari 2019 om 10:00
Lulkoek; als Boekel de Jong een penalty geeft, wint PSV de wedstrijd.
Vind ik leuk
Nova +1626
maandag 11 februari 2019 om 10:05
Volgens mij moet de bal nog erin geschoten worden. En als Utrecht een penalty had gekregen kon het ook allemaal anders zijn. Maar dat is achteraf gepraat. PSV heeft wel de power en instelling om alsnog een gelijkspel of winst eruit te slepen als het niet loopt. En dat ontbreekt bij Ajax.
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 11 februari 2019 om 10:12
Klopt, maar lees wat ik hieronder als reactie heb gegeven aan Binnenkant en Voetbalgek
Vind ik leuk
SanKev +1066
maandag 11 februari 2019 om 10:13
Klopt, je kunt er niet veel van zeggen wat er gebeurd was. Beide ploegen mazzel gehad, beide ploegen pech. Het geluk van PSV is dat als ze die penalty tegen hadden gekregen er geen tijd meer was om het op te lossen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:05
Dat zullen we nooit weten.
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 11 februari 2019 om 10:10
Uit het verleden is gebleken dat als PSV vroeg op achterstand komt ze het alsnog goed maken.
Gbeurt het laat, dan komen ze tijd te kort om te gaan pompen.
Alle ballen naar links, Angelino geeft hoog voor en koppen maar
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:06
en als hij Utrecht een penalty geeft verliest PSV de wedstrijd.

Het ergst is gewoon dat de VAR zijn werk doet , hij beelden terug kan kijken en dan nog de verkeerde beslissingen neemt;)
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 11 februari 2019 om 10:09
ja, maar het gaat om de volgorde.
Ik ben overigens blij dat PSV geen penalty kreeg. Was discutabel.
Die niet gegeven penalty van Utrecht was 100% een penalty; hij viel wel, maar nam de speler BEWUST met zijn arm mee.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:16
Daarom, gelijkspel was overigens wel terecht denk ik.

Er zijn heel veel mensen kritisch op de VAR en dat mag, en er moet ook nog aan gesleuteld worden om het beter te krijgen.
Maar we hebben ook gewoon verschillende voorbeelden, nu ook weer waarin de VAR zijn werk doet maar de scheids blijkbaar de spelregels niet kent, en dat is gewoon dramatisch slecht.

Overigens vind ik het niet zo erg dat Utrecht de penalty niet kreeg, is dat gezeik van een heel aantal PSV'ers over het Lamprou moment misschien ook weer even klaar. Zo zie je overal blijven fouten gemaakt worden;)
Vind ik leuk
Voetbal@com +2504
maandag 11 februari 2019 om 10:33
Dus de Utrecht speler had ONBEWUST het shirt van Luuk vast, nog net geen 90 minuten lang...?

Strafschop, En zeker weten dat het bij een 1-1 geen 2-2 was geworden dus alle anti PSV fans mogen niet klagen over de scheidsrechter.

En Lamprou bij Lammers was natuurlijk ook geen pingel beste Mari?



Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 11 februari 2019 om 10:47
heb ik geschfreven dat het geen penalty was, het vasthouden van Luuk? De scheids geeft hem niet, ik zou hem wel geven. daarom discutabel Dombo
Twee opties
je kan niet lezen
je kan niet lezen
Vind ik leuk
Voetbal@com +2504
maandag 11 februari 2019 om 11:16
Ahaa ik kan niet lezen....

Dank je Mari van de Ven,

Groet Dombo
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 11 februari 2019 om 11:19
haha, nu is ie leuk. Ik kan wel en vind het zelf wel leuk tegen een grapje.
We kunnen een clubje oprichten
Dombo en Co
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 11:19]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:12
Het vervelende is dat Heerenveen voor mínder een penalty kreeg tegen Vitesse. Het is totaal willekeur. Mag wat mij betreft best contact zijn, in Engeland zijn deze momenten geen penal. Hier in Nederland de ene week wel,de andere week niet. Pure willekeur.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:11
Pereiro schuift hem gewoon rechts onderin het hoekje hoor
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:02
Tis ook een zeer goeie spits voor de eredivisie,bravo maar meer zit of zat er ook nie in. En dat geld voor meerdere Nederlandse spelers die hier goed zijnmaar niet spelen bij een buitenlandse club
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:04]
Vind ik leuk
SjeH +352
maandag 11 februari 2019 om 10:04
Kom maar binnen Sjakie..
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Bijna carnaval dan kunnen ze gaan touren.
Ik hoop echt dat ze er ooit achter komen wie nou wie is.
Vind ik leuk
guusje +1290
maandag 11 februari 2019 om 10:21
pffff, wanneer kunnen we een eindelijk gaan spreken van de gebroeders Op Het Kerkhof?!
Vind ik leuk
De fries +1891
maandag 11 februari 2019 om 10:24
Bezieling en zwalken zijn containerbegrippen...
Als PSV met de “punt naar voren” blijft spelen blijft het tempo te laag.
Je krijgt nooit spelers tussen de linies.
Daarnaast zorgelijk dat de backs niet “ hoger” durven te spelen.
2e helft was dit beter.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2504
maandag 11 februari 2019 om 10:29
Kijk, gewoon wederom over ons PSV, Sjaak gaat de wereld erbij halen want het ligt natuurlijk aan alles en iedereen behalve Ajax.
Vind ik leuk
El Cazador +8670
maandag 11 februari 2019 om 10:32
Wanneer Luuk in een wedstrijd een doodschop krijgt en er ff uit ligt heeft PSV een heel groot probleem. Zo'n club wil je niet in de CL terug zien volgend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:39
Bij een gemiddelde loting of een hele gunstige zoals ajax had denk ik dat ze best wat klaar kunnen spelen. Maar complimenten aan ajax. Die presteren tot op heden knap in de CL. Maar blijf aub reëel inzake de betreffende poules waar veel verschil in zat dit jaar.
Vind ik leuk
El Cazador +8670
maandag 11 februari 2019 om 13:28
Hallo, hallo, waren wij rechtstreeks geplaatst ofzo??
DRIE voorrondes waren op zich al zwaar daar heeft de poule loting niks mee te maken, maar een poule met Bayern en Benfica noem ik zwaar.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:04
Ik zeg toch ook dat ik waardering heb! Ik vond de poule van PSV gewoon nog stuk zwaarder. Dat is ook wat alle kenners hebben geuit. Maar jij mag een andere mening hebben. Geen punt bij Karwei 😉
Vind ik leuk
Voetbal@com +2504
maandag 11 februari 2019 om 11:18
Dan kopen we Crouch of geven icoon Janvennegoorofhesselink een nieuw contract.

Statistieken van Vennegoor en Europese duels spreken voor zich.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2504
maandag 11 februari 2019 om 11:21
Wanneer Onana griep heeft is er crisis.

Wanneer Donny wordt gewisseld is er crisis

Wanneer Ajax een vrije trap krijgt is er onderling crisis

Wanneer Ajax de bal terug speelt naar de keeper is er crisis

Maar je hebt gelijk, hoop dat Luuk fit blijft, hij was en is gewoon erg goed.
Vind ik leuk
tikkietoe +5932
maandag 11 februari 2019 om 10:47
Zo een topic Van Van Hanegem, de gebroeders Van de Kerkhof, dan zal Sjaak met zijn filmpje ook wel onderweg zijn zeker?
Vind ik leuk
Blindsy +17315
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Ik kijk er naar uit! Popcorn er bij, genieten maar!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:53
Vanaf september brullen ze al dat ze kampioen worden. Zolang ze dit blijven roepen, houden wij hoop! Niet alleen Ajax maar ook PSV, is onstabiel en slecht uit de winterstop gekomen. Inherent aan het Nederlands clubvoetbal. Om maar van feyenoord te zwijgen met hun reactievoetbal.
Feyenoord is een aantal jaren terug dankzij gangmaker Kuyt kampioen geworden. De kans bestaat dat PSV dit wordt dankzij Luuk de Jong. Bij Ajax staat er (vooralsnog) niemand op. Of komt overmorgen de ommekeer?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
Peter12345 +405
maandag 11 februari 2019 om 12:57
geen bezieling.... ze komen terug van 2-0 achterstand.
Ik zeg niet dat ze sterker waren de eerste helft, maar Utrecht speelde ze ook niet van de mat.
Je speelt uit bij Utrecht, waar veel clubs het moeilijk hebben.
Ik vind dat ze de 2e helft zich behoorlijk hebben herpakt en zeker wel met bezieling gespeeld hebben.

Alsof de Kerkhofjes hun hele leven ongeslagen zijn gebleven.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:03
psv is net zo slecht als Ajax! is niet te hopen voor PSV dat de jong er een paar weken uit is met een blesuren ! zo als Ajax wel pech heef met Veldman !
Vind ik leuk
Blindsy +17315
maandag 11 februari 2019 om 14:06
VelTman is een tribuneklant. De Jong een van de beste PSV-ers. Zeer slechte vergelijking.
Vind ik leuk
Habbekrats +225
maandag 11 februari 2019 om 13:37
Gelukkig dit keer geen 'gele tanden foto' bij dit artikel
Vind ik leuk
Blindsy +17315
maandag 11 februari 2019 om 14:05
Willen we deze tweeling nóóit meer vergelijken met Sjakie de opper-Calimero? Fijn dank u.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:15
Haha , categorie Sjaak Swart kijkers .
Zijn waarschijnlijk in slaap gevallen .
Na de eerste helft , want PSV pakt juist een punt met bezieling.
Maar t zit m waarschijnlijk in het feit dat ouderdom zijn tol eist
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:51
Ik zeg als PSV en Ajax zo doorgaan wordt NAC nog kampioen. 😉
Vind ik leuk
Axim +901
maandag 11 februari 2019 om 22:13
ze moeten die Hendrix maar eens van het veld halen , tikkie breed , tikkie terug , balverlies of het stadion uit....pfff moe wordt je er van !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws