'NAC-nieuws van Derksen: 'doodse' Van der Gaag ontslagen bij nederlaag tegen Ajax'

'NAC-nieuws van Derksen: 'doodse' Van der Gaag ontslagen bij nederlaag tegen Ajax'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 06:46di 12-02-2019 om 06:46

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 08:28di 12-02-2019 om 08:28

De baan van NAC Breda-trainer Mitchell van der Gaag lijkt aan een zijden draadje te hangen. Volgens Veronica Inside-analist Johan Derksen wordt de uitwedstrijd tegen Ajax doorslaggevend voor de 47-jarige Zutphenaar.

Dit heeft Derksen tijdens de maandagavonduitzending van de Veronica-talkshow medegedeeld op basis van een 'doorgaans goed ingelichte bron'. "Als hij verliest bij Ajax – en die kans zit er wel in – dan gaat hij eruit", aldus de voormalig hoofdredacteur van Voetbal International. "Ze vinden hem bij NAC te doods en te weinig levenslustig, want daar gaat het vooral om bier zuipen. Maar die jongen krijgt een kutelftal in zijn maag gesplitst. Natuurlijk is hij niet vrolijk."

Van der Gaag kwam afgelopen zomer van Excelsior, maar heeft NAC sindsdien niet aan de praat gekregen: de Bredanaars staan na de 0-3 thuisnederlaag tegen AZ laatste in de Eredivisie, met twee punten achterstand op De Graafschap. Voetbal International schreef onlangs al dat de invloedrijke aandeelhouders van NAC ontevreden zijn over het functioneren van de trainer.

Ajax en NAC trappen zondagmiddag om 12.15 uur af in de Johan Cruijff Arena.

Poll

Zou NAC iets opschieten met het ontslag van Van der Gaag?

(4158 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 06:54
Prima trainer! Materiaal is gewoon niet goed genoeg!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:56
Van der Gaag hoeft zich geen zorgen te maken, gezien de vorm vd tegenstander. 1-3.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18654
dinsdag 12 februari 2019 om 07:00
Speelt Ajax uit????
(Zonde van die tegen goal)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:10
NAC valt zwaar tegen, is nog eens uit en overdag ook. Welke vd 2 trainers staat nog aan ‘t roer na komend weekeinde.
Ik verwacht een 10-0.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:21
Bij rust neem ik aan?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18654
dinsdag 12 februari 2019 om 06:58
En dan heb je een spits (Te Vrede) en die valt ook nog weg! Weet niet wat maar had “iets” van Pierre vH verwacht. Nogmaals weet niet wat maar er gebeurt helemaal niks bij die club naar mijn gevoel (kan ook aan mij liggen aan de trainer ligt het sowieso niet!)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:06
Het ligt idd zeker niet aan de trainer, maar ook niet aan de spelers, want die kunnen niet beter. Idd Pierre van Hooijdonk heeft niks goeds gedaan, maar de rest in de directie ook niet.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18654
dinsdag 12 februari 2019 om 07:10
Ja precies, er gebeurt niks! Is toch raar als het water je tot de lippen staat!? Dan helpt een trainer ontslaan echt niet hoor!! En zeker niet na Ajax uit, wat een helden!!!!????
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:13
Niets over gehoord bij Studio Voetbal dat Pierre iets niet goed heeft gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:11
Dan heeft hij dus gewoon niets gedaan. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:20
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
Dani82 +3809
dinsdag 12 februari 2019 om 09:23
Ja precies, en ik vind het onrealistisch om te zeggen: “als je van ajax verliest, word hij ontslagen”. Dan kan hij beter nou zijn spullen pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:00
Ontslag lost niets op, NAC degradeert toch wel.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
dinsdag 12 februari 2019 om 07:10
Misschien heeft Nac wat aan Advocaat hij zelf het toch wat rustiger aan doen .
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
dinsdag 12 februari 2019 om 07:19
Ach mitchell moet weg daar. Kansloze situatie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:22
Dan kan hij beter gelijk thuis blijven.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
dinsdag 12 februari 2019 om 07:28
Nou, die kans is vrij groot dat NAC gaat verliezen..

Kansloos ontslag trouwens. Elke trainer is zo goed als zijn materiaal..
Vind ik leuk
2cents +64426
dinsdag 12 februari 2019 om 07:30
Als ze dat bij NAC serieus laten afhangen van het resultaat in een uitwedstrijd bij een topclub dan zijn ze geen knip voor de neus waard.
Vind ik leuk
JWK +849
dinsdag 12 februari 2019 om 07:31
Nou, eerst maar eens zien of we van NAC winnen😅
Vind ik leuk
FCHeineken +885
dinsdag 12 februari 2019 om 07:37
vd Gaag krijgt een zooitje om zich mee te handhaven en dan hem de schuld geven?
Lekker makkelijk weer!
Vind ik leuk
lange076 +333
dinsdag 12 februari 2019 om 08:06
Het zou wel passen bij onze club op dit moment maar wanneer we iemand gaan ontslaan als we verliezen van Ajax uit dan klopt er iets niet denk ik..
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6066
dinsdag 12 februari 2019 om 08:07
Dit is diezelfde bron die het nieuws bracht over de overname van FC Twente door Jordania?
Vind ik leuk
rober2704 +860
dinsdag 12 februari 2019 om 08:10
Lijkt mij sterk dat de hoge heren van NAC Van der Gaag zullen ontslaan als hij niet in staat is resultaat te boeken uit tegen Ajax. Normaal zou jij dan iemand beter gelijk de deur kunnen wijzen maar Ajax is deze vorm en de shit die er plaatsvindt zou zo maar te doen zijn voor NAC.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:27
Lekker realistisch. Als je bij Ajax verliest lig je eruit.
Vind ik leuk
De Joker +195
dinsdag 12 februari 2019 om 08:37
Mitchel wilde graag hogerop, hij wist dondersgoed waar hij aan begon, haalde ook nog eens in de winterstop een paar spelers. Overschatting. Gewoon bij Excelsior bij moeten tekenen en uitbouwen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:57
Excelsior heeft niet de financiën om uit te bouwen.
Vind ik leuk
Mama +432
dinsdag 12 februari 2019 om 09:04
Ja jokertje, zo is het, Excelsior is een kerkhof van trainers. Als ze eenmaal weg gaan, is de zelfstandige trainerscarrière gauw voorbij.. volgens mij is groenedijk de uitzondering
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
dinsdag 12 februari 2019 om 09:18
Zelfs Mitchel zou na het vertoonde voetbal van Ajax nog enigzins hoopvol zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:30
met een nieuw elftal wel , van der gaag is een fatsoenlijke trainer
Vind ik leuk
Scheids! +37
dinsdag 12 februari 2019 om 09:42
Is een prima trainer , maar het matriaal waar hij mee móét werken is dramatisch slecht en daarnaast ook demotiverend!
Hij zit er echt niet mee als hij wordt ontslagen, zijn naam wordt tevens in zijn eer aangetast!
Vind ik leuk
Nr14always +5591
dinsdag 12 februari 2019 om 09:47
Doods?, Hij komt zelf direct uit de Walking Dead.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:00
Kost NAC alleen maar veel geld als ze hem ontslaan. Maar dat zal Pierre allemaal al wel geregeld hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:01
Ik sta er echt van te kijken dat ze hem al niet eerder hebben buiten geknikkerd !
Vind ik leuk
pico323 +7890
dinsdag 12 februari 2019 om 10:34
en van Hooydonk pruts maar verder. deze trainer heeft materiaal van een derde klasser.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14503
dinsdag 12 februari 2019 om 10:37
NAC heeft een slecht Management met een slappe van Hooijdonk als adviseur, een beetje van Halst......
Gooit dus laf eerst de Trainer er uit om het gebrek aan sterke leiding te maskeren, daarna gaat NAC degraderen en moet het bestuur er toch aan geloven, zie Twente....
Vind ik leuk
Peter12345 +612
dinsdag 12 februari 2019 om 10:54
Nou komt ie goed weg, tegen ajax maakt hij in ieder geval kans. Tegen AZ was het weer bedroevend.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:56
Heeft van der Gaag geluk. Ajax is namelijk niet in vorm...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:32
Die kan alvast gaan inpakken
Vind ik leuk
pinkelman +4473
dinsdag 12 februari 2019 om 11:33
Kan allemaal snel gaan, voor het zelfde geld ligt ten Hag zijn kop onder de hakbijl als vanavond wederom er een nederlaag in zit en tegen een stug verdedigend NAC niet gewonnen kan worden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:43
Stel nac zou winnen, wordt ten hag dan met pek en veren de stad uitgejaagd?
Vind ik leuk
NikoS +5
dinsdag 12 februari 2019 om 11:44
haha analist😂
Vind ik leuk
De Kleine +201
dinsdag 12 februari 2019 om 11:45
Van der gaag is een goede trainer die spelers beter maakt maar bij NAC kunnen de spelers niet beter dus kan hij het ook niet
Vind ik leuk
de buffels +835
dinsdag 12 februari 2019 om 12:03
Krijgt dus geen ontslag want tegen Ajax verlies je niet.....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:53
Maar die Derksen moet je zo en zo niet serieus nemen.
Zit bij Veronica Inside alleen als tafelvulling onzin uit te kramen
Vind ik leuk
wil +1371
dinsdag 12 februari 2019 om 20:06
Je zult als trainer maar opgezadeld worden met zo'n zootje ongeregeld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws