Sportief directeur Juventus: 'Niemand te vergelijken met Pirlo, misschien De Jong'

Sportief directeur Juventus: 'Niemand te vergelijken met Pirlo, misschien De Jong'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 11:06di 12-02-2019 om 11:06

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 11:21di 12-02-2019 om 11:21

Juventus kijkt 'met grote zorgvuldigheid' naar Matthijs de Ligt. Dat stelt sportief directeur Fabio Paratici. De verdediger van Ajax wordt al langere tijd in verband gebracht met een transfer naar de Italiaanse topclub.

In gesprek met La Gazzetta dello Sport gaat de sportief directeur in op enkele namen. "Of Pogba terugkomt? Nee. In voetbal weet je het nooit, maar het zal lastig worden. Ramsey komt in de zomer ons middenveld versterken en we zullen ook een verdediger aantrekken", stelt hij. "We zijn op de goede weg voor Romero. De Ligt is zeker ook een van de beste jonge spelers die er rondloopt, dus we kijken met grote zorgvuldigheid naar hem", aldus Paratici.

De sportief directeur noemt ook de naam van Frenkie de Jong. "Drie goede Italiaanse spelers? Zaniolo, Chiesa, Barella en Tonali. Tonali is een goede jongen en hij speelt met karakter, maar niemand is te vergelijken met Pirlo. Misschien De Jong van Ajax, maar hij gaat naar FC Barcelona."

Poll

Zou Juventus een goede club zijn voor De Ligt?

(8000 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 11:09
20 miljoen max
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 11:23
Denk dat Verstappen wel meer waard is
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
dinsdag 12 februari 2019 om 12:03
je bent zo scherp, dat die 3 bier waarschijnlijk nog niet opgedronken zijn..
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 13:21
Dat heb jij goed gezien!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:25
Pirlo was buitencategorie, Frenkie is een topper in de dop
Vind ik leuk
Jalapeno +1071
dinsdag 12 februari 2019 om 11:36
Dat is wel erg positieve bluf van Juventus dan...
Vind ik leuk
Echt? +5275
dinsdag 12 februari 2019 om 11:10
Snap niet wat ze bij Juventus met hem moeten.
Vind ik leuk
Gelukshand +618
dinsdag 12 februari 2019 om 11:16
Ik heb gehoord dat De Ligt super goed kan racen. Wellicht is het de vervanger voor Vettel bij Ferrari.
Vind ik leuk
voebtalie +1368
dinsdag 12 februari 2019 om 11:18
Opleiden! In Italië kunnen ze vreselijk goed verdedigen.
Vind ik leuk
Echt? +5275
dinsdag 12 februari 2019 om 12:13
Juist, dus kunnen ze beter een Italiaan nemen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:21
Persvoorlichter.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29142
dinsdag 12 februari 2019 om 11:43
Chiellini en Bonucci zijn ook een dagje ouder..
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
dinsdag 12 februari 2019 om 11:10
Mocht Ajax een goed resultaat behalen tegen Real , dan gaan er mega bedragen betaald worden
Vind ik leuk
voebtalie +1368
dinsdag 12 februari 2019 om 11:19
Want voor Frenkie is te weinig betaald met 86 miljoen?
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
dinsdag 12 februari 2019 om 11:23
Nee , gaat over de Ligt
Vind ik leuk
Echt? +5275
dinsdag 12 februari 2019 om 12:14
Mocht Ajax een goed resultaat halen..... 😂 😂 😂 😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:10
De jong van Ajax vergelijken met pirlo.... de gedachte alleen al. 1 vd beste passers die Juve gehad heeft tegen iemand die 20 x balverlies leidt tegen heracles.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 11:11]
Vind ik leuk
RR12 +661
dinsdag 12 februari 2019 om 11:21
Gelul voor de bühne.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:23
Dat was wel een incident. Maar inderdaad, Frenkie is er nog lang niet!
Hij laat wel de potentie zien en hoop dat hij bij Barca de kans krijgt het ook waar te maken! Zou alleen maar goed zijn voor het Nederlands elftal. Net zoals al dat de ligt naar Juventus moet gaan. Kan nog wat leren van Chiellini en Bonucci.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:25
K had gehoopt dat Frenkie onder Bosz bij leverkusen ervaring op had kunnen doen, huurtraject. Maar helaas, hij zal volgend seizoen keihard moeten knokken voor zn plek.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:27
Dat zal lastig zat worden. Maar laten we hopen dat tie boven komt drijven.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:29
Voor oranje zou t wel beter zijn, dat de hype zo ziekelijk is dat alle verwachtingen op zijn schouders komen is niet bevordelijk voor zn spel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:31
100% meen eens.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 11:26
Want Pirlo heeft nooit een slechte wedstrijd gespeeld?? Ook niet toen hij 21 was?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:28
T lijkt me ongepast om een jongen die alles nog moet waarmaken te vergelijken met iemand die écht heel goed kon voetballen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 12:32
Dat ben ik met je eens! Maar hou het maar eens tegen met social media enzovoort...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:31
Waar speelde Pirlo eigenlijk op die leeftijd? Vraag ik me zomaar even af.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:33
Op zijn leeftijd speelde hij bij Brescia. Maar kunnen we alsjeblieft stoppen met vergelijkingen maken die nergens op gebaseerd zijn? Frenkie moet zn hele carriere nog maken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:36
Dat bedoel ik dus. Echt een geweldenaar die Pirlo en t zal heel moeilijk worden om Pirlo te evenaren maar laten we m wel de kans geven. Frenkie was wel de speler die t verschil maakte tegen de wereldkampioen van 2014 en 2018.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:41
Was dr niet zon speler die 1 europees eindtoernooi fantastisch was en daarna niks meer presteerde? K heb goede hoop dat Frenkie t gaat redden. Maar die hype is gewoon niet prettig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:45
Zijn er zat geweest en t kan Frenkie ook overkomen. Maar dat hypen doet de media.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
dinsdag 12 februari 2019 om 11:42
Jij had verwacht dat hij Hendrix met Pirlo ging vergelijken?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:45
Waar slaat dat nou weer op? Hendrix kan je vergelijken met Marten de Roon, niks meer niks minder.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
dinsdag 12 februari 2019 om 11:48
Waar slaat dat op? Waarom 1 slechte wedstrijd van De Jong benoemen? Noem eerst die 20 slechte van Hendrix of Luuk de Jong die 2 seizoenen niet scoorde.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:51
Luuk wordt hier toch niet door Alex Ferguson vergeleken met van Nistelrooij? Als dat t geval was geweest had ik me kapot gelachen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:23
Slechte wedstrijd kan, maar 20 keer balverlies mag natuurlijk niet. Als je merkt dat je niet in de wedstrijd zit moet je het simpel houden, van waarde zijn voor je team en niet de frenkie show willen opvoeren.
Vind ik leuk
j-roen11 +2003
dinsdag 12 februari 2019 om 11:45
Dat is zeker nog een hele lange weg. En als hij een beetje in de buurt komt heeft hij het prima gedaan. Maar denk dat Pirlo ook wel een slechte pot speelde op die leeftijd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:46
Dat hij de nieuwe Pirlo zou kunnen worden is een heel ander verhaal. Dat de Frenkie van nu wordt vergeleken met Andrea Pirlo zoals ie was is natuurlijk larie.
Vind ik leuk
j-roen11 +2003
dinsdag 12 februari 2019 om 11:52
Eens daarom maak ik zelf de nuance maar even. In alle eerlijkheid is de kans dat hij op de bank raakt in de vergetelheid terecht komt en bij leverkussen eindigt groter dan dat hij het niveau van Pirlo haalt. Vind het ook een hype hoor. En ook niet dat hij al heel wat heeft laten zien wat potjes in de eredivisie, cl en veredelde oefenpotten in oranje. Neemt niet weg dat het voor wat betreft de manier van voetballen een uniek talent is.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:49
Wat zijn jullie (niet ajax fans) toch goed om spelers van ajax op 1 wedstrijd af te rekenen. En dan wel gaan miepen als een ajax speler na een goede wedstrijd wordt geprezen. Zo Hypocriet als de pest.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:55
Sorry dan zal ik ff de prestaties van de Jong opnoemen die hem gelijkwaardig kunnen stellen aan pirlo:

Na een fantastische pot tegen Frankrijk 0 keer in een eindtoernooi gespeeld.
0 keer de champions league gewonnen 0 nederlandse bekers gewonnen, 0 supercups gewonnen
0 competities gewonnen en de zwakke schakel zijn tegen PSV, Kiev en Heracles.


Natuurlijk kan Frenkie een goede speler worden. Maar welk persoon met verstand vergelijkt zo’n jongen met een man die een staat van dienst heeft zoals Andrea Pirlo dat heeft....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:44
Het feit dat deze jongen nog geen wk’s heeft gewonnen heeft wellicht te maken met het feit dat tie 21 jaar is? Een speler kan ook zonder eindtoernooien vergeleken worden met 1 van de grootste middevelders ooit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:23
Tuurlijk niet... hoe kan je zonder iets gepresteerd te hebben in een adem genoemd worden met iemand die vanuit Italie elke mogelijke prijs heeft gepakt. Dan kan ik net zo goed Sadilek in 1 adem noemen met Rosicky omdat t beiden tjechische middenvelders zijn. Als je zegt hij kan de nieuwe pirlo worden, dat kan inderdaad. K vind em ook wel een soort type Pirlo,Iniesta achtige trekjes hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:15
Hier ga ik niet eens op in
Vind ik leuk
Dani82 +2777
dinsdag 12 februari 2019 om 13:56
Ja ook een realistische vergelijking.. de carriere van pirlo tegen een slechte wedstrijd van frenkie de jong.
Vind ik leuk
danny1974 +1961
dinsdag 12 februari 2019 om 11:11
BTW nu al zin in morgen...als het goed is komt het Ajax UITFLUITconcert ook weer...daarna kan ten Hag direct door naar het UWV #prijzendroogte... WZAWZ...whahahahaha. Straks weer lekker Ziyech voor de microfoon en dan uitleggen hoe het voelt om door zijn eigen publiek te worden uitgefloten. Komt een mooie tijd aan...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:14
He lafbak waar was je toen Feyenoord niet presteerde? Heb je maanden niet gehoord.
Vind ik leuk
danny1974 +1961
dinsdag 12 februari 2019 om 11:15
nogmaals zin in morgen.....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:21
Ik ook wil de laatste NL deelnemer wel zien in Europa.
Vind ik leuk
danny1974 +1961
dinsdag 12 februari 2019 om 11:22
precies...en daarna lekker uitfluiten en je afkeren van de club...#prijzendroogte
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:26
Nee hoor, dan proberen we t volgend jaar weer. Winnen of verliezen het hoort bij de sport. Het is maar een spelletje.
Vind ik leuk
danny1974 +1961
dinsdag 12 februari 2019 om 11:30
nogmaals kan niet wachten op Ziyech voor de camera...ai ai ze deden het weer Onze Eigen Supporters...1 nadeel ze kunnen nu niet de bus opwachten en fysiek worden...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:32
Je hebt t woord snavels nog niet gebruikt. Of heb je die in de grot laten liggen waar je zolang gezeten hebt?
Vind ik leuk
danny1974 +1961
dinsdag 12 februari 2019 om 11:36
nogmaals, ik heb zin in morgen, zie hierboven
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:40
Heb jij wel tv in die grot dan?
Vind ik leuk
Orphen89 +3169
dinsdag 12 februari 2019 om 16:59
Laat hem joh, bij subtoppertjes altijd hetzelfde. Winnen 1x van een topclub en gelijk weer een aantal 'fans' die bijdehand gaan doen.
Valt niet mee te praten. Zat waarschijnlijk voor z'n tv'tje op z'n vingers te fluiten bij de samenvattingen van Trencin - Feyenoord en Feyenoord - Trencin.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:06
Haha toen die hij nog een extra steen voor de uitgang van zn grot.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:25
Laat lekker gaan maat Dat hondstrouwe Feyenoord publiek was nergens te zien in de Kuip tegen fortuna. Zag weer eens dat de stoeltjes in de kuip blauw zijn. Krijg je ervan na zo'n waanzinnig seizoen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:28
Ach en al pakken we geen prijzen hoe schandalig t ook is het leven gaat gewoon door en proberen we t volgend jaar opnieuw. Soms win je soms verlies je. 1 ding veranderd nooit, ik zal altijd van Ajax blijven houden.
Vind ik leuk
Gelukshand +618
dinsdag 12 februari 2019 om 11:20
Ga je morgen wat doen dan?

Je gaat toch niet kijken? Heb je niks beters te doen?
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 11:14
en weer reacties van psvers. jonge jonge wat zijn jullie jaloers op deze bedragen. trouwens beetje zielig jullie reacties toch
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:17
Dat de voetbalwereld ziek is maakt mij niet jaloers. K zou jaloers zijn als Ajax structureel beter zou presteren dan ons.
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 11:20
Dat doen ze Europees ook zeker
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:23
Voor t eerst door in de CL na 12 jaar... dat dacht ik ook wel ja....
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 11:25
Volgens mij hebben we ook nog een finale el gehad..wanneer was jullie laatste ook alweer
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:26
Verloren van United, PSV verloor in de CL niet van united en ook Feyenoord is t gelukt om van United te winnen. Over een paar jaar zal niemand die finale herrinneren. Ajax werd makkelijk aan de kant gezet.
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 11:31
Daar heb ik het niet over toch.. maar goed 👍
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:35
Je hebt t over de EL finale toch? Tegen united?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:33
Ja zo lust ik er ook nog een paar. Ajax won van Barca en PSV? Wat een stom gelul man.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:36
Klopt, knappe prestatie van Ajax. T lijkt me ook stom gelul om op basis van dit seizoen te constateren dat Ajax beter dan ons is. K denk dat je dat ook wel begrijpt
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:39
Ik denk zelf dat Ajax een hogere piek dan PSV kan halen helaas zakken ze ook dieper door de ondergrens waardoor je geen kampioen wordt. PSV is gewoon op moeilijkere momenten degelijker. En daar neem ik me petje voor af.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:44
Hier geef ik je gelijk in. Ajax is qua kwaliteit tot meer in staat dan PSV is. Aan de andere kant heb ik PSV nog nooit een wedstrijd zien opgeven, misschien die 4-0 tegen barca maar ook toen deden ze goed mee. Misschien krijg ik mn ongelijk, ik hoop namelijk oprecht dat Ajax wint van Madrid, misschien dat we de ware Frenkie weer zien.

Dan heeft de arrogantie van sommigen ook een gegronde reden. K wordt er namelijk zo ziek van dat PSV wordt weggezet alsof t niet eens van AEK had kunnen winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:57
PSV zat gewoon in een hele moeilijke poule. Niet zo gek dat ze dan niet door zijn. T enige wat ik ze misschien kan verwijten is dat ze de 1e 4 wedstrijden te weinig geloof in eigen kunnen hadden. De laatste 2 wedstrijden tegen Barca en Inter zagen we dat PSV gewoon goed kon mij komen. Tegen Barca was t gewoon zeer goed,die hadden ze moeten winnen. Eigenlijk mist PSV Eurpees gezien een voetballende cvm en cv waardoor je makkelijker aan voetballen toe komt. Aan de andere kant is dat blok van 4 ook weer hun kracht in de Eredivisie waardoor PSV weinig punten verspeeld.
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 11:58
Dat heeft ook niemand gezegd he
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:01
Jij zegt dat Ajax nu structureel beter dan ons preteert. Ik zeg dat dat kijkende naar de budgetten van beide clubs niet waar is. Ons rottige seizoen in de CL met rostov cancelt het baggere EL seizoen van Ajax met molde derin uit. T jaar na de el finale spelen we allebei niet europees. Daarna kom je hier.
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 12:05
Ik zeg dat Ajax structureel beter presteerd als psv in Europa dat is toch gewoon zo
Vind ik leuk
Orphen89 +3169
dinsdag 12 februari 2019 om 17:07
Uefa rankings: 5 year ranking
24. Ajax 61.500
40. PSV 37.000

10 year ranking
21. Ajax 131.500
35. PSV 97.000

Ja. Ajax presteerd Europees structureel beter dan PSV.
De cijfertjes liegen niet, en kom niet aan met lotingen want je gaat me niet vertellen dat Ajax al 10 jaar gunstiger loot...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:20
Zet de budgetten van beide clubs tegenover de europese prestaties en probeer t dan nog eens.
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 17:35
En zo kun je aan de gang blijven..zeg gewoon je hebt gelijk!! klaar dan toch.. waar maak je je druk om
Vind ik leuk
Orphen89 +3169
dinsdag 12 februari 2019 om 21:57
Dat heeft niks met het statement te maken. Ajax presteert beter in Europa. Wat daar het budget voor is is irrelevant.
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 17:33
Dat bedoel ik!! Voor sommige is het hier een wedstrijdje maar als psv betere statistieken had gehad dan had ik dat gewoon gezegd
Vind ik leuk
Phiron +326
dinsdag 12 februari 2019 om 11:17
Laat die PSVers en Feyenoorders toch lekker l*llen... Hun wedstrijden zijn niet om aan te gluren / ze voetballen niet door de weeks (Europees) dus moeten ze hun vrije tijd toch ergens mee vullen :)
Vind ik leuk
Peter12345 +430
dinsdag 12 februari 2019 om 11:18
Je bent Voetbalprimeur.nl, nou kom op dan met die primeurs... dit is namelijk geen nieuws, dit weten we onderhand wel.

Daarmee wil ik niks af doen aan Frenkie de Jong. Volgens kenners een wereldtopper in de dop (alhoewel ik dat zelf nog maar moet zien) en ik ga er vanuit dat hij dan ook echt wel wat kan. Maar deze berichten ben ik inmiddels wel wat moe.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:26
Alle haters staan weer bovenaan... En weer een preses van een topclub die de kwaliteiten van de Jong wel ziet en alle leekjes en droeftoeters hier die hem graag tot de grond toe afbranden. De hele voetbalwereld begrijpt er niks van, maar hier op VP zitten de echte kenners... haha NOT.

Zielige persoontjes.....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:26
Tegen wie moet pisvee morgen??
Vind ik leuk
Peter12345 +430
dinsdag 12 februari 2019 om 11:32
Geen idee, die zijn nog lekker aan het uitlopen nadat ze weer een puntje uit zijn gelopen omdat Heracles de godenzonen over de knie hebben gelegd (of omdat ajax zelf op de knie is gaan liggen en er zelf om vroeg, maar da tmag je zelf invullen).

Knap dat Ajax door is in de CL, niks mis mee en super goed van/voor ajax en NL. Hoop ook dat ze winnen.
Dit is overigens nou een wedstrijd waarin een De Jong en de Ligt het moeten laten zien.

Maar laat je niet kennen en hou het lekker ontopic
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 11:39]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:35
Zeg dat maar tegen je maatjes van je die ontopic gaan op de rest van de site....de competitie is nog niet gelopen er komen nog wedstrijden aan waar de punten hard verdiend moeten worden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
Peter12345 +430
dinsdag 12 februari 2019 om 11:40
Zijn niet mijn maatjes en inderdaad ook zij zouden beter On-topic kunnen blijven. Maar door reacties als die van jou gaan ze door. Daar gaat het ze juist om
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:42
Zoals die trol beneden me
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11698
dinsdag 12 februari 2019 om 11:51
Knip en fout plakken van VP volgens mij want De Jong heeft nog nooit zoveel vrijetrappen in geschoten als Pirlo .
Ik zou niet in kunnen zien dat je de Jong Met pirlo mee kan vergelijken .
Plus het niveau in Italië is Veel hoger dan deze Mickey mouse competitie laat de Jong zich eerst maar in Spanje net zo goed zich zelf bewijzen daarna kan je pas echt oordelen .
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:54
de ligt die wordt wel een grote als hij naar juve gaat ,daar kunnen ze echt verdedigen , de jong dat wordt helemaal niks ,die is te veel de hemel in geprezen
Vind ik leuk
FCWijsneus +1239
dinsdag 12 februari 2019 om 12:03
De Jong mag nog niet eens de schoenen poetsen van Pirlo. Hij is door het ijs gezakt en hij is hard op weg om de miskoop van Barcelona te worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:05
Frenkie gaat samen met cillesen lekker bankie warmhouden.🤣
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:36
Frenkie de Jong heeft niet de pass die Pirlo wel had.

Pirlo strooide met passes zowel door de lucht als over de grond. Alles kwam praktisch aan.
Vind ik leuk
erikv78 +342
dinsdag 12 februari 2019 om 12:36
Pirlo en Frenkie in 1 zin.. Hoe durven ze
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:21
Ik denk toch dat De Jong nog niet het niveau van Pirlo heeft bereikt. Maar dat kan nog komen.
Vind ik leuk
52N6E +1161
dinsdag 12 februari 2019 om 13:54
Pfffffffffffffffffffffffff..........zou, eventueel.....
Eventueel, Eventueel..... gaat ajax wedstrijden winnen .......

Tot dit tijd hoef ik verder even geen nieuws te lezen over die twee....
Vind ik leuk
Patje41 +1086
dinsdag 12 februari 2019 om 14:18
de jong vergelijkbaar met Pirlo???? als ik Pirlo was zou ik dat opvatten als een belediging
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
dinsdag 12 februari 2019 om 14:58
Haha de jong vergelijken met pirlo, nee. Nog lang niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:06
Ik persoonlijk vind dat de Jong beter voetballen dan Pirlo, maar Pirlo had een betere traptechniek. Dat zal de Jong niet krijgen. Die precisie die curve in de bal man man man zo mooi om naar te kijken.
Vind ik leuk
Argentario +600
dinsdag 12 februari 2019 om 17:53
Ja .. sarcasme.. drie goede Italiaanse spelers? Zaniolo Barella tanoli ... chiesa als enige in t rijtje die je serieus kan nemen maar zaniolo is een idioot en barella en die andere ken ik niet echt en de jong vergelijken met pirlo .. deze man heeft een heel goed bungabunga weekend gehad,geen idee wat voor drugs hij gebruikt maar het is levensgevaarlijk..meteen afkappen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 17:54]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:06
Regelrechte aanfluiting om Frenkie De Jong te vergelijken met één der beste middenvelders in de voetbal historie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws