'Ajax is voor mij een club waar ik zou willen terugkeren, ben met Ajax opgegroeid'

'Ajax is voor mij een club waar ik zou willen terugkeren, ben met Ajax opgegroeid'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 15:05di 12-02-2019 om 15:05

Fabian Sporkslede weet niet of hij ook komend seizoen onder contract staat bij NAC Breda. De geblesseerde verdediger beschikt over een aflopend contract en heeft nog niets gehoord van de club. 

Oud-Ajacied Sporkslede zegt dat in gesprek met Ajax Showtime"Mijn contract loopt af ja, dat klopt. Op dit moment heb ik nog niets van NAC gehoord over eventuele verlenging", aldus de back, die in december een kwetsuur opliep tijdens een competitieduel met Vitesse.

"Na mijn blessure heb ik ook voor mijzelf besloten om te focussen op het herstel van mijn blessure. Als ik wat verder ben in mijn revalidatie ga ik op zoek naar wat na de zomer een optie kan zijn. Of ik bij NAC blijf? Ik sta op dit moment overal voor open."

Bij Ajax debuteerde hij in 2012 in het profvoetbal. "Ik ben in Amstelveen, toch een soort half Amsterdam, geboren en getogen. Ajax is voor mij een club waar ik zou willen terugkeren. Ik ben met Ajax opgegroeid, maar op dit moment ben ik niet bezig met de verre toekomst. Ik heb ook geleerd om niet te ver vooruit te kijken."

Plaats een reactie

G.Kopf +5822
dinsdag 12 februari 2019 om 15:11
Ik wil ook wel naar Ajax, maarja ben niet zo goed in voetballen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
dinsdag 12 februari 2019 om 18:43
dat hoeft ook niet daar kunnen ze ook niet voetballen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:11
Misschien zoeken ze bij de Ajax-vrouwen nog iemand die de bidons kan vullen?
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 15:17
Ja dat willen wel meer mensen maar helaas ook jij valt in de rij met niet goed genoeg.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:17
Jong Ajax is ie nog niet eens welkom.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19319
dinsdag 12 februari 2019 om 15:17
Koop lekker een seizoenkaart en probeer het bij AFC.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:20
Iets meer respect voor deze oud Ajacied met Ajaxhart aub
Vind ik leuk
Roeptoeter +19319
dinsdag 12 februari 2019 om 15:32
Ik had ook kunnen zeggen dat hij het maar bij PSV moet proberen. Dát was pas respectloos geweest. Niet zeuren, hij begint zelf.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:50
Haha dat is dan wel weer grappig
Vind ik leuk
Mjblinker +869
dinsdag 12 februari 2019 om 15:21
met alle respect, maar dit is toch echt een artikeltje vd VP redactie voor “de likes en comments, etc”; dit gaat toch echt helemaal nergens over of moeten we die Fabian serieus nemen en maakt hij echt kans om straks de ligt of blind op te volgen?
Vind ik leuk
Olfie +5790
dinsdag 12 februari 2019 om 16:59
Volgens mij laat ie dat zelf al weten...
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
dinsdag 12 februari 2019 om 15:25
Beste man, ga revalideren.
En zet Ajax uit je hoofd!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:29
Haha zou hij echt de illusie hebben dat hij ooit terug kan keren bij Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:29
was hij niet diegene met de eigen doelpunt tegen milan???
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
dinsdag 12 februari 2019 om 16:17
Zou wel een aanwinst zijn voor Ajax😜.
Vind ik leuk
Blindsy +20595
dinsdag 12 februari 2019 om 17:30
Jongen, als je dat zo graag wilt, koop je toch af en toe een kaartje voor een Ajax-wedstrijd? Dan ben jij weer even teruggekeerd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:51
hij is in elk geval niet zo duur...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:31
Zoals ajax nu draait kan ie er wel bij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws