'Chelsea-vedettes zijn kettingrokende tacticus Sarri beu; maand om baan te redden'

'Chelsea-vedettes zijn kettingrokende tacticus Sarri beu; maand om baan te redden'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 17:47di 12-02-2019 om 17:47

Chelsea-manager Maurizio Sarri heeft van zijn werkgever ongeveer een maand de tijd gekregen om z'n baan in Londen te redden. Dat meldt The Telegraph dinsdag. Voor Chelsea staan er in de komende weken wedstrijden tegen Manchester United, Manchester City en Tottenham Hotspur op het programma. 

Volgens The Telegraph is kwalificatie voor de Champions League aan absolute must voor Sarri. Chelsea móet dus in de top-vier van de Premier League eindigen of de Europa League winnen. De relatie tussen de Italiaanse coach en zijn spelersgroep is zeer slecht, weet de Britse krant. De vedettes van Chelsea zijn het vertrouwen in Sarri grotendeels kwijtgeraakt na nederlagen tegen Bournemouth, Arsenal en Manchester City. Afgelopen zondag werd het liefst 6-0 voor de regerend kampioen. 

De Chelsea-spelers ergeren zich volgens The Telegraph op meerdere vlakken aan Sarri. Zijn trainingen zijn 'saai' en beginnen in de ogen van de selectie ook te laat op de middag. Bovendien zouden ze het beu zijn dat Sarri hen dagelijks volpropt met tactische informatie. Recent is aan de voormalig trainer van SSC Napoli gevraagd of het een onsje minder kan. 

Het feit dat Sarri een kettingroker is, is naar verluidt eveneens een doorn in het oog voor diverse spelers. De trainer staat samen met zijn assistenten regelmatig te roken tijdens trainingen en dat wordt als 'onprofessioneel' ervaren. 

Poll

Haalt Sarri het einde van het seizoen?

(3637 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 18:01
Wanneer gaat hij eindelijk inzien dat Kanté op CVM hoort? Die Jorginho heeft een veel te laag baltempo om eromheen te bouwen. En zou wat meer risico in zijn spel moeten leggen. Bovendien heeft Chelsea net als United een goede verdediger nodig. David Luiz kan echt niet meer geef Christensen dan de kans.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:03]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:43
Dat is gewoon eigenwijsheid en niet durven te erkennen dat je een grote inschattingsfout hebt gemaakt door Jorginho daar neer te zetten en nog erger: meesterstofzuiger Kanté op een verkeerde positie te zetten.. Het is maanden bekend dat dit niet gaat werken, maar hij zal er tot het bittere eind mee doorgaan en waarsch. na een jaar weer ontslagen worden.
Vind ik leuk
Jamison +0
woensdag 13 februari 2019 om 07:58
Gegroet iedereen.

  Ik ben hier om een ​​korte getuigenis te geven aan de wereld over hoe Dr. Okosu mij helpt mijn vrouw terug te krijgen. Ik hield heel veel van mijn vrouw
 maar ze nam mijn liefde als vanzelfsprekend en besloot te vertrekken. ze ging scheiden. Onbekend dat ik een ander zag
man al. Maar toen kwam ik erachter en het was niet echt gemakkelijk voor mij. Het was te laat omdat ze al weg is. Ik heb veel manieren geprobeerd om haar terug te krijgen, maar het mocht niet baten. Tot ik dr. Okosu op internet tegenkwam, zag ik verschillende getuigenissen van hoe hij verschillende mensen hielp met hun problemen. Dus besloot ik om contact met hem op te nemen. Ik ben blij vandaag dat hij in staat was om mijn vrouw terug te krijgen en mijn huwelijk is nu gelukkig omdat mijn vrouw nu meer van me houdt en haar plicht vervult als een goede vrouw zou moeten doen.

    Dit is een van mijn beloften aan u, Sir Okosu, omdat ik beloofde om uw goede werken aan de wereld te delen. Je kunt ook contact met hem opnemen voor hulp. Huwelijkse hulp, relatiehulp, het winnen van een loterij, gezondheidsproblemen. Dit is zijn e-mail:

drokosu01@gmail.com

Deel deze getuigenis alstublieft, want het kan nuttig zijn voor mensen om je heen. Bedankt en God zegene je als je deelt.
Vind ik leuk
Nr14always +5627
dinsdag 12 februari 2019 om 18:02
Ik vraag mij af hoe je de huidige generatie nog gemotiveerd krijgt.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 18:05
Met een PS4 misschien
Vind ik leuk
Nr14always +5627
dinsdag 12 februari 2019 om 18:09
Pff, die heeft al alles
Vind ik leuk
G.Kopf +5866
dinsdag 12 februari 2019 om 18:24
Met likes op Instagram volgens mij
Vind ik leuk
Nar +1244
dinsdag 12 februari 2019 om 18:06
Je kan het niet maken om op het trainingsveld te roken.... Dat is not done...
Vind ik leuk
Nr14always +5627
dinsdag 12 februari 2019 om 18:26
Ach Cesar Menotti rookte er 90 op een wedstrijd Happel ook, die wonnen prijzen en de spelers liepen met hun weg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:27]
Vind ik leuk
Nar +1244
dinsdag 12 februari 2019 om 18:28
Tja, toch is het not done....
Vind ik leuk
Nr14always +5627
dinsdag 12 februari 2019 om 18:30
Ja ja tijden veranderen, maar wil niet zeggen altijd ten goede, ik vind het prima maar schaf dan ook dat blowen af.
Vind ik leuk
Nar +1244
dinsdag 12 februari 2019 om 18:33
Blowen op een trainingsveld...dat is helemaal uit de boze...
Ik ben geen heiligboontje hoor, maar dit soort dingen doe je niet op werk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:35]
Vind ik leuk
Nr14always +5627
dinsdag 12 februari 2019 om 18:37
Daar heb je gelijk, je ziet ze als een stel zwervers bij de kantoren geposteerd, kan echt niet.
Vind ik leuk
Nar +1244
dinsdag 12 februari 2019 om 18:39
Gelijk ontslaan
Vind ik leuk
G.Kopf +5866
dinsdag 12 februari 2019 om 18:07
Vedettes me reet. Stel losers daar, Mourinho en Conte al laten zakken en nu dit.
Hele selectie ontslaan, stel losers.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:08
Hahaha. Contracten afkopen en degraderen dan maar? 😜
Vind ik leuk
G.Kopf +5866
dinsdag 12 februari 2019 om 18:22
En verder met eigen jeugd.
Waarschijnlijk dan weer degraderen, maar ik zal ze niet missen.
Vind ik leuk
Mari +13672
dinsdag 12 februari 2019 om 18:07
Drie keer de lul
Vind ik leuk
Truth +4563
dinsdag 12 februari 2019 om 19:14
Het kind moet een naam hebben he !
Is er nu echt geen enkele voetballer meer waar je kan naar op kijken omwille van andere kwaliteiten dan voetbal ? Pseudos
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws