'Chelsea-vedettes zijn kettingrokende tacticus Sarri beu; maand om baan te redden'

'Chelsea-vedettes zijn kettingrokende tacticus Sarri beu; maand om baan te redden'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 17:47di 12-02-2019 om 17:47

Chelsea-manager Maurizio Sarri heeft van zijn werkgever ongeveer een maand de tijd gekregen om z'n baan in Londen te redden. Dat meldt The Telegraph dinsdag. Voor Chelsea staan er in de komende weken wedstrijden tegen Manchester United, Manchester City en Tottenham Hotspur op het programma. 

Volgens The Telegraph is kwalificatie voor de Champions League aan absolute must voor Sarri. Chelsea móet dus in de top-vier van de Premier League eindigen of de Europa League winnen. De relatie tussen de Italiaanse coach en zijn spelersgroep is zeer slecht, weet de Britse krant. De vedettes van Chelsea zijn het vertrouwen in Sarri grotendeels kwijtgeraakt na nederlagen tegen Bournemouth, Arsenal en Manchester City. Afgelopen zondag werd het liefst 6-0 voor de regerend kampioen. 

De Chelsea-spelers ergeren zich volgens The Telegraph op meerdere vlakken aan Sarri. Zijn trainingen zijn 'saai' en beginnen in de ogen van de selectie ook te laat op de middag. Bovendien zouden ze het beu zijn dat Sarri hen dagelijks volpropt met tactische informatie. Recent is aan de voormalig trainer van SSC Napoli gevraagd of het een onsje minder kan. 

Het feit dat Sarri een kettingroker is, is naar verluidt eveneens een doorn in het oog voor diverse spelers. De trainer staat samen met zijn assistenten regelmatig te roken tijdens trainingen en dat wordt als 'onprofessioneel' ervaren. 

Poll

Haalt Sarri het einde van het seizoen?

(1990 stemmen)

Plaats een reactie

psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:01
Wanneer gaat hij eindelijk inzien dat Kanté op CVM hoort? Die Jorginho heeft een veel te laag baltempo om eromheen te bouwen. En zou wat meer risico in zijn spel moeten leggen. Bovendien heeft Chelsea net als United een goede verdediger nodig. David Luiz kan echt niet meer geef Christensen dan de kans.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:03]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:43
Dat is gewoon eigenwijsheid en niet durven te erkennen dat je een grote inschattingsfout hebt gemaakt door Jorginho daar neer te zetten en nog erger: meesterstofzuiger Kanté op een verkeerde positie te zetten.. Het is maanden bekend dat dit niet gaat werken, maar hij zal er tot het bittere eind mee doorgaan en waarsch. na een jaar weer ontslagen worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Het zijn twee dezelfde types kan je beter met een echte middenvelder gaan spelen
En Jorginho en kante erachter
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:36
Ze hadden beter Jorginho niet kunnen kopen en voor dat geld een fatsoenlijke spits kunnen halen in de zomer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:39
Ja klopt ik vond hem ook overbodig bij Chelsea

Spits is wel een beetje overdreven
Jullie hebben vinnie nog 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:39]
Vind ik leuk
Jamison +0
woensdag 13 februari 2019 om 07:58
Gegroet iedereen.

  Ik ben hier om een ​​korte getuigenis te geven aan de wereld over hoe Dr. Okosu mij helpt mijn vrouw terug te krijgen. Ik hield heel veel van mijn vrouw
 maar ze nam mijn liefde als vanzelfsprekend en besloot te vertrekken. ze ging scheiden. Onbekend dat ik een ander zag
man al. Maar toen kwam ik erachter en het was niet echt gemakkelijk voor mij. Het was te laat omdat ze al weg is. Ik heb veel manieren geprobeerd om haar terug te krijgen, maar het mocht niet baten. Tot ik dr. Okosu op internet tegenkwam, zag ik verschillende getuigenissen van hoe hij verschillende mensen hielp met hun problemen. Dus besloot ik om contact met hem op te nemen. Ik ben blij vandaag dat hij in staat was om mijn vrouw terug te krijgen en mijn huwelijk is nu gelukkig omdat mijn vrouw nu meer van me houdt en haar plicht vervult als een goede vrouw zou moeten doen.

    Dit is een van mijn beloften aan u, Sir Okosu, omdat ik beloofde om uw goede werken aan de wereld te delen. Je kunt ook contact met hem opnemen voor hulp. Huwelijkse hulp, relatiehulp, het winnen van een loterij, gezondheidsproblemen. Dit is zijn e-mail:

drokosu01@gmail.com

Deel deze getuigenis alstublieft, want het kan nuttig zijn voor mensen om je heen. Bedankt en God zegene je als je deelt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:01
Hoi
Vind ik leuk
psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:03
Goedemiddag kerel
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:37
Waarom ben je voor PSV ? Mee opgegroeid ? Gek is dat eigenlijk he, dat wij als supporters die keuze zelf eigenlijk helemaal niet maken, als mijn vader voor PSV was geweest, was ik dat nu ook geweest, en stukken gelukkiger geweest, maar nee, mijn vader is een arrogante lul, dus mag jij raden voor welke club ik ben... .. .

Raar, dat je dan nooit meer over kan stappen... .. .
Vind ik leuk
psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:42
Ik zou bij god niet weten waarom ik voor PSV ben. Al mijn vrienden en familie zijn echte ras ajacieden. Ik hou denk ik gewoon heel erg van de gemoedelijkheid en de sfeer van Eindhoven (ben in Utrecht opgegroeid, dus eigenlijk is dat ook raar). Switchen kan trouwens altijd, de vraag is moet je dat wel willen? Ik zou nu mijn vader kunnen bellen en zeggen dat ik vanaf nu voor ajax ben. Maar ik heb een bepaald gevoel bij PSV wat je bij geen andere club kan krijgen. Alleen bij Man United heb ik dat een beetje.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:50
Hahaha, oké cool. Maar nou vind ik Man United eigenlijk meer het Ajax van Engeland... .. .
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:33
Raya Casablanca?
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:02
Ik vraag mij af hoe je de huidige generatie nog gemotiveerd krijgt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:03
Ze vooral heel erg zielig vinden ;)
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:04
Zie het bij mij thuis ook, het is abject.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:40
I know man, kijk naar de huidige cultuur in Amerika als je echt bang wil worden, want die shit is hier ook naartoe aan het komen, kijk naar een Sylvana Simons, das toch letterlijk kanker voor de samenleving ???

En dan laatst die spijbeldag om een leugen meer kracht bij te zetten zodat we straks allemaal in Nederland per persoon € 1200,- per jaar mogen gaan betalen aan milieubelasting, speciaal geintroduceerd door het niet democratisch verkozen Brussel.

Gaat echt lekkere kant op in Europa... .. .
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:43
Yep we zijn mooi genaaid en steaks zijn wij in Europa het centrum van WO3, iedereen die het kan moet hier vertrekken nu het nog kan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:49
Daarbij komt er natuurlijk eerst een burgeroorlog aan, tussen wel en niet moslims, nou ik gelukkig alleen de naam, maar verder echt niks ermee, vind moslims echt net zo achterlijk als christelijke mensen, gewoon alle religie is achterhaald, zoals Fortuijn al zei.

Daarbij lijk ik meer op een gewone Nederlander gelukkig, maar gaat inderdaad niet de goede kant op in de wereld. Al die opgebouwde frustratie bij de mens zal er toch uit moeten, dan ga je het echte gedrag zien van de mens.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:53
Is maar voetbal topic jongens;)
Vind ik leuk
Donnygo +3959
dinsdag 12 februari 2019 om 18:05
Met een PS4 misschien
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:09
Pff, die heeft al alles
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 12 februari 2019 om 18:24
Met likes op Instagram volgens mij
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:06
Je kan het niet maken om op het trainingsveld te roken.... Dat is not done...
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:26
Ach Cesar Menotti rookte er 90 op een wedstrijd Happel ook, die wonnen prijzen en de spelers liepen met hun weg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:27]
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:28
Tja, toch is het not done....
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:30
Ja ja tijden veranderen, maar wil niet zeggen altijd ten goede, ik vind het prima maar schaf dan ook dat blowen af.
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:33
Blowen op een trainingsveld...dat is helemaal uit de boze...
Ik ben geen heiligboontje hoor, maar dit soort dingen doe je niet op werk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:35]
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:37
Daar heb je gelijk, je ziet ze als een stel zwervers bij de kantoren geposteerd, kan echt niet.
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:39
Gelijk ontslaan
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 12 februari 2019 om 18:07
Vedettes me reet. Stel losers daar, Mourinho en Conte al laten zakken en nu dit.
Hele selectie ontslaan, stel losers.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:08
Hahaha. Contracten afkopen en degraderen dan maar? 😜
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 12 februari 2019 om 18:22
En verder met eigen jeugd.
Waarschijnlijk dan weer degraderen, maar ik zal ze niet missen.
Vind ik leuk
Mari +11714
dinsdag 12 februari 2019 om 18:07
Drie keer de lul
Vind ik leuk
Truth +3184
dinsdag 12 februari 2019 om 19:14
Het kind moet een naam hebben he !
Is er nu echt geen enkele voetballer meer waar je kan naar op kijken omwille van andere kwaliteiten dan voetbal ? Pseudos
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws