LIVE: PSG deelt enorme dreun uit; Makkelie ziet Roma winnen (gesloten)

LIVE: PSG deelt enorme dreun uit; Makkelie ziet Roma winnen (gesloten)

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 22:56di 12-02-2019 om 22:56

Laatste update: woensdag 13 februari 2019 om 09:35wo 13-02-2019 om 09:35

Het is zover: dinsdagavond beginnen we met de knock-outfase van de UEFA Champions League. De eerste twee wedstrijden die op het programma staan zijn Manchester United - Paris Saint-Germain en AS Roma - FC Porto. VoetbalPrimeur houdt je in dit liveblog op de hoogte van alle ontwikkelingen op beide velden.

Manchester United speelt in de heenwedstrijd van de achtste finale van de UEFA Champions League op Old Trafford tegen een gehavend Paris Saint-Germain. Superster Neymar en de Uruguayaan Edinson Cavani ontbreken bij de ploeg uit de Franse hoofdstad. Ook Thomas Meunier is er niet bij. Bij Manchester United zijn Matteo Darmian en Antonio Valencia er niet bij.

De opvallendste afwezige bij AS Roma - FC Porto is de Nederlander Rick Karsdorp. Hij begon de laatste vier competitiewedstrijden in de basis, maar is voor de heenwedstrijd in de achtste finale van de Champions League afgehaakt met een spierblessure. Ook Patrik Schick kan niet spelen. FC Porto moet het doen zonder de geblesseerde Moussa Marega en de geschorste voormalig FC Twente-speler Jesús Corona.

Opstelling Manchester United: De Gea; Young, Shaw, Bailly, Lindelof; Matic, Herrera, Pogba; Lingard, Martial, Rashford
Opstelling Paris Saint-Germain: Buffon; Kehrer, Thiago Silva, Kimpembe, Bernat; Marquinhos, Verratti; Daniel Alves, Draxler, Di María; Mbappé

Opstelling AS Roma: Mirante; Florenzi, Manolas, Fazio, Kolarov; Cristante, De Rossi, Pellegrini, Zaniolo; Dzeko, El Shaarawy
Opstelling FC Porto: Casillas; Eder Militão, Pepe, Felipe, Telles; Herrera, Danilo Pereira, Fernando; Otávio, Soares, Brahimi

 

Plaats een reactie

Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 19:26
Balen dat Neymar en Cavani niet meedoen zeg...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:29
Voor de wedstrijd zeker! Alleen ik gun het United wel meer! Maar uiteindelijk ben ik wel een neutrale supporter deze wedstrijd en had ik liever gewild dat bijde teams in de sterkst mogelijk opstelling hadden gespeeld.
Vind ik leuk
Molletje +1835
dinsdag 12 februari 2019 om 20:11
Ik hou ervan, de bluf gemixt met zelfspot... wat gezien wordt als arrogantie
Vind ik leuk
joriajax +748
dinsdag 12 februari 2019 om 20:01
Qua maniertjes niet echt, maar nu speelt PSG 6-3-1, dat is toch ook wel beetje zonde
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Komop Ole, afdrogen die Fransen!
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Kan zomaar gebeuren zonder Neymar, Mounier, Cavani is Paris een stuk minder.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 19:36
Ik denk dat dit ook het moment is om PSG te pakken. Anderzijds heeft Manchester ook een prima elftal en zitten in een flow. Ik hoop op Manchester.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 19:43
Mourinho is er niet dus denk wel dat het een mooie wedstrijd kan worden.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 19:45
Ik zit er in ieder geval klaar voor :-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:40
Kimpembe had er de 1e helft al uit gemoeten. Dan was de wedstrijd echt anders verlopen
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 22:42
Dat klopt. Maar hoe dan ook laat MU weinig slagkracht zien.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 22:52
Wat er nu ook weer gebeurt...belachelijk
Vind ik leuk
jopie1231 +46
dinsdag 12 februari 2019 om 23:01
Young ook....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Roma-Porto: 3-1
Man United-PSG: 1-1
Morgen:
Spurs-BVB: 3-0
Ajax-Real: 3-1

Bij de voorspelling voor mogen zou het kunnen dat mijn clubliefde mee speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:32
Roma - Porto 1-2
Man U - PSG 1-0

Spurs - BVB 2-2
Ajax- Real Madrid 2-6
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 08:06
Uiteindelijk toch 3-0 zoals voorspeld.
Vind ik leuk
Phantast +22
dinsdag 12 februari 2019 om 19:57
Jij hebt echt geen verstand van voetbal zeg.

Roma - Porto 1-1
Man U - PSG 3-0

Spurs - BVB 3-0
Ajax - Real M 0-2
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:59]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:40
Spurs zijn we het in iedergeval mee eens! We gaan het zien!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:57
De eerste twee kloppen al niet, zullen de laatste twee ook wel fout zijn

Heet je in het dagelijkse leven misschien Johan 🤔
Vind ik leuk
Phantast +22
woensdag 13 februari 2019 om 00:44
Als je zag wat PSG miste dan lag een anale verkrachting voor de hand, maar blijkbaar behoudt PSG genoeg kwaliteit over om Manchester die de laatste tijd prima draait te slachten.
Vind ik leuk
Phantast +22
donderdag 14 februari 2019 om 16:43
Alleen met Man utd zat ik er compleet naast, maar elk weldenkend mens had verwacht dat man utd wel zou winnen van zo'n gehavend PSG. Jij trekt voorbarige conclusies zeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 16:49
👏👏👏 was meer een grapje jongen, omdat je AJAX liet verliezen. Misschien was het wel meer hoop van mijn kant Het heeft niet zo mogen zijn, helaas
Vind ik leuk
Phantast +22
donderdag 14 februari 2019 om 16:52
Het was weer zo'n typisch avondje waarin Nederlandse clubs in Europa nooit de kansen afmaken en dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht. Nooit de trekker overhalen. In paniek raken als er een mogelijkheid is om een goal te maken.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 16:54
Ja, je hebt gelijk. Dat komt ook doordat Nederlandse clubs niet het geld of de uitstraling hebben voor een ervaren veel scorende spits 😎
Zo vaak geroepen dat ze moeten investeren in een scorende spits op CL-niveau. Vraag me niet wie ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
Voetbal@com +2578
dinsdag 12 februari 2019 om 20:15
Spurs - BVB 3-2
Ajax- Real 1-0
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:41
Kan ik me wel in vinden.
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 22:43
Die laatste voorspelling daar teken ik voor.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:37
Dat is duidelijk zichtbaar inderdaad
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:31
Mooie kraker om de 1/8-finales mee te beginnen, zeker op Old Trafford geef ik United wel een redelijke kans, maar PSG is wel de favoriet om over 2 duels door te gaan.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 19:37
Nou zeker met al die geblesseerde die Paris heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:55
Opstelling van PSG staat ook al op uefa.com
Vind ik leuk
Roffel1998 +2230
dinsdag 12 februari 2019 om 20:04
Porto stuurt A-team naar Engeland en B-team naar Italië?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:11
Man united-fc porto?
Vind ik leuk
Voetbal@com +2578
dinsdag 12 februari 2019 om 20:13
Waarom weer alle CL wedstrijden beginnen om 21.00 uur, man man UEFA.

Begin gewoon om 1900 en om 2100 uur.
Dat geneuzel altijd van tegelijkertijd beginnen conform de duurste Seiko horloge ter wereld.

Maar goed:

Man United - PSG 1-1

As Roma - Porto 3-0

Ons PSV - Manchester city 6-0

RKC - Inter 4-1

Mooie voetbalavond gewenst, maar was het toch maar alvast morgenavond, iets mooier affiche voor een NL-er en zelfs voor een PSV fan zoals ik, kijk er naar uit. Denk echt dat Real Ajax gaat onderschatten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:16]
Vind ik leuk
Reddevil +317
dinsdag 12 februari 2019 om 20:19
Here we go! Op weg naar Madrid 01-06-19!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:27
Haha, je kunt ook te hard van stapel lopen.. Verder natuurlijk wel geweldige avonden waar je altijd weer naar uitkijkt, lekker van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en er vooral van genieten.
Vind ik leuk
Enkidoe +311
dinsdag 12 februari 2019 om 20:44
Porto speelt 2 x?
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2213
dinsdag 12 februari 2019 om 20:51
Rare opstelling voor PSG zeg, Dani Alves op rechtsbuiten?
Vind ik leuk
Hesses +1161
dinsdag 12 februari 2019 om 20:53
LIVE: Opstellingen Manchester United - FC Porto en AS Roma - FC Porto bekend...
Fc Porto speelt 2x vanavond ?
Vind ik leuk
Hesses +1161
dinsdag 12 februari 2019 om 20:58
Roma - Porto 0-3
Man U - PSG 2-1
ajax - Real 0-4
Spurs - Dortmund 1-2
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:58
Alles fout !
Vind ik leuk
Hesses +1161
woensdag 13 februari 2019 om 10:23
Pas de helft fout kan de rest nog goed hebben.
Heb gelukkig geen toto gespeelt
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:20
Ja nu de helft na vanavond alles 😉
Vind ik leuk
Naranja +961
dinsdag 12 februari 2019 om 21:03
United en Porto winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:59
Jij hebt er duidelijk verstand van Johan !
Vind ik leuk
chicken +14057
dinsdag 12 februari 2019 om 21:14
United is zoveel mooier nu Mourinho weg is..
Vind ik leuk
Roffel1998 +2230
dinsdag 12 februari 2019 om 21:43
Smerig dit van Young
Vind ik leuk
TheMariner +3947
dinsdag 12 februari 2019 om 21:49
Daarna ook voor het eerst dat je de United fans hoort om diMaria uit te fluiten, voor de rest is het weer de gebruikelijke stilte bij die Muppets.
Vind ik leuk
Recovery +83
dinsdag 12 februari 2019 om 21:43
Lieve mensjes,

Is er hier een mogelijkheid om live mee te praten? Deze optie had je wel bij het beruchte VZ, maar daar heb ik afscheid genomen omdat censuur een dagelijks dingetje is/was.
Thanks alvast.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2230
dinsdag 12 februari 2019 om 21:48
Dit is dus het live topic, waar de mensen live over de wedstrijd praten. Het nadeel is alleen dat de nieuwste reacties ook onderaan worden geplaatst waardoor je dus verschrikkelijk lang moet zoeken naar reacties waar je bijvoorbeeld op wilt reageren.
Vind ik leuk
Recovery +83
dinsdag 12 februari 2019 om 21:54
Thanks.🖒
Vind ik leuk
TheMariner +3947
dinsdag 12 februari 2019 om 21:52
VZ was echt sneu ja. 😂
Vind ik leuk
Recovery +83
dinsdag 12 februari 2019 om 22:00
Dat was/is het zeker.
Je kreeg al strafpunten als je het niet een keer eens was met de 'Elite', maar het wel onderbouwde.
Ik reageer sowieso weinig, maar het is hier stukken beter verzorgd.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 21:57
Welkom.
Vind ik leuk
Recovery +83
dinsdag 12 februari 2019 om 22:02
Thanks.
Ben hier al een tijdje, maar reageer vrijwel nooit. Was vanavond een keer benieuwd.
Vind ik leuk
NvC +7537
dinsdag 12 februari 2019 om 21:44
Bah! Smerige actie van Young!
Vind ik leuk
Hyena +30293
dinsdag 12 februari 2019 om 21:44
Wat een lafbek die arbiter. Young hoorde hier rood te krijgen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 21:51
Leuke pot
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 21:56
Valt niet tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:02
Wat een zaaddodende partij voetbal. Ik val haast in slaap.😔😔😔 erg matig, krijgt een paard de hik van.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
dinsdag 12 februari 2019 om 22:04
Dit meen je niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:07
Af en toe gebeurt er idd weleens wat, meer als dat zelfs. Maar echt vloeiende aanvallen, te weinig. Voor mijn gevoel wordt de wedstrijd te vaak stil gelegd. Misschien irriteer ik me teveel aan de scheids. Maar toch, goed en snel voetbal zie ik maar zelden.
Dit kan ook komen omdat ik me wat loom voel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:08]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:23
Ben het wel met je eens betreft de eerste helft
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:59
Ah, nog een. Mooi.
Vind ik leuk
gerard.. +811
dinsdag 12 februari 2019 om 22:09
Jongens jongens waarom staat comdiantje kluivertje er niet in. Hij had toch een juiste keuze gemaakt. Ik hoor dat hij morgen naar de dokter gaat vanwege overdadig zitvlees.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:10
Ze houden niet van komedianten, simpel.
Vind ik leuk
NvC +7537
dinsdag 12 februari 2019 om 22:16
Lekker!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:17
Hoppa, wat nou Manchester United gaat makkelijk door.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:18
Juweel van een corner van Di Maria.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
dinsdag 12 februari 2019 om 22:39
Bal met een geweldige curve er in, super!
Vind ik leuk
NvC +7537
dinsdag 12 februari 2019 om 22:24
Haha gaan ze weer Di Maria uitfluiten en 2 seconden later een geniale assist van de man om het 0-2 te maken! 💪
Vind ik leuk
TheMariner +3947
dinsdag 12 februari 2019 om 22:27
9 overwinningen tegen clubs uit het rechter rijtje, maar PSG is andere koek zelfs nog al spelen die zonder Neymar en Cavani.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
dinsdag 12 februari 2019 om 22:39
PSG vanaf het begin beter, ook hun supporters trouwens, 0-2 een logische stand.
Vind ik leuk
Reddevil +317
dinsdag 12 februari 2019 om 22:49
Helaas maatje te groot houdoe en bedankt!
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
dinsdag 12 februari 2019 om 22:53
Pogba eindelijk rood, had al 4 gele kaarten moeten hebben.
Vind ik leuk
Romarioo +636
dinsdag 12 februari 2019 om 22:56
Hahhahaa poepba eruit
You fucked with the wrong person
Met mourinho had je deze wedstrijd niet verloren, daar is mourinho tactisch sterk in en solsi komt net kijken
Wat een vernedering
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:04
United was kansloos, onverwacht. PSG zette goed druk op de juiste momenten, goed combinatie spel wanneer het kon, compact in de verdediging en doeltreffend in de counter (met de lange bal/vrije pass). Kansloze voorzetten en afstandspogingen van United. Verrassende, verdiende overwinning, PSG.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws