'Vitesse-directie aan handen en voeten gebonden: landgenoot steunt Slutsky'

'Vitesse-directie aan handen en voeten gebonden: landgenoot steunt Slutsky'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 20:03di 12-02-2019 om 20:03

Hoewel Leonid Slutsky binnen veel geledingen van Vitesse in rap tempo krediet verliest, houdt landgenoot en clubeigenaar Valeri Oyf de Russische trainer 'weg van de guillotine'. Dat meldt de Gelderlander.

Na de 2-1 nederlaag bij FC Groningen is er topberaad geweest op Papendal. Slutsky moet gaan winnen, maar hij weigert het 'Wolga-catenaccio' op te geven. Dat komt hem in brede kring op kritiek te staan. Naast de achterban mort ook de spelersgroep, schrijft de regionale krant.

Technisch directeur Marc van Hintum zit in een lastig parket. Hij wees Slutsky al meermaals op de aanvallende kwaliteiten in de Vitesse-selectie. Zijn invloed en die van de andere directieleden, Olivier Smit (commerciële zaken) en Joost de Wit (algemeen directeur) is verder evenwel beperkt. Oyf bepaalt de koers in het Gelredome.

Zorgwekkend is daarnaast de situatie op het trainingsveld, stelt de Gelderlander. Slutsky beweegt voornamelijk in eigen kring, met de Russische assistenten Oleg Yarovinsky en de Berezutsky-broers. Daarmee wordt de ervaren assistent Edward Sturing genegeerd. 

Lees ookSlutsky reageert op 'onrust': 'Ik ben geen meisje van 16 jaar oud'

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 20:08
Zonde dat het slecht gaat met Vitesse
Vind ik leuk
Benniewies +4561
dinsdag 12 februari 2019 om 23:40
Ja hè? En als het Ajax was geweest?
Vind ik leuk
S - SIDE +155
dinsdag 12 februari 2019 om 20:09
hij kan beter op dansles gaan....
Vind ik leuk
bartzwolle +132
dinsdag 12 februari 2019 om 21:15
Nee joh hij traint gewoon voor de avondvierdaagse in Nijmegen 😎
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:10
Zo te zien lust hij wel een Slutsky.
Vind ik leuk
Benniewies +4561
dinsdag 12 februari 2019 om 23:42
Op de foto te zien heeft ie er net 24 op! Komt er haast op de verkeerde manier weer uit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:10
De Gelderlander. Vol aannamen en 0 feiten. Zal ongetwijfelt deels waar zijn, maar hoe lang heeft Oyf Fraser de kans gegeven? Precies, April. En hij was er al een jaar. Hij gaat er echt wel uit als het niet beter gaat.
Vind ik leuk
Cor du Roy +139
dinsdag 12 februari 2019 om 20:32
Neen. Want; wie betaald, bepaald.
Vind ik leuk
VA1 +2670
dinsdag 12 februari 2019 om 22:06
De Premier League is ook zo'n klote competitie zeg, niet om aan te zien. En die gekke Aziatische eigenaar die het onmogelijke deed met Leicester is nu dood. Karma noemen ze dat.
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
dinsdag 12 februari 2019 om 20:59
Iemand heeft ooit wat gezegd over die krant.... Kom, ligt op het puntje van m'n tong. Wat was het ook alweer?
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
dinsdag 12 februari 2019 om 22:06
Noviomagum nieuwsblad, oftewel de nijmeegse privé.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:14
Wel een erg aardige man.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:27
Wat een leuke naam zeg...
Weer een kindje die achter de laptop mag.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Rustig aan Klaas, ik kwam even niet op een andere naam toen ik dit account maakte. Verder reageerde ik net op een Ajax-Real topic over hoe Ajax het best kon spelen, aangezien ik Ajax steun in de CL, en iemand van 22 jaar is geen kindje. Voel je de volgende keer niet zo offended, en vooroordeel niet. ;) Had toen ook iets als Pisvee kunnen kiezen, maar dan was ik zeker geen ''kindje achter de laptop'' of niet?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
Rabarber +2277
dinsdag 12 februari 2019 om 20:18
Dat krijg je als je je ziel verkoopt. Vitesse zou eigenlijk Viteski moeten heten.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 12 februari 2019 om 20:25
Toch zouden ze niet willen ruilen met NEC. Of, nog erger, FC Wageningen en AGOVV.
Vind ik leuk
VA1 +2670
dinsdag 12 februari 2019 om 21:49
Jij hebt ook je ziel verkocht aan het Vaticaan voor een knaken salarisje
Vind ik leuk
Rabarber +2277
dinsdag 12 februari 2019 om 21:56
Och was dat tegen het zere beentje van jou en de andere 4 Viteski-supporters?
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 16:57
Nee ik druk jou, de clown die het doet voor de likes even met de neus op de feiten. Probeer je iemand pijn te doen met je lachwekkende teksten als "Viteski"? Niemand die je serieus neemt hoor. Maar dat was al langer bekend wat clowns betreft natuurlijk.
Vind ik leuk
Rabarber +2277
woensdag 13 februari 2019 om 18:03
Jij drukt mij even met de neus op de feiten? 😂 je benoemt geen enkel feit, huilebalk.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 20:06
Nee je bent gewoon te dom om de realiteit te kunnen zien
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:18
Wolga cattenacio?
Hebben ze dat zelf verzonnen bij de Gelderlander?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:18]
Vind ik leuk
Cor du Roy +139
dinsdag 12 februari 2019 om 20:31
Ja, want dat is een regelrechte KUTkrant ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:19
Wat een gelul allemaal weer. Het gaat even minder, komt ook omdat ze ietwat ongelukkig in de hoek zitten waar ze klappen blijven oplopen.
Maar wat is dat allemaal? Sukkels die zich Vitesse fans noemen die de bus staan op te wachten. Crisisberaad over een paar verloren potjes.
Gewoon onerstoorbaar doorgaan met je missie, naar de lange termijn kijken, dan komt het weer goed.
Vind ik leuk
pinkelman +4326
dinsdag 12 februari 2019 om 20:24
Zo is dat en voor Vitesse begrippen is een 5e plaats toch ook helemaal nog niet zo slecht. Samen met FC Utrecht strijden om Europees voetbal zit er wel in.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:27]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:28
Klopt pech tegen Heerenveen en ook tegen Groningen. Komt wel goed met Vitesse
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
dinsdag 12 februari 2019 om 22:15
Niemand die Vitesse een warm Hart toedraagt is teleurgesteld dat Vitesse 5 de staat.
Wij eisen ook niet hoger.
Maar het hele verhaal waar het eigenlijk nu omdraaid is.
Dat Vitesse belabberd laf voetbal speelt.
En dat maakt kwaadbloed bij Vitesse fans.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:23
Hoeveel berichten gaan er nog geplaatst worden of Slutsky? Ik begin er al aardig moe van te worden!
Vind ik leuk
Fc uuuuu +276
dinsdag 12 februari 2019 om 20:34
Word je moe van die Slutsky dan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:35
Nee totaal niet, wel van de media die zoveel berichten posten!
Vind ik leuk
Fc uuuuu +276
dinsdag 12 februari 2019 om 20:38
Ok beter positieve berichten toch zo is het overal wat de media zoekt dingen op.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:41
Negatieve berichten horen er ook bij natuurlijk, maar op dit moment plaatsen ze een hoop berichten waar niets nieuws in staat.
Vind ik leuk
NvC +7537
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Ach op een gegeven moment wordt je er immuun voor. 😉 Geloof me maar 😉
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
dinsdag 12 februari 2019 om 22:08
De gelderlander melkt het verhaal wel heel veel uit, zonder ook maar met echte feiten te komen.
Vind ik leuk
RenW +3443
dinsdag 12 februari 2019 om 22:09
Ja zijn er al 14 geplaatst dit jaar, wees maar blij dat je geen rood-wit hart heb.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:19
Als je het een beetje gevolgd zou hebben weet je dat je uit je nek lult!
Vind ik leuk
RenW +3443
dinsdag 12 februari 2019 om 23:05
Ik lees dat er 1 man zeggenschap heeft, blij dat ik uit mijn nek lul.
Ook blij dat jij wel snapt dat je niets meer te zeggen heb over je (eigen) club.
Oyf bepaalt de koers in het Gelredome.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 23:06]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:26
Marc van hintum, man met te mooi smoeltje en snelle babbel, heeft dus alleen ja te knikken
Vind ik leuk
heur es +860
dinsdag 12 februari 2019 om 20:32
En zijn haar te föhnen en zijn bek houden!
Vind ik leuk
Cor du Roy +139
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Wie betaald....bepaald. Quote; Ted v. Leeuwen, 2014 :-)
Vind ik leuk
Shelbourne +5893
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Tsja dat is het risico van een buitenlandse eigenaar. Bij de aanstelling van Slutsky was duidelijk dat hij uit de koker kwam van de Russische eigenaar. Zolang die eigenaar het in hem ziet zitten blijft die aan.
Vind ik leuk
Realist1892 +1195
dinsdag 12 februari 2019 om 22:20
Persoonlijk denk ik dat Oyf nog een paar wedstrijden aan kijkt.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2578
dinsdag 12 februari 2019 om 20:31
Tja, zonde zonde zonde, ooit zo prachtige club en als thuis bijna onverslaanbaar.

Prachtige voetballers voortgebracht, Cocu, Sturing, Bos, Machlas en Van der Gauw kon wel een aardig potje keepen.

Ik weet niet of Karel Aalbers een Munsterman was, maar echt rustig is het nooit meer geworden nadien.

Mijn zoontje van 6 is fan van Hertog, dus 7 april gaan we ondanks mijn pijn-ellende samen naar Vitesse - PSV om Hertog te zien...

Mocht je dan na 1 minuut 2 mensen al zien vertrekken dan ben ik dat met mijn zoontje want hij kan dan goed zeggen “ pap dat was gaaf, gaan we nu” 😀
Vind ik leuk
Caniggia +1155
dinsdag 12 februari 2019 om 21:28
Vitesse is nooit een prachtige club geweest.Ze hebben daar altijd op te grote voet geleefd en zijn meerdere malen door de gemeente gered.Waarna ze het weer voor 1 gulden of euro terug mochten kopen op naar het volgende bijna faillissement.Dan sprong de Gemeente er weer in en schonk het Vitesse terug voor 1 Euro.Ja eens houd het op want ook de Gemeente Arnhem kon dit niet eeuwig blijven doen.Dus toen de Russen kwamen werden die als redders gezien maar die bepalen nu ook alles en heb je als fan een club zonder gezicht.
Vind ik leuk
VA1 +2670
dinsdag 12 februari 2019 om 21:53
Weer zo'n kuddeschaap die iets in de media heeft gelezen en het direct als waarheid aanneemt. Het voetbal is momenteel niet om aan te zien maar het kan alleen maar beter gaan. En daarbij staan we 5e. Vitesse had minimaal 12 punten meer moeten hebben. Minimaal. Zet snel de tv aan knul, straks mis je het "nieuws" nog...
Vind ik leuk
Eimersweide +8729
dinsdag 12 februari 2019 om 22:29
12 punten meer moeten hebben? Dan hadden ze dus meer doelpunten moeten maken of minder goals tegen moeten krijgen. Behalve als je 12 punten bent genaaid door de arbitrage en dat is niet het geval.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 17:05
Op schandalig lakse wijze hebben ze toch minimaal 12 punten laten liggen wat volkomen onnodig was... lekker slimme reactie haha!
Vind ik leuk
Eimersweide +8729
woensdag 13 februari 2019 om 17:11
Ja maar dat komt dan toch voort uit hun eigen lakse spel en gebrek aan kwaliteit? Dat zit dus in deze selectie. Dan kun je die punten er niet zomaar ff bij gaan tellen om te kijken waar je dan op de ranglijst zou staan? Al zou je in een wedstrijd 100 kansen hebben gehad en de tegestander maar 1: als de tegenstander dan met 1-0 wint dan zijn zij kennelijk beter. Dat is namelijk de essentie van voetbal: meer scoren dan de tegenstander.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 17:22
Alsnog, normaal pak je die punten gewoon. En dan heb ik het nog over het minimale.
Vind ik leuk
RenW +3443
dinsdag 12 februari 2019 om 23:35
Het gaat er om dat je niets meer te vertellen heb.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Oyf bepaalt de koers in het Gelredome.
Vind ik leuk
Eimersweide +8729
woensdag 13 februari 2019 om 20:32
Zoals elke baas in elk bedrijf de koers bepaalt.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
woensdag 13 februari 2019 om 06:16
Gelukkig weet jij wel hoe het zit he VA1.Nou ik zou zeggen vertel dan even hoe het wel zit.Want ik word niet graag voor leugenaar uitgemaakt. Dus graag een reactie met hoe het dan wel zit.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 17:20
En daarbij was Vitesse de eerste club die aanhaakte bij de traditionele top 3. Toen heeft Karel Aalbers de Dome laten bouwen. Wat sommigen een lelijk stadion noemen maar dat is het dus eigenlijk niet. Het is een hypermodern super de luxe "dome" waar o.a in gevoetbald wordt. Alleen het prijskaartje daarvan geeft al aan hoe succesvol de club was toendertijd. Helaas werd Karel Aalbers niet veel later voor van alles verdacht, o.a fraude, waardoor de club uiteindelijk met grote financiële schulden kwam te zitten. Dat hele proces heeft bijna twintig jaar geduurd maar gelukkig schrijven we nu weer zwarte cijfers en qua begroting staat Vitesse nu weer netjes 4e. Dus haat maar lekker verder:)
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
dinsdag 12 februari 2019 om 22:12
Je bent in de war met nec, wij hebben nooit iets terug gekocht ! Als je niet weet waarover je praat houdt dan je kop dicht. Meneer die zijn eigen club niet wil noemen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:18
Vitesse wilde de ED top aanvallen, staan 20 punten achter op Ajax......! Dat zijn de feiten.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 17:23
Dat klopt ja. Maar voetbal duurt langer dan een seizoen:)
Vind ik leuk
Caniggia +1155
woensdag 13 februari 2019 om 06:20
Ik hoef mijn eigen club niet te noemen want ik heb geen eigen club. En ook geen club waar ik fan van wil zijn.Ik wil me lekker ongecompliceerd uit kunnen laten zonder dat ik bevooroordeeld ben.En dat Vitesse niets terug heeft gekocht is nog erger want dan hebben ze het symbolisch teruggekregen van de Gemeente.Daar zijn heel veel stadgenoten van je door gedupeerd want die mochten voor het wanbeleid van Vitesse betalen dus.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 06:46
Nou kom maar eens met feiten dan ! Wat heeft Vitesse teruggekocht dan !?
Vind ik leuk
Caniggia +1155
woensdag 13 februari 2019 om 19:01
Ik heb in mijn eerste reactie al gezegd dat ze het stadion in totaal 2 of 3 keer hebben teruggekregen voor 1 gulden of 1 euro.Maar ja daar lees jij blijkbaar overheen het gekke is dat je er wel op reageert.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 22:05
Zal ik je eens wat verklappen, het stadion is nooit van Vitesse geweest ! 😆

Misschien ben je in de waar met onze zuiderburen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:29
Precies een uitstekende analyse !
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 17:01
Je vergeet nog een aantal namen, om er maar een te noemen als voorbeeld, Makaay... of nog eentje dan, Diarra... Sander Westerveld of helden als Ricky van Wolfswinkel en Theo Janssen etc etc etc.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 20:08]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11324
dinsdag 12 februari 2019 om 20:51
Altijd fijn als je geen baas bent in eigen huis....
Vind ik leuk
Caniggia +1155
dinsdag 12 februari 2019 om 21:23
Welk eigen huis Oyf is de baas in zijn eigen club.Sturing is er alleen om de Knvb te paaien en zal daar wel dik voor betaald worden.Sturing is ook degene die de Fans koest moet houden.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
dinsdag 12 februari 2019 om 22:13
Sterke argumenten, veel sprookjes en fantasie verhalen gelezen vroeger.
Vind ik leuk
NvC +7537
dinsdag 12 februari 2019 om 21:27
Nou Oyf is volgens mij op papier wel de baas en zo te zien bepaald hij volledig hoe de club draait. Alleen is dat niet zoals de meerderheid van de vitessenaren dat willen zien. Maar goed zo liggen de kaarten nu eenmaal.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:36
Als je het op papier bent, dan ben je het gewoon, zo gaat dat in Rusland ook, daar zijn spelers een soort van slaven aldus Slutsky zelf.
Hull City had ook prima ervaringen met Slutsky, maar daar was geen Oyf om hem de hand boven het hoofd te houden.
Vind ik leuk
NvC +7537
dinsdag 12 februari 2019 om 23:38
Precies! Denk dat Oyf blijft zitten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:43
Inderdaad, totaal overgeleverd aan de Russen voor geld.
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
dinsdag 12 februari 2019 om 20:58
"Nee, we hebben echt mandaat om een eigen koers te varen".


Aldus Joost de Wit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:13
Ach ja Vitesse en het grote geld... dacht dat het een Arnhemse volksclub was..... nu in handen van de Russen.... Nog even en NEC en en de Graafschap zijn de clubs uit Gelderland..
Vind ik leuk
Caniggia +1155
dinsdag 12 februari 2019 om 21:21
Vitesse is al jaren geen Nederlandse club meer als fan moet je betalen en je mond houden want de russen hebben het voor het zeggen.Dat domme protesteren heeft totaal geen zin want daar word niet naar geluisterd.Vitesse is op sterven na dood. Nec is al jaren de club uit Gelderland want Vitesse is een Russische enclave.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
dinsdag 12 februari 2019 om 22:16
Het valt ook niet mee onderin de keuken kastjes divisie. Ga je maar druk maken over je eigen zogenaamde volksclubje Calimero.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:28
Vitesse 26 punten achter op PSV, wilde de top aanvallen, 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 06:48
Ook niet de feiten kennen, ze wilden de derde plaats pakken. Dat heet ambities hebben, anders kun je als voetbalclub beter stoppen. Maar dat snap jij niet kleutertje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
woensdag 13 februari 2019 om 09:53
Dat is prima om ambities te hebben, maar als je het dan niet volbrengt moet je kijken waar het fout gaat.
Maar dat durf je niet,
De Slut sky heeft geen benul van modern voetbal zoals we dat graag zien in Europa, en jullie verkwanselen wat eens een mooie Nederlandse club was aan louche Russische figuren.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 10:26
Eindelijk een reactie waar ik wat mee kan. Natuurlijk ben ik ook niet altijd blij met de Russen. Maar zonder hun had onze club niet meer bestaan en had ik ook niet meegemaakt dat we de beker wonnen. Maar de club is ook meer dan alleen de Russen. Als supporters gaan wij al vele jaren naar onze club en je bouwt dan ook een band op met elkaar. Bij de jeugdopleiding lopen veel oud Vitesse spelers en ook bij het eerste. Slutsky heeft één Russische assistent, en er lopen nu twee oud spelers stage. En ook ik ben niet altijd tevreden met de tactiek en opstelling van Slutsky. Maar om nu hem alleen de schuld te geven of hem te ontslaan zie ik ook niet zitten.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:08
Hahaha toen de Rus de club overnam, jaren geleden, waren zijn eerste woorden... binnen een jaar of 3 zijn we kampioen.... en nu is de derde plek al voldoende..
12 punten achter op nr 2 en maar 8 punten meer dan nr 16...
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 10:20
Nee Henk dat was een uitspraak van de vorige eigenaar die de club goed had verkocht. Niet de uitspraak van Jordanië.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 20:11
Clowntje, dat was een ander clowntje genaamd Maasbert Schouten. En dat clowntje had nog bijna gelijk ook haha!! Dat jaar had Vitesse gewoon kampioen MOETEN worden. Helaas was Bony meer dan een maand weg voor de Afrika cup en viel Theo Janssen geblesseerd uit wat meteen einde carrière betekende.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 20:17
Ajax 6 punten achterstand op PSV die het met een veel mindere selectie doen hahaha!! Dan steek je zoveel geld, tientallen miljoenen in de ploeg en dan speel je in eigen huis 4-4 tegen Heerenveen... verlies je 6-2 van je aartsrivaal en weggespeeld door Heracles Almelo met alle respect. In het jaar dat je kampioen MOET worden. Dat is pas echt lachwekkend. Hoe oud ben je trouwens? Welke volwassen kerel gebruikt nou van die kinderachtige poppetjes haha!!!
Vind ik leuk
Caniggia +1155
woensdag 13 februari 2019 om 06:10
Het maakt mij niet uit waar Nec staat maar dat is wel een Nederlandse club Vitesse heeft al jaren geen eigen gezicht meer.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 10:28
Dat maak jij ervan. Niet zo dom praten maar je eerst echt verdiepen in een club. Maar jij blijft maar dom roepen, dus jou neem ik niet meer serieus hier.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
donderdag 14 februari 2019 om 06:41
Dat maak ik er niet van Vitesse heeft gewoon al jaren geen gezicht meer.De 1e kennismaking werd er geroepen binnen 4 jaar zijn we kampioen van Nederland.Dat werd later ontkracht en nu zijn we jaren later en is het nog steeds niets geworden.Ondanks alle geldschieters,
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
donderdag 14 februari 2019 om 06:45
Luister vriend, de vorige eigenaar Maasbert Schouten van Vitesse heeft in een dolle bui na de verkoop geroepen dat wij wel even kampioen werden. Dat heeft zowel Vitesse als onze eigenaar nooit geroepen. Dus weer dom geroep en niks weten.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
donderdag 14 februari 2019 om 06:52
Vind ik ook prima maar het is wel geroepen en daar gaat het om.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 23:05
De Premier League is ook echt zo'n klote competitie... werkelijk niet om aan te zien. En die Aziatische eigenaar van Leicester die het onmogelijk wist te presteren met zijn club is nu dood. Karma is dat, had de club zijn "eigen gezicht" maar moeten houden.
Vind ik leuk
HansVites +6096
dinsdag 12 februari 2019 om 22:48
Dus bij Nek mag je gratis naar binnen, nou al kreeg ik er geld bij wilde ik daar nog niet zitten.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:09
Ach je kunt nog altijd beter in een echt stadion zitten dan in dat ding daar in Arnheim..
Vind ik leuk
HansVites +6096
woensdag 13 februari 2019 om 10:34
Ach jij vult niet eens in wat je favoriete club is zodat je met iedereen mee kunt lullen, misschien schaam jij je voor je club.
Aan je reactie te lezen (die kant nog wal raakt) is NEK je favoriete club maar durf je dat niet aan te geven in je profiel.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:21
Ik heb het hele bestand van de KNVB nagezocht op een club die NEK heet... niets gevonden.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 23:03
Dat ding is een van de meest luxe stadions (het is eigenlijk een dome, geen stadion) ter wereld. Hypermodern, super de luxe en multifunctioneel.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 00:09
Maar totaal niet geschikt voor voetbal, gelukkig hebben de mensen in Arnhem dat ook begrepen, meestal maar half leeg
Vind ik leuk
VA1 +2670
donderdag 14 februari 2019 om 01:34
Als er serieus wat gepresteerd wordt en het voetbal is aantrekkelijk dan zit het zo weer vol knul. En er passen er in ieder geval meer in, dat is ook wel handig. Kijk bijvoorbeeld naar dat dingetje van AZ... Daar passen er niet eens meer in...
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 10:31
Als je echte supporter bent kom je ook als het niet goed gaat. Kijk naar FC Twente, zitten toch elke keer 25.000 man op de tribune en ook vorig jaar toen ze degradeerden. Kijk naar NAC, enz..
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:32
Precies.
Vind ik leuk
VA1 +2670
donderdag 14 februari 2019 om 01:37
Volgens mij ben jij echt zo'n gloryhunter... Die niet eens in de buurt van Amsterdam woont en toch voor Ajax is... Dat geeft meteen aan wat voor een persoon je bent, een loser! Iemand die weinig tot geen succes heeft in het leven en daarom mee lift op het succes van de club haha!! Hoe triest is dat... En trouwens, welk succes? Niet overlopen naar een andere club hè als ze dit jaar weer niks winnen...
Vind ik leuk
Caniggia +1155
dinsdag 12 februari 2019 om 21:17
Sturing zit er alleen om de club nog een enigzins nederlands uiterlijk te geven en voor de fans zodat ze niet weg lopen.Verder moet Sturing gewoon opzitten en pootjes geven aan Oyf en Slutsky. Alle andere nederlanders die er zitten.Dus als fan zijnde moet je gewoon je mond houden en accepteren dat je bij een club zit alleen om de tribune te vullen.Overigens is dit al jaren bekend dus niets nieuws onder de zon.Ditzelfde is het geval bij Ado en straks ook Den Bosch.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:30
Prima analyse.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 06:49
Kom je hier alleen om te vervelen, ga dan iets nuttigs doen in je leven of zo.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
woensdag 13 februari 2019 om 09:56
Je hoeft niet te reageren om vervolgens daarna huilie huilie te gaan doen hoor ........kan je het niet alleen af ?
Vind ik leuk
Caniggia +1155
donderdag 14 februari 2019 om 06:38
Je hoeft niet te reageren he. Dat je dat wel doet zegt meer over jou dan over mij. Zo van als ze aan mijn cluppie komen dan zal ik ze.Ik zou zeggen lees je eerst eens in. Voordat je een totaal onzinnige opmerking plaats.Want wat je nu doet is reageren om het reageren.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
donderdag 14 februari 2019 om 06:42
Jij loopt hier complete onzin te verkopen en dan krijg je een reactie terug van mij. Actie reactie heet zoiets.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
donderdag 14 februari 2019 om 06:48
Nou dan doe je dat toch.Ik vind het ook allemaal prima joh.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
donderdag 14 februari 2019 om 06:51
Kom met zinnige en onderbouwde dingen dan ga ik gerust een discussie met je aan. Maar roep niet maar een eind in het weg met halve waarheden want dan krijg je een andere reactie.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
donderdag 14 februari 2019 om 06:53
Ik ben hier ook niet voor de discussies,geef gewoon mijn analyse en wat anderen daar van vinden is hun probleem.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
donderdag 14 februari 2019 om 07:14
Kom dan met een goede analyse of pas die aan. Ik zit er zelf ook wel eens naast.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
donderdag 14 februari 2019 om 18:56
Dat zit ik ongetwijfeld ook wel eens.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 23:07
En nu naar bed hoor! Anders ben je morgen niet fit genoeg om de kont van de baas te kussen.
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 21:18
Ach de Gelderlander neemt niemand serieus. Misschien Nijmeegse supporters.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 21:42
EDIT VP: reactie verwijderd (provocatie)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:51]
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 12 februari 2019 om 21:44
Het is zo labiel. En dan wijzen we in dit land naar de trainer, maar er zit ook wel iets mis in het hoofd van spelers vind ik. Moet een trainer voor motivatie zorgen? Je wilt voetballen om te winnen dacht ik?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:17
Er stonden meer Vitesse supporters de spelersbus op te wachten dan dat er mee gingen naar de wedstrijd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377
dinsdag 12 februari 2019 om 23:30
Goed opgemerkt !
Vind ik leuk
Eddy T67 +2228
woensdag 13 februari 2019 om 07:35
Misschien is dat dichterbij.
Maar bovendien was het niet eens zo. Volgens de berichten stonden er 50 de bus op te wachten terwijl er zo'n 80 mee zijn geweest naar Groningen.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 23:08
Waren er 88 en veel Vitesse supporters gaan niet in het uitvak, die kopen gewoon een kaartje op de neutrale tribune.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2228
woensdag 13 februari 2019 om 07:34
Stemmingmakerij. Waar zijn de critici als het Utrecht betreft? Daar bepaald van Seumeren alles. Hier wordt er weer een negatief sausje overheen gegoten.
Niet dat ik blij ben met de speelwijze.....maar daar zijn ook andere redenen voor aan te wijzen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12112
woensdag 13 februari 2019 om 22:12
Ach laat ze maar lullen, we blijven toch voor Vitesse.
Vind ik leuk
VA1 +2670
woensdag 13 februari 2019 om 23:10
Niet meer op ingaan op die lachertjes. Ze hebben een hekel aan voetbal, behalve hun eigen club dan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws