Veldwijk: 'Die geruchten heb ik ontvangen, maar er is nog geen concreet bod'

Veldwijk: 'Die geruchten heb ik ontvangen, maar er is nog geen concreet bod'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 21:12di 12-02-2019 om 21:12

Laatste update: woensdag 13 februari 2019 om 15:26wo 13-02-2019 om 15:26

De interesse in Lars Veldwijk lijkt momenteel nog niet concreet. De spits van Sparta staat in de belangstelling van clubs uit Japan en andere landen in Azië, maar een bod is er nog niet gedaan.

"Die geruchten heb ik ook ontvangen, maar er is nog steeds geen officieel bod geweest", zegt Veldwijk tegen RTV Rijnmond. "Zolang er geen bod is, hoef ik daar niet over na te denken en ben ik met heel veel plezier speler van Sparta. Of ik ervoor opensta? Ik heb gezegd dat ik veel van de wereld wil zien. Als dat in combinatie kan met voetbal zou dat mooi zijn. Maar ik ben vader van twee kinderen en m'n vriendin is druk met werk. Ik moet kijken of dat te combineren is."

De vriendin van Veldwijk is Monica Geuze, een bekende vlogger op Youtube. "Ze heeft haar eigen werk hier. We kijken of het mogelijk is als het echt concreet wordt, maar ik ben nu speler van Sparta. We hebben nu een moeilijke periode, maar onze doelstelling is promoveren. Dat zijn we met z'n allen aangegaan. Ik hoop dat af te maken."

"Ik heb voor een jaar getekend en ging er van tevoren uit om een jaar te blijven. In januari is het heel stil rond mij geweest. In de laatste paar dagen van de Europese transfermarkt kwamen er wat geruchten op gang vanuit Azië. Ik sluit me daar vooraf en heb gezegd dat m'n management ermee bezig is. Als Sparta geen bod binnenkrijgt waar de club tevreden mee is, ben ik gewoon speler van Sparta."

Poll

Moet Veldwijk transfereren?

(513 stemmen)

Plaats een reactie

keesje s +390
dinsdag 12 februari 2019 om 21:16
Blijf maar es een keer wat langer bij een club!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:24
Misschien wel wat voor Ajax?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:16
Is dit zelfde topic vorige niet al eens geweest haha?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Hahaha die is vorige al geweest ja🤣
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:17
Wat een eitje is dit toch
Ik kan naar de hele wereld toe
Maar wil dat niet vanwege mijn kinderen
Geef dan gewoon geen interview als je toch niets te melden hebt
Die vlogdoos heeft zeker weer wat clicks nodig
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Als het hem gevraagd wordt dan is dit toch een prima antwoord? Vanwege mijn kinderen zou ik dat ook niet doen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:28
Maakt wel gelijk de intro en rest van het interview irrelevant
Dus om trumpterminologie te gebruiken Fake news van ajaxprimeur
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
dinsdag 12 februari 2019 om 21:19
Kan dat niet weg die 2 aandachtshoeren Veldwijk en Monica Geuze misselijk wordt ik van die 2.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:21
Dan lees je het artikel toch gewoon niet?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:24
Misschien had Vamos gehoopt dat Veldwijk eens een keer iets zinnigs te melden had , en ik begrijp zijn reactie als blijkt dat dit weer tegenvalt
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:31
Ik begrijp zijn reactie niet. Vamos moet wel erg veel frustraties in het dagelijks leven als hij last heeft van 'aandachtshoeren' waar hij geen interesse in heeft, maar toch aandacht aan besteed.
Vind ik leuk
Sideburnn +3208
dinsdag 12 februari 2019 om 22:33
Zou Veldwijk gevraagd worden voor zo'n interview of niet denk je.....
Verder is bekend dat hij liever in NL blijft voor zijn kids....hulde voor een vader die famillie op 1 zet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Helaas gebruikt ie zijn kinderen als smoes
Hij weet zelf gewoon dat ie niets te zoeken heeft daar en zoekt smoesjes
Lijkt wel een Ajacied
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:33
Jij weet toch niet voor welk niveau hij is gevraagd?
Zivkovich is ook naar China, ook al is dat het tweede niveau. Maar jij volgt blijkbaar dagelijks het Aziatische competitievoetbal.
Lekker spannend!!!
Vind ik leuk
Sideburnn +3208
dinsdag 12 februari 2019 om 22:31
Je bent jaloers dat je niet zo lekker wijf hebt denk ik.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3291
dinsdag 12 februari 2019 om 21:21
Laat hem is stabiel bij een club blijven presteren
Vind ik leuk
Vb.twente +127
dinsdag 12 februari 2019 om 21:33
alleen Australie kan hij nog naartoe , en hopen dat hij daar blijft .
Vind ik leuk
MiloZandt +2010
dinsdag 12 februari 2019 om 21:38
Misschien eerst een keer een fatsoenlijke wedstrijd spelen
Vind ik leuk
Sebasje +454
dinsdag 12 februari 2019 om 21:42
In Japan hebben ze volgens mij ook gewoon internet, ... daar kan ze toch ook lekker vloggen ....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:35
Ik dacht precies hetzelfde.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:45
Is een stevige spits met veel flare. Kan belangrijk zijn voor een team, maar had redelijk wat off-days. Denk dat hij het beste in Nederland kan blijven, wellicht bij een subtopper/middenmoter als ADO, Willem II of Excelsior. KKD is voor hem toch net iets aan de lage kant, zeker Eredivisie waardig! (Desondanks het ietwat mislukte avontuur bij Groningen en PEC)
Vind ik leuk
Sideburnn +3208
dinsdag 12 februari 2019 om 22:34
Bij pec niet mislukt...is wel afhankelijk van bediening.....enndat schort er bij Sparta aan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:44
Nee trouwens bij PEC was hij wel een goeie speler, dat klopt. Stelde helaas teleur bij Groningen, vooral om dat incident met dat wisselgedoe. Is inderdaad afhankelijk van bediening, maar is dan wel een best gevaarlijke spits.
Vind ik leuk
Cookee +12186
woensdag 13 februari 2019 om 17:58
Nou de opstelling deugt niet, bizar dat Fraser in beeld is bij Feyenoord. Hij speelt voetbal waar Feijenoord al jaren niks mee wint... van achter dicht en hopen op een gelukje.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2537
dinsdag 12 februari 2019 om 22:13
Prima speler voor Sparta en sowieso voor top KKD, rechterrijtje Eredivisie. Zou fijn zijn als hij zijn vorm ook weer terugvindt om toch nog voor de promotie te gaan. Misschien dat hij dan wel wil blijven. Zou vanwege zijn gezin ook niet echt een goede stap zijn om zo ver weg te gaan voetballen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:36
Hoe verder weg hoe beter. Niet die vlog muts vergeten mee te nemen uit Nederland.
Vind ik leuk
Cookee +12186
woensdag 13 februari 2019 om 17:56
Leuk die 'tekeningetjes' op de arm.
Had zich beter voor de foto even kunnen wassen.
Niet presteren en dan in de winter ertussenuit knijpen, slim, maar niet fijn.
Vind ik leuk
Napier +98
zaterdag 16 februari 2019 om 18:21
Van mij ( Sparta supporter )mag hij direct vertrekken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws