Veldwijk: 'Die geruchten heb ik ontvangen, maar er is nog geen concreet bod'

Veldwijk: 'Die geruchten heb ik ontvangen, maar er is nog geen concreet bod'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 21:12di 12-02-2019 om 21:12

Laatste update: woensdag 13 februari 2019 om 15:26wo 13-02-2019 om 15:26

De interesse in Lars Veldwijk lijkt momenteel nog niet concreet. De spits van Sparta staat in de belangstelling van clubs uit Japan en andere landen in Azië, maar een bod is er nog niet gedaan.

"Die geruchten heb ik ook ontvangen, maar er is nog steeds geen officieel bod geweest", zegt Veldwijk tegen RTV Rijnmond. "Zolang er geen bod is, hoef ik daar niet over na te denken en ben ik met heel veel plezier speler van Sparta. Of ik ervoor opensta? Ik heb gezegd dat ik veel van de wereld wil zien. Als dat in combinatie kan met voetbal zou dat mooi zijn. Maar ik ben vader van twee kinderen en m'n vriendin is druk met werk. Ik moet kijken of dat te combineren is."

De vriendin van Veldwijk is Monica Geuze, een bekende vlogger op Youtube. "Ze heeft haar eigen werk hier. We kijken of het mogelijk is als het echt concreet wordt, maar ik ben nu speler van Sparta. We hebben nu een moeilijke periode, maar onze doelstelling is promoveren. Dat zijn we met z'n allen aangegaan. Ik hoop dat af te maken."

"Ik heb voor een jaar getekend en ging er van tevoren uit om een jaar te blijven. In januari is het heel stil rond mij geweest. In de laatste paar dagen van de Europese transfermarkt kwamen er wat geruchten op gang vanuit Azië. Ik sluit me daar vooraf en heb gezegd dat m'n management ermee bezig is. Als Sparta geen bod binnenkrijgt waar de club tevreden mee is, ben ik gewoon speler van Sparta."

Poll

Moet Veldwijk transfereren?

(522 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 21:16
Is dit zelfde topic vorige niet al eens geweest haha?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Hahaha die is vorige al geweest ja🤣
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
dinsdag 12 februari 2019 om 21:21
Laat hem is stabiel bij een club blijven presteren
Vind ik leuk
Vb.twente +199
dinsdag 12 februari 2019 om 21:33
alleen Australie kan hij nog naartoe , en hopen dat hij daar blijft .
Vind ik leuk
MiloZandt +2078
dinsdag 12 februari 2019 om 21:38
Misschien eerst een keer een fatsoenlijke wedstrijd spelen
Vind ik leuk
Sebasje +475
dinsdag 12 februari 2019 om 21:42
In Japan hebben ze volgens mij ook gewoon internet, ... daar kan ze toch ook lekker vloggen ....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:35
Ik dacht precies hetzelfde.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:45
Is een stevige spits met veel flare. Kan belangrijk zijn voor een team, maar had redelijk wat off-days. Denk dat hij het beste in Nederland kan blijven, wellicht bij een subtopper/middenmoter als ADO, Willem II of Excelsior. KKD is voor hem toch net iets aan de lage kant, zeker Eredivisie waardig! (Desondanks het ietwat mislukte avontuur bij Groningen en PEC)
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
dinsdag 12 februari 2019 om 22:34
Bij pec niet mislukt...is wel afhankelijk van bediening.....enndat schort er bij Sparta aan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:44
Nee trouwens bij PEC was hij wel een goeie speler, dat klopt. Stelde helaas teleur bij Groningen, vooral om dat incident met dat wisselgedoe. Is inderdaad afhankelijk van bediening, maar is dan wel een best gevaarlijke spits.
Vind ik leuk
Cookee +12956
woensdag 13 februari 2019 om 17:58
Nou de opstelling deugt niet, bizar dat Fraser in beeld is bij Feyenoord. Hij speelt voetbal waar Feijenoord al jaren niks mee wint... van achter dicht en hopen op een gelukje.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2954
dinsdag 12 februari 2019 om 22:13
Prima speler voor Sparta en sowieso voor top KKD, rechterrijtje Eredivisie. Zou fijn zijn als hij zijn vorm ook weer terugvindt om toch nog voor de promotie te gaan. Misschien dat hij dan wel wil blijven. Zou vanwege zijn gezin ook niet echt een goede stap zijn om zo ver weg te gaan voetballen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:36
Hoe verder weg hoe beter. Niet die vlog muts vergeten mee te nemen uit Nederland.
Vind ik leuk
Cookee +12956
woensdag 13 februari 2019 om 17:56
Leuk die 'tekeningetjes' op de arm.
Had zich beter voor de foto even kunnen wassen.
Niet presteren en dan in de winter ertussenuit knijpen, slim, maar niet fijn.
Vind ik leuk
Napier +119
zaterdag 16 februari 2019 om 18:21
Van mij ( Sparta supporter )mag hij direct vertrekken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws