Dreun voor Mazraoui en Ajax: Het is gewoon een opsomming van alles

Dreun voor Mazraoui en Ajax: "Het is gewoon een opsomming van alles"

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 09:27do 14-02-2019 om 09:27

Na afloop van Ajax-Real Madrid op woensdagavond (1-2) stond Noussair Mazroui met de pest in z'n lijf voor de camera van Ajax TV. De rechtsback van de Amsterdammers vond dat zijn elftal absoluut meer had verdiend dan een nederlaag. 

Een remise, minimaal, was terecht geweest, aldus Mazraoui. "Met een 2-2 zou ik zeker tevreden zijn geweest. En de overwinning zat er ook gewoon in. De realiteit is dat we 1-2 verloren hebben", aldus de international van Marokko met een diepe zucht. "We kunnen wel excuses verzinnen over de scheidsrechter en kansen die we missen, maar het is gewoon een opsomming van van alles."

Op 5 maart moet Ajax nu minimaal twee keer scoren in Madrid om de kwartfinale van de Champions League te bereiken. Mazraoui gelooft in een stunt. "Ja, anders stap ik het vliegtuig niet in. Na de wedstrijd van vandaag hebben we het gevoel dat we voor een stunt kunnen gaan."

Lees ook: Acht conclusies: spoedcursus voor De Jong, het gelijk én ongelijk van Ten Hag 

Plaats een reactie

donderdag 14 februari 2019 om 09:30
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Youri99 +10558
donderdag 14 februari 2019 om 09:31
Jammer dat Twente niet is opgedoekt
Vind ik leuk
elijah +1650
donderdag 14 februari 2019 om 10:13
Hahaha HUTSSS
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:32
Jammer dat je alweer een topic verziekt met zo'n reactie.
Vind ik leuk
Couto76 +1125
donderdag 14 februari 2019 om 09:32
Wat een onzin reactie man. Je bent toch zeker voor de Nederlandse ploeg? Dat is ook goed als je met FC Twente straks ooit weer eens Europa in wil.
Vind ik leuk
vierde-ster +4865
donderdag 14 februari 2019 om 09:33
heerlijk dat Twente staat waar die hoort namelijk een divisie lager....nu nog failliet gaan
Vind ik leuk
Plattekar bv +34489
donderdag 14 februari 2019 om 09:36
Als je ook Mazroui ziet tegen Feyenoord of gister...dat symboliseert wel heel Ajax op dit moment. Gister zo goed, zo fel, positiespel geweldig en gewoon onterecht verloren. Als Ziyech en Dolberg die ballen er gewoon inschieten, dan had ik t nog wel ns willen zien. Ajax heeft de Nederlandse eer echt hoog gehouden. Compliment. Maar nu weer ff normaal doen in de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 09:36]
Vind ik leuk
Babelagtig +2434
donderdag 14 februari 2019 om 09:38
Toch kun je af en toe wel inhoudelijk en objectief reageren👌
Vind ik leuk
Plattekar bv +34489
donderdag 14 februari 2019 om 09:39
Over het algemeen , als het terecht is, ben ik heel objectief. Af en toe dollen moet ook kunnen toch. Maar Europees moet je elkaar gewoon steunen vind ik
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 09:40]
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:43
Eens idd. Vele willen ook maar niet inzien dat het Nederlands voetbal aan het afdwalen is. En dat Oostenrijk onze plek 11 vanavond in beslag gaat nemen! Zo slecht hebben we er nog nooit voorgestaan, en gaan we op deze manier door, vrees ik dat we helemaal geen CL meer kunnen spelen als Nederlandse ploegen zijnde. Niemand die zich hier druk om maakt, het verlies van Ajax vinden mensen mooier, dan het belang van het Nederlands voetbal. Bizar.
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 14 februari 2019 om 09:56
dat oostenrijk ons gaat inhalen en voorbijstreven hebben we vooral te danken aan psv
jammer maar helaas
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:58
Nee, niet alleen Psv. Ook de rest van de clubs schieten te kort in deze. We falen gewoon keihard als Nederland zijnde. Hoe pijnlijk ook.
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 14 februari 2019 om 10:01
nederland speelt niet mee
je speelt voor Nederland
psv en feyenoord hebben niets binnen gehaald
az ook niet maar die zijn leeggeroofd
Vind ik leuk
Plattekar bv +34489
donderdag 14 februari 2019 om 10:04
In een groep met Inter, Barca en Spurs bestaat er inderdaad een hele kleine kans dat we het nét niet redden...excuses.
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 14 februari 2019 om 10:14
je hoeft je niet te excuseren
iedereen heeft kunnen zien dat ze niet in staat waren iets extra's te geven in de CL
en bommel is natuurlijk ook niet de meest avontuurlijke trainer
Vind ik leuk
Wilveld +135
donderdag 14 februari 2019 om 10:09
toen PSV in 2013 de achtste finale haalde gaven de andere ploegen ook niet thuis
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 14 februari 2019 om 10:12
dat is dus 6 jaar geleden
ik dacht dat ze daarna de beste club van nederland waren
dus na 2013 helemaal niets ......
Vind ik leuk
Wilveld +135
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
'foutje was in 2016
Vind ik leuk
vierde-ster +4865
donderdag 14 februari 2019 om 12:41
Zo is het platte het is jammer dat ik me soms laat meeslepen in mijn antwoorden op sommige reacties....laten we er een mooi eindsprint van maken 👍
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:46
Plattekar is juist heel vaak objectief. Vergeleken met andere dan. Ook als het over zijn eigen club gaat, en dat respecteer ik juist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 09:58
inderdaad, 1 van de normale hierzo!
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 10:17
Zeker waar idd.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
donderdag 14 februari 2019 om 11:07
Ja maar verdedigend is Mazraoui gewoon erg zwak. Meevoetballend goed en komt ook regelmatig in de 16 meter.
Wederom een speler als het voetballend goed gaat gaat hij mee in de flow. Anders niet.
Daar zijn er teveel van in Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 12:33
Ik denk dat het overal ter wereld gebeurt tegen de “kleine” clubs. Na of voor een CL match. Of ze sparen hun krachten voor de match met het oog op, of ze zijn helemaal afgepeigerd en geen schim van de laatste CL match die ze gespeeld hebben. Dus als Ajax nu een uit match heeft dan Kun je ervan uitgaan dat ze het moeilijk krijgen.want het is geen real dus die knop gaat weer om. Zo van dat doen we wel even
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:40
jammer dat mazraoui voor marokko koos
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 09:58
Vind ik weer niet..
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 14 februari 2019 om 09:59
waren dat niet Blind en Hiddink die dat geregeld hebben?
eerst Zyech
daarna Mazzaroui
en de volgende is Ihataren
Vind ik leuk
Johnny020 +146
donderdag 14 februari 2019 om 09:45
Doe toch NORMAAL stomme boer
Vind ik leuk
Wilveld +135
donderdag 14 februari 2019 om 10:11
heet je vriendin Anita ?
Vind ik leuk
Johnny020 +146
donderdag 14 februari 2019 om 14:44
Weet haar naam nog niet maar ze vertelde me vannacht wel dat ze je moeder is !!

Kleuter
Vind ik leuk
Wilveld +135
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
nee jij iemand stomme boer noemen. Jij komt waarschijnlijk ook uit de provincie
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 09:56
trieste reactie, gezien de reactie geef je ook geen reet om voetbal..
nu zie ik je naam en weet het zeker!
Vind ik leuk
Couto76 +1125
donderdag 14 februari 2019 om 09:30
Voor mij één van de absolute uitblinkers gisteren.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:41
En toch verdedigde hij bij het eerste doelpunt niet geweldig, en bij het tweede doelpunt was het zijn balverlies.....
Vind ik leuk
Couto76 +1125
donderdag 14 februari 2019 om 09:50
Mee eens hoor, maar je kunt niet alles goed doen in een wedstrijd dat klopt. Ook geen verkeerde speler die Vinicius natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 10:10
Dan kan je hem geen uitblinker noemen, vooral bij eerste goal.... pfff
Maar goed, aanvallend was hij er, kun je twijfelen of dat zijn taak is.
Vind ik leuk
Couto76 +1125
donderdag 14 februari 2019 om 10:46
Daarom schrijf ik ook voor mij hoor. Ik heb gister van de drive van vooral Mazraoui en Tagliafico genoten.
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 14 februari 2019 om 10:23
klopt
heel jammer
maar deze "kleine" foutjes hebben op dit nivo grote gevolgen
in madrid is er nog altijd een kans
de helft van de kansen benutten moet genoeg zijn......
Real benutte 2 van de 3 kansen
met dat gemiddelde win je iedere wedstrijd
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
donderdag 14 februari 2019 om 09:31
Ze hebben gisteren als echte kerels gespeeld. Helaas zijn het altijd pubers in uitwedstrijden.
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:33
Dat viel tegen Bayern uit, Benfica uit nog wel mee hoor. Ook toen hadden ze deze intensie zoals gister. We gaan het zien, ze zullen iig wel dezelfde passie en strijd nodig hebben, wil je het ze lastig maken in Madrid.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
donderdag 14 februari 2019 om 09:35
Daarom koos ik voor pubers in plaats van kindjes. Het kan wel maar ligt beetje aan de mindset van de dag.
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:38
Hahah, nu heb ik wel de indruk dat ze in Madrid wel er vol voor zullen gaan hoor. Je hebt niks te verliezen, maar alles te winnen.
Vind ik leuk
AZVork +2209
donderdag 14 februari 2019 om 09:48
Nee ze hebben niks te winnen maar alles te verliezen. De vraag is alleen hoeveel wil Real er gaan maken. Ramos pakte expres geel die ligt niet echt wakker van de return.
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:50
Hoezo hebben wij alles te verliezen?😂 je staat 1-2 achter, je gaat als underdog de wedstrijd in tegen de CL kampioen van de afgelopen 3 seizoenen. Real heeft juist alles te verliezen, wij niet.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:00
nou een grote nederlaag en je heb alles verloren lijkt mij..
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 10:16
Ja tuurlijk, maar daar doel ik ook niet op. Het is nou niet dat Ajax de grote favoriet is om de CL te winnen. Real is dat wel, dat bedoel ik er meer mee.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:29
zeg dat dan ook ipv van zo'n niks zeggend zinnetje :)
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 10:39
😂😂 tja, dacht dat de conclusie wel duidelijk was eigenlijk.
Vind ik leuk
AZVork +2209
donderdag 14 februari 2019 om 10:05
Omdat jullie niets te winnen hebben. De vraag is hoe groot de nederlaag gaat worden. Hoop het niet we zullen zien.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34489
donderdag 14 februari 2019 om 09:38
Dat Ramos zijn kaart " pakte " , zou nog weleens duur komen te staan. Ik zie Ajax nog niet kansloos
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 09:40
Indd ja. En Ajax weet nu ook dat het alles of niets is. Gewoon dezelfde mentaliteit tonen als gister, en je maakt het ze gewoon heel lastig. Ramos was de beste man aan Real kant gisteren, die is er niet bij idd. Zij hebben alles te verliezen, wij alles te winnen.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:00
op je laatste zin na ben ik het helemaal met je eens
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 10:18
Hahaha hoezo op me laatste zin na?😜 bedoel Real is de favoriet om de CL te winnen, zij hebben toch meer te verliezen dan Ajax?
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:28
Ik doel meer op dat Ajax ook echt wel wat te verliezen heeft :)
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 10:38
Tuurlijk heb je wat te verliezen. Maar de doelstelling was Europees over winteren, dat heb je gehaald. Vanaf nu is alles winst dus. Doelstelling van Real daarintegen zal gewoon de CL winnen zijn. Is nogal een verschil.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2720
donderdag 14 februari 2019 om 10:23
Ze kunnen de wedstrijd nog winnen. 😉 Maar ben het wel met je eens en weet ook wat je bedoelt. Real staat nu voor en iedereen gaat ervanuit dat ze al door zijn. Ajax kan alleen de wedstrijd verliezen maar voor de rest kunnen ze eigenlijk alleen maar winnen door alsnog door te gaan. Zelfs een gelijkspel daar zou ik een knappe prestatie vinden.
Vind ik leuk
1313 +8787
donderdag 14 februari 2019 om 10:39
Absoluut ben ik het zeker met je eens. Gewoon je huid net zo duur verkopen als gister in Madrid, en je maakt het ze gewoon super moeilijk.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:00
ik hoop het!
Vind ik leuk
imho +2015
donderdag 14 februari 2019 om 09:32
Hoop doet leven. Neem het positieve gevoel mee en houd deze weer even in de groep. Het leek alsof dat gevoel na de winterstop was verdwenen. Nu eerst weer de komende weken presteren in de competitie en de beker. Dan volgt de wedstrijd in Madrid. Als je speelt zoals gisteren, win je (veel van) die wedstrijden. Al kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je een keer struikelt.
Vind ik leuk
danny1974 +1921
donderdag 14 februari 2019 om 09:37
gisteren leek hij wel een keer niet gesnoven te hebben...in Rotterdam hebben ze nog steeds buikpijn van het lachen...#6-2
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:37
Uiteindelijk Is her wel duidelijk dat je met Tadic in de spits moet spelen en Neres op de buitenkant als Ajax zijnde lijkt me. Speelde beide sterk, Tadic met zijn balvastigheid en Neres met zijn diepgang. Op deze manier kan Ajax meer variëren binnen hun eigen systeem.
Vind ik leuk
Degier +1787
donderdag 14 februari 2019 om 09:47
In de Eredivisie gaat dat niet gebeuren. Of denk je dat Nederlandse ploegen het spel willen gaan maken tegen Ajax? Real had 49% balbezit gisteren.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:54
De wedstrijden waar Ajax punten heeft laten liggen, zo ver ik ze gezien heb. Speelde de tegenstanders niet terug houdend, maar met hoge druk. Daarnaast kun je via deze methode zowel diepgang als combinatie voetbal combineren. Voetbal is een sport van de verassingen. Dit maakt het systeem onvoorspelbaar, iets wat positief voor Ajax zijnde is in mijn ogen. Het trucje met Tadic en Ziyech wordt nu gewoon goed gecounterd door de tegenstanders.
Vind ik leuk
Gelukshand +925
donderdag 14 februari 2019 om 09:57
Dan laat je de tegenstander toch komen!

Het lijkt mij heel logisch dat je met dezelfde opstelling gaat spelen in de Eredivisie.
Neres verdient het meer om te spelen dan Huntelaar of Dolberg.
Tadic speelde sinds 2 maanden weer eens een prima pot.
Dus Tadic in de spits of op de bank, dan kies ik voor in de spits.
Vind ik leuk
Linke loe +863
donderdag 14 februari 2019 om 09:38
Ik denk dat Ajax ook zeker kan geloven in een stunt in Madrid.. het zal heel lastig worden maar het is niet onmogelijk..
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:45
🤣🤣
Vind ik leuk
De Haan +610
donderdag 14 februari 2019 om 09:38
Goedzo, een stunt is zeker mogelijk. nu de rest van het seizoen zo blijven spelen.
Vind ik leuk
Huud Resp +35
donderdag 14 februari 2019 om 09:39
Als ze effectiever met de kansen waren omgegaan, zag het er anders uit. Jammer, in Madrid zie ik ze niet winnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:39
Mazraoui had moeten gaan liggen met die bal die hij voor langs schoot, 1000% penalty geweest! Jammer jongens had meer ingezeten!
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:01
Juist erg sportief om wel gewoon door te gaan met voetballen...!!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 10:02
nee daar heb je lekker veel aan haha.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 14 februari 2019 om 10:04
Tja ik prefereer altijd het sportieve boven het onsportieve :)

Spelbederf mag je dan ook keihard aanpakken
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 10:40
'spelbederf' schei toch uit man
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:43
Vergeet voor het gemak te melden dat je heel eenvoudig werd uitgespeeld bij de 0-1.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:49
Was ook enige keer. Dat wonderkind had niks in te brengen tegen Mazraoui
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:44
Wat als real op de volle 100%speelde
Vind ik leuk
Linke loe +863
donderdag 14 februari 2019 om 09:50
Ja wat als wat als...wat als het doelpunt niet was afgekeurd wat als er was gefloten voor een overtreding toen Madrid scoorde!! wat als vrouwen zich gewoon even bezighouden met hun echte taken en daar hoort reageren op voetbal gerelateerde zaken dus niet bij 👍
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 10:26
Als ze op 100% voetbalde had ajax niet gescoord en was het doelpunt dus ook niet afgekeurd
Vind ik leuk
Linke loe +863
donderdag 14 februari 2019 om 10:30
Ja jij weet het meid!! 👌
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 12:23
Idd bedankt😎
Vind ik leuk
Linke loe +863
donderdag 14 februari 2019 om 12:24
Geen dank hoor!! Nou ga nu maar weer afwassen of strijken!! Doeii
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:41
Ijij moet wel een klein pikje hebben
Vind ik leuk
Linke loe +863
donderdag 14 februari 2019 om 16:45
Nou denk dat ik jou er wel mee kan knuppelen..maar ben niet zo van die Amsterdamse grootbek wijven..het enige dat ik met Amsterdam heb is me club👌
Vind ik leuk
Markus80 +3063
donderdag 14 februari 2019 om 09:45
Volgens de normale regels heeft Ajax gewonnen, maar door het varretje (varkentje) niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:48
Mazraoui heeft die inktvisius aangepakt. Werd meteen gewisseld.
Vind ik leuk
ELD070 +977
donderdag 14 februari 2019 om 10:04
Zonde dat er geen beter resultaat gehaald is! Maar we staan weer op de kaart! Ik geloof niet echt in een stuntje in de uit-wedstrijd maar als ze weer zo leuk spelen staan we er als land iig weer een stukje beter op!
Vind ik leuk
carl coenr +258
donderdag 14 februari 2019 om 10:22
Voor mij was Neres één vd uitblinkers
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
Gerro +9024
donderdag 14 februari 2019 om 10:28
Er altijd in blijven geloven anders ben je bij voorbaat al kansloos.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1466
donderdag 14 februari 2019 om 10:33
1e goal laat hij zich makkelijk aftroeven en bij 2e goal lijdt hij onnodig balverlies.
Dodelijk tegen Real. Ondanks sterke eerste helft van hem toch schuldig aan nederlaag.
Vind ik leuk
pinkelman +4379
donderdag 14 februari 2019 om 10:36
Dit hoor ik ook zo vaak zeggen als in de eredivisie een ajax of psv gewonnen hebben; dat de tegenstander eigenlijk wel wat meer heeft verdiend op grond van het spel en kansen. De kleinere clubs hebben altijd meer moeite om de kansen te verzilveren dan de grotere clubs.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 10:43
Ajax kan (in theorie) nog steeds de triple halen. Al ben ik ook tevreden met dat ze de CL winnen , Feyenoord de beker wint en PSV de titel prolongeert.
Vind ik leuk
repeP +2208
donderdag 14 februari 2019 om 15:09
Eerlijk zullen we alles delen? Vermoed dat er een paar spelbrekers tussen zullen zitten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:55
Mazrouai speelde de eerste 20 min wel prima . Derna vondt ik hem onnodig veel bal verlies en naar de grond vallen. De eerste doelpunt van real madrid kwam door de fout van mazraoui na dat hij balverlies leed.
Ook vindt ik hem onzekerheid uitstralen. Als ik de coach was van ajax zou ik hem op 5 maart thuis laten in Amsterdam. Vraag me af of Ajax geen betere verdediging heeft dan mazraoui. Ook heb ik gemerkt in de eerdere wedstrijden dat deze gozer snel moe word. Aardige gast daar niet van. Alleen hij komt wat te kort . .
.
Zijn conditie kan beter . En hij moet beter gaan spelen in de eredivisie wil hij de top bereiken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 00:57]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws