PSV ontmoet verhuurde spits: Hopelijk kan ik een goaltje maken

PSV ontmoet verhuurde spits: "Hopelijk kan ik een goaltje maken"

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 12:42do 14-02-2019 om 12:42

Sam Lammers neemt geen gas terug in het weerzien met PSV. De Eindhovenaren komen zaterdag op bezoek bij sc Heerenveen, de club die Lammers dit seizoen huurt.

"Het wordt een heel moeilijke wedstrijd. PSV staat niet voor niets bovenaan", reageert Lammers voor de camera van Heerenveen TV. "Maar wij spelen thuis en ik hoop dat we ze het heel moeilijk kunnen maken. Daar geloof ik ook wel in. Ik heb er zin in."

De 21-jarige spits wil tegen PSV laten zien wat hij allemaal in zijn mars heeft. "Het is natuurlijk de club waar ik vandaan kom en waar ik nog steeds onder contract sta. Het is een speciale wedstrijd voor mij, maar dat gaat wel even aan de kant. Hopelijk kan ik een goaltje maken."

Bij PSV staat de topscorer van de Eredivisie in de spits: Luuk de Jong. Hij maakte dit seizoen al twintig treffers. Lammers: "Ze hebben een spits die het nu heel goed doet en er al heel veel in heeft liggen. De buitenspelers zijn ook goed, maar zo kan ik iedereen noemen."

Plaats een reactie

Mr. Writer +556
donderdag 14 februari 2019 om 12:45
Kom op Sam....kopieer Jan Vertonghen!!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 12:49
Dat doelpunt heeft Jan jaren achtervolgt tot aan het kampioenschap van 2011
Vind ik leuk
Mr. Writer +556
donderdag 14 februari 2019 om 12:52
Ik gun het Sam ook wel....tot het kampioenschap in 2031
Vind ik leuk
Psssttttt +611
donderdag 14 februari 2019 om 13:34
We zijn geen ajax!!!

Pffff gelukkig
Vind ik leuk
John M. +5136
donderdag 14 februari 2019 om 14:27
En daar gaan we weer.
Mijn mening over VP (off topic)

Ik vind geen zak meer aan de VP. Elke topic ontaardt in:
Ajax is goed en PSV is niks of PSV is goed en Ajax is niks, of het nou past of niet in de topic.
Een aantal jaren geleden werd er nog leuk gediscuteerd maar nu is alles haat en nijd.
Ik vraag alle trollen om nu eens op te houden met gif spuiten want zo is er niks aan die hele webside Voetbalprimeur.
Vind ik leuk
pedros +232
donderdag 14 februari 2019 om 16:02
Ik heb het sterke vermoeden dat de gemiddelde leeftijd op deze site ook zéér laag is.
Vind ik leuk
Bhj +2278
donderdag 14 februari 2019 om 15:22
Ajax, die in de laatste 10 jaar meer kampioenschappen dan PSV heeft mogen vieren. Die in hun bestaan aanzienlijk meer prijzen heeft gewonnen dan PSV....bedoel je dat Ajax?

Nee klopt, die zijn jullie niet. Zullen jullie ook nooit worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 17:31
Zit allemaal onder de stof toen was jij er nog niet succes supporter
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 17:48
Wat een frustratie in je berichten. Gaat het helemaal met je?
Begint echt zielig te worden
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
donderdag 14 februari 2019 om 12:59
Lammers heeft een duidelijke boodschap van ons mee gekregen ....Sloop Ajax en tegen PSV blijf je mak. Missie 1 geslaagd....
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
donderdag 14 februari 2019 om 13:01
Jammer joh....
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 14 februari 2019 om 13:06
rare gedachte is het niet ;-)
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
donderdag 14 februari 2019 om 13:09
Gaat niet gebeuren. Bij PSV ging hij ook vol de duels in alleen werd hij toen teruggefloten door de VAR....
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 13:19
Wat zal hij denken als hij oog in oog komt te staan met Zoet in de laatste minuut met de brilstand. Ik schat in dat hij denkt ach het zijn nu nog 3 punten laat ik hem rechts van Zoet in de hoek prikken
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
donderdag 14 februari 2019 om 13:44
Nee, bij een 0-3 stand , mag hij m erin leggen :-)
Vind ik leuk
Gerro +8855
donderdag 14 februari 2019 om 13:55
Nou Mark zal hem een appje sturen om de benen een beetje stil te houden.
Vind ik leuk
Mr. Writer +556
donderdag 14 februari 2019 om 13:57
Mark heeft zijn nummer niet, vandaar ook dat het jong zijn heil zoekt in het hoge noorden....
Vind ik leuk
Gelukshand +907
donderdag 14 februari 2019 om 14:32
Misschien heeft die andere marc wel zijn nummer.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1065
donderdag 14 februari 2019 om 14:53
Ga een vrouw / man zoeken dan heb je de gelukshand niet meer nodig
Vind ik leuk
Gelukshand +907
donderdag 14 februari 2019 om 14:58
Oh ja wel hoor. Dat is namelijk mijn beroep (prof pokeraar).
Vind ik leuk
Vp128 +825
donderdag 14 februari 2019 om 18:57
Toernooien langs of lekker in het onderbroekie op de bank?;-)
Vind ik leuk
Gelukshand +907
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Online
Vind ik leuk
Vp128 +825
donderdag 14 februari 2019 om 19:12
Tof dat je er rond van kan komen!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 15:01
hoe gaat hij dat doen als spits
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
donderdag 14 februari 2019 om 15:05
Bedoel je met zijn zangkunsten 👍
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 12:47
Maak er maar een paar tegen Psv O:)
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 12:47
Jongen met gezond verstand ....dat ene doelpunt wat hij wil maken kan net genoeg zijn🙂
Vind ik leuk
G.Kopf +4918
donderdag 14 februari 2019 om 12:49
Goal of 7.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 13:31
Hahaha nou dat zal wat zijn 👍
Vind ik leuk
B H +294
donderdag 14 februari 2019 om 12:49
Maak gewoon de 1-5 kerel
Vind ik leuk
hollister +716
donderdag 14 februari 2019 om 12:50
Het mannetje zal niet zo gedreven zijn als tegen Ajax... Daarom komt hij er ook niet... heeft nu al 2 a 3 man voor zich en dat zal komend seizoen niet veranderen
Vind ik leuk
Psssttttt +611
donderdag 14 februari 2019 om 13:38
Hij kan zo met ajax mee, als hij niet zo gedreven is.

ajax geeft ook niet altijd thuis, al 5 jaar
Vind ik leuk
Gelukshand +907
donderdag 14 februari 2019 om 14:00
Andere geven thuis wilde je zeggen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 14:01]
Vind ik leuk
hollister +716
donderdag 14 februari 2019 om 16:02
Nee, alleen PSV is goed bezig.. in de beker, internationaal, en competitie... misschien iets met een beer en schieten?
Vind ik leuk
HierDieTitel +4654
donderdag 14 februari 2019 om 12:52
Het speelt onbewust altijd mee bij zo'n jongen...

Al kan het bij Sam ook anders zijn, hij heeft maar geen kans gekregen bij PSV.. Al is het logisch met een L. de Jong in vorm..
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 12:57
Het jaar dat Lammers zijn debuut maakte kwakkelde de Jong flink met zijn vorm toch? Dat was twee jaar terug.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 12:53
Dát scoren doet hij alleen wanneer het 0-3 staat
Vind ik leuk
JoeyC +3963
donderdag 14 februari 2019 om 12:53
De eretreffer gun ik hem wel.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
donderdag 14 februari 2019 om 13:01
Op zijn minst een gelijkspel!!
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 14 februari 2019 om 13:03
PSV staat een straatlengte voor op de concurrentie, dus Lammers kan gewoon vrijuit spelen.
Vind ik leuk
Gelukshand +907
donderdag 14 februari 2019 om 14:03
Hij zal wel moeten anders staat hij ernaast aankomende weekend. Want Heereveen heeft punt nodig, anders komt die streep wel heel dichtbij.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
donderdag 14 februari 2019 om 13:08
Sam drie scoren en je bent de eerste spits daar komend seizoen, want naaibal Luuk vertrekt toch wel!!!
Vind ik leuk
Muscles +1729
donderdag 14 februari 2019 om 13:09
Lammers moet wel excelleren dus schop er maar drie in, Sam. Fryslån Boppe🎩
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 13:24
Mag van mij zelfs drie scoren, als PSV maar meer maakt dan Heerenveen uiteindelijk ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 13:28
Ik vind iemand een kaart aan naaien zowizo niet kunnen bij welke club ze ook spelen. Maar vind het gewoon jammer dat dit voor vele supporters de normaalste zaak van de wereld is.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 13:34
Het gaat hier toch over doelpunten scoren?
Of heb ik wat gemist?
Wie heeft het over kaarten?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 13:32
Ik hoop dat hij een goede wedstrijd speelt en ook een paar keer scoort, maar Ik denk niet dat hij echt zijn best zal doen om te scoren tegen zijn werkgever.
Vind ik leuk
Stom +636
donderdag 14 februari 2019 om 14:08
Ik gok zo dat Lammers het prima zou vinden als ze deze wedstrijd met 3-4 verliezen zolang hij maar die drie doelpunten maakt. Niks beter om een goede indruk te maken bij de verhuurder dan ze pijn te doen in de directe confrontatie, nog steeds met opgeheven hoofd in Friesland kunnen rondlopen en niet in de weg staan voor het landskampioen van PSV met als voordeel dat hij bij een zo goed als zeker CL spelende ploeg kan terugkeren komende zomer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 14:08]
Vind ik leuk
Starkoo +644
donderdag 14 februari 2019 om 14:09
Gewoon de winnende maken! Dan moet Ajax hem halen als beloning lol
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:51
Hoop dattie een slechte dag heeft tegen ons PSV. Verder een super sympathiek en net ventje! Zie al meer gif in hem als toen ie bij het 1e van PSV zat. Een verhuurperiode doet hem tot nu toe goed.

Ben erg benieuwd wat zijn rol gaat worden volgend seizoen bij PSV.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:38
Ik zou hem volgend seizoen wel bij Ajax willen zien spelen, is twee benig en heeft snelheid en is doelgerichtdus heel bruikbaar voor Ajax. ik vond hem vorig jaar al een talent die toen in mijn ogen beter was dan de toen uit vorm verkerende de Jong.
Vind ik leuk
Bhj +2278
donderdag 14 februari 2019 om 15:25
Wat een droevig volk die Eindhovenaren. Altijd maar als Calimero over het grote Ajax hebben, altijd maar naar Amsterdam kijken, altijd maar afgeven op Amsterdam......

Geniet van je eigen succes, kraak die van een ander niet af, want daarmee doe je, je eigen succes te kort.....stelletje stumperds.

Vraag je eens af, waarom er zo weinig Ajacieden met jullie bezig zijn....terwijl er zoveel van jullie alleen maar met ons bezig zijn? Net als de rest van het land trouwens....

Waarom is dat toch?
Jullie vinden ons arrogant, omdat we geen aandacht voor jullie hebben....ineens begin ik het te begrijpen.
Vind ik leuk
Knowitall +290
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Misschien moet je hier toch wat meer reacties gaan lezen dan. Ajacieden zijn net zoveel met PSV bezig als andersom.
Vind ik leuk
Bhj +2278
vrijdag 15 februari 2019 om 12:33
Ik lees vrijwel geen berichten op PSV topics, simpelweg omdat PSV me geen ene moer interesseert. Het is niet mijn club....dus het boeit me niet.
Vind ik leuk
Vp128 +825
donderdag 14 februari 2019 om 19:08
Wat lul je nou slap man, al 3e bericht vandaag met het zelfde verhaal erin.

Waarom zijn er zo weinig Ajacieden met psv bezig? Je doet niet anders joh. Over droevig gesproken.
Vind ik leuk
Bhj +2278
vrijdag 15 februari 2019 om 12:35
Helder verhaal dus geweest, mooi dat is tenminste 1 iemand die me begrepen heb.

Als je mij echt betrapt dat ik onrealistisch aan het afgeven ben op PSV, mag je het me gerust zeggen hoor. Je roept het nu, maar het bewijs blijft uit.

Het enige waar ik me mee bezig houd, is mensen op hun treurige gedrag te wijzen. Dat dit voornamelijk PSV supporters zijn, zegt toch al voldoende of niet dan.
Vind ik leuk
Cookee +12628
donderdag 14 februari 2019 om 15:35
Lammers... weken niks van gehoord, na Ajax moest hij van sommige kenners in Oranje. Schwaab en Viergever zullen vast scherp zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 16:02
Als Heerenveen en Sam Lammers zo spelen wat ze tegen AJAX in de uitwedsrtrijd speelde qua inzet en strijdlust, dan geef ik ze wel een kans(je) om een spektakelwedstrijd te spelen tegen PSV in het Abe Lenstrastadion. Wie weet?? De bal kan raar rollen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 17:50
Hij mag altijd in eigen goal knallen,geen probleem,zo zijn wij.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 14 februari 2019 om 19:46
Ik gun je wel 3 doelpunten Sam. Hoop dat je een toffe wedstrijd speelt. Zolang PSV maar wint.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:13
Eigen goaltje deze keer Sam...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws