Van Bommel looft Ajax en heeft Romero-nieuws: Komt dinsdag terug

Van Bommel looft Ajax en heeft Romero-nieuws: "Komt dinsdag terug"

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 12:34vr 15-02-2019 om 12:34

Mark van Bommel heeft genoten van de wedstrijd tussen Ajax en Real Madrid. De PSV-trainer zag hoe de Amsterdammers thuis met 2-1 verloren, maar is ondanks de nederlaag trots op de ploeg van Erik Ten Hag.

"Ajax - Real was een fantastische wedstrijd", zegt Van Bommel op de persconferentie. "We mogen als Nederlandse ploegen trots zijn over hoe we presteren in Europa. Helaas gingen wij niet door." PSV kwam niet door de groepsfase heen. In een poule met FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur eindigden de Eindhovenaren op de vierde plaats.

Van Bommel bracht op de persconferentie goed nieuws over Maximiliano Romero, die met Argentinië deelnam aan de Copa America voor spelers onder de twintig jaar. Verder kan PSV tegen sc Heerenveen niet beschikken over rechtsback Jordan Teze. "Romero komt dinsdag terug. Teze is er morgen niet bij, hij is licht geblesseerd. Verder is iedereen, op Van Osch en Thomas (doelman Yannick en middenvelder Ryan Thomas, red.) na, fit."

PSV hoopt zich tegen Heerenveen te herpakken na de 2-2 bij FC Utrecht. Van Bommel zag zijn ploeg worstelen tegen de club uit de Domstad. "Voor het oog leek het alsof we er niet doorheen kwamen tegen FC Utrecht. Dan moet je oplossingen verzinnen en dat vraagt geduld. Op het juiste moment de juiste keuzes maken en de goede ruimtes aanvallen."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

vrijdag 15 februari 2019 om 12:36
Zoveul goei in Eindje!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:42
Wuh wuh wuh... uuuhhh! Verzin eens wat nieuws dat bezopen gebrazel.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 12:45
Romero is dinsdag terug en wss woensdag weer geblesseerd ... ongelukkige aankoop tot dusverre ...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:51
En bande schijnt lekkere toetjes te maken in de kantine van ajax..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 13:10
Ik geniet er niet van Sjakie ... ik hoop dat ie nog op niveau komt maar tot dusverre is het niet echt een succes.
Vind ik leuk
PinPelado +2013
vrijdag 15 februari 2019 om 14:05
Whahahaha K.O.
Vind ik leuk
Youri99 +10450
vrijdag 15 februari 2019 om 12:55
Ook lekker dat Van Bommel de prestaties van Ajax op zijn eigen club weet te betrekken, we mogen als Nederlandse ploegen trots zijn over hoe we presteren in Europa... Lekker geloofwaardig als je zelf kansloos laatste word in de poule en belangrijker de hele coëfficiëntenlijst al jaren negatief beïnvloed.
Vind ik leuk
Tsubamba +3024
vrijdag 15 februari 2019 om 12:57
PSV heeft over het algemeen geen hele slechte wedstrijden gespeeld, net zoals Ajax tegen Real speelden ze vaak wel goed, maar haalden ze geen resultaat...
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5937
vrijdag 15 februari 2019 om 13:09
Maar je moet toegeven dat er wel een groot verschil zat in de wedstrijden toch? Los vh resultaat.

Ajax speelde heel erg goed tegen Bayern, Benfica en ook tegen Real waren ze de betere ploeg en werd de CL winnaar vaak vastgezet op eigen helft.
Dat heb ik PSV nooit zien doen. Enige wedstrijd dat ze echt meer hadden verdiend was thuis tegen Inter.

Je hebt er niet veel aan want de kans dat Ajax nog doorgaat is wel heel erg klein. Maar hopelijk wel een mooie wedstrijd
Vind ik leuk
Jandieze +589
vrijdag 15 februari 2019 om 13:22
Ajax speelde tegen b-tegenstanders . Bayern in een vormcrisis en Benfica en Athene zijn EL clubjes. Real liet Ajax lekker komen. En naïef als ze waren trapten ze er in en verloren vervolgens. Nou, wat een topprestatie
Vind ik leuk
Iggy +4517
vrijdag 15 februari 2019 om 13:31
Ach droeftoetertje toch.
Vind ik leuk
Objectief +3521
vrijdag 15 februari 2019 om 13:48
Benfica is een EL-clubje? Die spelen al 10 jaar op rij CL.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:57
Hoj bedoeld Inter denk ik Haha
Vind ik leuk
wypy +787
vrijdag 15 februari 2019 om 13:49
Wat bekrompen weer.

Wanneer Ajax goed presteert is het altijd het manco van de tegenstander. Deze zijn dan niet goed. Man man man.

Iedereen die beetje van voetbal houdt heeft gezien dat Ajax gewoon hardstikke goed gespeelt heeft in de CL.

PSV heeft een hele andere stijl van voetballen en kon de tegenstander gewoon niet zo vastzetten als Ajax dat deed.

Vreselijk he?



Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:57
Stop eens met dat vergelijken. Ajax speelde goede wedstrijd klaar.

PSV tegen Atletico in de knock out aantal jaren geleden hebben we ook van genoten. Dat een Nederlandse club, Atletico het zo moeilijk kan maken.
Vind ik leuk
Jozef +44312
vrijdag 15 februari 2019 om 17:48
Eerlijk gezegd wil ik geen wedstrijdje ver pissen houden, maar het resultaat uit de wedstrijden tegen Atletico was het maximaal haalbare en PSV overleefde beide wedstrijden met het nodige kunst- en vliegwerk. Ik vond het jammer dat ze er toen uit vlogen, maar PSV had in mijn ogen de nodige meeval.

Dit jaar speelde PSV op het oog niet onaardig in de CL, behalve de wedstrijden tegen de Spurs. Dat was ondermaats.

Ajax speelde dit seizoen heel goede wedstrijden en dat is de verdienste van het team zelf. Dat gezeur over tegenstanders die uit vorm waren is dus gezeur... Ajax verdiende afgelopen woensdag meer, maar miste de finesse en het geluk om het krachtsverschil in doelpunten om te zetten. En op een belangrijk moment sloeg een knipoog-Serviër toe... Nog steeds niet te geloven wat daar is gebeurd...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 17:49]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:57
Ajax speelde tegen B tegenstanders?? Yeah Right! Wanneer stopt dat gezever eens!
Vind ik leuk
RGB +1286
vrijdag 15 februari 2019 om 14:44
Nee twee punten in een poule met de nummers drie van Engeland en Italië is een fantastische prestatie. Piemel...
Vind ik leuk
ludoboy +636
vrijdag 15 februari 2019 om 16:29
zielig Jantje dat je bent. Ajax kan als enige club in nederland Real zo bestrijden en dan ga jij over B tegenstanders praten . Ik snap dat je ontevrede bent over je eigen ploegje in europa maar dan de tegenstanders van Ajax als zwak bestempelen maakt een zielig brokje puin van je.
Vind ik leuk
Ari as +445
vrijdag 15 februari 2019 om 20:32
Ok dan. C tegenstanders :-). Zwakste van het zwakste.
Vind ik leuk
Jandieze +589
vrijdag 15 februari 2019 om 22:05
Bestrijden door met 1-2 thuis te verliezen. Nou, wees trots oo dit resultaat
Vind ik leuk
Youri99 +10450
zaterdag 16 februari 2019 om 10:37
Is dit het enige dat je kunt bedenken om de treurige prestaties van je eigen club goed te praten, zeggen dat ajax maar eenvoudige tegenstanders had? Dan heb ik je maar 1 woord te zeggen, Osijek.
Vind ik leuk
Jandieze +589
zaterdag 16 februari 2019 om 17:08
Ook zeer zwakke tegenstander. En ook bij winst was dat bepaald geen reden voor eurforie geweest. Dus wat is nu je punt?
Vind ik leuk
Tsubamba +3024
vrijdag 15 februari 2019 om 14:23
Ja klopt!

Ajax heeft ook gewoon beter gespeeld dan PSV dat deed in de CL. En die verhalen over de zwaardere loting vind ik een beetje zwak, Athene was dan misschien niet de zwaarste, maar die ander 2 deden niet onder voor 2 van de 3 uit de poule van PSV.

PSV speelde niet slecht, had met een beetje geluk iets meer kunnen presteren, maar zoals je zegt ze zijn niet die club die het hun tegenstanders echt lastig hebben gemaakt zoals Ajax dat deed..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:23]
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 15:42
@Piet Ajacied
Uit tegen Tottenham hadden ze meer verdiend. Uit tegen Barca was de uitslag geflatteerd.
Vind ik leuk
wypy +787
zaterdag 16 februari 2019 om 08:47
Zoals vele PSV fans dan over de tegenstanders van Ajax zeggen;

barca speelde op 30 %
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 08:53
En dat klopt vast. Real en Barca hebben zoveel goede spelers. Zag je van de week tegen Real ook weer inderdaad.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:12
PSV heeft ook goed gespeeld tegen Barça thuis en had eigenlijk wel verdiend om te winnen. Maar de individuele klasse van met name Messi heeft twee keer de doorslag gegeven in die ontmoetingen. Zo ook de individuele klasse van Kane in de ontmoetingen met de Spurs, waarin De Jong het ook meer dan uitstekend heeft gedaan voor zijn niveau. Ook Inter is geen slechte tegenstander en zal het nog ver kunnen schoppen in de Europa League.

PSV heeft niet slecht gespeeld in de Champions League, maar kwam gewoon de extra klasse tekort die de hierboven genoemde spelers wel hebben en dat is zonde, maar ook wel de realiteit. In ieder van de linies heeft PSV minstens één betere speler nodig. Ajax heeft het wel beter gedaan door drie keer gelijk te spelen en een overwinning tegen Benfica te behalen, maar mag ook blij zijn met AEK Athene.

Het lijkt er in ieder geval wel op dat PSV de ploeg meer bij elkaar zal kunnen houden dan Ajax voor volgend seizoen, dus het staat nog niet vast dat Ajax dan wel kampioen wordt. Wat ik bij Ajax wel weer zie is meer spelvreugde en een hogere kwaliteit voetbal dan in met name de laatste jaren onder Frank de Boer en dat is hoopgevend voor de toekomst van het Nederlandse voetbal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 16:51]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 13:11
Dat laat wel onverlet dat ze niet veel punten hebben bijgedragen ... toch?
Vind ik leuk
Ruud1987 +5932
vrijdag 15 februari 2019 om 13:13
vind ook wel dat ze best goed hebben gespeeld maar het gaat uiteindelijk om de resultaten.

zonder resultaten komen we nooit verder.

Het was weliswaar ongelukkig dit jaar voor PSV maar dan nog heb je geen resultaten gehaald dus niks om trots op te zijn.

Ajax heeft ook nog eens 6 wedstrijden voorrondes gespeeld (die ze normaal nooit doorkwamen) en 6 wedstrijden in de groepsfase ongeslagen, dat is best een prestatie en levert punten op.

Maargoed hopelijk kan PSV het volgend jaar beter doen want geloof ook heus wel dat er kwaliteit genoeg in die groep zit nu, maar of dat volgend jaar ook nog zo is dat valt nog te bezien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:09
Wat betreft de coëfficiëntenlijst is het toch niet PSV die het gemiddelde omlaag haalt maar de clubs die zich helemaal niet wisten te plaatsen?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 13:28
Van de kampioen van NL mag je wel verwachten dat ze veel meer punten ophalen ... vind ik dan ... 😊
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:31
Van de club uit de “voetbalhoofstad” mag je ook verwachten dat ze minimaal een prijs in de 4 jaar pakken...vind ik dan...😊
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 14:33
Ik vind 4x in 8 jaar een mooi aantal ... niemand die daar aan kan tippen in NL ... 👍🏻
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:43
Ik vind 12x (na 31 maart 13x)in 13 jaar een mooier aantal...niemand die daar aan kan tippen in NL...👍
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 14:50
Dan vind ik 33x all time kampioen een nog mooier getal .. niemand die daar aan kan tippen in NL ... 👍🏻
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:57
Na dit seizoen komen we weer eentje dichter bij die 33
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 15:16
Ah ... de erkenning dat die van mij langer is dan die van jou ... 😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:31
😂😂ja, daar kon ik niet tegen op
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 15:44
Deze eeuw 10 keer. Niemand die daar aan kan tippen Mino!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 15:50
Das minder dan 33 Phritzzz ...
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 21:32
Geen team dat Ajax zo snel aan het inhalen is als PSV. 😉
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 21:47
Ajax is zo groot ... PSV kan dat nooit meer inhalen phritzzz ... die 2 wereldbekers en 4 EC1’s gaan jullie nooit meer halen ... kansloos ... sorry ...
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 23:09
Jij had het over 33 keer hè. Niet wisselen van onderwerp.

En die halen we nog wel in in dit tempo.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 23:39
Jij had het over dat Ajax ingehaald zou worden ... dat heb ik ff haarfijn weerlegd ... 😉
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 23:42
Klopt niet. Was een reactie op die 33 kijk maar terug. Jij haalt er ineens een aantal europa cups bij.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 februari 2019 om 23:48
Ok wacht ff ... ik heb het idd over de 33 maar jij zegt dan letterlijk “geen team dat Ajax zo snel aan het inhalen is als PSV”. Daar spreek je in zijn algemeenheid en niet over de 33 ... dat kan ik er iig niet uithalen. En ik zeg dan dat dit niet kan ... waarop jij nu zegt ... ja ik had het alleen over de 33 ... dus ... ik denk toch dat ik dat prima heb beantwoord ... 😊
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 23:57
Laat ik het zo zeggen. Als jij het hebt over 33 titels van Ajax en ik reageer daarop door te stellen dat geen team Ajax zo snel aan het inhalen is als PSV, dan mag je aanemen dat ik niet ineens over europese titels begin. Ik ga ervan uit dat jij zo slim wel bent.

En wat betreft die 4 europa cups (3 meer dan PSV). Dat is gewoon knap en mooi voor het NL voetbal. Net zo goed als de cups van Feyenoord en PSV. We mochten willen dat het nog zo gemakkelijk was als in de jaren 70 en 80. Helaas😉 Ik denk ook niet dat het Ajax nog lukt om er zoveel te halen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:09
Trots mag. Blij met resultaat is anders.
Vind ik leuk
Bertus +7507
vrijdag 15 februari 2019 om 13:18
Toch knap dan jullie het altijd over deze boeg moeten gooien. Inderdaad PSV heeft dit jaar weinig punten toegevoegd aan de lijst maar kwam al direct in de poulefase topploegen tegen terwijl Ajax de mazzel had dat één hele zwakken tussen zat, een gelijkwaardige en een topploeg over de datum. Dan zat het PSV zeker tegen Inter thuis en Barcelona absoluut niet mee.
Jammer dat we dit weer moeten aanhalen maar je lokt het uit.
Van Bommel geeft Ajax terecht complimenten over afgelopen woensdag maar daar lees je over heen, je zoekt enkel weer iets op om te trollen.
Vind ik leuk
Wilex +2680
vrijdag 15 februari 2019 om 13:54
Elk jaar overwinteren er maarliefst 48 Europese clubs.
Als er daar dan de laatste 7 jaar als vaak beste club van Nederland maar 1x tussen staat dan mag je daar best is kritisch na kijken.
Dit is gewoon de hoofdreden dat Nederland zo ver weg is gezakt, de kampioen niet rechtstreeks de CL in gaat en de bekerwinnaar niet meer verzekerd is van het hoofdtoernooi in de EL.
Psv was na 5 wedstrijden al kansloos voor de 3e plek en dus EL voetbal, Je had minimaal nog een kans tegen Inter moeten hebben in de laatste wedstrijd, zo'n wereld team is dat ook niet meer.
Overigens gaat Psv dit langzaam ook zelf goed voelen helemaal als straks het enige goeie jaar 2016 nog is weg valt.
Ze staan nu al op plek 40 van de UEFA ranking, wat bij de volgende CL deelname zo goed als pot 4 is bij de loting dus gegarandeed minimaal zo zwaar als dit jaar.
Ook voorrondes gaat moeilijker worden als je straks door je ranking de ongeplaatste club bent.



Vind ik leuk
Peter12345 +449
vrijdag 15 februari 2019 om 13:45
Hoezo dat nou weer? Zegt ie een keer iets positiefs is het ook weer niet goed.
PSV en Ajax hebben goed voetbal laten zien.
Helaas kwam PSV net te kort (ondanks zelf een paar keer voor te hebben gestaan) en ajax is wat verder gekomen en lijkt het nu net niet te halen. wat helemaal geen schande is tegen Real.

Volgens mij wil hij gewoon aangeven dat we als NL clubs waarvan wordt gezegd dat we nooit meer mee kunnen doen op niveau, helemaal niet zo slecht waren. Met wat meer geluk (tegenstanders, wel/geen var voor rode kaarten en afgekeurde goals) was het misschien nog beter uitgevallen zelfs.
Vind ik leuk
Peter12345 +449
vrijdag 15 februari 2019 om 13:46
prima youri. Jij praat met verstand van zaken lees ik wel...
Vind ik leuk
barry m +535
vrijdag 15 februari 2019 om 14:42
kansloos ben ik niet met je eens.
psv had met wat meer geluk de 2 wedstrijd tege barça binnen 15 3 goals kunnen maken ( dikke kansen)
een wedstrijd tegen inter hadden ze gelijk moete spelen en een wedstrijd tegen de spurs ook.
5 punten was mogelijk geweest
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
vrijdag 15 februari 2019 om 15:04
Youri 99 in de poule waar jullie in zaten waren wij eerste geworden. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 15:40
@Youri99
Als PSV niet zulke goede Europese resultaten had gehaald waren we jaren geleden al gedegradeerd naar de onderste plekken op de coefficientielijst. Je kunt er eens een seizoen bij hebben dat je een mispeer hebt (PSV en Ajax ook vorig seizoen) en Feyenoord dit jaar.

CL loting was PSV dit jaar wat minder gunstig gezind.
Vind ik leuk
74ratje +702
vrijdag 15 februari 2019 om 18:13
Waarom word als het om Europees prestatie's gaat altijd PSV genoemd, en niet de andere Nederlandse clubs, die er vaak al in de voorronde van de voorronde er uit liggen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:40
Kansloos en zielig, die stratum klojo is ermee begonnen en z’n schaapjes volgen direct
Vind ik leuk
phritzzz +4261
vrijdag 15 februari 2019 om 21:35
Wat heeft Stratum nou met deze feiten te maken? Jij bent te veel met hèm bezig! Ik heb heel die naam niet genoemd hoor😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:37
Papa mama pietje nick!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:36
Van Bommel is een betere trainer als Eric ten Hag
Vind ik leuk
Filosoof +677
vrijdag 15 februari 2019 om 12:39
Dan*
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:06
Neeee beter he
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:10
Dan is beter dan als. In deze context.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
Dat ben ik helemaal met je eens.
Vind ik leuk
guusje +1432
vrijdag 15 februari 2019 om 12:36
waarschijnlijk heeft hij een soort Hypo, Teze.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:36
Ik voorzie een beslissingswedstrijd tussen Psv en Ajax om het kampioenschap en die dan in de Kuip gespeeld zal worden.........;-)
Vind ik leuk
El Cazador +8925
vrijdag 15 februari 2019 om 12:41
Mooie glazen bol, maar dat is alleen ver in de vorige eeuw ooit eens gebeurt!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:06
El Cazador: dus moeten jullie ook even stoppen met dit hebben we gewonnen 3e ster ect
Vind ik leuk
El Cazador +8925
vrijdag 15 februari 2019 om 13:09
Mario, als of ik "jullie" in het hand heb. Ik zeik nooit mbt sterren
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:10
Nee wel met andere woorden ik zei ect
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:11
En Mark is positief over Ajax ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:47
Zou er niet raar van opkijken, meeste wedstrijden worden in de kuip gespeeld. Kijk alleen al naar de beker
Vind ik leuk
AllAdIn +24845
vrijdag 15 februari 2019 om 12:48
Nee joh, in Camp Nou.. ;-)
Vind ik leuk
Zultkop +6614
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
Zonder fans :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:51
haha ja en dan mogen de Ajax supporters vast en zeker niet komen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:53
Alle fans van Ajax en Psv en natuurlijk ook van Feyenoord mogen komen, gezellig met z,n allen in de Kuip.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:55
Ja dat is wel leuk en dan ADO en Utreg er ook gezellig bij. Wordt lagguh.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:37
Pardon? 2 punten gehaald en gemiddeld over die wedstrijd 25% balbezit gehad. Er is maar een club die echt wat bijdraagt aan de punten dit seizoen.
Vind ik leuk
Werner1913 +10626
vrijdag 15 februari 2019 om 12:44
He Lutser, voorronde en kwalificatie levert ook punten op. Weet je wie ook 25% balbezit had? Real Madrid... balbezit is een overschatte statistiek.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:55
Psv aan kop met baggervoetbal. Het is maar een statistiek met namen. Verder presteren ze als bagger. Tja dat zijn statistieken vs realiteit.
Vind ik leuk
AFCJansen +259
vrijdag 15 februari 2019 om 12:59
De kwalificatie van PSV was inderdaad ook ontzettend belangrijk voor de punten. Hopen dat we nu die felbegeerde 8e plaats weer kunnen heroveren. Wat betreft het balbezit ben ik het niet volledig met je eens, tevens ook niet op de hoogte van deze getallen tijdens het CL avontuur van PSV. Denk dat voorop moet staan dat deze 2 clubs zich in gaan zetten voor lijfsbehoud in Europa en dat ze hier overige clubs uit de eredivisie in mee kunnen nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:38
We mogen als Nederlandse ploegen trots zijn over hoe we presteren in Europa.
Wie heeft er precies wat gepresteerd dan?
Dacht dat het met de meeste clubs best wel tegen viel dit seizoen in europa
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:38
Van Bommel: "We mogen als Nederlandse ploegen trots zijn over hoe we presteren in Europa."

Eehhmmm wat heeft PSV gepresteerd dan ? en Feyenoord ? en AZ ? en Vitesse ?

Helemaal NIKS !!!!
Vind ik leuk
Filosoof +677
vrijdag 15 februari 2019 om 12:40
Niet helemaal met je eens. Had psv en Ajax omgedraaid qua poule en dan was psv er deze ronde uitgevlogen tegen real ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:41
Ja, en als mijn tante kloten had gehad dan was het mijn oom geweest.
Vind ik leuk
Filosoof +677
vrijdag 15 februari 2019 om 12:41
En wat was er dan met je oom gebeurd?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:46
Joh, ga lekker in een kimono over de heide huppelen en veldbloemetjes plukken. ipv dat domme gelul van je.
Vind ik leuk
Zultkop +6614
vrijdag 15 februari 2019 om 12:51
ik zou een onesie nemen, veel hipper!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:58
Ik wist serieus niet wat het was, dus ik heb het ff opgezocht.

Maar god damn, als er iets is wat de sexuele aantrekkelijkheid van een vrouw vernietigd, dan is het dit wel. Afschuwelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:48
Die was in zn kontje gepakt net als hem
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:51
Ja dat is dan weer jouw eerste gedachte.

Waar het hart vol van is ....
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 februari 2019 om 12:43
Dat is een leuke filosofische gedachte, maar natuurlijk geen feit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:45
“HELEMAAL NIKS” zegt ie ook nog als Ajacied😂😂😂 Had gelezen dat er een aswolk boven Amsterdam was, bleek de deur van de prijzenkast open te zijn gemaakt😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:49
Gelukkig kan je er zelf alleen om lachen, kinderlijk niveau dit
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
😭Huilie Huilie😭 5 jaar niks!😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:55
Jij bent echt het voorbeeld van wat gebeurd er wanneer een kleine kind te vroeg een smartphone krijgt. Ik voetbalde nog lekker buiten op mijn 9de, moet je ook eens doen
Vind ik leuk
AFCJansen +259
vrijdag 15 februari 2019 om 13:14
Toch knap dat in elk Topic wat over Ajax of PSV gaat het continu neer komt op 2 mensen die elkaars club belachelijk proberen te maken. Probeer een voorbeeld te nemen aan Mark die op juiste moment ook een compliment kan uitdelen aan zijn concurrenten. Laten we proberen elkaar in waarde te laten anders, meningen verschillen en het seizoen duurt lang!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:30
Als Mark een goed voorbeeld had willen geven, had hij het woord "we" niet in de mond moeten nemen.

Az, Feyenoord, PSV en Vitesse hebben dit seizoen het Nederlands voetbal te kort gedaan. Kun je net lullen wat je wil, dat is een feit.

En nou niet aankomen met de poule zwaarte van PSV, als je met de grote jongens mee wil doen, moet je ook een grote jongen zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
Typische reactie van een dorpsidioot.

Dit topic gaat over Europese prestaties en de enige ploeg die Europees gepresteerd heeft is Ajax. Zo simpel is het gewoon.

De rest heeft het faliekant af laten weten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:33
Gast ga iets nuttigs doen man, zit hier al die reacties te lezen in toch best wel een leuke topic, maar je lijkt wel een 12 jarige die alleen maar loopt te mekkeren dat jou club lief is en PSV stout. PSV en Ajax hebben leuk meegedaan en that's it.
Misschien dat je hier goed van gaat slapen dan - Ajax is heeeeeeeel goed, en PSV helemaaaaaaal niet. Happy? P.s. ga af en toe es een stukkie wandelen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:43
Als je eerst gewoon eens leert lezen, ik heb het over ALLE Nederlandse clubs in Europa.

En feit is gewoon dat alle clubs, behalve Ajax, niks gepresteerd hebben in Europa dit seizoen.

Als jij het niet kunt hebben dat dat benoemd wordt, moet je lekker in een hutje op de hei gaan zitten zonder internet, misschien dat je dan wat minder gefrustreerd bent.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 17:48
zucht
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 18:06
Kun je zuchten, maar jij reageert op mijn post waarin alles wat ik zeg feitelijk klopt. Als je dan een vent bent, reageer dan eens op andere posts, zoals:


Wilco Zas +263
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
😭Huilie Huilie😭 5 jaar niks!😂

Als je het hebt over 12 jarigen ......

Maar dat zal in jouw ogen dan wel "best een leuke reaktie zijn"
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 18:07]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 18:53
Ok, ik zal eens lezen
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:52
PSV heeft toch 1 punt gepakt. Is misschien niet veel maar elke punt telt.
Vind ik leuk
AjaxRio81 +404
vrijdag 15 februari 2019 om 12:39
Vooropgesteld dat PSV het veel beter doet in de eredivisie en normaal gesproken opnieuw kampioen wordt....
Trots zijn op de prestaties van de Nederlanse ploegen in Europa? Alleen Ajax heeft gepresteerd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:40
"we" Mark ????
Volgens mij heeft jouw ploeg het niet zo heel goed gedaan .
Vind ik leuk
jari11 +3329
vrijdag 15 februari 2019 om 12:41
Wat van Bommel denk ik bedoeld is dat Ajax en PSV leuk mee hebben gedaan en niet als een gieter af zijn gegaan ( tot zover). Alleen hebben de Europa League ploegen het wel vies laten afweten, dat is een niveau waar we als Nederlanders juist ver in kunnen komen..
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:42
Hehe eindelijk iemand die het snapt
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10434
vrijdag 15 februari 2019 om 12:53
Ik vind het een sportieve opmerking over Ajax van van Bommel niks mis mee, de loting viel gewoon vies tegen voor PSV en Ajax heeft het gewoon goed gedaan in de poul! Ajax heeft ook jaren ongunstig geloot je moet gewoon wat dat aangaat een beetje geluk hebben. Volgend seizoen hopen dat we het beter doen in de EL en die Oostenrijkers voorgoed achter je laten!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:41
Hier op VP krijgt men het gewoon voor elkaar om, zelfs wanneer Bommel Ajax complimenteert, toch weer in het ouderwetse gezeik tussen beide supportersgroepen te krijgen. PSV en Ajax hebben beide voor hun doen fantastisch gevoetbald dit Champions League seizoen. Het enige verschil tussen de twee is hetzelfde verschil als tussen Ajax en Real eergisteren: de ene behaalt wèl het resultaat.

Deze lijn moeten we vooral doortrekken. Als je ziet van waar we komen, maken PSV en Ajax grote stappen vooruit (vooral Ajax).
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:41
Zeker Mark je hebt gelijk en laat die mannetjes hier maar zeuren ze zijn gefrustreerd omdat ze weer geen prijzen pakken dit jaar, Jmmr dat wij niet het geluk hadden van de loting net als hun maar goed.
Op naar de platte kar
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 12:43
Hahaha, en dat zegt een trainer van PSV? De club die al meermalen toernooien heeft laten lopen om alles maar op het behalen van de titel te zetten?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:45
Jaloers
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 12:46
Waarop? Op die 2 schamele punten die PSV bij elkaar sprokkelde in de CL? Of op die verliespartij tegen RKC misschien?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:47
Zie je ik wist het Jaloers

Kom maar een pilske vatten in Eindhoven Kun je zien hoe je echt feest viert
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 12:49
Jaloers op wat? Op het laten lopen van toernooien? Ben jij wel in staat tot begrijpend lezen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:46
Tsja ten hag zegt ook van alles maar die is niet te verstaan
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 12:48
En dat zegt een Brabander?
Vind ik leuk
Werner1913 +10626
vrijdag 15 februari 2019 om 12:46
Tuurlijk... je vergeet even dat Ajax ook pingeks nodig had tegen Roda en de beker de afgelopen 5 jaar ook niet gewonnen heeft. Dus wie laat wat lopen?
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
Ajax? Wat heeft Ajax er mee te maken dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:56
Omdat jij als ajacied van alles zegt over psv. Maar je haat voor PSV maakt je blind richting je eigen clubje. En dan wordt je eindelijk met de feiten geconfronteerd en dan zeg je dat ajax er niks mee te maken heeft. Heel typisch weer van je.
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 12:57
Wie stelt dat ik een Ajacied zou zijn dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:00
Je neemt het wel heel erg voor ze op. Je loopt gewoon heel veel dom te lullen... Heel veel mensen lopen hier maar gewoon wat te lullen zonder enige kennis. Zodra iemand met de feitjes komt, dan hoor je niks meer van ze of ze komen met de meest rare argumenten. En als jij als feyenoorder het zo opneemt voor ajax doet mij denken aan veel nep accounbts hier
Vind ik leuk
repeP +2198
vrijdag 15 februari 2019 om 13:43
Kom kom, mag animositeit leven hier tussen PSV-ers en Ajacieden maar dit gaat wel een beetje ver.

Komt op mij over dat je een verkeerde aanname deed. Kan gebeuren. Overkomt de besten.
Vind ik leuk
pedros +310
vrijdag 15 februari 2019 om 12:43
Allemaal die scorebordjournalisten die er als de kippen bij zijn om te constateren dat PSV weinig punt heeft gehaald in Europa. Er bestaat toch ook zoiets als jezelf goed presenteren, en dat hebben zowel Ajax als PSV dit seizoen gedaan. Over de loting is al voldoende gezegd, tot en met dwazen die claimen dat Benfica bij wijze van spreke kampioen van Engeland zou worden. Laten we gewoon trots zijn op de manier waarop beide clubs zich hebben gemanifesteerd in Europa dit jaar.
Vind ik leuk
AjaxRio81 +404
vrijdag 15 februari 2019 om 12:48
PSV hoeft zich niet te schamen, maar trots zijn op een laatste plaats is ook erg overdreven.
Vind ik leuk
pedros +310
vrijdag 15 februari 2019 om 12:55
Op de eindstand is toch ook niemand trots? Zoals ik al zei gaat het hier over de manier waarop ze zich hebben laten zien.
Er zal hopelijk in Amsterdam niemand trots zijn op alwéér een nederlaag, maar desondanks zijn ze daar toch ook trots op de manier waarop ze zich hebben laten zien.
Vind ik leuk
AjaxRio81 +404
vrijdag 15 februari 2019 om 18:51
Het gevoel dat bij mij overheerst na woensdag is die veel meer van ds gemiste kans(en) dan trots. Als je beter bent en kansen krijgt moet je ook winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:45
Romero is een betere speler dan Huntelaar
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 12:46]
Vind ik leuk
El Cazador +8925
vrijdag 15 februari 2019 om 12:45
Indien Heerenveen het goede niveau van in de competitie wedstrijd tegen Ajax haalt, ondanks dat ze thuis spelen, dan is PSV, in deze vorm, volstrekt kansloos en doet eigen speler Sam Lammers zijn oud-collega's veel pijn. Jammer blijft dat die Zenelli weg is.
Vind ik leuk
Bhj +2285
vrijdag 15 februari 2019 om 12:47
Kijk, zo kan het ook. Gewoon een compliment geven en verder geen gemaar. Chapau Mark, je stijgt in waarde als mens bij me
Vind ik leuk
markie +2757
vrijdag 15 februari 2019 om 12:48
Kijk psvers zo kan het ook...
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 februari 2019 om 12:53
""We mogen als Nederlandse ploegen trots zijn over hoe we presteren in Europa"

Aldus de trainer van de ploeg met de slechtste pouleresultaten ooit behaald door een NL ploeg achter zijn naam. Zelfs Willem II en Heerenveen wisten meer dan 2 punten te halen.

Net als Feyenoord en AZ, heb je weinig om trots op te zijn. (zo, dat scheelt weer ene hoop schuimbekkende reacties op mijn reactie, hoop ik)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:50]
Vind ik leuk
JoeyC +3977
vrijdag 15 februari 2019 om 12:59
Jammer dat sommige Ajacieden een grote bek blijven hebben. Eerste tegenstander gehad in de CL die nabij het niveau Barca, Tottenham, Inter speelt en nu al kansloos voor de volgende ronde.
Vind ik leuk
ludoboy +636
vrijdag 15 februari 2019 om 16:37
ben jij maar blij dat Ajax zo niet voor de dag komt in de competitie anders had jij allang geen seizoenskaart meer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:01
Bedankt voor dit mooi compliment Mark👍👏🏻 Maar welke andere Nederlandse ploeg buiten Ajax presteerde wat in Europa??
Sorry was een intikkertje🤣😉

Ik gun dit succes natuurlijk ook elke Nederlandse club hoor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 15 februari 2019 om 13:13
Buiten dat PSV maar 2 punten heeft gehaald vind ik wel dat PSV goed voor de dag gekomen is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:02
Psv-Barcelona was een betere wedstrijd dan Ajax - Real.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:05
Nadeel is dat PSV nu maar 1 wedstrijd per week speelt. Als je je vorm terug wil krijgen, is het vaak beter dat je medere wedstrijden per week speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:10
Een finale lonkt nadrukkelijk tussen de bedwingers van de vertrouwde domestieke landskampioen en de even vertrouwde vaste bezetter van de tweede plek.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:10]
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 15 februari 2019 om 13:12
Zo is het Merk, Ajax heeft een prima pot op de mat gelegd waar "we" trots op mogen zijn.

Heerenveen uit is voor PSV een lastige pot, ik reken dan ook niet op veel punten
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:19
Ik word zo moe vd zielige supporters die zo hoog vd toren afblazen over hun Amsterdamse club. Van Bommel geeft een compliment en meteen beginnen sommige hier af te geven op de resultaten van Psv. Triest!!! Geniet nou gewoon van je eigen club en hou toch eens op met dat ophemelen. Madrid kwam echt niet op volle toeren hierheen tussen wedstrijden met Barca en Atletico. Die hebben zakelijk gespeeld. En dan nog iets aan t eind vh seizoen worden de prijzen verdeeld of misschien bij jullie al deze maand want dan zou je t zicht op de titel,beker en championsleugue al kwijt kunnen zijn!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:33
Komt omdat arrogant Bommeltje toch weer vond dat we trots op de Nederlandse ploegen moeten zijn, terwijl PSV niks gepresteerd heeft in Europa. Hij had moeten zeggen: We kunnen trots op Ajax zijn. PSV heeft niks met ons succes in Europa te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:52
Grappig dat mensen die voor Ajax zijn iets over arrogant roepen. Zal de voorbeelden hier maar niet oproepen over arrogantie maar 1 goede wedstrijd tegen real die je toch verliest doet blijkbaar heerenveen, Feyenoord en Heracles vergeten.....
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 15:02
Nee hoor, ik ben niet arrogant. Van Bommel is gewoon kneiter arrogant. Ga je dat ontkennen?

Of ga je nu concluderen dat we trots mogen zijn op de resultaten van PSV in de CL? Want dat kan je niet zijn. Competitie kan je inderdaad trots op PSV zijn, maar in de CL zijn jullie kapot gespeeld. Ajax daarentegen heeft laten zien tegen ploegen van hetzelfde formaat als de tegenstand van PSV, wel tegengas te kunnen geven en een kans te maken.

Conclusie is dat PSV veel zakelijker en minder wisselvallig is dan Ajax. En dat Ajax een hoger niveau in zich heeft dan PSV, maar dat Ajax tegen de kleintjes tekenen van onderschatting vertoond.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:21
Sportief en objectief
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:23
Mooie respectvolle reactie van van Bommel
Vind ik leuk
Cookee +12692
vrijdag 15 februari 2019 om 13:24
Benieuwd of PSV zich weer herpakt.
Verliezen van H'veen die 14e is zou een schande zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:28
Trots zijn hoe Ajax presteert*

Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:31
"We mogen als Nederlandse ploegen trots zijn over hoe we presteren in Europa"

Hoe ajax presteert bedoel je?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:32]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:53
Die Thomas gaat na een jaar revalideren toch gewoon terug naar Zwolle, of niet?
Vind ik leuk
Wazedde? +131
vrijdag 15 februari 2019 om 13:56
Ajax speelde uitstekend gisteren, helaas dan toch afgetroefd. Waar een Ziyech 3 tot 4 kansen nodig heeft heeft een Benzema er maar 1 nodig. Is niks om je voor te schamen, dat individuele verschil is er nou eenmaal.

PSV speelde in de poulefase ook echt niet slecht, maar kreeg tegen het einde van zo'n wedstrijd gewoon tevaak het deksel op de neus. Speelden over het algemeen prima, maar te vaak maakten individuele fouten het verschil.
Denk dat als PSV en Ajax in elkaars poule hadden gezeten PSV wel door was gegaan en Ajax misschien net wel derde, maar we zullen het nooit weten helaas.
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 februari 2019 om 14:02
Kijk nou zegt mark eindelijk verstandige dingen over Ajax daar zou de rest een voorbeeld aan kunnen nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:11
Gerro. Ik ben PSV fan. Maar ik ben ook trots op Ajax wat ze in europa hebben laten zien met namens de champions leuge.
Het is zelfde als oranje speelt dan staan we er allemaal achter . Het blijven Nederlandse clubs PSV of Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:08
Wat gaat PSV doen als fc Heerenveen voorbeeld van fc utrecht neemt door alleen maar te gaan verdedigen. Want ik vindt het nogal een lastige uitwedstrijd tegen fc Heerenveen. Ik hoop winst voor PSV. Maar ik hou mijn hart vast omdat ik vrees gelijk spel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:19
Als Ajax supporters zeggen dat de wedstrijd tegen real een geweldige was en dat Ajax trots mag zijn ook al hebben ze verloren, dan worden ze door psv supporters voor van alles en nog wat uitgemaakt en hebben ze het altijd mis. Nu zegt de psv trainer het, ben benieuwd of ze dan nu ook hun trainer voor van alles en nog wat gaan uitmaken????
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
vrijdag 15 februari 2019 om 14:27
Hulde dat v bommel dit gewoon erkend! Hij is een stuk minder zuur dan die supporters schare hier op vp.
Vind ik leuk
ajaksiet +1261
vrijdag 15 februari 2019 om 14:47
Respect Mark
Vind ik leuk
Magro02 +41
vrijdag 15 februari 2019 om 15:49
Hoe goed ''we'' als Nederlandse clubs presteren? Ga buiten spelen van Bommel. De enige Nederlandse club die al jaren punten binnen harkt voor Nederland is Ajax.
Vind ik leuk
ludoboy +636
vrijdag 15 februari 2019 om 16:41
van Bommel is dus als trainer net zo schijnheilig als dat hij op het veld was. Via de rug van Ajax ook psv erbij betrekken als zijnde trots kunnen zijn in europa.Wel slim, Niet geloofwaardig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 17:56
Check de feitjes even meastro
Vind ik leuk
Magro02 +41
maandag 18 februari 2019 om 08:45
Hierbij de feitjes ''maestro''.....

De afgelopen 10 jaar:

09/10
Ajax - 9
PSV - 12

10/11
Ajax - 13
PSV - 18

11/12
Ajax - 12
PSV - 16

12/13
Ajax - 9
PSV - 5

13/14
Ajax - 10
PSV - 5

14/15
Ajax - 14
PSV - 6

15/16
Ajax - 6
PSV - 18

16/17
Ajax - 22
PSV - 10

17/18
Ajax - 1,5
PSV - 1

18/19
Ajax - 18
PSV - 6

Title points:
Ajax - 22
PSV - 5

Total points:
Ajax - 136.500
PSV - 98.000

Country part:
Ajax - 14.989
PSV - 14.989

Ajax staat 20e van Europa in de puntenlijst.
PSV staat 31e van Europa in de puntenlijst.

De stand van het Nederlands voetbal wordt gebasseerd op het huidige seizoen en de afgelopen 4 seizoenen. Oftewel, alleen de laatste 5 jaar zijn relevant.

Bron: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/trank10-2019.html
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 17:55
Hartstikke leuk dat hij terug komt,maar nu moet die ook gaan presteren,niet meer praten hoe fantastisch die is maar gewoon laten zien,heeft veel geld.gekost.
Maarja het gezegde is wie geduld heeft wordt beloond. Kom maar op dan,kan niet wachten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 21:08
Zou Jezus niet voor Ajax zijn? Ik denk het wel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 21:58
Openbaringen 3 vers 9
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:11
Ajax dus. Meeste titels, knvb bekers en Europese titels.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:15
Zoals ik je al vertelde,geeft Jezus hier les en verteld over mensen die zeggen dat ze joden zijn maar het niet zijn. Jammer joh,Jezus is zeker niet voor ajax maar toch echt voor het prachtige psv,jullie zeggen dat psv geluk heeft,ik zeg,nee nee nee wij zijn gezegend.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:24
Ajax is juist gezegend, doordat het steeds maar weer weet om met een fantastische éigen voetbalstijl de wereld doet veroveren en iedereen met verstomming doet verslaan. Zoveel titels, behaald met vaak oogstrelend en aanvallend voetbal veelal over de flanken gaan.
Tsja, ik zeg dat je ijlt, waar een paard de hik van krijgt. Komop zeg, lees de post van jezelf nogmaals terug.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:51
Ajax is de net niet club,vergaande glorie,PSV is de toekomst,onze jeugdopleiding produceert nu al meer als die van jullie,en we zijn er pas een paar jaar intensief mee bezig. Jullie al jaren,we hebben in het nieuwe milenium meer gewonnen aan prijzen als jullie.
Kwestie van tijd en dan zijn we jullie ook voorbij kwa prijzen,die vierde ster zal eerder op ons shirt staan als bij jullie,let maar op,dit jaar wederom helemaal niks in amsterdaaaaaammmm. Paar leuke partijtjes gevoetbalt meer niet,kansloos.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 21:07
Leuk om te horen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 21:08]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 23:35
O goleiro grande !!!🔝👍🏻
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws