'Ziyech wil nog steeds niet praten met Hendriks': Ajax moet keihard ingrijpen

'Ziyech wil nog steeds niet praten met Hendriks': "Ajax moet keihard ingrijpen"

Gepubliceerd: zaterdag 16 februari 2019 om 07:38za 16-02-2019 om 07:38

Laatste update: zaterdag 16 februari 2019 om 09:51za 16-02-2019 om 09:51

Hakim Ziyech schijnt nog steeds niet te willen praten met presentatrice Hélène Hendriks. Hendriks wilde de Ajacied woensdag namens Veronica Inside interviewen na het Champions League-duel met Real Madrid, maar die wilde niet.

Dat heeft waarschijnlijk te maken met een interview dat Hendriks namens FOX Sports met Ziyech had op 20 augustus 2017. Na het competitieduel met FC Groningen confronteerde ze hem met zijn verdedigende inspanningen. Ziyech leek daar niet van gediend en beet van zich af. Een paar maanden later vertelde Valentijn Driessen van De Telegraaf dat Hendriks niet meer met Ziyech kon spreken.

Nu, bijna anderhalf jaar later, wil Ziyech nog steeds niet met Hendriks spreken, als we presentator Wilfred Genee mogen geloven. Daardoor moest Veronica-collega Wytse van der Goot het interview doen, daar waar Hendriks alle andere interviews afnam. "Ajax heeft geprobeerd om voor een oplossing te zorgen. De afspraak was dat Wytse het interview zou doen. Hij wil dus niet met Hélène praten", zei Genee vrijdagavond bij Veronica Inside.

Johan Derksen rekent af met de houding van Ziyech. "Wat is dat nou voor rare compromis (dat Van der Goot het interview zou doen, red.)? Die man verdient een miljoenensalaris en is in dienst van Ajax. Ik vind dat je solidair moet zijn. Hij wil niet praten? Dan praat je toch niet? Dan moet je solidair zijn aan Hélène. Die heeft hem toch niets misdaan? Ze heeft een relevante vraag gesteld. Goh, het is wat."

"Ajax moet keihard ingrijpen. Dit hoort bij zijn werkzaamheden", zegt Derksen. "Zo'n zaakwaarnemer gaat ook nog mee zitten huilen. Die moet ook zeggen dat hij niet zo kinderachtig moet doen en haar te woord moet staan."

Plaats een reactie

Ehv-er +1484
zaterdag 16 februari 2019 om 07:40
Jammer want hij lijkt me sympathiek!! Het Alfa mannetje gaat hem toch in de weg zitten.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6052
zaterdag 16 februari 2019 om 07:48
Hij gaat er zelf altijd prat op eerlijk te zijn en mensen de waarheid te vertellen. Als iemand dat bij hem doet is het kennelijk een ander verhaal. Dubbele moraal.
Vind ik leuk
Dussss +667
zaterdag 16 februari 2019 om 07:53
Ziyech was juist de man die het meeste druk zette op het middenveld toentertijd, kan me goed voorstellen dat hij moeite had dat Hendriks het volledig tegenovergesteld zag.
Vind ik leuk
River ice +1818
zaterdag 16 februari 2019 om 08:01
Toendertijd kwamen de meeste tegengoals omdat juost hij niet omschakelde als 10 en ze directe tegenstander de beslissende pass kon geven. Was gewoon een terechte opmerking.
Vind ik leuk
deir712 +514
zaterdag 16 februari 2019 om 12:43
Dat is dus niet waar. Hij had in die periode ook de meeste balheroveringen. Het was en is sentiment dat Ziyech niet mee verdedigt, maar als je de cijfers erop naleest, blijkt jij juist één van de aanjagers te zijn.
Vind ik leuk
Niga +380
zaterdag 16 februari 2019 om 08:04
Nou en? Of het nu waar is of niet? Dan geef jij aan dat je het er niet mee eens bent en komt met de feiten. Zo blijven er wel heel weinig mensen over waarmee je kunt praten. Laf varken is het.
Vind ik leuk
Fritske01 +5097
zaterdag 16 februari 2019 om 08:30
Typisch landgenoten gedrag. Wel respect afdwingen maar zelf
niet geven.
Vind ik leuk
Vak-T +1778
zaterdag 16 februari 2019 om 08:53
Het is gewoon een slapjanus, die het laat afweten zodra het te moeilijk wordt.
Zowel binnen als buiten het veld!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:17
wie scoorde tegen real toen het moeilijk werd ??
hij praat met zijn benen
Vind ik leuk
VA1 +2903
zaterdag 16 februari 2019 om 16:53
Is ook de eerste keer dat ie een belangrijk doelpunt maakt volgens mij...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 19:36
nee klopt das ook zijn 1e doelpunt van zn carrière
Vind ik leuk
Vak-T +1778
zaterdag 16 februari 2019 om 17:49
Als Ajax goed draait ja, dan laat hij het zien...
Vind ik leuk
JanvdLisme +1048
zaterdag 16 februari 2019 om 15:21
Zijn baan bestaat uit voetballen en niet per definitie uit het geven van interviews. Dat Hendriks er haar werk van maakt voetballers te interviewen is niet zijn probleem. Daar komt nog bij dat wanneer iemand jou niet ligt, je er ook niet op de koffie gaat. Groot gelijk Ziyech👍ik zou haar ook niet te woord staan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:18
landgenoot..voor welk land speelt hij?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 14:37
Deze verwaande kapsoneslijer die niet tegen kritiek kan heeft gelukkig niet voor ons land gekozen.
Laat hem gelijk zijn ned paspoort aub inleveren, hij heeft toch duidelijk gekozen, dan ook geen nederlandse rechten meer.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1048
zaterdag 16 februari 2019 om 15:23
Omdat hij H. Hendriks niet te woord wil staan en voor marokko uitkomt moet ie zn paspoort inleveren? Haha ga fietsen, joh!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 15:24]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 00:29
bla bla bla doe is normaal jo gek dat je er rond loop
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:30
Schandalig hoe jij hem noemt. Ik vind ook dat hij gewoon zijn zegje moet doen maar ga Ziyech niet uitschelden.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zaterdag 16 februari 2019 om 09:31
Miss komt het omdat het maar een kech is
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:00
😂
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 09:46
Het is en blijft een Marokkaan.
Nederlanders zijn zo anders. geven en nemen kritiek, zeggen wat ze denken zijn heel direct.
Marokkanen kunnen tegen geen elke vorm van kritiek of ze worden agressief😂
Laat dat nou net door een vrouw gebeuren...

Ps. Was ook gewoon terechte kritiek, hij leedt heel veel balverlies die wedstrijd.
Vind ik leuk
Psssttttt +611
zaterdag 16 februari 2019 om 10:04
Hij zegt het tenminste op tv, en jij achter je schermpje!!! Blijft een Hollander hè
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 10:45
Moet ik dan naar tv rennen en zojuist opnoemen wat ik net zei?
verklaar uw nader met je comment ?? Haha.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:18
Yep ,Dat is precies wat je moest doen
Vind ik leuk
Groen +3296
zaterdag 16 februari 2019 om 10:23
Je woont waarschijnlijk niet in Amsterdam? Wat je zegt klopt niet. Je bent aan het generaliseren. Je denkt dat alle Marokkanen dezelfde negatieve eigenschappen hebben. Dat is best een hele kwalijke gedachte.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 10:52
..niet alle marokkanen zijn zo, wel heel veel maar niet allemaal.
Opsporing Verzocht word wel degelijk gedomineerd door marokkanen, of je het leuk vind of niet. Altijd problemen, die gedachtew komen omdat keer op keer de vooroordelen worden bewezen.
doofpot stoppen is iets wat een linkse zou doen.

vroeger altijd met een turk omgegaan en heb niks tegen buitenlanders, wel probleem makers dus racistisch ben ik niet, dat even duidelijk te maken..

verder niks mis mee dat hun een eigen programma hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:53
Jammer dat je alleen naar afkomst en dus kleur kijkt.
Je kan toch niet beweren dat het waar is wat je zegt,tenzij je maar 1 kant op kijkt .
Altijd die opsporingverzocht erbij halen ma dan niet naar opgelicht kijken waar blanken openlijk andere blanken oplichten voor tonnen duuzenden euro's zonder bivak gewoon face 2 face ma ja een witte man mag altijd in een andere wittemans zakken graaien want ja kleur is niet verdacht toch .
Maak jezelf nuttig en doe iets voor een ander (de maatschapij) want met dit slap gelul daar schieten we niets mee op.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 13:50
alsof ik zeg dat blanken niets verkeerds doen😂.

maak je niet druk noem alleen wat feiten waar je niet tegen kunt blijkbaar..
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:22
Hij benoemt ook dat je dat van 1 kant maar doet ,,ouwe reus
Vind ik leuk
Groen +3296
zaterdag 16 februari 2019 om 13:04
@AFCA
Zo eenvoudig is het niet. Al zag je bij opsporing verzocht 100% Marokkanen, dan nog is het maar een heel klein percentage van álle Marokkanen.

Weleens per ongeluk een stukje WK korfbal gezien? Allemaal blanken uit de Benelux, zeker in de finale. Hoeveel blanke Nederlandse vrienden heb jij? Die kunnen zeker ook allemaal heel goed korfballen?

Ik heb niet de illusie dat ik jou kan overtuigen hoor, maar ik dit soort uitspraken hoor, zie het als mijn morele plicht om er iets van te zeggen.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 13:44
kan je ook al niet tegen kritiek? Gewoon de waarheid wat veel linkse in de doofpot stoppen.
maak je niet zo druk over dit allemaal..
Vind ik leuk
Groen +3296
zaterdag 16 februari 2019 om 14:16
Natuurlijk kan ik wel tegen kritiek. Ik ben een Nederlander.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 14:39
🤣🤣
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 23:55
Prachtig. Je lacht om een grap die je niet snapt :))
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 11:37
nou ik zou zeggen kom een tijdje hier wonen in overvecht of kanaaleiland en ik weet zeker dat jij er net zo over denkt binnen een mnd of twee.
Vind ik leuk
Dussss +667
zaterdag 16 februari 2019 om 10:46
Haha 2 minuten op deze site laat zien dat veel Nederlanders totaal niet met kritiek om kunnen gaan!
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 11:08
verschil is dat Nederlanders juist het "gesprek" aangaan als ze boos worden over de kritiek :)
Vind ik leuk
Dussss +667
zaterdag 16 februari 2019 om 11:55
Ik haat dit soort stereoptyperingen. Sommige Nederlanders zijn zo, sommige niet. Sommige Marokkanen zijn zo, sommige niet. Als je zo eenzijdig denkt dan ben je echt wel onderdeel van het probleem!
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 12:06
dat ik stereotypes gebruik klopt, alleen ik gebruikte vooral het stereotype van mensen die op deze site praten...

misschien je voorgaande reactie teruglezen om te begrijpen waar ik met Nederlanders op doelde...
Vind ik leuk
Dussss +667
zaterdag 16 februari 2019 om 12:17
Dus jij vindt dat wat je hier ziet echt het gesprek aangaan is. :D amusant!
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 12:26
ik snap je probleem niet...

Ziyech praat niet meer met Helene Hendriks omdat ze kritiek op hem had...

jij begint over de Nederlanders op VP...

de Nederlanders op VP (waarmee ik ervan uitga dat je doelt op alle gebruikers omdat we geen formulier hebben ingevuld met onze nationaliteit voor zover ik weet) worden kwaad als er kritiek is op iets wat ze belangrijk vinden, zichzelf of hun club bijvoorbeeld...

als ze boos worden gaan ze als een stelletje internethooli's boos lopen doen en schelden etc. of op een andere manier "het gesprek" aan...

oftewel het enige verschil tussen Ziyech (die niet praat tegen mensen die kritiek op hem hebben) en de Nederlanders op deze site (die juist het "gesprek" aangaan) is dat de Nederlanders op deze site juist het gesprek aangaan...

zo ingewikkeld is het toch niet?
Vind ik leuk
Dussss +667
zaterdag 16 februari 2019 om 12:39
Nou blijkbaar zie je elkaar een beetje beledigen en uit de tent lokken als het gesprek aangaan en ik totaal niet.
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 23:38
iets met dubbele aanhalingstekens...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 13:52
Precies sirultuonem! als iedereen jou comment leest zijn we klaar met discussieren.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 13:41
oke bijv. niet alle moslims zijn slecht.
Maar in de wereld, is het grootste kwaadaardigheid deze jaren wat we kennen de terroristische aanslagen die uit het moslim gemeenschap komen of in iedergeval 'moslims' omdat ze handelen via de Koran.

Ben ik nu nog steeds deel van het probleem, iemand die alleen de feiten noemt en meer niet?

stereotype gedrag komt onbewust naar boven, hoe meer je het mee maakt hoe lastiger het kan zijn om niet iedereen over een kam scheren kan zijn. dat zou wel begrijpelijk zijn toch? Kan niet alles in de doofpot stoppen.

gewoon even een comment over jou die mij uitmaakt van 'onderdeel van het probleem'
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 00:17
Hij heeft gewoon gelijk.
Er wordt altijd gezocht naar controverse rond zijn persoon. En in dit geval was dat zelfs feitelijk ongegrond. Ziyech loopt regelmatig de meeste meters. Ook verdedigend.

Dat zoeken en zuigen in interviews doen ze express, want dat levert 'nieuws' op. Dat heet framing. En dit frame valt perfect bij een deel van het publiek dat er een bevestiging in ziet van hun beeld van 'De Marrokaan'. Dat bewijst deze hele discussie wel.


Het is gewoon een voetballer die vindt dat hem onterecht 'luiheid' wordt aangesmeerd. Dat had ie goed gezien en daar is ie klaar mee. Dat fox hier ook weer een 'relletje' mee wil veroorzaken is zo doorzichtig.

Overigens. Na de wedstrijden Heerenveen thuis en Feyenoord uit in de competitie, had Frenkie de Jong op dezelfde manier geïnterviewd moeten worden.
Maar dat gebeurd dan niet. Omdat dat niet in het frame past rond zijn persoon.

Media bevestigen gewoon graag wat het publiek graag wil zien/horen. Daar verdienen ze hun geld mee. Wise up.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
vrijdag 8 maart 2019 om 09:45
Donny Van De Beeek maakt juist de meeste vuile meters en niemand heeft dat soor, ik ga niet meer in op deze discussie, lekker reageren op oude berichten
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:57
De witte man .Er is geen ruimte voor een dialoog
Men wil altijd de boodschapper zijn en de ontvanger.
Calimero symdroon arrogantie op ten top ma waneer het erop aan komt met de staart tussen de benen wegrennen
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 12:10
ik vind je reactie bijzonder omdat je "de witte man" zo'n beetje voor elke minderheidsgroep kan vervangen en het klopt altijd...
Vind ik leuk
Groen +3296
zaterdag 16 februari 2019 om 12:11
"Jammer dat je alleen naar afkomst en dus kleur kijkt".

Hoorde ik je net toch zeggen tegen een ander?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 14:44
ik kom even ingrijpen op 'Calimero syndroom arrogantie ten top'

Dus PSV (calimero's)
en Ajacieden (arrogant )
wat bedoel je daar nu weer mee? Ik denk trouwens eerder dat Jij ook met je staart tussen de benen wegrend als je een echte vechter tegen komt ipv een voetbal supporter
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:20
Nederlanders geven en nemen kritiek?Het eerste ben ik met je eens,altijd met het opgeheven vingertje in de hele wereld.Maar nemen kritiek is totaal niet waar.Nederlanders kunnen totaal niet tegen kritiek,is ook algemeen bekend.Denken dat ze altijd gelijk hebben en dulden geen tegenspraak.
Nederlanders zeggen wat ze denken en zijn heel direct.Klopt,dat heeft weer te maken met dat opgeheven vingertje.
Daar hoef je niet trots op te zijn.Want meestal komt dat neer op onbeschoftheid,grove opmerkingen,gelijk willen hebben en arrogantie.
Marokkanen kunnen niet tegen kritiek en worden dan heel agressief.
Ik heb enkele jaren ivm met mijn werk met heel veel plezier in Marokko gewoond en niets gemerkt over wat jij daar zomaar beweerd.Heb jij daar ook gewoond zodat jij dat allemaal zo weet.
Ik durf te beweren dat het vaker andersom is.Een programma als VI is daar een schoolvoorbeeld van.
Schofferen,afzeiken van mensen die zich niet kunnen verdedigen,zelfs tot belachelijk maken aan toe en daarom hartelijk lachen.Maar zelf geen enkele vorm van kritiek dulden.Zo typisch Hollands.Allemaal gebaseerd op vooroordelen.
Ik ken Zyech niet persoonlijk.Dus ken ook zijn karakter niet.Wie ben ik om daar over te kunnen oordelen.
Jij kent hem persoonlijk wel om dat wel te kunnen?
Lijkt me vanzelfsprekend dat hij zelf mag bepalen met wie hij wil praten of mss helemaal niet wil praten.Is zijn goed recht.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 00:18
Prachtige reactie. Spot on.
Vind ik leuk
JNM +15
zaterdag 16 februari 2019 om 15:20
Helemaal mee eens, je bent een prof of niet. Kinderachtige gedrag, ga het gesprek en de discussie aan. Uitstekende voetballer daar geen discussie over.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:41
ga u mond wassen idioot
Vind ik leuk
JNM +15
donderdag 21 februari 2019 om 05:18
Jij hebt geen verstand van zaken 🤦‍♂️
Vind ik leuk
TheManager +715
zaterdag 16 februari 2019 om 08:35
Dan kun je tog een normale reactie geven, dan laat je even weten wat je rol was, waar de focus lag en laat je zien dat je voldeed. Natuurlijk is het niet tof om gewezen te worden op eventuele fouten of mindere puntjes, en al helemaal niet als je jezelf daar ook al bewust van bent, maar zelfs in zo’n situatie moet je (zeker als prof) met de feedback om kunnen gaan. Des noods zeg je dat je nu te geirriteerd bent om op een goede manier te kunnen reageren. Natuurlijk zijn het net mensen, dus als ze een keer van zich afbijten, begrijp ik dat wel, maar een half jaar na dato nog steeds zoveel wrok voelen om een ietswat kritische vraag, van iemand die haar werk doet, dat vindt ik wel een beetje triest hoor.

En dan gaat het vast weer om respect, gekrenkt zijn in zijn ego, maar komop je bent toch wel een grotere man als je jezelf daardoor niet last raken, gewoon reageert en bovendien je voeten laat spreken en het tegendeel bewijst?

Bovendien had ze gewoon een punt, Ziyech is aanvallend goed, maar laat in de onschakeling en verdedigend nog wel eens een mannetje lopen. Dat zal hij van zijn trainers en coaches vadt ook wel eens te horen hebben gekregen, spreekt hij die nu ook niet meer? Of kan hij er niet tegen dat een vrouw hem op zijn plaatst zet...

Nee Ziyech.. het is gewoon een beetje slap en je trots zit je in de weg. Toon wat flair en bluf en zet die meid gewoon even terug op haar plek na een puike wedstrijd in de CL. Maak een grap, toon karakter, maar alles beter als dit.... zucht.
Vind ik leuk
Smash +4130
zaterdag 16 februari 2019 om 09:21
Hier maak je precies het punt; Hij accepteert dit niet van een vrouw.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zaterdag 16 februari 2019 om 09:38
Gekke kech, maar dat zou wel super sneu zijn
Vind ik leuk
Smash +4130
zaterdag 16 februari 2019 om 10:32
Over wie heb je het met 'gekke kech'? Toch niet over Hendriks neem ik aan? Belachelijk woordgebruik namelijk, dat woord kech.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zaterdag 16 februari 2019 om 10:41
Ik praat voor Hakim, ikzelf gebruik het woord niet. Na Boef is dat woord blijven hangen.
Vind ik leuk
Sideburnn +3220
zaterdag 16 februari 2019 om 09:22
Druk zetten op het middenveld en terug verdedigen zijn toch ook twee verschillende dingen...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:01
Dat is dan een meningsverschil, maar kom op dat is al 1,5 jaar geleden! Je mag toch gewoon kritiek hebben of niet?
Vind ik leuk
Dussss +667
zaterdag 16 februari 2019 om 13:29
Zij mag gewoon kritiek hebben net zoals hij gewoon een gesprek mag weigeren.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 11:08
Gaan we die fossiel Derksen ineens serieus nemen, dacht het niet!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 12:22]
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 11:39
in dit geval heeft die fossiel anders groot gelijk.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 12:06
Die vent is gewoon een publiciteitsgeile aansteller.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 12:14
als dat zo is wat is zyech dan wel niet?
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 12:22
Is dat een verplichting?
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 12:23
hoe bedoel je?
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zondag 17 februari 2019 om 18:37
Ziyech meid zelfs de publiciteit maar het zijn de overschatte figuren als Derksen die hem steeds in het nieuws brengen om zelf te kunnen scoren.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zondag 17 februari 2019 om 18:56
kun je nagaan hoe onprofesioneel hij is
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zondag 17 februari 2019 om 19:27
Of slap gelul van jou kant.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 11:35
hij verdedigde niet mee was een terechte vraag maar die mag je niet stellen je mag alleen zeggen hoe goed hij wel niet is.
ook heeft zyech wel zijn goede kanten hoor zoals hij de kogel heeft geholpen pure klasse maar wel jammer dat dat dan via de media moet lopen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 12:20
Het was de Kogel die er mee naar buiten kwam en Derksen heeft altijd al iets tegen Ziyech gehad en dat begint nu wat meer op te vallen.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 12:31
nee hoor het was niet de kogel maar de media.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 12:33
En van wie heeft de media dat, van een langs vliegende postduif.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 13:05
nee van zyech zijn zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
Bou Bou +7
dinsdag 5 maart 2019 om 13:01
Kanke pegida hoere jong. In weet wie je bent kanke mocro hater. En vertel je ook meteen dat je vriendin van mocro lullen houd. Een Lafbek met 2 gezichten
Vind ik leuk
4everfcu +5305
woensdag 6 maart 2019 om 17:25
is je moeder wel gelukkig met je kneusje?
en je weet wie ik ben? waarom doe je dan zo stoer hier en kom je niet gewoon langs ?
en ik hoop maar voor jou dat je die ziekte nooit krijg en als je het had gezegd waar ik bij stond had je nu een week of 8 vloeibaar voedsel mogen uitproberen gevaarlijke mocro homo.
Vind ik leuk
Bou Bou +7
woensdag 6 maart 2019 om 22:04
Je komt uit Utrecht toch. Ik woon in Ondiep
Vind ik leuk
4everfcu +5305
donderdag 7 maart 2019 om 06:48
ik in sterrenwijk maar dat wist je al toch?
Vind ik leuk
Bou Bou +7
donderdag 7 maart 2019 om 09:18
Vandaar die praatjes. Hou jij je bezig met FC Utrecht want daar kunnen ze Hakim Ziyech niet eens zijn veters strikken
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 9 maart 2019 om 05:51
is goed kleutertje nu weer je hoek in mafkees
Vind ik leuk
Bou Bou +7
zaterdag 9 maart 2019 om 13:11
Blabla
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zondag 10 maart 2019 om 11:26
kom huilenbalk ik zit al dagen op jou (en je vriendjes) uiteraard te wachten
Vind ik leuk
Bou Bou +7
woensdag 13 maart 2019 om 00:09
OpKankere
Vind ik leuk
4everfcu +5305
woensdag 13 maart 2019 om 19:49
precies na je eigen land!
en je kan niet eens schelden zonder het fout te schrijven zeker een zwarte school.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
dinsdag 12 maart 2019 om 20:23
weer een nieuw account clown?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:18
marokaanse mentaliteit
Vind ik leuk
Psssttttt +611
zaterdag 16 februari 2019 om 10:05
Heerlijk toch!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:19
Jij en die 33 anderen kunnen in zijn hoofd kijken? In elk geval heb je een voorkeur voor oordelen zonder de omstandigheden te kennen. Afgaan op wat een Genee en Derksen roepen. Zo makkelijk te beïnvloeden....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 09:20]
Vind ik leuk
Smash +4130
zaterdag 16 februari 2019 om 09:23
Nee! Die 33 anderen kunnen niet in zijn hoofd kijken, maar het is niet de eerste keer dat meneer met een hoop chagrijn rondloopt of reageert.

Van de week had hij een mooi gebaar richtring De Kogel. Maar verder heeft deze jongen naar de buitenwereld een moeilijk karakter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 09:28
Het is een marokaan geen afgaan.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 11:09
Afgaan?
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 12:14
volgens mij heeft heel nederland niet in zijn hoofd gekeken maar na een intervieuw op tv.
Vind ik leuk
Bou Bou +7
zaterdag 16 maart 2019 om 05:28
Stuur een locatie waar ik kan komen dan sta ik Zondag voor je neus dan kan ik ook in jou hoofd kijken.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 maart 2019 om 09:48
kom maar hoor knulletje ik woon in de orionstraat 23
Vind ik leuk
Bou Bou +7
zaterdag 16 maart 2019 om 11:19
Sterk hoor hahahaha je hebt wel balle, Na de wedstrijd Ajax A.Z kom ik effe een bakje doen
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 maart 2019 om 15:06
doe dat neem je je vriendjes mee want alleen durf je toch niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 15:07]
Vind ik leuk
Balls +254
zaterdag 16 februari 2019 om 10:19
Het gaat hier niet om de dubbele moraal van Derksen, maar om het feit dat Ziyech zich een beetje aanstelt. Daar heeft ie gewoon een punt natuurlijk.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 16 februari 2019 om 07:52
Alfamannetje? Met dit soort gedrag laat ie juist zien hoe klein hij is. Een teer poppetje is het.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 11:10
Nee hoor, hij bepaald zelf met wie hij spreekt en terecht.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 11:45
dan graaft hij zijn eigen kuil de media kunnen je maken en breken de ene keer zijn ze positief de andere keer negatief heel logisch maar misschien dat zyech een afspraak met de media kan maken dat hij intervieuws geeft als ze alleen nog positieve vragen stellen aan hem kunnen we ook gelijk stoppen met de serieuze media.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zondag 17 februari 2019 om 01:05
Nu ben je Derksen en Co zwaar aan het overschatten.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zondag 17 februari 2019 om 11:55
nee hoor jij ben een eigen speler aan het verdedigen derksen heeft in dit geval gewoon groot gelijk
Vind ik leuk
Balls +254
zondag 17 februari 2019 om 00:39
Jij snapt niet echt hoe de wereld werkt he..?
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zondag 17 februari 2019 om 12:03
nee dat klopt jij snapt het wel zo te lezen
Vind ik leuk
Balls +254
zondag 17 februari 2019 om 22:50
Ik reageerde niet op jou kerel... ben het met Derksen eens he.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:23
Hij is echt een goede voetballer maar hij kan totaal niet incasseren...!!
Vind ik leuk
Psssttttt +611
zaterdag 16 februari 2019 om 10:09
deze speler/Marokkaan of hoe jullie hem ook noemen willen, speelt volgend seizoen in het buitenland. Dan kunnen lekker genieten van beugelsdijk en Toornstra
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 11:45
krijg je wel een normaal intervieuw na de wedstrijd.
Vind ik leuk
Youri99 +10353
zaterdag 16 februari 2019 om 10:34
Goh wat vind het nederlandse medialandschap zich weer belangrijk, zitten we nu echt te springen om die cliché-matige interviews waarin echt gewoon elke voetballers dingen zegt maar niks echt zegt? Laten we onszelf niet voor de gek houden, dat ziyech of wie dan ook geen interviews geeft daar missen we niks aan.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 12:17
misschien dat zyech de volgende keer anders de vragen op papier zet met wat je wel en niet mag vragen aan hem kunnen we ook gelijk stoppen met kritische vragen in intervieuws.
Vind ik leuk
Youri99 +10353
zaterdag 16 februari 2019 om 15:52
Alsof je kritisch antwoord krijgt, in wat voor een wereld leef jij?
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 23:12
nee tegenwoordig krijg je alleen maar de voorgekauwde mediatrainings praat te horen nee geef mij dan maar een beugelsdijk die gewoon zegt wat hij denkt.
Vind ik leuk
14forever +9057
zaterdag 16 februari 2019 om 14:24
Hoezo? Denk dat een spelen zelf kan beslissen met wie die spreekt.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zondag 17 februari 2019 om 12:04
zo werkt het dus niet.
Vind ik leuk
14forever +9057
zondag 17 februari 2019 om 14:18
En dat bepaal jij.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 maart 2019 om 09:50
nee de clubs waar die spelers werken.
Vind ik leuk
Johnnies +1859
zaterdag 16 februari 2019 om 07:42
Als ze kritiek krijgen gaan ze huilen, zyech gedraag je eigen en staat deze meid ook te woord. Als je goed speelt wordt het gezegd, als je niet goed speel ook.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 07:42
Ajax moet dit niet accepteren en had hem direct een boete moeten opleggen dit soort gedrag kan niet.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 16 februari 2019 om 08:01
Ziyech heeft wel vaker dubieus gedag vertoond, maar hij is nog nooit aangepakt. Dit soort types moet je met zijden handschoentjes behandelen, anders ben je nog verder van huis.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:22
Ome Fons heeft ook vaak dubieus gedrag vertoond
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 16 februari 2019 om 08:57
...waarvoor hij is veroordeeld.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 13:11
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ajax-lid-uit-functie-gezet-om-misbruikzaak~a43cfc9a/

bij jou club ook wijsneus
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:42
Het is bij Hélène ook geen toeval meer hoor, vorige week bij Willy Boessen een soortgelijkse situatie. Dat is geen toeval.
Vind ik leuk
Hoos +49
zaterdag 16 februari 2019 om 07:47
Tja dat is Ziyech ten voeten uit... prachtige speler, maar totaal niet vatbaar voor kritiek. Daar waar ik De Ligt en De Jong regelmatig zelfkritiek hoor hebben is Ziyech nooit kritisch op zichzelf. Zal hij toch moeten leren anders krijgt hij het moeilijk in het buitenland.
Vind ik leuk
Bertus +7497
zaterdag 16 februari 2019 om 07:55
Het woord 'cultuur' komt spontaan in me op.
Vind ik leuk
Bou Bou +7
dinsdag 5 maart 2019 om 13:28
Ziyech had vaak zelf kritiek, Probeer anders zijn interviews van Twente en Heerenveen tijden terug te zien, Dan hoor je Hakim vaak over zijn eigen balverlies en dat terwijl hij toch altijd toen wedstrijd winnaar was met assisten/doelpunten. Er speelt zich meer af met Helene, en dan betrekt ze Derksen en heel VI omdat ze geweigerd word, Ik bedoel Hakim heeft geen VI en andere journalisten geweigerd. Vergeet niet dat wat jij ziet en hoort een kleine detail is. Alleen maar respect voor zo'n Marokkaan, die zich niet laat gek maken door een volk wat zich heel superieur voelt
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 07:47
Tja wat kun je ervan zeggen hij lijkt me ook wel zo'n type die zijn vrouw 5 meter achter hem laat lopen.
Vind het een aardige voetballer maar een misselijkmakend mannetje.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:32
Die gedachten heb ik dus ook.. De waarheid is te moeilijk voor hem te accepteren en al zeker als het door een vrouw verteld wordt..
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zaterdag 16 februari 2019 om 08:35
Moet ze maar doorlopen...
Vind ik leuk
BenikBen +117
zaterdag 16 februari 2019 om 07:49
Kan heel goed voetballen maar dat was het dan. Verder is het gewoon iemand met een kutmentaliteit een soort van sukkel die te trots is en gelijk iemand is waar je nooit echt op kan vertrouwen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:52
Hebben we gezien met Leon de Kogel, zijn betrokkenheid bij Fam Nouri en tijdens Ajax haar ziekenhuis bezoeken terminale kinderen.
Vind ik leuk
Evoluon +157
zaterdag 16 februari 2019 om 07:55
Naast ziyech is zelfs peter R sympathiek
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 februari 2019 om 08:01
Ajax moet niks en niemand is verplicht om met iemand te praten als je dat niet wil. Prima actie van Hakim.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:23
Dan snap jij er weinig van. Als jouw baas je nou vraag help die klant even waarmee je in het verleden een akkefietje hebt gehad dan zet je je trots opzij en help je die klant toch ook. Puur zakelijk houden en klaar.

En btw er is door helene niks verkeerds gezegd in het interview. Meneer Ziyech heeft een beetje een klein pikkie..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:24]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 februari 2019 om 08:29
Ik snap het heel goed, helene is geen klant. Stomme vergelijking.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:37
Uhh ik weet het niet maar Fox (waar helene voor werkt) is zeker wel een klant van Ajax.. Ooit van tv-gelden gehoord waar peperdure contracten tegenover staan? Dus gewoon netjes die meid tewoord staan en de trots opzij zetten. want zoveel verkeerds heeft ze niet gezegd..
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:43
Verschil is: Ziyech wil wel met FOX praten, maar niet met Hélène.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:49
Ik snap je perspectief. Maar eigenlijk moet je ook niet praten met Helene maar hele andere dingen met haar doen 😉
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:52
Als jij opgewonden van haar wordt, be my guest😉 Ik krijg het niet warm van haar.
Vind ik leuk
Bou Bou +7
zaterdag 16 februari 2019 om 11:39
Ja maar Ziyech heeft zijn eigen contract met Ajax en hij mag journalisten weigeren, waarom zou Hakim risico nemen met Helene wat veer verkeerd kan gaan. Ziyech is puur en doet niet mee met dat soort spelletjes van Helene, En iedereen weet wie achter Helene en haar toneel stukje zit.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1399
zaterdag 16 februari 2019 om 08:04
Groot ego hoor
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:04]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:04
Als ik al 20 jaar niet meer wil praten met mijn buurman, ben ik dan ook een arrogante klootzak! Of liggen we mekaar gewoon niet zo?
Mr Ziyech heeft alle recht om te zeggen wat hij wil” zijn plichten komt hij ook zeker na qua voetbal.
Met andere woorden laat gewoon lekker je voeten spreken en dan praten we nergens over.
Vind ik leuk
danny1974 +1921
zaterdag 16 februari 2019 om 08:08
Ziyech kan er helaas niets aan doen, het zit vast gebakken in de genen van de vroegere bewoners van het Rifgebergte ...raar, provocerend gedrag
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:09]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:44
Gek dat Willy Boessen ook er niet van gediend is🤔
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:09
Dat is nu eenmaal zijn karakter. Dat kan niemand en dus ook Ajax niet veranderen.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
zaterdag 16 februari 2019 om 08:12
Blijft toch een apart mannetje. Kan fantastisch voetballen maar soms heeft ie ‘s ochtends zn sok binnenstebuiten aangetrokken ofzo en is het allemaal waaardeloos en met een kuthumeur.

Hij wil alleen maar horen wat hij goed doet lijkt het af en toe wel, ik denk dat TH hem daarom ook meer vrijheden geeft want anders is er geen land mee te bezeilen.

Daarom vraag ik me af of hij in de top gaat slagen. Daar kijkt men niet op of om dat je Ziyech heet, aardig tegen een balletje kan trappen en 40mil hebt gekost.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:15
Wat een roeptoeters allemaal zeg! Je maakt gvd toch zelf wel uit met wie je praat, er is geen werkgever in de wereld die mij verplicht stelt om met iemand te praten als ik dat niet wil. Het zal ff lekker worden! En het heeft niks te maken met zijn afkomst en dat zij een vrouw is, dat is allemaal gelul in de ruimte. Kut media, die denken gewoon het recht te hebben om maar met iedereen die bekent is, te moeten en mogen praten/intervieuwen. Tuurlijk je hebt misschien een voorbeeldfunctie, maar dat geeft je nog niet het recht als media zijnde je wil op te leggen. Gewoon een topper die Hakim.
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 16 februari 2019 om 08:15
Wees blij, dat er iemand met je wil praten.
Vind ik leuk
Eddepet +134
zaterdag 16 februari 2019 om 08:15
Snel wegdoen die Zijeg
Vind ik leuk
ludoboy +636
zaterdag 16 februari 2019 om 08:23
Ziyech is boter geil. Die wil niet praten maar meteen het bedje in met helene .
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:17
Hendriks is niet de meest slimme vrouw en stelt onnodige domme vragen. Net als de verslaggever die in 1980 aan Gerard Nijboer na de marathon de vraag stelde of hij moe was. Ja wat wil je na 42 kilometer dan ? Zo een type is Hendriks. Ziyech heeft vaak genoeg bewezen dat hij een jongen met een gouden hart is die voor iedereen klaar staat. Dus reacties als zou hij zelfverzekerd en of arrogant zijn, zijn onzinnige reacties.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:17]
Vind ik leuk
Secudre +0
zaterdag 16 februari 2019 om 15:25
Wat zei Gerard toen ben ik dan weer benieuwd naar,ik doe nog een stukje en at zijn peperkoek op?!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:44
Het was tijdens de Olympische spelen in Athene en volgens mij werd hij door Theo Reitsma of Heinze Bakker geïnterviewd : hij zei ja behoorlijk moe ja ....puffend zei hij dit
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
zaterdag 16 februari 2019 om 20:02
Fact check: spelen 1980 in Moskou. Jij doelt op Europese kampioenschappen 1982 in Athene waar hij Goud haalde.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 20:35
Dank Koekie nee was op de olympische spelen in Moskou waar hij zilver haalde.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
zaterdag 16 februari 2019 om 23:37
Blijft natuurlijk wel een stukje journalistieke nostalgie. Beetje hetzelfde als je vraagt aan iemand die net goud wint: "en wat gaat er nu door je heen?"
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:17
Het blijven salifisten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:19
O mijn god daar heb je weer zo een zwakbegaafde uit Brabant eo.,net alsof alle Brabanders zich bezighouden met drugs en xtc handel!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:44
Lozano zeker ja.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:23
misschien moet helene even vragen "wat is jouw probleem?"..
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:23
Gelijk heeft ie! Ik heb die stinkhoer ook niets te zeggen!
Vind ik leuk
twentegoal +670
zaterdag 16 februari 2019 om 08:30
Mamma roept , je moet helpen in de tuin
Vind ik leuk
pdavie +639
zaterdag 16 februari 2019 om 08:30
Wat een volwassen reactie zeg! zijn die kinderprogramma's weer afgelopen op NP3? Nu snel je tandjes poetsen..On topic..Ajax moet deze jongen zo snel mogelijk verkopen. Zorgt voor een negatieve sfeer binnen de groep en laat hem potverdorie eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen. Dan mag hij iets meer praatjes hebben...
Vind ik leuk
Caniggia +1219
zaterdag 16 februari 2019 om 08:27
Wel een man van zijn woord in elk geval. Als ze zoiets aan mij had gevraagd en dat zou me niet aanstaan dan zou ik ook niet meer met haar praten.Dan sturen ze toch iemand anders als ze iets willen weten.En anders maar niet.
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
zaterdag 16 februari 2019 om 08:27
Ben zo blij dat deze onsympathieke onaangepaste kwal niet voor Oranje gekozen heeft. Hij past hier niet en staat in mijn ogen symbool voor een grote groep die de boel aardig verzieken in Nederland.

Niet meer met een vrouw praten omdat zij wat kritische vragen stelde waar ze volkomen juist zat. Deze vent heeft geen zelfreflectie en normen en waarden die niet in Nederland passen. Hopelijk komt er snel een club met teveel geld die hem haalt, de echte top zal nooit komen voor zo'n speler, hij heeft super veel kwaliteit maar soms zo veel balverlies en dan toont hij hoe hij echt in elkaar zit. Nooit naar zichzelf kijkend......
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:46
Bij een andere verslaggever had ik je gelijk gegeven, maar Hélène is wel vaker betrokken bij dit soort zaken. Vorige week het interview met Willy Boessen gezien? Die was ook helemaal klaar met haar.
Vind ik leuk
twentegoal +670
zaterdag 16 februari 2019 om 08:29
naar kwalletje , ook zwaar overschat
Vind ik leuk
Lifeliner +23
zaterdag 16 februari 2019 om 08:31
Deze dude mag praten met wie hij wil in ons mooie land.
Hij hoeft zich niet te gedragen als de standaard Nederlandse man die doet wat zijn vrouw hem opdraagt...
Vind ik leuk
ritje +634
zaterdag 16 februari 2019 om 08:32
hallo helene hendriks is de beste voetbalvrouw van nederland! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:33
De enige die hier solidair moeten zijn, zijn de media. Deze jongen gewoon met zijn allen compleet negeren, hoe goed hij ook is of hoe relevant een interview met hem ook is o.b.v. bepaalde gebeurtenissen. Kijken of meneer zich dan nog steeds zo gedraagt.
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 16 februari 2019 om 08:36
Het blijft toch n arrogant, zelfingenomen mannetje, onze Hakim.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5563
zaterdag 16 februari 2019 om 08:36
Als ajaxspeler hoort een normaal optreden met de pers. Dat is onderdeel van je werk. Dit is gewoon erg onvolwassen vanuit Ziyech en potentieel schadelijk voor het merk ajax. Persvoorlichter moet ze gewoon samen aan een bakkie thee zetten, zonder camera en microfoon. Dan even kletsen, en klaar.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:37
Jahaa, dat soort heeft héél lange teentjes, owee als je daar eens op trapt..
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:37
Die Johan zit weer eens slap te lullen. Als Ziyech niet met Helene Hendriks wil praten, dan is dat zijn goed recht. Kan het me ook goed voorstellen trouwens.

Neemt niet weg dat Ziyech een autist is die moeite heeft om zich goed uit te drukken in gesprekken en zich altijd ongemakkelijk voelt bij interviews. Ze zouden hoogstens tegen Ziyech kunnen zeggen: kom op praat gewoon met haar, dat getuigt van moed en volwassenheid.

En verder al dat gelul over cultuur en afkomst is gewoon bullshit, want er zijn ook heel veel Marokkaanse voetballers die wel gewoon goed de pers (man of vrouw) te woord weten te staan.

Nee, dit ligt puur aan de individuele persoonlijkheid van Ziyech. Iemand kan blijkbaar een geweldige voetballer zijn en tegelijkertijd een autist.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:49]
Vind ik leuk
De kogel +29
zaterdag 16 februari 2019 om 10:02
Laat die honden maar blaffen Hakim. je blijft een leeuw. Snoer hun bek dicht met je mooie acties.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:39
Kleine man.
Vind ik leuk
reggie +2023
zaterdag 16 februari 2019 om 08:48
Moslim gedrag, die dulden geen vrouwen op gelijk niveau.
Vind ik leuk
De kogel +29
zondag 17 februari 2019 om 07:53
Domboo
Vind ik leuk
Garnaal +570
zaterdag 16 februari 2019 om 08:49
Och och, en zichey wordt weer uitgekotst. Een van de beste voetballers in de eredivisie, dat hij op sociaal vlak een krent is lekker boeien. Kan ook alleen bij Ajax dit.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:52
Denk dat het een principe kwestie is en dat Ziyech zich beledigd voelde. Maar ja hij is mens toch. De baas van Ajax verdiend ook bakken met geld. Hij wilt ook niet met iedereen praten. Ziyech is toch geen slaaf.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:53]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:53
Die hockey trut moet ook gewoon er plaats kennen. Ze stelt Uber domme vragen en snapt vrij weinig van het spelletje. Ziyech zou juist een beweging moeten starten meer spelers haar boycotten.
Vind ik leuk
EOD +15
zaterdag 16 februari 2019 om 09:08
Vier taalfouten in drie zinnen. Zegt iets over de intelligentie van Weerstandisgoed.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:16
Ik ben keurig in staat om foutloze zinnen te schrijven. Echter zie ik dit forum als een groot achterlijk Kinderparadijs. En bij het schrijven van deze tekst was ik nog geen 2 minuten wachten. We zullen voortaan al uw teksten kopiëren. Want we weten allemaal dat een Hypocriet zijn plek moet kennen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:18
Ik kan mijn teksten schijnbaar niet meer aanpassen op de mobiele applicatie.
Vind ik leuk
EOD +15
zaterdag 16 februari 2019 om 09:01
Spelers moeten niet verplicht worden om voor de camera te verschijnen. Dat hoort niet bij hun vak. Als de sympathieke en ietwat exentrieke Ziyech niet met iemand wil praten is dat zijn zaak.
Hélène is een geweldige journalist met veel kennis van zaken.
Vind ik leuk
bergerac +72
zaterdag 16 februari 2019 om 09:02
Eerlijk gezegd zou ik ook niet met die gasten willen praten, of ze nou Hendriks, Genee of Derksen heten; er komt toch geen zinnige vraag.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:05
Zoals gewoonlijk in dat soort landen de vrouwen zijn ondergeschikt
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:06
Huil baby
Vind ik leuk
RJC1960 +226
zaterdag 16 februari 2019 om 09:09
Zielig mannetje met schijnbaar weinig respect voor vrouwen die hem tegen spreken. Als hij echt zo goed is moet hij daar mee kunnen omgaan. Maar het blijkt dus ook gewoon een verwend jongetje te zijn die misschien vanuit zijn cultuur denkt dit te kunnen maken. Als Ajax zijnde zou ik disciplinair gaan straffen. Want dit schaadt Ajax ook want hun werknemer doet dus niet wat hij zou moeten doen. Jammer want als voetballer laat hij soms mooie dingen zien.
Vind ik leuk
Nick Kools +12214
zaterdag 16 februari 2019 om 09:11
Loser!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:46
Hélène inderdaad!
Vind ik leuk
Nick Kools +12214
zaterdag 16 februari 2019 om 11:39
Hij moet zich aanpassen, hij zit niet in Marokko.
Kinderachtig gedrag van Ziyech, daarbij is hij prof en moet hij de pers gewoon te woord staan.
Daarbij Helene had gewoon een punt. Maar deze (voetbal)generatie kan niet tegen kritiek en eist respect terwijl ze zelf respectloos zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 09:08
Slaat nergens op. Hij is het niet verplicht als hij daar een geurige reden voor heeft. Ajax kiest en miljoen keer meer voor de reden van Ziyech dan voor die vrouw. Denk even na. Maar ja. Jij zou zo een maten naaier werkgever zijn zeker. En je werknemers als slaven behandelen. Flikkerop joh.
Vind ik leuk
Nick Kools +12214
vrijdag 8 maart 2019 om 09:39
Flikker zelf een eind op achterlijke.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 01:30
Denk dat je zelf achterlijk en zielig bent fake ass. Wat ga je je druk maken om wat Ziyech doet. Marokko heeft er niets mee te maken kakkerlak. Ziyech laat juist ballen zien door soms te doen wat hij zelf wilt en prettig vind. Waarom zou hij het zichzelf moeilijk maken. Voor jou zeker?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:12]
Vind ik leuk
Nick Kools +12214
dinsdag 12 maart 2019 om 08:50
Jij bent echt grappig :)
Vind ik leuk
pos +9659
zaterdag 16 februari 2019 om 09:16
Ziyech is per definitie volledig ongeschikt om op televisie pratend te verschijnen. Dat zal never nooit leuke televisie opleveren en dus voor niemand leuk om naar te kijken. Hij kan het gewoon niet, in ongeinterresseerd en heeft gewoon geen leuke dingen te vertellen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:47
Kijk eens zijn aflevering bij Tiki Taka Touzani terug, dan zal je zien dat je onzin praat.
Vind ik leuk
pos +9659
zaterdag 16 februari 2019 om 13:11
Ja nogal een kritisch programma he dat Tika Taka. Een programma gepresenteerd door ongetwijfeld een "broer" van hem. Ik ken de aflevering hoor. Hij zal naast Andy vd M. in de auto ook nog wel grappig overkomen. 1-0 voor jou maar niet helemaal wat ik bedoel. Hij zal prive ook best grappig kunnen zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:19
Zal er geen andere reden zijn? Dat heer Ziyech dit aangrijpt om geen vragen van een ..... te hoeven beantwoorden? Ik vraag me gewoon af wat de echte reden is, anders is Bak Ik gewoon slechte gemanierde over het paard getilde prof, die wel heel goed kan voetballen.
Vind ik leuk
Muscles +1729
zaterdag 16 februari 2019 om 09:22
Heel goed van Zyech. Arrogante sport journaille leeft van het voetbal en je hoeft niet te spreken waarmee je geen klik hebt. De omgekeerde wereld in beeld
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
zaterdag 16 februari 2019 om 09:25
Taak voor Henny Huisman.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:28
Ik zou dolgraag een beschuitje eten met Helene.
Vind ik leuk
Sabau +1729
zaterdag 16 februari 2019 om 09:30
slapjanus die Hakim, interview hem gewoon niet meer want behalve wat gemompel komt er toch niks uit, behalve als je hem vertelt dat ie de beste is.

Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
zaterdag 16 februari 2019 om 09:32
Flauwe kul van Ziyech, doe effe normaal man en praat gewoon met Helene met de mooie bene.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 09:12
Ziyech fokt niet met mensen die negativiteit zoeken. En laat zich niet manipuleren door uiterlijk.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
vrijdag 8 maart 2019 om 12:01
Negativiteit? Een journalist stelt vragen, wil feiten weten, dat is z'n taak.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 01:22
We leven langer als vandaag. Die journalist is uit op het vullen van Media. Ik vind dat Ziyech zelf gewoon mag bepalen, zolang Ajax als club zelf er geen problemen mee heeft. Nou Ajax kiest eerder voor Ziyech dan voor die journalist die dingen kan gaan verdraaien enzo.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
dinsdag 12 maart 2019 om 07:46
Dat vind ik een negatieve, achterdochtige benadering.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:14
Ja deze titel is negatief over Ziyech vind ik. Wij weten toch niet wat er in zijn hoofd speelt en waarom hij ervoor kiest.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
dinsdag 12 maart 2019 om 17:34
Dus vraag je hem daarnaar als journalist! Dat hij dan niet wil praten is flauw. Zijn fans (ik!) willen dat graag horen of lezen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:34
Hij heeft gelijk zelden een vrouw een slimme voetbalvraag horen stellen.
Vind ik leuk
Dommetje +3124
zaterdag 16 februari 2019 om 09:36
Mooie actie van Hakim om De Kogel te helpen (super) .
Waar is je sympathie tegen over Helené moet je ook hebben praten en zand erover
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:37
Ramselaar is beter dan Ziyech
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:07
Ga je mond spoelen
Vind ik leuk
pinkelman +4355
zaterdag 16 februari 2019 om 09:46
Geloof me, Hakim zou dat mondje van Hendriks graag voor andere doeleinden willen gebruiken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:48
Wie niet?
Vind ik leuk
pinkelman +4355
zaterdag 16 februari 2019 om 09:49
Joling?
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 16 februari 2019 om 10:08
Ik, nog niet voor een miljoen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 10:08]
Vind ik leuk
pinkelman +4355
zaterdag 16 februari 2019 om 15:14
Ze heeft wel enigszins een scheef mondje, maar toch..
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 16 februari 2019 om 15:25
Oh het is meer de goedkope uitstraling van veel make up en 'mooie' kleertjes. En ik vind haar bijzonder vervelend. Dat speelt ook mee.
Een scheef mondje kan ik wel mee leven.
Vind ik leuk
carl coenr +257
zaterdag 16 februari 2019 om 09:53
En daar begint het weer
Vind ik leuk
Wim59 +646
zaterdag 16 februari 2019 om 09:56
Ene van Persie wilde met helemaal niemand praten omdat er kritiek op zijn houding was, dus...........
Vind ik leuk
gustare +706
zaterdag 16 februari 2019 om 10:05
Wat een gelul allemaal.
Als hij geen zin heeft om met iemand te praten, maar wel met een collega interviewer, dan is dat toch ook prima? Krijgen ze toch hun verhaal.
Ik ga ook geen uitgebreide gesprekken aan met mensen die ik niet leuk vind.
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:16
Als ziyech een professional is, lost ie dat anders op. Maar zijn cultuurtje botst gewoon met de Nederlandse. Thats it
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:06
Moeilijk over te oordelen als je alle feiten niet kent
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 16 februari 2019 om 10:07
Haha, Helene en een relevante vraag. Hij wordt steeds verwarder.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:08
Goede speler alleen rare trekjes .
Vind ik leuk
Hoekvlag +44
zaterdag 16 februari 2019 om 10:08
Ziyech zal zeker zijn goede reden hebben, knap dat hij haar blijft negeren. Die (veel te) duur betaalde presentatoren en presentatrices die denken dat ze veel verstand hebben van voetbal moeten niet zo snel janken.
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 16 februari 2019 om 10:45
Eens
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:17
En die te duur betaalde voetballer? Wat een loser die marokkaan
Vind ik leuk
AFP +2895
zondag 17 februari 2019 om 08:52
Identiteitspolitiek.
Vind ik leuk
AFP +2895
zaterdag 16 februari 2019 om 10:09
Als Ziyech niet met Hendriks wil praten is dat zijn goed recht. Ziyech heeft geen contract met Talpa waarin vastgelegd is dat Ziyech met Hendriks moet praten. Natuurlijk vindt Derksen onze hypocriete moraalridder, het geen goede houding van Ziyech, terwijl notabene hij zelf als het er op aankomt niet wil praten als die persoon hem niet bevalt. Men zegt toch ook niet dat John de Mol hard moet ingrijpen als Johan niet meewerkt ? Ziyech is een volwassen persoon. En over die miljoenen, wat hebben die nou er mee te maken ? Met dat interview met Van der Goot krijgen de supporters toch ook een interview met Ziyech en hem lrijgen te horen en te zien ?
En ach die Hendriks moet men niet serieus nemen met haar open deur-vragen. Kijk als Lucia Rijker Rico Verhoeven of een bokser moet interviewen dan komen er technische en dus kwalitatieve vragen aan te pas. Lucia is een ervaringsdeskundige. Laat Hendriks maar de Oranje Leeuwinnen interviewen.
Vind ik leuk
bert +553
zaterdag 16 februari 2019 om 10:23
Elke speler moet die zeiksnor negeren altijd maar afkraken en zeiken
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:17
Laat niemand maar ziyech interviewen. Arrogante kwal dat het is. Denkt heel wat te zijn.
Vind ik leuk
AFP +2895
zaterdag 16 februari 2019 om 17:52
Precies hetzelfde als Van Bommel, ja nu als trainer is hij voor de bühne benaderbaar, maar als speler..........
En hoe neem je Ziyech de maat dat hij een kwal is ? Arrogant ? En als het zo is mag hij dat zijn als hij daar zin in heeft, ik heb er geen last van. Trouwens weet jij dat die nare kwal van een Ziyech de advocaatkosten en alles er om heen voor Leon de Kogel betaalt ?
Waar zijn de andere veel verdienende voetballers dan ?
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 18:42
Van Bommel is altijd benaderbaar, dat is geen vrouwenhater
Vind ik leuk
AFP +2895
zaterdag 16 februari 2019 om 19:35
Goed zo. ik denk dat veel vrouwen met Ziyech willen alleen houdt Ziyech waarschijnlijk, ik weet het niet zeker, houdt Ziyech niet van een half man/half vrouw vrouw.
Vind ik leuk
bert +553
zaterdag 16 februari 2019 om 18:34
Zo spreekt iemand die geen verstand van voetbal heeft.lekker bij je armoedige clubje blijven jongeman
Echt zielig ventje ben je.de jaloezie straalt van je letters af
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 18:43
Wat heeft voetbalverstand hiermee te maken? Zorg eerst maar dat je stopt met snuiven, dan kan je helder denken
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:15
Ziyech is een blondino-foob. Marokkans egootjes houden niet van kritische vragen van vrouwen. Ies koeltoer.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7194
zaterdag 16 februari 2019 om 10:43
Stink racisten komen weer van onder hun steen gekropen.
Vind ik leuk
Hoekvlag +44
zaterdag 16 februari 2019 om 16:35
inderdaad, de kleuters mochten ook weer even online van paps en mams.
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:18
Ziyech valt denk ik op mannen
Vind ik leuk
bert +553
zaterdag 16 februari 2019 om 10:22
Volhouden hakim je hebt gelijk hier in dit rot land willen ze alleen maar zeiken en mensen afkraken ,er moesten meer spelers opstaan.kijk eens naar Duitsland en Engeland.je kan zo slecht spelen als een natte krant ,maar de media stellen altijd positieve vragen ,nee hier zeiken zeiken en afkraken
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:18
Dan ga je toch lekker ergens anders heen
Vind ik leuk
DeNeutrale +212
zaterdag 16 februari 2019 om 10:23
Nederlanders kunnen tegen kritiek; Marokkanen kunnen niet tegen kritiek. Wat een grote onzin! Is Gordon dan een Marokkaan, want de kritiek van Angela kon hij niet verteren.
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 16 februari 2019 om 10:48
Haha nice.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:33
Wat een gelul, je mag toch kiezen met je wil praten. Los van of het een kinderachtige reactie kan zijn van ziyech (weet de strekking niet van het akkefietje), is het aan hem met welke reporter hij wel en niet wil praten.
Vind ik leuk
Friend +323
zaterdag 16 februari 2019 om 10:35
Als je als Nederlander dit gedrag vertoont word je meteen op een bepaalde manier neergezet in de media !
Vind ik leuk
Benniewies +5370
zaterdag 16 februari 2019 om 10:39
Derksen en co, praten Ziyech alleen maar zwart. De aktie voor de Kogel van dinsdag zijn ze zeker vergeten
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 14:59
Die bal van van beek wel
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:19
Makkelijke actie als je zoveel poen hebt. Geld maakt je geen goed mens, vergeet dat niet
Vind ik leuk
Benniewies +5370
zaterdag 16 februari 2019 om 15:23
Hij helpt hem tenminste.
Hoeft hij niet te doen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:40
Ook weer zoiets als hij niet wil praten dan praat je toch met een ander. Waar maken mensen zich toch druk om.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7194
zaterdag 16 februari 2019 om 10:43
Als hij niet met haar wil praten is dat toch zijn goed recht.
Vind ik leuk
De Hout +2010
zaterdag 16 februari 2019 om 10:47
Nederlanders van Marokkaanse komaf met wat incasseringsvermogen; ze zijn vrijwel onvindbaar. Zielig, Ziyech.
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:20
Precies en als je wat anders zegt ben je gelijk een racist. Tijd dat we ze eens wat bijschaven.
Vind ik leuk
De Haan +586
zaterdag 16 februari 2019 om 10:48
Ziyech moet goed voetballen voor Ajax. Dat hij de excuus vrouw van een voetbalprogramma niet te wordt wil staan vind ik echt onbelangrijk. Hij zal zijn redenen hebben
Vind ik leuk
Cookee +12635
zaterdag 16 februari 2019 om 10:48
Je wilt voetballer worden om voor publiek te kunnen spelen.
Helène is de deur naar supporters toe.
Maar dit gaat niet alleen om Ziyech, al die mannetjes snappen niet waar ze mee bezig zijn. Oortelefoontjes in, zonnebril en pet op en dan doen alsof ze fans niet zien, in hemelsnaam... je bent een ventje die leuk tegen een bal kan trappen... doe zoals de Leeuwinnen, die spenderen soms een half uur aan fans, voor en na de training en wedstrijden.
Om nou Hakim eruit te pikken is sneu, want je ziet dat het team dol op Hakim is.
Gebruik humor Hakim en zeg tegen Helène; ik vind jouw jas ook niet mooi, je hebt duidelijk een mindere dag.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:49
Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van iemand te woord staan!
Vind ik leuk
ajaksiet +1245
zaterdag 16 februari 2019 om 10:51
Zyech is een gigantische egoïstische eikel. 1 zo'n speler in je team is al teveel.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zaterdag 16 februari 2019 om 10:55
De dubbele moraal.
Hakim mag wel "Fuck You" schreeuwen tegen ten Hag, maar een vrouwelijke journaliste mag hem geen doodgewone vraag stellen.
Ajax kan nu niks anders doen dan hem snel en voor veel geld z.s.m. verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:01
Ik geef ziyech groot gelijk, als je negatief wilt komen doen dan moet je niet verwachten dat ik weer met je ga praten.. heeft niks met Alpha gedrag te maken maar met respect .. alle mensen die het niet begrijpen ga eens zelf lekker in het veld staan
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 16 februari 2019 om 11:03
Mag Ziyech zelf bepalen met wie hij wel of niet spreekt?
Vind ik leuk
Nr14always +3678
zaterdag 16 februari 2019 om 11:10
Ik steun hem, zou hetzelfde doen, vrouwen binnen voetbal is geen gezicht, hetzelfde geldt voor dat zgn voetbal van hun is een gotspe.
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 11:10
hiermee bewijst hij toch alleen maar hendriks punt, iemand die het ergens niet mee eens is gaat het gesprek aan of geeft gewoon duidelijk aan dat ie het er niet mee eens is, iemand die boos wordt over een opmerking die weet dat de ander een punt heeft...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:21
Was er destijds niet weer wat gebeurt?paar dagen na het interview weer een woordenwisseling gehad.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
zaterdag 16 februari 2019 om 11:32
zyech is een goeie voetballer voor de nederlandse begippen maar wel een huilenbalk praat je positief is alles goed heb je een puntje van kritiek is hij gelijk op zijn teentjes getrapt en gaat hij lopen klagen en zieken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:38
heeft met zijn leeftijd te maken nog n klein jochie, n ziyech die wat ouder zou zijn zou beter nadenken, zwak inderdaad en achterbaks, het is n meid die gewoon wat vraagt ... als die vraag je niet aanstaat dan geef je toch een antwoord die er ook naar klinkt.. zo professioneel moet je wezen en verdergaan.. alsof die voor die balverlies toen extra salaris van ajax heeft gekregen.. haha ha
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 11:40]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:47
[--Vind Naaakt Dames in jouw stad hier op: 1u,fi/dames
-Naaar werken gebruik puunt na 1u ! vervangen de kommma
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:53
Hakim is Hakim. Een hele goeie voetballer en een wat minder goeie prater. Het is nu eenmaal zijn karakter. Lastig genoeg voor hem zelf. Laat hem gewoon met rust. Laat hem op het veld maar goed presteren. De rest interesseert mij niet zo veel. Ik houd wel van die eigenzinnige types. Niet van dertien in een dozijn.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 12:00
Miljoenensalaris ???

Volgens mij verdient hij 1.7 en hoort hij meer dan blind en tadic te verdienen die ieder 3.8 “verdienen” .....

Als je niet wilt praten met iemand dan moet je dat respecten en indien Ajax dat storend vindt moet Ajax daar maar consequenties aan verbinden. Doet Ajax dat niet.... dan is de kous daarmee af.
Vind ik leuk
Sluisje +1001
zaterdag 16 februari 2019 om 12:24
Mevrouw Hendriks.....
Misschien beter dat ze die eens vervangen, heeft niet het vermogen relevante en inhoudelijke vragen te stellen...
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:25
En jij niet om een goede onderbouwing te geven
Vind ik leuk
Sluisje +1001
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
Ze heeft niet het vermogen relevante en inhoudelijke vragen te stellen, wat voor onderbouwing wil je nog meer om het te begrijpen......
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Blijkbaar heeft ze wel het vermogen, want van een beetje kritiek gaat mevrouw ziyech huilen
Vind ik leuk
Sluisje +1001
zondag 17 februari 2019 om 09:50
ze heeft zeker het vermogen, maar dan wel om te laten zien dat ze niet geschikt is voor dit vak.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 13:04
Hoezo hoort dit bij zijn werkzaamheden? Hij wordt betaald om te voetballen, niet om te praten. Jullie bij Veronica Insider worden betaald om te praten.
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:24
Hij wordt wel degelijk betaald om interviews af te staan
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 13:12
En terecht, hij werd toen volledig onterecht afgebrand. Excuses ook nooit gehoord, en als hij er niet mee wil praten is dat jammer voor haar en veronica.
Vind ik leuk
Nbl +822
zaterdag 16 februari 2019 om 13:16
Leuke vrouw om te zien toch niks mis mee .😂
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 13:26
Persoonlijk vindt ik helene een mooi vrouw en leuke vrouw zou eigenlijk altijd met haar willen praten.
.
Maarjah als hakim zyech dat niet wil omdat hij zich vorige keer beledigt voelt door de vragen van helene tsja dan negeer je hem toch gewoon joh . Plaats van hier veel media aandacht aan besteden dat is het niet waard en gaat eigenlijk nergens over. Ze kan gewoon andere Ajax spellers interviewen
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 13:36
Ik geef Hakim gelijk. Weg met die irritante SBS kliek. Alleen de NOS heeft nog enig niveau.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 14:50
NOS is nooit onafhankelijke geweest.
Studio Voetbal wat een lachertje
Het holland randstad bolwerk telegraaf het AD alleen spelers van ajac en fey en ja knikkers
.
Vind ik leuk
MR - +175
zaterdag 16 februari 2019 om 14:13
Johan snapt er ook niks van. Een zaakwaarnemer komt op voor de voetballer, niet voor de tegenpartij.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 14:55
Waarom heb je hier je zaakwaarnemer voor nodig. De man met de grote waffel, kan ie dit niet zelf. Of is ie soms minderjarig en moet iemand zijn handje vasthouden.
Vind ik leuk
heden +20
zaterdag 16 februari 2019 om 14:43
Of de vraag/opmerking van Hélène nou terecht was of niet, doet helemaal niet ter zake. Hij hoort zich professioneel op te stellen. Zal de cultuur wel weer zijn 😮
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:23
Ja inderdaad. Remember Barazite. Zulke trieste gevallen.
Vind ik leuk
PBoss +6
zaterdag 16 februari 2019 om 14:55
Haha!
Als je niet met die.overheerlijke Heleentje wil praten dan ben je wel een echte homo !!!
Vind ik leuk
PBoss +6
zaterdag 16 februari 2019 om 14:57
Meeste mannen zouden een moord doen voor Hélène maar deze homo niet.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 15:04
Als hij de stekker eruit trekt bij iemand is het ook echt klaar. Andersom ben je spekkoper. Dat zegt ook wat. Dan ben je konstant en een man van je woord . Eer en geweten is een 100% check bij deze topper
Vind ik leuk
JoeyC +3967
zaterdag 16 februari 2019 om 15:13
De reden waarom Ajax de top is voor Ziyech. 0 mentaliteit. T
Vind ik leuk
KvhZ +2506
zaterdag 16 februari 2019 om 15:21
Nacer Barazite was ook zo iemand. Die leven nog in de middeleeuwen dit soort gasten. Grow up
Vind ik leuk
sjakieeee +14
zaterdag 16 februari 2019 om 15:52
fok off derksen!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:07
Vieze arrogante rot kop past precies bij dat clubje ziyech is een grote racist
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:08
zij kan ook der excuus aanbieden
Vind ik leuk
hefbrug38 +531
zaterdag 16 februari 2019 om 16:22
René Schuit
Laat die Ziyech zijn excuus aanbieden kom op zeg
Vind ik leuk
hefbrug38 +531
zaterdag 16 februari 2019 om 16:21
Inderdaad hij moet gewoon voor de camera komen en ook met Helene jonge jonge het is wat
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:29
Zyech is gewoon een omhoog gevallen naar kereltje, je verdient miljoenen, hebt een voorbeeldfunctie dus moet je je daar overheen zetten,
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:42
Arogante egoist die 9 van de 10 aanvallen om zeep helpt door alles te schieten ....
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 17:03
Hakim Zielig zou een mooie naam zijn voor hem. Eeeh nee, over deze grap heb ik niet zo lang hoeven nadenken. Kwam spontaan in me op.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 17:13
Snap zyech niet altijd . En ik vind m een geweldige voetballer betreft technische kwaliteiten. Vind m mentaal en qua inzet meer bieden dan frenkie bv.
Maar hierin vind ik zyech een sterk punt hebben.
Derksen en consorten ( moet er erg om lachen soms ) vinden dat ze alles mogen zeggen.
Spreken is zilver .en zwijgen is goud.
Haha , zyech deze keer de winnaar.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 18:37
Derksen moet eens wat meer kritiek geven op De Jong en Blind van Ajax. Daar hoor je hem niet over als die twee falen in de verdediging van Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 18:42
Hij mag toch zelf weten met wie hij praat
Dat maakt Derksen niet uit!
Die denkt dat die god almachtig is,
Ouwe zeiksnor!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 18:42]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 18:44
Het mag toch zelf weten met wie hij praat
Dat maakt Derksen niet uit!
Die denkt dat die god almachtig is,
Ouwe zeiksnor!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 19:25
Derksen,dat bepaal jij niet!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 19:41
Ik geef Ziyech groot gelijk. We leven in een vrij land en als hij niet met haar wil spreken dan heeft hij dat recht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 19:43]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 19:56
De persoon in kwestie mag toch zelf wel uitmaken met wie hij wil praten ja of nee ? Als ik niet met iemand wil praten doe ik het ook niet , en ik weet zeker dat er hier ook wel personen zijn die tegen een bepaald iemand niet wil praten . Waarom hij dan wel ? Omdat hij een voetballer is ?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
zaterdag 16 februari 2019 om 20:05
Laat gaan. Belangrijkere zaken om je druk over te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Iedereen heeft het recht om niet te praten als hij dat niet wil.niemand ook zijn werkgever niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:59]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:38
Weer zo'n KLOTE Islamist EN Marokkaan dat zegt genoeg geen respect voor vrouwen
Vind ik leuk
Cavriana +169
zondag 17 februari 2019 om 00:47
Ziyech heeft gelijk. jij praat toch ook met wie je wilt.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 01:03
Zegt 'n hoop over Zyech
Vind ik leuk
Wim59 +646
zondag 17 februari 2019 om 01:12
Ach, wat maakt het uit? van Persie wilde tijdens een toernooi met niemand praten omdat hij kritieken kreeg dus wat is het verschil??
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 05:45
Hélène Hendriks heeft zelf nog nooit een bal geraakt! En dan die kritiek, WTF? Ik zou ook pissig zijn, al helemaal als je de pluris loopt in een wedstrijd.
Vind ik leuk
ritje +634
zondag 17 februari 2019 om 07:21
hallo Islamieten geven vrouwen toch ook geen hand! Dus........? Lekker verkopen! Hij hoort niet in het NED voetbal als je zo doet! mvg ritje
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 13:08
Of Hendriks nu wel of géén gelijk heeft doet er niet toe. Hij heeft de kans gehad én genomen om zich te verdedigen. Wees nu een grote vent en gedraag je als een prof, gewoon weer praten met welke interviewer dan ook.
Vind ik leuk
huppekees +113
zondag 17 februari 2019 om 18:02
Hij kan een leuk balletje trappen, maar hij is een hersenloze arrogante kwal.!

Respectloos en ik hoop dat hij de rest van zijn leven precies zo behandelt wordt..!

Wie zaait die oogst..!!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 11:44
Wat maakt dat nou uit hij heeft geen zin om tegen Hendriks te praten laat die jongen met rust
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:26
Mag ie toch lekker zelf weten ,Zij verdiend aan hem,niet andesom !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws