Bewondering bij NAC voor 'topploeg' Ajax: Dat kan geen enkele ploeg

Bewondering bij NAC voor 'topploeg' Ajax: "Dat kan geen enkele ploeg"

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 07:42ma 18-02-2019 om 07:42

NAC Breda heeft na de 5-0 nederlaag in de Johan Cruijff Arena tegen Ajax de meest gepasseerde defensie van de Eredivisie. Mounir El Allouchi is na de pandoering zondagmiddag vooral onder de indruk van het spel van de Amsterdammers.

"Bij Ajax is het constant: inspelen, doorbewegen, inspelen, doorbewegen. Dat houd je tien, twintig, misschien dertig minuten vol. Daarna wordt het lastig", vertelt de 24-jarige middenvelder in gesprek met BN De Stem. "Iedereen heeft Ajax gezien tegen Real Madrid, ze hebben een topploeg."

El Allouchi vindt dat NAC niet mag berusten in de ruime nederlaag, maar tegelijkertijd is hij vol bewondering over het spel van de Amsterdammers. "Het gaat zo snel. En ze zetten zo goed druk, dat kan geen enkele ploeg. Zodra je balbezit hebt, zetten ze met z'n allen druk. Vanaf de buitenkant lijkt het makkelijk: stapje naar links, stapje naar rechts. Het gaat echt heel snel..."

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 07:47
Ik ben het helemaal met Allouchi eens 😉
Vind ik leuk
ludoboy +653
maandag 18 februari 2019 om 09:45
Ik vind dat ajax met deze selectie het veel vaker op moet kunnen brengen om er vol voor te gaan. 1ste helft was toch weer kwetsbaar bij vlagen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 10:34
Elke (ook een degradatie kandidaat) ploeg krijgt kansen. Maar daarna werden ze toch echt helemaal overklast en weggespeeld?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 11:07
Eerste helft was simpelweg gewoon een drama. Eigenlijk hetzelfde liedje als tegen Real Madrid, de kansen worden niet benut. Dan maak je het jezelf zo ontzettend onnodig moeilijk.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18615
maandag 18 februari 2019 om 07:47
Alleen jammer dat je met deze trainer niet stabiel genoeg speelt!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4930
maandag 18 februari 2019 om 07:51
Ten hag kan dat ook nog leren als trainer.. als die dat er in krijgt zie ik hem nog wel een top trainer worden, zo niet dan zal die het niet gaan halen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:54
Trainer zou dat best willen alleen kunnen de meeste dat niveau zelf niet aan
Vind ik leuk
Korm +40100
maandag 18 februari 2019 om 08:10
Weet niet of het alleen aan de trainer ligt...
denk dat het ook wel bij de spelers ligt..
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:53
Natuurlijk ligt het ook aan de spelers, voetballen kunnen ze wel, alleen het mentale gedeelte laat soms te wensen over.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:28
De stabiliteit zit niet de trainer,maar in de ploeg!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:48
Kijk hij heeft er verstand van!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:48
Ik bewonder Ajax ook!!! ;-)
Vind ik leuk
meee +300
maandag 18 februari 2019 om 18:48
ik daarentegen bewonder nak. dat je zou kansloos meedoet in de ED
Vind ik leuk
rinirat +4203
maandag 18 februari 2019 om 07:50
Ajax gaat weer draaien!
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:47
Pfffffg.. 6 2
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 18 februari 2019 om 07:50
Maar dan moeten "De Heren" wel zin hebben.......
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:52
"Pandoering" kan iemand dat uitleggen hahaha
Vind ik leuk
wattenstaafje +23984
maandag 18 februari 2019 om 08:04
Een pak slaag
Vind ik leuk
meee +300
maandag 18 februari 2019 om 18:52
yep, of een afstraffing en soms ook als een beroving. hoewel niemand geloofd dat nak van 3 punten beroofd is uiteraard.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:53
Eikel, ga van jezelf uit. Normaal gesproken krijg je een penalty mee, staat het waarschijnlijk 0-1, begint het gemor op de tribunes en het gescheld op elkaar in het veld. Heel ander verhaal.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 07:53]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:55
Inderdaad doe niet alsof ze zo geweldig zijn hebben de afgelopen week gewoon 2x slaag gehad tegen respectievelijk Heracles en Real Madrid . Dus gewoon te pakken die mannen
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27204
maandag 18 februari 2019 om 08:30
En het gekke is dat ze in de competitie minder punten hebben verloren dan PSV ... 😉
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:38
Dat weet ik nog niet zo zeker hou PSV niet zo in de gaten en als ik wat over PSV lees hier op VP is dat vaak negatief
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27204
maandag 18 februari 2019 om 08:39
Afgelolpen week 4 punten verloren bij PSV en bij Ajax 3 punten ... zijn feiten Rinus!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:45
Heb het even na moeten kijken mino maar volgens mijn gegevens heeft PSV momenteel 3 verliespunten minder als Ajax
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27204
maandag 18 februari 2019 om 08:50
Ik heb het over afgelopen week ... 1 verliespunt meer (inclusief vorig weekend) ... daar refereerde jij toch aan?

PSV doet het de afgelopen weken best slecht ... 😂
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:00
Wat ik zei is dat Ajax best te pakken is afgelopen week heeft Ajax twee keer slaag gehad dus ze zijn gewoon te pakken . Maar welke club in de ED is de afgelopen weken niet ruk ? Misschien AZ wat gewoon goed speelt en punten pakt
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27204
maandag 18 februari 2019 om 09:31
En dat doe je met als voorbeeld Real Madrid? 🤔

Het is gewoon zo dat ze allemaal te pakken zijn ... behalve AZ ... 😉
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 18 februari 2019 om 09:05
Sinds nieuwjaar PSV 6 verliespunten en ajax 8 dat zijn de feiten!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27204
maandag 18 februari 2019 om 09:32
Ook dat zijn feiten ... maar wellicht goed even te kijken naar hoe de discussie ontstaat ... Rinus geeft aan dat Ajax te pakken is ... mijn punt is eigenlijk ... wie niet ...
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:20
Dat komt door de trauma die ze hebben overgehouden na de Champions league
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:47
Tegen 020 krijg je nooit een penalty mee
Het is de knvb s schatje met al die jonge knulletjes waar de voor 99% homosexuele scheidsrechters meer naar lopen te kijken dan de leten bal..
Nee een strafschop kun je vergeten in 020 ieder jaar competitievervalsing: Opnieuw en opnieuw. Dat noemen ze daar Calimero niet eerlijk...(?)
En met de hulp van alle 4 de mannen langs en binnen de lijnen worden ze nog weg getikt met 6 2
In Rotterdaaaaammmm Ja ze zijn op de goed weg...whahahaha..hughum..NOT!!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 februari 2019 om 15:16
HAHAHAHAHAHAH
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 15:19
Gekkenhuis!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:40
Dankzij een Amsterdamse keeper
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 07:04
Serieus!!!!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:30
Probeer eens netjes te reageren!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:01
Mogen ze dan tegen psv proberen...
Vind ik leuk
Korm +40100
maandag 18 februari 2019 om 08:09
PSV in deze vorm is geen probleem voor ajax
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:21
Er is niets zo opportunistisch als voetbal.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:01
Dat is juist het probleem volgend weekend kan die vorm weer compleet weg zijn bij Ajax . Er is daar maar 1 iemand die constant is en dat is daley die is gewoon elke week slecht
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:48
Nee? Totaal weg gespeeld word je.1000%
Vind ik leuk
Korm +40100
maandag 18 februari 2019 om 15:20
wie is je??
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:32
laat psv eerst is een thuis wedstrijd winnen zonder de scheids
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 18 februari 2019 om 09:02
Zoals ajax geen strafschop tegen kreeg waardoor het 0-1 had moeten zijn, alweer??? Maak jezelf aub niet belachelijk als je zelf de KNVB zo enorm mee hebt man pipo
Vind ik leuk
Korm +40100
maandag 18 februari 2019 om 08:08
Als NAC minder ontzag had voor ajax dan ging het met een 0-1 de rust in ;-)
Vind ik leuk
richard37 +2025
maandag 18 februari 2019 om 08:16
Of 4-1 als Ajax ook de kansen had gemaakt
Vind ik leuk
vierde-ster +8824
maandag 18 februari 2019 om 08:11
En stapje voor stapje komen we ook dichter bij het kampioenschap
Vind ik leuk
TonS +61
maandag 18 februari 2019 om 08:30
Voor de spanning om het kampioenschap is dit super, ik zou er niet aan moeten denken net als in frankrijk waar er totaal geen spanning is voor het kampioenschap
Vind ik leuk
Johan59 +1257
maandag 18 februari 2019 om 08:32
Waarom nu altijd zeiken over Ten Hag geef die man de tijd, wat we nu laten zien word in heel Europa met argus ogen gevolgd. Het was wel eens anders, zoals Madrid zei, ik ken het alleen als een goed wasmiddel
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:51
Jullie worden helemaal niet gevolgd joh...zeker niet met argusogen en ook niet met mierenogen.
Ze lachen jullie uit om de nonsens in de Nederlandse kranten en vraagprijzen die nergens op gebaseerd zijn.
Gevolgd door wie?
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 februari 2019 om 15:20
Clubs als Barca die (op niks gebaseerde) vraagprijs betaald heeft voor Frenkie, Ajax lacht daarin harder dan Barca hoor.
Vind ik leuk
Hans Worst +1781
maandag 18 februari 2019 om 08:34
Bij NAC gaat alles wat 5 punten meer heeft te snel…..Daarom staan ze ook onderaan. De Graafschap heeft in mijn ogen niks te vrezen van NAC. echt een dramatisch groepje Individuen...
Vind ik leuk
ritje +787
maandag 18 februari 2019 om 08:49
hallo Ten HAG toptrainer? Wordt hij in Amsterdam nooit! Want hij mist gewoon Amsterdamse bluf! mvg ritje
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:54
Ik vind m goed passen in jullie roze strategie, beetje verwijfd Geen ballen. Praat alsof hij een stuitballetje heeft ingeslikt.
Nee dat past prima. Die bluf die tikken we er in de Kuip wel weer uit.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 18 februari 2019 om 09:01
Krijgen ze nou gratis seizoenskaart van ajax die spelers van NAC?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:22
Zou zo maar kunnen aangezien we volgend seizoen standaard op de vrijdag voetballen.......
Vind ik leuk
Hans Worst +1781
maandag 18 februari 2019 om 15:25
Vind t wel jammer voor NAC, vind t een aanwinst voor de Eredivisie normaal gesproken. Maar goed… beleidsmatig moet er wat veranderen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:35
Waarom dan wel tegen Madrid en niet tegen Breda ? Ik weet, er stond een geel/zwarte bus, maar dan nog. De eerste kansen waren voor de Noad Avendo Combinatie.
Vind ik leuk
markie +3201
maandag 18 februari 2019 om 10:10
Nee hoor, de eerste kans was voor Ajax, op de paal.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:35
Klopt. Maar daarna waren de kansen voor Hullie . Ik bedoelde dat de stand laat zien dat Ajax een walk-over had met 2 vingers in de neus. En dat klopt niet helemaal.
Vind ik leuk
markie +3201
maandag 18 februari 2019 om 13:24
Tot die tijd had Ajax 85 procent balbezit... En elke ploeg krijgt een kans of kansje elke wedstrijd
Vind ik leuk
Dorzon +4831
maandag 18 februari 2019 om 10:46
Zou hij een tissue nodig hebben
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
maandag 18 februari 2019 om 10:47
Te hopen dat hij nooit tegen een Engelse ploeg moet spelen want dan ligt hij na 5 minuten al op apen gapen
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 10:47]
Vind ik leuk
allround +1830
maandag 18 februari 2019 om 10:51
Een terechte penalty (kasteneer) niet geven, kan ook alleen wanneer je tegen Ajax speelt.
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:55
Ieder jaar opnieuw: comp.vervalsing!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 februari 2019 om 15:23
Doe aangifte, doen jullie toch graag in Eindhoven, zorg wel voor bewijs he anders sta je net als Marcel (als jij hem niet bent) weer voor lul.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 februari 2019 om 15:22
HAHAHAHAHAH
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 10:55
Ajax moet eens leren dat t geduld moet opbrengen tegen dit soort muren. Als die bal na 20 minuten niet valt tegen dit soort tegenstanders gaan ze nog meer forceren, gevolg is dat je veelste veel ruimte laat achter je verdediging. Zo'n muur valt vanzel wel om na een minuut of 60.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 11:36
NAC werd helemaal zoek en van het veld gespeeld door de beste club van Nederland AJAX!
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:42
Wees er trots op losers..NAC!
Vind ik leuk
allround +1830
dinsdag 19 februari 2019 om 09:33
is het al zo lang geleden dat Ajax kampioen werd, 2013???
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 11:40
Dus ....AJAX kampioen ???
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:31
Als dit gaat over de wedstrijd tegen NAC, ben ik het er niet mee eens!!
Vind ik leuk
TheDish +67
maandag 18 februari 2019 om 14:41
Real voetbalde helemaal nieeeeeet. Om ze thuis in Madrid te destroyen!
Is toch logisch. Daarnaast haat NAC Feyenoord en uit hun verlies met wat haat onze kant op, naar Rotterdam: Fokkin losers uit Breda!
En Real bedankt voor de totocentjes tegen 020 Volgende keer weer! Jofel...hijs fijn!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 februari 2019 om 15:24
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:25
Niet zo hard lachen,het wordt in Madrid ,0-2,dan zit je weer te janken op de Maastribune,
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:31
Mag Ziyech misschien zelf bepalen met wie wel of niet wilt praten.
Oké hij heeft bepaalde verplichtingen, maar dan nog zijn er ook grenzen.
Hij komt niet over als de meest sympathieke jongen maar hij heeft wel zijn hart op de juiste plaats.
Wat hij heeft gedaan voor Leon de Kogel zie ik geen andere voetballer zo snel doen.
Ik vind het klasse. En misschien moeten de verslaggevers een keer in de spiegel kijken.
Soms stellen ze vragen dan zou ik die alles te buiten gaan.
Vind ik leuk
meee +300
maandag 18 februari 2019 om 18:46
wat nak kan dat kan ook geen enkele ploeg
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws