Derksen: 'Onterecht als ze hem eruit gooien, maar ben bang dat ze het wel doen'

Derksen: 'Onterecht als ze hem eruit gooien, maar ben bang dat ze het wel doen'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 21:29ma 18-02-2019 om 21:29

NAC verloor zondagmiddag met 5-0 van Ajax, maar Mitchell van der Gaag is nog altijd trainer in Breda. Johan Derksen zei bij Veronica Inside dat Van der Gaag ontslagen zou worden als er in Amsterdam verloren werd.

Veronica Inside zocht Van der Gaag maandag op bij NAC. "Ik wilde je op het verkeerde been zetten omdat ik binnen bleef. De assistenten waren aan het trainen met de groep", vertelt de NAC-trainer aan verslaggever Dennis Schouten. Van der Gaag gaat daarna inhoudelijk verder. "Je weet als trainer dat dat kan gebeuren. We staan onderin en doen het niet goed. Daar is een trainer normaal gesproken verantwoordelijk voor. Het hoort erbij, maar ik sta er nog steeds."

Derksen reageert in de uitzending van VI. "Het spant erom hoor. De meningen zijn een beetje verdeeld. Binnen NAC, en dat vind ik niet eerlijk, vinden ze het een doodsaaie man. Hij past niet in de bourgondische sfeer van NAC, vindt men", aldus Derksen.

"Als die man een goed elftal had, dan was het feest en konden ze bier zuipen. Deze jongen is niet verantwoordelijk voor de teloorgang van NAC. Het zou onterecht zijn als ze hem eruit gooien, maar ik ben bang dat ze het wel doen."

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 21:35
Ik vind het een leuke trainer. Heeft zeker potentie om trainer te worden voor een Utrecht of een AZ.
Vind ik leuk
NvC +8476
maandag 18 februari 2019 om 21:39
Ja ik ook. Zie hem er wel ooit komen. Een Nederlandse trainer bij een subtopper is vaak een goeie combinatie voor aantrekkelijk verzorgd voetbal. 👍
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:37
Pi-Air peert hem net zo snel als hij kwam ,L#L .
Van der Gaag kan je het niet zo kwalijk nemen .
Die heeft de middelen nou ook eenmaal niet .
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 21:44]
Vind ik leuk
Breda83 +2239
maandag 18 februari 2019 om 21:43
Pierre heeft precies datgene gedaan wat gevraagd is, en wat afgesproken is. Dat gelul van Derksen en vooral Driessen is nergens op gebaseerd, ja op hun eigen grote duim. Vooraf exact gecommuniceerd zoals nu gegaan is.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:43
Had Pierre die wel dan?

Iedereen loopt lekker af te geven op Pierre maar hij heeft wel wat spelers kunnen fixen en misschien ook al het mogelijke gedaan?
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:45
Hij was er toch om het te regelen , vertrek wel erg snel vind je niet .
Vind ik leuk
Breda83 +2239
maandag 18 februari 2019 om 21:47
Hij is gevraagd mee te helpen spelers te halen. Nu is de transferperiode afgelopen, dus zit zijn werk erop. Simpel toch?
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:49
Oke ik dacht dat het voor langere tijd was .
Vind ik leuk
Breda83 +2239
maandag 18 februari 2019 om 21:58
Nee nee, alleen afgelopen periode. Daarna moet een nieuwe TD ( Allach? ) het weer overnemen.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 22:00
Thanks voor de info .
Vind ik leuk
Mama +429
maandag 18 februari 2019 om 21:44
Toen ze hem aanstelde was het geen probleem dat ie “ saai en geen Bourgondiër was “. Derksen weet ook alles
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 18 februari 2019 om 21:48
Ach johan, niets van wat jij zegt komt uit 😂
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:50
PVH is verantwoordelijk voor deze malaisse. Deze man nooit meer het NAC Stadion binnen laten. #pierreout
Vind ik leuk
Breda83 +2239
maandag 18 februari 2019 om 21:59
Pierre is van half december tot vorige week erbij betrokken geweest. Kan dus nooit verantwoordelijk zijn voor het hele seizoen. Daarbij, hij is al weg. Dus die # slaat nergens op.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:21
K.t snor met z'n gezeik altijd over nac. En z'n gelul over bier hele tijd.. Jaloerse snor die nooit sfeer heeft meegemaakt..
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:24
Bij Excelsior heeft VdG echt prima werk geleverd. Vreven had vorig seizoen een veel beter team met Garcia en Angelino er nog bij.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
maandag 18 februari 2019 om 22:37
Zou wel Echt slecht wezen om. Hem eruit te gooien, helaas werkt de voetbal wereld wel Zo. Hopelijk doen ze het niet en is de enge ragebol weg.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:07
Nac heeft zich lekker laten inpraten door dit soort programma's dat ze maar van die clown Vreven af moesten, en heel dom zijn ze daar in gaan geloven. Terwijl ze met vreven zijn gepromoveerd en gehandhaafd... vreven was perfect voor nac, het publiek ging er vol achterstaan en de spelers gaven 100% gingen door het vuur voor hem, hij maakte dat los, al kwam dat raar over of verkeerd maar het paste bij een avondje nac, nu hebben ze een serieuze droogkloot en nu... , vraag nu maar de o oplossingen aan voetbal inside net goed voor een bestuur dat zn oren laat hangen naar iemand als Johan met 0 kennis....
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:55
Beste Johan,
Het is niet alleen maar bier zuipen wat wij doen bij NAC, het is ons clubje en als je ziet wat er op de tribune zit iedere wedstrijd dat zijn niet allemaal bierzuipers. Het moet onderhand eens afgelopen zijn over dat biergezuip, en ja we drinken graag op onze thuis wedstrijden een biertje.. Maar jij bent er toch ook niet vies van!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws