Horroravond voor hopeloos Chelsea: Man United kegelt Sarri en co. uit FA Cup

Horroravond voor hopeloos Chelsea: Man United kegelt Sarri en co. uit FA Cup

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 22:27ma 18-02-2019 om 22:27

De gifbeker moet helemaal leeg voor Chelsea. Na de 6-0 nederlaag in de competitie tegen Manchester City werd ook de topwedstrijd in de achtste finale van de FA Cup tegen Manchester United niet gewonnen. Op Stamford Bridge werd het 0-2.

Het loopt al weken voor geen meter bij Chelsea, dat zesde staat in de competitie en geen kampioen gaat worden. Nadat er tegen Man City met 6-0 verloren werd zagen Chelsea-fans manager Maurizio Sarri liever vandaag dan morgen vertrekken. Er werd afgelopen donderdag met 1-2 gewonnen van Malmö FF in de Europa League, maar die vreugde was dus van korte duur.

Chelsea bakte er tegen Manchester United namelijk opnieuw weinig van. United was de bovenliggende partij op Stamford Bridge, al kregen de Londenaren in de beginfase de betere mogelijkheden. Na een half uur spelen opende Ander Herrera de score namens United, na een perfecte voorzet van Paul Pogba.

Nog voor de rust maakte diezelfde Pogba er met een kopbal 0-2 van. De Fransman is op de goede weg en was onder Ole Gunnar Solskjaer betrokken bij vijftien doelpunten in twaalf wedstrijden.

De achtervolging van Chelsea bleef uit. De mannen van Sarri wilden wel, maar leken niet meer te geloven in een ommekeer. Er werd in de tweede helft geen serieuze kans gecreërd door de Londenaren, die na het schot van Pedro in de elfde minuut niet meer op doel schoten. Na 95 minuten floot de scheidsrechter af. 

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 22:27
‘I want my club back’.

Aldus Louis van Gaal en José Mourinho.

[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 22:28]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:39
Verbetering Louis van Gaal: 'I will my club soon back seen'
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2933
maandag 18 februari 2019 om 23:05
Now break my wooden shoe
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 23:06]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
dinsdag 19 februari 2019 om 07:31
Jaaa sarri the premier League is different Cook.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:28
Een verschrikkelijk saaie pot dit. Wel lekker dat Solskjaer een beetje op toeren loopt met United. Gun ik de man van harte, vooral gezien z'n veel warmere uitstraling dan Mourinho en Louis.

Als Higuain nou nog een extra uurtje per dag traint op afwerken zal Chelsea al veel vaker in de doelpunten vallen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:30
Het lag ook echt aan higuain dat er niet gescoord werd
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:31
Hij liep wel vaak goed weg van z'n tegenstanders, dat weer wel. Maar man man man, hij liet toch een hoop kansen liggen hoor.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:15
Zidane gaat komen
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:30
Daaag Sarri
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 22:35
Exit Sarri.
Vind ik leuk
Vidar +932
maandag 18 februari 2019 om 22:36
Goede wedstrijd van United. Goed om meteen weer te winnen na de nederlaag tegen PSG. Daarnaast ook tactisch goed opgesteld gezien de blessures van Martial & Lingard.
Vind ik leuk
Het Brein +4765
maandag 18 februari 2019 om 22:38
Wat een waardeloze ploeg dat Chelsea...Sarri out!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:48
Gelukkig kom maar terug naar italie sarri hij maakt mooi aanvallend voetbal goeie coach met belacheljje verwende kut spelers daar bij chelsea verdiend hij niet
Vind ik leuk
schfan1920 +6355
maandag 18 februari 2019 om 23:45
En nou in het normaal Nederlands? Punten, komma's, woorden schrijven zoals ze zijn. Klein foutje hier en daar boeit niks maar jij overdrijft het ;-)
Vind ik leuk
Uncle Fester +2364
dinsdag 19 februari 2019 om 00:48
Laten we asjeblieft een keer ophouden over de zogenaamde kwaliteit van superpostbode Eden Hazard, die weliswaar goed kan ballen maar het nog nooit over een heel seizoen heeft laten zien. Laat staan dat-ie in staat is een elftal bij de hand te nemen. In mijn ogen totaal ongeschikt voor een elftal als Real Madrid, omdat het elftal wel op hem moet zijn afgestemd maar hij nimmer heeft laten zien waarom.
Vind ik leuk
Jopi1982 +888
dinsdag 19 februari 2019 om 08:12
Daarom mag hij ook weg van sarri
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:42
Daar gaan koppen rollen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:27
Dat Chelsea in een dip zit zien we allemaal wel maar als hij Chelsea ook niet aan de praat krijgt, weet ik niet wie wel. Mourinho en Conte waren in hun eerste jaar erg succesvol maar het 2e jaar ging bij hun ook helemaal mis. Dan praat je wel echt over toptrainer en dat is Sarri ook. Ik hoorde dat Zidane werd genoemd, ik weet niet of ze onder hem beter gaan voetballen. Bij Real had ie afgelopen jaar Ronaldo, die hebben ze bij Chelsea niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:34
Hazard is ook we bepalend
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:18
Uiteraard maar niet zo bepalend als Ronaldo.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:30
Zijn dagen zijn geteld!
Nieuwe trainer zidane
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws