FC Twente heeft handen vol aan PSV-talent: 'Eén van hen zei: jij bent zo snel!'

FC Twente heeft handen vol aan PSV-talent: 'Eén van hen zei: jij bent zo snel!'

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 09:59di 19-02-2019 om 09:59

Keuken Kampioen Divisie-koploper FC Twente won maandagavond weliswaar bij Jong PSV, maar had de grootste moeite met Zakaria Aboukhlal. Zowel Nacho Monsalve als Xandro Schenk had zijn handen vol aan de rechtsbuiten van de Eindhovense beloften.

Monsalve startte als linksback, kreeg vroeg in de wedstrijd een gele kaart en werd kort voor rust vervangen door Schenk. Die had echter één minuut na zijn invalbeurt ook een gele kaart te pakken. "Als ik nagetrapt word of snel weg ben... Ja, dan krijg je geel", lacht Aboukhlal in gesprek met FOX Sports. "Er kwam ook een speler van FC Twente naar me toe. Jij bent zo snel!, zei hij."

De rechtsbuiten is opgeleid bij Willem II, dat na Virgil van Dijk en Frenkie de Jong mogelijk een derde zelf opgeleide parel elders ziet excelleren. "Ik hoop het haha", aldus Aboukhlal. "Ik ben er druk mee bezig en ik wil er vol voor gaan."

Plaats een reactie

dinsdag 19 februari 2019 om 10:06
Usain bolt is ook heel snel.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:35
Volgens de vrouw ik té snel 😭
Vind ik leuk
John Garp +4647
dinsdag 19 februari 2019 om 12:49
Handig dat je tegenwoordig kunt laten zien met een emoticon hoe hard je om je eigen 'grapjes' lacht.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 14:05
Dit is geen lachen...
Vind ik leuk
phritzzz +4261
dinsdag 19 februari 2019 om 13:24
En weer een goeie speler. Het houdt niet op daar in Eindhoven!
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 10:07
Volgend seizoen op de bank bij het eerste en af en toe minuten maken. Langzaam in laten stromen zodat hij aan het niveau kan gaan wennen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:08
er gaat veel talent komen uit eindhoven ,na al die jaren daar in stil te hebben gezeten ,en met bud aankopen te doen ,blij dat van bommel er zit nu ,met cocu was er niks door gebroken
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 10:49
Ik denk niet dat Bommel lang blijft.
Ik vrees dat hij te hoge eisen stelt aan spelers van PSV (en alle andere Nederlandse clubs). Men is hier zo stront verwend. Klagen, janken enz.
Bij een topclub in het buitenland (dus geen sub-top, behalve zeer ambitieus) kan hij goed werken
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:36
Gewoon de eisen stellen en doorselecteren. Niet tegen kunnen ? Moven.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 13:51
ok
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 13:53]
Vind ik leuk
Babelagtig +2374
dinsdag 19 februari 2019 om 15:13
En dan met 3 man de wedstrijd starten??
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:34
Aanvullen met jong, die willen (nog) wel.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:11
Ik ben ook heel snel als ik tegenover Monsalve of Schenk sta.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
dinsdag 19 februari 2019 om 10:13
Mooi om te zien, al die PSV parels. De jeugdopleiding levert goed werk.
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 19 februari 2019 om 10:18
mag wel eens tijd worden
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:40
Ofnie al jaren roepen.
Vind ik leuk
benny-boys +2020
dinsdag 19 februari 2019 om 11:49
Hij speelde ECHT goed.
Vind ik leuk
Feeltje +91
dinsdag 19 februari 2019 om 13:47
hij speelde echt super, wat een slechte 2de helft van twente
Vind ik leuk
Castromann +9008
dinsdag 19 februari 2019 om 10:41
Op zich doen ze het de laatste jaren al niet slecht....Zoet brenet Hendrickx Depay Bergwijn Lammers oa
En dan nu het bataljon talenten die zich aandienen..bij het 1e of excelleren in jong PSV.
Blijft natuurlijk altijd afwachten of ze DE stap kunnen maken.
Geldt ook voor de ajax az fey talenten.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 10:50
Depay en Bergwijn ok. De rest is niets
Vind ik leuk
Castromann +9008
dinsdag 19 februari 2019 om 10:56
Dat vind jij....
Ze kunnen niet allemaal naar man united (Depay) en Barca(gaan).
Merendeel zal in de luwte carriere maken...zoals davy klaassen...prima talent destijds maar speelt nu ook bij n middelmaat club in europa...en bij Everton(middenmoot Engeland) kwam hij er helemaal niet aan te pas.
Terwijl hij in ned het prima deed.😉
Vind ik leuk
JCJWZ +14812
dinsdag 19 februari 2019 om 10:58
Wie van Psv ging er naar Barca? Of ben je in de war met ons toptalent Frenkie?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:04
afellay ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:23
romario, cocu,popescu,zenden,ronaldo
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:31
En van Bommel.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 21:21
Oh die man die daar onder gaat sneeuwen. Zelden scoort en totaal uit vorm is! Oh die!! Toegegeven, goed centjes gepakt.
Vind ik leuk
fier&koen +2710
dinsdag 19 februari 2019 om 11:01
Nou idd. Dat lijstje wat je opnoemde zijn prima zelf opgeleide spelers met een enkele topper erbij. Zo moet je dat als club aanpakken. Vind het een goede zaak van psv dat ze zicht daar steeds meer in profileren. Je moet ook wel als NL club alleen maar aankopen doen dat werkt niet meer. Je moet echt zelf opleiden. Goed om te zien dat dat bij de twee grootste clubs (Ajax PSV) ook echt gebeurt. Daar zal het nederlandselftal ook van profiteren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 11:02]
Vind ik leuk
benny-boys +2020
dinsdag 19 februari 2019 om 13:25
Hou jij je maar met jou Club bezig met jullie Miljoenen
in gedachten en denken dat ze 80 of meer miljoen krijgen, Mari.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 13:48
Hou jij je maar bezig enz.
wie ben jij snotneus
Vind ik leuk
benny-boys +2020
dinsdag 19 februari 2019 om 16:24
Kijk eens in je tasje voor een spiegel en dan kijken.
Vind ik leuk
Degraaf +1520
dinsdag 19 februari 2019 om 10:38
"De rechtsbuiten is opgeleid bij Willem II, dat na Virgil van Dijk en Frenkie de Jong mogelijk een derde zelf opgeleide parel elders ziet excelleren".

Jullie verwijten Ajacieden dat die alles maar eigen jeugd noemen, maar zelf doen jullie dat ook. De pot verwijt de ketel....?
Vind ik leuk
pedros +232
dinsdag 19 februari 2019 om 10:41
Natuurlijk. Lozano is ook eigen jeugd, Schwaab ook.
Vind ik leuk
Mosquito +21747
dinsdag 19 februari 2019 om 11:46
Ooh jee, we krijgen de discussie 'eigen jeugd weer hoor.
Welles nietes welles nietes welles nietes.
Zucht.
Vind ik leuk
Castromann +9008
dinsdag 19 februari 2019 om 12:06
Idd eindeloze discussie. Zelf vind ik eigen jeugd als je vanaf 14jr of jonger bij n club speelt waar je dan ook je debuut maakt in het eerste.
Want als je bijv frenkie de jong als eigen jeugd beschouwt als ajax zijnde dan vind ik dat niet correct omdat hij pas op zijn 17e naar ajax ging.
Meer jeugdspeler van w2/rkc
Vind ik leuk
Babelagtig +2374
dinsdag 19 februari 2019 om 15:18
Dan zijn er maar verdomd weinig eigen jeugd spelers...maar als we t nu eens gewoon zelf opgeleid gaan noemen...misschien stopt die discussie dan...meer dan 3 jaar tussen 15e en 21e levensjaar in dienst...: bam zelf opgeleid...tastbare feiten..einde discussie
Vind ik leuk
RWB013 +2306
dinsdag 19 februari 2019 om 10:46
Volgens mij komt meer dan 75% van Jong PSV van Willem II, VVV en Sparta af. Daar zit zelden een zelf opgeleide jongen bij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 19 februari 2019 om 11:34
22 spelers in Jong PSV:

PSV: 8
VVV/Helmond: 2
Montpellier: 1
De Graafschap: 1
Leverkusen: 1
Slovacko: 1
Veszprem: 1
Willem II/RKC: 3
Lierse: 1
Beerschot: 1
Sarsfield: 1
NEC/Oss: 1
Vind ik leuk
RWB013 +2306
dinsdag 19 februari 2019 om 11:54
Gefeliciteerd. In jouw geval zou ongeveer 35% door PSV opgeleid zijn. Nog niet bepaald indrukwekkend veel, wel? Maar even snel op Wikipedia gedrukt en dan kom ik al 3 spelers met een VVV verleden tegen. Tevens hebben jullie ook nog spelers als bijvoorbeeld Sam Lammers en Abels die bij Willem II vandaan komen, en niet meer tot het jou lijstje behoren.

Komt bij dat er in het eerste meer spelers zijn die opgeleid zijn door Ajax dan door PSV. Dat is volgens mij alleen Hendrix?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:04]
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 19 februari 2019 om 12:42
Jullie? Je hoeft er niet meteen een persoonlijk verhaal van te maken? Ik maak helemaal geen waardeoordeel. Ik benoem alleen de feiten.

Dit lijstje is van de clubs van die spelers na hun 10e levensjaar. Oftewel, iedere speler die na z'n 10e bij PSV terecht komt, staat hier bij een andere club. Dus ook als je op je 11e of 12e al aansluit.

Wie is die 3e speler met VVV verleden dan? Ik ken alleen Hattu en Van de Meulenhof.

Sowieso is de lijst op Wikipedia incorrect. Lammers speelt bij Heerenveen, en Abels bij Sparta, dus die hebben niks met dit Jong PSV te maken. Malen en Rigo zijn officieel doorgeschoven naar PSV 1, dus die behoren officieel dus niet meer tot Jong PSV.

Hendrix is inderdaad van de vaste basisspelers de enige die zelf is opgeleid. Al ben ik door mijn Kepèlse trots genoodzaakt om hier een kanttekening bij te zetten.

Ik pak Jong Ajax er even bij voor de vergelijking (25 selectiespelers):
Ajax: 6
D. Zagreb: 1
VVV/Helmond: 1
Fortuna: 1
Ajax CT: 2
Volendam: 1
Almere: 3
Feyenoord: 2
AZ: 2
FF Victoria: 1
Copenhagen: 1
Pribram: 1
St. Pauli: 1
Corinthians: 1
Rahimo: 1

Bij Jong Ajax ligt het percentage bijvoorbeeld dus nog lager: 25%.

Maar het verschilt ook gewoon heel erg per lichting. Zo heeft PSV O19 nu 7 buitenlanders, en Ajax O19 maar 1.
Vind ik leuk
pedros +232
dinsdag 19 februari 2019 om 21:31
Oei, met feiten maak je een 'discussie' wel dood hier he, daar houden ze niet van ;)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 12:28
Maar is dat ook niet zo bij Ajax?
Andere clubs, op AZ na, hoor je er nooit over dus daar weet ik niet zoveel van.
Maar al die jeugd spelers van AZ (volgens mij als club de meeste) komen die allemaal uit Alkmaar? Of ook uit elders.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:50
Idd en sommige noemen Malen ook eigen-jeugd, maar die is pas kort bij PSV en overgenomen van Arsenal.
Vind ik leuk
JCJWZ +14812
dinsdag 19 februari 2019 om 10:58
Sterker nog Malen is opgeleid door Ajax.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 11:04
Sterker nog. Malen heeft nooit in een van de jeugdteams van PSV gespeeld.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:23
bazoer ook niet
Vind ik leuk
pedros +232
dinsdag 19 februari 2019 om 21:32
Hristo Stoichkov ook niet.
Vind ik leuk
Hoogland +250
donderdag 21 februari 2019 om 01:02
Messi ook niet en nog heel veel meer niet
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 14:42
Idd, maar toen hij werd overgenomen door Arsenal was hij 16 en pas 4 jaar later kocht PSV hem.
Vind ik leuk
Nistel +3697
dinsdag 19 februari 2019 om 13:00
Wie zegt dat dan?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
dinsdag 19 februari 2019 om 10:54
Ik verwijt jou dat je geen humor hebt. Alle (grote) clubs halen de talenten overal op. Alleen in de hoofdstad denken ze dat de jeugd goed is door hun opleiding. Talent heb je of heb je niet.
Vind ik leuk
JCJWZ +14812
dinsdag 19 februari 2019 om 11:00
Bij Ajax spelen de meeste ook vanaf de Etjes en de Dtjes. Dat vind ik toch echt wat anders dan een jongen met 16/17 bij Sparta ophalen en dan meteen eigen jeugd noemen. Wat heb je dan bijgedragen aan zijn opleiding?
Vind ik leuk
Degraaf +1520
dinsdag 19 februari 2019 om 11:28
Oh, nu is het ineens humor ;-)
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 11:28
Hier heb je wel een punt. De Robbens en van Dijks van deze wereld zijn opgeleid bij respectievelijk kleine clubs. Maar uiteindelijk hadden ze het via elke academy wel gered.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:38
Hangt er natuurlijk compleet vanaf hoelang hij al bij PSV speelt, dat is anderhalf jaar zag ik net. Over nog anderhalf jaar is deze speler, indien hij bij PSV blijft, volgens de uefa regels gewoon een 'jeugdspeler' van PSV.

En zeggen dat het een jeugdspeler of een speler in de jeugdopleiding is, is wat anders dan zeggen dat het 'eigen jeugd' is.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 11:04
Je maakt een fout hij is opgeleid bij Willem 2 PSV maakt het alleen maar af dus schouting van Willem 2was goed die komt de eer toe
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:45
"Psv maakt het alleen maar af" vind ik een beetje te makkelijk. Je bent, of kunt een jeugdspeler zijn tot en met je 21e. Dat houdt in dat deze jongen nog een kleine 3 jaar tot jeugd gerekend mag worden en hij zit al anderhalf jaar bij PSV.

En daarnaast zijn er zo veel talenten die goed zijn tussen hun 15e en 20e maar de stap niet kunnen maken naar het eerste vanwege hun eigen instelling of de begeleiding bij de club. Dat deze hij nu op de deur klopt is mede te danken aan PSV die hem, lijkt mij, gewoon goed traint en begeleid.

Neemt niet weg dat Willem 2 veel werk heeft verricht in het opleiden hoor.. Maar je bagataliseerd de rol van PSV hierin misschien een beetje.
Vind ik leuk
guusje +1423
dinsdag 19 februari 2019 om 10:14
Mooie naam ook; Abouk Halal.
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 19 februari 2019 om 10:18
Ben benieuwd, gooi maar voor de leeuwen ;)
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
dinsdag 19 februari 2019 om 10:18
Ze hebben daar in Twente ook wel een lekker setje rechtsbacks zeg maar die jongen is idd behoorlijk snel ja
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 12:30
linksbacks

Dus maar 1, Ricandihno, en die was geschorst en ook heel slecht.
Nancho is van orgine een CV net zo als Schenk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:31]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 14:09
Je kunt ook geen drie linksbacks hebben. Elke positie dubbel bezet is al heel wat. En als dan zoals nu bij Den Bosch er twee linksbuitens geblesseerd zijn, heb je alsnog een probleem. Schenk is geen goede speler maar deed het toch heel behoorlijk als linksback.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 14:51
En tegen Helmond Sport was Nancho (Ricardinho toen geblesseerd of ziek) juist de gevierde man als linksback met ook nog twee doelpunten...........

Maar je hebt gelijk.
Ondertussen heeft Twente zijn selectie toch nog redelijk op orde als je bedenkt dat de basis toen het begon te lopen bestond uit: Ricandinho, Espinoza, Zekhnini en Oosterwijk die alle vier door verschillende omstandigheden er niet bij waren gisteren.
En heb je ook nog Assaidi achter de hand, die ik gisteren graag had zien invallen voor de tegenvallende Friday.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:05
Haha. Dat snap ik. Wat is die Friday slecht, die kan er eigenlijk helemaal niks van.
Maar ja, zelfde verhaal. Sierhuis, Kramer, De Leeuw, Vermeij, Braken waren niet haalbaar voor Twente en je hebt toch een reserve spits nodig.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
dinsdag 19 februari 2019 om 16:49
Linksbacks idd nou je t zegt. Dat verklaart het dan een beetje want een sprint zat r niet echt in en ze gingen m pas tegenhouden als hij er al langs was. Ik lag wel in een scheur toen nacho gewisseld werd vanwege die gele kaart en de volgende binnen 5 minuten ook geel pakte
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 07:24
Volgens mij was het zelfs binnen 5 seconden ;-)
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 10:41
Gister wel een goede indruk gemaakt, ontzettend snel en was heel handig in z'n duels. Leek me technisch ook wel in orde. Ik zie hem denk ik als een van weinige die wel kan doorbreken uit die lichting.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 10:47
Alle ballen op Willem 2
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:48
Ja goede snelle speler maar toch verloren... Als hij verstandig is dan lekker daar blijven spelen en langzaam naar PSV 1
Vind ik leuk
Dorzon +4765
dinsdag 19 februari 2019 om 10:56
Willem2 de opleider van Nederland
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:25
Willem 2 het vreemdenlingelegioen met maar drie Nederlanders in het eerste en niet één zelf opgeleide speler.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:21
Tja als je zo goed opleid dat de top van Nederland ze bij je weg haalt dan heeft FCDB nog een lange weg te gaan toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:39
Bij ons staan ze in de basis, net als bij Sparta en Ajax, dat is beter dan ze voor PSV opleiden toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:38
Denk er nog maar eens rustig over na vanavond. In jou gedachtegang struind FCDB de amateurclubs af om dat talent te zoeken dat de top net niet gaat halen. Of zouden ze bij FCDB ook het toptalent van Odiliapeel pakken ipv het tweede talentje?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:47
Het gaat er om dat er op dit moment geen 1 talent is doorgebroken naar het eerste van Willem ll.
Zakaria Aboukhlal is dan wel speler van Willem ll geweest, maar heeft niets opgeleverd omdat naar PSV ging.
Precies hetzelfde wat bij Patrick van Aanhold gebeurde, die speelde bij Den Bosch en liep ook gratis de deur uit. Daar heb je niets aan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:31
Ik snap wel wat je bedoeld. Maak je daar over geen zorgen. Maar ondanks dat Willem II er in jou ogen niets aan heeft geef je zelf dus indirect een brevet van onvermogen aan je eigen club die dat soort talenten niet weet te vinden c.q. bewust niet naar de club haalt en het dan met het "tweede assortiment" doet en dasr schijnbaar ook genoegen mee neemt. Of je club heeft niet genoeg uitstraling omdat de echte talenten er niet naar toe willen. Dat willem II er niets aan heeft zet ik trouwens een dikke vette streep door want hun bankrekening wordt er toch redelijk mee gevuld dacht ik zo.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:44
Tweede assortiment dat klopt niet, want er staan er zes-zeven in het eerste, bij Willem ll niet één. Den Bosch weet ze te vinden, sterker nog ze spelen al in het eerste.
Er is dus niet één jeugdspeler goed genoeg om in het eerste van Willem ll te spelen, Peters is bij Den Bosch opgeleid.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 22:48]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 11:28
Twee mogelijkheden. 1 je snapt het echt niet. 2 je wilt het niet snappen. Maar de jeugdspelers die bij FCDB doorbreken (gefeliciteerd daar mee) zijn niet de toptalenten die FCDB dus niet kan vinden. Of geloof je nou heel echt dat FCDB tegen Frenkie de Jong zou zeggen (als ze die ontdekt hadden) jou willen we niet want je bent te goed.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:04
Frenkie de Jong is voor 300.000 euro aan Ajax verkocht en heeft net als Virgil van Dijk geen minuut in het eerste gespeeld. Hetzelfde geldt voor Aboukhlal die ook zo snel mogelijk weg was uit Tilburg.
Je zit bij Willem ll te kijken naar een stel Grieken, Spanjaarden en of Duitsers. De enige waar je als Willem ll supporter een beetje gevoel bij had was Sol en ook die móést verkocht worden zodat je nu helemáál naar een stel vreemden kijkt met nul binding met de club.

Een club zonder identiteit en ook nog in vrije val op weg naar de play-offs.
Het zal de spelers een zorg zijn.
Die clubhoppers hebben geen binding met de club en jij moet naar een stel passanten kijken.


Vind ik leuk
ErikAjax +2334
dinsdag 19 februari 2019 om 11:06
Laat dit een voorbode zijn voor elke dag minimaal 3 topics hier over dit talent. Benieuwd wat de oude buurvrouw van Zakaria van hem vindt.
Vind ik leuk
Dorzon +4765
dinsdag 19 februari 2019 om 14:44
En niet te vergeten frenkie. Ze komen immers van dezelfde club
Vind ik leuk
Maan88 +6558
dinsdag 19 februari 2019 om 11:07
Vind dit persoonlijk een mega talent. Denk dat ie snel malen en Gakpo achterna gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:19
Welke andere goei is dan niet meer goei als hij die er uit speelt?
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 12:02
Het is ook niet eerlijk dat je op je oude dag achter dat jonge grut moet gaan aanrennen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:24
Pusic ziet dat en wisselde die oude linksback meteen

Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:07
Hoppa. Weer een goei voor Marokko. Die gaan hoge ogen gooien op het WK 2022.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:35
Wat een geweldenaar de ene naar de andere parel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws