Higler fluit topper in Eindhoven, Blom krijgt bekerklassieker in Rotterdam

Higler fluit topper in Eindhoven, Blom krijgt bekerklassieker in Rotterdam

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 12:10di 19-02-2019 om 12:10

De topper tussen PSV en Feyenoord staat komend weekend onder leiding van Dennis Higler. De halve finale van de KNVB Beker tussen Feyenoord en Ajax wordt de woensdag daarna gefloten door Kevin Blom. Dat heeft de KNVB bekendgemaakt.

Higler leidt zondag de topper in Eindhoven tussen koploper PSV en nummer drie Feyenoord. Hij wordt vanuit Zeist ondersteund door videoscheidsrechter Bas Nijhuis. Joost van Zuilen en Johan Balder zijn de assistent-scheidsrechters in het Philips Stadion. Allard Lindhout is vierde official.

De woensdag daarna staat opnieuw een topper op het programma. In de halve finale van de KNVB Beker staan Feyenoord en Ajax tegenover elkaar. Die wedstrijd wordt geleid door Blom, Siemen Mulder is bij die wedstrijd de videoscheids. Charl Schaap en Jan de Vries zijn de assistent-scheidsrechters, Jeroen Manschot is de vierde official.

De andere halve finale, die een dag later wordt afgewerkt, gaat tussen Willem II en AZ en staat onder leiding van Jochem Kamphuis.

Plaats een reactie

dinsdag 19 februari 2019 om 12:12
Dat wordt dus en winst in Eindhoven plus winst halve finale KNVB beker voor Feyenoord....;-)

Reactie gewijzigd speciaal voor The Iceman.....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:15]
Vind ik leuk
The Iceman +16164
dinsdag 19 februari 2019 om 12:13
Maar voor wie?

Edit: Ik voel me vereerd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:36]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:14
Nog een Malt biertje ouwe kroegtijgert
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:45
Wanneer jullie winnen in Eindhoven, mag dat van mij 🤗
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:46
jij als Feyenoorder hoopt toch niet dat Ajax kampioen word?
Gewoon verliezen in Eindhoven en woensdag Ajax pakken, helemaal niets........
Vind ik leuk
The Iceman +16164
dinsdag 19 februari 2019 om 13:02
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Feyenoorders de van Ajacieden bekende arrogantie ook steeds vaker bij PSV’ers herkennen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 19 februari 2019 om 13:09
De grap was even leuk maar in the end bestaan er maar 2 clubs en dat zijn Ajax en Feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:12
Als Feyenoordsupporter is het mij om het even wie de schaal pakt.

Ik heb wel liever die beker natuurlijk maar ja ook dat word wel bijna onmogelijk als je deze dalende lijn blijft doortrekken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:12
Prima. Zo een slechte scheids is Kevin Blom niet. Ongewaardeerd. Puur omdat hij eruitziet als een struisvogel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
Snoun +1164
dinsdag 19 februari 2019 om 12:14
Dat dachten we ook al bij Bas, maar is gewoon prima hoor.
Vind ik leuk
offtopic +334
dinsdag 19 februari 2019 om 12:12
Sterkte Ajax en Feyenoord fans........
Vind ik leuk
Snoun +1164
dinsdag 19 februari 2019 om 12:13
Higler is omgekocht.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:46
Perez doet straks nog wel een belletje 🤔
Vind ik leuk
Snoun +1164
dinsdag 19 februari 2019 om 12:57
Sjakie waarschijnlijk ook.
Vind ik leuk
dhrwobo +43546
dinsdag 19 februari 2019 om 12:13
Lekker belangrijk, de spelers op het veld moeten het gaan doen. Hopelijk krijgen we te zien dat Van Bommel z'n spelers dit keer vanaf de aftrap scherp heeft gekregen. En niet pas na een 0-1 of 0-2 achterstand, zoals de laatste weken.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 12:16
Wordt een makkelijke overwinning voor PSV.
0 belang voor Feyenoord in die pot.

Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 19 februari 2019 om 12:18
Nou die 3e plek is door het recente verleden toch nog onder druk gekomen. Hoewel woensdag belangrijker is gekeken naar europees voetbal
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 12:25
Zolang AZ maar van Willem II wint en de finale haalt, maakt 3de of 4de worden geen reet uit.
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 19 februari 2019 om 12:29
Niet leuk als je serieus zo gaat rekenen.

Waar is het eergevoel dat je boven AZ moet doen eindigen? Nu lijkt het om Europees (voorronde) voetbal te gaan, maar wat is daar het belang van als je dat vervolgens niet serieus genoeg neemt? Of werd Feyenoord daarin op kwaliteit uitgeschakeld?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:38]
Vind ik leuk
The Iceman +16164
dinsdag 19 februari 2019 om 12:34
En Vitesse gaat draaien de tweede seizoenshelft, dus oppassen voor Feyenoord. Over 3 weken Vitesse-Feyenoord, dus dan kan het verschil zo nog maar 3 punten zijn.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 13:19
Kurkdroog kunstgrasveld in Slowakijke. Daar hadden ze goed opgelet hoe fijn Feyenoord dat vindt toen Feyenoord met Ajax om de titel knokte en 2x onderuit ging op kurkdroog kunstgras tegen Sparta en Excelsior. Vergeet niet wie de trainer was bij Trencin, Moniz leest vast nog wel kranten.

Het was een afgang, het was geen kwestie van niet serieus nemen
En met een beetje geluk was het thuis recht getrokken want de kansen waren er voor een 6\7-1. Helaas was er geen sprake van wat mazzel.

Feyenoord neemt Europees voetbal altijd serieus.
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 19 februari 2019 om 13:49
Kunstgras mag toch niet het excuus zijn voor zoveel tegengoals?

Waarom ging Van Persie niet mee? Ook kunstgras?

Dan neem je het niet serieus en verwacht je een uitslag die op zijn minst goed gemaakt kan worden in Rotterdam. Dat zegt toch iets?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 14:08
"Kunstgras mag toch niet het excuus zijn voor zoveel tegengoals?"
Heb je sinds er op die teringzooi wordt gespeeld wel opgelet hoe geweldig dat Feyenoord afgaat?
Halen gemiddeld een punt per pot minder dan Ajax op die troep. (https://www.voetbal.com/news/_n3454692_/ajax-beste-op-kunstgras-slechts-1-keer-verlies-in-3-jaar/). Die 1x verlies van Ajax was, tot heracles vorige week, ook de enige verliespartij op plastic sinds heracles met die troep begon)
Ik ben 100% serieus als ik zeg dat Feyenoord meer geholpen is bij een kunstgrasverbod in de toekomst dan met een nieuw stadion. Want de aversie tegen die zooi wordt alleen maar groter.


En vwb RvP. Volgens mij was hij niet 100% fit.
Jorgensen ook niet plus net terug van de wk.
En... als het dan al niet draait, ziet het er bij Feyenoord altijd net nog wat lamlendiger er uit dan bij een ander.

Vind ik leuk
The Iceman +16164
dinsdag 19 februari 2019 om 12:39
En zolang Ajax de beker niet wint ;-)
Vind ik leuk
HanV +5445
dinsdag 19 februari 2019 om 13:40
Als Ajax de beker wint dan krijgt de nummer 3 het bekerticket, dan zou de nummer 3 twee voorronden in de EL moeten spelen en anders drie, net als de nummer 4.
Als Willem II de beker wint, maakt 3 of 4 ook niets uit.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 13:57
Nummer 3 krijgt het bekerticket, nummer 4 het nummer 3 ticket.

Nummers 5-8 spelen dan de playoofs
Vind ik leuk
HanV +5445
dinsdag 19 februari 2019 om 17:56
Mijn laatste zin klopt in ieder geval niet. Als Willem II de beker zou winnen dan moet de nummer 4 de nacompetitie in voor een EL-plek.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 19:15
Nee nee

Mocht Willem II de beker winnen gaat de nr 3 de voorronden EL in en spelen de nummers 4-5-6-7 playoffs.

Wint AZ, Feyenoord of Ajax, dan gaat de nummer 3, 4 (Stel nr 3 wint de beker) of beiden (stel Ajax wint de beker) de voorronden EL in


Dus in het kort

Ajax wint de beker: nr 3 voorronden.. nr 4 een voorronde eerder

AZ wint de beker: AZ voorronde, Feyenoord een voorronde eerder

Feyenoord wint de beker: Feyenoord voorronde, AZ een ronde eerder

Willem II wint de beker: Nummer 3 voorronde. Nummer 4 playoffs(NL)
Vind ik leuk
HanV +5445
woensdag 20 februari 2019 om 16:10
Ja ja. Ik had alleen de optie Willem II uitgewerkt. Dat is de enige optie dat de nummer 4 naar de nacompetitie moet.
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 19 februari 2019 om 14:10
Nou 3e worden staat wel leuker natuurlijk, en hoewel psv uit winstpunten zijn kunnen we die nu wel gebruiken
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:14
Mij wel, zolang we die beker pakken en derde worden ben ik blij.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
dinsdag 19 februari 2019 om 12:30
Want wel willen Feijenoord graag in Europa?? AZ doet het traditioneel gezien veel beter over de grens...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:42
Traditioneel juist niet, of heeft AZ de Wereldbeker gewonnen?
De afgelopen jaren kan ik niet ontkennen.
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 19 februari 2019 om 14:19
Traditioneel gezien?! Ga je mond spoelen. Feyenoord is de enige nederlandse club dit deze eeuw een europese prijs gewonnen heeft, feyenoord was de eerste nederlandse club die de Europacup 1 won... zet ff je anti feyenoord bril af.

Enkele zwakke jaren met een bijna faillissement en een verschrikkelijke pot op een uitgedroogd kunstgrasveld is het verleden niet uitgewist. En dan gekeken naar het door jou gestelde "veel betere" az, roemloos uitgeschakeld tegen het altijd sterke kairat...
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
dinsdag 19 februari 2019 om 15:09
Rustaaaagh!! Ik heb het over deze eeuw....
Dit jaar heeft AZ het ook niet goed grdaan maar Feijenoord wel?? Trencin is nou niet echt een topclub en in de cl was ook een klein stapje te hoog...
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 19 februari 2019 om 18:48
Nou feyenoord heeft een prijs gewonnen (eigenlijk het beste resultaat van nl deze eeuw) en is daarna bijna failliet gegaan, heeft ondertussen meerdere malen europees voetbal gespeeld en meestal met niet al te veel succes. De grote successen vam az kan ik me zo 123 ook niet voor de geest halen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
dinsdag 19 februari 2019 om 19:15
Die beker was in 2002...daarna weinig meer laten zien in Europa door diverse omstandigheden. AZ heeft het de laatste jaren, sinds de invoering van de ranglijst, heel aardig gedaan. Niet dat ze finales hebben bereikt maar toch...
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 19 februari 2019 om 20:52
Nou giga successen kan ik van beide teams helaas niet herinneren. Ik kijk uit naar een finale tussen beide in de uefa cup en de beker volgend seizoen 😉
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
woensdag 20 februari 2019 om 07:53
Da's waar. Ik hoop dat Feijenoord zijn sportieve plicht doet tegen PSV....2 jaar geleden was het hetzelfde verhaal toen jullie tegen Vitesse moesten en Vitesse in de finale stond. Toen er meer Feijenoord supporters daar in het stadion zaten dan die van Vitesse, die de wedstrijd vervolgens ook keurig lieten lopen....
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 08:32
Nou uit is het bar em boos dit seizoen. Ben er een beetje bang voor dat we in Eindhoven schijtbakkenvoetbal op de mat leggen omdat we er niet met 5-0 af willen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
woensdag 20 februari 2019 om 09:54
Oh jee....maar een geluk dan dat je voor de beker altijd thuis mag....😉
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 09:56
Ach ik zou best als ajax af en toe een amateur en vooral 1e divisie clubs loten maar helaas loten wij altijd die cupfighters 😉
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
woensdag 20 februari 2019 om 09:59
Maar wel uit hè.....da's dan weer een dingetje. Je zal Graafschap uit in de beker treffen...
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 10:19
Haha dat blijft de angstgagner natuurlijk. Dan liever PSV, Ajax, AZ en PEC thuis 😂
Vind ik leuk
BBB +9
dinsdag 19 februari 2019 om 12:19
Mag toch hopen dat Feyenoord AZ achter zich wil houden ?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 12:26
Als AZ de finale haalt, maakt 3de of 4de plaats niks uit.
4de is dan genoeg voor EL kwalificatie zonder play-offs.

Of je nou blij moet zijn met 4de is weer een ander verhaal maar het heeft verder geen consequenties, mits AZ de finale maar haalt.
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
dinsdag 19 februari 2019 om 12:44
Niet meer hoor. Sinds vorige seizoen krijgt de verliezend finalist niets meer. Alleen met winst ga je Europa in, de rest alles via de competitie....
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 13:11
Heb je daar een linkje voor want dit is nieuws voor mij.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 13:58
En als AZ dan op plaats 3 staat schuift dat andere ticket door naar plaats 4 waar dan Feyenoord zal staan

Wat hij zegt klopt. De nr 2 in de beker krijgt al een paar jaar geen ticket meer als ze verliezen, maar als Feyenoord 1 plek onder europees staat in de competitie schuift het DAAR door en hoeven ze zich alsnog niet bang te maken
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
dinsdag 19 februari 2019 om 14:06
Klopt, Feyenoord heeft alleen een probleem als Willem II de beker wint EN AZ boven ze eindigt. Mocht Ajax hem winnen dan gaat sowieso alles via de competitie ivm CL of voorronde daarvan.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 14:08
Nederland heeft vooral een probleem als Willem II wint.
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
dinsdag 19 februari 2019 om 14:09
https://www.vi.nl/nieuws/verliezend-bekerfinalist-vanaf-201516-niet-langer-europa-in
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
dinsdag 19 februari 2019 om 14:15
Doet nog steeds niets af aan mijn stelling, dat zodra Willem II maar niet van AZ wint, het niet uitgaat maken wie er 3 of 4 wordt.
Mits dat blijft gaan tussen az en feyenoord.
Wordt anders als er een ander zich er mee komt bemoeien.
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
dinsdag 19 februari 2019 om 16:34
Klopt, tussen nr 3 en nr 4 zit geen verschil. Beide komen in Q2 van de 4 rondes EL voorrondes. De bekerwinnaar gaat naar Q3, das dus gunstig. Komt omdat we voor komende plaatsingslijst 14e op de UEFA ranglijst zijn. Voor het jaar erna staan we op plaats 12. Mochten we die vasthouden dan schuift de nr 3 ook een ronde op. Allemaal te zien op de beste info site die ik ken (moet je echt ff checken, dit is de plaatsing. Daarna naar main navigeren dan zie je hoe goed de site is): https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/AccessList2019.html
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
dinsdag 19 februari 2019 om 16:39
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/index.html
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 13:57
En als AZ dan op plaats 3 staat schuift dat andere ticket door naar plaats 4 waar dan Feyenoord zal staan
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 07:26
Ja, maar als nummer 3 de beker wint schuift hun vEL door naar plek 4
Vind ik leuk
dhrwobo +43546
dinsdag 19 februari 2019 om 12:42
Feyenoord wilt toch wel wat rechtzetten na die wanvertoning in Groningen, niet? Maar ze zullen niet koste wat kost voor de overwinning gaan, met het risico dat ze geschorst worden voor de volgende wedstrijd.. beker Ajax..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:23
Bij 2x keer geel maakt dat niet uit. Daarbij waarschijnlijk zijn jullie nu de lul want dan kunnen we weer roepen wat zijn ze toch geweldig waarna we zonder gemor uit de beker worden gegooit. Daarna gaan we wel dat rechtzetten met een zeer dikke en stoere 3/4-0 thuis tegen FC Emmen want zo gaat het al bijna het hele seizoen, helaas. :(
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
dinsdag 19 februari 2019 om 12:20
Feyenoord heeft niets meer te winnen. ( behalve de beker )
PSV wel......... zo makkelijk wordt dat dus voor PSV.
Feyenoord is al blij met een kleine nederlaag "uit".
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 12:20]
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 19 februari 2019 om 13:10
Als ze spelen als de laatste weken en Feyenoord heeft er zin im staat het zelfs 4-0
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 12:16
Blom want weer Makkelie was te duidelijk geweest dat er een door de Kuip beïnvloedbare scheidsrechter moest fluiten?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:19
Had eerst een afkeer van Makkelie maar vind het hem echt niet slecht doen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 12:26
Hij is niet partijdig per definitie maar fluit wel altijd in voordeel van de thuisclub. Althans dat vind ik.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:28
Mmh kan me bij hem niet goed herinneren wat voor mij een goed teken is. Valt me op dat Kuipers weinig grote wedstrijden meer krijgt
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:18
Higler icm Nijhuis geeft me hoofdpijn, ben blij dat het bij een wedstrijd tussen twee andere clubs is.
Vind ik leuk
wielda +2
dinsdag 19 februari 2019 om 12:19
Wordt weer een makkie voor pisvee dus.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:30
Of het een makkie word voor Psv ( zo kan het ook) valt te bezien. Higler wil ook graag het spel door laten gaan en dit icm videoref Nijhuis lijkt me dit meer in het voordeel van een ploeg die het moet hebben van juist het fysiek.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 12:20
Vind de toewijzing van scheidsrechters nooit zo boeiend. Helemaal met al die camera's er tegenwoordig op moeten ze toch echt meer en meer recht toe recht aan gaan fluiten. En denk dat Blom niet zo'n zwakke scheids is dat die niet eerlijk durft te fluiten door de druk van het thuispubliek.
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
dinsdag 19 februari 2019 om 12:30
Nou, dat wordt weer chaos troef met Dennis...
En met Nijhuis als VAR weet je dat je meer mag dan gewoon, dus dat wordt een heerlijk potje knoeien in Eindhoven... Hulde KNVB!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:32
Exact mijn denkwijze. Interpretatie van de spelregels van deze twee heren laat volledig te denken over.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:32
Elk bericht zit wel iets van ajax in he
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
dinsdag 19 februari 2019 om 12:45
En daarom heb jij speciaal voor vandaag je 136ste troll-account aangemaakt? Want een serieuze nieuwkomer komt niet met zo'n uitdagend onelinertje...

VOOR IEDEREEN: PIETERTJE IS EEN TROLL, DUS NEGEREN!
Vind ik leuk
Nbl +822
dinsdag 19 februari 2019 om 12:37
AZ gaat plaats 3 overnemen en terecht . Feyenoord gaat daar dik verliezen .AZ speelt de laatste wedstrijden leuk voetbal!
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 12:42
Blom, goeiendag.Lompe keuze.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 19 februari 2019 om 12:43
Ik vind Dennis Higler een natte thuisfluiter en met iedereen op het veld vriendjes wilt zijn, pakt speler graag fysiek vast, bah, bah getver
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:44
Er komen spannende dagen aan 😄. Hopelijk kan Feyenoord zich positief herpakken van de vormdip.
Vind ik leuk
Importbrabo +2206
dinsdag 19 februari 2019 om 13:01
Kan iemand vast de weg vrij maken naar de apotheek voor Sjakie?
Vind ik leuk
El Lobo +2225
dinsdag 19 februari 2019 om 13:01
Gewoon een scheidsrechter uit Engeland of Duitsland aanstellen.

Iemand zonder voorkeur, kennis van de competitie...Gewoon fluiten volgens de regels
Vind ik leuk
Muscles +1729
dinsdag 19 februari 2019 om 13:02
Gewoon spelen en Ajax wint......niet omdat het moet, maar omdat het kan...Forza AFCA
Vind ik leuk
Ikkuh +1960
dinsdag 19 februari 2019 om 13:11
Blom doet FeyAja? Dan speelt Feyenoord dus tegen 12 man
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 13:19
Gestuurde loting, geen uitsupporters, Blom. KNVB is corrupter dan de UEFA.

Gefeliciteerd Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:24
Waarom niet gewoon de topscheidsrechters bij de topwedstrijden ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 14:31
Topper?
Vind ik leuk
broedkip +2206
dinsdag 19 februari 2019 om 14:44
Vreemd dat Blom als Ajax fan wordt afgeschilderd, als je als kind een Feijenoord seizoenkaart hebt gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:12
Feyenoord staat al met 0-1 achter..
Vind ik leuk
Patje41 +1129
dinsdag 19 februari 2019 om 15:28
Zo, psv heeft alvast gewonnen
Vind ik leuk
Patje41 +1129
dinsdag 19 februari 2019 om 15:30
Zo leuk om te lezen dat de ajacieden vinden dat Blom anti-ajax is en de anderen vinden dat Blom juist pro-ajax fluit😳😳😊
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:08
Blom de psv man, die Malen maar even geen rood gaf.
Vind ik leuk
repeP +2189
dinsdag 19 februari 2019 om 16:21
Maakt niet uit wie er fluiten zo lang als Feyenoord maar alle PSV- en Ajax-verhaaltjes uit weten te fluiten.😛
Vind ik leuk
Jandieze +580
dinsdag 19 februari 2019 om 16:32
Voorpelbaar: ras-ajacied Blom mag z'n favoriete clubje fluiten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 23:45
eens kijken of HIGLER net zo fluit als de wedstrijd van Feyenoord - Ajax in de kuip! en het harden spel van Feyenoord toe staat op de benen van de PSV spelers!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 03:57
De klassieker in Eindhoven tussen PSV en Feyenoord deze keer heb ik echt geen idee wie er zal winnen.
.
Normaal weet ik het wel van tevoren.Want ik zie een PSV die de laatste 3 weken nie echt in vorm.ze verliezen geen wedstrijd maar wel net die gelijk spel.
Feyenoord is toch wel een serieuzer tegenstander. En als PSV punten verspeelt tegen Feyenoord dan help je daar mee Ajax aan de titel strijd. Dezekeer zeg ik fifty fify
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws